Laidiens: 17.07.2018., Nr. 140

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/140.AKK1

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Klientu apkalpošanas vadības un attīstības nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, ekonomikā, vadības zinātnēs vai Eiropas studijās

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās organizācijas darbības plānošanas dokumentu, normatīvo aktu izstrādes, projektu vadīšanas vai pētījumu veikšanas jomā - ne mazāka par vienu gadu

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus, prezentēt viedokli

- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes

- komunikācijas prasmes

- svešvalodu zināšanas: angļu valoda - ļoti labi mutvārdos un rakstos (vismaz B2 līmenī)

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Nodarbinātības valsts aģentūras (turpmāk - Aģentūra) darbības stratēģijas un ikgadējā darba plānā izstrādē, piedalīties politikas plānošanas dokumentu izstrādē un īstenošanā nodarbinātības jomā, piedalīties Aģentūras darba efektivitātes vērtēšanā

- sagatavot prezentācijas par darba tirgus situāciju Latvijā un Aģentūras pakalpojumiem

- piedalīties bezdarba un nodarbinātības tendenču analīzē un prognožu sagatavošanā

- piedalīties projektu izstrādē, kas orientēti uz jaunas pieredzes apguvi un Aģentūras darbības uzlabošanu

- gatavot atzinumus par valsts pārvaldes iestāžu, valsts un pašvaldības institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem

- analizēt ES valstu un citu valstu pieredzi bezdarba samazināšanas, nodarbinātības veicināšanas, darba tirgus izpētes jomā

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, sabiedriskajām organizācijām, ārvalstu un starptautiskām institūcijām un organizācijām, citiem Aģentūras sadarbības partneriem darba tirgus izpētes jautājumos, bezdarba samazināšanas un nodarbinātības veicināšanas jautājumu risināšanā

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "KAVAN_vecākais_eksperts". Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.


OP 2018/140.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Rūpniecības un būvniecības statistikas daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 800 līdz 900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- elastīgu darba laiku

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas sagatavošana par rūpniecības statistikas rādītājiem

- veikt rūpniecības apjoma un apgrozījuma indeksu aprēķinu atbilstoši ES metodoloģiskajām pamatnostādnēm un prasībām un iegūto datu analīzi

- nodrošināt rūpniecības statistiskās informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, matemātikā, ekonomikā vai līdzīgā jomā

- pieredze datu apstrādē un analīzē

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Access, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.

Visa jūsu iesniegtā informācija (t. sk. personas dati) tiks izmantota tikai Jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/140.AKK3

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Pierīgas reģionālās administrācijas vecākā/-ās valsts vides inspektora/-es ierēdņa vietu uz noteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība vides, dabaszinību vai meža zinātnēs

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību regulējošiem tiesību aktiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas sugu un biotopu noteikšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta atbildības sajūta

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes, labas datora lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju, sugu, biotopu, mikroliegumu aizsardzību un izmantošanu regulējošo normatīvo aktu ievērošanas kontrole

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus dabas aizsardzības jomā

- īstenot īpaši aizsargājamo dabas teritoriju dabas aizsardzības plānos noteikto aizsardzības un apsaimniekošanas pasākumu ieviešanu

- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- ikdienas darbs saistīts arī ar izbraukumiem

- iespējas veikt darba pienākumus attālināti

Biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.

Pārraugāmās teritorijas - Rīga, Saulkrastu, Carnikavas, Sējas, Salaspils, Baldones, Mārupes, Olaines, Ādažu, Ķekavas, Garkalne, Stopiņu, Olaines, Mārupes novadu teritorija.

Mēnešalga: līdz 780 euro (bruto) pēc pārbaudes laika beigām, atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Amats klasificēts 26.3. amatu apakšsaimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Pārbaudes laiks: 3 mēneši.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldes Pierīgas reģionālajā administrācijā "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā, LV-2012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi pieriga@daba.gov.lv. Tālr. uzziņām 67730078, 26197314.


OP 2018/140.AKK4

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Pierīgas reģionālās administrācijas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa vietu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība vides, dabaszinību vai meža zinātnēs

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību regulējošiem tiesību aktiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas sugu un biotopu noteikšanā

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta atbildības sajūta

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes, labas datora lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- normatīvajos aktos paredzēto atļauju, saskaņojumu citu dokumentu projektu sagatavošana

- īstenot īpaši aizsargājamo dabas teritoriju dabas aizsardzības plānos noteikto aizsardzības un apsaimniekošanas pasākumu ieviešanu

- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- ikdienas darbs saistīts arī ar izbraukumiem

- iespējas veikt darba pienākumus attālināti

Biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.

