Laidiens: 02.07.2018., Nr. 130
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/130.AKK1
Rīgas Juridiskā augstskola (RJA) ir
starptautiski atzīta mācību iestāde, kas īsteno bakalauru un maģistra
programmas angļu valodā starptautiskajās un Eiropas Savienības tiesībās
savienojumā ar diplomātiju, biznesu, finansē un tehnoloģijām.
RJA izsludina vakanci uz docenta amatu ar specializāciju Eiropas
Savienības tiesībās, starptautiskajās privāttiesībās un juridiskās pētniecības
metodēs
Prasības pretendentiem/-ēm:
- sociālo zinātņu doktora grāds tiesību zinātnē
- akadēmiskā darba pieredze starptautiskā vidē
- atbilstoša pieredze akadēmisko pētījumu veikšanā un līdzdalība konferencēs
- teicama prasme strādāt komandā un izpratne par kultūru daudzveidību
- izpratne par jaunākajām tendencēm juridiskajā nozarē un darba tirgū
- pieredze sabiedrības informēšanas un izglītošanas darbā
Galvenie pienākumi:
- studiju darba nodrošināšana bakalaura un maģistra programmās
- pētniecības darba veikšana, kā arī tā vadīšana studiju programmās
- dalība augstskolas akadēmiskajā darbībā
- sadarbības veidošana ar darba devējiem un profesionālajām asociācijām
Pretendentus līdz 1. augustam lūdzam sūtīt CV ar motivācijas vēstuli un
publikāciju sarakstu uz šādu adresi: office@rgsl.edu.lv
(ar norādi Docenta konkurss) vai pa pastu (Rīgas Juridiskā augstskola,
Strēlnieku iela 4, k-2, Rīga, LV-1010).
OP 2018/130.AKK2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas
Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta
amatu (amata saime 21, līmenis III B)
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)
- piedalīties parādnieka vietā izmaksāto uzturlīdzekļu piedziņas procesa
veikšanā (gatavot brīdinājumu, izpildrīkojumu un
vienošanās projektus)
- gatavot administratīvo aktu projektus parādnieka tiesību izmantošanas
aizlieguma piemērošanas jomā
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 940,00, 2.kategorija: EUR 1115,00,
3.kategorija EUR 1287,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr.
67830626.
OP 2018/130.AKK3
LATVIJAS REPUBLIKAS AUGSTĀKĀ TIESA izsludina atklātu konkursu uz
Augstākās tiesas Administratīvo lietu departamenta tiesneša/-es amatu
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 54.panta prasībām
- nepastāv likuma "Par tiesu varu" 55.pantā noteiktie ierobežojumi
- laba reputācija
Konkursā tiesneša amata kandidātus/-es vērtēs saskaņā ar Augstākās tiesas
tiesneša amata kandidāta atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmena
kārtošanas kārtību (apstiprināta ar Tieslietu padomes 2018.gada 25. jūnija
lēmumu Nr.332).
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV (atbilstoši Europass CV standartam)
- izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- atsauksmes no iepriekšējām darbavietām
- ja kandidāts/-e nav tiesnesis, papildus jāiesniedz ne mazāk kā 15 gadu
kopēja darba stāža augstskolas tieslietu specialitātes akadēmiskā personāla,
zvērināta advokāta vai prokurora amatā apliecinošu dokumentu kopijas
Pieteikuma dokumenti jānosūta Augstākās tiesas priekšsēdētājam līdz
2018.gada 23.jūlijam.
Pieteikuma dokumenti nosūtāmi pa e-pastu - vakance@at.gov.lv
ar norādi - Administratīvo lietu departamenta tiesnesis vai arī pa pastu Augstākās
tiesas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1511. Tālr. uzziņām
67020394.
