Laidiens: 01.08.2018., Nr. 151
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/151.AKK1
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Neorganiskās ķīmijas institūts, biomateriālu zinātniskās pētniecības laboratorija/
Materiālzinātnes nozares biomateriālu apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Neorganiskās ķīmijas institūts/ Materiālzinātnes nozares inteliģentie
materiāli un struktūras apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta (0,5 slodze)
Organiskās ķīmijas tehnoloģijas institūts/ Ķīmijas nozares organiskās
ķīmijas apakšnozare
- pētnieks - 2 vietas
- zinātniskais asistents - 4 vietas
Silikātu materiālu institūts/Ķīmijas inženierzinātnes nozares
augsttemperatūras materiālu un plazmas tehnoloģijas apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
Funkcionālo materiālu tehnoloģiju zinātniskā laboratorija/ Materiālzinātnes
nozares inteliģentie materiāli un struktūras apakšnozare
- pētnieks - 2 vietas
- zinātniskais asistents - 2 vietas
Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas institūts/ Materiālzinātnes nozares
biomateriālu apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE
Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Vides inženierijas un
enerģētikas nozarē. Vides inženierzinātnes apakšnozarē
- vadošais pētnieks - 2 vietas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds vides zinātnē
Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Vides inženierijas un
enerģētikas nozare, Vides inženierzinātnes apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds vides zinātnē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- zinātniskais grāds ķīmijas, inženierzinātnes, materiālzinātnes vai
saistītā nozarē
- svešvalodu zināšanas
- zinātnes nozarei atbilstošas sešas zinātniskās publikācijas
- zinātniskā darba pieredze ķīmijā, tehnoloģijā, materiālzinātnē vai
saistītā nozarē
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes
Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu
parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai
personīgi jāiesniedz dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
- dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā
arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai
pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments
u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās
pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr.67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2018/151.AKK2
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Administratīvā un
dokumentu pārvaldības departamenta Dokumentu un arhīva pārvaldības nodaļas vecākā
referenta (darbinieka) amatu
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības
apdrošināšanu un mēnešalgu no 745 EUR līdz 1093 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
atkarībā no profesionālās pieredzes
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt saņemto, nosūtāmo dokumentu un vadībai adresēto iekšējo
sarakstes un citu dokumentu apriti
- pārbaudīt nosūtīšanai darbinieku sagatavoto dokumentu noformējuma
atbilstību normatīvo aktu prasībām
- kārtot dokumentus lietās atbilstoši lietu nomenklatūrai, nodot glabāšanai
iestādes arhīvā
- konsultēt darbiniekus par dokumentu vadības sistēmas izmantošanu,
dokumentu apriti, dokumentu noformēšanu u.c. dokumentu pārvaldības jautājumos
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas papildināta ar nodaļas darbības jomai atbilstošām
mācībām
- profesionālā darba pieredze dokumentu pārvaldībā ilgāka par gadu
- labas zināšanas dokumentu un arhīva pārvaldībā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- labas datorprogrammu lietošanas prasmes, tostarp prasme lietot
elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā, spēja koncentrēties un veikt precīzi
pienākumus ierobežota laika apstākļos
- augsta atbildības izjūta, laba komunikācijas prasme
- angļu valodas zināšanas
- zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu,
tostarp NBS uzdevumiem un struktūru
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K.Valdemāra
ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/151.AKK3
Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus
būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei
un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai
un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un
atsaucīgu kolēģi - PERSONĀLA DAĻAS PERSONĀLA SPECIĀLISTU/-I (ierēdņa amats
uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 euro un sociālās garantijas
- apgūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pienākumi:
- uzturēt un pilnveidot personāla vadības procesus (attīstība, novērtēšana,
motivācija) un uzņemties iniciatīvu un atbildību par tiem
- nodrošināt personāla lietvedību iestādē
- koordinēt un uzraudzīt mācību procesu (mācību plānošana, organizēšana
u.c.)
