Laidiens: 12.07.2018., Nr. 137
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/137.AKK1
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā.
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais inspektors, Operatīvās brīdināšanas
grupas vadītājs (viena amata vieta uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo
izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs
- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un
prasmes Latvijā vai ārvalstīs rīkotās apmācībās
- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos
- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem
- atalgojumu no 750 līdz 950 euro pirms
nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanu
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt Operatīvās brīdināšanas grupas darbu, kas noris
24/7 režīmā
- nodrošināt kodolnegadījumu izziņošanas 24 stundu operatīvo gatavību un
veikt sakaru punkta funkcijas saskaņā ar Konvenciju par kodolnegadījumu
operatīvu izziņošanu
- nodrošināt radiācijas monitoringa agrīnās brīdināšanas sistēmas darbu,
apkopot un analizēt datus no radiācijas monitoringa stacijām
- nodrošināt informācijas apmaiņu ar starptautiskajām organizācijām
radiācijas drošības jomā, kā arī saņemtās informācijas apstrādi un analīzi
- veikt ziņojumu saņemšanu, apstrādi un koordinēšanu par paaugstinātu
jonizējošā starojumu radiometriskās kontroles,
izvērtēt un pieņemt lēmumu par kravu, personu, bagāžas un transportlīdzekļu
ielaišanu valstī
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība eksakto zinātņu jomā vai medicīnā. Priekšrocības
pretendentiem, kuri studiju laikā apguvuši kodolfiziku un radiācijas fiziku,
radiācijas ķīmiju, radiobioloģiju vai medicīnas fiziku
- vēlama vismaz 1 gada pieredze ar radiācijas drošību un kodoldrošību
saistītu jautājumu risināšanā
- vēlamas Latvijas normatīvo aktu, ES normatīvo aktu un starptautisko
organizāciju rekomendāciju zināšanas radiācijas drošības un kodoldrošības, kā
arī vides aizsardzības jomā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstveidā) un
krievu valodas zināšanas (mutvārdos)
- labas datorlietošanas iemaņas darbā ar Microsoft
lietojumprogrammām, datu uzkrāšanas sistēmām un informācijas apmaiņas
platformām
- vēlamas prasmes personāla ar maiņu darba grafiku vadībā
- labas komunikācijas un informācijas analīzes prasmes, noturība stresa
situācijās
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz
2018. gada 4. jūlijam sūtīt Valsts vides dienestam, adrese:
Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi
"Konkursam - RDC vecākais inspektors, OBG vadītājs"), iesniegt
personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv . Tālrunis uzziņām 67084203.
OP 2018/137.AKK2
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā
eksperts/e (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Varas, valdības dienestu un
tautsaimniecības finansēšanas nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts budžeta
izdevumu politikas izstrādi, gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā
paskaidrojumu izstrādāšanu, kā arī ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un
Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu uzdevumu veikšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- pieredze valsts pārvaldes institūcijās (ilgāka par 1 gadu pēdējo 5 gadu
laikā)
- pieredze finanšu, ekonomikas jomā (ilgāka par 1 gadu)
- analītiskas spējas, spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju
- angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt uzdevumus, kas saistīti ar:
- dalību gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un vidēja termiņa budžeta
ietvara likumprojekta sagatavošanā
- atzinumu sagatavošanu par pārraudzībā esošu ministriju iesniegtajiem
politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem
- dalību valsts budžeta izdevumu pārskatīšanas procesā
pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā
apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
- Curriculum Vitae
(CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095612.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919,
tālr. +371 67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
OP 2018/137.AKK3
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Biznesa inkubatoru departamenta Bauskas biznesa inkubatora vecākā projektu
vadītāja ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada
31. decembrim)
LIAA savā komandā aicina cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, lai nodrošinātu Bauskas biznesa inkubatora (turpmāk - BI)
veiksmīgu darbību.
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt BI kā radošuma un tehnoloģiju vidi jaunajiem uzņēmējiem un biznesa
ideju autoriem to uzņēmējdarbības attīstībai (atbilstoši stratēģijai un
pieejamajiem resursiem)
- nodrošināt BI kā uzņēmējiem atvērtas koprades,
semināru un notikumu telpas darbību
- sniegt pirmsinkubācijas un inkubācijas atbalstu
BI klientiem - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus,
identificēt un nodrošināt nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai,
piesaistīt atbilstošu mentoru, sniegt nepieciešamās konsultācijas komandas
veidošanā, attīstības veicināšanā, finansējuma piesaistē u. c.
jautājumos
- identificēt BI stratēģiskos partnerus un veicināt sadarbību ar tiem
(pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u.c.)
