Laidiens: 29.06.2018., Nr. 129
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/129.AKK1
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus bērnu
tiesību aizsardzības, ārpusģimenes aprūpes un valsts sociālo pabalstu ģimenēm
ar bērniem jomā
- izstrādāt normatīvo regulējumu audžuģimeņu informācijas sistēmas
ieviešanai
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu,
attīstības plānošanas dokumentu un citu dokumentu projektiem
- konsultēt valsts pārvaldes iestādes un citas valsts un pašvaldības
institūcijas, nevalstiskās organizācijas un citas juridiskas un fiziskas
personas par amata kompetencē esošajiem jautājumiem
- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām un nevalstiskajām
organizācijām par amata kompetencē esošajiem jautājumiem
- pārstāvēt ministrijas viedokli, sniegt konsultācijas un informāciju amata
kompetences ietvaros plašsaziņas līdzekļiem, kā arī nodrošināt sabiedrības
informēšanu (dažādu informatīvo materiālu sagatavošana un informatīvu pasākumu
organizēšana un piedalīšanās tajos)
- sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem
- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu, sistematizāciju,
apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz
glabāšanas termiņa beigām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs
- labas zināšanas bērnu tiesību aizsardzības un ārpusģimenes aprūpes
jautājumos
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, labas angļu valodas
zināšanas
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo
kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai
- labas datorprasmes, datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas
prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes III līmenis un 12.
mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot elektroniski uz e-pastu: LM_Atlase@lm.gov.lv,
vai pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, tālr. uzziņām 67021621 vai 67021632.
OP 2018/129.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - Resursu vadības departamenta Materiālo resursu daļas
elektrotehnisko iekārtu elektroinženieris (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku) (darbavieta: Peldu iela 30, Rīga)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- vidējā profesionālā izglītība vai augstākā izglītība, kas papildināta ar
nozarei atbilstošām mācībām (civilā aizsardzība, ugunsdrošība un aizsardzība
160 h kurss)
- elektrisko iekārtu inženiera apliecība
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas krievu valodas zināšanas
- teicama komunikāciju prasme
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panāk izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
- profesionālā pieredze nozarē
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt, kontrolēt un veikt darbus, kas saistīti ar elektroietaišu, hidroietaišu un siltumietaišu
uzturēšanu Dienesta pārvaldīšanā esošajos objektos
- nodrošināt drošu un ekonomisku elektroietaišu, hidroietaišu
un siltumietaišu darbību, uzraudzīt un koordinēt līgumorganizācijas, kas veic to apkopi Dienesta
pārvaldīšanā esošajos objektos
- savas kompetences ietvaros veikt elektroiekārtu remontu
- veikt iekšējo elektrotīklu un kabeļu montāžu Dienesta pārvaldīšanā
esošajos objektos
- plānot un nodrošināt elektroietaišu un instrumentu periodisko remontu
- veikt strādājošo instruktāžu elektrodrošībā un ugunsdrošībā, sadarbībā ar
darba drošības speciālistu
- atbildēt par ugunsdrošības un elektrodrošības noteikumu ievērošanu objektā
Peldu ielā 30, Rīgā
- reģistrēt un nodot ūdens, siltuma un elektrības skaitītāju patēriņa
mērītāju rādītājus objektā Peldu ielā 30, Rīgā
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās
sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lv
ar norādi - RVD Materiālo resursu daļas elektrotehnisko iekārtu
elektroinženieris. Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais
dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/129.AKK3
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Rīgas
1.nodaļas VECĀKĀ KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA ierēdņa amatu (uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā ar tiesību aktiem ( pieteikuma vēstulē norādīt - kādiem)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- izpratne par ielūgumu un izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību
Latvijas Republikā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē - vismaz 1
gads
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt informāciju ar Nodaļas darbu saistītos jautājumos
- pieņemt dokumentus ielūgumu un izsaukumu apstiprināšanai
- lēmumprojektu sagatavošana Nodaļas kompetences jautājumos (ielūgumi,
izsaukumi)
- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām
Pārvalde piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu EUR 730 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes
laika līdz EUR 810 (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1.līnijā
1, k-3, Rīgā, LV-1026,
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026,
- nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums vecākā KAS amatam".
Uzziņas pa tālr. 67219273.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026.
OP 2018/129.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Dienvidkurzemes pārvaldes
inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta: E.
Veidenbauma iela 11, Liepāja)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 2.līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas
nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā,
pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības
veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu
uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā)
vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām
mācībām
- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai
darba pienākumu veikšanai
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās
sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: personals@pvd.gov.lv
ar norādi - Dienvidkurzemes pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā.
Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, Pārtikas un veterinārais
dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/129.AKK5
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas
reģionālās virsmežniecības Babītes nodaļas Jūrmalas apgaitas mežziņa ierēdņa
amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv, 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa
norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.
OP 2018/129.AKK6
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā grāmatveža (darbinieka) amatu Finanšu politikas departamenta Finanšu
uzskaites nodaļā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas
prasībām
- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs, ekonomikā
- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- kārtot ministrijas norēķinu kontu Valsts kasē grāmatvedības uzskaiti
- nodrošināt citu institūciju iesniegto pārskatu par finanšu līdzekļu
izlietojumu atbilstību normatīvo aktu prasībām pārbaudi, izdevumu atjaunošanu
un saraksti ar citām institūcijām
- veikt ministrijas darbinieku komandējumu izdevumu finanšu uzskaiti, u.c.
Darbinieka amatam noteikta: 14 saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 940 līdz 1160 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem
iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv
sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, Motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv
divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2018/129.AKK7
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Austrumlatgales virsmežniecības Balvu nodaļas Lazdukalna apgaitas mežziņa
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa
norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.
OP 2018/129.AKK8
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) atkārtoti izsludina konkursu uz
vakanto Austrumlatgales virsmežniecības Ludzas nodaļas Zaļesjes apgaitas
mežziņa ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par
fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu
brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības
regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts meža dienests informē, ka pieteikuma
dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa
norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir
Valsts meža dienests, kontaktinformācija: 13.janvāra iela 15, Rīga, LV-1932.