Laidiens: 03.08.2018., Nr. 153

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/153.AKK1

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam. Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 940 līdz 1100 euro (10. algu grupa) un atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- nodrošināt Finanšu sektora gada rādītāju aprēķinus

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā, augstākā izglītība finansēs tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67332458.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantoti tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/153.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam. Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 835 līdz 1000 euro (9. algu grupa) un atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt statistisko rādītāju apkopošanu un aprēķinu piedāvājuma-izlietojuma tabulu sagatavošanai, kā arī izstrādāt metodoloģiju piedāvājuma-izlietojuma tabulu aprēķinam iepriekšējā gada cenās

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā

- vēlama pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67332458.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantoti tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/153.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam. Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 835 līdz 1000 euro (9. algu grupa) un atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt importa/eksporta datu apkopošanu, analīzi un aprēķinu piedāvājuma-izlietojuma tabulu vajadzībām

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā

- vēlama pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67332458.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t.sk. personas dati) tiks izmantoti tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/153.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta direktora valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- izstrādāt, īstenot un uzraudzīt vispārējās, interešu un iekļaujošās izglītības politiku, plānot un uzraudzīt pedagogu darba samaksas sistēmu

Galvenie amata pienākumi:

- pārraudzīt un koordinēt sev tieši pakļautu nodarbināto darbu, kontrolēt mērķu izpildi, nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu Izglītības departamenta uzdevumu izpildi, atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas reglamentā un Izglītības departamenta reglamentā noteiktajiem uzdevumiem

- nodrošināt politikas izstrādi, organizēt un koordinēt tās īstenošanu vispārējā izglītībā, interešu izglītībā, iekļaujošas izglītības jomā un izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām

- piedalīties Izglītības attīstības pamatnostādņu 2014.-2020.gadam un Eiropas Savienības struktūrfondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda īstenošanā un nākamo plānošanas periodu dokumentu izstrādē

- nodrošināt stratēģijas izstrādi vispārējās un speciālās izglītības iestāžu tīkla attīstībai

- nodrošināt stratēģijas izstrādi pedagogu darba samaksas sistēmas pilnveidei

- nodrošināt statistisko novērošanu vispārējā izglītībā, interešu izglītībā, profesionālās izglītības jomā, iekļaujošas izglītības jomā un izglītojamajiem ar speciālām vajadzībām

- plānot un attīstīt Valsts izglītības informācijas sistēmu Izglītības departamenta uzdevumu veikšanai

- piedalīties izglītības monitoringa izstrādē un īstenošanā

- nodrošināt Latvijas nacionālo pozīciju projektu Eiropas Savienības jautājumos izstrādi Izglītības departamenta kompetences jomās

- nodrošināt priekšlikumu sagatavošanu budžeta līdzekļu plānošanai, uzraudzīt budžeta programmu un apakšprogrammu izpildi

- organizēt atzinumu projektu sagatavošanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem vispārējās izglītības jomā

- piedalīties darba grupās, komisijās, sanāksmēs u.c. Izglītības departamenta kompetences ietvaros

- pārraudzīt Valsts izglītības satura centra, Izglītības kvalitātes valsts dienesta, Valsts izglītības attīstības aģentūras darbību savas kompetences jomās

- plānot un īstenot sadarbību ar sociālajiem partneriem un partnerorganizācijām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā vadošā amatā ilgāka par 3 gadiem

- pieredze vispārējās izglītības jomā ilgāka par 3 gadiem

- darba pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē

- pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm, sabiedriskajām organizācijām vai ārvalstu institūcijām, pārstāvība dalīborganizācijās

- pieredze valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā

- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā vai Saeimā

- zināšanas par Izglītības likuma, Vispārējās izglītības likuma normu piemērošanu

- zināšanas par vispārējo izglītību, iekļaujošo izglītību un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm izglītības jomā

- zināšanas par iestāžu finanšu un budžeta vadības principiem, valsts līdzdalību vispārējās izglītības finansēšanā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- vēlama starptautiska pieredze vispārējās izglītības jomā (dalība projektos, studijas vai stažēšanās ārvalstīs)

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 2264,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36.amata saimes V līmenī, 14.mēnešalgu grupa

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- Pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā pieredze, tostarp pieredze darbā vadošā amatā un pieredze vispārējās izglītības jomā (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un pieredze vispārējās izglītības jomā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes),

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Izglītības departamenta direktors".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko uzdevumu;

- 3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Pēc konkursa 1.kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai! Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālr. uzziņām 67047795.


