Laidiens: 18.01.2018., Nr. 13
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/13.AKK1
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Latgales reģionālās
administrācijas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa vietu
uz noteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides,
dabaszinību vai meža zinātnēs
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību
regulējošiem normatīvajiem un tiesību aktiem, kā arī sugu un biotopu atpazīšanas
prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību
- augsta atbildības izjūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju,
spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt komandā
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)
Galvenie darba pienākumi:
- lēmumu, atļauju, saskaņojumu un atzinumu sagatavošana dabas aizsardzības,
ietekmes uz vidi novērtējuma un teritorijas plānošanas jomā atbilstoši
normatīvajos aktos noteiktajai pārvaldes kompetencei
- darbību un pasākumu ietekmes izvērtēšana uz aizsargājamām teritorijām,
īpaši aizsargājamām sugām un īpaši aizsargājamiem biotopiem, bioloģisko
daudzveidību un dabas vērtību saglabāšanu
- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju (turpmāk - aizsargājamā
teritorija), mikroliegumu, īpaši aizsargājamo sugu un īpaši aizsargājamo
biotopu aizsardzības un apsaimniekošanas pasākumu plānošana
- īpaši aizsargājamo sugu un īpaši aizsargājamo biotopu stāvokļa novērtēšana
un informācijas iegūšana, to labvēlīga aizsardzības statusa nodrošināšanai
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši
amata pienākumu izpildes rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: līdz 800 EUR (bruto), atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Amats klasificēts 10. amatu apakšsaimē, III līmenī, 10. mēnešalgu
grupā.
Pārbaudes laiks: 6 mēneši.
Biroja adrese: Aiviekstes iela 3, Ļaudona, Madonas novads.
Pārraugāmās teritorijas atrodas Madonas, Krustpils, Lubānas, Jēkabpils,
Gulbenes, Jaunjelgavas, Viesītes, Neretas, Salas, Viļakas, Balvu, Rugāju, Līvānu,
Preiļu un Riebiņu novadā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs - 31.01.2018.) Dabas aizsardzības
pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai Dabas aizsardzības pārvaldes
Latgales reģionālajā administrācijā Galdnieku ielā 8, Rēzeknē, LV-4601, vai
nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv
līdz 31.01.2018. Tālr. uzziņām 29256225, 29443384.
OP 2018/13.AKK2
Latvijas Nacionālā bibliotēka (turpmāk tekstā - LNB) aicina savam
kolektīvam pievienoties Personāla nodaļas vadītāju (profesijas kods 1212 04)
uz nenoteiktu laiku
Amata pamatpienākumi:
- personāla politikas un atalgojuma un motivācijas sistēmu attīstīšana un
ieviešana atbilstoši LNB stratēģijai un mērķiem
- personāla vadības procesu īstenošana
- personāla lietvedības procesu nodrošināšana
- personāla novērtēšanas sistēmas (NEVIS) pārvaldība un novērtēšanas procesa
organizēšana
- personāla profesionālās attīstības pasākumu identificēšana, plānošana un
realizācija
- līdzdalība LNB korporatīvās kultūras veidošanā un sociālās atbildības
pasākumu organizēšanā
- sniegt konsultatīvu atbalstu LNB struktūrvienību vadītājiem personāla
vadības procesu (personāla piesaiste, atlase, adaptācija, darba izpildes
vadība, novērtēšana, motivēšana u. c.) efektīvā ieviešanā, uzturēšanā un
komunicēšanā
Prasības:
- augstākā izglītība sociālo vai humanitāro zinātņu jomā
- 5 gadu darba pieredze personāla vadībā, vēlams kultūras vai izglītības
iestādē
- pieredze darba tiesību jautājumu risināšanā
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- ļoti labas latviešu valodas, vēlamas krievu un angļu vai vācu valodas
zināšanas
- pieredzējuša datorlietotāja prasmes (Microsoft
Office standartprogrammas)
- vēlamas zināšanas personības un organizāciju psiholoģijā, pedagoģijā
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu vienā no labākajām biroja vidēm Latvijā
- stabilu atalgojumu (1000-1382 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās
garantijas
- profesionālās pilnveides un izaugsmes iespējas
- draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae (CV) līdz 2018. gada 29. janvārim sūtīt
uz e-pasta adresi arnita.steinberga@lnb.lv ar norādi
"Personāla nodaļas vadītājs", tālr. uzziņām +371 67716228.