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz
uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā
- pārstāvēt BI un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot
dažādus informācijas kanālus
- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA
sniegtajiem pakalpojumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)
- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai
pašvaldībā uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanā (sniedzot konsultācijas vai
apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot
attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta
darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā
- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem
(izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu) pieteikumus (norādot konkrētos
veiktos uzdevumus vai projekta apjomu)) vai pieredze privātā vai nevalstiskā
organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot komersantiem konsultācijas (finansējuma
piesaiste, tirdzniecības un eksporta veicināšana, mārketings) (norādot
konkrētos uzdevumus, konsultāciju veidus un virzienus) (vismaz divi gadi), par
priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības
teritorijā
- vēlama pieredze uzņēmējdarbībā
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- vēlamas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR,
2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR
(bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz
2018. gada 6. augustam, pieteikuma vēstuli un CV (latviešu
valodā), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas, rekomendācijas un redzējumu par Bauskas biznesa inkubatora darbības
stratēģiju (angļu valodā, teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai nosūtīt
pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā
2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv
ar norādi "BID BBI vecākais projektu vadītājs".
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā
http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes
principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir
iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/137.AKK4
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Biznesa inkubatoru departamenta Liepājas biznesa inkubatora vadītāja ierēdņa
amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)
LIAA savā komandā aicina cilvēku ar
pieredzi darbā ar uzņēmējiem, lai nodrošinātu Liepājas
biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību.
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt BI kā radošuma un tehnoloģiju vidi jaunajiem uzņēmējiem un biznesa
ideju autoriem to uzņēmējdarbības attīstībai (atbilstoši stratēģijai un
pieejamajiem resursiem)
- nodrošināt BI kā uzņēmējiem atvērtas koprades,
semināru un notikumu telpas darbību
- sniegt pirmsinkubācijas un inkubācijas atbalstu
BI klientiem - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus,
identificēt un nodrošināt nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai,
piesaistīt atbilstošu mentoru, sniegt nepieciešamās konsultācijas komandas
veidošanā, attīstības veicināšanā, finansējuma piesaistē u. c.
jautājumos
- identificēt BI stratēģiskos partnerus un veicināt sadarbību ar tiem
(pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u. c.)
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz
uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā
- pārstāvēt BI un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot
dažādus informācijas kanālus
- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA
sniegtajiem pakalpojumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)
- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai
pašvaldībā uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanā (sniedzot konsultācijas vai
apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot
attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta
darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā
- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem
(izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu) pieteikumus (norādot konkrētos
veiktos uzdevumus vai projekta apjomu)) vai pieredze privātā vai nevalstiskā
organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot komersantiem konsultācijas (finansējuma
piesaiste, tirdzniecības un eksporta veicināšana, mārketings) (norādot
konkrētos uzdevumus, konsultāciju veidus un virzienus) (vismaz divi gadi), par
priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības
teritorijā
- vēlama pieredze uzņēmējdarbībā
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- vēlamas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija:
1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto); sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 6. augustam, pieteikuma vēstuli un CV
(latviešu valodā), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas, rekomendācijas un redzējumu par Liepājas biznesa inkubatora
darbības stratēģiju (angļu valodā, teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai
nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses
ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv
ar norādi "BID LBI vadītājs".
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā
http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes
principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir
iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/137.AKK5
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Biznesa inkubatoru departamenta vecākā projektu vadītāja darbinieka (valsts
amatpersonas) amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada
31. decembrim)
LIAA savā komandā aicina cilvēku ar pieredzi projektu vadībā, kas
nodrošinātu veiksmīgu biznesa inkubatoru darbību Latvijā.
