Laidiens: 19.07.2018., Nr. 142
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/142.AKK1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Lielbritānijas un Ziemeļīrijas
Apvienotajā Karalistē vadītāja vietnieka amata vietu (ierēdņa amata vieta uz
noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt, organizēt un koordinēt Latvijas Ārējās ekonomiskās
pārstāvniecības Lielbritānijas un Ziemeļīrijas Apvienotajā Karalistē
(turpmāk - pārstāvniecība) darbību pārstāvniecības vadītāja prombūtnē
- nodrošināt tirgus situācijas izvērtējumu un nodrošināt konsultāciju
sniegšanu uzņēmumiem
- plānot, koordinēt un organizēt eksporta, tūrisma un investīciju
veicināšanas aktivitātes
- izplatīt informāciju Lielbritānijas un Ziemeļīrijas Apvienotajā Karalistes
kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi,
Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām
- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt
potenciālos investorus un veicināt to interesi investēt Latvijā
- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Lielbritānijas un Ziemeļīrijas
Apvienotās Karalistes kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un
pakalpojumiem
- organizēt Lielbritānijas un Ziemeļīrijas Apvienotās Karalistes kompāniju
vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes Lielbritānijā un Ziemeļīrijas
Apvienotajā Karalistē, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā
- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Lielbritānijas un
Ziemeļīrijas Apvienotās Karalistē tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos
sadarbības partnerus
- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Lielbritānijas un Ziemeļīrijas
Apvienotajā Karalistē (tirdzniecības misijas, produktu
prezentācijas u. tml.)
- gatavot informāciju par Lielbritānijas un Ziemeļīrijas Apvienotās
Karalistes ekonomisko situāciju
- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un Lielbritānijas
un Ziemeļīrijas Apvienotās Karalistes uzņēmējiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze starptautiskajā
uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)
- vēlama praktiskā pieredze iepirkumu veikšanā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē saistītā jomā
- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze Lielbritānijas un
Ziemeļīrijas Apvienotās Karalistes biznesa un sadzīves vidē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem
aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu
pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem
- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t. sk. par
valsts atbalstu komercdarbībai)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas C2 līmenī
- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- laba prasme dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot darba izpildi noteiktā termiņā,
prasme risināt problēmsituācijas, kā arī sniegt operatīvu informāciju par darba
rezultātiem
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzot LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2,
Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv
ar norādi "Pārstāvniecības vadītāja vietnieks") šādus dokumentus:
- pieteikuma vēstuli
- CV latviešu valodā
- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
(pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)
- praktisko uzdevumu (sastāv no divām daļām):
1) uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc Lielbritānijas un
Ziemeļīrijas Apvienotās Karalistes investoram būtu jāinvestē tieši
Latvijā - kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm Igauniju un
Lietuvu (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms -
1 A4 lapa, bez pielikumiem);
2) aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to
eksporta konkurētspēju Lielbritānijas un Ziemeļīrijas Apvienotās Karalistes
tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā, teksta apjoms -
1 A4 lapa, bez pielikumiem).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā: http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances,
turpmāk - Datu apstrādes principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu,
pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/142.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra
nodarbinātības aģents (2 amata vietas uz noteiktu laiku, 1 amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt
risinājumus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR,
2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 747,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz
e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta: pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta:
tests - praktiskais uzdevums -, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas
Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta: intervija, kuras laikā tiks
novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā
uzdevumā - būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts
aģentūra, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.
OP 2018/142.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļas nodarbinātības
organizators (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt
risinājumus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, izdot administratīvus aktus un noteikt klienta tiesības saņemt
iestādes pakalpojumus; organizēt sadarbību un savstarpēju informācijas apmaiņu
ar darba devējiem, reģistrējot un uzskaitot darba devēja pieteiktās brīvās
darba vietas, veikt piemērotu pretendentu atlasi brīvās darbavietas
aizpildīšanai.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR,
2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 747,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz
e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta: pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta:
tests - praktiskais uzdevums - pēc kura rezultātiem tiks novērtētas
Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta: intervija, kuras laikā tiks
novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām
prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā -
praktiskajā uzdevumā - būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts
aģentūra, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.