OP 2018/13.AKK3
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes vecākais/-ā referents/-e
Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Līgumu vadības nodaļā (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- administrēt materiāltehnisko līdzekļu iepirkumu un pakalpojumu līgumus
Nacionālo bruņoto spēku vajadzību nodrošināšanai
- veikt materiāltehnisko līdzekļu līgumu un pakalpojumu iepirkumu līgumu
izpildes kontroli
- kā iepirkuma komisijas loceklim piedalīties iepirkuma komisijās
- kontrolēt piegādāto materiāltehnisko līdzekļu un sniegto pakalpojumu
kvalitāti
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība
- vēlamas zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu procesu
- angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī
- prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- Microsoft Office
lietojumprogrammu un tīmekļa pārlūkprogrammu pārzināšana lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 745 EUR līdz 1093 EUR
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2018. gada 28. janvārim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības
militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa
e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/13.AKK4
Latvijas Valsts koksnes ķīmijas institūts izsludina konkursu uz
akadēmisko amatu vietām šādās nozarēs:
Koksnes ķīmija; Koksnes ķīmijas tehnoloģija; Celulozes un papīra
tehnoloģija; Koksnes materiāli un tehnoloģija:
- vadošais pētnieks - 12 amata vietas
- pētnieks - 13 amata vietas
- zinātniskais asistents - 9 amata vietas
Pretendentam jāiesniedz šādi dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājuma apraksts (CV), kas atspoguļo zinātniskā,
pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredzi
- zinātniskos grādus un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- 6 pēdējo gadu nozīmīgāko publicēto zinātnisko darbu un saņemto patentu
saraksts
- citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti jāiesniedz personīgi Latvijas Valsts koksnes ķīmijas institūtā
sekretariātā Rīgā, Dzērbenes ielā 27, slēgtā aploksnē ar norādi "Amatu
konkursam uz vadošā pētnieka akadēmisko amatu", "Amatu konkursam uz
pētnieka akadēmisko amatu" vai "Amatu konkursam uz zinātniskā
asistenta akadēmisko amatu" attiecīgi:
- uz vadošā pētnieka amata vietu - līdz 2018. gada 19. februārim;
- uz pētnieka amata vietu - līdz 2018. gada 26. februārim;
- uz zinātniskā asistenta amata vietu - līdz 2018. gada 5. martam.
Tālr. uzziņām 67553063, e-pasta adrese: koks@edi.lv.
OP 2018/13.AKK5
APP "Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs" (turpmāk -
BMC) izsludina konkursu uz akadēmisko amatu - pētnieks/-e Cilvēka
ģenētikas un slimību patoloģijas mehānismu pētniecības grupā (1 amata vieta)
Obligāta prasība pretendentam - doktora grāds bioloģijā.
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami
Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067, 205. kabinetā,
viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr. uzziņām 67808200,
e-pasta adrese: anda.baumane@biomed.lu.lv.
Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv
sadaļā "Vakances".