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot projekta "Reģionālie biznesa inkubatori un radošo industriju
inkubators" stratēģiju
- veikt fizisku personu un jaundibinātu komersantu pieteikumu uzņemšanai
biznesa inkubatorā apstrādi, izvērtēšanu un to tālāku virzību uzņemšanai
inkubatorā
- izvērtēt granta piešķiršanas nepieciešamību jaundibinātam komersantam
- veikt jaundibinātiem komersantiem sniegtā atbalsta uzskaiti
- veikt jaundibinātu komersantu uzraudzības pasākumus pēc inkubācijas
procesa noslēgšanās
- izstrādāt iepirkumu dokumentāciju klientu vajadzību nodrošināšanai
- veikt pārbaudes pakalpojumu sniegšanas vietās
- apkopot, analizēt projektā sasniegtos rādītājus un sniegt priekšlikumus
rādītāju faktiskā snieguma uzlabošanai
- īstenot sadarbību ar identificētajiem projekta sadarbības partneriem
- sniegt nepieciešamo atbalstu Biznesa inkubatoru departamenta direktoram un
direktora vietniekam starptautisku projektu, kas vērsti uz uzņēmējdarbības
vides attīstību, īstenošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā biznesa inkubatorā 2.3.2.1. aktivitātē "Biznesa
inkubatori" vai citā biznesa inkubatorā, koprades
telpā, uzņēmumā, organizācijā vai valsts iestādē darbā ar uzņēmējdarbības
uzsācējiem (vismaz divi gadi)
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR,
2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR
(bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz
2018. gada 6. augustam, pieteikuma vēstuli un CV (latviešu
valodā), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas, rekomendācijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības
nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID vecākais projektu
vadītājs".
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā
http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes
principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir
iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/137.AKK6
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Korporatīvās vadības nodrošinājuma nodaļas vecākā speciālista amata vietu (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmu DocLogix uzturēšanu un pilnveidošanu, veicot DocLogix lietotāju vajadzību apzināšanu un koordinējot
sistēmas pilnveidošanā iesaistīto pušu darbu izpildi un kontroli
- uzraudzīt kvalitātes vadības sistēmas darbību, analizēt to un sagatavot
priekšlikumus sistēmas pilnveidošanai
- sadarbībā ar struktūrvienību atbildīgajām personām izstrādāt, aktualizēt
un pilnveidot iestādes procesu aprakstus un citu kvalitātes vadības sistēmas
uzturēšanai saistošo dokumentāciju
- organizēt risku identificēšanu un novērtēšanu, veikt risku mazinošo
pasākumu īstenošanas uzraudzību
- sniegt metodisku atbalstu darbiniekiem procesu un risku identificēšanā,
izvērtēšanā un dokumentēšanā
- koordinēt LIAA pakalpojumu aprakstu sagatavošanu un aktualizēšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs vai kvalitātes vadībā)
- darba pieredze kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanā atbilstoši
standartam ISO 9001 vai risku vadības jomā
- pieredze darbā ar dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmas DocLogix (vai līdzīgām informācijas sistēmām) uzturēšanu
- izpratne par dokumentu vadības un aprites informācijas sistēmu darbības
principiem, to pilnveidošanu un attīstību
- zināšanas par aģentūras darbības jomām un pakalpojumiem
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību
- analītiskā domāšana, plānošanas un organizatoriskās prasmes, spēja strādāt
kā individuāli, tā arī komandā, augsta atbildība un precizitāte
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, prasmes pārliecināt un
argumentēt savu viedokli, spēja uzņemties iniciatīvu un risināt
problēmsituācijas
- labas datorprasmes (MS Word, MS
Excel, PowerPoint, Visio)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas (spēja lasīt un rakstīt ar profesionālo
pienākumu veikšanu saistītus tekstus)
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija:
1015,00 EUR, 3. kategorija: 1190,00 EUR (bruto); sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 31. jūlijam, pieteikuma vēstuli un CV
(latviešu valodā), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas, rekomendācijas un redzējumu par Bauskas biznesa inkubatora darbības
stratēģiju (angļu valodā, teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai
nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses
ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv
ar norādi "KVNN vecākais speciālists".
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā
http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes
principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir
iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/137.AKK7
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļas
vecākā referenta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (vakants no 2018. gada
21. jūlija)
Galvenie pienākumi:
- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē saistībā ar Latvijas dalību ES, īpaši sabiedrības integrācijas un
audiovizuālās politikas jomās/kultūras un mantojuma jomās, kā arī sagatavot
atzinumus par tiem
- apzināt, apkopot, analizēt un izvērtēt informāciju par ES politiku
sabiedrības integrācijas un audiovizuālā jomā/kultūras un mantojuma jomās;
sagatavot pārskatus un sniegt priekšlikumus turpmākai rīcībai
- izstrādāt, saskaņot un virzīt saskaņošanai Latvijas nacionālās nostājas un
instrukcijas par ES jautājumiem, īpaši sabiedrības integrācijas un
audiovizuālās politikas jomās/kultūras un mantojuma jomās, un Nodaļas vadītāja
uzdevumā pārstāvēt tās ES Padomes darba grupu sanāksmēs
- izskatīt citu ministriju sagatavotās Latvijas nacionālās nostājas un
instrukcijas, par kurām Kultūras ministrija ir līdzatbildīga vai kuri skar
Ministrijas kompetences jomas vai intereses, nodrošināt to saskaņošanu un
izstrādāt Ministrijas viedokli par tām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- viena gada darba pieredze darbā ar Eiropas Savienības politikas
jautājumiem
- padziļinātas zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass
valodu pašnovērtējuma tabulai)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze kultūras un ārējo kultūras attiecību politikas jomā
- vēlama pieredze audiovizuālās (kino, mediju) un integrācijas politikas
jomā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", II līmenis,
9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1121,00 euro
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 31. jūlijam jānosūta
pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu
pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364,
21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir līdz
2018. gada 31. jūlijam), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi
"Pieteikums konkursam uz Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības
politikas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu
laiku":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum
Vitae) (vēlams sagatavot
atbilstoši Europass CV standarta formai
(pieejama: http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai
grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to,
kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais izglītības dokuments vai grāds)
- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes
apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu pievienot
Tālr. uzziņām 67330218.
