Laidiens: 17.07.2018., Nr. 140
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/140.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Klientu apkalpošanas vadības un attīstības nodaļas
vecākais/-ā eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
ekonomikā, vadības zinātnēs vai Eiropas studijās
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās organizācijas
darbības plānošanas dokumentu, normatīvo aktu izstrādes, projektu vadīšanas vai
pētījumu veikšanas jomā - ne mazāka par vienu gadu
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus,
prezentēt viedokli
- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem,
mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā
- mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes
- komunikācijas prasmes
- svešvalodu zināšanas: angļu valoda - ļoti labi mutvārdos un rakstos
(vismaz B2 līmenī)
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Nodarbinātības valsts aģentūras (turpmāk - Aģentūra) darbības
stratēģijas un ikgadējā darba plānā izstrādē, piedalīties politikas plānošanas
dokumentu izstrādē un īstenošanā nodarbinātības jomā, piedalīties Aģentūras
darba efektivitātes vērtēšanā
- sagatavot prezentācijas par darba tirgus situāciju Latvijā un Aģentūras
pakalpojumiem
- piedalīties bezdarba un nodarbinātības tendenču analīzē un prognožu
sagatavošanā
- piedalīties projektu izstrādē, kas orientēti uz jaunas pieredzes apguvi un
Aģentūras darbības uzlabošanu
- gatavot atzinumus par valsts pārvaldes iestāžu, valsts un pašvaldības institūciju
izstrādāto politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem
- analizēt ES valstu un citu valstu pieredzi bezdarba samazināšanas,
nodarbinātības veicināšanas, darba tirgus izpētes jomā
- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, sabiedriskajām
organizācijām, ārvalstu un starptautiskām institūcijām un organizācijām, citiem
Aģentūras sadarbības partneriem darba tirgus izpētes jautājumos, bezdarba
samazināšanas un nodarbinātības veicināšanas jautājumu risināšanā
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR,
2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā
K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "KAVAN_vecākais_eksperts".
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā
www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu
izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā
kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts
aģentūra, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.
OP 2018/140.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Rūpniecības un
būvniecības statistikas daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 800 līdz 900 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- elastīgu darba laiku
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas sagatavošana par
rūpniecības statistikas rādītājiem
- veikt rūpniecības apjoma un apgrozījuma indeksu aprēķinu atbilstoši ES
metodoloģiskajām pamatnostādnēm un prasībām un iegūto datu analīzi
- nodrošināt rūpniecības statistiskās informācijas sagatavošanu publicēšanai
un izplatīšanai
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
matemātikā, ekonomikā vai līdzīgā jomā
- pieredze datu apstrādē un analīzē
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel,
Access, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67332458.
Visa jūsu iesniegtā informācija (t. sk. personas dati) tiks izmantota
tikai Jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/140.AKK3
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Pierīgas reģionālās
administrācijas vecākā/-ās valsts vides
inspektora/-es ierēdņa vietu uz noteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība vides, dabaszinību vai meža zinātnēs
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību
regulējošiem tiesību aktiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas sugu un biotopu noteikšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta atbildības sajūta
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes, labas datora lietošanas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju, sugu, biotopu, mikroliegumu
aizsardzību un izmantošanu regulējošo normatīvo aktu ievērošanas kontrole
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus dabas aizsardzības jomā
- īstenot īpaši aizsargājamo dabas teritoriju dabas aizsardzības plānos
noteikto aizsardzības un apsaimniekošanas pasākumu ieviešanu
- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- ikdienas darbs saistīts arī ar izbraukumiem
- iespējas veikt darba pienākumus attālināti
Biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.
Pārraugāmās teritorijas - Rīga, Saulkrastu, Carnikavas, Sējas, Salaspils,
Baldones, Mārupes, Olaines, Ādažu, Ķekavas, Garkalne, Stopiņu, Olaines, Mārupes
novadu teritorija.