OP 2018/13.AKK6
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 900009476367)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ventspils zonālā valsts
arhīva vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku (darbavieta Pils ielā 86/88,
Ventspilī)
Ventspils zonālais valsts arhīvs ir Latvijas Nacionālā arhīva teritoriāla
struktūrvienība, kas nodrošina Nacionālajā dokumentārajā mantojumā iekļaujamo
dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu un izmantošanu Ventspils pilsētā, kā
arī Dundagas, Mērsraga, Rojas, Talsu un Ventspils novadā.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (arhīvu nozarei atbilstoša augstākā izglītība, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām)
- pieredze arhīvu jomā vai dokumentu pārvaldībā no viena līdz trīs gadiem
- pārzināt normatīvos aktus par dokumentu un arhīvu pārvaldības jomu
- pārzināt institūciju likvidāciju un reorganizāciju procesus
- labas zināšanas par dokumentu izvērtēšanu, klasifikāciju, sistematizāciju,
uzskaiti un izmantošanu
- labi attīstītas kompetences: elastīga domāšana, komunikācija, orientācija
uz rezultātu sasniegšanu, pastāvība, ētiskums
- labas iemaņas strādāt ar datorprogrammu Microsoft Office (Word, Excel)
- svešvalodu zināšanas atbilstoši amata kompetencei
Galvenie pienākumi:
- organizēt un uzraudzīt institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldību
- veikt institūciju amatpersonu apmācību, sniegt metodisko un praktisko
palīdzību dokumentu pārvaldības un arhīva jomā
- izvērtēt institūciju dokumentus un sagatavotās uzziņu sistēmas
- nodrošināt nacionālā dokumentārā mantojuma uzkrāšanu
- piedalīties darba plānošanā un darba rezultātu analīzē
Mēs piedāvājam:
- darbu valsts iestādē, kas saistīts ar darba braucieniem, kā arī
specializēto iekšējo mācību programmu
- mēnešalgu pārbaudes laikā 815 euro
(850 euro atbilstoši profesionālajai
pieredzei 3. kategorijai) pirms nodokļu nomaksas
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
jāiesniedz vai jānosūta CV un motivācijas vēstule un augstākās izglītības
apliecinoša dokumentu kopija uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv
vai Latvijas Nacionālā arhīva Personāla vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā,
LV-1050. Uzziņas pa tālr. 29456894, 26437636.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Vakances".
OP 2018/13.AKK7
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz divām darbinieka
vecākā referenta amata vietām Administratīvā un dokumentu pārvaldības
departamenta Dokumentu un arhīva pārvaldības nodaļā, piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības
apdrošināšanu un mēnešalgu no 745 EUR līdz 1093 EUR (pirms nodokļu
nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt saņemto, nosūtāmo dokumentu un vadībai adresēto iekšējo
sarakstes dokumentu apriti
- nodrošināt rīkojuma dokumentu un iekšējo normatīvo aktu apriti
- uzturēt informāciju iekšējo normatīvo aktu datubāzē un iestādes datortīkla
iekšējā mājaslapā
- kārtot dokumentus lietās atbilstoši lietu nomenklatūrai, nodot glabāšanai
iestādes arhīvā
- konsultēt darbiniekus par dokumentu noformēšanu, kārtošanu lietās, darbu
ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu u. c. dokumentu pārvaldības
jautājumos
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas papildināta ar nodaļas darbības jomai atbilstošām
mācībām
- profesionālā darba pieredze dokumentu pārvaldībā ilgāka par gadu
- labas zināšanas dokumentu un arhīva pārvaldībā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- labas datorprogrammu lietošanas prasmes, tostarp prasme lietot
elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā, spēja koncentrēties un veikt precīzi
pienākumus ierobežota laika apstākļos
- augsta atbildības izjūta, laba komunikācijas prasme
- angļu valodas zināšanas
- zināšanas par Aizsardzības ministrijas (AM) un tās padotībā esošo iestāžu,
tostarp NBS, uzdevumiem un struktūru
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla
attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā,
LV-1473, vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67335106. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/13.AKK8
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta
Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas līdz 850 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku
apkopošana, analīze un izplatīšana
- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā
- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas
jautājumiem
- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides
problēmām
- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu
pilnveidošanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)
