Laidiens: 03.07.2018., Nr. 131
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/131.AKK1
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ.
Nr. 90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai
nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un
uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Pirmās
finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsulta ierēdņa amatu centrālajā
iestādē Rīgā (divas vakances uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta, tiesneša palīga vai tiesas
sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu
- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un
patērētāju tiesību jomā
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī
- priekšrocība - praktiskā darba pieredze administratīvo aktu projektu
sagatavošanā un finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību aizsardzības jomā
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un
valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Lai tu spētu:
- piedalīties kredītu devēju, kuri neatbilst kredītiestādes statusam,
licencēšanā
- patērētāju kreditēšanu reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzībā
- sagatavot administratīvos aktus
- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības
- pārstāvēt iestādi tiesā
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).
Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa
norisi, un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs.
OP 2018/131.AKK2
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amatu Militāri publisko attiecību
departamentā - Preses nodaļas vecākais referents (ierēdņa amats)
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- nodaļas darbības jomai atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar
atbilstošām mācībām
- pieredze sabiedrisko attiecību jomā
- praktiska pieredze audiovizuālo resursu organizēšanā, koordinēšanā un
darba izvērtēšanā
- zināšanas audiovizuālo tehnoloģiju specifikā
- prasme savākt un strukturēt informāciju
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (tiks veikta zināšanu pārbaude testa
veidā)
- zināšanas par valsts drošības un aizsardzības politiku, aizsardzības
nozares mērķiem, uzdevumiem un struktūru
- labas datorprogrammu lietotāja prasmes
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (arī rakstiski)
- augsta atbildības izjūta, spēja darboties saspringtās situācijās
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt savlaicīgu, kvalitatīvu audiovizuālo materiālu sagatavošanu,
plānojot, organizējot un koordinējot fotogrāfu, video operatoru un video
inženieru darbu
- koordinēt audiovizuālā materiāla nodošanu publicēšanai
- piedalīties aizsardzības nozares organizēto pasākumu audiovizuālo
materiālu māksliniecisko koncepciju izstrādē
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, radošu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts
aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības
apdrošināšanu un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu
nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla
nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz
e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/131.AKK3
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amatu Militāri publisko attiecību
departamentā - Preses nodaļas reportieris (darbinieka amats)
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- nodaļas darbības jomai atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar
amatam atbilstošām apmācībām
- praktiska pieredze interviju organizēšanā, vadīšanā latviešu un angļu
valodā
- pieredze interviju sagatavošanā (sagatavot materiālu publicēšanai)
rakstiskā formātā latviešu un angļu valodā
- zināšanas video sižetu sagatavošanā un montāžā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (tiks veikta zināšanu pārbaude testa
veidā)
- prasme sagatavot titrus video, tostarp audiovizuālajiem materiāliem
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (arī rakstiski)
- pārzināt un ievērot žurnālista profesionālo ētiku un žurnālista ētikas
kodeksa normas
- autovadītāja apliecība (B kategorija)
- vēlamas zināšanas par aizsardzības nozares mērķiem, uzdevumiem un
struktūru
- augsta atbildības izjūta un spēja darboties saspringtās situācijās
Galvenie amata pienākumi:
- plānot un vadīt intervijas latviešu un angļu valodā
- koordinēt intervijas sagatavošanu audiovizuālā formātā un sagatavot
intervijas rakstiskā formātā
- apkopot, atlasīt un sagatavot informatīvos materiālus par aktualitātēm
aizsardzības nozarē
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, radošu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts
aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu
un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no
profesionālās pieredzes
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla
nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz
e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/131.AKK4
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz Autortiesību nodaļas vecākā juriskonsulta ierēdņa amatu uz
noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- piedalīties politikas plānošanas dokumentu projektu un normatīvo aktu projektu
izstrādē autortiesību un blakustiesību jomā
- piedalīties kolektīvā pārvaldījuma organizāciju uzraudzības veikšanā
- izvērtēt Eiropas Savienības (ES) un citu starptautisku organizāciju
dokumentus un sagatavot Latvijas nostājas par to saturu
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
par autortiesību un blakustiesību jautājumiem
- informēt un konsultēt ministrijas vadību, ierēdņus un darbiniekus,
ministrijas padotībā esošo iestāžu darbiniekus, kā arī fiziskas un juridiskas
personas par autortiesību un blakustiesību jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze intelektuālā īpašuma tiesību jomā
- praktiska pieredze juridisko dokumentu (normatīvo aktu, politikas
plānošanas dokumentu, administratīvo aktu, atzinumu u. c.) izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas (vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs
atbilstoši Europass
valodu pašnovērtējuma tabulai)
- izpratne par autortiesību un blakustiesību jomu
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", III līmenis,
12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1433,00 euro
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 12. jūlijam jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu
pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā
(ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir līdz 2018. gada 12. jūlijam),
vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv
šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Autortiesību nodaļas
vecākā juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes
apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu
pievienot
Tālr. uzziņām 67330207.
