Laidiens: 19.01.2018., Nr. 14

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/14.AKK1

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta direktora vietnieka/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī, 11. mēnešalgu grupā

Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās datortehnikas iegādi un uzturēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla uzturēšanas administratora darbu

- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu

- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās izmaiņas projektu gaitā

- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju resursiem saistītos drošības pasākumus

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā

- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē

- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā, kas saistīta ar informācijas sistēmu plānošanu, ieviešanu un uzturēšanu, un pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā

- vēlamas zināšanas par Iepirkumu uzraudzības biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu (aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību, datubāzēm un WEB tehnoloģijām

- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu viedokli

- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī sasniegt rezultātu

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

Mēs piedāvājam:

- iegūt darba pieredzi vadošā amatā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Piesakoties konkursā, tev jāiesniedz:

- pieteikuma (motivācijas) vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa sludinājumā pretendentiem definētajām prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus

- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pieteikuma dokumentus lūdzam sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Iepirkumu uzraudzības biroja interneta vietnē https://www.iub.gov.lv/lv/node/246.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Iepirkumu uzraudzības birojs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Iepirkumu uzraudzības birojs, kontaktinformācija: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010.


OP 2018/14.AKK2

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes ministrijas Tranzīta politikas departamenta vecākā referenta amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (vēlams maģistra grāds)

- darba pieredze transporta un loģistikas jomā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un likumdošanu

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)

- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- labas komunikācijas un sadarbības spējas

- spēja risināt problēmsituācijas

Galvenie amata pienākumi:

- regulāri apkopot un analizēt Latvijas un citu valstu informāciju un statistikas datus transporta pārvadājumu un loģistikas jomā, izstrādāt priekšlikumus statistikas datu bāzes uzlabošanai

- regulāri gatavot pārskatus par tranzīta, loģistikas un ostu attīstību un analizēt attīstības perspektīvas un nozares konkurētspēju un sniegt priekšlikumus par prognozēm turpmākai attīstībai

- apkopot un analizēt datus par investīcijām transporta sektorā un transporta nozīmi Latvijas tautsaimniecībā

- regulāri atjaunot un uzturēt datubāzi par dažādu starptautisku ar tranzīta nozari saistītu projektu attīstību

- izstrādāt priekšlikumus politikas plānošanas dokumentiem vai tiesību aktiem tranzīta, loģistikas un ostu attīstības un pārvaldības jomās, kā arī sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātiem politikas plānošanas dokumentu vai tiesību aktu projektiem

- sadarboties ar tranzītā, loģistikā un ostu jomā iesaistītām valsts un pašvaldību institūcijām un nevalstiskajām organizācijām

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2018/14.AKK3

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes ministrijas Tranzīta politikas departamenta vecākā referenta amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama ostu vadības, jūrniecības, transporta vai loģistikas jomā)

- darba pieredze ostu nozares un valsts atbalsta jautājumos

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un likumdošanu

- angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī

- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- labas komunikācijas un sadarbības spējas

Galvenie amata pienākumi:

- nacionālo un starptautisko tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde un pilnveidošana ostu attīstības jomā

- ostu interešu aizstāvība valsts atbalsta jomā

- informāciju par speciālo ekonomisko zonu kapitālsabiedrībām vai brīvostu licencētām kapitālsabiedrībām apkopošana

- sadarbība ar nozares komersantiem

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2018/14.AKK4

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS AĢENTŪRAS "LATVIJAS NACIONĀLAIS AKREDITĀCIJAS BIROJS" DIREKTORA amatu