OP 2018/142.AKK4
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 900009476367) izsludina
atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latvijas Valsts
kinofotofonodokumentu arhīva Elektronisko dokumentu nodaļas vadītājs/-a uz
nenoteiktu laiku (darbavieta Šmerļa ielā 5, Rīgā)
LNA aicina savā komandā nodaļas vadītāju, kura pienākumos ietilpst vadīt
nodaļas darbu, institūciju elektronisko dokumentu, reģistru un informācijas
sistēmu datu pieņemšanu valsts glabāšanā, veikt normatīvo aktu projektu un
metodisko dokumentu izstrādi atbilstoši nodaļas kompetencei.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai ar to saistītā nozarē
- pieredze vadošā amatā (no 1 līdz 3 gadiem)
- pieredze komandas vadīšanā, spēja uzklausīt un motivēt pakļautībā esošos
darbiniekus, veidot savstarpēji saistītu komunikāciju un sadarbību; spēja
identificēt būtiskākos jautājumus un pamatcēloņus sarežģītās situācijās,
pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- izvērtēt sistēmu projektēšanas un arhitektūras specifikācijas, datu
modeļus, shēmas un dokumentu reģistrus XML, XLS u. c. formātos
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, MS
Office pieredzējuša lietotāja līmenī
- svešvalodu zināšanas (angļu valoda), kas nepieciešamas amata pienākumu
izpildei
Galvenie pienākumi:
- organizēt un vadīt nodaļas darbu
- koordinēt institūciju, kā arī likvidēto un reorganizēto institūciju,
radītu vai uzkrātu elektronisko dokumentu, reģistru un informācijas sistēmu
datu uzkrāšanu arhīvā, nodrošinot to pieņemšanu valsts glabāšanā tiešsaistē,
izmantojot VVAIS informācijas saņemšanas un uzkrāšanas risinājumu
- organizēt institūciju sagatavoto elektronisko dokumentu nodošanas pakotņu
un XML struktūrshēmu pārbaudi, uzlabošanu un aktualizēšanu
- koordinēt jaunu XML struktūrshēmu izstrādi institūciju informācijas
sistēmās esošo elektronisko dokumentu un datu nodošanai valsts glabāšanā
- kontrolēt valsts glabāšanā pieņemto elektronisko dokumentu, reģistru,
informācijas sistēmu datu saglabāšanu arhīva serveros saskaņā ar normatīvo aktu
prasībām
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- profesionālās pilnveides un izaugsmes iespējas
- mēnešalga pārbaudes laikā 1045 euro (1300 euro atbilstoši profesionālajai pieredzei, 3. kategorijai),
pirms nodokļu nomaksas
Konkursa pretendentiem līdz 05.08.2018. jāiesniedz vai jānosūta pretendenta
pieteikuma un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības
apliecinoša dokumentu kopija uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv
vai Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā,
LV-1050. Uzziņas pa tālruni 29794545. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances".
OP 2018/142.AKK5
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ.
Nr. 900009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Finanšu plānošanas un grāmatvedības uzskaites nodaļas vadītājs/-a
uz nenoteiktu laiku (darbavieta Šķūņu ielā 11, Rīgā)
LNA aicina savā komandā nodaļas vadītāju, kura pienākumos ietilpst vadīt
nodaļas darbu, izstrādāt budžeta projektu atbilstoši nozares vidējā termiņa
mērķiem un prioritārajiem attīstības virzieniem, nodrošināt efektīvu un
pārskatāmu valsts budžeta līdzekļu izlietojumu.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība finanšu vadībā
- pieredze vadošā amatā no 1 līdz 3 gadiem, kā arī pieredze darbā ar resursu
vadības sistēmu HORIZON un E-pārskatu (VBRBP) sistēmu
- pieredze komandas vadīšanā, spēja uzklausīt un motivēt pakļautībā esošos
darbiniekus, veidot savstarpēji saistītu komunikāciju un sadarbību; spēja
identificēt būtiskākos jautājumus un pamatcēloņus sarežģītās situācijās,
pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, MS Office
pieredzējuša lietotāja līmenī
- svešvalodu zināšanas (angļu valoda), kas nepieciešamas amata pienākumu
izpildei
Galvenie pienākumi:
- plānot un vadīt budžeta sagatavošanas procesu, izstrādāt budžeta projektu
atbilstoši nozares vidējā termiņa mērķiem un prioritārajiem attīstības
virzieniem
- sagatavot konsolidēto finanšu pārskatu arhīvu nozarei, kas sniedz patiesu
un skaidru priekšstatu par iestādes finansiālo stāvokli un budžeta darbības
rezultātu
- nodrošināt efektīvu un pārskatāmu valsts budžeta līdzekļu izlietojumu
- izstrādāt finansēšanas plānus un ieņēmumu un faktisko izdevumu tāmes
ekonomiskās klasifikācijas kodu griezumā LNA struktūrvienībām un veikt
grozījumus nepieciešamības gadījumā
- nodrošināt grāmatvedības uzskaiti tā, lai grāmatvedības jautājumos
kvalificēta trešā persona varētu gūt patiesu un skaidru priekšstatu par
finansiālo stāvokli un iestādes darbības rezultātiem
- veikt patiesus, savlaicīgus un pilnīgus ierakstus grāmatvedības reģistros,
pamatojoties uz pareizi un precīzi noformētiem attaisnojamiem dokumentiem
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- profesionālās pilnveides un izaugsmes iespējas
- mēnešalga pārbaudes laikā 1230 euro (1310
euro atbilstoši profesionālajai pieredzei,
3. kategorijai), pirms nodokļu nomaksas
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, LNA
informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Iepriekš minēto jūsu personāla
datu apstrādes pārzinis ir LNA.
