Laidiens: 03.07.2018., Nr. 131

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/131.AKK1

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Pirmās finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsulta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (divas vakances uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- priekšrocība - praktiskā darba pieredze administratīvo aktu projektu sagatavošanā un finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību aizsardzības jomā

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 940,00 EUR līdz 1100,00 EUR (10. algu grupa) un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Lai tu spētu:

- piedalīties kredītu devēju, kuri neatbilst kredītiestādes statusam, licencēšanā

- patērētāju kreditēšanu reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzībā

- sagatavot administratīvos aktus

- izskatīt patērētāju iesniegumus un sūdzības

- pārstāvēt iestādi tiesā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses).

Uzziņas pa tālr. 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi, un iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.


OP 2018/131.AKK2

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amatu Militāri publisko attiecību departamentā - Preses nodaļas vecākais referents (ierēdņa amats)

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- nodaļas darbības jomai atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām mācībām

- pieredze sabiedrisko attiecību jomā

- praktiska pieredze audiovizuālo resursu organizēšanā, koordinēšanā un darba izvērtēšanā

- zināšanas audiovizuālo tehnoloģiju specifikā

- prasme savākt un strukturēt informāciju

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (tiks veikta zināšanu pārbaude testa veidā)

- zināšanas par valsts drošības un aizsardzības politiku, aizsardzības nozares mērķiem, uzdevumiem un struktūru

- labas datorprogrammu lietotāja prasmes

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (arī rakstiski)

- augsta atbildības izjūta, spēja darboties saspringtās situācijās

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt savlaicīgu, kvalitatīvu audiovizuālo materiālu sagatavošanu, plānojot, organizējot un koordinējot fotogrāfu, video operatoru un video inženieru darbu

- koordinēt audiovizuālā materiāla nodošanu publicēšanai

- piedalīties aizsardzības nozares organizēto pasākumu audiovizuālo materiālu māksliniecisko koncepciju izstrādē

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu, radošu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2018/131.AKK3

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto amatu Militāri publisko attiecību departamentā - Preses nodaļas reportieris (darbinieka amats)

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- nodaļas darbības jomai atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām apmācībām

- praktiska pieredze interviju organizēšanā, vadīšanā latviešu un angļu valodā

- pieredze interviju sagatavošanā (sagatavot materiālu publicēšanai) rakstiskā formātā latviešu un angļu valodā

- zināšanas video sižetu sagatavošanā un montāžā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (tiks veikta zināšanu pārbaude testa veidā)

- prasme sagatavot titrus video, tostarp audiovizuālajiem materiāliem

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (arī rakstiski)

- pārzināt un ievērot žurnālista profesionālo ētiku un žurnālista ētikas kodeksa normas

- autovadītāja apliecība (B kategorija)

- vēlamas zināšanas par aizsardzības nozares mērķiem, uzdevumiem un struktūru

- augsta atbildības izjūta un spēja darboties saspringtās situācijās

Galvenie amata pienākumi:

- plānot un vadīt intervijas latviešu un angļu valodā

- koordinēt intervijas sagatavošanu audiovizuālā formātā un sagatavot intervijas rakstiskā formātā

- apkopot, atlasīt un sagatavot informatīvos materiālus par aktualitātēm aizsardzības nozarē

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu, radošu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2018/131.AKK4

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Autortiesību nodaļas vecākā juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- piedalīties politikas plānošanas dokumentu projektu un normatīvo aktu projektu izstrādē autortiesību un blakustiesību jomā

- piedalīties kolektīvā pārvaldījuma organizāciju uzraudzības veikšanā

- izvērtēt Eiropas Savienības (ES) un citu starptautisku organizāciju dokumentus un sagatavot Latvijas nostājas par to saturu

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem par autortiesību un blakustiesību jautājumiem

- informēt un konsultēt ministrijas vadību, ierēdņus un darbiniekus, ministrijas padotībā esošo iestāžu darbiniekus, kā arī fiziskas un juridiskas personas par autortiesību un blakustiesību jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze intelektuālā īpašuma tiesību jomā

- praktiska pieredze juridisko dokumentu (normatīvo aktu, politikas plānošanas dokumentu, administratīvo aktu, atzinumu u. c.) izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas (vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai)

- izpratne par autortiesību un blakustiesību jomu

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", III līmenis, 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1433,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 12. jūlijam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir līdz 2018. gada 12. jūlijam), vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Autortiesību nodaļas vecākā juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālr. uzziņām 67330207.


OP 2018/131.AKK5

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:

- lektors Ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē ar specializāciju pakalpojumu dizainā (1 amata vieta)

Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris personības izaugsmei.