Aicinām mērķtiecīgu, profesionālu un uz rezultātu orientētu vadītāju, kam uzticēsim atbildīgu darbu valsts aģentūrā "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs".1 Valsts aģentūras mērķis būs līdzdarboties valsts akreditācijas politikas izstrādē un tās ieviešanā, kā arī nodrošināt Eiropas Savienības un starptautiskajām prasībām atbilstošas akreditācijas sistēmas darbību, sniedzot kvalitatīvus un uzticamus akreditācijas pakalpojumus atbilstoši tautsaimniecības vajadzībām.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nevainojama reputācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība inženierzinātnes jomā, vadības zinībās, ekonomikā vai tiesību zinātnēs

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā pēdējo 10 gadu laikā

- pieredze privātā sektorā vai sadarbība ar privāto sektoru un starptautiskās sadarbības pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par normatīvajiem aktiem un to piemērošanu aģentūras darbības jomā

- zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, budžeta plānošanu un administratīvo procesu iestādē

- izpratne par tautsaimniecības attīstības procesu un uzņēmējdarbības vidi

- labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas

- teicamas plānošanas un komunikācijas prasmes

Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā izskatīs šādas pretendenta kompetences: attiecību veidošana un uzturēšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, pārmaiņu vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, stratēģiskais redzējums.

Pretendentus lūdzam līdz 2018. gada 29. janvārim personīgi iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz valsts aģentūras "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs" direktora amatu"), ievietojot tos slēgtā aploksnē vai nosūtot elektroniski uz e-pastu: konkurss@mk.gov.lv:

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamiem pievienot;

4) pretendenta redzējumu par valsts aģentūras ''Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs'' prioritātēm, izaicinājumiem un nākotnes perspektīvām tuvāko trīs gadu laikā (vēlams līdz 1000 vārdiem).

Valsts aģentūras "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs" direktora amatam noteikta 1. amatu saime "Administratīvā vadība", IV A līmenis (13. mēnešalgu grupa - mēnešalgas maksimālais apmērs līdz 1917 euro, mēnešalgas apmērs tiek noteikts atbilstoši pretendenta profesionālajai pieredzei).

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvāris 36, Rīga, LV-1520. Tālrunis uzziņām 67082904 (Evija Burbecka, Valsts kanceleja).

____________________

1 Ministru kabinets 2017. gada 24. oktobrī pieņēma lēmumu uzsākt valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs" (vienotais reģistrācijas numurs 40203084604) pārveidi par valsts aģentūru "Latvijas Nacionālais akreditācijas birojs".


OP 2018/14.AKK5

Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto Īpašumu, bruņojuma un materiālo rezervju departamenta Būvniecības nodaļas projekta vadītāja ierēdņa amatu

Prasības amata pretendentiem:

- otrā līmeņa vai tā pielīdzināta augstākā izglītība inženierzinātņu (vēlams būvniecības vai nekustamā īpašuma pārvaldības) jomā, projektu vadībā vai tiesību zinātnēs. Vēlama papildus izglītība būvniecības jomā, ko apliecina sertifikāti

- pēdējo piecu gadu laikā vēlama vismaz divu gadu pieredze būvniecības projektu vadībā vai koordinācijā darbā ar nekustamajiem īpašumiem

- speciālista sertifikāts kādā no arhitektūras vai būvniecības jomām tiks uzskatīts par priekšrocību

- latviešu valodas prasme C līmeņa 1. pakāpes apjomā

- pārzināt ārējos normatīvos aktus, kas regulē būvniecību un nekustamo īpašumu pārvaldīšanu

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē

- labas datora lietošanas prasmes

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrās un trešās daļas prasībām - amata pienākumu pildīšanai nepieciešama 2. kategorijas pielaide valsts noslēpuma objektiem

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Iekšlietu ministrijas un tās padotības iestādēm nepieciešamo nekustamā īpašuma objektu būvniecības projektu koordināciju un/vai vadību projektēšanas un būvdarbu laikā

- piedalīties Iekšlietu ministrijas nekustamo īpašumu objektu infrastruktūras attīstības plānu izstrādē un plānot to realizāciju savas kompetences ietvaros

