Laidiens: 18.01.2018., Nr. 13

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/13.AKK1

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Latgales reģionālās administrācijas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa vietu uz noteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides, dabaszinību vai meža zinātnēs

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību regulējošiem normatīvajiem un tiesību aktiem, kā arī sugu un biotopu atpazīšanas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību

- augsta atbildības izjūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt komandā

- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)

Galvenie darba pienākumi:

- lēmumu, atļauju, saskaņojumu un atzinumu sagatavošana dabas aizsardzības, ietekmes uz vidi novērtējuma un teritorijas plānošanas jomā atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajai pārvaldes kompetencei

- darbību un pasākumu ietekmes izvērtēšana uz aizsargājamām teritorijām, īpaši aizsargājamām sugām un īpaši aizsargājamiem biotopiem, bioloģisko daudzveidību un dabas vērtību saglabāšanu

- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju (turpmāk - aizsargājamā teritorija), mikroliegumu, īpaši aizsargājamo sugu un īpaši aizsargājamo biotopu aizsardzības un apsaimniekošanas pasākumu plānošana

- īpaši aizsargājamo sugu un īpaši aizsargājamo biotopu stāvokļa novērtēšana un informācijas iegūšana, to labvēlīga aizsardzības statusa nodrošināšanai

Piedāvājam:

- veselības apdrošināšanas polisi

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši amata pienākumu izpildes rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī

Mēnešalga: līdz 800 EUR (bruto), atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Amats klasificēts 10. amatu apakšsaimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā.

Pārbaudes laiks: 6 mēneši.

Biroja adrese: Aiviekstes iela 3, Ļaudona, Madonas novads.

Pārraugāmās teritorijas atrodas Madonas, Krustpils, Lubānas, Jēkabpils, Gulbenes, Jaunjelgavas, Viesītes, Neretas, Salas, Viļakas, Balvu, Rugāju, Līvānu, Preiļu un Riebiņu novadā.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs - 31.01.2018.) Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai Dabas aizsardzības pārvaldes Latgales reģionālajā administrācijā Galdnieku ielā 8, Rēzeknē, LV-4601, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 31.01.2018. Tālr. uzziņām 29256225, 29443384.


OP 2018/13.AKK2

Latvijas Nacionālā bibliotēka (turpmāk tekstā - LNB) aicina savam kolektīvam pievienoties Personāla nodaļas vadītāju (profesijas kods 1212 04) uz nenoteiktu laiku

Amata pamatpienākumi:

- personāla politikas un atalgojuma un motivācijas sistēmu attīstīšana un ieviešana atbilstoši LNB stratēģijai un mērķiem

- personāla vadības procesu īstenošana

- personāla lietvedības procesu nodrošināšana

- personāla novērtēšanas sistēmas (NEVIS) pārvaldība un novērtēšanas procesa organizēšana

- personāla profesionālās attīstības pasākumu identificēšana, plānošana un realizācija

- līdzdalība LNB korporatīvās kultūras veidošanā un sociālās atbildības pasākumu organizēšanā

- sniegt konsultatīvu atbalstu LNB struktūrvienību vadītājiem personāla vadības procesu (personāla piesaiste, atlase, adaptācija, darba izpildes vadība, novērtēšana, motivēšana u. c.) efektīvā ieviešanā, uzturēšanā un komunicēšanā

Prasības:

- augstākā izglītība sociālo vai humanitāro zinātņu jomā

- 5 gadu darba pieredze personāla vadībā, vēlams kultūras vai izglītības iestādē

- pieredze darba tiesību jautājumu risināšanā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- ļoti labas latviešu valodas, vēlamas krievu un angļu vai vācu valodas zināšanas

- pieredzējuša datorlietotāja prasmes (Microsoft Office standartprogrammas)

- vēlamas zināšanas personības un organizāciju psiholoģijā, pedagoģijā

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu vienā no labākajām biroja vidēm Latvijā

- stabilu atalgojumu (1000-1382 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- profesionālās pilnveides un izaugsmes iespējas

- draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae (CV) līdz 2018. gada 29. janvārim sūtīt uz e-pasta adresi arnita.steinberga@lnb.lv ar norādi "Personāla nodaļas vadītājs", tālr. uzziņām +371 67716228.


