Laidiens: 01.08.2018., Nr. 151

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/151.AKK1

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Neorganiskās ķīmijas institūts, biomateriālu zinātniskās pētniecības laboratorija/ Materiālzinātnes nozares biomateriālu apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Neorganiskās ķīmijas institūts/ Materiālzinātnes nozares inteliģentie materiāli un struktūras apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta (0,5 slodze)

Organiskās ķīmijas tehnoloģijas institūts/ Ķīmijas nozares organiskās ķīmijas apakšnozare

- pētnieks - 2 vietas

- zinātniskais asistents - 4 vietas

Silikātu materiālu institūts/Ķīmijas inženierzinātnes nozares augsttemperatūras materiālu un plazmas tehnoloģijas apakšnozare

- pētnieks - 1 vieta

Funkcionālo materiālu tehnoloģiju zinātniskā laboratorija/ Materiālzinātnes nozares inteliģentie materiāli un struktūras apakšnozare

- pētnieks - 2 vietas

- zinātniskais asistents - 2 vietas

Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas institūts/ Materiālzinātnes nozares biomateriālu apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Vides inženierijas un enerģētikas nozarē. Vides inženierzinātnes apakšnozarē

- vadošais pētnieks - 2 vietas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora zinātniskais grāds vides zinātnē

Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Vides inženierijas un enerģētikas nozare, Vides inženierzinātnes apakšnozare

- pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds vides zinātnē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- zinātniskais grāds ķīmijas, inženierzinātnes, materiālzinātnes vai saistītā nozarē

- svešvalodu zināšanas

- zinātnes nozarei atbilstošas sešas zinātniskās publikācijas

- zinātniskā darba pieredze ķīmijā, tehnoloģijā, materiālzinātnē vai saistītā nozarē

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

- dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr.67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2018/151.AKK2

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Administratīvā un dokumentu pārvaldības departamenta Dokumentu un arhīva pārvaldības nodaļas vecākā referenta (darbinieka) amatu

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 745 EUR līdz 1093 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt saņemto, nosūtāmo dokumentu un vadībai adresēto iekšējo sarakstes un citu dokumentu apriti

- pārbaudīt nosūtīšanai darbinieku sagatavoto dokumentu noformējuma atbilstību normatīvo aktu prasībām

- kārtot dokumentus lietās atbilstoši lietu nomenklatūrai, nodot glabāšanai iestādes arhīvā

- konsultēt darbiniekus par dokumentu vadības sistēmas izmantošanu, dokumentu apriti, dokumentu noformēšanu u.c. dokumentu pārvaldības jautājumos

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas papildināta ar nodaļas darbības jomai atbilstošām mācībām

- profesionālā darba pieredze dokumentu pārvaldībā ilgāka par gadu

- labas zināšanas dokumentu un arhīva pārvaldībā

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- labas datorprogrammu lietošanas prasmes, tostarp prasme lietot elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā, spēja koncentrēties un veikt precīzi pienākumus ierobežota laika apstākļos

- augsta atbildības izjūta, laba komunikācijas prasme

- angļu valodas zināšanas

- zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu, tostarp NBS uzdevumiem un struktūru

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2018/151.AKK3

Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi - PERSONĀLA DAĻAS PERSONĀLA SPECIĀLISTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 euro un sociālās garantijas

- apgūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pienākumi:

- uzturēt un pilnveidot personāla vadības procesus (attīstība, novērtēšana, motivācija) un uzņemties iniciatīvu un atbildību par tiem

- nodrošināt personāla lietvedību iestādē

- koordinēt un uzraudzīt mācību procesu (mācību plānošana, organizēšana u.c.)

