Laidiens: 22.01.2018., Nr. 15

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/15.AKK1

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā juridiskā izglītība, ļoti labas komunikācijas prasmes un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās, gan veicot pārbaudes, gan izskatot patērētāju iesniegumus un sūdzības, gan konsultējot fiziskas un juridiskas personas. Lai īstenotu šīs funkcijas,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Patērētāju konsultāciju un sūdzību departamenta juriskonsulta ierēdņa amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- labas angļu valodas un vēlamas krievu valodas zināšanas

- ļoti labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē vai tirdzniecības un pakalpojumu jomā

- priekšrocība - pieredze patērētāju tiesību aizsardzības jautājumu risināšanā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 940,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības

- konsultēt un izglītot fiziskas un juridiskas personas

- sagatavot lēmumu projektus

- palīdzēt patērētājiem strīdu risināšanā ar pārdevējiem vai pakalpojumu sniedzējiem

- pildīt Patērētāju strīdu izskatīšanas komisijas sekretariāta funkcijas sakarā ar patērētāju iesniegto iesniegumu izskatīšanu

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.


OP 2018/15.AKK2

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā juridiskā izglītība un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās.

Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Pirmās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas juriskonsulta ierēdņa amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas un vēlamas krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 940,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- veikt patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību

- sagatavot administratīvos aktus

- izskatīt patērētāju iesniegumus

- pārstāvēt iestādi tiesā

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.


OP 2018/15.AKK3

Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina konkursu uz Administratīvi juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Administratīvās nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma valsts aģentūra nodrošina Iekšlietu ministrijas un tās padotības iestāžu darbību nekustamo īpašumu, publisko iepirkumu un valsts materiālo rezervju jomā, veic normatīvajos aktos noteiktās darbības ar lietiskajiem pierādījumiem un arestēto mantu, izņemto mantu un dokumentiem, kā arī ieročiem, munīciju, to sastāvdaļām un speciālajiem līdzekļiem.

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt aģentūras vadības dokumentu izstrādi, aktualizēšanu, ieviešanu un novērtēšanu

- sagatavot dokumentu projektus par Valsts kontroles revīzijas un Iekšlietu ministrijas auditu ieteikumu ieviešanu

- apkopot aģentūras struktūrvienību sniegto informāciju par Valdības rīcības plānā, Iekšlietu ministrijas un aģentūras darba plānā iekļauto pasākumu izpildi un iesniegt to pēc piekritības

- sniegt atzinumus par normatīvo aktu projektiem

Prasības kandidātiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālās un cilvēkrīcības zinātnes, administrēšanas vai tiesību zinātnes jomā

- pēdējo piecu gadu laikā vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldes darbā ar politikas plānošanas dokumentiem, rezultatīvo rādītāju noteikšanā un iekšējās kontroles sistēmas izveidē

- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2. pakāpe), vēlamas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (Microsoft Office), tostarp infografiku veidošana

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un analītiska domāšana

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai (no 835 līdz 950 euro) un sociālās garantijas

- darbavietu Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-2, Rīgā

- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada

- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodrošinājuma valsts aģentūra.

Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@agentura.iem.gov.lv, tālr. uzziņām 67829697 darba dienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.


OP 2018/15.AKK4

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Komunikācijas un programmu publicitātes nodaļas sabiedrisko attiecību speciālista amatu (viena darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- komunikācijas pasākumu un kampaņu plānošana un īstenošana

- komunikācijas iepirkumu tehniskās specifikācijas izstrāde un īstenošana

- komunikācija sociālajos medijos

- informatīvo un reprezentatīvo materiālu, video, infografiku u.c. publicitātes materiālu izstrāde

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas zinātnē

- vismaz divu gadu pieredze komunikācijas pasākumu un/vai kampaņu organizēšanā un īstenošanā

- profesionālas iemaņas un pieredze informatīvu, publicitātes materiālu izstrādē

- profesionāla izpratne par darba specifiku komunikācijas jomā

- zināšanas par sociālo mediju platformām un profesionāla pieredze sociālo mediju komunikācijā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- vēlamas zināšanas publisko iepirkumu jomā un pieredze komunikācijas iepirkumu tehniskās specifikācijas izstrādē

- vēlamas iemaņas darbā ar Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Canva

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amatu pienākumu izpildē

- teicamas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 24. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR, 3. kategorija: 1190,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") līdz 2018. gada 2. februārim vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - praktisks uzdevums. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra kandidāta piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2018/15.AKK5

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Komunikācijas un programmu publicitātes nodaļas vecākā informācijas speciālista amatu (viena darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- komunikācijas projektu, speciālo pasākumu organizēšana un īstenošana

- informatīvo un reprezentatīvo materiālu plānošana un izstrāde

- informatīvo materiālu, vizualizāciju maketēšana, izmantojot tiešsaistes rīkus un/vai dizaina programmas

- komunikācija sociālajos medijos

- atbalsts aģentūras interneta vietņu satura veidošanā

- tehnisko specifikāciju un iepirkumu izstrāde un īstenošana komunikācijas pakalpojumiem, pakalpojumu līgumu administrēšana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas zinātnē

- vismaz divu gadu pieredze komunikācijas speciālista amatā vai komunikācijas projektu īstenošanā

- profesionālas iemaņas un pieredze informatīvu, publicitātes un reprezentatīvo materiālu sagatavošanā un pasākumu, kampaņu organizēšanā

- profesionāla izpratne par darba specifiku komunikācijas jomā

- zināšanas par sociālo mediju platformām un to darbību

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- iemaņas darbā ar Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Canva vai citos dizaina rīkiem vai programmām tiks uzskatītas par priekšrocību

- pieredze publisko iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādē un cenu aptauju veikšanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amatu pienākumu izpildē

- teicamas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 35. saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") līdz 2018. gada 2. februārim vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - praktisks uzdevums. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra kandidāta piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2018/15.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Latgales reģiona nodaļā

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rēzeknē

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par būvniecības jomu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Latgales reģiona nodaļa projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/15.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā projekta vadītāja amatu Latgales reģiona nodaļā

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz 1287 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rēzeknē

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- informācijas sagatavošana par projektu mērķu un uzraudzības rādītāju sasniegšanas uzraudzību

- informācijas sagatavošana par specifisko atbalsta mērķu projektu ieviešanas progresu un riskiem

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par būvniecības jomu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Latgales reģiona nodaļa vecākais projektu vadītājs".

Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/15.AKK8

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Dienvidkurzemes pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta E. Veidenbauma ielā 11, Liepājā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi "Dienvidkurzemes pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/15.AKR1

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursi uz Juridiskā departamenta juriskonsulta amatiem uz nenoteiktu laiku beidzās bez rezultāta.


OP 2018/15.AKR2

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamenta juriskonsulta amatu uz noteiktu laiku beidzās bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)