OP 2018/131.AKK5
Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:
- lektors Ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares Uzņēmējdarbības vadības
apakšnozarē ar specializāciju pakalpojumu dizainā (1 amata vieta)
Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris
personības izaugsmei.
Prasības pretendentiem:
- doktora vai maģistra grāds, vai persona ar augstāko izglītību bez
zinātniskā grāda, ar pasniedzamajam priekšmetam atbilstošu piecu gadu praktiskā
darba stāžu
- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point u. c.)
- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas)
zināšanas, prasme izmantot tās studiju un metodiskajā darbā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, CV (Europass), kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba
pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6 gadu laikā un izglītību
apliecinošus dokumentus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pasta adresi personals@ba.lv
vai pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu
konkursam".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa nodrošināšanai, iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Banku
augstskola, Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013.
OP 2018/131.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Malnavas
koledžas direktora amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- vadīt un nodrošināt Malnavas koledžas darbu atbilstoši Malnavas koledžas nolikumā
noteiktajiem darbības pamatvirzieniem un uzdevumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds vai tam pielīdzināts grāds (vēlams doktora grāds)
- pieredze darbā vadošā amatā ilgāka par 3 gadiem
- pieredze pedagoģiskā darbā ilgāka par 5 gadiem
- pieredze sadarbībā ar sociālajiem partneriem un nozares darba devējiem
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas par profesionālo izglītību, augstāko izglītību un to attīstības
tendencēm
- zināšanas par Latvijas tautsaimniecības attīstības tendencēm
- zināšanas par iestāžu finanšu un budžeta vadības principiem
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus
un literatūru darbības jomā
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā,
tostarp projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā
pieredze, tostarp pieredze darbā vadošā amatā un pieredze pedagoģiskā
darbā (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un pieredze
pedagoģiskā darbā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)
- Curriculum Vitae (CV)
(vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta
formai)
- savs stratēģiskais redzējums par Malnavas koledžas un nozares attīstību
(maksimāli 4 A4 formāta lapas)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga,
LV-1050),
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Malnavas koledžas direktors".
Informējam, ka amata konkurss noritēs trīs kārtās šādi:
- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana,
- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā būs jāprezentē iesniegtais redzējums, tiks izvērtēta katra
pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047831.
OP 2018/131.AKK7
Valsts policijas koledžas Tiesību zinātnes un projektu pārvaldības
katedra izsludina konkursu uz DOCENTA (uz darba līguma pamata) amatu
(darbavieta Rīgā, darba laiks - uz noteiktu (ievēlēšanas) laiku no 2018. gada
1. septembra)
Amata pienākumos ietilpst:
- nodrošināt un īstenot mācību un studiju procesu Koledžas īstenotajās
formālās un neformālās izglītības programmās
- atbilstoši apstiprinātiem mācību un studiju grafikiem Koledžas īstenotajās
formālās un neformālās izglītības programmās, apstiprinātai plānotajai pedagoga
slodzei, nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību
(teorētisko un praktisko) vadīšanu
- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā atbilstoši
apstiprinātajiem mācību un studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu
īstenošanas grafikiem
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- organizēt izglītojamo un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt,
atbilstoši docējamo mācību priekšmetu un studiju kursu saturam
- sniegt atbalstu citiem Koledžas pedagogiem savas kompetences ietvaros
- katedras vadītāja uzdevumā nodrošināt mācību/studiju procesu, pieaugušo
neformālās izglītības programmās atbilstoši Koledžas direktora apstiprinātam
mācību/studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu plāniem, citu
pedagogu prombūtnes laikā
- savas kompetences ietvaros un atbilstoši pirmā līmeņa profesionālās
augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" saturam vadīt un recenzēt
kvalifikācijas darbus
- izstrādāt vai aktualizēt Koledžas formālās un neformālās izglītības
programmu saturu, studiju kursu vai mācību priekšmetu aprakstus
- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus,
kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu atbilstoši mācību
priekšmetu, studiju kursu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturam
- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un
prasmes
- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam
izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību
priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk - IPAS)
un e-mācību vidē
- katedras vadītāja uzdevumā, kompetences ietvarā izveidot, ievietot un
uzturēt mācību saturu IPAS un e-mācību vidē neformālās izglītības pasākumu
īstenošanai dienesta vietās
- izstrādāt un aktualizēt prakses uzdevumus atbilstoši studiju kursu un
mācību priekšmetu saturam, nodrošināt prakses koordinēšanu un piedalīties
prakses materiālu izvērtēšanā
- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā
- savas kompetences ietvaros veikt pētniecisko darbu
- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt
zināšanas, piedaloties pieaugušo neformālās izglītības vai profesionālās
pilnveides pasākumos, lietišķi pētnieciskos projektos par profesionālās nozares
aktuāliem jautājumiem
- savas kompetences ietvaros pildīt Koledžas vadības un katedras vadītāja
rīkojumus, uzdevumus, kā arī iekšlietu ministra rīkojumus, Valsts policijas
priekšnieka pavēles, Koledžas direktora pavēles vai citus Koledžas rīkojuma
dokumentos noteiktos uzdevumus
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz septiņu gadu praktiskā darba
stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā
profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u. tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- amata pienākumu pildīšanai būs nepieciešama otrās kategorijas atļauja
pieejai valsts noslēpuma objektiem
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta (uz darba līguma pamata)
amatu līdz 2018. gada 20. jūlijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz
pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts
atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un
zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai
profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo
kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai
pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības
dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas
zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu
laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas
iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67146286,
26306515.