Pārraugāmās teritorijas - Rīga, Saulkrastu, Carnikavas, Sējas, Salaspils, Baldones, Mārupes, Olaines, Ādažu, Ķekavas, Garkalne, Stopiņu, Olaines, Mārupes novadu teritorija.

Mēnešalga: līdz 800 euro (bruto) pēc pārbaudes laika beigām, atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Amats klasificēts 10. amatu saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā

Pārbaudes laiks: 3 mēneši.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldes Pierīgas reģionālajā administrācijā "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā, LV-2012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi pieriga@daba.gov.lv. Tālr. uzziņām 67730078, 26197314.


OP 2018/140.AKK5

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Pierīgas reģionālās administrācijas Administratīvās daļas vadītāja/-as amata vietu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība

- prasmes līgumu, aktu u. c. dokumentu sagatavošanā un uzskaitvedībā, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju

- vēlama darba pieredze īpašumu apsaimniekošanā, iepirkumu dokumentācijas, tāmju sagatavošanā

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību regulējošiem tiesību aktiem un prasmes sugu un biotopu noteikšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja plānot un organizēt savu un daļas darbu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- E kategorijas autovadītāja apliecība un krūmgrieža, motorzāģa vadīšanas apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenais amata mērķis: organizēt Pārvaldes valdījumā esošā valsts nekustamā un kustamā īpašuma pārvaldi.

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- ikdienas darbs saistīts arī ar izbraukumiem

Biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.

Mēnešalga: līdz 900 euro (bruto) pēc pārbaudes laika beigām, atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Amats klasificēts 3. amatu saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā

Pārbaudes laiks: 3 mēneši.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldes Pierīgas reģionālajā administrācijā, "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā, LV-2012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi pieriga@daba.gov.lv. Tālr. uzziņām 67730078, 26197314.


OP 2018/140.AKK6

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko sakaru tīklu sistēmām.

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz nenoteiktu laiku IT pakalpojumu pārvaldības procesu konsultantu Projektu un attīstības vadības nodaļā

Darba pienākumos ietilpst:

- organizēt Iekšlietu ministrijas Informācijas centra nodrošināto informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumu pārvaldību, uzturot un attīstot pakalpojumu pārvaldības procesus

- sadarboties ar Iekšlietu ministrijas padotības iestādēm, veikt darbības procesu, informācijas un komunikācijas tehnoloģiju risinājumu un ar tiem saistīto vajadzību apkopošanu un analīzi

- veikt tirgū esošo informācijas un komunikācijas tehnoloģiju risinājumu analīzi, kā ietvaros veikt tehnisko specifikāciju izstrādi un atzinumu sagatavošanu

- piedalīties jaunu informācijas sistēmu plānošanas, esošo uzturēšanas un attīstības procesos

Prasības darba kandidātam/-ei:

- augstākā izglītība (vēlama informācijas tehnoloģiju jomā)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- izpratne par mūsdienu informācijas tehnoloģiju risinājumiem un to izmantošanu

- izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pakalpojumu pārvaldības principiem

- labas prezentācijas un komunikācijas prasmes, spēja pamatot savu viedokli

- prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, internet pārlūkprogrammām un biroja tehniku pieredzējuša lietotāja līmenī

- precizitāte un augsta atbildības izjūta pienākumu izpildē

- spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus

- vēlamas teorētiskas un praktiskas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā

- vēlama vismaz viena gada pieredze un prakse valsts iestādē

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 700 euro līdz 1300 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 12 mēnešiem)

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

CV un motivācijas vēstuli līdz 2018. gada 1. septembrim sūtīt Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss - IT pakalpojumu pārvaldības procesu konsultants".

Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv. Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām Informācijas centrā:

- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.


OP 2018/140.AKK7

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko sakaru tīklu sistēmām.

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz nenoteiktu laiku Projektu koordinatoru Projektu un attīstības vadības nodaļā

Darba pienākumos ietilpst:

- koordinēt projektu īstenošanu, pārvaldīt ar projektu saistīto dokumentāciju un nodrošināt nepieciešamo pārskatu, atskaišu gatavošanu un iesniegšanu, nodrošināt publicitātes prasību ievērošanu

- nodrošināt un koordinēt informācijas apmaiņu ar Eiropas Savienības dalībvalstu centrālajām iestādēm par Eiropas Savienības dalībvalstu valstspiederīgo notiesāšanu Latvijā un Latvijas valstspiederīgo notiesāšanu Eiropas Savienības dalībvalstīs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- koordinēt un nodrošināt projektu pieteikumu izstrādi, projektu pieteikumu virzību apstiprināšanai