- pieredze informācijas apstrādē un analīzē
- labas datorprasmes (Microsoft Office programmas: Excel,
Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas
apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes,
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
(veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") - iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2018/13.AKK9
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu ierēdņu konkursu uz
Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla
kvalifikāciju" projekta laiku - PROJEKTA VADĪTĀJS Resursu vadības
departamenta Projektu vadības nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā
vai izglītībā vai veselības aprūpes zinātnēs
- pieredze projektu vadīšanā vai uzraudzīšanā
- pieredze darbā ar publiskiem iepirkumiem, līgumu izstrādi vai uzraudzību
- pieredze stratēģisko dokumentu izstrādē
- vēlama pieredze veselības aprūpes vai sociālajā jomā strādājošo personu
tālākizglītības procesa plānošanā, koordinācijā un kvalitātes nodrošināšanā
- vēlama pieredze darbā publiskajā sektorā
- izpratne par veselības aprūpes nozares darbību un vēlama izpratne par
veselības aprūpes jomas vai sociālās jomas speciālistu tālākizglītības procesu
norisi
- zināšanas un izpratne par ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas,
ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem
- angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes pienākumu veikšanai
- spēja strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera
prasmes
- spēja sasniegt rezultātus, plānot un organizēt savu un padoto darbu,
iniciatīva, ētiskums un konceptuālā domāšana
Galvenie pienākumi:
- organizēt projektā iesaistītā administratīvā un īstenošanas personāla
darbu
- izstrādāt projekta darbību ieviešanas un īstenošanas plānu
- nodrošināt projekta īstenošanai noteikto funkciju, pasākumu un sasniedzamo
rādītāju izpildi
- uzraudzīt projekta ieviešanu, nodrošināt projekta izpildes stāvokļa
uzskaiti
- nodrošināt projekta finanšu resursu apguvi
- nodrošināt projekta ietvaros īstenojamo apmācību plāna izstrādi, izpildes
novērtēšanu, konsultatīvās darba grupas norisi
- piedalīties projekta iepirkumu organizēšanā, vadīt iepirkumu
dokumentācijas sagatavošanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/13.AKK10
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla
kvalifikāciju" projekta laiku - JURISKONSULTS Resursu vadības
departamenta Projektu vadības nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- profesionālā bakalaura grāds tiesību zinātnē vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams veselības aprūpes vai izglītības jomā
- izpratne par normatīvajiem aktiem un procedūrām, kas regulē ārstniecības
personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu
sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās
pilnveides un tālākizglītības procesa īstenošanu
- izpratne par publiskajiem iepirkumiem
- angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes
- precizitāte uzdevumu izpildē
- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums
- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku
Galvenie pienākumi:
- sagatavot iekšējos normatīvos aktus, piedalīties ar Projektu saistīto
ārējo normatīvo aktu sagatavošanā
- veikt Projekta dokumentu juridisko analīzi, labošanu, saskaņošanu, sniegt
atzinumus
- nodrošināt ar Projektu saistīto sagatavojamo dokumentu, tiesību aktu
projektu un līgumu atbilstību tiesību aktiem
- risināt juridiskus jautājumus un sniegt juridisku atbalstu tiesību aktos
noteikto uzdevumu īstenošanai saistībā ar Projekta darbībām
- konsultēt projekta personālu par normatīvajiem aktiem un procedūrām par
ārstniecības personu, ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes
pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību
profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanu
- sagatavot Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus
- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās iepirkumu komisijās
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/13.AKK11
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu
uz ierēdņa amatu - EKSPERTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības
nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz
pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus
Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- sagatavot un aktualizēt projekta darbību īstenošanai nepieciešamo
informāciju par mērķa grupām un projektā veicamajām darbībām
- sniegt informatīvu, konsultatīvu un metodisku atbalstu mērķa grupām
Projekta darbību īstenošanai
- organizēt mērķa grupu atlases uz pieteikšanos kompensācijām, izvērtēt