OP 2018/131.AKK8
Valsts policijas koledžas Tiesību zinātnes un projektu pārvaldības
katedra izsludina konkursu uz LEKTORA (uz darba līguma pamata) amatu (2 amata
vietas, darbavieta Rīgā, darba laiks - uz noteiktu (ievēlēšanas) laiku no 2018. gada
1. septembra)
Amata pienākumos ietilpst:
- nodrošināt un īstenot mācību un studiju procesu Koledžas īstenotajās
formālās un neformālās izglītības programmās
- atbilstoši apstiprinātiem mācību un studiju grafikiem Koledžas īstenotajās
formālās un neformālās izglītības programmās, apstiprinātai plānotajai pedagoga
slodzei, nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību
(teorētisko un praktisko) vadīšanu
- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā atbilstoši
apstiprinātajiem mācību un studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu
īstenošanas grafikiem
- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās
izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku
- organizēt izglītojamo un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt,
atbilstoši docējamo mācību priekšmetu un studiju kursu saturam
- sniegt atbalstu citiem Koledžas pedagogiem savas kompetences ietvaros
- katedras vadītāja uzdevumā nodrošināt mācību/studiju procesu, pieaugušo
neformālās izglītības programmās atbilstoši Koledžas direktora apstiprinātam
mācību/studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu plāniem, citu
pedagogu prombūtnes laikā
- savas kompetences ietvaros un atbilstoši pirmā līmeņa profesionālās
augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" saturam vadīt un
recenzēt kvalifikācijas darbus
- izstrādāt vai aktualizēt Koledžas formālās un neformālās izglītības
programmu saturu, studiju kursu vai mācību priekšmetu aprakstus
- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus,
kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu atbilstoši mācību
priekšmetu, studiju kursu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturam
- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un
prasmes
- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam
izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību
priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk - IPAS)
un e-mācību vidē
- katedras vadītāja uzdevumā, kompetences ietvarā izveidot, ievietot un
uzturēt mācību saturu IPAS un e-mācību vidē neformālās izglītības pasākumu
īstenošanai dienesta vietās
- izstrādāt un aktualizēt prakses uzdevumus atbilstoši studiju kursu un
mācību priekšmetu saturam, nodrošināt prakses koordinēšanu un piedalīties
prakses materiālu izvērtēšanā
- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā
- savas kompetences ietvaros veikt pētniecisko darbu
- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt
zināšanas, piedaloties pieaugušo neformālās izglītības vai profesionālās
pilnveides pasākumos, lietišķi pētnieciskos projektos par profesionālās nozares
aktuāliem jautājumiem
- savas kompetences ietvaros pildīt Koledžas vadības un katedras vadītāja
rīkojumus, uzdevumus, kā arī iekšlietu ministra rīkojumus, Valsts policijas
priekšnieka pavēles, Koledžas direktora pavēles vai citus Koledžas rīkojuma
dokumentos noteiktos uzdevumus
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja
pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs.
Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā
profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam
- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā
kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās
pilnveides u.tml. dokumentiem
- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās
publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā
- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā
vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā
- amata pienākumu pildīšanai būs nepieciešama otrās kategorijas atļauja
pieejai valsts noslēpuma objektiem
Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora (uz darba līguma pamata)
amatu līdz 2018. gada 20. jūlijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz
pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts
atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un
zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai
profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo
kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai
pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības
dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas
zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu
laikā.
Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas
iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67146286,
26306515.