Laidiens: 05.07.2018., Nr. 133
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/133.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Aicinām pievienoties kolēģi Finanšu un saimniecības nodaļas vecākā
grāmatveža/-es amatā uz nenoteiktu laiku
Ir svarīgi, lai tev piemīt teicama analītiskā domāšana, augsta atbildības
izjūta, precizitāte, labas plānošanas un organizēšanas prasmes.
Finanšu un saimniecības nodaļa nodrošina finanšu, grāmatvedības un
saimniecības vadību Uzņēmumu reģistrā.
Galvenie pienākumi:
- veikt pilnu grāmatvedības uzskaiti Uzņēmumu reģistrā
- vadīt Uzņēmumu reģistra grāmatvedības funkciju
- veikt gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanu
- analizēt līdzekļu izlietojumu
- pārraudzīt grāmatvežu un grāmatveža palīgu darba izpildi
Prasības pretendentam/-ei:
- vēlama augstākā izglītība
- pieredze grāmatveža amatā valsts iestādē
- zināšanas grāmatvedības datu uzskaitīšanā un analizēšanā, normatīvo aktu
izstrādē
- vēlama darba pieredze gada un ceturkšņu pārskatu sagatavošanā
- vēlama darba pieredze ar "Horizon" grāmatvedības programmu
- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju
- prasme vadīt, motivēt un strādāt komandā
- zināšanas finanšu jautājumos
- zināšanas lietvedībā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt lielisku pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no 846,00 EUR līdz 1123,00 EUR (10. mēnešalgu
grupa), sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 30 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt caur e-pastu:
info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs
atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis
ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2,
Rīga.
OP 2018/133.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
amatu Uzņēmējdarbības nodaļā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro
atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
TAVOS PIENĀKUMOS BŪS:
- Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole,
t.sk. projektu biznesa plānu un izdevumu finanšu plūsmas analīze un finanšu
instrumentu uzraudzība
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu, administrēšanu,
uzraudzību vai kontroli
- darba pieredze banku sektorā (vēlams kreditēšanā), biznesa plānu sagatavošanā
vai finanšu analīzē
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to
pielietot projekta ietvar0s veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- zināšanas grāmatvedības un finanšu vadības jautājumos
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par uzņēmējdarbības jomu
- izpratne par finanšu instrumentiem
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī
izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Uzņēmējdarbības nodaļas vecākais eksperts".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu
aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/133.AKK3
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Investīciju projektu departamenta Investīciju piesaistes nodaļas investīciju
projektu vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku
Ja tu meklē izaicinājumus, proti uzņemties atbildību, izrādīt iniciatīvu un
domā radoši, kļūsti par papildinājumu LIAA komandai! Mēs tev piedāvājam iespēju
piedalīties ārvalstu investīciju piesaistes procesā Latvijā un zīmola "Magnetic Latvia" īstenošanā
investīciju piesaistes jomā.
Galvenie amata pienākumi:
- popularizēt Latviju un Latvijas biznesa vidi kā labvēlīgu un izdevīgu
ārvalstu investīcijām
- sniegt nepieciešamo atbalstu sekmīgai potenciālo ārvalstu investīciju
projektu realizācijai
- organizēt un piedalīties investīciju veicināšanas pasākumos
- nodrošināt potenciālo ārvalstu investoru informācijas pieprasījumu
apkalpošanu
- organizēt ārvalstu investoru tikšanās un vizītes Latvijā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams starptautisko ekonomisko attiecību, vadības zinību, tirgzinību,
jurisprudences, ekonomikas jomā)
- darba pieredze vietējo vai starptautisko projektu vadībā, starptautiskā
uzņēmējdarbības vidē, klientu apkalpošanas un pārdošanas jomā
- vēlama darba pieredze vai zināšanas transporta un loģistikas sektorā
- izpratne par uzņēmējdarbības un investīciju vidi Latvijā, uzņēmumu un
produktu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas krievu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes, prasme patstāvīgi organizēt
un plānot savu darbu
- pieredze un labas prasmes prezentāciju gatavošanā un sniegšanā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un pieredze informācijas
apkopošanā un analizēšanā
- analītiskā domāšana, augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja
darbam un spēja strādāt dinamiskā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus LIAA birojā Rīgas centrā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija:
1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto); veselības
apdrošināšanas polisi (tiks izsniegta mēnesi pēc darba
uzsākšanas).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada
25. jūlijam, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību
ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu
Latvijā), iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi
personals@liaa.gov.lv ar norādi "Investīciju
projektu vadītājs".