Mēnešalga: līdz 780 euro (bruto) pēc
pārbaudes laika beigām, atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Amats klasificēts 26.3. amatu apakšsaimē, III līmenī, 9. mēnešalgu
grupā
Pārbaudes laiks: 3 mēneši.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldes
Pierīgas reģionālajā administrācijā "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā,
LV-2012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi pieriga@daba.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67730078, 26197314.
OP 2018/140.AKK4
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Pierīgas reģionālās
administrācijas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa vietu
uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība vides, dabaszinību vai meža zinātnēs
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību
regulējošiem tiesību aktiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas sugu un biotopu noteikšanā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta atbildības sajūta
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes, labas datora lietošanas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- normatīvajos aktos paredzēto atļauju, saskaņojumu citu dokumentu projektu
sagatavošana
- īstenot īpaši aizsargājamo dabas teritoriju dabas aizsardzības plānos
noteikto aizsardzības un apsaimniekošanas pasākumu ieviešanu
- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- ikdienas darbs saistīts arī ar izbraukumiem
- iespējas veikt darba pienākumus attālināti
Biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.
Pārraugāmās teritorijas - Rīga, Saulkrastu, Carnikavas, Sējas, Salaspils,
Baldones, Mārupes, Olaines, Ādažu, Ķekavas, Garkalne, Stopiņu, Olaines, Mārupes
novadu teritorija.
Mēnešalga: līdz 800 euro (bruto) pēc
pārbaudes laika beigām, atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Amats klasificēts 10. amatu saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā
Pārbaudes laiks: 3 mēneši.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldes
Pierīgas reģionālajā administrācijā "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā,
LV-2012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi pieriga@daba.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67730078, 26197314.
OP 2018/140.AKK5
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Pierīgas reģionālās
administrācijas Administratīvās daļas vadītāja/-as amata vietu uz nenoteiktu
laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība
- prasmes līgumu, aktu u. c. dokumentu sagatavošanā un uzskaitvedībā,
prasme strādāt ar liela apjoma informāciju
- vēlama darba pieredze īpašumu apsaimniekošanā, iepirkumu dokumentācijas,
tāmju sagatavošanā
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību
regulējošiem tiesību aktiem un prasmes sugu un biotopu noteikšanā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- spēja plānot un organizēt savu un daļas darbu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja
patstāvīgi pieņemt lēmumus
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- E kategorijas autovadītāja apliecība un krūmgrieža, motorzāģa vadīšanas
apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenais amata mērķis: organizēt Pārvaldes valdījumā esošā valsts nekustamā
un kustamā īpašuma pārvaldi.
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- ikdienas darbs saistīts arī ar izbraukumiem
Biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.
Mēnešalga: līdz 900 euro
(bruto) pēc pārbaudes laika beigām, atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Amats klasificēts 3. amatu saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā
Pārbaudes laiks: 3 mēneši.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldes
Pierīgas reģionālajā administrācijā, "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā,
LV-2012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi pieriga@daba.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67730078, 26197314.
OP 2018/140.AKK6
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas
pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt
noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī
nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas
Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko
sakaru tīklu sistēmām.
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz
nenoteiktu laiku IT pakalpojumu pārvaldības procesu konsultantu Projektu un
attīstības vadības nodaļā
Darba pienākumos ietilpst:
- organizēt Iekšlietu ministrijas Informācijas centra nodrošināto
informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumu pārvaldību, uzturot un
attīstot pakalpojumu pārvaldības procesus
- sadarboties ar Iekšlietu ministrijas padotības iestādēm, veikt
darbības procesu, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju risinājumu un ar
tiem saistīto vajadzību apkopošanu un analīzi
- veikt tirgū esošo informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
risinājumu analīzi, kā ietvaros veikt tehnisko specifikāciju izstrādi un
atzinumu sagatavošanu
- piedalīties jaunu informācijas sistēmu plānošanas, esošo uzturēšanas
un attīstības procesos
Prasības darba kandidātam/-ei:
- augstākā izglītība (vēlama informācijas tehnoloģiju jomā)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- izpratne par mūsdienu informācijas tehnoloģiju risinājumiem un to izmantošanu
- izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumu
pārvaldības principiem
- labas prezentācijas un komunikācijas prasmes, spēja pamatot savu viedokli
- prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, internet
pārlūkprogrammām un biroja tehniku pieredzējuša lietotāja līmenī
- precizitāte un augsta atbildības izjūta pienākumu izpildē
- spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus
- vēlamas teorētiskas un praktiskas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā
- vēlama vismaz viena gada pieredze un prakse valsts iestādē
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 700 euro līdz 1300 euro
atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei)
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc
nostrādātiem 12 mēnešiem)
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
CV un motivācijas vēstuli līdz 2018. gada 1. septembrim sūtīt
Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi
personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss - IT pakalpojumu
pārvaldības procesu konsultants".
Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv. Ja ir
jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas
13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu
apstrādes tālākajām darbībām Informācijas centrā:
- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas
centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības
regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts,
9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
OP 2018/140.AKK7
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas
pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt
noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī
nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas
Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko
sakaru tīklu sistēmām.
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz
nenoteiktu laiku Projektu koordinatoru Projektu un attīstības vadības nodaļā
Darba pienākumos ietilpst:
- koordinēt projektu īstenošanu, pārvaldīt ar projektu saistīto
dokumentāciju un nodrošināt nepieciešamo pārskatu, atskaišu gatavošanu un
iesniegšanu, nodrošināt publicitātes prasību ievērošanu
- nodrošināt un koordinēt informācijas apmaiņu ar Eiropas Savienības
dalībvalstu centrālajām iestādēm par Eiropas Savienības dalībvalstu
valstspiederīgo notiesāšanu Latvijā un Latvijas valstspiederīgo notiesāšanu
Eiropas Savienības dalībvalstīs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- koordinēt un nodrošināt projektu pieteikumu izstrādi, projektu pieteikumu
virzību apstiprināšanai
- organizēt nacionālo pozīciju sagatavošanu nodaļas kompetences ietvaros par
Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju jomā iekšlietu nozarē
- organizēt un koordinēt sadarbību ar ārvalstu institūcijām un
starptautiskajām organizācijām
Prasības darba kandidātam:
- augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē, ekonomikā vai informācijas
tehnoloģiju jomā)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- darba pieredze projektu vadības jomā (vismaz vienu gadu), ES fondu
finansētu projektu koordinēšanā
- zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības)
procesiem
- vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu
reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- labas angļu valodas zināšanas
- labas prezentācijas un komunikācijas prasmes, spēja pamatot savu viedokli
- prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, internet pārlūkprogrammām un biroja
tehniku pieredzējuša lietotāja līmenī
- precizitāte un augsta atbildības izjūta pienākumu izpildē
- spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus
- vēlama vismaz viena gada pieredze un prakse valsts iestādē
Kā priekšrocības tiks uzskatītas:
- iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldes iestādē projektu koordinēšanā
un vadībā
- zināšanas par IT infrastruktūras (informācijas sistēmas, datubāzes, datortīkli,
iekārtas) uzbūvi un darbības organizāciju
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 700 euro līdz 960 euro atkarībā no kategorijas,
kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem
12 mēnešiem)
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
CV un motivācijas vēstuli līdz 2018. gada 1. septembrim sūtīt
Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Projektu koordinators".
Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv.
Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas
13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu
apstrādes tālākajām darbībām Informācijas centrā:
- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas
centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2.
punkta b) apakšpunkts un Darba likums.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
OP 2018/140.AKK8
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas
pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt
noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī
nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas
Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko
sakaru tīklu sistēmām.