OP 2018/130.AKK4
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Informācijas un karjeras atbalsta departamenta Karjeras atbalsta nodaļas
eksperta amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" 8.3.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieeju
karjeras atbalstam izglītojamajiem vispārējās un profesionālās izglītības
iestādēs" projekta "Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās
izglītības iestādēs" (turpmāk - Projekts) ieviešanu, tai skaitā
piedalīties Projekta sadarbības partneru iesniegtās dokumentācijas izvērtēšanā
un nodrošināt dokumentu uzglabāšanu Projekta elektroniskajā vidē, piedalīties
sadarbības partneru novērtēšanas vizītēs, nodrošināt novērtēšanas vizīšu
sagatavošanu un novērtēšanas dokumentēšanu, konsultēt projektā iesaistītos
pedagogus karjeras konsultantus par karjeras atbalsta īstenošanas jautājumiem,
savas kompetences ietvaros sagatavot citu Projekta dokumentāciju, pārskatus un
atskaites
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze izglītības sistēmā vismaz 5 gadi
- vēlama darba pieredze karjeras attīstības pakalpojumu sektorā
- darba pieredze informatīvo un mācību semināru, studiju vizīšu grupu darba
organizēšanā un vadīšanā
- pieredze dokumentu, instrukciju, publikāciju (tai skaitā e-formā)
izstrādāšanā, noformēšanā
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu
- zināšanas par izglītības iestādes plānošanas un pedagoģiskā procesa
organizēšanai nepieciešamajiem dokumentiem
- zināšanas par Latvijas Karjeras attīstības atbalsta sistēmu
- prasme izstrādāt informatīvos materiālus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru darbības jomā
- teicamas komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes,
prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, kā
arī patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu
savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel) un
internetu
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Amats ir klasificēts 35.saimes III līmenī (10.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas
apmērs: 1.kategorija: 940,00 EUR, 2.kategorija: 1115,00 EUR, 3.kategorija:
1287,00 EUR (bruto).
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa
pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar
norādi "Konkursam uz eksperta amatu") līdz 2018.gada 18.jūlijam, vai
iesniegt personīgi 5.stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām
konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu
datu aizsardzību normatīvajos aktos noteikto, Valsts izglītības attīstības
aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050.
OP 2018/130.AKK5
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu
Pakalpojumu attīstības nodaļā (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt, uzturēt un pilnveidot vienoto veselības aprūpes pakalpojumu
izmaksu modeli
- izstrādāt un pārrēķināt no valsts budžeta līdzekļiem apmaksājamo veselības
aprūpes pakalpojumu tarifus
- veikt veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu izmaiņu ietekmes prognozēšanu
- sniegt priekšlikumus ārējā normatīvā akta izmaiņām veselības aprūpes
pakalpojumu jomā
- gatavot skaidrojumus par veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu aprēķiniem
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem
- piedalīties darba grupās, apspriedēs, semināros par veselības aprūpes
pakalpojumu izmaksas jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai sabiedrības veselībā
- ļoti labas MS Excel prasmes, MS Access zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- praktiskā pieredze izmaksu modeļa ieviešanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- valsts valodas prasmes augstākajā līmeni
- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas
zināšanas - sarunvaloda
- labas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- mēnešalgu no 940 EUR līdz 1200 EUR pirms nodokļu nomaksas
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Vecākais eksperts Pakalpojumu attīstības nodaļā" aicinām sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv
vai nosūtīt pa pastu Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2018.gada
12.jūlijam. Papildu informācija pa tālr. 67043742.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/130.AKK6
Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv)
izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta direktora vietnieka/-ces / Juridiskā atbalsta nodaļas vadītāja/-as amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas darbību,
nodrošinot iestādes darbības un sagatavoto dokumentu tiesiskumu, aizvietot
departamenta direktoru prombūtnes laikā
- nodrošināt administratīvā procesa atbilstību normatīvo aktu prasībām, sagatavot
administratīvo aktu projektus
- pārstāvēt Nacionālā veselības dienesta intereses Latvijas Republikas
tiesās, gatavot visu veidu dokumentus tiesai
- nodrošināt kompetencē esošo iekšējo normatīvo dokumentu, tajā skaitā