OP 2018/13.AKK3

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes vecākais/-ā referents/-e Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Līgumu vadības nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- administrēt materiāltehnisko līdzekļu iepirkumu un pakalpojumu līgumus Nacionālo bruņoto spēku vajadzību nodrošināšanai

- veikt materiāltehnisko līdzekļu līgumu un pakalpojumu iepirkumu līgumu izpildes kontroli

- kā iepirkuma komisijas loceklim piedalīties iepirkuma komisijās

- kontrolēt piegādāto materiāltehnisko līdzekļu un sniegto pakalpojumu kvalitāti

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība

- vēlamas zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu procesu

- angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī

- prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- Microsoft Office lietojumprogrammu un tīmekļa pārlūkprogrammu pārzināšana lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 745 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 28. janvārim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/13.AKK4

Latvijas Valsts koksnes ķīmijas institūts izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vietām šādās nozarēs:

Koksnes ķīmija; Koksnes ķīmijas tehnoloģija; Celulozes un papīra tehnoloģija; Koksnes materiāli un tehnoloģija:

- vadošais pētnieks - 12 amata vietas

- pētnieks - 13 amata vietas

- zinātniskais asistents - 9 amata vietas

Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājuma apraksts (CV), kas atspoguļo zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredzi

- zinātniskos grādus un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- 6 pēdējo gadu nozīmīgāko publicēto zinātnisko darbu un saņemto patentu saraksts

- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti jāiesniedz personīgi Latvijas Valsts koksnes ķīmijas institūtā sekretariātā Rīgā, Dzērbenes ielā 27, slēgtā aploksnē ar norādi "Amatu konkursam uz vadošā pētnieka akadēmisko amatu", "Amatu konkursam uz pētnieka akadēmisko amatu" vai "Amatu konkursam uz zinātniskā asistenta akadēmisko amatu" attiecīgi:

- uz vadošā pētnieka amata vietu - līdz 2018. gada 19. februārim;

- uz pētnieka amata vietu - līdz 2018. gada 26. februārim;

- uz zinātniskā asistenta amata vietu - līdz 2018. gada 5. martam.

Tālr. uzziņām 67553063, e-pasta adrese: koks@edi.lv.


OP 2018/13.AKK5

APP "Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs" (turpmāk - BMC) izsludina konkursu uz akadēmisko amatu - pētnieks/-e Cilvēka ģenētikas un slimību patoloģijas mehānismu pētniecības grupā (1 amata vieta)

Obligāta prasība pretendentam - doktora grāds bioloģijā.

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067, 205. kabinetā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr. uzziņām 67808200, e-pasta adrese: anda.baumane@biomed.lu.lv.

Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv sadaļā "Vakances".


OP 2018/13.AKK6

Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 900009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ventspils zonālā valsts arhīva vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku (darbavieta Pils ielā 86/88, Ventspilī)

Ventspils zonālais valsts arhīvs ir Latvijas Nacionālā arhīva teritoriāla struktūrvienība, kas nodrošina Nacionālajā dokumentārajā mantojumā iekļaujamo dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu un izmantošanu Ventspils pilsētā, kā arī Dundagas, Mērsraga, Rojas, Talsu un Ventspils novadā.

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (arhīvu nozarei atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām)

- pieredze arhīvu jomā vai dokumentu pārvaldībā no viena līdz trīs gadiem

- pārzināt normatīvos aktus par dokumentu un arhīvu pārvaldības jomu

- pārzināt institūciju likvidāciju un reorganizāciju procesus

- labas zināšanas par dokumentu izvērtēšanu, klasifikāciju, sistematizāciju, uzskaiti un izmantošanu

- labi attīstītas kompetences: elastīga domāšana, komunikācija, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, pastāvība, ētiskums

- labas iemaņas strādāt ar datorprogrammu Microsoft Office (Word, Excel)

- svešvalodu zināšanas atbilstoši amata kompetencei

Galvenie pienākumi:

- organizēt un uzraudzīt institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldību

- veikt institūciju amatpersonu apmācību, sniegt metodisko un praktisko palīdzību dokumentu pārvaldības un arhīva jomā

