Laidiens: 12.07.2018., Nr. 137

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/137.AKK1

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā.

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais inspektors, Operatīvās brīdināšanas grupas vadītājs (viena amata vieta uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs

- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un prasmes Latvijā vai ārvalstīs rīkotās apmācībās

- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 750 līdz 950 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt un koordinēt Operatīvās brīdināšanas grupas darbu, kas noris 24/7 režīmā

- nodrošināt kodolnegadījumu izziņošanas 24 stundu operatīvo gatavību un veikt sakaru punkta funkcijas saskaņā ar Konvenciju par kodolnegadījumu operatīvu izziņošanu

- nodrošināt radiācijas monitoringa agrīnās brīdināšanas sistēmas darbu, apkopot un analizēt datus no radiācijas monitoringa stacijām

- nodrošināt informācijas apmaiņu ar starptautiskajām organizācijām radiācijas drošības jomā, kā arī saņemtās informācijas apstrādi un analīzi

- veikt ziņojumu saņemšanu, apstrādi un koordinēšanu par paaugstinātu jonizējošā starojumu radiometriskās kontroles, izvērtēt un pieņemt lēmumu par kravu, personu, bagāžas un transportlīdzekļu ielaišanu valstī

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība eksakto zinātņu jomā vai medicīnā. Priekšrocības pretendentiem, kuri studiju laikā apguvuši kodolfiziku un radiācijas fiziku, radiācijas ķīmiju, radiobioloģiju vai medicīnas fiziku

- vēlama vismaz 1 gada pieredze ar radiācijas drošību un kodoldrošību saistītu jautājumu risināšanā

- vēlamas Latvijas normatīvo aktu, ES normatīvo aktu un starptautisko organizāciju rekomendāciju zināšanas radiācijas drošības un kodoldrošības, kā arī vides aizsardzības jomā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstveidā) un krievu valodas zināšanas (mutvārdos)

- labas datorlietošanas iemaņas darbā ar Microsoft lietojumprogrammām, datu uzkrāšanas sistēmām un informācijas apmaiņas platformām

- vēlamas prasmes personāla ar maiņu darba grafiku vadībā

- labas komunikācijas un informācijas analīzes prasmes, noturība stresa situācijās

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2018. gada 4. jūlijam sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - RDC vecākais inspektors, OBG vadītājs"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv . Tālrunis uzziņām 67084203.


OP 2018/137.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/e (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Varas, valdības dienestu un tautsaimniecības finansēšanas nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi, gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, kā arī ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu uzdevumu veikšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs

- pieredze valsts pārvaldes institūcijās (ilgāka par 1 gadu pēdējo 5 gadu laikā)

- pieredze finanšu, ekonomikas jomā (ilgāka par 1 gadu)

- analītiskas spējas, spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju

- angļu valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt uzdevumus, kas saistīti ar:

- dalību gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta sagatavošanā

- atzinumu sagatavošanu par pārraudzībā esošu ministriju iesniegtajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem

- dalību valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas procesā

pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu

- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095612.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālr. +371 67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.


OP 2018/137.AKK3

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Bauskas biznesa inkubatora vecākā projektu vadītāja ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA savā komandā aicina cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, lai nodrošinātu Bauskas biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību.

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt BI kā radošuma un tehnoloģiju vidi jaunajiem uzņēmējiem un biznesa ideju autoriem to uzņēmējdarbības attīstībai (atbilstoši stratēģijai un pieejamajiem resursiem)

- nodrošināt BI kā uzņēmējiem atvērtas koprades, semināru un notikumu telpas darbību

- sniegt pirmsinkubācijas un inkubācijas atbalstu BI klientiem - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus, identificēt un nodrošināt nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai, piesaistīt atbilstošu mentoru, sniegt nepieciešamās konsultācijas komandas veidošanā, attīstības veicināšanā, finansējuma piesaistē u. c. jautājumos

- identificēt BI stratēģiskos partnerus un veicināt sadarbību ar tiem (pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u.c.)