Konkursa pretendentiem līdz 05.08.2018. jāiesniedz vai jānosūta pretendenta
pieteikuma un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības
apliecinoša dokumentu kopija uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv
vai Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā,
LV-1050. Uzziņas pa tālruni 29579108. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances".
OP 2018/142.AKK6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Publisko pakalpojumu
departamenta Vienas pieturas aģentūras nodaļas vecākā eksperta valsts
civildienesta ierēdņa amatu
Amata mērķis un galvenie pienākumi: nodrošināt publisko pakalpojumu sistēmas
pilnveides politikas izstrādi un ieviešanu, t. sk. vienas pieturas
aģentūras principa valsts un pašvaldību pakalpojumu pieejamības nodrošināšanā
klātienē un elektroniskajā vidē.
Amata uzdevumi ir saistīti ar politikas veidošanu valsts pārvaldes
pakalpojumu harmonizācijas un attīstības jautājumos un tās ieviešanas
koordinēšanu, tai skaitā, valsts pārvaldes pakalpojumu sistēmas darbības
rezultātu analīzi, pilnveides priekšlikumu izstrādi un Valsts un pašvaldību
vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla darbības koordināciju un attīstību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikas, vadības zinātņu, informācijas tehnoloģijas,
politoloģijas vai tiesību zinātnēs
- zināšanas un vēlama pieredze attīstības plānošanas dokumentu, ārējo un
iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē
- zināšanas un pieredze valsts pārvaldes pakalpojumu identificēšanā,
aprakstīšanā un analīzē
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un
pieredze sadarbībā ar tiešās pārvaldes institūcijām vai pašvaldībām
- zināšanas par publiskās pārvaldes attīstības tendencēm,
t. sk. vienas pieturas aģentūras principa īstenošanu publisko
pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai klātienē un elektroniskajā vidē
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- mēnešalgu no 1050 līdz 1300 euro pirms
nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Publisko pakalpojumu departaments" vai pa
pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25,
Rīgā, LV-1494. Tālrunis uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto
informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.
OP 2018/142.AKK7
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - Resursu vadības departamenta Materiālo resursu daļas
iepirkumu speciālists (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlama juridiskā izglītība
- vēlama pieredze iepirkumu organizēšanā valsts pārvaldes iestādēs ilgāka
par vienu gadu
- jomas saistošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos izmantot
praktiskajā darbībā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- teicama komunikācijas prasme
- prasme strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā
arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- sagatavot nepieciešamos dokumentus iepirkuma procedūras nodrošināšanai (sākot no iepirkuma izsludināšanas līdz līguma noslēgšanai,
publikāciju aizpildīšana, ievietošana mājaslapā)
- piedalīties iepirkumu komisijas darbā un protokolēt iepirkuma komisijas
darba un iepirkuma procedūras norisi
- veikt tirgus izpēti, lai noskaidrotu plānotā iepirkuma paredzamo līgumcenu
un iespējamos piegādātājus
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt
Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30,
Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "RVD Materiālo resursu daļas iepirkumu speciālists". Tālrunis uzziņām
63713945.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais
dienests informē:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/142.AKK8
Centrālā finanšu
un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā
eksperta amatu Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu investīciju projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku
uz 1 gadu (iespējams pēc noteiktā
termiņa darbu turpināt citā struktūrvienībā)
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
Organizēt un nodrošināt ES fondu projektu iesniegumu atlases,
t. sk.:
- sagatavot un saskaņot projektu iesniegumu atlases dokumentāciju
- organizēt informatīvos pasākumus
- konsultēt projektu iesniegumu iesniedzējus
- organizēt projektu iesniegumu vērtēšanas procesu
- vērtēt projektu iesniegumus
- sagatavot vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektus
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze projektu atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē (pieredze
ES fondu projektu atlasē, ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē tiks uzskatīta
par būtisku priekšrocību)
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu
Latvijā
- spēja strādāt intensīvi, saspringtos termiņos, individuāli un arī komandas ietvaros
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma
informāciju
- izpratne par lietvedības un dokumentu noformēšanas pamata jautājumiem
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļa vecākais eksperts".
