Laidiens: 28.06.2018., Nr. 128
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/128.AKK1
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ.
Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es - valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (3 vakances) uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās institūcijās, kas saistītas
ar izglītības un zinātnes procesa norisi, t.sk. pieņemt pārvaldes lēmumus pārbaudes
ietvaros
- izskatīt privātpersonu iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
valsts valodā un divās svešvalodās, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu
saistītos dokumentus un dokumentu projektus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- veikt pieņemto pārvaldes lēmumu un sagatavoto dokumentu pēcpārbaudi,
izvērtējot to atbilstību, lietderību un tiesiskumu
- analizēt izglītības iestāžu darbību, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu
pilnveidošanai un izglītības iestāžu darba uzlabošanai
- sagatavot ierosinājumus par uzraudzības funkcijas īstenošanas pilnveidi un
efektivitātes paaugstināšanu
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 3 gadi),
vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 2 gadi)
- prasme piemērot izglītības un izglītības vadības tiesību aktus
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu
intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze konfliktu risināšanā
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības
dalībvalstu valoda
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
- amats ir klasificēts 26.1 saimes IV līmenī (11.mēnešalgu grupa), mēnešalgas
apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus
dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā, Zigfrīda
Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam vecākais
eksperts" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834, 67387865.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības kvalitātes valsts dienests informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības
kvalitātes valsts dienests, tālr. 67387865.
OP 2018/128.AKK2
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr.
90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (amata
saime 21, līmenis IIIB)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt valsts kompensācijas pieprasījumus, sagatavot administratīvo aktu
projektus
- veikt paziņojumu par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības sniegšanu
kriminālprocesā atbilstības pārbaudi
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību
līgumu projektus, veikt to iepriekšējo papildpārbaudi
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts un pašvaldību iestādēs, tiesu varas un tiesu varai
piederīgajās institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda), zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums pēc pārbaudes laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai
paredzētajam apmēram no EUR 840 līdz 1060
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi vakance "juriskonsulta/-es
amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas divdesmit dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā
4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo
daļu, Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikumu dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības administrācija,
adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālr.
67515290.
OP 2018/128.AKK3
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Juridiskā departamenta Privāto tiesību nodaļas vadītāja vietnieks (uz
nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu jurista darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
1253 EUR līdz 1647 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas)
un veselības apdrošināšanu
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- divu gadu juridiskā darba pieredze privāto tiesību jomā
- vēlama juridiskā darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz divi gadi) un
vadošā darba pieredze
- labas angļu valodas zināšanas (tiks veikta zināšanu pārbaude testa veidā)
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt
uzticētos uzdevumus
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt, izvērtēt un saskaņot publisko iepirkumu līgumus, līgumus
privāto tiesību jomā, kā arī vienošanās dokumentus valsts pārvaldes jomā
- izstrādāt normatīvo aktu un citu atbilstošo dokumentu projektus nodaļas
kompetences ietvaros, kā arī sniegt atzinumus privāto tiesību jomā
- piedalīties iepirkumu komisijās un darba grupās, kas saistītas ar privāto
tiesību jautājumiem un nodaļas darbu
- plānot, metodiski vadīt, līdzdarboties un izstrādāt nozares ārējos un
iekšējos tiesību aktu projektus
- veikt aizsardzības nozares iekšējo normatīvo aktu juridisko ekspertīzi
atbilstoši ārējo normatīvo aktu prasībām
- organizēt un piedalīties sarunās starp lietā iesaistītajām pusēm, tajā
skaitā ar starptautiskajiem partneriem
- veikt valsts interešu pārstāvību tiesvedības procesā
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K.Valdemāra
ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/128.AKK4
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ.Nr.900009476367) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latvijas Valsts kinofotofonodokumentu
arhīva Elektronisko dokumentu nodaļas vadītājs/a uz nenoteiktu laiku
Darbavieta: Šmerļa iela 5, Rīga.