- Uzturēt un aktualizēt Elektronisko apmācību sistēmu (Moodle)
- aktīvi iesaistīties jaunu un efektīvu risinājumu ieviešanā personāla
vadības procesos
Prasības:
- augstākā izglītība personālvadības, psiholoģijas vai sociālo zinātņu jomā
- pēdējo piecu gadu laikā iegūtas zināšanas un prasmes dažādās personāla
vadības jomās, spēja uz šiem procesiem raudzīties radoši
- vēlama pieredze apmācību jomā, t.sk. e-apmācību un citu mācību materiālu
izstrādē
- ļoti labas datora lietošanas prasmes, tai skaitā ar dažādiem vizuālā
attēlojuma rīkiem
- prasme strādāt ar dokumentiem atbilstoši lietvedības noteikumiem
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, precizitāte, iniciatīva, vēlme
mācīties un attīstīties
- vēlama pieredze darbā ar Horizon Personāla
uzskaites moduli
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo
Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā
2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas
par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar
Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku -
http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
OP 2018/151.AKK4
Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus būtiska
loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un
klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un
inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un
atsaucīgu kolēģi - LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA
PĀRSTRĀDES UN INFRASTRUKTŪRAS ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņu
amats uz noteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 euro un sociālās garantijas
- iegūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās kā, piemēram, iepirkumu
procedūras veikšanā, būvniecībā, pārstrādē, lauksaimniecībā, meliorācijā
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pienākumi:
- izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības Fonda lauku attīstībai (ELFLA) projektu
pieteikumus un maksājumu dokumentus, kā arī gatavot lēmumus projektu
grozījumiem, apstiprināšanai vai noraidīšanai
- sadarboties un rast labākos risinājumus atbalsta saņēmējiem - pārstrādes
uzņēmumiem un lauksaimniekiem
- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu kontroles vizītes
pie atbalsta saņēmējiem
- darboties ar mūsdienīgām IT sistēmām
Prasības:
- augstākā izglītība lauksaimniecības, finanšu vai tehnisko zinātņu jomā
- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbībās jomai, t.sk. pieredze
valsts pārvaldē vai finanšu sfērā
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība un labas auto vadīšanas iemaņas
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo
Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā
2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas
par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar
Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku -
http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
OP 2018/151.AKK5
Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr.90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus
būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei
un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai
un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un
atsaucīgu kolēģi - LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA
PROJEKTU KONTROLES DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņu amats uz nenoteiktu
laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalgu no 894 līdz 1174 euro un sociālās garantijas
- iegūt plašas un jaunas zināšanas dažādās jomās
- radošu un profesionālu kolēģu komandu, un lielisku daļas vadītāju
- darbavietu Rīgā
Pienākumi:
- komandas darbā izstrādāt metodoloģiskos materiālus Eiropas Lauksaimniecības
Fonda lauku attīstībai (ELFLA) projektu pārbaudēm saimniecībās
- doties darba braucienos, lai veiktu kontroles vizītes pie atbalsta
saņēmējiem
- darboties ar mūsdienīgām IT sistēmām un globālas pozicionēšanas mērierīcēm
- veikt iegūto datu apstrādi un analīzi
Prasības:
- augstākā izglītība, vēlams finanšu vai tehnisko zinātņu jomā
- vēlama pēdējo piecu gadu laikā iegūta profesionālā pieredze atbilstoši
darbības jomai, t.sk. zināšanas IT jomā un izpratne par aktualitātēm
lauksaimniecības nozarē
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība un labas auto vadīšanas iemaņas
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo
Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pastu: darbs@lad.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas LR oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā
2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests). Vairāk informācijas
par Dienesta veikto personas datu apstrādi jūs varat iegūt, iepazīstoties ar
Lauku atbalsta dienesta privātuma politiku -
http://www.lad.gov.lv/lv/par-mums/vispariga-informacija/privatuma-politika/.
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu
termiņa.