Prasības pretendentiem:

- doktora vai maģistra grāds, vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ar pasniedzamajam priekšmetam atbilstošu piecu gadu praktiskā darba stāžu

- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power Point u. c.)

- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme izmantot tās studiju un metodiskajā darbā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass), kurā norādīta zinātniskā un pedagoģiskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēdējo 6 gadu laikā un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pasta adresi personals@ba.lv vai pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu konkursam".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa nodrošināšanai, iesniegto personas datu apstrādes pārzinis ir Banku augstskola, Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, LV-1013.


OP 2018/131.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Malnavas koledžas direktora amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- vadīt un nodrošināt Malnavas koledžas darbu atbilstoši Malnavas koledžas nolikumā noteiktajiem darbības pamatvirzieniem un uzdevumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds vai tam pielīdzināts grāds (vēlams doktora grāds)

- pieredze darbā vadošā amatā ilgāka par 3 gadiem

- pieredze pedagoģiskā darbā ilgāka par 5 gadiem

- pieredze sadarbībā ar sociālajiem partneriem un nozares darba devējiem

- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par profesionālo izglītību, augstāko izglītību un to attīstības tendencēm

- zināšanas par Latvijas tautsaimniecības attīstības tendencēm

- zināšanas par iestāžu finanšu un budžeta vadības principiem

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tostarp projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta profesionālā pieredze, tostarp pieredze darbā vadošā amatā un pieredze pedagoģiskā darbā (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta pieredze vadošā amatā un pieredze pedagoģiskā darbā, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)

- Curriculum Vitae (CV) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- savs stratēģiskais redzējums par Malnavas koledžas un nozares attīstību (maksimāli 4 A4 formāta lapas)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050),

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Malnavas koledžas direktors".

Informējam, ka amata konkurss noritēs trīs kārtās šādi:

- 1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana,

- 2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā būs jāprezentē iesniegtais redzējums, tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālr. uzziņām 67047831.


OP 2018/131.AKK7

Valsts policijas koledžas Tiesību zinātnes un projektu pārvaldības katedra izsludina konkursu uz DOCENTA (uz darba līguma pamata) amatu (darbavieta Rīgā, darba laiks - uz noteiktu (ievēlēšanas) laiku no 2018. gada 1. septembra)

Amata pienākumos ietilpst:

- nodrošināt un īstenot mācību un studiju procesu Koledžas īstenotajās formālās un neformālās izglītības programmās

- atbilstoši apstiprinātiem mācību un studiju grafikiem Koledžas īstenotajās formālās un neformālās izglītības programmās, apstiprinātai plānotajai pedagoga slodzei, nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību (teorētisko un praktisko) vadīšanu

- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā atbilstoši apstiprinātajiem mācību un studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanas grafikiem

- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku

- organizēt izglītojamo un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt, atbilstoši docējamo mācību priekšmetu un studiju kursu saturam

- sniegt atbalstu citiem Koledžas pedagogiem savas kompetences ietvaros

- katedras vadītāja uzdevumā nodrošināt mācību/studiju procesu, pieaugušo neformālās izglītības programmās atbilstoši Koledžas direktora apstiprinātam mācību/studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu plāniem, citu pedagogu prombūtnes laikā

- savas kompetences ietvaros un atbilstoši pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" saturam vadīt un recenzēt kvalifikācijas darbus

- izstrādāt vai aktualizēt Koledžas formālās un neformālās izglītības programmu saturu, studiju kursu vai mācību priekšmetu aprakstus

- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus, kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu atbilstoši mācību priekšmetu, studiju kursu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturam

- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un prasmes

- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk - IPAS) un e-mācību vidē

- katedras vadītāja uzdevumā, kompetences ietvarā izveidot, ievietot un uzturēt mācību saturu IPAS un e-mācību vidē neformālās izglītības pasākumu īstenošanai dienesta vietās

- izstrādāt un aktualizēt prakses uzdevumus atbilstoši studiju kursu un mācību priekšmetu saturam, nodrošināt prakses koordinēšanu un piedalīties prakses materiālu izvērtēšanā

- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā

- savas kompetences ietvaros veikt pētniecisko darbu

- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt zināšanas, piedaloties pieaugušo neformālās izglītības vai profesionālās pilnveides pasākumos, lietišķi pētnieciskos projektos par profesionālās nozares aktuāliem jautājumiem

- savas kompetences ietvaros pildīt Koledžas vadības un katedras vadītāja rīkojumus, uzdevumus, kā arī iekšlietu ministra rīkojumus, Valsts policijas priekšnieka pavēles, Koledžas direktora pavēles vai citus Koledžas rīkojuma dokumentos noteiktos uzdevumus

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz septiņu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u. tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- amata pienākumu pildīšanai būs nepieciešama otrās kategorijas atļauja pieejai valsts noslēpuma objektiem

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta (uz darba līguma pamata) amatu līdz 2018. gada 20. jūlijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67146286, 26306515.


