Laidiens: 03.08.2018., Nr. 153
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/153.AKK1
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam. Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada
nacionālo kontu daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 940 līdz 1100 euro (10. algu grupa) un
atbilstoši profesionālajai pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- nodrošināt Finanšu sektora gada rādītāju aprēķinus
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs vai
ekonomikā, augstākā izglītība finansēs tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba
piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai
nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67332458.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantoti tikai jūsu
kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/153.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam. Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada
nacionālo kontu daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 835 līdz 1000 euro (9. algu grupa) un
atbilstoši profesionālajai pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt statistisko rādītāju apkopošanu un aprēķinu piedāvājuma-izlietojuma
tabulu sagatavošanai, kā arī izstrādāt metodoloģiju piedāvājuma-izlietojuma
tabulu aprēķinam iepriekšējā gada cenās
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
- vēlama pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba
piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai
nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67332458.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantoti tikai jūsu
kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/153.AKK3
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam. Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada
nacionālo kontu daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 835 līdz 1000 euro
(9. algu grupa) un atbilstoši profesionālajai pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt importa/eksporta datu apkopošanu, analīzi un aprēķinu
piedāvājuma-izlietojuma tabulu vajadzībām
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
- vēlama pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67332458.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantoti tikai
jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/153.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta direktora valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- izstrādāt, īstenot un uzraudzīt vispārējās, interešu un iekļaujošās
izglītības politiku, plānot un uzraudzīt pedagogu darba samaksas sistēmu
Galvenie amata pienākumi:
- pārraudzīt un koordinēt sev tieši pakļautu nodarbināto darbu, kontrolēt
mērķu izpildi, nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu Izglītības departamenta
uzdevumu izpildi, atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas reglamentā un
Izglītības departamenta reglamentā noteiktajiem uzdevumiem
- nodrošināt politikas izstrādi, organizēt un koordinēt tās īstenošanu
vispārējā izglītībā, interešu izglītībā, iekļaujošas izglītības jomā un
izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām
- piedalīties Izglītības attīstības pamatnostādņu 2014.-2020.gadam un
Eiropas Savienības struktūrfondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda īstenošanā
un nākamo plānošanas periodu dokumentu izstrādē
- nodrošināt stratēģijas izstrādi vispārējās un speciālās izglītības iestāžu
tīkla attīstībai
- nodrošināt stratēģijas izstrādi pedagogu darba samaksas sistēmas
pilnveidei
- nodrošināt statistisko novērošanu vispārējā izglītībā, interešu izglītībā,
profesionālās izglītības jomā, iekļaujošas izglītības jomā un izglītojamajiem
ar speciālām vajadzībām
- plānot un attīstīt Valsts izglītības informācijas sistēmu Izglītības
departamenta uzdevumu veikšanai
- piedalīties izglītības monitoringa izstrādē un īstenošanā
- nodrošināt Latvijas nacionālo pozīciju projektu Eiropas Savienības
jautājumos izstrādi Izglītības departamenta kompetences jomās
- nodrošināt priekšlikumu sagatavošanu budžeta līdzekļu plānošanai,
uzraudzīt budžeta programmu un apakšprogrammu izpildi
- organizēt atzinumu projektu sagatavošanu par citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem
vispārējās izglītības jomā
- piedalīties darba grupās, komisijās, sanāksmēs u.c. Izglītības
departamenta kompetences ietvaros
- pārraudzīt Valsts izglītības satura centra, Izglītības kvalitātes valsts
dienesta, Valsts izglītības attīstības aģentūras darbību savas kompetences
jomās
- plānot un īstenot sadarbību ar sociālajiem partneriem un
partnerorganizācijām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā vadošā amatā ilgāka par 3 gadiem
- pieredze vispārējās izglītības jomā ilgāka par 3 gadiem
- darba pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu
projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē
- pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm, sabiedriskajām
organizācijām vai ārvalstu institūcijām, pārstāvība dalīborganizācijās
- pieredze valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas plānošanu,
ieviešanu un uzraudzību
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā
vai Saeimā
- zināšanas par Izglītības likuma, Vispārējās izglītības likuma normu
piemērošanu
- zināšanas par vispārējo izglītību, iekļaujošo izglītību un tās attīstības
tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm izglītības jomā
- zināšanas par iestāžu finanšu un budžeta vadības principiem, valsts
līdzdalību vispārējās izglītības finansēšanā
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda)
zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un
literatūru darbības jomā
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- vēlama starptautiska pieredze vispārējās izglītības jomā (dalība
projektos, studijas vai stažēšanās ārvalstīs)
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- mēnešalgu līdz 2264,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts
36.amata saimes V līmenī, 14.mēnešalgu grupa
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- Pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā pieredze, tostarp
pieredze darbā vadošā amatā un pieredze vispārējās izglītības jomā (ja
pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un pieredze vispārējās
izglītības jomā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas
pieredzes),
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai),
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Izglītības departamenta direktors".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko uzdevumu;
- 3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras
laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Pēc konkursa 1.kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai! Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047795.