- sagatavot iekšējo un ārējo normatīvo aktu, informatīvo ziņojumu un politikas plānošanas dokumentu projektus amatam noteiktās kompetences ietvaros

- veikt Iekšlietu ministrijas jaunbūvējamo, atjaunojamo un rekonstruējamo nekustamo īpašumu objektu tehnisko apsekošanu, sagatavot materiālus par apsekojumu rezultātiem

- veikt ar nekustamo īpašumu projektēšanu un būvniecību saistītās nepieciešamās dokumentācijas (piem., tehnisko noteikumu, projektēšanas uzdevumu u. tml.) sagatavošanu

- sagatavot iniciatīvas un atbildes vēstuļu projektus uz privātpersonu, valsts pārvaldes iestāžu, tiesībaizsardzības institūciju sūdzībām, priekšlikumiem un iesniegumiem amatam noteiktās kompetences ietvaros

Piedāvājam:

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgas grupai (pārbaudes laikā līdz 1052 euro) un sociālās garantijas

- darbavietu Ezermalas ielā 10B, Rīgā

- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada

- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt līdz 2018. gada 28. janvārim Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@agentura.iem.gov.lv, tālr. uzziņām 67219255, darbdienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.


OP 2018/14.AKK6

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-850 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām par statistikas datu pieejamību, pieprasījumu noformēšanu

- izskatīt informācijas pieprasījumus un sagatavot atbildes latviešu un angļu valodā

- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās statistiskās informācijas pārbaudi

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel)

- prasme rakstiski izteikties

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes

- spēja atrast un apkopot informāciju, precizitāte

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/14.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 8.janvāra iecelta AGNESE RAMATA.


OP 2018/14.AKR2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 9.janvāra iecelta VELGA DADZĪTE.


OP 2018/14.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 15.janvāra iecelts RŪDOLFS LŪSIS.


OP 2018/14.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 15.janvāra iecelta DACE AKMENTIŅA.


OP 2018/14.AKR5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Kurzemes reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 16.janvāra iecelta MARTA RUŠMANE.


OP 2018/14.AKR6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Personālvadības nodaļas personāla speciālistes amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 16.janvāra iecelta DAIGA VAIVODE.


OP 2018/14.AKR7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/14.AKR8

Valsts zemes dienests paziņo, ka konkurss uz Vidzemes reģionālās nodaļas Cēsu biroja vadošā speciālista (ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku) amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/14.AKR9

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 5.decembrī Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta EVITA MŪRNIECE.


OP 2018/14.AKR10

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 3.janvārī Nodarbinātības valsts aģentūras Finanšu un attīstības departamenta Attīstības nodaļas projektu vadītājas amatā ir iecelta LILIANA GARKALNE.


OP 2018/14.AKR11

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 5.janvārī Nodarbinātības valsts aģentūras Risku vadības un iekšējās kontroles nodaļā ekspertes amatā ir iecelta IVETA ŽVAGIŅA.


OP 2018/14.AKR12

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 15.janvārī Nodarbinātības valsts aģentūras Balvu filiāles nodarbinātības aģentes amatā (uz noteiktu laiku) ir iecelta MARITA PUŠPURE.


OP 2018/14.AKR13

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 16.janvārī Nodarbinātības valsts aģentūras Talsu filiāles nodarbinātības organizatores amatā ir iecelta MADARA BAKLUŠINA.


OP 2018/14.AKR14

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018. gada 16. janvārī Nodarbinātības valsts aģentūras Preiļu filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta LOLITA STAMBERGA.


OP 2018/14.AKR15

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017. gada 11. oktobrī Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 202 (6029), izsludinātais konkurss uz Finanšu un attīstības departamenta direktora vietnieka - Attīstības nodaļas vadītāja - amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/14.AKR16

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2018.gada 15.janvārī Nodarbinātības valsts aģentūras Balvu filiāles nodarbinātības aģentes amatā (uz noteiktu laiku) ir iecelta EDĪTE KAUFMANE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)