Laidiens: 20.06.2018., Nr. 122

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/122.AKK1

Biznesa augstskola Turība (reģistrācijas Nr. 3345800213) izsludina atklātu konkursu uz vakantajiem ārvalstu akadēmiskā personāla amatiem darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projekta iesniegumu atlases kārtas ietvaros

Docents/-e - Masu komunikācija (1 vakance)

Docents/-e - Tūrisma stratēģiskā vadība (1 vakance)

Docents/-e - Finanses un ekonomika (1 vakance)

Docents/-e - Starptautiskās tiesības (1 vakance)

Docents/-e - Organizāciju drošība (1 vakance)

Prasības amatu pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds attiecīgajā zinātnē

- vismaz 5 gadu darba pieredze zinātniskajā un akadēmiskajā darbā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām

- teicamas angļu valodas zināšanas

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā noteiktajam amatam

- izglītības dokumentu kopijas, kas apliecina atbilstošajam amatam nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī pētniecības, akadēmiskā, administratīvā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto darbu saraksts pēc "EUROPASS" (Curriculum Vitae) veidlapas parauga

- apliecinājums, ka iepriekšējo piecu gadu laikā nodarbinātību akadēmiskā amatā kādā no akreditētām ārvalstu augstskolām, iekļaujot minētās augstskolas akreditācijas dokumenta kopiju

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

Lūdzam iesniegt iepriekš minētos dokumentus līdz 2018. gada 20. jūnijam, sūtot elektroniski uz e-pasta adresi valdis.rocens@turiba.lv vai ierodoties personīgi darba dienās no plkst. 9.00 līdz 17.00 Graudu ielā 68, Rīgā, LV-1058.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Biznesa augstskola Turība informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Biznesa augstskola Turība.


OP 2018/122.AKK2

Biznesa augstskola Turība (reģistrācijas Nr. 3345800213) izsludina doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasi darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projekta iesniegumu atlases kārtas ietvaros.

Atlase tiek izsludināta šādos studiju virzienos:

- Informācijas un komunikācijas zinātnes

- Viesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija, Viesmīlības serviss

- Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība

- Tiesību zinātnes

- Iekšējā drošība un civilā aizsardzība

Kandidātam jābūt doktorantūras pēdējā kursa studentam vai zinātniskā grāda pretendentam. Vēlama pieredze zinātniskajā un akadēmiskajā darbā.

Pieteikuma vēstule un CV iesniedzami līdz 2018. gada 20. jūnijam, sūtot elektroniski uz e-pasta adresi valdis.rocens@turiba.lv vai ierodoties personīgi darba dienās no plkst. 9.00 līdz 17.00 Graudu ielā 68, Rīgā, LV-1058.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Biznesa augstskola Turība informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Biznesa augstskola Turība.


OP 2018/122.AKK3

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

JURIDISKĀ DEPARTAMENTA PROJEKTU ADMINISTRĒŠANAS JURIDISKĀS DAĻAS JURISKONSULTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalga no 894 EUR līdz 1174 EUR un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pienākumi:

- risināt juridiska rakstura jautājumus saistībā ar valsts un Eiropas Savienības fondu atbalsta administrēšanu

- izvērtēt sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu

- pārstāvēt dienesta intereses administratīvajā un vispārējās jurisdikcijas tiesā

- veidot un uzturēt pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem

- spēt loģiski spriest un pamatot savu viedokli, pieņemt lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus

- ievērot profesionālās ētikas principus un normas

Prasības:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pēdējo piecu gadu laikā iegūta profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, t.sk. pieredze darbā ar administratīvā procesa tiesībām

- pieredze interešu pārstāvībā tiesā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- zināšanas par valsts un Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem tiks uzskatītas par priekšrocību

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.

Tālruņi uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājas lapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/122.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Finanšu vadības departamenta Struktūrfondu finanšu vadības nodaļas vadītājs/-a (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vadībā, ekonomikā vai grāmatvedībā, vai vadības zinātnēs

- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vadības vai ekonomikas, vai grāmatvedības jomā - ne mazāka par trīs gadiem (pēdējo piecu gadu laikā)

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana valsts budžeta finanšu vadības jomā un prasme normatīvajos aktos noteiktās prasības piemērot praksē

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par ES fondu līdzfinansēto projektu finanšu plānošanas un uzraudzības principiem

