Laidiens: 02.07.2018., Nr. 130

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/130.AKK1

Rīgas Juridiskā augstskola (RJA) ir starptautiski atzīta mācību iestāde, kas īsteno bakalauru un maģistra programmas angļu valodā starptautiskajās un Eiropas Savienības tiesībās savienojumā ar diplomātiju, biznesu, finansē un tehnoloģijām.

RJA izsludina vakanci uz docenta amatu ar specializāciju Eiropas Savienības tiesībās, starptautiskajās privāttiesībās un juridiskās pētniecības metodēs

Prasības pretendentiem/-ēm:

- sociālo zinātņu doktora grāds tiesību zinātnē

- akadēmiskā darba pieredze starptautiskā vidē

- atbilstoša pieredze akadēmisko pētījumu veikšanā un līdzdalība konferencēs

- teicama prasme strādāt komandā un izpratne par kultūru daudzveidību

- izpratne par jaunākajām tendencēm juridiskajā nozarē un darba tirgū

- pieredze sabiedrības informēšanas un izglītošanas darbā

Galvenie pienākumi:

- studiju darba nodrošināšana bakalaura un maģistra programmās

- pētniecības darba veikšana, kā arī tā vadīšana studiju programmās

- dalība augstskolas akadēmiskajā darbībā

- sadarbības veidošana ar darba devējiem un profesionālajām asociācijām

Pretendentus līdz 1. augustam lūdzam sūtīt CV ar motivācijas vēstuli un publikāciju sarakstu uz šādu adresi: office@rgsl.edu.lv (ar norādi Docenta konkurss) vai pa pastu (Rīgas Juridiskā augstskola, Strēlnieku iela 4, k-2, Rīga, LV-1010).


OP 2018/130.AKK2

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatu (amata saime 21, līmenis III B)

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)

- piedalīties parādnieka vietā izmaksāto uzturlīdzekļu piedziņas procesa veikšanā (gatavot brīdinājumu, izpildrīkojumu un vienošanās projektus)

- gatavot administratīvo aktu projektus parādnieka tiesību izmantošanas aizlieguma piemērošanas jomā

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 940,00, 2.kategorija: EUR 1115,00, 3.kategorija EUR 1287,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2018/130.AKK3

LATVIJAS REPUBLIKAS AUGSTĀKĀ TIESA izsludina atklātu konkursu uz Augstākās tiesas Administratīvo lietu departamenta tiesneša/-es amatu

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 54.panta prasībām

- nepastāv likuma "Par tiesu varu" 55.pantā noteiktie ierobežojumi

- laba reputācija

Konkursā tiesneša amata kandidātus/-es vērtēs saskaņā ar Augstākās tiesas tiesneša amata kandidāta atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmena kārtošanas kārtību (apstiprināta ar Tieslietu padomes 2018.gada 25. jūnija lēmumu Nr.332).

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV (atbilstoši Europass CV standartam)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- atsauksmes no iepriekšējām darbavietām

- ja kandidāts/-e nav tiesnesis, papildus jāiesniedz ne mazāk kā 15 gadu kopēja darba stāža augstskolas tieslietu specialitātes akadēmiskā personāla, zvērināta advokāta vai prokurora amatā apliecinošu dokumentu kopijas

Pieteikuma dokumenti jānosūta Augstākās tiesas priekšsēdētājam līdz 2018.gada 23.jūlijam.

Pieteikuma dokumenti nosūtāmi pa e-pastu - vakance@at.gov.lv ar norādi - Administratīvo lietu departamenta tiesnesis vai arī pa pastu Augstākās tiesas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1511. Tālr. uzziņām 67020394.