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz
nenoteiktu laiku Sabiedrisko attiecību speciālistu Kvalitātes kontroles nodaļā
Darba pienākumos ietilpst:
- nodrošināt informatīvo materiālu izplatīšanu dažādos komunikācijas kanālos
- koordinēt sadarbību ar plašsaziņas līdzekļiem
- veidot un uzturēt iestādes tēlu
- iesaistīties plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošanā, kā
arī nodrošināt to izpildes kontroli
Prasības darba kandidātam:
- darbības sfērai atbilstoša vai nepabeigta augstākā izglītība
- pieredze publisko paziņojumu izplatīšanā dažādos komunikācijas kanālos
- ļoti labas komunikācijas prasmes, labas prezentācijas iemaņas, spēja
aizstāvēt un pamatot savu viedokli
- radoša, uz sadarbību un klientu orientēta domāšana
- labas prasmes tekstu sagatavošanā, prezentāciju veidošanā
- iemaņas biroja datorprogrammu lietošanā, kā arī izpratne par informatīvo
materiālu veidošanas pamatprincipiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas, vēlamas krievu un angļu valodas
zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā, spēja strādāt ar liela apjoma
informāciju
- augsta atbildības izjūta, loģiska domāšana un precizitāte
Kā priekšrocības tiks uzskatītas:
- pieredze sabiedrisko attiecību jomā, pieredze darbā ar medijiem
- zināšanas par IT infrastruktūras (informācijas sistēmas, datubāzes,
datortīkli, iekārtas) uzbūvi un darbības organizāciju
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- iespēju attīstīt, virzīt un realizēt dažādus iekšējās un ārējās
komunikācijas projektus
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 800 euro līdz 1000 euro atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei)
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc
nostrādātiem 12 mēnešiem)
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
CV un motivācijas vēstuli līdz 2018. gada 1. septembrim sūtīt
Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Sabiedrisko attiecību speciālists".
Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv.
Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas
13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu
apstrādes tālākajām darbībām Informācijas centrā:
- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas
centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības
regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta
2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
OP 2018/140.AKK9
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas
pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt
noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī
nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas
Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko
sakaru tīklu sistēmām.
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz
nenoteiktu laiku Iepirkumu speciālistu Iepirkumu nodaļā
Darba pienākumos ietilpst:
- plānot, organizēt iepirkuma procesus iestādē
- nodrošināt iepirkumu dokumentācijas (nolikumu, tehnisko specifikācijas,
protokolu, ziņojumu u. c.) izstrādi
- nodrošināt saraksti iepirkuma ietvaros starp fiziskām, juridiskām personām
un citām valsts un pašvaldību iestādēm
- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā
- veikt iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu
- piedalīties Iepirkumu uzraudzības biroja sūdzību izskatīšanas lietās
- citi darbi iestādes iepirkumu procesu nodrošināšanai
Prasības darba kandidātam/-ei:
- augstākā izglītība vai nepabeigta augstākā izglītība
- pieredze amatā, kurš saistīts ar publisko iepirkumu norisi regulējošo
normatīvo aktu piemērošanu
- augsta atbildības sajūta
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā, spēja strādāt ar liela apjoma
informāciju
- loģiska domāšana, labas analītiskās spējas, spēja aizstāvēt un pamatot
savu viedokli
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, labas prezentācijas iemaņas,
pozitīva attieksme pret darbu
Kā priekšrocības tiks uzskatītas:
- augstākā izglītība vai nepabeigta augstākā izglītība IT vai tiesību
zinātnēs
- pamatzināšanas par IT infrastruktūras (informācijas sistēmas, datubāzes
datortīkli, iekārtas) uzbūvi un tās darbības organizāciju
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 800 euro līdz 1000 euro atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei)
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc
nostrādātiem 12 mēnešiem)
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
CV un motivācijas vēstuli līdz 2018. gada 1. septembrim sūtīt
Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Iepirkumu speciālists".
Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv.
Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā.
Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam
informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām
Informācijas centrā:
- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas
centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2.
punkta b) apakšpunkts un Darba likums.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
OP 2018/140.AKK10
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas
pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt
noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī
nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas
Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko
sakaru tīklu sistēmām.