OP 2018/151.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Juridiskās nodaļas vecākais/-ā juriskonsults/-e (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja labi pārzini administratīvo procesu un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību lēmumu un Biroja faktiskās
rīcības apstrīdēšanu un sagatavot lēmumu projektus, kā arī veikt darbības Biroja
administratīvo aktu piespiedu izpildes nodrošināšanai
- sagatavot tiesvedības dokumentus, tajā skaitā sagatavot paskaidrojumu
projektus, apelācijas un kasācijas sūdzību projektus administratīvajās lietās,
sagatavot prasību un pretprasību projektus, apelācijas, kasācijas un blakus
sūdzību projektus civillietās
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā
lēmumprojektus
- izvērtēt un sagatavot Biroja interesēs noslēdzamo līgumu un līgumu
grozījumu projektus
- izvērtēt Biroja struktūrvienību sagatavoto dokumentu un normatīvo aktu
projektu atbilstību normatīvo aktu prasībām, kā arī sagatavot atzinumu
projektus par citu institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos
dokumentus
- veikt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu juridisko analīzi
būvniecības jomā
- pārstāvēt iestādes intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos
jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās
- sniegt metodisko atbalstu pašvaldību būvvaldēm un klientiem Biroja
kompetences jomās
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze jurista amatā, vēlama pieredze būvniecības
nozarē
- profesionālās zināšanas un prasmes administratīvo lietu izskatīšanā un
administratīvo aktu sagatavošanā
- prasme sagatavot normatīvo aktu projektus
- spēja un prasme veikt Biroja pārstāvību tiesā un valsts pārvaldes iestādēs
u.c.
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme
vākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski
argumentēt izdarītos secinājumus
- prasme piemērot normatīvos aktus
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1382 EUR pirms nodokļu
nomaksas)
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Juridiskās nodaļas vecākā/-ās
juriskonsulta/-es konkursam" līdz 2018.gada 20.augustam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 27.augustam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/151.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas uzraudzības nodaļas
būvinspektors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli,
sagatavojot atzinumus un administratīvos aktus, kā arī sniedzot informāciju ēku
īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām
tālākai rīcībai
- izskatīt sūdzības un iesniegumus par būtiskiem normatīvo aktu pārkāpumiem
gadījumos, kad būve ir radījusi vai var radīt bīstamību vai būtisku kaitējumu
personu dzīvībai veselībai, īpašumam vai videi
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas būvju īpašniekiem, savas
kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts
- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par 2
(diviem) gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta
saņemšanas, kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1647 EUR pirms nodokļu
nomaksas)
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas uzraudzības nodaļas
būvinspektora/-es amata konkursam" līdz 2018.gada 20.augustam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 27.augustam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/151.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas uzraudzības nodaļas inspektors/-e
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram būvju ekspluatācijas drošuma
pārbaudēs, sazinoties ar būvju īpašniekiem, organizējot apsekošanu, veicot
dokumentu pārbaudi un instrumentālos mērījumus, sagatavojot atzinumu projektus
- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes)
atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā
- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un
uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai
- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja
kompetencē esošajām būvēm
Ja tev ir:
- pirmā līmeņa augstākā izglītība
- vēlama pieredze būvniecības jomā
- prasme izstrādāt dokumentu projektus
- vēlama izpratne par administratīvo procesu iestādē
- vēlamas zināšanas par būvniecības nozares normatīvajiem aktiem,
standartiem un būvniecības procesu
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- teicamas valsts valodas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1280 EUR pirms nodokļu
nomaksas)
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Kontroles departamenta Būvju ekspluatācijas uzraudzības nodaļas
inspektora/-es amata konkursam" līdz 2018.gada 20.augustam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 27.augustam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/151.AKK9
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
piesārņojuma novērtēšanas jomā (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs,
ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- praktiskas iemaņas darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- lēmuma projektu izstrāde saistībā ar apstrīdētajiem Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas iestāžu amatpersonu izdotajiem
administratīvajiem aktiem vides aizsardzības jomā
- vides pārvaldības audita sistēmas (EMAS) un Eiropas Savienības
Ekomarķējuma sistēmas koordinācija, organizāciju reģistrācija un ekomarķējuma
piešķiršana
- informatīvās sistēmas uzturēšana par A un B kategorijas atļaujām, ar tām
saistītajiem lēmumiem un labākajiem pieejamajiem tehniskajiem paņēmieniem
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides
aizsardzības jomā
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi
- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu
klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10 saimes "Ekspertīze" III
līmenis un 10 mēnešalgu grupa; mēnešalga (bruto) no 845,00 euro mēnesī (pārbaudes laikā)
līdz 1009 euro
mēnesī
Motivētu pieteikuma vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, profesionālās darbības un
izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam
sūtīt uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv ar norādi
"Konkurss" vai iesniegt personīgi Vides pārraudzības valsts birojā,
Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, 507. Kabinetā, 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67770803, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne
http://www.vpvb.gov.lv/lv.