OP 2018/137.AKK8
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta amata vietu -
Juridiskās nodaļas juriskonsults (divas amata vietas, uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bērnu tiesību jomā
- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo
aktu pilnveidē
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā
- algu no 799 euro
līdz 1094 euro
atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem.
Būtiskākie amata pienākumi:
- pārstāvēt inspekcijas un nodaļas viedokli valsts un pašvaldību iestādēs un
tiesās
- nodrošināt juridisku jautājumu risināšanu un juridiska atbalsta sniegšanu
nodaļas kompetences jautājumos inspekcijas ierēdņiem un darbiniekiem, lai
nodrošinātu ar tiesību aktu normu piemērošanu saistīto jautājumu inspekcijas
kompetences ietvaros piemērotu risināšanu, tostarp administratīvo pārkāpumu
lietu ietvaros
- izstrādāt iekšējās procedūras, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu
inspekcijas kompetences jautājumos
- nodrošināt fizisku un juridisku personu iesniegumu izskatīšanu atbilstoši
nodaļas kompetencei normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- nodrošināt nodaļas amatpersonu piedalīšanos disciplinārlietu procesā;
plānot informācijas par situāciju nodaļas kompetences jautājumos sagatavošanu
un priekšlikumu par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos bērnu
tiesību aizsardzības jomā iesniegšanu Labklājības ministrijai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu
- profesionālā pieredze civiltiesību un administratīvo tiesību jomā
- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu sagatavošanā
- profesionālas zināšanas par administratīvo procesu iestādē un
administratīvo pārkāpumu procesu
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šīs jomas reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- pieredze juridisku dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- pieredze pārstāvēt iestādi tiesā
- pieredze valsts pārvaldes darbā
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, piedāvāt risinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas divu svešvalodu zināšanas
saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67359128, 67021602.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/137.AKK9
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amata vietu -
Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta galvenais inspektors (uz noteiktu laiku,
Rīgā)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās
palīdzības sniegšanā
- iespēju dot savu ieguldījumu bāriņtiesu darbības jomas normatīvo aktu
prasību ievērošanā
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā un bāriņtiesu darbības jomā
- algu no 752 euro
līdz 1030 euro
atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei
- apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā, apkopot bāriņtiesu pārbaužu rezultātus
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi
- nodrošināt bāriņtiesu darbības metodikās palīdzības un metodiskā atbalsta
sniegšanu, piedalīties bāriņtiesu priekšsēdētāju zināšanu pilnveides semināru,
konferenču organizēšanā
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bāriņtiesu darbību saistītos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās
administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām
jautājumos, kas saistīti ar bāriņtiesu darbības kompetencē esošiem jautājumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, semināros
- nodrošināt darba plāna izstrādi, sagatavot atskaites, informāciju mājaslapas
aktualizācijai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu
jomā
- pieredze darbā, kas saistīta ar bāriņtiesu darbības jautājumu risināšanu
- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību
aizsardzības darbības jomā
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās
cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja
strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas
darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu
valoda - vēlama)
- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67359153, 67021620.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/137.AKK10
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amata vietu -
Bērnu tiesību aizsardzības departamenta galvenais inspektors (divas amata
vietas, uz noteiktu laiku, Rīgā)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bērnu tiesību uzraudzības īstenošanā un metodiskās
palīdzības sniegšanā
- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo
aktu prasību ievērošanā
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā
- algu no 752 euro
līdz 1030 euro
atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei
- apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai
- sastādīt un izskatīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo
pārkāpumu
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās
administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām
jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās,
semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu
jomā
- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu
- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību
aizsardzības darbības jomā
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās
cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja
strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas
darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu
valoda - vēlama)
- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67359153, 67021620.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/137.AKK11
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amata vietu -
Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais inspektors (piecas amata
vietas: četras - uz nenoteiktu laiku, viena - uz noteiktu laiku,
Rīgā)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bērnu tiesību uzraudzības īstenošanā un metodiskās
palīdzības sniegšanā