Plašāka informācija par aģentūru un citas
vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības
likuma 8. panta pirmo daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu
un līgumu aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/142.AKK9
Centrālā finanšu
un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā
eksperta (būvniecības jomā) amatu Energoefektivitātes
projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku
(uz 3 gadiem)
- iespēja strādāt arī nepilnu
slodzi atbilstoši amatu savienošanas kārtībai
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro līdz 1382 euro pilnai slodzei)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole, t. sk. atzinumu sniegšana par finansējuma saņēmēju iesniegto projektu būvniecības dokumentāciju un infrastruktūras attīstības objektu pārbaude projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- vismaz pirmā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- pieredze ēku būvdarbu vadīšanā
vai būvuzraudzībā
- vēlams sertifikāts patstāvīgai praksei ēku būvdarbu
vadīšanas vai būvuzraudzības jomā
- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- vēlama pieredze, kas saistīta
ar publisko iepirkumu jautājumiem
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Energoefektivitātes projektu nodaļas vecākais eksperts (būvniecības jomā)".
Plašāka informācija par aģentūru un citas
vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības
likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/142.AKK10
Centrālā finanšu
un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Energoefektivitātes projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- ierēdņa amatu uz noteiktu
laiku (uz 2 gadiem)
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- ES fondu finansēto energoefektivitātes projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole
- līgumu sagatavošana un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze energoefektivitātes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu
Latvijā un projektu vadības ciklu
- izpratne par publiskajiem iepirkumiem
- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem
- izpratne par būvniecības pamatprincipiem
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- spējas strādāt ar lielu
informācijas apjomu
- labas komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Energoefektivitātes projektu nodaļas projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas
vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības
likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma
dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/142.AKK11
Centrālā finanšu
un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā
eksperta (būvniecības jomā) amatu Izglītības
infrastruktūras attīstības projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- ierēdņa amatu uz noteiktu
laiku uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro līdz 1382 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole, t. sk. atzinumu sniegšana par finansējuma saņēmēju iesniegto projektu būvniecības dokumentāciju un infrastruktūras attīstības objektu pārbaude projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā
- pieredze projektēšanā, būvniecībā vai būvobjektu uzraudzībā
- vēlama pieredze, kas saistīta
ar publisko iepirkumu jautājumiem
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts (būvniecības jomā)".
Plašāka informācija par aģentūru un citas
vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības
likuma 8. panta pirmo daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu
un līgumu aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/142.AKK12
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - VECĀKAIS EKSPERTS Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru
sadarbības nodaļā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, veselības zinātnēs vai bioloģijā, vēlams maģistra grāds
- darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības sistēmā
valsts vai pašvaldības iestādē (vismaz 1 gads)
- normatīvo aktu izstrādāšanas prasme
- izpratne par atkarību profilakses politiku reglamentējošiem tiesību
aktiem, to realizācijas mehānismiem Latvijas un starptautiskā līmenī
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas papildu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru, biroja tehniku
- precizitāte, komunikācijas prasmes un ētiskums darba pienākumu izpildē
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt normatīvos aktus un politikas plānošanas dokumentus atkarību
profilakses jomā
- apkopot informāciju un sniegt priekšlikumus jautājumu risināšanai atkarību
profilakses jomā, piedalīties nozares attīstības stratēģijas plānošanā
- pārstāvēt nacionālās intereses atkarību profilakses jomas darba grupās
Eiropas Savienības institūcijās un Pasaules Veselības organizācijas darba
grupās
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanā un ieviešanā
- atalgojumu no 1039 līdz 1366 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 20
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā eksperta
amatam".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/142.AKR1
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Rīgas reģionālās
virsmežniecības Ropažu nodaļas Salaspils apgaitas mežzines amatā no 2018. gada
2. jūlija iecelta ALISE ŠŅORE.