pretendentu iesniegumus kompensāciju saņemšanai, sagatavot lēmumus un uzraudzīt
kompensāciju saņēmušo personu līgumu izpildi
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības
aprūpē vai sabiedrības veselībā
- pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē
- pieredze veselības aprūpes jomā
- izpratne par veselības aprūpes politiku un veselības aprūpes sistēmas
organizēšanas kārtību
- spēja strādāt komandā un izrādīt iniciatīvu, prasme plānot un organizēt
savu laiku
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 35. saimes III
līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/13.AKK12
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu
uz ierēdņa amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu
vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz
pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus
Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus, veikt līgumu juridisko
uzraudzību
- nodrošināt ar Projektu saistīto iekšējo un ārējo normatīvu sagatavošanu,
nodrošināt dokumentu atbilstību tiesību aktiem
- sniegt juridisku atbalstu projekta īstenošanā, konsultēt personālu par
normatīvo aktu un procedūru ievērošanu projekta darbību īstenošanai
- piedalīties publisko iepirkumu sagatavošanā un īstenošanā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams saistībā ar valsts apmaksāto veselības
aprūpes pakalpojumu organizēšanu veselības aprūpes jomā
- zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu un norisi
- spēja analizēt un piemērot tiesību normas administratīvās tiesībās, prasme
piemērot spēkā esošos normatīvos aktus
- labas datorprasmes
- precizitāte uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas prasmes, iniciatīva spēja strādāt individuāli un
grupā, plānot un organizēt savu laiku
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes
III B līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2018/13.AKK13
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Nozaru politikas departamenta
vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku
Ekonomikas ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, gudrs un izaicinājumiem
gatavs kolēģis. Darbs saistīts ar tūrisma politikas attīstības jautājumiem Interreg Europe
projektu īstenošanas ietvaros. Darba pienākumu sasaiste ar starptautisko vidi
padara to interesantu un dinamisku, kas savukārt ļauj attīstīt jaunas prasmes
un paplašināt profesionālo darba pieredzi. Paredzamais projektu īstenošanas
periods - 2 gadi.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē vai vadībzinātnē)
- teicamas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs
ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)
- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba koordinēšanas un
komunikācijas prasmes, sadarbības iemaņas
- zināšanas par uzņēmējdarbības veicināšanai pieejamiem atbalsta
instrumentiem, kā arī praktiska pieredze projektu vadībā un/vai darbā ar
Eiropas Savienības fondiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze ar publisko iepirkumu organizēšanu un īstenošanu
- praktiska pieredze Interreg Europe
projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Amata pienākumi:
- projektu koordinēšana
- ikdienas aktivitāšu plānošana, vadība un kontrole
- projektu lietvedības nodrošināšana
- projektu atskaišu gatavošana un publisko iepirkumu veikšana
- darba grupu pasākumu organizēšana, kā arī komunikācijas nodrošināšana ar
projektos iesaistītajiem sadarbības partneriem
Piedāvājam:
- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu
- starptautisku darba vidi
- plašu pieredzi atbildības jomas kontekstā
- projekta vadības prasmes attīstīšanu
- motivējošu un iedvesmojošu darba atmosfēru
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
OP 2018/13.AKK14
Ja esi zinošs un enerģisks jurists, kurš ir gatavs izaicinājumiem,
aicinām tevi pievienoties Ekonomikas ministrijas komandai Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es amatā
Ekonomikas ministrijai ir nepieciešamas tavas zināšanas par Eiropas
Savienības fondu jautājumiem, jo sevišķi normatīvo aktu izstrādes, iekšējo
kārtību, instrukciju un citu dokumentu sagatavošanas jomā. Novērtēsim arī tavas
ierosmes un priekšlikumus Latvijas inovācijas sistēmas pilnveidošanai, jo īpaši
plašākas sabiedrības iesaistei inovācijas aktivitātēs.
Tavs darbs būs saistīts ar Eiropas Savienības fondu programmu izstrādi un
ieviešanu, kā arī juridiskā atbalsta sniegšanu nodaļas un departamenta
kolēģiem. Veicot darba pienākumus, tev būs iespēja izteikt priekšlikumus, kas
nodrošinātu Eiropas Savienības fondu līdzekļu efektīvāku izmantošanu inovācijas
aktivitātes sekmēšanai Latvijā.