OP 2018/153.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta direktora vietnieka vispārējās izglītības jomā valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- vispārējās izglītības politikas plānošana, īstenošana un uzraudzība
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt izglītības politikas veidošanu un īstenošanu pirmsskolas
izglītībā, vispārējā pamatizglītībā un vispārējā vidējā izglītībā, tostarp
mazākumtautību izglītībā, vispārējās izglītības īpašajos veidos - speciālajā
izglītībā un sociālās korekcijas izglītībā
- koordinēt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību
aktu projektu izstrādi un īstenošanu vispārējās izglītības jomā
- pārraudzīt un koordinēt Izglītības departamenta vispārējās izglītības jomā
nodarbināto darbu, kontrolēt mērķu izpildi, nodrošināt savlaicīgu un
kvalitatīvu uzdevumu izpildi vispārējās izglītības jomā, atbilstoši ministrijas
reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem uzdevumiem
- koordinēt stratēģijas izstrādi vispārējās un speciālās izglītības iestāžu
tīkla attīstībai
- koordinēt valsts izglītības standarta īstenošanu un pilnveidi
- piedalīties vispārējās izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas
ieviešanas koordinēšanā
- piedalīties iekļaujošās izglītības, interešu izglītības un karjeras
izglītības attīstības politikas izstrādē un ieviešanā
- pārzināt Eiropas Savienības un Eiropas Padomes un citu vispārējai
izglītībai saistošu dokumentu normas un atbilstoši savai kompetencei ierosināt
priekšlikumus to ieviešanai, īstenot starptautisko sadarbību
- atbilstoši Izglītības departamenta kompetencei vispārējās izglītības jomā
sagatavot priekšlikumus un informāciju par Latvijas nacionālās reformu
programmas "ES 2020" stratēģijas īstenošanu
- analizēt un piedalīties izglītības stratēģijas attīstībai nepieciešamo
pilotprojektu ieviešanā, piedalīties starptautiskās sadarbības un attīstības
izglītojošo programmu īstenošanā
- analizēt un gatavot priekšlikumus budžeta līdzekļu plānošanai, piedalīties
budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes uzraudzībā
- organizēt atzinumu projektu sagatavošanu par citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem
vispārējās izglītības jomā
- informēt pašvaldību izglītības pārvalžu vadītājus par aktualitātēm
izglītības iestāžu darba organizēšanā un atbilstoši savai kompetencei
nodrošināt informācijas pieejamību ministrijas mājaslapā
- piedalīties darba grupās, komisijās, sanāksmēs u.c. departamenta kompetences
ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā vadošā amatā
- pieredze vispārējās izglītības jomā ilgāka par 3 gadiem
- darba pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu
projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē
- pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm, sabiedriskajām
organizācijām vai ārvalstu institūcijām, pārstāvība dalīborganizācijās
- pieredze valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas plānošanu,
ieviešanu un uzraudzību
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā
vai Saeimā
- zināšanas par Izglītības likuma, Vispārējās izglītības likuma normu
piemērošanu
- zināšanas par vispārējo izglītību, iekļaujošo izglītību un tās attīstības
tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm izglītības jomā
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- vēlamas vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības
oficiālā valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru darbības jomā
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1917,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts
36.amata saimes IV līmenī, 13.mēnešalgu grupa
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
- Pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā pieredze, tostarp
pieredze darbā vadošā amatā un pieredze vispārējās izglītības jomā (ja
pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un pieredze vispārējās
izglītības jomā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas
pieredzes),
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai),
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "ID departamenta direktora vietnieks vispārējās izglītības
jomā".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko uzdevumu;
- 3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras
laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Pēc konkursa 1.kārtas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai! Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047993.
OP 2018/153.AKK6
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nacionālā veselības dienesta direktora vietnieka/-ces amatu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
jautājumos (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- nodrošināt Nacionālā veselības dienesta informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju attīstību
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt iestādes informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT)
attīstības vīziju, definēt stratēģiskos mērķus, prioritātes un nodrošināt to
realizāciju
- plānot, organizēt un koordinēt visu iestādes informācijas sistēmu darbību
un uzturēšanu
- vadīt padoto struktūrvienību darbu
- kontrolēt drošības politikas un ar to saistīto iekšējo normatīvo aktu
izpildi
- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta "Veselības
ministrijas un padotības iestāžu IKT centralizāciju atbalsts" izpildi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām
zināšanām
- ne mazāk kā 2 gadu praktiskā darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā
vai IKT projektu vadībā, kas iegūta pēdējo 5 gadu laikā
- prasme vadīt un motivēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā
- prasme definēt problēmas un noteikt skaidrus ilgtermiņa un īstermiņa
mērķus
- teicamas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt
B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pretendentiem jāiesniedz redzējums (ne vairāk kā divas lapas) par
stratēģiskajiem mērķiem IKT jomas attīstībai Nacionālā veselības dienestā
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- atalgojumu līdz 1917 EUR (bruto alga)
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "
Direktora vietnieks IKT jautājumos" aicinām sūtīt Nacionālā veselības
dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv
vai pa pastu Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018.gada 14.augustam.
Papildu informācija pa tālr.67043742.
Nacionālais veselības dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nacionālais
veselības dienests, kontaktinformācija: Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1010.