- iespēju dot savu ieguldījumu bērnu tiesību aizsardzības jomas normatīvo
aktu prasību ievērošanā
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā
- algu no 668 euro
līdz 952 euro
atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei
- apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās
administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām
jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās,
semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu
jomā
- pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu tiesību jautājumu risināšanu
- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību
aizsardzības darbības jomā
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās
cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja
strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas
darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu
valoda - vēlama)
- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67359153, 67021620.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/137.AKK12
Labklājības ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija
izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amata vietu
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā - Bāriņtiesu un audžuģimeņu
departamenta vecākais inspektors (uz nenoteiktu laiku, Rīgā)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu darbu bāriņtiesu darba uzraudzības īstenošanā un metodiskās
palīdzības sniegšanā
- iespēju dot savu ieguldījumu bāriņtiesu darbības jomas normatīvo aktu
prasību ievērošanā
- gūt pieredzi bērnu tiesību aizsardzības jomā un bāriņtiesu darbības jomā
- algu no 668 euro
līdz 952 euro
atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei
- apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā
- izskatīt juridisku un fizisku personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem un sniegt iesniedzējam atbildi
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bāriņtiesu darbību saistītos jautājumos; sadarboties ar attiecīgās
administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību - amatpersonām
jautājumos, kas saistīti ar bāriņtiesu darbības kompetencē esošiem jautājumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās, sēdēs, sanāksmēs, darba grupās,
semināros, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība sociālo zinātņu
jomā
- pieredze darbā, kas saistīta ar bāriņtiesu darbības jautājumu risināšanu
- saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšanu bērnu tiesību
aizsardzības darbības jomā
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumu, gan rezultātu
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās
cēloņus un piedāvāt risinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību, spēja
strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskas zināšanas
darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- latviešu valodas prasme augstākajā (C2) līmenī (krievu un angļu
valoda - vēlama)
- prasme darbā ar datoru labā lietotāja līmenī
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67359153, 67021620.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Labklājības ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Labklājības
ministrija.
OP 2018/137.AKK13
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz
Dienvidlatgales virsmežniecības vecākā/-ās
referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) Daugavpils mežniecībā
(darbavieta Daugavpilī, K. Valdemāra ielā 7)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- teicamas komunikācijas prasmes (t. sk. tekstu sagatavošanas
prasmes)
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, izmantot biroja tehniku un
elektroniskos sakaru līdzekļus
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai,
koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu,
izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas
sistēmas u. c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800 līdz 900 € (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 10 dienu
laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām
67220027).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes
pārzinis ir Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13. janvāra iela 15,
Rīga, LV-1932.
OP 2018/137.AKK14
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Dienvidlatgales virsmežniecības Krāslavas nodaļas (Robežnieku apgaita) mežziņa/-es
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā mežsaimnieciskā izglītība
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās
VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR līdz 900,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā,
10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis
uzziņām 67220027).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes
pārzinis ir Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13. janvāra iela 15,
Rīga, LV-1932.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/137.AKR1
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Uzņēmumu
statistikas departamenta Uzņēmumu un organizāciju reģistra daļas vecākās
referentes ierēdnes amatā 10.07.2018. iecelta ZANDA DUKAĻSKA.
OP 2018/137.AKR2
Valsts vides dienesta Liepājas reģionālā vides pārvalde paziņo, ka Kontroles
daļas piesārņojuma kontroles sektora vecākās inspektores amatā uz nenoteiktu
laiku no 01.08.2018. ir iecelta AGIJA NIKOVSKA.
OP 2018/137.AKR3
Labklājības ministrija paziņo, ka konkurss uz Sociālās iekļaušanas politikas
departamenta projekta "Iekļaujoša darba tirgus un nabadzības risku
pētījumi un monitorings" vecākā eksperta (valsts civildienesta ierēdņa)
(uz noteiktu laiku, plānots līdz 2019. gada 31. decembrim) amatu
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2018/137.AKR4
Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Meža departamenta Zemes
pārvaldības un meliorācijas nodaļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu
laiku iecelta DACE MUCENIECE.