Laidiens: 31.07.2018., Nr. 150

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/150.AKK1

Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus

- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu samaksai

Pretendentam/-ēi izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu un administratīvo procesu

- krievu sarunvalodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- labas plānošanas un komunikācijas spējas

- vēlama pieredze normatīvo aktu piemērošanā

- vēlamas zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests, Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors") vai iesniegt personīgi Lietvedības daļā (Rūpniecības iela 23, Rīga, 1.stāvs), vai sūtīt uz e-pasta adresi: vvd@vvd.gov.lv.

Tālr. uzziņām 67084203.


OP 2018/150.AKK2

Ministru kabinets izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības Vispārējās tiesas tiesneša amatu

Konkurss tiek izsludināts, pamatojoties uz to, ka 2019. gada 31. augustā 23 Eiropas Savienības Vispārējās tiesas (turpmāk - Vispārējā tiesa) tiesnešiem, tai skaitā divām Latvijas Republikas amata vietām, beigsies amata pilnvaru termiņš. Eiropas Savienības Padome 2018. gada 20. marta vēstulē lūdz dalībvalstis laikus uzsākt pretendentu atlasi, izsludināt atklātu konkursu un līdz 2018. gada 1. oktobrim iesniegt kandidātu priekšlikumus.

Pretendentam jāatbilst Līguma par Eiropas Savienības darbību 254. pantā noteiktajām obligātajām tiesnesim izvirzītajām prasībām - ir jābūt no tādu personu vidus, kura neatkarība nav apšaubāma un kurš atbilst prasībām attiecībā uz augstiem tiesnešu amatiem Latvijā, vai kurš ir jurists ar atzītu kompetenci.

Konkursā pretendentus vērtēs pēc šādiem kritērijiem:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē (vēlams maģistra grāds)

- labas zināšanas Eiropas Savienības tiesībās, kā arī zināšanas par Eiropas Savienības institucionālo uzbūvi

- profesionālā pieredze vadošā amatā, vēlama pieredze tieslietu jomā

- laba izpratne par Eiropas Savienības Tiesas un Eiropas Savienības Vispārējās tiesas darbu

- prasme formulēt viedokli un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme strādāt komandā starptautiskā vidē un organizēt tās darbu

- labas angļu valodas un Eiropas Savienības Vispārējās tiesas darba valodas (franču valodas) zināšanas

Līdzko Vispārējās tiesas tiesnešu amata pretendentu atlases komisija būs Ministru kabinetam iesniegusi priekšlikumu par diviem atbilstošākajiem amata kandidātiem, sarindojot tos iegūtā vērtējuma secībā, un, Ministru kabinets šos pretendentus apstiprinājis, Latvijas Republika izvēlēto kandidatūru nosūtīs Līguma par Eiropas Savienības darbību 255. pantā minētajai komitejai. Pamatojoties uz minētās komitejas konfidenciālo viedokli, par Latvijas Republikas izvirzīto kandidātu lems Eiropas Savienības dalībvalstu valdību pārstāvji.

Pieteikuma dokumentus: motivētu pieteikumu latviešu un angļu vai franču valodā, CV latviešu un franču vai angļu valodā (pēc parauga), akadēmisko publikāciju, ja tādas ir, sarakstu, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, jāiesniedz Tieslietu ministrijas kancelejā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: TM.kanceleja@tm.gov.lv, līdz 2018. gada 24. augustam. Tālr. uzziņām 67036981.

Curriculum Vitae paraugs Eiropas Savienības Vispārējās tiesas tiesneša amata kandidātiem franču un angļu valodā:


OP 2018/150.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu departamenta Darba meklēšanas atbalsta nodaļā - eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālo zinātņu jomā)

- darba pieredze nodarbinātības vai personāla atlases jomā

- pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā

- pieredze darbā ar datu analīzi sociālo zinātņu jomā un pārskatu sagatavošanā

- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt aktīvā nodarbinātības pasākuma "Darba meklēšanas atbalsts" organizēšanu, metodisko vadību un pārraudzību Aģentūras filiālēs