OP 2018/131.AKK8

Valsts policijas koledžas Tiesību zinātnes un projektu pārvaldības katedra izsludina konkursu uz LEKTORA (uz darba līguma pamata) amatu (2 amata vietas, darbavieta Rīgā, darba laiks - uz noteiktu (ievēlēšanas) laiku no 2018. gada 1. septembra)

Amata pienākumos ietilpst:

- nodrošināt un īstenot mācību un studiju procesu Koledžas īstenotajās formālās un neformālās izglītības programmās

- atbilstoši apstiprinātiem mācību un studiju grafikiem Koledžas īstenotajās formālās un neformālās izglītības programmās, apstiprinātai plānotajai pedagoga slodzei, nodrošināt profesionālu un augsti kvalificētu studiju nodarbību (teorētisko un praktisko) vadīšanu

- nodrošināt mācību un studiju procesu visā valsts teritorijā atbilstoši apstiprinātajiem mācību un studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu īstenošanas grafikiem

- izmantot studiju kursa, mācību priekšmeta vai pieaugušo neformālās izglītības programmas prasībām atbilstošu pasniegšanas metodiku

- organizēt izglītojamo un studējošo patstāvīgo darbu un konsultēt, atbilstoši docējamo mācību priekšmetu un studiju kursu saturam

- sniegt atbalstu citiem Koledžas pedagogiem savas kompetences ietvaros

- katedras vadītāja uzdevumā nodrošināt mācību/studiju procesu, pieaugušo neformālās izglītības programmās atbilstoši Koledžas direktora apstiprinātam mācību/studiju un pieaugušo neformālās izglītības programmu plāniem, citu pedagogu prombūtnes laikā

- savas kompetences ietvaros un atbilstoši pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmas "Policijas darbs" saturam vadīt un recenzēt kvalifikācijas darbus

- izstrādāt vai aktualizēt Koledžas formālās un neformālās izglītības programmu saturu, studiju kursu vai mācību priekšmetu aprakstus

- izstrādāt metodiskos materiālus, izdales materiālus, praktiskos uzdevumus, kārtējo pārbaudījumu un noslēguma pārbaudījumu saturu atbilstoši mācību priekšmetu, studiju kursu un pieaugušo neformālās izglītības programmu saturam

- izvērtēt un analizēt studējošo, izglītojamo un klausītāju zināšanas un prasmes

- atbilstoši plānotai pedagoga slodzei vai katedras vadītāja uzdevumam izveidot, ievietot un uzturēt izglītības programmu, studiju kursu un mācību priekšmetu saturu Izglītības procesu administrēšanas sistēmā (turpmāk - IPAS) un e-mācību vidē

- katedras vadītāja uzdevumā, kompetences ietvarā izveidot, ievietot un uzturēt mācību saturu IPAS un e-mācību vidē neformālās izglītības pasākumu īstenošanai dienesta vietās

- izstrādāt un aktualizēt prakses uzdevumus atbilstoši studiju kursu un mācību priekšmetu saturam, nodrošināt prakses koordinēšanu un piedalīties prakses materiālu izvērtēšanā

- organizēt studējošo iesaisti pētnieciskajā darbā

- savas kompetences ietvaros veikt pētniecisko darbu

- pilnveidot pedagoģiskās prasmes un profesionālo meistarību, aktualizēt zināšanas, piedaloties pieaugušo neformālās izglītības vai profesionālās pilnveides pasākumos, lietišķi pētnieciskos projektos par profesionālās nozares aktuāliem jautājumiem

- savas kompetences ietvaros pildīt Koledžas vadības un katedras vadītāja rīkojumus, uzdevumus, kā arī iekšlietu ministra rīkojumus, Valsts policijas priekšnieka pavēles, Koledžas direktora pavēles vai citus Koledžas rīkojuma dokumentos noteiktos uzdevumus

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz piecu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- amata pienākumu pildīšanai būs nepieciešama otrās kategorijas atļauja pieejai valsts noslēpuma objektiem

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora (uz darba līguma pamata) amatu līdz 2018. gada 20. jūlijam Valsts policijas koledžā jāiesniedz pieteikums, tam pievienojot dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67146286, 26306515.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)