Laidiens: 19.01.2018., Nr. 14
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/14.AKK1
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Informācijas departamenta direktora vietnieka/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz
nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī, 11. mēnešalgu
grupā
Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja
tīmekļvietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru
pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē
statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par
pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko
partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu
uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās
datortehnikas iegādi un uzturēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla
uzturēšanas administratora darbu
- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu
veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu
apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo
normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu
- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas
modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās
izmaiņas projektu gaitā
- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un
loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju
resursiem saistītos drošības pasākumus
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā
- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS
Windows/Linux vidē
- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz
atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā, kas saistīta ar informācijas sistēmu
plānošanu, ieviešanu un uzturēšanu, un pieredze instrukciju, veidlapu un
metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā
- vēlamas zināšanas par Iepirkumu uzraudzības biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu (aktīvā direktorija, failu glabāšana,
e-pasts) darbību, datubāzēm un WEB tehnoloģijām
- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu
viedokli
- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī
sasniegt rezultātu
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme
lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
Mēs piedāvājam:
- iegūt darba pieredzi vadošā amatā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
Piesakoties konkursā, tev jāiesniedz:
- pieteikuma (motivācijas) vēstule, kurā iekļauta informācija par darba
pieredzi atbilstoši konkursa sludinājumā pretendentiem definētajām prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz
e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālr. uzziņām 67326702.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Iepirkumu uzraudzības
biroja interneta vietnē https://www.iub.gov.lv/lv/node/246.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Iepirkumu uzraudzības birojs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Iepirkumu
uzraudzības birojs, kontaktinformācija: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010.
OP 2018/14.AKK2
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes ministrijas Tranzīta
politikas departamenta vecākā referenta amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finansēs (vēlams maģistra grāds)
- darba pieredze transporta un loģistikas jomā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un likumdošanu
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- labas komunikācijas un sadarbības spējas
- spēja risināt problēmsituācijas
Galvenie amata pienākumi:
- regulāri apkopot un analizēt Latvijas un citu valstu informāciju un
statistikas datus transporta pārvadājumu un loģistikas jomā, izstrādāt
priekšlikumus statistikas datu bāzes uzlabošanai
- regulāri gatavot pārskatus par tranzīta, loģistikas un ostu attīstību un
analizēt attīstības perspektīvas un nozares konkurētspēju un sniegt
priekšlikumus par prognozēm turpmākai attīstībai
- apkopot un analizēt datus par investīcijām transporta sektorā un
transporta nozīmi Latvijas tautsaimniecībā
- regulāri atjaunot un uzturēt datubāzi par dažādu starptautisku ar tranzīta
nozari saistītu projektu attīstību
- izstrādāt priekšlikumus politikas plānošanas dokumentiem vai tiesību
aktiem tranzīta, loģistikas un ostu attīstības un pārvaldības jomās, kā arī
sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātiem politikas plānošanas
dokumentu vai tiesību aktu projektiem
- sadarboties ar tranzītā, loģistikā un ostu jomā iesaistītām valsts un
pašvaldību institūcijām un nevalstiskajām organizācijām
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets; e-pasta
adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67028218.
OP 2018/14.AKK3
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes ministrijas Tranzīta
politikas departamenta vecākā referenta amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama ostu
vadības, jūrniecības, transporta vai loģistikas jomā)
- darba pieredze ostu nozares un valsts atbalsta jautājumos
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un likumdošanu
- angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- labas komunikācijas un sadarbības spējas
Galvenie amata pienākumi:
- nacionālo un starptautisko tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrāde un pilnveidošana ostu attīstības jomā
- ostu interešu aizstāvība valsts atbalsta jomā
- informāciju par speciālo ekonomisko zonu kapitālsabiedrībām vai brīvostu
licencētām kapitālsabiedrībām apkopošana
- sadarbība ar nozares komersantiem
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets; e-pasta
adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67028218.