- izvērtēt institūciju dokumentus un sagatavotās uzziņu sistēmas

- nodrošināt nacionālā dokumentārā mantojuma uzkrāšanu

- piedalīties darba plānošanā un darba rezultātu analīzē

Mēs piedāvājam:

- darbu valsts iestādē, kas saistīts ar darba braucieniem, kā arī specializēto iekšējo mācību programmu

- mēnešalgu pārbaudes laikā 815 euro (850 euro atbilstoši profesionālajai pieredzei 3. kategorijai) pirms nodokļu nomaksas

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas jāiesniedz vai jānosūta CV un motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumentu kopija uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv vai Latvijas Nacionālā arhīva Personāla vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050. Uzziņas pa tālr. 29456894, 26437636.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances".


OP 2018/13.AKK7

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz divām darbinieka vecākā referenta amata vietām Administratīvā un dokumentu pārvaldības departamenta Dokumentu un arhīva pārvaldības nodaļā, piedāvājot:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 745 EUR līdz 1093 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt saņemto, nosūtāmo dokumentu un vadībai adresēto iekšējo sarakstes dokumentu apriti

- nodrošināt rīkojuma dokumentu un iekšējo normatīvo aktu apriti

- uzturēt informāciju iekšējo normatīvo aktu datubāzē un iestādes datortīkla iekšējā mājaslapā

- kārtot dokumentus lietās atbilstoši lietu nomenklatūrai, nodot glabāšanai iestādes arhīvā

- konsultēt darbiniekus par dokumentu noformēšanu, kārtošanu lietās, darbu ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu u. c. dokumentu pārvaldības jautājumos

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība, kas papildināta ar nodaļas darbības jomai atbilstošām mācībām

- profesionālā darba pieredze dokumentu pārvaldībā ilgāka par gadu

- labas zināšanas dokumentu un arhīva pārvaldībā

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- labas datorprogrammu lietošanas prasmes, tostarp prasme lietot elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā, spēja koncentrēties un veikt precīzi pienākumus ierobežota laika apstākļos

- augsta atbildības izjūta, laba komunikācijas prasme

- angļu valodas zināšanas

- zināšanas par Aizsardzības ministrijas (AM) un tās padotībā esošo iestāžu, tostarp NBS, uzdevumiem un struktūru

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Fakss 67335106. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2018/13.AKK8

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 850 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku apkopošana, analīze un izplatīšana

- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā

- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas jautājumiem

- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides problēmām

- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu pilnveidošanā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)

- pieredze informācijas apstrādē un analīzē

- labas datorprasmes (Microsoft Office programmas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2018/13.AKK9

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu ierēdņu konkursu uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku - PROJEKTA VADĪTĀJS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā vai izglītībā vai veselības aprūpes zinātnēs

- pieredze projektu vadīšanā vai uzraudzīšanā

- pieredze darbā ar publiskiem iepirkumiem, līgumu izstrādi vai uzraudzību

- pieredze stratēģisko dokumentu izstrādē

- vēlama pieredze veselības aprūpes vai sociālajā jomā strādājošo personu tālākizglītības procesa plānošanā, koordinācijā un kvalitātes nodrošināšanā

- vēlama pieredze darbā publiskajā sektorā

- izpratne par veselības aprūpes nozares darbību un vēlama izpratne par veselības aprūpes jomas vai sociālās jomas speciālistu tālākizglītības procesu norisi

- zināšanas un izpratne par ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes pienākumu veikšanai

- spēja strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera prasmes

- spēja sasniegt rezultātus, plānot un organizēt savu un padoto darbu, iniciatīva, ētiskums un konceptuālā domāšana

Galvenie pienākumi:

- organizēt projektā iesaistītā administratīvā un īstenošanas personāla darbu

- izstrādāt projekta darbību ieviešanas un īstenošanas plānu

- nodrošināt projekta īstenošanai noteikto funkciju, pasākumu un sasniedzamo rādītāju izpildi

- uzraudzīt projekta ieviešanu, nodrošināt projekta izpildes stāvokļa uzskaiti

- nodrošināt projekta finanšu resursu apguvi

- nodrošināt projekta ietvaros īstenojamo apmācību plāna izstrādi, izpildes novērtēšanu, konsultatīvās darba grupas norisi

