Laidiens: 29.06.2018., Nr. 129

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/129.AKK1

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus bērnu tiesību aizsardzības, ārpusģimenes aprūpes un valsts sociālo pabalstu ģimenēm ar bērniem jomā

- izstrādāt normatīvo regulējumu audžuģimeņu informācijas sistēmas ieviešanai

- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un citu dokumentu projektiem

- konsultēt valsts pārvaldes iestādes un citas valsts un pašvaldības institūcijas, nevalstiskās organizācijas un citas juridiskas un fiziskas personas par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām un nevalstiskajām organizācijām par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- pārstāvēt ministrijas viedokli, sniegt konsultācijas un informāciju amata kompetences ietvaros plašsaziņas līdzekļiem, kā arī nodrošināt sabiedrības informēšanu (dažādu informatīvo materiālu sagatavošana un informatīvu pasākumu organizēšana un piedalīšanās tajos)

- sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem

- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- labas zināšanas bērnu tiesību aizsardzības un ārpusģimenes aprūpes jautājumos

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai

- labas datorprasmes, datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv, vai pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, tālr. uzziņām 67021621 vai 67021632.


OP 2018/129.AKK2

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Resursu vadības departamenta Materiālo resursu daļas elektrotehnisko iekārtu elektroinženieris (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) (darbavieta: Peldu iela 30, Rīga)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- vidējā profesionālā izglītība vai augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām (civilā aizsardzība, ugunsdrošība un aizsardzība 160 h kurss)

- elektrisko iekārtu inženiera apliecība

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas krievu valodas zināšanas

- teicama komunikāciju prasme

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panāk izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- profesionālā pieredze nozarē

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt, kontrolēt un veikt darbus, kas saistīti ar elektroietaišu, hidroietaišu un siltumietaišu uzturēšanu Dienesta pārvaldīšanā esošajos objektos

- nodrošināt drošu un ekonomisku elektroietaišu, hidroietaišu un siltumietaišu darbību, uzraudzīt un koordinēt līgumorganizācijas, kas veic to apkopi Dienesta pārvaldīšanā esošajos objektos

- savas kompetences ietvaros veikt elektroiekārtu remontu

- veikt iekšējo elektrotīklu un kabeļu montāžu Dienesta pārvaldīšanā esošajos objektos

- plānot un nodrošināt elektroietaišu un instrumentu periodisko remontu

- veikt strādājošo instruktāžu elektrodrošībā un ugunsdrošībā, sadarbībā ar darba drošības speciālistu

- atbildēt par ugunsdrošības un elektrodrošības noteikumu ievērošanu objektā Peldu ielā 30, Rīgā

- reģistrēt un nodot ūdens, siltuma un elektrības skaitītāju patēriņa mērītāju rādītājus objektā Peldu ielā 30, Rīgā

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lv ar norādi - RVD Materiālo resursu daļas elektrotehnisko iekārtu elektroinženieris. Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/129.AKK3

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Rīgas 1.nodaļas VECĀKĀ KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā ar tiesību aktiem ( pieteikuma vēstulē norādīt - kādiem)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- izpratne par ielūgumu un izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas Republikā

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā

- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē - vismaz 1 gads

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt informāciju ar Nodaļas darbu saistītos jautājumos

- pieņemt dokumentus ielūgumu un izsaukumu apstiprināšanai

- lēmumprojektu sagatavošana Nodaļas kompetences jautājumos (ielūgumi, izsaukumi)

- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām

Pārvalde piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu EUR 730 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 810 (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumentu kopija

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026,

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026,

- nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā KAS amatam".

Uzziņas pa tālr. 67219273.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026.


OP 2018/129.AKK4

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Dienvidkurzemes pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta: E. Veidenbauma iela 11, Liepāja)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- 2.līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lv ar norādi - Dienvidkurzemes pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā. Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/129.AKK5

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās virsmežniecības Babītes nodaļas Jūrmalas apgaitas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.


OP 2018/129.AKK6

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā grāmatveža (darbinieka) amatu Finanšu politikas departamenta Finanšu uzskaites nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām

- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs, ekonomikā

- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība

- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos

- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- kārtot ministrijas norēķinu kontu Valsts kasē grāmatvedības uzskaiti

- nodrošināt citu institūciju iesniegto pārskatu par finanšu līdzekļu izlietojumu atbilstību normatīvo aktu prasībām pārbaudi, izdevumu atjaunošanu un saraksti ar citām institūcijām

- veikt ministrijas darbinieku komandējumu izdevumu finanšu uzskaiti, u.c.

Darbinieka amatam noteikta: 14 saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 940 līdz 1160 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.


OP 2018/129.AKK7

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Austrumlatgales virsmežniecības Balvu nodaļas Lazdukalna apgaitas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.


OP 2018/129.AKK8

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto Austrumlatgales virsmežniecības Ludzas nodaļas Zaļesjes apgaitas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)