Laidiens: 13.07.2018., Nr. 138

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/138.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Cilvēkresursu attīstības projektu departamentā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā

- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/138.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu Cilvēkresursu attīstības projektu departamentā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā

- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas analīze, projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- nodaļas darbinieku izskatīto maksājuma pieprasījumu virskontrole

- projektu iepirkumu dokumentu pārbaužu un iepirkuma norises pārbaužu uzraudzība

- nodaļas pārziņā esošo projektu mērķu un uzraudzības rādītāju sasniegšanas kontrole

- atbalsta sniegšana nodaļas darbiniekiem projektu īstenošanas saturiskajā uzraudzībā

- normatīvo aktu izskatīšana un komentēšana

- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidē un aktualizēšanā projekta uzraudzības jautājumos

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta vecākais eksperts".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/138.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā valsts notāra/-es ierēdņa amatā uz noteiktu laiku

Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un profesionalitāte.

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļa nodrošina uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), to pārstāvniecību, filiāļu reģistrāciju un komersantu, to filiāļu ierakstīšanu komercreģistrā, koncernu līgumu, publiskās un privātās partnerības līgumu, Eiropas ekonomisko interešu grupu un Eiropas uzņēmējsabiedrību reģistrāciju.

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta

- precizitāte

- labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2 vai nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2018/138.AKK4

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - EIROPAS LIETU UN STARPTAUTISKĀS SADARBĪBAS DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E (amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, medicīnā, sabiedrības veselībā, sociālajās zinātnēs vai cita augstākā izglītība, kas atbilst ministrijas nozaru kompetencei

- darba pieredze darbā valsts pārvaldē, t. sk. darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības jautājumiem

- izpratne un zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm, starptautiskās sadarbības jautājumiem

- prasme kritiski un patstāvīgi analizēt, redzēt attīstības perspektīvas, kā arī formulēt savu viedokli, prasme sadarboties ar starptautiskiem ekspertiem

- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas franču un krievu valodas zināšanas

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un teicamas komunikācijas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Latvijas viedokļa sagatavošanu pārstāvēšanai Eiropas Savienības institūcijās

- izstrādāt nacionālo pozīciju un instrukciju projektus par Eiropas Savienības Padomes darba grupu un komiteju sanāksmju dienaskārtībā esošiem jautājumiem

- nodrošināt saraksti informācijas apritei starp Ministriju un Eiropas Savienības institūcijām, Pasaules Veselības organizācijas struktūrvienībām, Eiropas Padomi, kā arī citām institūcijām kā Latvijā, tā arī ārpus tās

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 36. saimes II līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela 72, Rīga, LV-1011, tālr. 67876000, fakss 67876002, e-pasta adrese: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/138.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - finanšu ekonomists Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļā

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un attīstību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- pieredze darbā valsts un/vai pašvaldības iestādē (ne mazāka kā 2 gadus)

- prasme apstrādāt un analizēt liela apjoma datus

- prasme sniegt priekšlikumus, sagatavot viedokli un izdarīt secinājumus par kompetencē esošajiem jautājumiem

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (Word un Excell, Power Point)

pievienojies Finanšu nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt pienākumus, kuri saistīti ar:

- Finanšu ministrijas (resora) ikgadējā budžeta plānošanu, tai skaitā budžeta paskaidrojuma sagatavošanu

- Finanšu ministrijas (resora) budžeta analīzes pārskatu un paskaidrojumu par to sagatavošanu

- Finanšu ministrijas iekšējo normatīvo aktu par ministrijas finanšu plānošanas un izlietojuma procesu sagatavošanu un aktualizēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 12.1. saimes "Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās" IIC līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919; tālr. +371 67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.


OP 2018/138.AKK6

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Madonas filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt risinājumus

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos, izdot administratīvus aktus un noteikt klienta tiesības saņemt iestādes pakalpojumus; organizēt sadarbību un savstarpēju informācijas apmaiņu ar darba devējiem, reģistrējot un uzskaitot darba devēja pieteiktās brīvās darba vietas, veikt piemērotu pretendentu atlasi brīvās darbavietas aizpildīšanai.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 747,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Madonas filiālē Upes ielā 3, Madonā, LV-4801, vai nosūtot uz e-pasta adresi madona@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 648 07913, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta: pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta: tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta: intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā - būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi

- jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.


OP 2018/138.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vadītāja vietnieka amatu Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz nenoteiktu laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1103 euro līdz 1450 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:

- nodaļas kompetencē esošo ES fondu projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana, kā arī metodiska atbalsta sniegšana

- informācijas sagatavošana un analīze par specifisko atbalsta mērķu projektu ieviešanas progresu, problēmām un riskiem

- priekšlikumu sagatavošana un ierosināto grozījumu izvērtēšana par izmaiņām normatīvajos aktos specifisko atbalsta mērķu ieviešanas uzlabošanā

- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidošanā un aktualizēšanā par nodaļas kompetencē esošo specifisko atbalsta mērķu projektu uzraudzības jautājumiem

- dalība nodaļas darba plānošanā, organizēšanā, nodrošinot uzdevumu izpildi noteiktajos termiņos

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze ES fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- pieredze vadītāja amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu situāciju risināšanu

- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes

- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja argumentēti paust viedokli

- spēja strādāt komandā un prasme veidot pozitīvu saskarsmi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vadītāja vietnieks".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/138.AKR1

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Ludzas teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālista amatā uz noteiktu laiku no 2018. gada 10. jūlija iecelts RAIMONDS KOZLOVS.


OP 2018/138.AKR2

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018. gada 11. jūlija iecelta LAILA VĪTOLA.


OP 2018/138.AKR3

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālista amata konkurss (1 vakance uz noteiktu laiku) (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 6. jūnijā, Nr. 110 (6196)) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/138.AKR4

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes rajona filiāles probācijas speciālista amata konkurss (1 vakance uz noteiktu laiku) (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 6. jūnijā, Nr. 110 (6196)) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/138.AKR5

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālista amata konkurss (1 vakance uz noteiktu laiku) (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 6. jūnijā, Nr. 110 (6196)) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/138.AKR6

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas juriskonsulta amatā uz noteiktu laiku 2018. gada 10. jūlijā tika iecelts ARMANDS SMILGA.


OP 2018/138.AKR7

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta direktora vietnieces amatā uz noteiktu laiku 2018. gada 10. jūlijā tika iecelta OLITA BĒRZIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)