- piedalīties projekta iepirkumu organizēšanā, vadīt iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/13.AKK10

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- profesionālā bakalaura grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams veselības aprūpes vai izglītības jomā

- izpratne par normatīvajiem aktiem un procedūrām, kas regulē ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa īstenošanu

- izpratne par publiskajiem iepirkumiem

- angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes

- precizitāte uzdevumu izpildē

- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums

- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Galvenie pienākumi:

- sagatavot iekšējos normatīvos aktus, piedalīties ar Projektu saistīto ārējo normatīvo aktu sagatavošanā

- veikt Projekta dokumentu juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu, sniegt atzinumus

- nodrošināt ar Projektu saistīto sagatavojamo dokumentu, tiesību aktu projektu un līgumu atbilstību tiesību aktiem

- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisku atbalstu tiesību aktos noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbībām

- konsultēt projekta personālu par normatīvajiem aktiem un procedūrām par ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanu

- sagatavot Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus

- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās iepirkumu komisijās

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/13.AKK11

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - EKSPERTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- sagatavot un aktualizēt projekta darbību īstenošanai nepieciešamo informāciju par mērķa grupām un projektā veicamajām darbībām

- sniegt informatīvu, konsultatīvu un metodisku atbalstu mērķa grupām Projekta darbību īstenošanai

- organizēt mērķa grupu atlases uz pieteikšanos kompensācijām, izvērtēt pretendentu iesniegumus kompensāciju saņemšanai, sagatavot lēmumus un uzraudzīt kompensāciju saņēmušo personu līgumu izpildi

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības aprūpē vai sabiedrības veselībā

- pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē

- pieredze veselības aprūpes jomā

- izpratne par veselības aprūpes politiku un veselības aprūpes sistēmas organizēšanas kārtību

- spēja strādāt komandā un izrādīt iniciatīvu, prasme plānot un organizēt savu laiku

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 35. saimes III līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/13.AKK12

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus, veikt līgumu juridisko uzraudzību

- nodrošināt ar Projektu saistīto iekšējo un ārējo normatīvu sagatavošanu, nodrošināt dokumentu atbilstību tiesību aktiem

- sniegt juridisku atbalstu projekta īstenošanā, konsultēt personālu par normatīvo aktu un procedūru ievērošanu projekta darbību īstenošanai

- piedalīties publisko iepirkumu sagatavošanā un īstenošanā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams saistībā ar valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanu veselības aprūpes jomā

- zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu un norisi

- spēja analizēt un piemērot tiesību normas administratīvās tiesībās, prasme piemērot spēkā esošos normatīvos aktus

- labas datorprasmes

- precizitāte uzdevumu izpildē

- labas komunikācijas prasmes, iniciatīva spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes III B līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2018/13.AKK13

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Nozaru politikas departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku

Ekonomikas ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, gudrs un izaicinājumiem gatavs kolēģis. Darbs saistīts ar tūrisma politikas attīstības jautājumiem Interreg Europe projektu īstenošanas ietvaros. Darba pienākumu sasaiste ar starptautisko vidi padara to interesantu un dinamisku, kas savukārt ļauj attīstīt jaunas prasmes un paplašināt profesionālo darba pieredzi. Paredzamais projektu īstenošanas periods - 2 gadi.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē vai vadībzinātnē)

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)

- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba koordinēšanas un komunikācijas prasmes, sadarbības iemaņas

- zināšanas par uzņēmējdarbības veicināšanai pieejamiem atbalsta instrumentiem, kā arī praktiska pieredze projektu vadībā un/vai darbā ar Eiropas Savienības fondiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze ar publisko iepirkumu organizēšanu un īstenošanu

- praktiska pieredze Interreg Europe projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- projektu koordinēšana

- ikdienas aktivitāšu plānošana, vadība un kontrole

- projektu lietvedības nodrošināšana

- projektu atskaišu gatavošana un publisko iepirkumu veikšana

- darba grupu pasākumu organizēšana, kā arī komunikācijas nodrošināšana ar projektos iesaistītajiem sadarbības partneriem

