Laidiens: 25.07.2018., Nr. 146

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/146.AKK1

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ.Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas Tehnisko noteikumu un vides informācijas sektora vecākais eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības sajūta

- labas datora lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā

- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības un dabas aizsardzības prasības paredzētajai darbībai

- sagatavot paredzamās darbības ietekmes sākotnējos izvērtējumus

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 750 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu uz adresi: VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai sūtīt uz e-pastu: lielriga@lielriga.vvd.gov.lv, vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā, 1.stāvā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.


OP 2018/146.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projektu vadītāju amatiem Izglītības un zinātnes attīstības departamentā

 

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā, Izglītības satura projektu nodaļā vai Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļā

- ierēdņa amatu uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- konsultāciju sniegšana finansējuma saņēmējiem

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv, norādot savu prioritāro izvēli "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļa projekta vadītājs" vai "Konkurss - Izglītības satura projektu nodaļa projekta vadītājs" vai "Konkurss - Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļa projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2018/146.AKK3

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora - valsts civildienesta ierēdņu amatu uz noteiktu laiku Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā, darbavieta - Sigulda

Valsts darba inspekcija piedāvā:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu un dinamisku darbu

- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā

- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu piemērošanā

- algu no 745 EUR līdz 900 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- plašas un profesionālas apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un veicināt atbilstības nodrošināšanu

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 29400584 vai 67021621, e-pasts: LM_Atlase@lm.gov.lv.


OP 2018/146.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja amatu

Amata mērķis - nodrošināt nepārtrauktu un kvalitatīvu sabiedrisko attiecību un komunikācijas funkciju ministrijā.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālo, humanitāro zinātņu specialitātē vai komunikācijas zinātnē

- darba pieredze komunikācijas, žurnālistikas vai sabiedrisko attiecību jomā

- vēlama pieredze vadošā amatā sabiedrisko attiecību vai komunikācijas jomā

- zināšanas sabiedrisko attiecību un komunikācijas stratēģijas un plāna veidošanā un īstenošanā

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- spēja dot ieguldījumu augstvērtīga iestādes un tās pārstāvētās jomas publiskā tēla veidošanā

- labas angļu valodas zināšanas

- laba valodas izjūta un ļoti labas prasmes rakstiski izteikties

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, MS Excel, Internet Explorer)

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku darbu un profesionālās pilnveidošanas iespējas

- stabilu atalgojumu (mēnešalga no 1253 līdz 1647 euro apmērā pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājs" vai pa pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā Aktualitātes - Darba piedāvājumi.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/146.AKK5

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta jurists (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu. Sagatavot Inspekcijas administratīvo aktu projektus par Inspekcijas izdotajiem administratīvajiem aktiem, veikto faktisko rīcību, kā arī procesuālo lēmumu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus, rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami Inspekcijas darbības nodrošināšanai

- pārbaudīt Inspekcijas ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus

- inspekcijas vadītāja uzdevumā pārstāvēt Inspekcijas intereses tiesās, valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Inspekcijas darbiniekiem par Inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem

Mēs piedāvājam:

- darbu profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē un piešķirta profesionālā kvalifikācija - jurists

- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē 2 gadi

- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu, Inspekcijas kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas

- labas lietvedības zināšanas

- vēlamas 2 svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Jurists Juridiskajā departamentā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", adrese: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Inspekcija informē, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Inspekcija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Tālr. uzziņām 67819675.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/146.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes reģiona nodaļas projektu vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 18. jūlija iecelta MARTA LIEPIŅA.


OP 2018/146.AKR2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projektu vadītāja amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 23. jūlija iecelts VLADISLAVS ŅEVZOROVS.


OP 2018/146.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Zemgales reģiona nodaļas projektu vadītāja amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 23. jūlija iecelts MAREKS RUBĪNS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)