Laidiens: 27.07.2018., Nr. 148
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/148.AKK1
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē 2018. gada 20. jūlija izdevuma
"Latvijas Vēstnesis" laidienā Nr. 143 (6229), Oficiālās publikācijas
Nr. 2018/143.AKK16, publicēto paziņojumu par Nodokļu kontroles pārvaldes Algas
nodokļu audita daļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku).
Pareizi lasāms: VALSTS IEŅĒMUMU
DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa
audita daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es
ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku).
OP 2018/148.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz eksperta
iepirkumu jautājumos amatu Administratīvā nodrošinājuma nodaļā
Mēs piedāvājam:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro
līdz 1190 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- publiskā iepirkuma dokumentu sagatavošana
- iepirkumu organizatorisko jautājumu uzraudzīšana un risināšana
- resursu iegāžu plānošana
- pakalpojumu un piegāžu līgumu sagatavošana
- saistību izpildes kontrole, kā arī darījumu apliecinošu dokumentu
apstrādes nodrošināšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
- darba pieredze publisko iepirkumu jautājumos, tai skaitā pieredze preču,
pakalpojumu un publiskā iepirkuma tehnisko specifikāciju un kvalifikācijas
prasību izstrādē, iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē
- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos tiks uzskatītas par
priekšrocību
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- precizitāte un labas komunikācijas spējas
- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Administratīvā nodrošinājuma nodaļas eksperts iepirkumu
jautājumos".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu
aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/148.AKK3
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa
inkubatoru departamenta vecākā projektu vadītāja darbinieka amatu (uz noteiktu
laiku - līdz 2023.gada 31.decembrim)
LIAA savā komandā aicina cilvēku ar pieredzi ES projektu budžeta
sagatavošanā, finanšu plānošanā un kontrolē, veiksmīgas biznesa inkubatoru
darbības Latvijā nodrošināšanai.
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot projekta "Reģionālie biznesa inkubatori un radošo industriju
inkubators" (turpmāk - projekts) stratēģiju
- sastādīt projekta budžetu
- plānot un kontrolēt finanšu plūsmu atbilstoši budžetam
- nodrošināt savlaicīgu jaundibinātiem komersantiem sniegto pakalpojumu
apmaksu un apmaksas uzskaiti
- veikt jaundibinātiem komersantiem sniegtā atbalsta uzskaiti
- apkopot, analizēt projektā sasniegtos finanšu rādītājus un sniegt
priekšlikumus rādītāju faktiskā snieguma uzlabošanai
- gatavot atskaites projekta izdevumu sertificēšanai
- īstenot sadarbību ar identificētajiem projekta sadarbības partneriem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu budžeta sastādīšanā, finanšu
plānošanā un kontrolē
- izpratne par finanšu plānošanu un kontroli Eiropas Savienības fondu
projektu ietvaros
- izpratne par uzņēmuma finanšu plānošanu
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas.
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes.
- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē.
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas.
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00
EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018.gada
13.augustam, pieteikuma vēstuli, CV (latviešu valodā), izglītību un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa
pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai pa
e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi "BID
vecākais projektu vadītājs (finanses)".
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā
http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi
atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar
Datu apstrādes principiem atlasei.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/148.AKK4
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) atkārtoti izsludina konkursu uz
vakanto Dienvidlatgales virsmežniecības Krāslavas nodaļas (Robežnieku apgaita)
mežziņa ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā mežsaimnieciskā izglītība
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās
VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
(tālr. uzziņām 67220027).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa
norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.
OP 2018/148.AKK5
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) atkārtoti izsludina konkursu uz
vakanto Rīgas reģionālās virsmežniecības Babītes nodaļas (Jūrmalas apgaita)
mežziņa ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā mežsaimnieciskā izglītība
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās
VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
(tālr. uzziņām 67220027).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa
norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.
OP 2018/148.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Jūrmalas teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e (1
vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts
probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 798 līdz € 875 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Jūrmalas TSV - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv
vai pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt Jūrmalas
teritoriālajā struktūrvienībā - Ventspils šosejā 32, Jūrmalā. Informācija pa
tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Jūrmalas
teritoriālajā struktūrvienībā - Ventspils šosejā 32, Jūrmalā.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
probācijas dienests, kontaktinformācija: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
OP 2018/148.AKK7
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles
probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsoda - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 810 līdz € 887 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Vidzemes
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu - Dzirnavu
iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā.
Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā
www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/148.AKK8
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu
nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) izsludina konkursu uz Preču un pakalpojumu uzraudzības
departamenta Juridiskās daļas galvenā juriskonsulta ierēdņa amatu (viena
vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai
tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par diviem gadiem
- zināšanas par administratīvo procesu, administratīvo pārkāpumu procesu un
civilprocesu
- prasme sagatavot lēmumu, normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko
tiesību līgumu, starpresoru vienošanos un cita veida juridisko dokumentu
projektus
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlams darba pieredze valsts pārvaldes iestādē,
ne mazāka par vienu gadu
- vēlams zināšanas par patērētāju tiesību aizsardzības jomas un tirgus uzraudzības
jomas normatīvajiem aktiem
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 1050,00 EUR līdz 1200,00 EUR (11. algu grupa) un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- gatavot administratīvo aktu un lēmumu projektus departamenta kompetencē
esošajās preču un pakalpojumu uzraudzības jomās
- izskatīt citu departamenta amatpersonu pieņemtos apstrīdētos lēmumus
- izvērtēt dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un normatīvo aktu
piemērošanas viedokļa, sniegt atzinumus
- sniegt juridisko atbalstu departamenta darbiniekiem lietu virzības
efektīvākai nodrošināšanai
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbildes, atzinumus, skaidrojumus un
uzziņas ar tirgus uzraudzību saistītajos jautājumos
- gatavot tiesvedības dokumentus un pārstāvēt iestādi tiesā
- pārstāvēt iestādi juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un
citās institūcijās
- gatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos,
pārstāvēt iestādes viedokli to izskatīšanas procesā
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas sūtīt uz e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa
faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības
centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes
baznīcas puses).
Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un iepriekš
minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību aizsardzības
centrs.
OP 2018/148.AKK9
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lietošanā esošo
bīstamo iekārtu (lifti, kravas celtņi, pacēlāji, katliekārtas u. c.) uzraudzību un kontroli, lai, atbilstoši
lietotas un uzturētas, tās neapdraudētu cilvēka dzīvību, veselību, vidi vai
materiālās vērtības. Lai īstenotu šo funkciju,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) izsludina konkursu uz Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības
daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu bīstamo iekārtu uzraudzības jomā (viena
vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
mašīnbūves jomā
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītājām
obligātajām prasībām
- izpratne par dažāda veida iekārtām, mehānismiem un to darbības principiem
- vēlams praktiskā darba pieredze specialitātē
- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- priekšrocība - profesionālās (tehnisko nozaru) terminoloģijas pārzināšana
angļu, vācu un krievu valodās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu tehniskās uzraudzības jomā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un pieredzes apmaiņas
projektos
- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- veikt pārbaudes lietošanā esošajām bīstamajām iekārtām, kontrolējot
normatīvo aktu ievērošanu
- sniegt konsultācijas un izskatīt iesniegumus
- izskatīt sūdzības/nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas bīstamās iekārtas
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr.
67388633.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un iepriekš
minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.
OP 2018/148.AKK10
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu
nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā
eksperta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz ierēdņa
prombūtnes laiku)
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- priekšrocība - praktiskā darba pieredze jomā, kas saistīta ar
elektroiekārtām, mašīnbūvi, būvizstrādājumiem vai būvniecību, ilgāka par diviem
gadiem
- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, to apkopot un
analizēt
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus
Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā
- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- B kategorijas autovadītāja tiesības
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- plašas iespējas profesionālai izaugsmei
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos
uzraudzības projektos
- mēnešalgu no 1050,00 EUR līdz 1200,00 EUR (11. algu grupa) un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu spētu:
- gatavot uzraudzības projektus un vadlīnijas
- veikt pārbaudes, analizēt un apkopot uzraudzības rezultātus
- izglītot komersantus
- izskatīt patērētāju sūdzības / nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas
nedrošas preces
- piedalīties ekspertu darba grupās
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).
Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un iepriekš
minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību aizsardzības
centrs.
OP 2018/148.AKK11
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu
nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā
inspektora ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu
laiku un viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku).
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātņu
vai ekonomikas jomā
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- priekšrocība - praktiskā darba pieredze jomā, kas saistīta elektroiekārtām,
mašīniekārtām, mašīnbūvi vai būvniecību, ne mazāka
par vienu gadu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus
Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā
- labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- B kategorijas autovadītāja tiesības
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos
uzraudzības projektos
- mēnešalgu no 835,00 EUR līdz 1000,00 EUR (9. algu grupa) un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu spētu:
- veikt pārbaudes nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā
- izglītot komersantus
- izskatīt patērētāju sūdzības / nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas
nedrošas preces
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).
Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu, Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un iepriekš
minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību aizsardzības
centrs.