- Uzturēt un aktualizēt Elektronisko apmācību sistēmu (Moodle)

- aktīvi iesaistīties jaunu un efektīvu risinājumu ieviešanā personāla vadības procesos

Prasības:

- augstākā izglītība personālvadības, psiholoģijas vai sociālo zinātņu jomā

- pēdējo piecu gadu laikā iegūtas zināšanas un prasmes dažādās personāla vadības jomās, spēja uz šiem procesiem raudzīties radoši

- vēlama pieredze apmācību jomā, t.sk. e-apmācību un citu mācību materiālu izstrādē

- ļoti labas datora lietošanas prasmes, tai skaitā ar dažādiem vizuālā attēlojuma rīkiem

- prasme strādāt ar dokumentiem atbilstoši lietvedības noteikumiem

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, precizitāte, iniciatīva, vēlme mācīties un attīstīties

- vēlama pieredze darbā ar Horizon Personāla uzskaites moduli

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku - http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/151.AKK4

Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi - LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA PĀRSTRĀDES UN INFRASTRUKTŪRAS ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņu amats uz noteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 euro un sociālās garantijas

- iegūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās kā, piemēram, iepirkumu procedūras veikšanā, būvniecībā, pārstrādē, lauksaimniecībā, meliorācijā

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pienākumi:

- izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai (ELFLA) projektu pieteikumus un maksājumu dokumentus, kā arī gatavot lēmumus projektu grozījumiem, apstiprināšanai vai noraidīšanai

- sadarboties un rast labākos risinājumus atbalsta saņēmējiem - pārstrādes uzņēmumiem un lauksaimniekiem

- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu kontroles vizītes pie atbalsta saņēmējiem

- darboties ar mūsdienīgām IT sistēmām

Prasības:

- augstākā izglītība lauksaimniecības, finanšu vai tehnisko zinātņu jomā

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbībās jomai, t.sk. pieredze valsts pārvaldē vai finanšu sfērā

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība un labas auto vadīšanas iemaņas

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku - http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/151.AKK5

Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi - LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA PROJEKTU KONTROLES DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņu amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 euro un sociālās garantijas

- iegūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās

- radošu un profesionālu kolēģu komandu, un lielisku daļas vadītāju

- darbavietu Rīgā

Pienākumi:

- komandas darbā izstrādāt metodoloģiskos materiālus Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai (ELFLA) projektu pārbaudēm saimniecībās

- doties darba braucienos, lai veiktu kontroles vizītes pie atbalsta saņēmējiem

- darboties ar mūsdienīgām IT sistēmām un globālas pozicionēšanas mērierīcēm

- veikt iegūto datu apstrādi un analīzi

Prasības:

- augstākā izglītība, vēlams finanšu vai tehnisko zinātņu jomā

- vēlama pēdējo piecu gadu laikā iegūta profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, t.sk. zināšanas IT jomā un izpratne par aktualitātēm lauksaimniecības nozarē

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība un labas auto vadīšanas iemaņas

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku - http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/151.AKK6

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Juridiskās nodaļas vecākais/-ā juriskonsults/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja labi pārzini administratīvo procesu un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību lēmumu un Biroja faktiskās rīcības apstrīdēšanu un sagatavot lēmumu projektus, kā arī veikt darbības Biroja administratīvo aktu piespiedu izpildes nodrošināšanai

- sagatavot tiesvedības dokumentus, tajā skaitā sagatavot paskaidrojumu projektus, apelācijas un kasācijas sūdzību projektus administratīvajās lietās, sagatavot prasību un pretprasību projektus, apelācijas, kasācijas un blakus sūdzību projektus civillietās

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumprojektus

- izvērtēt un sagatavot Biroja interesēs noslēdzamo līgumu un līgumu grozījumu projektus

- izvērtēt Biroja struktūrvienību sagatavoto dokumentu un normatīvo aktu projektu atbilstību normatīvo aktu prasībām, kā arī sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos dokumentus

- veikt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu juridisko analīzi būvniecības jomā

- pārstāvēt iestādes intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās

- sniegt metodisko atbalstu pašvaldību būvvaldēm un klientiem Biroja kompetences jomās

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gadu pieredze jurista amatā, vēlama pieredze būvniecības nozarē

- profesionālās zināšanas un prasmes administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā

- prasme sagatavot normatīvo aktu projektus

- spēja un prasme veikt Biroja pārstāvību tiesā un valsts pārvaldes iestādēs u.c.