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz
nenoteiktu laiku Nodaļas vadītāju Lietotāju atbalsta nodaļā
Darba pienākumos ietilpst:
- plānot, organizēt nodaļas darbu, pārraudzīt kvalitātes kritēriju
nodrošināšanu
- attīstīt atbalsta pakalpojuma sniegšanas pakalpojumus un pilnveidot
komandas darbu
- nodrošināt pakalpojumu pārvaldības procesu uzturēšanu un aktualizēšanu
- nodrošināt Informācijas centra uzturēto Informācijas un atbalsta sistēmu
nepārtrauktu diennakts monitoringu
- veikt pieteikto incidentu un konstatēto problēmu pārskati, uzraudzīt
sagatavoto darba uzdevumu atbildīgajiem ekspertiem izpildi, kontrolēt šo
uzdevumu laicīgu izpildi
- ziņot Informācijas centra vadībai par novērotajiem trūkumiem, nepilnībām
un izmaiņām Iekšlietu ministrijas sistēmās un saziņas tīklos
- nodrošināt kvalitatīvu un operatīvu pieteikumu apstrādi
Prasības darba kandidātam/-ei:
- augstākā izglītība
- iepriekšējā pieredze atbalsta dienesta darba organizēšanā
- zināšanas par atbalsta dienesta procesiem un izmantojamo programmatūru
- prasmes vadīt komandu
- labas komunikācijas un problēmu risināšanas iemaņas
- spēja patstāvīgi noteikt prioritātes
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- prasmes darbā ar MS Office programmām, Internet pārlūkprogrammām un biroja
tehniku, zināšanas par pakalpojumu procesu
Kā priekšrocības tiks uzskatītas:
- augstākā izglītība IT jomā
- pieredze pakalpojuma dienesta vadībā
- pieredze IT un iekārtu uzturēšanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 800 euro līdz 1200 euro atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā
jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju
izpildei)
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc
nostrādātiem 12 mēnešiem)
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
CV un motivācijas vēstuli līdz 2018. gada 1. septembrim sūtīt
Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Nodaļas vadītājs".
Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv.
Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem
nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas
13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu
apstrādes tālākajām darbībām Informācijas centrā:
- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas
centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2.
punkta b) apakšpunkts un Darba likums.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
OP 2018/140.AKK11
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas
pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt
noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī
nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas
Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko
sakaru tīklu sistēmām.
Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz
nenoteiktu laiku Sistēmu analītiķi Integrētās sistēmas nodaļā
Darba pienākumos ietilpst:
- noskaidrot un analizēt informācijas sistēmu lietotāju vajadzības,
piedalīties projekta specifikāciju sagatavošanā
- noskaidrot un analizēt kļūdu rašanās cēloņus, piedāvāt risinājumus kļūdu
novēršanai
- piedalīties programmatūras testēšanā
- piedalīties vietējos un starptautiskos projektos
- sniegt konsultācijas un praktisku atbalstu lietotājiem
- piedalīties normatīvo aktu izstrādē
Prasības darba kandidātam:
- augstākā izglītība (vēlama informācijas tehnoloģiju jomā)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- labas prezentācijas un komunikācijas prasmes, spēja pamatot savu viedokli
- prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, internet pārlūkprogrammām un biroja
tehniku pieredzējuša lietotāja līmenī
- precizitāte un augsta atbildības sajūta pienākumu izpildē
- spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus
- vēlama vismaz viena gada pieredze un prakse valsts iestādē
Kā priekšrocības tiks uzskatītas:
- iepriekšēja darba pieredze sistēmu analītiķa amatā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 800 euro līdz 900 euro atkarībā no kategorijas,
kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc
nostrādātiem 12 mēnešiem)
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
CV un motivācijas vēstuli līdz 2018 gada 1. septembrim sūtīt
Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Sistēmu analītiķis".
Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv.
Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.
Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā.
Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam
informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām
Informācijas centrā:
- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas
centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.
- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas
6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2.
punkta b) apakšpunkts un Darba likums.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
OP 2018/140.AKK12
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas
filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu -
piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas
iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās
garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu
ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/140.AKK13
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un
sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās,
kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 798 € līdz 875 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- iespēju piemērot elastīgu darba laiku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu
ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu
un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta
Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai
arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā
struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.