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā

- pārstāvēt BI un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)

- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai pašvaldībā uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanā (sniedzot konsultācijas vai apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā

- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem (izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu) pieteikumus (norādot konkrētos veiktos uzdevumus vai projekta apjomu)) vai pieredze privātā vai nevalstiskā organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot komersantiem konsultācijas (finansējuma piesaiste, tirdzniecības un eksporta veicināšana, mārketings) (norādot konkrētos uzdevumus, konsultāciju veidus un virzienus) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā

- vēlama pieredze uzņēmējdarbībā

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- vēlamas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 6. augustam, pieteikuma vēstuli un CV (latviešu valodā), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas un redzējumu par Bauskas biznesa inkubatora darbības stratēģiju (angļu valodā, teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID BBI vecākais projektu vadītājs".

Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši "Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2018/137.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Liepājas biznesa inkubatora vadītāja ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA savā komandā aicina cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, lai nodrošinātu Liepājas biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību.

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt BI kā radošuma un tehnoloģiju vidi jaunajiem uzņēmējiem un biznesa ideju autoriem to uzņēmējdarbības attīstībai (atbilstoši stratēģijai un pieejamajiem resursiem)

- nodrošināt BI kā uzņēmējiem atvērtas koprades, semināru un notikumu telpas darbību

- sniegt pirmsinkubācijas un inkubācijas atbalstu BI klientiem - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus, identificēt un nodrošināt nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai, piesaistīt atbilstošu mentoru, sniegt nepieciešamās konsultācijas komandas veidošanā, attīstības veicināšanā, finansējuma piesaistē u. c. jautājumos

- identificēt BI stratēģiskos partnerus un veicināt sadarbību ar tiem (pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u. c.)

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā

- pārstāvēt BI un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)

- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai pašvaldībā uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanā (sniedzot konsultācijas vai apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā

- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem (izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu) pieteikumus (norādot konkrētos veiktos uzdevumus vai projekta apjomu)) vai pieredze privātā vai nevalstiskā organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot komersantiem konsultācijas (finansējuma piesaiste, tirdzniecības un eksporta veicināšana, mārketings) (norādot konkrētos uzdevumus, konsultāciju veidus un virzienus) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā

- vēlama pieredze uzņēmējdarbībā

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- vēlamas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 6. augustam, pieteikuma vēstuli un CV (latviešu valodā), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas un redzējumu par Liepājas biznesa inkubatora darbības stratēģiju (angļu valodā, teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID LBI vadītājs".

Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši "Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2018/137.AKK5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta vecākā projektu vadītāja darbinieka (valsts amatpersonas) amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA savā komandā aicina cilvēku ar pieredzi projektu vadībā, kas nodrošinātu veiksmīgu biznesa inkubatoru darbību Latvijā.

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot projekta "Reģionālie biznesa inkubatori un radošo industriju inkubators" stratēģiju

- veikt fizisku personu un jaundibinātu komersantu pieteikumu uzņemšanai biznesa inkubatorā apstrādi, izvērtēšanu un to tālāku virzību uzņemšanai inkubatorā

- izvērtēt granta piešķiršanas nepieciešamību jaundibinātam komersantam

- veikt jaundibinātiem komersantiem sniegtā atbalsta uzskaiti

- veikt jaundibinātu komersantu uzraudzības pasākumus pēc inkubācijas procesa noslēgšanās

- izstrādāt iepirkumu dokumentāciju klientu vajadzību nodrošināšanai

- veikt pārbaudes pakalpojumu sniegšanas vietās

- apkopot, analizēt projektā sasniegtos rādītājus un sniegt priekšlikumus rādītāju faktiskā snieguma uzlabošanai

- īstenot sadarbību ar identificētajiem projekta sadarbības partneriem

- sniegt nepieciešamo atbalstu Biznesa inkubatoru departamenta direktoram un direktora vietniekam starptautisku projektu, kas vērsti uz uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā biznesa inkubatorā 2.3.2.1. aktivitātē "Biznesa inkubatori" vai citā biznesa inkubatorā, koprades telpā, uzņēmumā, organizācijā vai valsts iestādē darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem (vismaz divi gadi)

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 6. augustam, pieteikuma vēstuli un CV (latviešu valodā), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID vecākais projektu vadītājs".

Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši "Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2018/137.AKK6

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Korporatīvās vadības nodrošinājuma nodaļas vecākā speciālista amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmu DocLogix uzturēšanu un pilnveidošanu, veicot DocLogix lietotāju vajadzību apzināšanu un koordinējot sistēmas pilnveidošanā iesaistīto pušu darbu izpildi un kontroli

- uzraudzīt kvalitātes vadības sistēmas darbību, analizēt to un sagatavot priekšlikumus sistēmas pilnveidošanai

- sadarbībā ar struktūrvienību atbildīgajām personām izstrādāt, aktualizēt un pilnveidot iestādes procesu aprakstus un citu kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanai saistošo dokumentāciju

- organizēt risku identificēšanu un novērtēšanu, veikt risku mazinošo pasākumu īstenošanas uzraudzību

- sniegt metodisku atbalstu darbiniekiem procesu un risku identificēšanā, izvērtēšanā un dokumentēšanā

- koordinēt LIAA pakalpojumu aprakstu sagatavošanu un aktualizēšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs vai kvalitātes vadībā)

- darba pieredze kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā atbilstoši standartam ISO 9001 vai risku vadības jomā

- pieredze darbā ar dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmas DocLogix (vai līdzīgām informācijas sistēmām) uzturēšanu

- izpratne par dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmu darbības principiem, to pilnveidošanu un attīstību

- zināšanas par aģentūras darbības jomām un pakalpojumiem

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību

- analītiskā domāšana, plānošanas un organizatoriskās prasmes, spēja strādāt kā individuāli, tā arī komandā, augsta atbildība un precizitāte

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, prasmes pārliecināt un argumentēt savu viedokli, spēja uzņemties iniciatīvu un risināt problēmsituācijas

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint, Visio)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas (spēja lasīt un rakstīt ar profesionālo pienākumu veikšanu saistītus tekstus)

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR, 3. kategorija: 1190,00 EUR (bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 31. jūlijam, pieteikuma vēstuli un CV (latviešu valodā), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas un redzējumu par Bauskas biznesa inkubatora darbības stratēģiju (angļu valodā, teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "KVNN vecākais speciālists".

Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši "Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2018/137.AKK7

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (vakants no 2018. gada 21. jūlija)

Galvenie pienākumi:

- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē saistībā ar Latvijas dalību ES, īpaši sabiedrības integrācijas un audiovizuālās politikas jomās/kultūras un mantojuma jomās, kā arī sagatavot atzinumus par tiem

- apzināt, apkopot, analizēt un izvērtēt informāciju par ES politiku sabiedrības integrācijas un audiovizuālā jomā/kultūras un mantojuma jomās; sagatavot pārskatus un sniegt priekšlikumus turpmākai rīcībai

- izstrādāt, saskaņot un virzīt saskaņošanai Latvijas nacionālās nostājas un instrukcijas par ES jautājumiem, īpaši sabiedrības integrācijas un audiovizuālās politikas jomās/kultūras un mantojuma jomās, un Nodaļas vadītāja uzdevumā pārstāvēt tās ES Padomes darba grupu sanāksmēs

- izskatīt citu ministriju sagatavotās Latvijas nacionālās nostājas un instrukcijas, par kurām Kultūras ministrija ir līdzatbildīga vai kuri skar Ministrijas kompetences jomas vai intereses, nodrošināt to saskaņošanu un izstrādāt Ministrijas viedokli par tām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- viena gada darba pieredze darbā ar Eiropas Savienības politikas jautājumiem

- padziļinātas zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai)

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze kultūras un ārējo kultūras attiecību politikas jomā

- vēlama pieredze audiovizuālās (kino, mediju) un integrācijas politikas jomā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1121,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 31. jūlijam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir līdz 2018. gada 31. jūlijam), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama: http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālr. uzziņām 67330218.


OP 2018/137.AKK8

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults (divas amata vietas, uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bērnu tiesību jomā

- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo aktu pilnveidē

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā

- algu no 799 euro līdz 1094 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem.

Būtiskākie amata pienākumi:

- pārstāvēt inspekcijas un nodaļas viedokli valsts un pašvaldību iestādēs un tiesās

- nodrošināt juridisku jautājumu risināšanu un juridiska atbalsta sniegšanu nodaļas kompetences jautājumos inspekcijas ierēdņiem un darbiniekiem, lai nodrošinātu ar tiesību aktu normu piemērošanu saistīto jautājumu inspekcijas kompetences ietvaros piemērotu risināšanu, tostarp administratīvo pārkāpumu lietu ietvaros

- izstrādāt iekšējās procedūras, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu inspekcijas kompetences jautājumos

- nodrošināt fizisku un juridisku personu iesniegumu izskatīšanu atbilstoši nodaļas kompetencei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- nodrošināt nodaļas amatpersonu piedalīšanos disciplinārlietu procesā; plānot informācijas par situāciju nodaļas kompetences jautājumos sagatavošanu un priekšlikumu par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos bērnu tiesību aizsardzības jomā iesniegšanu Labklājības ministrijai

