Laidiens: 13.07.2018., Nr. 138
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/138.AKK1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Cilvēkresursu attīstības projektu departamentā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības
projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības
projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā
- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole,
t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze,
projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/138.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
amatu Cilvēkresursu attīstības projektu departamentā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Publiskās pārvaldes attīstības
projektu nodaļā, Sabiedrības attīstības projektu nodaļā, Veselības attīstības
projektu nodaļā vai Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļā
- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro
līdz 1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole,
t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas analīze, projektu izdevumu
pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- nodaļas darbinieku izskatīto maksājuma pieprasījumu virskontrole
- projektu iepirkumu dokumentu pārbaužu un iepirkuma norises pārbaužu
uzraudzība
- nodaļas pārziņā esošo projektu mērķu un
uzraudzības rādītāju sasniegšanas kontrole
- atbalsta sniegšana nodaļas darbiniekiem projektu īstenošanas saturiskajā
uzraudzībā
- normatīvo aktu izskatīšana un komentēšana
- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidē un aktualizēšanā projekta
uzraudzības jautājumos
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Cilvēkresursu attīstības projektu
departamenta vecākais eksperts".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/138.AKK3
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas
pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm,
lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Funkciju izpildes departamenta Rīgas
reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā valsts notāra/-es ierēdņa
amatā uz noteiktu laiku
Mēs sagaidām, ka tev ir svarīgas tādas vērtības kā koleģialitāte un
profesionalitāte.
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu
reģistrācijas nodaļa nodrošina uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), to pārstāvniecību,
filiāļu reģistrāciju un komersantu, to filiāļu ierakstīšanu komercreģistrā,
koncernu līgumu, publiskās un privātās partnerības līgumu, Eiropas ekonomisko
interešu grupu un Eiropas uzņēmējsabiedrību reģistrāciju.
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo
komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu
komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu
reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos
izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos
aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas
Savienības tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un augsta atbildības izjūta
- precizitāte
- labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule)
iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese:
Rīga, Pērses iela 2 vai nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs
atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis
ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2,
Rīga.
OP 2018/138.AKK4
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - EIROPAS LIETU UN
STARPTAUTISKĀS SADARBĪBAS DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E (amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, medicīnā, sabiedrības veselībā,
sociālajās zinātnēs vai cita augstākā izglītība, kas
atbilst ministrijas nozaru kompetencei
- darba pieredze darbā valsts pārvaldē, t. sk. darbā ar Eiropas
Savienības un starptautiskās sadarbības jautājumiem
- izpratne un zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm,
starptautiskās sadarbības jautājumiem
- prasme kritiski un patstāvīgi analizēt, redzēt attīstības perspektīvas, kā
arī formulēt savu viedokli, prasme sadarboties ar starptautiskiem ekspertiem
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas franču un krievu valodas
zināšanas
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un teicamas komunikācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Latvijas viedokļa sagatavošanu pārstāvēšanai Eiropas Savienības
institūcijās
- izstrādāt nacionālo pozīciju un instrukciju projektus par Eiropas
Savienības Padomes darba grupu un komiteju sanāksmju dienaskārtībā esošiem
jautājumiem
- nodrošināt saraksti informācijas apritei starp Ministriju un Eiropas
Savienības institūcijām, Pasaules Veselības organizācijas struktūrvienībām,
Eiropas Padomi, kā arī citām institūcijām kā Latvijā, tā arī ārpus tās
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 36. saimes II
līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto
personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības ministrija. Kontaktinformācija:
Brīvības iela 72, Rīga, LV-1011, tālr. 67876000, fakss 67876002, e-pasta
adrese: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/138.AKK5
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - finanšu ekonomists
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un
īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu
risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču
iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī
ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un attīstību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai augstākā profesionālā izglītība
ekonomikas vai finanšu jomā
- pieredze darbā valsts un/vai pašvaldības iestādē (ne mazāka kā 2 gadus)