OP 2018/142.AKR2
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Rīgas reģionālās
virsmežniecības Madlienas nodaļas Krapes apgaitas mežzines amatā no 2018. gada
16. jūlija iecelta JEKATERĪNA BLAUA.
OP 2018/142.AKR3
Valsts meža dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Rīgas reģionālās
virsmežniecības vecākā referenta amatu Inčukalna mežniecībā ir noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2018/142.AKR4
Valsts meža dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto
Austrumlatgales virsmežniecības Balvu nodaļas mežziņa amatu ir noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2018/142.AKR5
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zemgales virsmežniecības
Kandavas nodaļas Tumes apgaitas mežzines amatā no 2018. gada 3. jūlija
iecelta IEVA VAINOVSKA.
OP 2018/142.AKR6
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļkurzemes
virsmežniecības Valdemārpils nodaļas Valdgales apgaitas mežziņa amatā no 2018. gada
16. jūlija iecelts EDGARS KVIATKOVSKIS.
OP 2018/142.AKR7
Valsts meža dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto
Dienvidkurzemes virsmežniecības Vaiņodes nodaļas mežziņa amatu ir noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2018/142.AKR8
Izglītības un zinātnes ministrijas paziņo, ka Augstākās izglītības, zinātnes
un inovāciju departamenta eksperta valsts civildienesta ierēdņa amata konkurss
uz nenoteiktu laiku (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2018. gada 3. maijā, Nr. 87 (6173)) ir
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/142.AKR9
Izglītības un zinātnes ministrijas paziņo, ka Izglītības departamenta
direktora vietnieka vispārējās izglītības jomā valsts civildienesta ierēdņa
amata konkurss uz nenoteiktu laiku (izsludināts oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 19. martā, Nr. 56
(6142)) ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/142.AKR10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projektu vadītāja amatā
uz noteiktu laiku no 2018. gada 10. jūlija iecelts SANDIS KĀRKLIŅŠ.
OP 2018/142.AKR11
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes
reģiona nodaļas projektu vadītāja amatā uz noteiktu laiku no 2018. gada
10. jūlija iecelts JĀNIS UBERTS.
OP 2018/142.AKR12
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada
28. jūnijā Nodokļu pārvaldes Nodokļu informācijas pakalpojumu
modernizācijas daļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta IEVA
LISOVSKA.
OP 2018/142.AKR13
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada
2. jūlijā Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu izmeklēšanas
daļas Pirmās izmeklēšanas nodaļas vecākās izmeklētājas amatā ir iecelta
NATĀLIJA ĶĪSE.
OP 2018/142.AKR14
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 2. jūlijā
Nodokļu un muitas policijas pārvaldes Muitas lietu izmeklēšanas daļas Pirmās
izmeklēšanas nodaļas vecākās izmeklētājas amatā ir iecelta ILONA IVANOVA.
OP 2018/142.AKR15
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada
11. jūlijā Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas
Ceturtās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā ir iecelta AGNESE SKRUPSKA.
OP 2018/142.AKR16
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa uz Nodokļu
pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Atbalsta nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/142.AKR17
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles, analīzes un metodikas
daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/142.AKR18
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa uz Nodokļu un
muitas policijas pārvaldes Finanšu noziegumu izmeklēšanas daļas Otrās nodaļas
izmeklētāja ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2018/142.AKR19
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka 2018. gada 21. jūnijā
izsludinātais konkurss uz vakanto valsts notāra ierēdņa amatu Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā ir
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/142.AKR20
Veselības ministrija informē, ka konkurss uz Sabiedrības
veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākā eksperta amatu (uz
ierēdņa prombūtnes laiku) ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/142.AKR21
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka
konkursa kārtībā Atļauju daļas Piesārņojuma un atkritumu atļauju sektora vecākās
ekspertes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku 2018. gada 10. jūlijā
iecelta RITA BIRKENFELDE.
OP 2018/142.AKR22
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka
konkursa kārtībā Atļauju daļas Piesārņojuma un atkritumu atļauju sektora vecākās
ekspertes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2018. gada 11. jūlijā
iecelta LINDA IEVIŅA.