- organizēt nacionālo pozīciju sagatavošanu nodaļas kompetences ietvaros par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā iekšlietu nozarē

- organizēt un koordinēt sadarbību ar ārvalstu institūcijām un starptautiskajām organizācijām

Prasības darba kandidātam:

- augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē, ekonomikā vai informācijas tehnoloģiju jomā)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- darba pieredze projektu vadības jomā (vismaz vienu gadu), ES fondu finansētu projektu koordinēšanā

- zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem

- vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas prezentācijas un komunikācijas prasmes, spēja pamatot savu viedokli

- prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, internet pārlūkprogrammām un biroja tehniku pieredzējuša lietotāja līmenī

- precizitāte un augsta atbildības izjūta pienākumu izpildē

- spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus

- vēlama vismaz viena gada pieredze un prakse valsts iestādē

Kā priekšrocības tiks uzskatītas:

- iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldes iestādē projektu koordinēšanā un vadībā

- zināšanas par IT infrastruktūras (informācijas sistēmas, datubāzes, datortīkli, iekārtas) uzbūvi un darbības organizāciju

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 700 euro līdz 960 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 12 mēnešiem)

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

CV un motivācijas vēstuli līdz 2018. gada 1. septembrim sūtīt Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss - Projektu koordinators".

Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv. Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām Informācijas centrā:

- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.


OP 2018/140.AKK8

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko sakaru tīklu sistēmām.

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz nenoteiktu laiku Sabiedrisko attiecību speciālistu Kvalitātes kontroles nodaļā

Darba pienākumos ietilpst:

- nodrošināt informatīvo materiālu izplatīšanu dažādos komunikācijas kanālos

- koordinēt sadarbību ar plašsaziņas līdzekļiem

- veidot un uzturēt iestādes tēlu

- iesaistīties plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošanā, kā arī nodrošināt to izpildes kontroli

Prasības darba kandidātam:

- darbības sfērai atbilstoša vai nepabeigta augstākā izglītība

- pieredze publisko paziņojumu izplatīšanā dažādos komunikācijas kanālos

- ļoti labas komunikācijas prasmes, labas prezentācijas iemaņas, spēja aizstāvēt un pamatot savu viedokli

- radoša, uz sadarbību un klientu orientēta domāšana

- labas prasmes tekstu sagatavošanā, prezentāciju veidošanā

- iemaņas biroja datorprogrammu lietošanā, kā arī izpratne par informatīvo materiālu veidošanas pamatprincipiem

- teicamas latviešu valodas zināšanas, vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

- augsta atbildības izjūta, loģiska domāšana un precizitāte

Kā priekšrocības tiks uzskatītas:

- pieredze sabiedrisko attiecību jomā, pieredze darbā ar medijiem

- zināšanas par IT infrastruktūras (informācijas sistēmas, datubāzes, datortīkli, iekārtas) uzbūvi un darbības organizāciju

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- iespēju attīstīt, virzīt un realizēt dažādus iekšējās un ārējās komunikācijas projektus

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 800 euro līdz 1000 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 12 mēnešiem)

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

CV un motivācijas vēstuli līdz 2018. gada 1. septembrim sūtīt Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sabiedrisko attiecību speciālists".

Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv. Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām Informācijas centrā:

- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.


OP 2018/140.AKK9

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko sakaru tīklu sistēmām.

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz nenoteiktu laiku Iepirkumu speciālistu Iepirkumu nodaļā

Darba pienākumos ietilpst:

- plānot, organizēt iepirkuma procesus iestādē

- nodrošināt iepirkumu dokumentācijas (nolikumu, tehnisko specifikācijas, protokolu, ziņojumu u. c.) izstrādi

- nodrošināt saraksti iepirkuma ietvaros starp fiziskām, juridiskām personām un citām valsts un pašvaldību iestādēm

- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā

- veikt iepirkumu ietvaros iesniegto piedāvājumu vērtēšanu

- piedalīties Iepirkumu uzraudzības biroja sūdzību izskatīšanas lietās

- citi darbi iestādes iepirkumu procesu nodrošināšanai

Prasības darba kandidātam/-ei:

- augstākā izglītība vai nepabeigta augstākā izglītība

- pieredze amatā, kurš saistīts ar publisko iepirkumu norisi regulējošo normatīvo aktu piemērošanu

- augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

- loģiska domāšana, labas analītiskās spējas, spēja aizstāvēt un pamatot savu viedokli

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, labas prezentācijas iemaņas, pozitīva attieksme pret darbu

Kā priekšrocības tiks uzskatītas:

- augstākā izglītība vai nepabeigta augstākā izglītība IT vai tiesību zinātnēs

- pamatzināšanas par IT infrastruktūras (informācijas sistēmas, datubāzes datortīkli, iekārtas) uzbūvi un tās darbības organizāciju

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 800 euro līdz 1000 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 12 mēnešiem)

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

CV un motivācijas vēstuli līdz 2018. gada 1. septembrim sūtīt Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss - Iepirkumu speciālists".

Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv. Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām Informācijas centrā:

- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.


OP 2018/140.AKK10

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko sakaru tīklu sistēmām.

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz nenoteiktu laiku Nodaļas vadītāju Lietotāju atbalsta nodaļā

Darba pienākumos ietilpst:

- plānot, organizēt nodaļas darbu, pārraudzīt kvalitātes kritēriju nodrošināšanu

- attīstīt atbalsta pakalpojuma sniegšanas pakalpojumus un pilnveidot komandas darbu

- nodrošināt pakalpojumu pārvaldības procesu uzturēšanu un aktualizēšanu

- nodrošināt Informācijas centra uzturēto Informācijas un atbalsta sistēmu nepārtrauktu diennakts monitoringu

- veikt pieteikto incidentu un konstatēto problēmu pārskati, uzraudzīt sagatavoto darba uzdevumu atbildīgajiem ekspertiem izpildi, kontrolēt šo uzdevumu laicīgu izpildi

- ziņot Informācijas centra vadībai par novērotajiem trūkumiem, nepilnībām un izmaiņām Iekšlietu ministrijas sistēmās un saziņas tīklos

- nodrošināt kvalitatīvu un operatīvu pieteikumu apstrādi

Prasības darba kandidātam/-ei:

- augstākā izglītība

- iepriekšējā pieredze atbalsta dienesta darba organizēšanā

- zināšanas par atbalsta dienesta procesiem un izmantojamo programmatūru

- prasmes vadīt komandu

- labas komunikācijas un problēmu risināšanas iemaņas

- spēja patstāvīgi noteikt prioritātes

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar MS Office programmām, Internet pārlūkprogrammām un biroja tehniku, zināšanas par pakalpojumu procesu

Kā priekšrocības tiks uzskatītas:

- augstākā izglītība IT jomā

- pieredze pakalpojuma dienesta vadībā

- pieredze IT un iekārtu uzturēšanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 800 euro līdz 1200 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 12 mēnešiem)

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

CV un motivācijas vēstuli līdz 2018. gada 1. septembrim sūtīt Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss - Nodaļas vadītājs".

Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv. Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām Informācijas centrā:

- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.


OP 2018/140.AKK11

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs ir Iekšlietu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde. Centra darbības mērķis ir veicināt noziedzības novēršanu un apkarošanu, sabiedriskās kārtības un drošības aizsardzību, izmantojot informācijas apstrādes un analīzes līdzekļus, kā arī nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotībā esošās iestādes ar Eiropas Savienības prasībām atbilstošām operatīvo radiosakaru un privāto elektronisko sakaru tīklu sistēmām.

Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs aicina pieteikties darbā uz nenoteiktu laiku Sistēmu analītiķi Integrētās sistēmas nodaļā

Darba pienākumos ietilpst:

- noskaidrot un analizēt informācijas sistēmu lietotāju vajadzības, piedalīties projekta specifikāciju sagatavošanā

- noskaidrot un analizēt kļūdu rašanās cēloņus, piedāvāt risinājumus kļūdu novēršanai

- piedalīties programmatūras testēšanā

- piedalīties vietējos un starptautiskos projektos

- sniegt konsultācijas un praktisku atbalstu lietotājiem

- piedalīties normatīvo aktu izstrādē

Prasības darba kandidātam:

- augstākā izglītība (vēlama informācijas tehnoloģiju jomā)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- labas prezentācijas un komunikācijas prasmes, spēja pamatot savu viedokli

- prasmes darbā ar Microsoft Office programmām, internet pārlūkprogrammām un biroja tehniku pieredzējuša lietotāja līmenī

- precizitāte un augsta atbildības sajūta pienākumu izpildē

- spēja strādāt patstāvīgi un pieņemt lēmumus

- vēlama vismaz viena gada pieredze un prakse valsts iestādē

Kā priekšrocības tiks uzskatītas:

- iepriekšēja darba pieredze sistēmu analītiķa amatā

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 800 euro līdz 900 euro atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 12 mēnešiem)

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

CV un motivācijas vēstuli līdz 2018 gada 1. septembrim sūtīt Iekšlietu ministrijas Informācijas centram uz e-pasta adresi personals@ic.iem.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sistēmu analītiķis".