- prasme apstrādāt un analizēt liela apjoma datus
- prasme sniegt priekšlikumus, sagatavot viedokli un izdarīt secinājumus par
kompetencē esošajiem jautājumiem
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (Word un Excell,
Power Point)
pievienojies Finanšu nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt
pienākumus, kuri saistīti ar:
- Finanšu ministrijas (resora) ikgadējā budžeta plānošanu, tai skaitā
budžeta paskaidrojuma sagatavošanu
- Finanšu ministrijas (resora) budžeta analīzes pārskatu un paskaidrojumu
par to sagatavošanu
- Finanšu ministrijas iekšējo normatīvo aktu par ministrijas finanšu
plānošanas un izlietojuma procesu sagatavošanu un aktualizēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 12.1. saimes
"Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās" IIC
līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām
- Curriculum Vitae
(CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citas pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas
raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919;
tālr. +371 67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
OP 2018/138.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts
aģentūras Madonas filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus, piedāvāt
risinājumus
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- pieredze darbā ar datoru (MS Word,
Excel) un biroja tehniku
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, izdot administratīvus aktus un noteikt klienta tiesības saņemt
iestādes pakalpojumus; organizēt sadarbību un savstarpēju informācijas apmaiņu
ar darba devējiem, reģistrējot un uzskaitot darba devēja pieteiktās brīvās
darba vietas, veikt piemērotu pretendentu atlasi brīvās darbavietas
aizpildīšanai.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija:
670,00 EUR, 3. kategorija: 747,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Madonas
filiālē Upes ielā 3, Madonā, LV-4801, vai nosūtot uz e-pasta adresi madona@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 648 07913, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta: pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta:
tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas
Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta: intervija, kuras laikā tiks
novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām
prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā -
praktiskajā uzdevumā - būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi
- jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra,
kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010.
OP 2018/138.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vadītāja
vietnieka amatu Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz nenoteiktu laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1103 euro
līdz 1450 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- nodaļas kompetencē esošo ES fondu projektu īstenošanas uzraudzības un
kontroles nodrošināšana, kā arī metodiska atbalsta sniegšana
- informācijas sagatavošana un analīze par specifisko atbalsta mērķu
projektu ieviešanas progresu, problēmām un riskiem
- priekšlikumu sagatavošana un ierosināto grozījumu izvērtēšana par izmaiņām
normatīvajos aktos specifisko atbalsta mērķu ieviešanas uzlabošanā
- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidošanā un aktualizēšanā par
nodaļas kompetencē esošo specifisko atbalsta mērķu projektu uzraudzības
jautājumiem
- dalība nodaļas darba plānošanā, organizēšanā, nodrošinot uzdevumu izpildi
noteiktajos termiņos
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze ES fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- pieredze vadītāja amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu
situāciju risināšanu
- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja argumentēti paust viedokli
- spēja strādāt komandā un prasme veidot pozitīvu saskarsmi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vadītāja vietnieks".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/138.AKR1
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Ludzas teritoriālās struktūrvienības
probācijas speciālista amatā uz noteiktu laiku no 2018. gada 10. jūlija
iecelts RAIMONDS KOZLOVS.
OP 2018/138.AKR2
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Centra rajona filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no
2018. gada 11. jūlija iecelta LAILA VĪTOLA.
OP 2018/138.AKR3
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālista amata konkurss (1
vakance uz noteiktu laiku) (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2018. gada 6. jūnijā, Nr. 110 (6196)) noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2018/138.AKR4
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Kurzemes rajona filiāles probācijas speciālista amata konkurss (1 vakance uz
noteiktu laiku) (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018.
gada 6. jūnijā, Nr. 110 (6196)) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/138.AKR5
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālista amata konkurss (1
vakance uz noteiktu laiku) (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2018. gada 6. jūnijā, Nr. 110 (6196)) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/138.AKR6
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas juriskonsulta amatā uz noteiktu
laiku 2018. gada 10. jūlijā tika iecelts ARMANDS SMILGA.
OP 2018/138.AKR7
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Investīciju departamenta direktora vietnieces amatā uz noteiktu laiku 2018. gada
10. jūlijā tika iecelta OLITA BĒRZIŅA.