OP 2018/130.AKK4

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Informācijas un karjeras atbalsta departamenta Karjeras atbalsta nodaļas eksperta amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieeju karjeras atbalstam izglītojamajiem vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs" projekta "Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs" (turpmāk - Projekts) ieviešanu, tai skaitā piedalīties Projekta sadarbības partneru iesniegtās dokumentācijas izvērtēšanā un nodrošināt dokumentu uzglabāšanu Projekta elektroniskajā vidē, piedalīties sadarbības partneru novērtēšanas vizītēs, nodrošināt novērtēšanas vizīšu sagatavošanu un novērtēšanas dokumentēšanu, konsultēt projektā iesaistītos pedagogus karjeras konsultantus par karjeras atbalsta īstenošanas jautājumiem, savas kompetences ietvaros sagatavot citu Projekta dokumentāciju, pārskatus un atskaites

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze izglītības sistēmā vismaz 5 gadi

- vēlama darba pieredze karjeras attīstības pakalpojumu sektorā

- darba pieredze informatīvo un mācību semināru, studiju vizīšu grupu darba organizēšanā un vadīšanā

- pieredze dokumentu, instrukciju, publikāciju (tai skaitā e-formā) izstrādāšanā, noformēšanā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu

- zināšanas par izglītības iestādes plānošanas un pedagoģiskā procesa organizēšanai nepieciešamajiem dokumentiem

- zināšanas par Latvijas Karjeras attīstības atbalsta sistēmu

- prasme izstrādāt informatīvos materiālus

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel) un internetu

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 35.saimes III līmenī (10.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1.kategorija: 940,00 EUR, 2.kategorija: 1115,00 EUR, 3.kategorija: 1287,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam uz eksperta amatu") līdz 2018.gada 18.jūlijam, vai iesniegt personīgi 5.stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu datu aizsardzību normatīvajos aktos noteikto, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2018/130.AKK5

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu Pakalpojumu attīstības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt, uzturēt un pilnveidot vienoto veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu modeli

- izstrādāt un pārrēķināt no valsts budžeta līdzekļiem apmaksājamo veselības aprūpes pakalpojumu tarifus

- veikt veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu izmaiņu ietekmes prognozēšanu

- sniegt priekšlikumus ārējā normatīvā akta izmaiņām veselības aprūpes pakalpojumu jomā

- gatavot skaidrojumus par veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu aprēķiniem

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem

- piedalīties darba grupās, apspriedēs, semināros par veselības aprūpes pakalpojumu izmaksas jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai sabiedrības veselībā

- ļoti labas MS Excel prasmes, MS Access zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā pieredze izmaksu modeļa ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- valsts valodas prasmes augstākajā līmeni

- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas zināšanas - sarunvaloda

- labas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1200 EUR pirms nodokļu nomaksas

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Pakalpojumu attīstības nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018.gada 12.jūlijam. Papildu informācija pa tālr. 67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/130.AKK6

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta direktora vietnieka/-ces / Juridiskā atbalsta nodaļas vadītāja/-as amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas darbību, nodrošinot iestādes darbības un sagatavoto dokumentu tiesiskumu, aizvietot departamenta direktoru prombūtnes laikā

- nodrošināt administratīvā procesa atbilstību normatīvo aktu prasībām, sagatavot administratīvo aktu projektus

- pārstāvēt Nacionālā veselības dienesta intereses Latvijas Republikas tiesās, gatavot visu veidu dokumentus tiesai

- nodrošināt kompetencē esošo iekšējo normatīvo dokumentu, tajā skaitā iestādes direktora rīkojumu, iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādi

- sagatavot priekšlikumus tiesību aktu un iekšējo normatīvo aktu pilnveidošanai

- sagatavot un izskatīt līgumu projektus

- sniegt juridiskus atzinumus un skaidrojumus

- nodrošināt atbilžu projektu sagatavošanu sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- iegūta augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz trīs gadu pieredze jurista darbā, zināšanas administratīvajās tiesībās un civiltiesībās

- vismaz viena gada pieredze vadītāja amatā

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

- maģistra grāds tiesību zinātnē

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze darbā veselības aprūpes jomā

- zināšanas personāla vadībā un menedžmentā

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba apstākļus

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā 1253 EUR, pēc pārbaudes laika līdz 1647 EUR

Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Juridiskā departamenta direktora vietnieks / Juridiskā atbalsta nodaļas vadītājs" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu (Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018.gada 12.jūlijam. Papildu informācija pa tālr. 67043742.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās, kur pretendentu atbilstība tiks vērtēta:

- 1.kārtā visiem - ņemot vērā pretendenta iesniegtajos dokumentos esošo informāciju;

- 2.kārtā iekļuvušajiem - ņemot vērā uzdevuma izpildi, ko pretendenti tiks lūgti izpildīt;

- 3.kārtā iekļuvušajiem - ņemot vērā klātienes intervijas rezultātus, kurā tiks izmantota pārrunu un testu metodika.