Plašāka informācija par Informācijas centru: www.ic.iem.gov.lv. Ja ir jautājumi par vakanto amatu, lūdzu zvanīt uz tālruņa numuru 67208369.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. panta 1. punktam sniedzam informāciju par iesniegto personas datu apstrādes tālākajām darbībām Informācijas centrā:

- personas datu apstrādes pārzinis ir Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, Bruņinieku iela 72B, Rīga, LV-1009.

- datu apstrādes juridiskais pamats - Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts un c) apakšpunkts, 9. panta 2. punkta b) apakšpunkts un Darba likums.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.


OP 2018/140.AKK12

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/140.AKK13

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 798 € līdz 875 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/140.AKK14

"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz jaunas studiju programmas "CULINARY ARTS / PAVARMĀKSLA" vadītāja amatu

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs ēdināšanas nodaļas vai ēdināšanas uzņēmuma (restorāna) vadībā

- zināšanas par jaunākajām tendencēm mūsdienu gastronomijā

- teicamas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- vēlme strādāt komandā un dalīties ar savu pieredzi

- spēja strādāt patstāvīgi un uzņemties atbildību

Darba devējs piedāvā:

- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā

- stabilu atalgojumu un sociālas garantijas

- kvalifikācijas celšanas iespējas/apmācību

- profesionālo kolektīva atbalstu

Kandidātiem ir jānosūta uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv šādi dokumenti:

- direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci

- studiju programmas vadītāja amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae)

Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.

Sazināsimies ar 2. kārtas kandidātiem.


OP 2018/140.AKK15

"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz KOLEDŽAS DIREKTORA amatu

Prasības kandidātiem/-ēm:

- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tūrisma un viesmīlības uzņēmumu vadībā un B programma pedagoģijā vismaz 72 stundu apjomā

- darba pieredze vadošā amatā

- pedagoģiskā pieredze

- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm

- latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī

- vadības prasmes

- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus

- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva

- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba devējs piedāvā:

- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā

- darba līgumu uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem) un sociālas garantijas

- iespēju ceļot ārpus Latvijas

Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžai (jānosūta elektroniski) šādi dokumenti: valdei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un direktora amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) Europass formātā.

Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.

Sazināsimies ar 2. kārtas kandidātiem.


OP 2018/140.AKK16

"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz lektora amatu šādiem kursiem:

- Restorāna darba vadība

- Pārtikas ražošanas vadība

- Ēdienkartes izstrāde, plānošana un dizains

- Kreatīva virtuves darba vadība

- Virtuves darba vadība

- Ēdienu gatavošanas tehnoloģija

- Pārtikas inovācijas

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība (maģistra grāds)

- teicamas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- praktiskā darba stāžs nozarē tiks uzskatīts par priekšrocību

- pedagoģiska izglītība vai pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

- publikācijas un pētnieciskā darbība tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba devējs piedāvā:

- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā

- darba līgumu uz 6 gadiem

- stabilu atalgojumu un sociālas garantijas

- kvalifikācijas celšanas iespējas/apmācību

- profesionālo kolektīva atbalstu

Kandidātiem ir jānosūta uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv šādi dokumenti:

- direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci

- lektora amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae)

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 10. augustam.


OP 2018/140.AKK17

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa prombūtnes laiku vakantu amatu (darba pienākumi saistīti ar politikas plānošanu, izstrādi un ietekmes novērtēšanu zvejas iespēju pārvaldības jomā) - Zivsaimniecības departamenta Zvejas pārvaldības un zivju resursu nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība bioloģijā, ekonomikā vai tiesību zinātnē

- vismaz viena gada darba pieredze zivsaimniecības vai ekonomikas jomā

- zināšanas par stratēģijas un politikas plānošanu zivsaimniecībā vai lauksaimniecībā

- zināšanas zivsaimniecības nozari reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- teicamas latviešu valodas lietišķās sarakstes un rakstu kultūras pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, interneta pārlūkprogrammām

- vēlamas krievu vai franču vai vācu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu, sākot no 835 euro (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā, jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi sandra.krisberga@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 408.kab., tālrunis uzziņām 67027545.

Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/140.AKR1

Veselības inspekcija informē, ka Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2018. gada 13. jūlijā konkursa kārtībā iecelta AGNESE LOGOŠA.


OP 2018/140.AKR2

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļas vecākās referentes amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) 2018. gada 13. jūlijā ir iecelta ELĪNA ČURKSTE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)