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- profesionālā pieredze civiltiesību un administratīvo tiesību jomā

- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu sagatavošanā

- profesionālas zināšanas par administratīvo procesu iestādē un administratīvo pārkāpumu procesu

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šīs jomas reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- pieredze juridisku dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- pieredze pārstāvēt iestādi tiesā

- pieredze valsts pārvaldes darbā

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, piedāvāt risinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas divu svešvalodu zināšanas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359128, 67021602.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/137.AKK9

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta galvenais inspektors (uz noteiktu laiku, Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu bāriņtiesu darbības jomas normatīvo aktu prasību ievērošanā

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā un bāriņtiesu darbības jomā

- algu no 752 euro līdz 1030 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā, apkopot bāriņtiesu pārbaužu rezultātus

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- nodrošināt bāriņtiesu darbības metodikās palīdzības un metodiskā atbalsta sniegšanu, piedalīties bāriņtiesu priekšsēdētāju zināšanu pilnveides semināru, konferenču organizēšanā

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bāriņtiesu darbību saistītos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bāriņtiesu darbības kompetencē esošiem jautājumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, semināros

- nodrošināt darba plāna izstrādi, sagatavot atskaites, informāciju mājaslapas aktualizācijai

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā, kas saistīta ar bāriņtiesu darbības jautājumu risināšanu

- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību aizsardzības darbības jomā

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359153, 67021620.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/137.AKK10

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta galvenais inspektors (divas amata vietas, uz noteiktu laiku, Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bērnu tiesību uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo aktu prasību ievērošanā

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā

- algu no 752 euro līdz 1030 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai

- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību aizsardzības darbības jomā

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359153, 67021620.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/137.AKK11

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais inspektors (piecas amata vietas: četras - uz nenoteiktu laiku, viena - uz noteiktu laiku, Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bērnu tiesību uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo aktu prasību ievērošanā

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā

- algu no 668 euro līdz 952 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu

- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību aizsardzības darbības jomā

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359153, 67021620.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/137.AKK12

Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amata vietu  Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta vecākais inspektors (uz nenoteiktu laiku, Rīgā)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās palīdzības sniegšanā

- iespēju dot savu ieguldījumu bāriņtiesu darbības jomas normatīvo aktu prasību ievērošanā

- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā un bāriņtiesu darbības jomā

- algu no 668 euro līdz 952 euro atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bāriņtiesu darbību saistītos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bāriņtiesu darbības kompetencē esošiem jautājumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās, semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā, kas saistīta ar bāriņtiesu darbības jautājumu risināšanu

- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību aizsardzības darbības jomā

- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan risinājumu, gan rezultātu

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu valoda - vēlama)

- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67359153, 67021620.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.


OP 2018/137.AKK13

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Dienvidlatgales virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) Daugavpils mežniecībā (darbavieta Daugavpilī, K. Valdemāra ielā 7)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- teicamas komunikācijas prasmes (t. sk. tekstu sagatavošanas prasmes)

- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, izmantot biroja tehniku un elektroniskos sakaru līdzekļus

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas u. c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800 līdz 900 € (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13. janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.


OP 2018/137.AKK14

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Dienvidlatgales virsmežniecības Krāslavas nodaļas (Robežnieku apgaita) mežziņa/-es ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā mežsaimnieciskā izglītība

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13. janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/137.AKR1

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 10.07.2018. iecelta ZANDA DUKAĻSKA.


OP 2018/137.AKR2

Valsts vides dienesta Liepājas reģionālā vides pārvalde paziņo, ka Kontroles daļas piesārņojuma kontroles sektora vecākās inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 01.08.2018. ir iecelta AGIJA NIKOVSKA.


OP 2018/137.AKR3

Labklājības ministrija paziņo, ka konkurss uz Sociālās iekļaušanas politikas departamenta projekta "Iekļaujoša darba tirgus un nabadzības risku pētījumi un monitorings" vecākā eksperta (valsts civildienesta ierēdņa) (uz noteiktu laiku, plānots līdz 2019. gada 31. decembrim) amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/137.AKR4

Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Meža departamenta Zemes pārvaldības un meliorācijas nodaļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta DACE MUCENIECE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)