iestādes direktora rīkojumu, iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādi
- sagatavot priekšlikumus tiesību aktu un iekšējo normatīvo aktu
pilnveidošanai
- sagatavot un izskatīt līgumu projektus
- sniegt juridiskus atzinumus un skaidrojumus
- nodrošināt atbilžu projektu sagatavošanu sarakstei ar juridiskām un
fiziskām personām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- iegūta augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz trīs gadu pieredze jurista darbā, zināšanas
administratīvajās tiesībās un civiltiesībās
- vismaz viena gada pieredze vadītāja amatā
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- maģistra grāds tiesību zinātnē
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze darbā veselības aprūpes jomā
- zināšanas personāla vadībā un menedžmentā
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba
apstākļus
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā 1253 EUR, pēc pārbaudes
laika līdz 1647 EUR
Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi
"Juridiskā departamenta direktora vietnieks / Juridiskā atbalsta nodaļas
vadītājs" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz
e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai nosūtīt pa pastu
(Cēsu iela 31, k-3, Rīga, LV-1012) līdz 2018.gada 12.jūlijam. Papildu
informācija pa tālr. 67043742.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās, kur pretendentu atbilstība tiks
vērtēta:
- 1.kārtā visiem - ņemot vērā pretendenta iesniegtajos dokumentos esošo
informāciju;
- 2.kārtā iekļuvušajiem - ņemot vērā uzdevuma izpildi, ko pretendenti tiks
lūgti izpildīt;
- 3.kārtā iekļuvušajiem - ņemot vērā klātienes intervijas rezultātus, kurā
tiks izmantota pārrunu un testu metodika.
OP 2018/130.AKK7
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults (uz nenoteiktu laiku)
Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu
pārvaldīšanas politikas nodaļā
Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu
pārvaldīšanas politikas nodaļa nodrošina politikas izstrādi un koordināciju
valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un
publisko iepirkumu jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību
zinātnēs
- vēlama pieredze valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas jomā
vismaz 1 gads
- izpratne par publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, valsts
nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas jautājumiem
- prasmes tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt šādus galvenos pienākumus:
- patstāvīgi un darbojoties darba grupu sastāvā, izstrādāt politikas
plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus valsts
nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
- izvērtēt un sniegt atzinumus par ministrijas padotībā esošo iestāžu un
valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" izstrādātajiem
dokumentiem un normatīvajiem aktiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un
11.mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pastu: pasts@fm.gov.lv
šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citi pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ.Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālrunis
+371-67095405, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
OP 2018/130.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu: Būvniecības informācijas sistēmas departamenta
Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķis (2
amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- administrēt Būvniecības informācijas sistēmu (turpmāk - BIS), tās
lietotāju kontus un tiesību apjomu
- nodrošināt pirmā līmeņa atbalstu BIS lietotājiem un veikt to apmācību
sistēmas lietošanā
- apkopot informāciju par BIS lietotāju pieteiktajām problēmām
- identificēt un apkopot sistēmas kļūdas un nepilnības, kā arī lietotāju
pieteiktās problēmas
- veikt BIS funkcionalitātes testēšanu
- sniegt tehnisko atbalstu Biroja nodarbinātajiem informācijas tehnoloģiju
un sistēmu lietošanā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās, vai
cita otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar
papildizglītību informācijas tehnoloģiju jomā
- viena gada profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- labas zināšanas par informācijas tehnoloģiju uzturēšanu un informācijas
sistēmas administrēšanu
- spēja risināt ar informācijas tehnoloģiju un sistēmu darbību saistītus
jautājumus
- pārzināt ar informācijas tehnoloģiju saistīto terminoloģiju
- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā
- analītiska domāšana, spēja identificēt problēmas un iniciēt alternatīvos
risinājumus
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1190 EUR pirms nodokļu
nomaksas)
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības
informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķa amata
konkursam" līdz 2018.gada 16.jūlijam.
Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/130.AKK9
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Sadarbības projektu koordinators/-e (uz nenoteiktu laiku)
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- koordinēt Biroja sadarbību ar būvniecības industriju, nevalstiskajām
organizācijām un Būvniecības padomi, citu valstu uzraudzības un kontroles
iestādēm un starptautiskajām organizācijām
- plānot un vadīt Biroja sadarbības projektus, tai skaitā ar ārvalsts
līdzfinansējumu
- plānot un organizēt ārējos un iekšējos informatīvos pasākumus un
apmācības, kā arī pieredzes apmaiņas braucienus
- piedalīties prezentāciju un publisko izdevumu sagatavošanā
- piedalīties citu institūciju veidotajās darba grupās, semināros un
projektos
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikāciju, vadību zinātnē
vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- pieredze vietēja un starptautiska mēroga sadarbības vizīšu organizēšanā,
kā arī sadarbības projektu īstenošanā
- izcilas komunikācijas, prezentācijas sagatavošanas un vadīšanas
- prasme plānot, organizēt un vadīt darbus atbilstoši prioritātēm un mērķiem
- prasme strādāt komandā un aktīvā darba režīmā
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas mutvārdos un
rakstos
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1190 EUR pirms nodokļu
nomaksas)
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Sadarbības projektu koordinators" līdz 2018.gada
16.jūlijam.
Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/130.AKK10
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Kontroles departamenta Būvniecības kontroles nodaļas būvinspektors (3 amata
vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu
prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot
informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai
rīcībai
- nodrošināt būvvaldes funkcijas izpildi, tai skaitā, pirms būvatļaujas
izdošanas veikt būvniecības ieceres realizācijas vietas pārbaudi un sagatavot
atzinumu, veikt būvniecības ieceres dokumentācijas pārbaudi pirms būvdarbu
uzsākšanas nosacījumu izpildes un veikt atzīmi par šo nosacījumu izpildi
- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli,
sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to
pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas būvju īpašniekiem un
būvniecības procesa dalībniekiem, savas kompetences ietvaros
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts
- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par 2
(diviem) gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta
saņemšanas, kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā
- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un
standartu pielietošanā
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1647 EUR pirms nodokļu
nomaksas)
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Kontroles departamenta Būvniecības kontroles nodaļas
būvinspektora/-es amata konkursam" līdz 2018.gada 16.jūlijam.
Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/130.AKK11
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Būvniecības informācijas sistēmas departamenta
Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas pakalpojumu vadītājs/-a
(uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu administrēšanā, uzturēšanā,
pilnveidošanā un attīstībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- koordinēt Būvniecības informācijas sistēmas (turpmāk - BIS) pakalpojumu
ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus
- koordinēt pakalpojumu īstenošanā iesaistīto personu un institūciju
savstarpējo sadarbību un saskaņotu rīcību
- sniegt BIS lietotājiem nepieciešamo atbalstu, apzināt un apkopot BIS
lietotāju vajadzības
- sagatavot BIS pilnveidošanas un uzturēšanas darbu plānu, regulāri to
aktualizēt un kontrolēt tā izpildi
- organizēt BIS lietotāju apmācības un informēt tos par aktualitātēm
Ja tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās, vadībzinībās vai
līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze projektu vai pakalpojumu vadībā,
vai koordinēšanā
- izpratne par informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas procesu, vai
lietotāju atbalstu
- spēja risināt ar informācijas sistēmas darbības procesiem saistītus
jautājumus
- analītiska domāšana, precizitāte uzdevumu izpildē
- prasme pārliecināt, argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus savas
kompetences ietvaros
- prasme organizēt un vadīt sanāksmes
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1382 EUR pirms nodokļu
nomaksas)
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam
darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības
informācijas sistēmas attīstības nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam" līdz 2018.gada 16.jūlijam.
Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/130.AKK12
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas
finanšu analītiķis (uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi finanšu līdzekļu plānošanā un izlietojuma
uzraudzībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības
valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- sagatavot un iesniegt Ekonomikas ministrijai ikgadējo budžeta
pieprasījumu, sagatavot un regulāri aktualizēt finansēšanas plānus un tāmes,
gatavot pārskatus par rezultatīvo rādītāju izpildi, tai skaitā Biroja īstenoto
projektu ietvaros
- nodrošināt finanšu plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesus, pēc
nepieciešamības piedalīties iepirkumu organizēšanā un darbā ar preču un
pakalpojumu piegādātājiem Biroja funkciju nodrošināšanai
- apkopot un sniegt operatīvo informāciju par finanšu līdzekļu izlietojumu
iestādes vadībai
- veikt Biroja finanšu līdzekļu un īstenoto projektu līdzekļu uzskaiti
- veikt finanšu attaisnojuma dokumentu pārbaudi
- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu Biroja nodarbinātajiem finanšu
plānošanas un izlietojuma jautājumos
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vadībā vai ekonomikā,
komerczinībās vai līdzvērtīgi
- vismaz viena gada pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- zināšanas un prasmes budžeta plānošanā un finanšu vadībā
- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmu "Horizon"
- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi
organizēt savu darbu
- prasme pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību un izrādīt iniciatīvu,
analizēt problēmas, prognozēt un iniciēt alternatīvos risinājumus
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte
- teicamas valsts valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1287 EUR pirms nodokļu
nomaksas)
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu
analītiķa amata konkursam" līdz 2018.gada 16.jūlijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/130.AKK13
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas
iekšējās kontroles speciālists (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi kvalitātes vadības un iekšējās kontroles
sistēmas ieviešanā un uzturēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- veikt Biroja iekšējās kontroles un kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanu,
tajā skaitā, ieteikumu, neatbilstību un novērojumu izpildes kontroli un
uzraudzību
- identificēt riskus, veikt to analīzi un sniegt priekšlikumus to novēršanai
- analizēt Biroja darbības rezultatīvos rādītājus, novērtēt darbības
efektivitāti, sagatavot pārskatus un ziņojumus, kā arī sniegt priekšlikumus par
nepieciešamajiem pilnveidojumiem
- veikt iekšējās pārbaudes, tajā skaitā nodrošināt ieteikumu un/vai
neatbilstību izpildes kontroli un uzraudzību
- organizēt un piedalīties dienesta un disciplinārlietas izmeklēšanā,
piedalīties komisijās un darba grupās, kā arī veikt citas procesuālas darbības,
tajā skaitā izskatīt sūdzības par Biroja darbinieku rīcību
- sagatavot Biroja stratēģiju, darba plānu, publisko pārskatu,
pretkorupcijas plānu, nodrošināt to uzraudzību, analīzi un izpildes kontroli,
kā arī sagatavot nepieciešamos ziņojumus un atskaites
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, vadības
zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā, vēlama
pieredze iestādē vai uzņēmumā ar audita vai stratēģiskās vadības un/vai
kvalitātes vadības procesiem
- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši
normatīvo aktu un standartu prasībām
- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem
- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tos pienākumu veikšanā,
izstrādāt iekšējos normatīvo aktu un dokumentu projektus, noformēt dokumentus
atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
spējas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (līdz 1287 EUR pirms nodokļu
nomaksas)
Aicinām tevi iesūtīt CV ar motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus
dokumentus, kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību
veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam
K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasts: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās
kontroles speciālista amata konkursam" līdz 2018.gada 16.jūlijam.
Ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2018.gada 26.jūlijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/130.AKR1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka
2018.gada 15.jūnijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais
konkurss uz vienu Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietu ir noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2018/130.AKR2
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā
Aizsardzības spēju attīstības projektu nodaļas projektu vadītāja amatā
2018.gada 8.jūnijā iecelts JĀNIS BLŪZMANIS.
OP 2018/130.AKR3
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Krīzes vadības
departamenta Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļas vecākās
referentes amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) 2018.gada 25.jūnijā iecelta
MADARA STALTE.
OP 2018/130.AKR4
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā
Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas vecākā eksperta amatā (uz ierēdņa
prombūtnes laiku) 2018.gada 26.jūnijā iecelts ROBERTS MEDNIS.