Piedāvājam:

- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- starptautisku darba vidi

- plašu pieredzi atbildības jomas kontekstā

- projekta vadības prasmes attīstīšanu

- motivējošu un iedvesmojošu darba atmosfēru

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/13.AKK14

Ja esi zinošs un enerģisks jurists, kurš ir gatavs izaicinājumiem, aicinām tevi pievienoties Ekonomikas ministrijas komandai Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatā

Ekonomikas ministrijai ir nepieciešamas tavas zināšanas par Eiropas Savienības fondu jautājumiem, jo sevišķi normatīvo aktu izstrādes, iekšējo kārtību, instrukciju un citu dokumentu sagatavošanas jomā. Novērtēsim arī tavas ierosmes un priekšlikumus Latvijas inovācijas sistēmas pilnveidošanai, jo īpaši plašākas sabiedrības iesaistei inovācijas aktivitātēs.

Tavs darbs būs saistīts ar Eiropas Savienības fondu programmu izstrādi un ieviešanu, kā arī juridiskā atbalsta sniegšanu nodaļas un departamenta kolēģiem. Veicot darba pienākumus, tev būs iespēja izteikt priekšlikumus, kas nodrošinātu Eiropas Savienības fondu līdzekļu efektīvāku izmantošanu inovācijas aktivitātes sekmēšanai Latvijā.

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze komerctiesību jomā, līgumu un citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošanā, tiesību aktu izstrādē

- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu

- izpratne par Eiropas Savienības struktūrfondu administrēšanas sistēmu un procesu

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- labas analītiskās spējas, plānošanas, sadarbības un komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas Savienības institūcijām

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto no 1150-1400 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/13.AKK15

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību vai ekonomikas zinātnē

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem un tiesisko regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā

- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un virzības procesu

- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta un iniciatīva

Amata pienākumi:

- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības jomā

- identificēt Latvijas nacionālās intereses un nodrošināt pārstāvību un viedokļa paušanu starptautiskās un Eiropas Savienības institūcijās patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jomā

- piedalīties valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citos pasākumos, kas skar patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jautājumus

- izvērtēt un sniegt atzinumus par patērētāju tiesību un interešu aizsardzības jautājumiem, izskatīt privātpersonu un juridisku personu iesniegumus

- analizēt Latvijas un Eiropas Savienības patēriņa tirgu un sniegt priekšlikumus konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības politikas pilnveidošanai

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- kursus zināšanu pilnveidei

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2018/13.AKK16

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un esi gatavs izaicinājumiem, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Fiskālās politikas departamenta Fiskālās pārvaldības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas veido un vada politikas ietvaru, nodrošina fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā līmenī un saistīto interešu aizstāvību Eiropas

Savienības līmenī un citos starptautiskos formātos.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, matemātikā, statistikā vai vadības zinātnēs

- vēlama vismaz viena gada pieredze ar ES saistītiem jautājumiem ekonomikas un finanšu jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem ekonomikas un finanšu jomā un finanšu datu analīzi

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- analītiskas spējas, prezentācijas un sadarbības prasmes

- datora lietotāja līmeņa prasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Fiskālās politikas departamentam kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- piedalīties valsts fiskālās politikas saistīto stratēģisko dokumentu un fiskālās politikas ietvara vadībai nepieciešamos tiesību aktu projektu sagatavošanā, saskaņošanā, apstiprināšanā

- piedalīties ministrijas kompetencē esošo tautsaimniecības stabilizācijas un izaugsmes politikas plānošanas dokumentu, t. sk. Latvijas Stabilitātes programmas un Latvijas Vispārējās valdības budžeta plāna projekta izstrādē

- nodrošināt fiskālo risku vispārējo vadību un piedalīties Fiskālo risku deklarācijas sagatavošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2018/13.AKK17

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta Iekšējā audita nodaļas auditora valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā auditā; iegūts valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts iekšējo auditoru sertifikācijas jomu reglamentējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā vai biedrības "Iekšējo auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora profesionalitāti apliecinošs sertifikāts tiks uzskatīts par priekšrocību