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā
http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes
principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir
iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039403 vai 67039407.
OP 2018/133.AKK4
LIEPĀJAS JŪRNIECĪBAS KOLEDŽA izsludina
konkursu uz
1) akadēmiskajām lektoru amatu vietām uz ievēlēšanas laiku - uz 6
gadiem no 2018. gada 1. septembra
pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmu šādu profesionālo
studiju kursu docēšanai: Astronavigācija, Darbs ar
ECDIS (Elektronisko jūras karšu displeja un informācijas sistēmu
ekspluatācija), GMDSS (Globālās Jūras negadījumu un kuģošanas drošības
sistēmas), Kuģa vadīšana un manevrēšana, Kuģošanas tehniskie līdzekļi, Kuģu
enerģētisko iekārtu automātikas un kontroles sistēmas, Kuģu palīgmehānismi,
Kvalitātes vadība jūras transportā, Noliktavu darba organizēšana un krājumu
vadīšana
Lektora amata pretendentiem uz profesionālo studiju kursu docēšanu
nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība (atbilstoši
pasniedzamajam studiju priekšmetam) bez grāda, ja pretendentam ir docējamam
studiju kursam atbilstošs vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs (praktiskā
darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā
pieredze atbilstoši nozares docējamam studiju kursam)
- docējamajam studiju kursam nepieciešamā neformālā izglītība un
profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm,
profesionālās pilnveides u. tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- valsts valodas prasmes atbilstība C1 līmenim
- svešvalodas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību
- prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power
Point, internets)
Gadījumā, ja jūsu kandidatūra netiks ievēlēta lektora amatā, jūsu pieteikums
tiks izskatīts asistenta akadēmiskajam amatam;
2) akadēmiskajām docentu amatu vietām uz ievēlēšanas laiku - uz 6
gadiem no 2018. gada 1. septembra
pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmu šādu
profesionālo studiju kursu docēšanai: Civilā aizsardzība, Lietišķā komunikācija
Docenta amata pretendentiem uz profesionālo studiju kursa docēšanu
nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- augstākā izglītība pasniedzamajā studiju kursā bez zinātniskā grāda, ja ir
vismaz septiņu gadu praktiskā darba stāžs atbilstoši pasniedzamajam studiju
kursam
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie un metodiskie darbi, ko apliecina
zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- docējamajam studiju kursam nepieciešamā neformālā izglītība un
profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm,
profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem
- valsts valodas prasmes atbilstība C1 līmenim
- svešvalodas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību
- prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, Power
Point, internets)
Gadījumā, ja jūsu kandidatūra netiks ievēlēta docenta amatā, jūsu pieteikums
tiks izskatīts lektora akadēmiskajam amatam.
Sīkāku informāciju par amatu vietām, kā arī pieteikuma veidlapu skatīt
interneta vietnē www.ljk.lv sadaļā
"Vakances".
Pieteikšanās amatiem līdz 2018. gada 3. augustam, iesniedzot
pieteikuma dokumentus personīgi vai sūtot uz adresi Uliha
ielā 5, Liepājā, LV-3401, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām
27089967.
Lai pieteiktos konkursam, nepieciešams iesniegt šādus dokumentus:
- pieteikumu par piedalīšanos konkursā, norādot konkrētu amatu un studiju
kursa nosaukumu (pieteikuma veidlapa atrodama interneta vietnē www.ljk.lv sadaļā "Vakances")
- apstiprinātas izglītības dokumentu kopijas
- ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, tajā skaitā bijušajās PSRS augstskolās, -
apstiprinātu izziņas kopiju par to, kādam Latvija Republikā piešķirtam
akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst iegūtais diploms
- dzīves un darba gājumu (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā,
administratīvā un organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts
pēdējo 6 (sešu) gadu laikā
- citus dokumentus pēc pretendenta izvēles, kas pilnīgāk raksturotu viņa
kvalifikāciju
- nepieciešamības gadījumā - valsts valodas prasmi apliecinošus dokumentus.