OP 2018/151.AKK10
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu ietekmes
uz vidi novērtējumu jomā (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs,
ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- praktiskas iemaņas darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- iesniegumu, ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojumu un vides pārskatu
izvērtēšana
- lēmumu, programmu un atzinumu projektu izstrāde ietekmes uz vidi
novērtējumu un plānošanas dokumentu stratēģiskā ietekmes uz vidi novērtējumu
jomā
- paredzēto darbību un plānošanas dokumentu ietekmes novērtējumu procedūru
gaitu un sabiedrības līdzdalības tiesību ievērošanas pārraudzība
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides
aizsardzības jomā
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi
- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu
klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10 saimes "Ekspertīze" III
līmenis un 10 mēnešalgu grupa; mēnešalga (bruto) no 845,00 euro mēnesī (pārbaudes laikā)
līdz 1009 euro
mēnesī
Motivētu pieteikuma vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, profesionālās darbības un
izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt
uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv ar norādi
"Konkurss" vai iesniegt personīgi Vides pārraudzības valsts birojā,
Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, 507. kabinetā, 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67770803, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne
http://www.vpvb.gov.lv/lv.
OP 2018/151.AKK11
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas personāla speciālists/-e
(1 vakance uz nenoteiktu laiku).
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā, augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība (vēlams personālvadībā, vadības vai tiesību
zinātnēs)
- profesionālā pieredze personālvadības jomā valsts iestādē
- izpratne par personālvadības jautājumiem, procesiem organizācijā, t.sk.
personāla lietvedības kārtošanu
- izpratne par dokumentu pārvaldības jautājumiem un dokumentu noformēšanu
- uz klientu orientēta personība
- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook), t.sk. pieredze darbā
ar resursu vadības sistēmas Horizon personāla moduli
- vēlama pieredze darbā ar atvaļinājuma moduļa sistēmu WEB HORIZON
("HOP")
- vēlama pieredze darbā ar novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas
sistēmu NEVIS
Galvenie darba pienākumi:
- sniegt konsultācijas personālvadības jautājumos, t.sk. par iekšējo un
ārējo tiesību aktu piemērošanu
- sagatavot personāla dokumentus (rīkojumi, līgumi, vēstules, izziņas,
u.c.), kārtot dienesta struktūrvienību personāla lietas, veikt rīkojumu
personāla jautājumos apstrādi personas kartītēs
- veikt informācijas par personālu apstrādi un aktualizēšanu resursu vadības
sistēmā Horizon
- apkopt, sagatavot statistikas datus par dienesta personālu
- veikt Dienesta nodarbināto un brīvprātīgo apliecību pasūtīšanu, uzskaiti
un izsniegšanu
- piedalīties personālvadības politikas īstenošanā un pārraudzībā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 835 līdz € 1047 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi (ar līdzmaksājumu)
no pirmās darba dienas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- iespēju iegūt pieredzi valsts pārvaldē, dinamisku darbu un draudzīgu
kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā - Dzirnavu ielā 91
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Personāla speciālists -
KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz e-pastu: darbs@vpd.gov.lv,
pa pastu vai klātienē - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr.