OP 2018/130.AKK7

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults (uz nenoteiktu laiku) Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas nodaļā

Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas nodaļa nodrošina politikas izstrādi un koordināciju valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un publisko iepirkumu jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas jomā vismaz 1 gads

- izpratne par publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas jautājumiem

- prasmes tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt šādus galvenos pienākumus:

- patstāvīgi un darbojoties darba grupu sastāvā, izstrādāt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem

- izvērtēt un sniegt atzinumus par ministrijas padotībā esošo iestāžu un valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" izstrādātajiem dokumentiem un normatīvajiem aktiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis +371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.


OP 2018/130.AKK8

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu: Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķis (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- administrēt Būvniecības informācijas sistēmu (turpmāk - BIS), tās lietotāju kontus un tiesību apjomu

- nodrošināt pirmā līmeņa atbalstu BIS lietotājiem un veikt to apmācību sistēmas lietošanā

- apkopot informāciju par BIS lietotāju pieteiktajām problēmām

- identificēt un apkopot sistēmas kļūdas un nepilnības, kā arī lietotāju pieteiktās problēmas

- veikt BIS funkcionalitātes testēšanu

- sniegt tehnisko atbalstu Biroja nodarbinātajiem informācijas tehnoloģiju un sistēmu lietošanā

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās, vai cita otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar papildizglītību informācijas tehnoloģiju jomā

- viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- labas zināšanas par informācijas tehnoloģiju uzturēšanu un informācijas sistēmas administrēšanu

- spēja risināt ar informācijas tehnoloģiju un sistēmu darbību saistītus jautājumus

- pārzināt ar informācijas tehnoloģiju saistīto terminoloģiju

- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā

- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos risinājumus

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķa amata konkursam" līdz 2018.gada 16.jūlijam.

Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/130.AKK9

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Sadarbības projektu koordinators/-e (uz nenoteiktu laiku)

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- koordinēt Biroja sadarbību ar būvniecības industriju, nevalstiskajām organizācijām un Būvniecības padomi, citu valstu uzraudzības un kontroles iestādēm un starptautiskajām organizācijām

- plānot un vadīt Biroja sadarbības projektus, tai skaitā ar ārvalsts līdzfinansējumu

- plānot un organizēt ārējos un iekšējos informatīvos pasākumus un apmācības, kā arī pieredzes apmaiņas braucienus

- piedalīties prezentāciju un publisko izdevumu sagatavošanā

- piedalīties citu institūciju veidotajās darba grupās, semināros un projektos

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikāciju, vadību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- pieredze vietēja un starptautiska mēroga sadarbības vizīšu organizēšanā, kā arī sadarbības projektu īstenošanā

- izcilas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas

- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem

- prasme strādāt komandā un aktīvā darba režīmā

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Sadarbības projektu koordinators" līdz 2018.gada 16.jūlijam.

Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/130.AKK10

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Būvniecības kontroles nodaļas būvinspektors (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt būvvaldes funkcijas izpildi, tai skaitā, pirms būvatļaujas izdošanas veikt būvniecības ieceres realizācijas vietas pārbaudi un sagatavot atzinumu, veikt būvniecības ieceres dokumentācijas pārbaudi pirms būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildes un veikt atzīmi par šo nosacījumu izpildi

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas būvju īpašniekiem un būvniecības procesa dalībniekiem, savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts

- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par 2 (diviem) gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pielietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta Būvniecības kontroles nodaļas būvinspektora/-es amata konkursam" līdz 2018.gada 16.jūlijam.

Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/130.AKK11

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas pakalpojumu vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu administrēšanā, uzturēšanā, pilnveidošanā un attīstībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- koordinēt Būvniecības informācijas sistēmas (turpmāk - BIS) pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus

- koordinēt pakalpojumu īstenošanā iesaistīto personu un institūciju savstarpējo sadarbību un saskaņotu rīcību

- sniegt BIS lietotājiem nepieciešamo atbalstu, apzināt un apkopot BIS lietotāju vajadzības

- sagatavot BIS pilnveidošanas un uzturēšanas darbu plānu, regulāri to aktualizēt un kontrolēt tā izpildi

- organizēt BIS lietotāju apmācības un informēt tos par aktualitātēm

Ja tev ir:

- otrā līmeņa augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās, vadībzinībās vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze projektu vai pakalpojumu vadībā, vai koordinēšanā

- izpratne par informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas procesu, vai lietotāju atbalstu

- spēja risināt ar informācijas sistēmas darbības procesiem saistītus jautājumus

- analītiska domāšana, precizitāte uzdevumu izpildē

- prasme pārliecināt, argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- prasme organizēt un vadīt sanāksmes

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam" līdz 2018.gada 16.jūlijam.

Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/130.AKK12

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķis (uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi finanšu līdzekļu plānošanā un izlietojuma uzraudzībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- sagatavot un iesniegt Ekonomikas ministrijai ikgadējo budžeta pieprasījumu, sagatavot un regulāri aktualizēt finansēšanas plānus un tāmes, gatavot pārskatus par rezultatīvo rādītāju izpildi, tai skaitā Biroja īstenoto projektu ietvaros

- nodrošināt finanšu plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesus, pēc nepieciešamības piedalīties iepirkumu organizēšanā un darbā ar preču un pakalpojumu piegādātājiem Biroja funkciju nodrošināšanai

- apkopot un sniegt operatīvo informāciju par finanšu līdzekļu izlietojumu iestādes vadībai

- veikt Biroja finanšu līdzekļu un īstenoto projektu līdzekļu uzskaiti

- veikt finanšu attaisnojuma dokumentu pārbaudi

- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu Biroja nodarbinātajiem finanšu plānošanas un izlietojuma jautājumos

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vadībā vai ekonomikā, komerczinībās vai līdzvērtīgi

- vismaz viena gada pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- zināšanas un prasmes budžeta plānošanā un finanšu vadībā

- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmu "Horizon"

- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi organizēt savu darbu

- prasme pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību un izrādīt iniciatīvu, analizēt problēmas, prognozēt un iniciēt alternatīvos risinājumus

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte

- teicamas valsts valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķa amata konkursam" līdz 2018.gada 16.jūlijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/130.AKK13

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālists (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas ieviešanā un uzturēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- veikt Biroja iekšējās kontroles un kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanu, tajā skaitā, ieteikumu, neatbilstību un novērojumu izpildes kontroli un uzraudzību

- identificēt riskus, veikt to analīzi un sniegt priekšlikumus to novēršanai

- analizēt Biroja darbības rezultatīvos rādītājus, novērtēt darbības efektivitāti, sagatavot pārskatus un ziņojumus, kā arī sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem pilnveidojumiem

- veikt iekšējās pārbaudes, tajā skaitā nodrošināt ieteikumu un/vai neatbilstību izpildes kontroli un uzraudzību

- organizēt un piedalīties dienesta un disciplinārlietas izmeklēšanā, piedalīties komisijās un darba grupās, kā arī veikt citas procesuālas darbības, tajā skaitā izskatīt sūdzības par Biroja darbinieku rīcību

- sagatavot Biroja stratēģiju, darba plānu, publisko pārskatu, pretkorupcijas plānu, nodrošināt to uzraudzību, analīzi un izpildes kontroli, kā arī sagatavot nepieciešamos ziņojumus un atskaites

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā, vēlama pieredze iestādē vai uzņēmumā ar audita vai stratēģiskās vadības un/vai kvalitātes vadības procesiem

- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši normatīvo aktu un standartu prasībām

- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem

- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tos pienākumu veikšanā, izstrādāt iekšējos normatīvo aktu un dokumentu projektus, noformēt dokumentus atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālista amata konkursam" līdz 2018.gada 16.jūlijam.

Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/130.AKR1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2018.gada 15.jūnijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vienu Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2018/130.AKR2

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Aizsardzības spēju attīstības projektu nodaļas projektu vadītāja amatā 2018.gada 8.jūnijā iecelts JĀNIS BLŪZMANIS.


OP 2018/130.AKR3

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Krīzes vadības departamenta Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļas vecākās referentes amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) 2018.gada 25.jūnijā iecelta MADARA STALTE.


OP 2018/130.AKR4

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas vecākā eksperta amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) 2018.gada 26.jūnijā iecelts ROBERTS MEDNIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)