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme vākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme piemērot normatīvos aktus

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es konkursam" līdz 2018.gada 20.augustam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 27.augustam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/151.AKK7

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas uzraudzības nodaļas būvinspektors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un administratīvos aktus, kā arī sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- izskatīt sūdzības un iesniegumus par būtiskiem normatīvo aktu pārkāpumiem gadījumos, kad būve ir radījusi vai var radīt bīstamību vai būtisku kaitējumu personu dzīvībai veselībai, īpašumam vai videi

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas būvju īpašniekiem, savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts

- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par 2 (diviem) gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas uzraudzības nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam" līdz 2018.gada 20.augustam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 27.augustam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/151.AKK8

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas uzraudzības nodaļas inspektors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram būvju ekspluatācijas drošuma pārbaudēs, sazinoties ar būvju īpašniekiem, organizējot apsekošanu, veicot dokumentu pārbaudi un instrumentālos mērījumus, sagatavojot atzinumu projektus

- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes) atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā

- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja kompetencē esošajām būvēm

Ja tev ir:

- pirmā līmeņa augstākā izglītība

- vēlama pieredze būvniecības jomā

- prasme izstrādāt dokumentu projektus

- vēlama izpratne par administratīvo procesu iestādē

- vēlamas zināšanas par būvniecības nozares normatīvajiem aktiem, standartiem un būvniecības procesu

- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu darbu

- teicamas valsts valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1280 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas uzraudzības nodaļas inspektora/-es amata konkursam" līdz 2018.gada 20.augustam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 27.augustam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/151.AKK9

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu piesārņojuma novērtēšanas jomā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- lēmuma projektu izstrāde saistībā ar apstrīdētajiem Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas iestāžu amatpersonu izdotajiem administratīvajiem aktiem vides aizsardzības jomā

- vides pārvaldības audita sistēmas (EMAS) un Eiropas Savienības Ekomarķējuma sistēmas koordinācija, organizāciju reģistrācija un ekomarķējuma piešķiršana

- informatīvās sistēmas uzturēšana par A un B kategorijas atļaujām, ar tām saistītajiem lēmumiem un labākajiem pieejamajiem tehniskajiem paņēmieniem

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10 saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10 mēnešalgu grupa; mēnešalga (bruto) no 845,00 euro mēnesī (pārbaudes laikā) līdz 1009 euro mēnesī

Motivētu pieteikuma vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv ar norādi "Konkurss" vai iesniegt personīgi Vides pārraudzības valsts birojā, Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, 507. Kabinetā, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67770803, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne http://www.vpvb.gov.lv/lv.


OP 2018/151.AKK10

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu ietekmes uz vidi novērtējumu jomā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- iesniegumu, ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojumu un vides pārskatu izvērtēšana

- lēmumu, programmu un atzinumu projektu izstrāde ietekmes uz vidi novērtējumu un plānošanas dokumentu stratēģiskā ietekmes uz vidi novērtējumu jomā

- paredzēto darbību un plānošanas dokumentu ietekmes novērtējumu procedūru gaitu un sabiedrības līdzdalības tiesību ievērošanas pārraudzība

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10 saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10 mēnešalgu grupa; mēnešalga (bruto) no 845,00 euro mēnesī (pārbaudes laikā) līdz 1009 euro mēnesī

Motivētu pieteikuma vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv ar norādi "Konkurss" vai iesniegt personīgi Vides pārraudzības valsts birojā, Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, 507. kabinetā, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67770803, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne http://www.vpvb.gov.lv/lv.


OP 2018/151.AKK11

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas personāla speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku).

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā, augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams personālvadībā, vadības vai tiesību zinātnēs)

- profesionālā pieredze personālvadības jomā valsts iestādē

- izpratne par personālvadības jautājumiem, procesiem organizācijā, t.sk. personāla lietvedības kārtošanu

- izpratne par dokumentu pārvaldības jautājumiem un dokumentu noformēšanu

- uz klientu orientēta personība

- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook), t.sk. pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas Horizon personāla moduli

- vēlama pieredze darbā ar atvaļinājuma moduļa sistēmu WEB HORIZON ("HOP")

- vēlama pieredze darbā ar novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu NEVIS

Galvenie darba pienākumi:

- sniegt konsultācijas personālvadības jautājumos, t.sk. par iekšējo un ārējo tiesību aktu piemērošanu

- sagatavot personāla dokumentus (rīkojumi, līgumi, vēstules, izziņas, u.c.), kārtot dienesta struktūrvienību personāla lietas, veikt rīkojumu personāla jautājumos apstrādi personas kartītēs

- veikt informācijas par personālu apstrādi un aktualizēšanu resursu vadības sistēmā Horizon

- apkopt, sagatavot statistikas datus par dienesta personālu

- veikt Dienesta nodarbināto un brīvprātīgo apliecību pasūtīšanu, uzskaiti un izsniegšanu

- piedalīties personālvadības politikas īstenošanā un pārraudzībā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 835 līdz € 1047 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi (ar līdzmaksājumu) no pirmās darba dienas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- iespēju iegūt pieredzi valsts pārvaldē, dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā - Dzirnavu ielā 91

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Personāla speciālists - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz e-pastu: darbs@vpd.gov.lv, pa pastu vai klātienē - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā - Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.