- vadības, mērķu noteikšanas, darbības plānošanas un kontroles prasmes

- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus, prezentēt viedokli

- komunikācijas prasmes

- prasmes lietot MS Office programmas, t. sk. teicamas MS Excel lietotāja prasmes, un biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras (turpmāk - Aģentūra) īstenoto Eiropas Savienības fondu (turpmāk - ES fondu) projektu, kā arī citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto projektu un pasākumu īstenošanai nepieciešamā finansējuma plānošanu, maksājumu plūsmas prognozēšanu, budžeta izpildes kontroli un analīzi; Aģentūrā noteiktā kārtībā sagatavot finanšu pieprasījumu ES fondu projektu īstenošanai nepieciešamā finansējuma iekļaušanai valsts budžeta projektā, pamatojot finanšu resursu nepieciešamību; nodrošināt finansējuma pieejamību Aģentūras īstenotajiem ES fondu projektiem un projektu aktivitātēm atbilstošu finanšu līdzekļu plūsmu, nodrošināt fiskālās disciplīnas ievērošanu.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1216,00 EUR, 2. kategorija: 1399,00 EUR, 3. kategorija: 1598.00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010 vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "FVD_SFVN_vadītājs". Informācija pa tālruni 67021841 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuri atbilst obligātajām prasībām.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Nodarbinātības valsts aģentūra, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 38 k-1, Rīga, LV-1010.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2018/122.AKK5

Latvijas Kultūras akadēmija, reģistrācijas Nr. 90000039164, izsludina atklātu doktorantu un doktora zinātniskā grāda pretendentu atlasi studiju virzienā "Humanitārās un mākslas zinātnes" Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" pirmās, otrās un trešās projektu iesniegumu atlases kārtas īstenošanas noteikumi" (09.01.2018.).

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: https://lka.edu.lv/lv/par-akademiju/vakances/

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2021. gada 1. jūnijam.

Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi liga.upite@lka.edu.lv vai pa pastu, adrese: Ludzas iela 24, Rīgā, ar norādi "Atklātai doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasei".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Kultūras akadēmija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Kultūras akadēmija.


OP 2018/122.AKK6

Latvijas Kultūras akadēmija, reģistrācijas Nr.90000039164, izsludina atklātu ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienā "Humanitārās un mākslas zinātnes" Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 "Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" pirmās, otrās un trešās projektu iesniegumu atlases kārtas īstenošanas noteikumi" (09.01.2018.).

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: https://lka.edu.lv/lv/par-akademiju/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2021. gada 1. jūnijam.

Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi liga.upite@lka.edu.lv vai pa pastu, adrese: Ludzas iela 24, Rīgā, ar norādi "Atklātai ārvalstu akadēmiskā personāla atlasei".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Kultūras akadēmija informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Kultūras akadēmija.


OP 2018/122.AKK7

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) aicina pieteikties darbā VECĀKO GRĀMATVEDI darbam ar ilgtermiņa ieguldījumu un krājumu uzskaiti

Galvenie pienākumi:

- veikt nemateriālu ieguldījumu, pamatlīdzekļu, finanšu ieguldījumu un krājumu uzskaiti

- veikt grāmatojumus un kārtot grāmatvedības reģistrus

- sagatavot kontu apgrozījumus un nepieciešamās atskaites

- sagatavot inventarizāciju sarakstus un citus dokumentus par atbildībā esošiem grāmatvedības reģistriem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā ekonomiskā izglītība

- pieredze grāmatvedībā (vismaz 1 gads), vēlams valsts budžeta iestāžu grāmatvedības organizācijā un finanšu datu analīzē

- vēlama pieredze ar nekustamo īpašumu grāmatvedības uzskaiti

- zināšanas un izpratne grāmatvedības uzskaites kārtošanā valsts budžeta iestādēs,

- valsts budžeta iestādēs reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasmes to izmantošanai praktiskajā darbā

- zināšanas un izpratne par finanšu pārskatu, operatīvo un statistikas pārskatu sagatavošanu

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, Word), vēlama pieredze darbā ar Horizon

- precizitāte, rūpes par darba kvalitāti, ētiskums, spēja ātri apgūt jaunas zināšanas un strādāt komandā

Piedāvājam:

- dinamisku un aizraujošu darbu vadošajā valsts pārvaldes iestādē veselības nozarē

- darba vietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanu

- atalgojumu no 819 līdz 1167 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Ja šis piedāvājums ir uzrunājis, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli līdz 28. jūnijam uz e-pasta adresi personals@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā grāmatveža amatam" (dokumentus var iesniegt arī klātienē Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā).

Papildu informācijai: tālr. 67876018, Personāla un dokumentu pārvaldības departaments. Informējam, ka sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz 2. kārtu.


OP 2018/122.AKK8

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ventspils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- vadīt sociālās uzvedības korekcijas programmas un sociālās rehabilitācijas programmas probācijas klientiem

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas;

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījum sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Ventspils TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi darbs@vpd.gov.lv, pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē Atpūtas ielā 16, Ventspilī. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Ventspils teritoriālajā struktūrvienībā Atpūtas ielā 16, Ventspilī.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi

iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.


OP 2018/122.AKK9

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Dienvidlatgales virsmežniecības Krāslavas nodaļas Robežnieku apgaitas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 800,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)