- darba pieredze, kas saistīta ar audita un kontroles jautājumiem, ilgāka par gadu

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu, vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā

- Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana ministrijas darbības jomās

- zināšanas par starptautiskiem iekšējā audita standartiem

- angļu valodas zināšanas

- kompetences: orientācija uz klientu, komunikācija, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 15. saimes "Iekšējais audits" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa, mēnešalga līdz 1150 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Iekšējā audita nodaļas auditors" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2018/13.AKK18

Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281) izsludina atklātu konkursu uz Latvijas Jūras akadēmijas (LJA) akadēmiskajiem amatiem Pētniecības institūtā:

- vadošais pētnieks - divas vietas, pilna slodze, un viena vieta, nepilna slodze

- doktora zinātniskais grāds tehniskajās, sociālajās, humanitārajās, eksaktajās vai formālajās zinātnēs

- ne mazāk kā 3 gadi darbs augstākās izglītības iestādē vai zinātniskajā institūtā

- ne mazāk kā 3 zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā

- ne mazāk kā 5 zinātniskie referāti starptautiskajās konferencēs Latvijā un ārvalstīs pēdējo 6 gadu laikā

- nav ievēlēts nevienā citā zinātniskajā institūtā

- pieredze projekta pieteikumu izstrādē un projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pētnieks - viena vieta, pilna slodze

- doktora zinātniskais grāds tehniskajās, sociālajās, humanitārajās, eksaktajās vai formālajās zinātnēs

- ne mazāk kā 3 gadi darbs augstākās izglītības iestādē vai zinātniskajā institūtā

- ne mazāk kā 3 zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā

- ne mazāk kā 3 zinātniskie referāti starptautiskajās konferencēs Latvijā un ārvalstīs pēdējo 6 gadu laikā

- nav ievēlēts nevienā citā zinātniskajā institūtā

- pieredze projekta pieteikumu izstrādē un projektu vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums ar norādi - uz kādu amatu pretendējat

- dzīves un darba gājums (CV)

- izglītības, zinātnisko un akadēmisko dokumentu kopijas

- publikāciju un referātu sarakstu par pēdējiem 6 gadiem

- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Jūras akadēmija informē, ka:

1) jūsu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras akadēmija, kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, tālr. 67161129.

Konkursa termiņš - viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas. Dokumenti jāiesniedz personīgi Latvijas Jūras akadēmijas rektorātā vai jānosūta pa pastu: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, ar norādi "Konkursam uz akadēmiskajiem amatiem".


OP 2018/13.AKK19

Tieslietu ministrija atsauc 2018. gada 15. janvārī laidienā Nr. 10 (6096) publicēto paziņojumu (OP 2018/10.AKK4) par Tieslietu ministrijas izsludināto konkursu uz vakanto NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA POLITIKAS IZSTRĀDES UN RELIĢIJAS LIETU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu.

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA POLITIKAS IZSTRĀDES UN RELIĢIJAS LIETU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- zināšanas konstitucionālo, administratīvo un cilvēktiesību jomā, intelektuālā īpašuma, Eiropas Savienības tiesību, kā arī publisko reģistru jomā (zināšanas datu aizsardzības, publisko reģistru, reliģisko lietu, nekustamā īpašuma valsts kadastra uzturēšanas, zemes reformas īstenošanas tiesību politikas jomā tiks uzskatīta par prioritāti)

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi un virzību

- angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office un interneta pārlūkprogrammas)

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus

- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus

- analītiskā domāšana un patstāvība

Veicamie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektus

- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā

- sagatavot viedokli attiecībā par ministrijas, tās padotībā esošo iestāžu un citu institūciju izstrādātiem projektiem nodaļas kompetences ietvaros

- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai pašvaldību iestādēm par personas datu aizsardzības jautājumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Papildus pieteikumu vēstulē norādīt, uz kuru vakanci pretendē, informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, atsauksmes sniedzēju (iestādes nosaukumu, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālr. uzziņām 67036722, 67036731.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/13.AKR1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 13. decembrī izsludinātais konkurss uz vakanto Audita departamenta Iekšējā audita nodaļas auditora valsts civildienesta ierēdņa amatu noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)