OP 2018/151.AKK12

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Cēsu teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Galvenie darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 798 līdz € 875 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Cēsu TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot elektroniski: darbs@vpd.gov.lv, pa pastu: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē: Pļavas ielā 3A, Cēsīs. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Cēsu teritoriālajā struktūrvienībā - Pļavas ielā 3A, Cēsīs.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.


OP 2018/151.AKK13

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Sabiedrisko attiecību sektora sadarbības projektu koordinators/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- koordinēt Biroja sadarbību ar būvniecības industriju, nevalstiskajām organizācijām un Būvniecības padomi, citu valstu uzraudzības un kontroles iestādēm un starptautiskajām organizācijām

- plānot un vadīt Biroja sadarbības projektus, tai skaitā ar ārvalsts līdzfinansējumu

- plānot un organizēt ārējos un iekšējos informatīvos pasākumus un apmācības, kā arī pieredzes apmaiņas braucienus

- piedalīties prezentāciju un publisko izdevumu sagatavošanā

- piedalīties citu institūciju veidotajās darba grupās, semināros un projektos

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikāciju, vadību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- pieredze vietēja un starptautiska mēroga sadarbības vizīšu organizēšanā, kā arī sadarbības projektu īstenošanā

- izcilas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas

- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem

- prasme strādāt komandā un aktīvā darba režīmā

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Sabiedrisko attiecību sektora sadarbības projektu koordinatora/-es amata konkursam" līdz 2018.gada 20.augustam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 27.augustam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/151.AKK14

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts meža dienests precizē 2018. gada 31.jūlija izdevuma "Latvijas Vēstnesis" laidienā Nr. 150 (2236), Oficiālās publikācijas Nr. 2018/150.AKK4, publicēto paziņojumu par Rīgas reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku).

Pareizi lasāms: Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) Inčukalna mežniecībā (darbavieta: Miera iela 2, Inčukalns, Inčukalna pagasts, Inčukalna novads).

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/151.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Dienvidlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Kontroles un uzraudzības daļas vecākā inspektora amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 23.jūlija iecelts JĀNIS GREIDĀNS.


OP 2018/151.AKR2

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas departamenta Informācijas un statistikas daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 30.jūlija iecelta ILZE PALDE.


OP 2018/151.AKR3

Datu valsts inspekcija paziņo, ka Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas juriskonsulta amata konkurss noslēgts bez rezultāta.


OP 2018/151.AKR4

Datu valsts inspekcija atsauc 2018.gada 18.jūlijā paziņoto informāciju par GITAS ZĒBOLDES iecelšanu Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas juriskonsultes amatā.


OP 2018/151.AKR5

Maksātnespējas kontroles dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Administratīvā departamenta sabiedrisko attiecību vadītāja amatā 2018.gada 25.jūlijā iecelts EDGARS LĀKUTIS.


OP 2018/151.AKR6

Maksātnespējas kontroles dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Pirmā uzraudzības departamenta juriskonsulta amatā 2018.gada 30.jūlijā iecelts RENĀRS STRAUBERGS.


OP 2018/151.AKR7

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektora ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/151.AKR8

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 26.jūlijā Juridiskās nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku iecelta KRISTĪNE VĪKSNE.


OP 2018/151.AKR9

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 2.augustā Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta GUNA EGLĀJA.


OP 2018/151.AKR10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 30.jūlija iecelta IEVA MAGONE.


OP 2018/151.AKR11

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 30.jūlija iecelta VITA BERĻAKOVA.


OP 2018/151.AKR12

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 30.jūlija iecelta GUNDEGA CIRCENE.


OP 2018/151.AKR13

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākā eksperta amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)