- izstrādāt un pilnveidot iekšējo normatīvo aktu un Kvalitātes vadības sistēmas procesu

- organizēt darbinieku apmācības, izstrādāt metodiskos materiālus, nodrošinot vienotu izpratni par darba meklēšanas metožu piemērošanu mērķgrupām

- piedalīties e-pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas un attīstības procesu izstrādē

- prezentēt Aģentūras mērķus un pakalpojumus amata kompetences ietvaros

- nodrošināt pārskatu, ziņojumu, atskaišu, atzinumu un citu dokumentu sagatavošanu amata kompetences ietvaros

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 719,00 EUR, 2.kategorija: 827,00 EUR, 3.kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_DMAN_eksperts". Informācija pa tālr. 67021801 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.


OP 2018/150.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) Rīgas mežniecībā (darbavieta 13.janvāra ielā 15, Rīgā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- teicamas komunikācijas prasmes (t. sk. tekstu sagatavošanas prasmes)

- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, izmantot biroja tehniku un elektroniskos sakaru līdzekļus

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas u.c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800 līdz 900 € (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi: personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67220027).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.


OP 2018/150.AKK5

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta direktora vietnieka (-ces) amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 18.6. saimē, IV līmenī, 11.mēnešalgu grupā

Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās datortehnikas iegādi un uzturēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- vadīt un koordinēt Informācijas departamenta vecāko referentu (18.6.saime, IIIA un IIIB līmenis) darbu

- kontrolēt statistisko pārskatu informācijas apkopošanu atbilstoši publiskos iepirkumus regulējošo tiesību aktu prasībām

- koordinēt gada, ceturkšņa un pēc pieprasījuma nepieciešamās statistiskās informācijas sagatavošanu par publiskajiem iepirkumiem (t.sk. koncesijām) valstī

- kontrolēt pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju, kā arī finansējuma saņēmēju paziņojumu par iepirkumiem un koncesijām publicēšanu Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē un nosūtīšanu publicēšanai oficiālajā izdevumā "Eiropas Savienības Oficiālais Vēstnesis"

- piedalīties Iepirkumu uzraudzības biroja informācijas un komunikāciju tehnoloģiju resursu uzturēšanas, attīstības un aizsardzības pasākumu plānošanā, ieviešanā un uzraudzībā

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā

- zināšanas par liela apjoma statistisko datu analīzes iespējām ar MS Excel

- vismaz viena gada pieredze ar informācijas apkopošanu un analīzi saistītā amatā

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā, kas saistīta ar instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanu un ieviešanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā

- vēlamas zināšanas informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā

- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu viedokli

- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī sasniegt rezultātu

- angļu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim

Mēs piedāvājam:

- iegūt darba pieredzi vadošā amatā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Piesakoties konkursā, tev jāiesniedz:

- pieteikuma (motivācijas) vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa sludinājumā pretendentiem definētajām prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē https://www.iub.gov.lv/lv/node/246.

Iepirkumu uzraudzības birojs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Iepirkumu uzraudzības birojs, kontaktinformācija: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/150.AKR1

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2018.gada 23.jūlija uz noteiktu laiku Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta direktora vietnieces Eiropas Savienības fondu jautājumos amatā iecelta KRISTĪNE KAPUSTA.


OP 2018/150.AKR2

Valsts vides dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018.gada 10.jūlijā Madonas reģionālās vides pārvaldes direktora amatā iecelts NORMUNDS BROKS.


OP 2018/150.AKR3

Valsts vides dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Vides resursu pārvaldības departamenta Atkritumu pārvaldības daļas vecākā inspektora amatu uz nenoteiktu laiku beidzies bez rezultāta.


OP 2018/150.AKR4

Valsts vides dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākā inspektora, Operatīvās brīdināšanas grupas vadītāja amatu uz noteiktu laiku beidzies bez rezultāta.


OP 2018/150.AKR5

Valsts vides dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākā inspektora amatu uz nenoteiktu laiku beidzies bez rezultāta.


OP 2018/150.AKR6

Valsts vides dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Uzraudzības departamenta vecākā eksperta amatu uz nenoteiktu laiku beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)