OP 2018/14.AKK4
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS AĢENTŪRAS "LATVIJAS NACIONĀLAIS AKREDITĀCIJAS BIROJS" DIREKTORA
amatu
Aicinām mērķtiecīgu, profesionālu un uz rezultātu orientētu vadītāju, kam
uzticēsim atbildīgu darbu valsts aģentūrā "Latvijas Nacionālais
akreditācijas birojs".1 Valsts aģentūras mērķis būs
līdzdarboties valsts akreditācijas politikas izstrādē un tās ieviešanā, kā arī
nodrošināt Eiropas Savienības un starptautiskajām prasībām atbilstošas
akreditācijas sistēmas darbību, sniedzot kvalitatīvus un uzticamus
akreditācijas pakalpojumus atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nevainojama reputācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība inženierzinātnes jomā, vadības zinībās, ekonomikā vai
tiesību zinātnēs
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā pēdējo 10 gadu laikā
- pieredze privātā sektorā vai sadarbība ar privāto sektoru un
starptautiskās sadarbības pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par normatīvajiem aktiem un to piemērošanu aģentūras darbības
jomā
- zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, budžeta
plānošanu un administratīvo procesu iestādē
- izpratne par tautsaimniecības attīstības procesu un uzņēmējdarbības vidi
- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
- teicamas plānošanas un komunikācijas prasmes
Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada
9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu
vadītāju atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā izskatīs šādas
pretendenta kompetences: attiecību veidošana un uzturēšana, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu, pārmaiņu vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties
atbildību, stratēģiskais redzējums.
Pretendentus lūdzam līdz 2018. gada 29. janvārim
personīgi iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, šādus
dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz valsts aģentūras
"Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs" direktora amatu"),
ievietojot tos slēgtā aploksnē vai nosūtot elektroniski uz e-pastu: konkurss@mk.gov.lv:
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae)
(atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams
tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus,
kurus pretendents uzskata par nepieciešamiem pievienot;
4) pretendenta redzējumu par valsts aģentūras ''Latvijas Nacionālais
akreditācijas birojs'' prioritātēm, izaicinājumiem un nākotnes perspektīvām
tuvāko trīs gadu laikā (vēlams līdz 1000 vārdiem).
Valsts aģentūras "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs"
direktora amatam noteikta 1. amatu saime "Administratīvā
vadība", IV A līmenis (13. mēnešalgu grupa - mēnešalgas
maksimālais apmērs līdz 1917 euro,
mēnešalgas apmērs tiek noteikts atbilstoši pretendenta profesionālajai
pieredzei).
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes
pārzinis ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvāris 36, Rīga,
LV-1520. Tālrunis uzziņām 67082904 (Evija Burbecka,
Valsts kanceleja).
____________________
1 Ministru kabinets 2017. gada 24. oktobrī pieņēma
lēmumu uzsākt valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas
Nacionālais akreditācijas birojs" (vienotais reģistrācijas numurs
40203084604) pārveidi par valsts aģentūru "Latvijas Nacionālais
akreditācijas birojs".
OP 2018/14.AKK5
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Īpašumu, bruņojuma un materiālo rezervju departamenta Būvniecības nodaļas
projekta vadītāja ierēdņa amatu
Prasības amata pretendentiem:
- otrā līmeņa vai tā pielīdzināta augstākā izglītība inženierzinātņu (vēlams būvniecības vai nekustamā īpašuma pārvaldības) jomā,
projektu vadībā vai tiesību zinātnēs. Vēlama papildus
izglītība būvniecības jomā, ko apliecina sertifikāti
- pēdējo piecu gadu laikā vēlama vismaz divu gadu pieredze būvniecības
projektu vadībā vai koordinācijā darbā ar nekustamajiem īpašumiem
- speciālista sertifikāts kādā no arhitektūras vai būvniecības jomām tiks
uzskatīts par priekšrocību
- latviešu valodas prasme C līmeņa 1. pakāpes apjomā
- pārzināt ārējos normatīvos aktus, kas regulē būvniecību un nekustamo
īpašumu pārvaldīšanu
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē
- labas datora lietošanas prasmes
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem
jautājumiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrās un
trešās daļas prasībām - amata pienākumu pildīšanai nepieciešama 2. kategorijas
pielaide valsts noslēpuma objektiem
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Iekšlietu ministrijas un tās padotības iestādēm nepieciešamo
nekustamā īpašuma objektu būvniecības projektu koordināciju un/vai vadību
projektēšanas un būvdarbu laikā
- piedalīties Iekšlietu ministrijas nekustamo īpašumu objektu
infrastruktūras attīstības plānu izstrādē un plānot to realizāciju savas
kompetences ietvaros
- sagatavot iekšējo un ārējo normatīvo aktu, informatīvo ziņojumu un
politikas plānošanas dokumentu projektus amatam noteiktās kompetences ietvaros
- veikt Iekšlietu ministrijas jaunbūvējamo, atjaunojamo un rekonstruējamo
nekustamo īpašumu objektu tehnisko apsekošanu, sagatavot materiālus par
apsekojumu rezultātiem
- veikt ar nekustamo īpašumu projektēšanu un būvniecību saistītās
nepieciešamās dokumentācijas (piem., tehnisko noteikumu, projektēšanas uzdevumu
u. tml.) sagatavošanu
- sagatavot iniciatīvas un atbildes vēstuļu projektus uz privātpersonu,
valsts pārvaldes iestāžu, tiesībaizsardzības institūciju sūdzībām, priekšlikumiem
un iesniegumiem amatam noteiktās kompetences ietvaros
Piedāvājam:
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgas grupai
(pārbaudes laikā līdz 1052 euro) un sociālās
garantijas
- darbavietu Ezermalas ielā 10B, Rīgā
- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada
- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus,
dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt līdz 2018. gada
28. janvārim Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@agentura.iem.gov.lv,
tālr. uzziņām 67219255, darbdienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.