LNA aicina savā komandā nodaļas vadītāju, kura pienākumos ietilpst vadīt
nodaļas darbu, institūciju elektronisko dokumentu, reģistru un informācijas
sistēmu datu pieņemšanu valsts glabāšanā, veikt normatīvo aktu projektu un
metodisko dokumentu izstrādi atbilstoši nodaļas kompetencei;
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai ar to saistītā nozarē
- pieredze vadošā amatā no 1 līdz 3 gadiem
- pieredze komandas vadīšanā, spēja uzklausīt un motivēt pakļautībā esošos
darbiniekus, veidot savstarpēji saistītu komunikāciju un sadarbību; spēja
identificēt būtiskākos jautājumus un pamatcēloņus sarežģītās situācijās,
pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- izvērtēt sistēmu projektēšanas un arhitektūras specifikācijas, datu
modeļus, shēmas un dokumentu reģistrus XML, XLS u.c. formātos
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, MS Office
pieredzējuša lietotāja līmenī
- svešvalodu zināšanas (angļu), kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei
Galvenie pienākumi:
- organizēt un vadīt nodaļas darbu
- koordinēt institūciju, kā arī likvidēto un reorganizēto institūciju,
radītu vai uzkrātu elektronisko dokumentu, reģistru un informācijas sistēmu
datu uzkrāšanu arhīvā, nodrošinot to pieņemšanu valsts glabāšanā tiešsaistē,
izmantojot VVAIS informācijas saņemšanas un uzkrāšanas risinājumu
- organizēt institūciju sagatavoto elektronisko dokumentu nodošanas pakotņu
un XML struktūrshēmu pārbaudi, uzlabošanu un aktualizēšanu
- koordinēt jaunu XML struktūrshēmu izstrādi institūciju informācijas
sistēmās esošo elektronisko dokumentu un datu nodošanai valsts glabāšanā
- kontrolēt valsts glabāšanā pieņemto elektronisko dokumentu, reģistru,
informācijas sistēmu datu saglabāšanu arhīva serveros saskaņā ar normatīvo aktu
prasībām
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- profesionālās pilnveides un izaugsmes iespējas
- mēnešalga pārbaudes laikā 1045 euro (1300
euro atbilstoši profesionālajai
pieredzei 3.kategorijai) pirms nodokļu nomaksas.
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesis", jāiesniedz vai jānosūta pretendenta
pieteikuma un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstāko
izglītības apliecinoša dokumentu kopiju uz e-pasta adresi: personals@arhivi.gov.lv
vai Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā,
LV-1050. Uzziņas pa tālruni 29794545, 22324649. Konkursa pretendenta pieteikuma
un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes", "Vakances".
OP 2018/128.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras
departamenta vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz
noteiktu laiku
Ekonomikas ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, gudrs un
izaicinājumiem gatavs kolēģis. Darbs saistīts ar enerģētikas politikas izstrādi
un īstenošanu Latvijā. Darba pienākumos ietilpst enerģētikas jomas normatīvo
aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde, jo īpaši dabasgāzes tirgus un
infrastruktūras jomā, piedalīties enerģētikas nozares mobilizācijas plāna
sagatavošanā, līdzdalība informācijas apkopošanā un analīzē par enerģētikas
jautājumiem, kā arī ministrijas viedokļa pārstāvēšana dažādās sanāksmēs un
darba grupās.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs, inženierzinātnēs vai dabas zinātnēs
- zināšanas un darba pieredze enerģētikas sektorā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu
izstrādi un apriti
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- ļoti labas angļu valodas prasmes
- analītiskās spējas un labas prezentācijas prasmes
- spēja precīzi, argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, labas
komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu
- iegūt vērtīgu pieredzi enerģētikas jomā un piedalīties tās nākotnes
veidošanā
- atalgojums atbilstoši 12.mēnešalgu grupai (1100-1250 euro)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz
e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām
67013183.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts: pasts@em.gov.lv.
OP 2018/128.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģētikas politikas administrēšanas
departamenta juriskonsulta/-es amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- zināšanas administratīvajā procesā iestādē, Eiropas Savienības normatīvo
aktu piemērošanā un normatīvo aktu izstrādē
- vēlama vismaz 3 gadu atbilstoša profesionālā darba pieredze (pieredze
darbā valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, analītiskās spējas un neatlaidība
- prasme strādāt komandā
- izpratne par uzņēmējdarbības gada pārskatiem un energoauditu
tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- juridiskā atbalsta nodrošināšana Enerģētikas politikas administrēšanas
departamentam
- komersantu iesniegumu izskatīšana, izvērtēšana un lēmumu projektu izstrāde
- ar tiesvedībām saistītu dokumentu sagatavošana un iestādes pārstāvēšana
tiesā
Piedāvājam:
- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm, vērtīgu pieredzi un
profesionālās izaugsmes iespējas
- kursus zināšanu pilnveidei
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no izludināšanas
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv,
vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu konkursa norisi. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu
apstrādes pārzinis ir Ekonomikas ministrija. Kontaktinformācija: Brīvības iela
55, Rīga LV-1519, tālr. +371 67013100, fakss +371 67280882, e-pasts: pasts@em.gov.lv.