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze komerctiesību jomā, līgumu un
citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošanā, tiesību aktu izstrādē
- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu
- izpratne par Eiropas Savienības struktūrfondu administrēšanas sistēmu un
procesu
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras
svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Eiropas Savienības fondu
projektu vadību vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu
īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli tiks uzskatītas par
priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- labas analītiskās spējas, plānošanas, sadarbības un komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas
Savienības institūcijām
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (bruto no 1150-1400 euro)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv
vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2018/13.AKK15
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību vai ekonomikas zinātnē
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības
jautājumiem un tiesisko regulējumu Latvijā un Eiropas Savienībā
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas
dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādes un
virzības procesu
- saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja argumentēti un patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildības izjūta un iniciatīva
Amata pienākumi:
- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošanas
dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas konkurences, tirdzniecības un
patērētāju tiesību aizsardzības jomā
- identificēt Latvijas nacionālās intereses un nodrošināt pārstāvību un
viedokļa paušanu starptautiskās un Eiropas Savienības institūcijās patērētāju
tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un tirdzniecības jomā
- piedalīties valsts un nevalstisko institūciju organizētās apspriedēs un
darba grupās, rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citos pasākumos,
kas skar patērētāju tiesību un interešu aizsardzības, konkurences un
tirdzniecības jautājumus
- izvērtēt un sniegt atzinumus par patērētāju tiesību un interešu
aizsardzības jautājumiem, izskatīt privātpersonu un juridisku personu
iesniegumus
- analizēt Latvijas un Eiropas Savienības patēriņa tirgu un sniegt
priekšlikumus konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību aizsardzības
politikas pilnveidošanai
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- kursus zināšanu pilnveidei
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 20 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
OP 2018/13.AKK16
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un esi gatavs izaicinājumiem, ja vēlies
izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad
pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē
jaunu kolēģi!
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Fiskālās politikas
departamenta Fiskālās pārvaldības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu
laiku)
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas veido un vada
politikas ietvaru, nodrošina fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā
līmenī un saistīto interešu aizstāvību Eiropas
Savienības līmenī un citos starptautiskos formātos.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
finansēs, matemātikā, statistikā vai vadības zinātnēs
- vēlama vismaz viena gada pieredze ar ES saistītiem jautājumiem ekonomikas
un finanšu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem ekonomikas un finanšu jomā un
finanšu datu analīzi
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- analītiskas spējas, prezentācijas un sadarbības prasmes
- datora lietotāja līmeņa prasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Fiskālās politikas departamentam kolektīvam un mēs tev
uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- piedalīties valsts fiskālās politikas saistīto stratēģisko dokumentu un
fiskālās politikas ietvara vadībai nepieciešamos tiesību aktu projektu
sagatavošanā, saskaņošanā, apstiprināšanā
- piedalīties ministrijas kompetencē esošo tautsaimniecības stabilizācijas
un izaugsmes politikas plānošanas dokumentu, t. sk. Latvijas Stabilitātes
programmas un Latvijas Vispārējās valdības budžeta plāna projekta izstrādē
- nodrošināt fiskālo risku vispārējo vadību un piedalīties Fiskālo risku
deklarācijas sagatavošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/13.AKK17
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Audita
departamenta Iekšējā audita nodaļas auditora valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā auditā; iegūts
valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts iekšējo auditoru sertifikācijas
jomu reglamentējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā vai biedrības
"Iekšējo auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora profesionalitāti
apliecinošs sertifikāts tiks uzskatīts par priekšrocību
- darba pieredze, kas saistīta ar audita un kontroles jautājumiem, ilgāka
par gadu