OP 2018/153.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta direktora vietnieka vispārējās izglītības jomā valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- vispārējās izglītības politikas plānošana, īstenošana un uzraudzība

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt izglītības politikas veidošanu un īstenošanu pirmsskolas izglītībā, vispārējā pamatizglītībā un vispārējā vidējā izglītībā, tostarp mazākumtautību izglītībā, vispārējās izglītības īpašajos veidos - speciālajā izglītībā un sociālās korekcijas izglītībā

- koordinēt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektu izstrādi un īstenošanu vispārējās izglītības jomā

- pārraudzīt un koordinēt Izglītības departamenta vispārējās izglītības jomā nodarbināto darbu, kontrolēt mērķu izpildi, nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu uzdevumu izpildi vispārējās izglītības jomā, atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajiem uzdevumiem

- koordinēt stratēģijas izstrādi vispārējās un speciālās izglītības iestāžu tīkla attīstībai

- koordinēt valsts izglītības standarta īstenošanu un pilnveidi

- piedalīties vispārējās izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas ieviešanas koordinēšanā

- piedalīties iekļaujošās izglītības, interešu izglītības un karjeras izglītības attīstības politikas izstrādē un ieviešanā

- pārzināt Eiropas Savienības un Eiropas Padomes un citu vispārējai izglītībai saistošu dokumentu normas un atbilstoši savai kompetencei ierosināt priekšlikumus to ieviešanai, īstenot starptautisko sadarbību

- atbilstoši Izglītības departamenta kompetencei vispārējās izglītības jomā sagatavot priekšlikumus un informāciju par Latvijas nacionālās reformu programmas "ES 2020" stratēģijas īstenošanu

- analizēt un piedalīties izglītības stratēģijas attīstībai nepieciešamo pilotprojektu ieviešanā, piedalīties starptautiskās sadarbības un attīstības izglītojošo programmu īstenošanā

- analizēt un gatavot priekšlikumus budžeta līdzekļu plānošanai, piedalīties budžeta programmu un apakšprogrammu izpildes uzraudzībā

- organizēt atzinumu projektu sagatavošanu par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem vispārējās izglītības jomā

- informēt pašvaldību izglītības pārvalžu vadītājus par aktualitātēm izglītības iestāžu darba organizēšanā un atbilstoši savai kompetencei nodrošināt informācijas pieejamību ministrijas mājaslapā

- piedalīties darba grupās, komisijās, sanāksmēs u.c. departamenta kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā vadošā amatā

- pieredze vispārējās izglītības jomā ilgāka par 3 gadiem

- darba pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē

- pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm, sabiedriskajām organizācijām vai ārvalstu institūcijām, pārstāvība dalīborganizācijās

- pieredze valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā

- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu, izglītības politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību Ministru kabinetā vai Saeimā

- zināšanas par Izglītības likuma, Vispārējās izglītības likuma normu piemērošanu

- zināšanas par vispārējo izglītību, iekļaujošo izglītību un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm izglītības jomā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- vēlamas vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1917,00 EUR atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36.amata saimes IV līmenī, 13.mēnešalgu grupa

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

- Pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā pieredze, tostarp pieredze darbā vadošā amatā un pieredze vispārējās izglītības jomā (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un pieredze vispārējās izglītības jomā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes),

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai),

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a.kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "ID departamenta direktora vietnieks vispārējās izglītības jomā".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

- 1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

- 2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko uzdevumu;

- 3.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Pēc konkursa 1.kārtas, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai! Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālr. uzziņām 67047993.


OP 2018/153.AKK6

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz Nacionālā veselības dienesta direktora vietnieka/-ces amatu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jautājumos (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- nodrošināt Nacionālā veselības dienesta informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt iestādes informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) attīstības vīziju, definēt stratēģiskos mērķus, prioritātes un nodrošināt to realizāciju

- plānot, organizēt un koordinēt visu iestādes informācijas sistēmu darbību un uzturēšanu

- vadīt padoto struktūrvienību darbu

- kontrolēt drošības politikas un ar to saistīto iekšējo normatīvo aktu izpildi

- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta "Veselības ministrijas un padotības iestāžu IKT centralizāciju atbalsts" izpildi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- ne mazāk kā 2 gadu praktiskā darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā vai IKT projektu vadībā, kas iegūta pēdējo 5 gadu laikā

- prasme vadīt un motivēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā

- prasme definēt problēmas un noteikt skaidrus ilgtermiņa un īstermiņa mērķus

- teicamas komunikācijas, sadarbības un saskarsmes prasmes

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pretendentiem jāiesniedz redzējums (ne vairāk kā divas lapas) par stratēģiskajiem mērķiem IKT jomas attīstībai Nacionālā veselības dienestā

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- atalgojumu līdz 1917 EUR (bruto alga)

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi " Direktora vietnieks IKT jautājumos" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018.gada 14.augustam. Papildu informācija pa tālr.67043742.

Nacionālais veselības dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nacionālais veselības dienests, kontaktinformācija: Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1010.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)