67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā - Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
OP 2018/151.AKK12
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Cēsu teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e - 1
vakance uz noteiktu laiku.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Galvenie darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 798 līdz € 875 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Cēsu TSV - KONKURSS" un
augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot elektroniski: darbs@vpd.gov.lv,
pa pastu: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē: Pļavas ielā
3A, Cēsīs. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā
www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Cēsu
teritoriālajā struktūrvienībā - Pļavas ielā 3A, Cēsīs.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
OP 2018/151.AKK13
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Sabiedrisko attiecību sektora sadarbības projektu koordinators/-e (viena
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- koordinēt Biroja sadarbību ar būvniecības industriju, nevalstiskajām
organizācijām un Būvniecības padomi, citu valstu uzraudzības un kontroles
iestādēm un starptautiskajām organizācijām
- plānot un vadīt Biroja sadarbības projektus, tai skaitā ar ārvalsts
līdzfinansējumu
- plānot un organizēt ārējos un iekšējos informatīvos pasākumus un
apmācības, kā arī pieredzes apmaiņas braucienus
- piedalīties prezentāciju un publisko izdevumu sagatavošanā
- piedalīties citu institūciju veidotajās darba grupās, semināros un
projektos
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikāciju, vadību zinātnē
vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- pieredze vietēja un starptautiska mēroga sadarbības vizīšu organizēšanā,
kā arī sadarbības projektu īstenošanā
- izcilas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas
- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem
- prasme strādāt komandā un aktīvā darba režīmā
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un
rakstos
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1190 EUR pirms nodokļu
nomaksas)
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Sabiedrisko attiecību sektora sadarbības projektu
koordinatora/-es amata konkursam" līdz 2018.gada 20.augustam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 27.augustam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/151.AKK14
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts meža dienests precizē 2018. gada 31.jūlija
izdevuma "Latvijas Vēstnesis" laidienā Nr. 150 (2236), Oficiālās
publikācijas Nr. 2018/150.AKK4, publicēto paziņojumu par Rīgas reģionālās
virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku).
Pareizi lasāms: Valsts meža dienests
(turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās virsmežniecības
vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) Inčukalna
mežniecībā (darbavieta: Miera iela 2, Inčukalns, Inčukalna pagasts, Inčukalna
novads).
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/151.AKR1
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Dienvidlatgales
reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Kontroles un uzraudzības daļas vecākā
inspektora amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 23.jūlija iecelts JĀNIS
GREIDĀNS.
OP 2018/151.AKR2
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas
departamenta Informācijas un statistikas daļas vecākās referentes amatā uz
nenoteiktu laiku no 2018.gada 30.jūlija iecelta ILZE PALDE.
OP 2018/151.AKR3
Datu valsts inspekcija paziņo, ka Personas datu apstrādes
uzraudzības nodaļas juriskonsulta amata konkurss noslēgts bez rezultāta.
OP 2018/151.AKR4
Datu valsts inspekcija atsauc 2018.gada 18.jūlijā
paziņoto informāciju par GITAS ZĒBOLDES iecelšanu Personas datu apstrādes
uzraudzības nodaļas juriskonsultes amatā.
OP 2018/151.AKR5
Maksātnespējas kontroles dienests paziņo, ka konkursa
kārtībā Administratīvā departamenta sabiedrisko attiecību vadītāja amatā
2018.gada 25.jūlijā iecelts EDGARS LĀKUTIS.
OP 2018/151.AKR6
Maksātnespējas kontroles dienests paziņo, ka konkursa
kārtībā Pirmā uzraudzības departamenta juriskonsulta amatā 2018.gada 30.jūlijā
iecelts RENĀRS STRAUBERGS.
OP 2018/151.AKR7
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz
Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektora ierēdņa amatu ir
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/151.AKR8
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada
26.jūlijā Juridiskās nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku iecelta
KRISTĪNE VĪKSNE.
OP 2018/151.AKR9
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada
2.augustā Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķes
amatā uz nenoteiktu laiku iecelta GUNA EGLĀJA.
OP 2018/151.AKR10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada
30.jūlija iecelta IEVA MAGONE.
OP 2018/151.AKR11
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta
Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada
30.jūlija iecelta VITA BERĻAKOVA.
OP 2018/151.AKR12
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta
Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļas projekta vadītājas
amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 30.jūlija iecelta GUNDEGA CIRCENE.
OP 2018/151.AKR13
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu
un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākā
eksperta amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.