Laidiens: 06.08.2018., Nr. 154
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/154.AKK1
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA (reģ. Nr.
90001733697, www.vraa.gov.lv) IZSLUDINA KONKURSU UZ
Informācijas sistēmu atbalsta departamenta Lietotāju atbalsta nodaļas DATORSISTĒMU
UN DATORTĪKLU ADMINISTRATORA/-ES (viena darbinieka amata (19.5 amatu saimes IVA
līmeņa 12 mēnešalgu grupas amats) vieta uz noteiktu laiku līdz 2020.gada
30.novembrim)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālas attīstības ministrijas
pakļautības iestāžu datortehnikas pārvaldību (1000+ datortehnikas vienību)
- datorlietotāju kontu un e-pastu pārvaldība
- apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju, diagnosticēšanu
un informēšanu par sniegto risinājumu
- centralizētās datortehnikas pārvaldības rīku uzturēšana un pilnveidošana
(Microsoft System Center Configuration Manager, Active Directory, Exchange, Print server, File
Server, Azure Cloud Computing Platform & Services, Office 365.u.c.)
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students (-e) informācijas tehnoloģiju
jomā
- vismaz 2 gadu pieredze darbā Microsoft OS serveriem un
lietojumprogrammatūru
- labas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- labas latviešu valodas zināšanas, angļu vai krievu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī
- pieredze Microsoft System Center
Configuration Manager un Azure risinājumu pārvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību
Iestāde piedāvā:
- iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc viena gada
darba stāža sasniegšanas)
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts reģionālās
attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2018.gada 24.augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv . Tālr. uzziņām
66164622, 29497937.
OP 2018/154.AKK2
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU
UN TELEKOMUNIKĀCIJU PROJEKTU VADĪTĀJS (amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju (turpmāk - IT) vai vadības
zinātņu jomā, vēlama papildus izglītība projektu vadībā
- praktiskā darba pieredze IT jomas projektu plānošanā un vadībā, t.sk., to
finanšu plānošanā un kontrolē, vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības
fondu vai citu ārvalstu finansējumu
- zināšanas un izpratne par IT jomas projektu plānošanu, attīstību un
realizāciju
- izpratne par dažādu IT sistēmu, datortīklu un citu telekomunikāciju
darbību, to savstarpēju integrāciju
- zināšanas par normatīvo aktu prasībām projektu izstrādē un īstenošanā
- zināšanas kvalitātes un risku pārvaldības jomā
- spēja analizēt liela apjoma sarežģītu informāciju, identificēt
problēmsituācijas un izstrādāt to risinājumus
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iniciatīva
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt Veselības ministrijas un padotības iestāžu informācijas sistēmu
centralizācijas projekta un citu saistīto IT un telekomunikāciju projektu
ieviešanu
- sagatavot projektu plānus, pārskatus un citu dokumentāciju
- kontrolēt projektu izpildi visā norises laikā atbilstoši noteiktajiem
termiņiem, budžetam un kvalitātes prasībām
- identificēt riskus, risināt problēmjautājumus un nestandarta situācijas, kas
rodas projektu realizēšanas procesos
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai (amats klasificēts 19.3 saimes
IIA līmenī)
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai e-pasts: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/154.AKK3
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - IEPIRKUMU NODAĻAS
VADĪTĀJS (amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze publiskā sektorā, vēlams iepirkumu jomā, ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze vadošā amatā publiskā sektorā ne mazāk kā viens gads
- spēja orientēties un pielietot praksē publisko iepirkumu jomas normatīvo
regulējumu
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši spēkā esošiem
normatīvajiem aktiem
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, labas spējas vadīt komandu
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt Iepirkumu nodaļas darbu
- kontrolēt materiālo resursu iegādi Veselības ministrijas funkciju
nodrošināšanai
- vadīt konkursu nolikumu izstrādes procesu
- organizēt iepirkumu līgumprojektu izstrādi
- vadīt un kontrolēt pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Iepirkumu
uzraudzības birojam
- vadīt iepirkumu procedūru izstrādāšanu un pilnveidošanu
- izstrādāt iepirkumu plānus un grafikus
Piedāvājam:
- atalgojumu no 1253 EUR līdz 1647 EUR, atbilstoši 12.mēnešalgu grupai (amats klasificēts 2. saimes V līmenī)
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai e-pasts: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/154.AKK4
Veselības ministrija atsauc 06.07.2018. (OP 2018/134.AKK3) publicēto amata
konkursa paziņojumu oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" par
Veselības ministrijā izsludināto atklāto konkursu uz juriskonsulta amatu
Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību
ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz pakalpojumus
prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas"
īstenošanas laiku).
OP 2018/154.AKK5
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā referenta (ierēdņa) amatu Personāla departamenta Personāla uzskaites
nodaļā uz noteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- izpratne par diplomātisko un konsulāro dienestu
- pieredze darbā ar datu bāzēm
- angļu valodas zināšanas vismaz B1 līmenī, krievu valodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt ministrijas centrālā aparāta darbinieku un pārstāvniecības
vadītāju, atsevišķos gadījumos pārstāvniecības darbinieku, biļešu iegādi un ar
to saistīto dokumentu apstrādi
- gatavot rīkojumu projektus par komandējumiem ministrijas centrālā aparāta
darbiniekiem un pārstāvniecību vadītājiem, atsevišķos gadījumos pārstāvniecību
darbiniekiem
- regulāri aktualizēt un uzturēt darba kārtībā Ārlietu ministrijas personāla
un finanšu uzskaites datu bāzi
- palīdzēt organizēt un koordinēt ar dienesta komandējumiem saistītos
jautājumus, konsultēt šajos jautājumos ministrijas darbiniekus
- nepieciešamības gadījumā organizēt vīzu noformēšanas jautājumus
- risināt jautājumus, kas saistīti ar ceļojuma apdrošināšanu, izsniegt un
noformēt polises sadarbībā ar apdrošināšanas kompāniju
- sagatavot dažādu atzinumu, atskaišu, vēstuļu, pavadvēstuļu projektus par
savā kompetencē esošajiem jautājumiem
Darbinieka amatam noteikta: 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 835 līdz 1070 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem
iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv
sadaļā "Budžets".
Pretendentus/-es lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2018/154.AKK6
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu
uz darbinieka amatu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma
departamenta Centralizēto iepirkumu juridiskā nodrošinājuma nodaļā (uz
nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- darboties iepirkumu komisijās un pildīt iepirkuma komisijas locekļa
pienākumus
- izstrādāt iepirkuma līguma projektus
- izvērtēt iepirkuma procedūras dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un
to atbilstību normatīvo aktu prasībām
- sniegt juridiskus atzinumus un izstrādāt normatīvos aktus
- pārstāvēt Centra intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās
institūcijās
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā
izglītība
- vismaz viena gada pieredze juriskonsulta/jurista darbā pēdējo piecu gadu
laikā
- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši nodaļas darbības
jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās, īpaši saistību tiesībās)
- vēlama pieredze un zināšanas publisko iepirkumu jomā
- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas, izteikt un argumentēt savu
viedokli
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu,
strādāt komandā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu
risinājumu
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām
lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu 9.mēnešalgas grupai (sākot no EUR 835
līdz EUR 1190 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018.gada 20.augustam (ieskaitot)
ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un
iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus paziņojumā
norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā. Ar pretendentiem, kurus
aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.