OP 2018/14.AKK6
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas
departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-850 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām par statistikas datu
pieejamību, pieprasījumu noformēšanu
- izskatīt informācijas pieprasījumus un sagatavot atbildes latviešu un
angļu valodā
- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās statistiskās
informācijas pārbaudi
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS
Word, MS Excel)
- prasme rakstiski izteikties
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes
- spēja atrast un apkopot informāciju, precizitāte
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/14.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada
8.janvāra iecelta AGNESE RAMATA.
OP 2018/14.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada
9.janvāra iecelta VELGA DADZĪTE.
OP 2018/14.AKR3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja amatā
uz noteiktu laiku no 2018.gada 15.janvāra iecelts RŪDOLFS LŪSIS.
OP 2018/14.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā
uz noteiktu laiku no 2018.gada 15.janvāra iecelta DACE AKMENTIŅA.
OP 2018/14.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Kurzemes
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada
16.janvāra iecelta MARTA RUŠMANE.
OP 2018/14.AKR6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Personālvadības nodaļas personāla speciālistes amatā uz noteiktu
laiku no 2018.gada 16.janvāra iecelta DAIGA VAIVODE.
OP 2018/14.AKR7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu
uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatu uz ierēdņa
prombūtnes laiku noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/14.AKR8
Valsts zemes dienests paziņo, ka konkurss uz Vidzemes
reģionālās nodaļas Cēsu biroja vadošā speciālista (ierēdņa amata vietu uz
nenoteiktu laiku) amatu noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/14.AKR9
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada
5.decembrī Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles Klientu
apkalpošanas centra nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta EVITA MŪRNIECE.
OP 2018/14.AKR10
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 3.janvārī
Nodarbinātības valsts aģentūras Finanšu un attīstības departamenta Attīstības
nodaļas projektu vadītājas amatā ir iecelta LILIANA GARKALNE.
OP 2018/14.AKR11
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada
5.janvārī Nodarbinātības valsts aģentūras Risku vadības un iekšējās kontroles
nodaļā ekspertes amatā ir iecelta IVETA ŽVAGIŅA.
OP 2018/14.AKR12
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada
15.janvārī Nodarbinātības valsts aģentūras Balvu filiāles nodarbinātības
aģentes amatā (uz noteiktu laiku) ir iecelta MARITA PUŠPURE.
OP 2018/14.AKR13
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada
16.janvārī Nodarbinātības valsts aģentūras Talsu filiāles nodarbinātības
organizatores amatā ir iecelta MADARA BAKLUŠINA.
OP 2018/14.AKR14
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018. gada 16. janvārī
Nodarbinātības valsts aģentūras Preiļu filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir
iecelta LOLITA STAMBERGA.
OP 2018/14.AKR15
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017. gada 11. oktobrī
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
Nr. 202 (6029), izsludinātais konkurss uz Finanšu un attīstības
departamenta direktora vietnieka - Attīstības nodaļas vadītāja - amatu
ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/14.AKR16
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada
15.janvārī Nodarbinātības valsts aģentūras Balvu filiāles nodarbinātības
aģentes amatā (uz noteiktu laiku) ir iecelta EDĪTE KAUFMANE.