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu, vēlama pieredze darbā valsts
pārvaldē vai pašvaldībā
- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādāšanā un ieviešanā
- Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana
ministrijas darbības jomās
- zināšanas par starptautiskiem iekšējā audita standartiem
- angļu valodas zināšanas
- kompetences: orientācija uz klientu, komunikācija, rūpes par kārtību,
precizitāti un kvalitāti, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 15. saimes
"Iekšējais audits" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa,
mēnešalga līdz 1150 euro
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla
nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Iekšējā audita nodaļas auditors" vai pa pastu
(adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2018/13.AKK18
Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281) izsludina atklātu
konkursu uz Latvijas Jūras akadēmijas (LJA) akadēmiskajiem amatiem Pētniecības
institūtā:
- vadošais pētnieks - divas vietas, pilna slodze, un viena vieta, nepilna
slodze
- doktora zinātniskais grāds tehniskajās, sociālajās, humanitārajās,
eksaktajās vai formālajās zinātnēs
- ne mazāk kā 3 gadi darbs augstākās izglītības iestādē vai zinātniskajā
institūtā
- ne mazāk kā 3 zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā
- ne mazāk kā 5 zinātniskie referāti starptautiskajās konferencēs Latvijā un
ārvalstīs pēdējo 6 gadu laikā
- nav ievēlēts nevienā citā zinātniskajā institūtā
- pieredze projekta pieteikumu izstrādē un projektu vadībā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- pētnieks - viena vieta, pilna slodze
- doktora zinātniskais grāds tehniskajās, sociālajās, humanitārajās,
eksaktajās vai formālajās zinātnēs
- ne mazāk kā 3 gadi darbs augstākās izglītības iestādē vai zinātniskajā
institūtā
- ne mazāk kā 3 zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā
- ne mazāk kā 3 zinātniskie referāti starptautiskajās konferencēs Latvijā un
ārvalstīs pēdējo 6 gadu laikā
- nav ievēlēts nevienā citā zinātniskajā institūtā
- pieredze projekta pieteikumu izstrādē un projektu vadībā tiks uzskatīta
par priekšrocību
Amata pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums ar norādi - uz kādu amatu pretendējat
- dzīves un darba gājums (CV)
- izglītības, zinātnisko un akadēmisko dokumentu kopijas
- publikāciju un referātu sarakstu par pēdējiem 6 gadiem
- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Jūras akadēmija informē, ka:
1) jūsu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras
akadēmija, kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, tālr.
67161129.
Konkursa termiņš - viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas. Dokumenti
jāiesniedz personīgi Latvijas Jūras akadēmijas rektorātā vai jānosūta pa pastu:
Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, ar norādi "Konkursam uz akadēmiskajiem
amatiem".
OP 2018/13.AKK19
Tieslietu ministrija atsauc 2018. gada 15. janvārī laidienā Nr. 10 (6096)
publicēto paziņojumu (OP 2018/10.AKK4) par Tieslietu ministrijas
izsludināto konkursu uz vakanto NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA POLITIKAS
IZSTRĀDES UN RELIĢIJAS LIETU NODAĻAS JURISTA ierēdņa amatu.
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto NOZARU
POLITIKAS DEPARTAMENTA POLITIKAS IZSTRĀDES UN RELIĢIJAS LIETU NODAĻAS JURISTA
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- zināšanas konstitucionālo, administratīvo un cilvēktiesību jomā,
intelektuālā īpašuma, Eiropas Savienības tiesību, kā arī publisko reģistru jomā
(zināšanas datu aizsardzības, publisko reģistru, reliģisko lietu, nekustamā
īpašuma valsts kadastra uzturēšanas, zemes reformas īstenošanas tiesību
politikas jomā tiks uzskatīta par prioritāti)
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi un
virzību
- angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft
Office un interneta pārlūkprogrammas)
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus
- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus
- analītiskā domāšana un patstāvība
Veicamie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo
ziņojumu projektus
- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā
- sagatavot viedokli attiecībā par ministrijas, tās padotībā esošo iestāžu
un citu institūciju izstrādātiem projektiem nodaļas kompetences ietvaros
- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu
iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas
struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai
pašvaldību iestādēm par personas datu aizsardzības jautājumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas. Papildus pieteikumu vēstulē norādīt, uz kuru vakanci pretendē,
informāciju par iegūto profesionālo pieredzi, atsauksmes sniedzēju (iestādes
nosaukumu, vārdu, uzvārdu, amatu un kontaktinformāciju). Tālr. uzziņām
67036722, 67036731.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/13.AKR1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 13. decembrī izsludinātais
konkurss uz vakanto Audita departamenta Iekšējā audita nodaļas auditora valsts
civildienesta ierēdņa amatu noslēdzies bez rezultāta.