OP 2018/140.AKK14
"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz
jaunas studiju programmas "CULINARY ARTS / PAVARMĀKSLA"
vadītāja amatu
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs ēdināšanas nodaļas vai ēdināšanas
uzņēmuma (restorāna) vadībā
- zināšanas par jaunākajām tendencēm mūsdienu gastronomijā
- teicamas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- vēlme strādāt komandā un dalīties ar savu pieredzi
- spēja strādāt patstāvīgi un uzņemties atbildību
Darba devējs piedāvā:
- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā
- stabilu atalgojumu un sociālas garantijas
- kvalifikācijas celšanas iespējas/apmācību
- profesionālo kolektīva atbalstu
Kandidātiem ir jānosūta uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv
šādi dokumenti:
- direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto
vakanci
- studiju programmas vadītāja amata pretendenta dzīves un darba gājuma
apraksts (Curriculum Vitae)
Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.
Sazināsimies ar 2. kārtas kandidātiem.
OP 2018/140.AKK15
"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz
KOLEDŽAS DIREKTORA amatu
Prasības kandidātiem/-ēm:
- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā, vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tūrisma un viesmīlības uzņēmumu vadībā un B programma pedagoģijā
vismaz 72 stundu apjomā
- darba pieredze vadošā amatā
- pedagoģiskā pieredze
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī
- vadības prasmes
- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus
- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva
- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā
projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba devējs piedāvā:
- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā
- darba līgumu uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem) un sociālas
garantijas
- iespēju ceļot ārpus Latvijas
Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžai
(jānosūta elektroniski) šādi dokumenti: valdei adresēts iesniegums par
piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un direktora amata pretendenta
dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum
Vitae) Europass
formātā.
Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.
Sazināsimies ar 2. kārtas kandidātiem.
OP 2018/140.AKK16
"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz lektora
amatu šādiem kursiem:
- Restorāna darba vadība
- Pārtikas ražošanas vadība
- Ēdienkartes izstrāde, plānošana un
dizains
- Kreatīva virtuves darba vadība
- Virtuves darba vadība
- Ēdienu gatavošanas tehnoloģija
- Pārtikas inovācijas
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība (maģistra grāds)
- teicamas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- praktiskā darba stāžs nozarē tiks uzskatīts par priekšrocību
- pedagoģiska izglītība vai pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību
- publikācijas un pētnieciskā darbība tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba devējs piedāvā:
- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā
- darba līgumu uz 6 gadiem
- stabilu atalgojumu un sociālas garantijas
- kvalifikācijas celšanas iespējas/apmācību
- profesionālo kolektīva atbalstu
Kandidātiem ir jānosūta uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv
šādi dokumenti:
- direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto
vakanci
- lektora amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae)
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 10. augustam.
OP 2018/140.AKK17
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa prombūtnes
laiku vakantu amatu (darba pienākumi saistīti ar politikas plānošanu, izstrādi
un ietekmes novērtēšanu zvejas iespēju pārvaldības jomā) - Zivsaimniecības
departamenta Zvejas pārvaldības un zivju resursu nodaļas vecākais referents
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība bioloģijā,
ekonomikā vai tiesību zinātnē
- vismaz viena gada darba pieredze zivsaimniecības vai ekonomikas jomā
- zināšanas par stratēģijas un politikas plānošanu zivsaimniecībā vai
lauksaimniecībā
- zināšanas zivsaimniecības nozari reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas normatīvo aktu izstrādē
- teicamas latviešu valodas lietišķās sarakstes un rakstu kultūras
pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS
Office Outlook,
interneta pārlūkprogrammām
- vēlamas krievu vai franču vai vācu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- bruto atalgojumu, sākot no 835 euro
(9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā,
jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi sandra.krisberga@zm.gov.lv
vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 408.kab.,
tālrunis uzziņām 67027545.
Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/140.AKR1
Veselības inspekcija informē, ka Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja
valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2018. gada 13. jūlijā
konkursa kārtībā iecelta AGNESE LOGOŠA.
OP 2018/140.AKR2
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta
Starptautisko tiesību nodaļas vecākās referentes amatā (uz ierēdņa prombūtnes
laiku) 2018. gada 13. jūlijā ir iecelta ELĪNA ČURKSTE.