Laidiens: 17.01.2018., Nr. 12
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/12.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles, analīzes un metodikas
daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās
zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē
vai nodokļu administrēšanā
- pieredze nodokļu jomā ne mazāk kā 2 gadi
- zināšanas VID un nodokļu (transfertcenas) reglamentējošos normatīvajos
aktos
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, kā arī prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatprasmes MS Outlook,
Word, PowerPoint, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- līdzdarboties transfertcenu risku analīzes jomā gan Latvijā, gan
starptautiskajā līmenī
- nodot iegūto un apkopoto informāciju atbildīgajām VID struktūrvienībām
kontroles pasākumu veikšanai
- plānot un uzraudzīt nodokļu kontroles darba procesu
- ieguldīt sevi inovatīvu ideju izstrādē un ieviešanā Latvijā un
starptautiskā līmenī
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- specializētu izglītību nodokļu administrēšanas jomā un finanšu pārskatu
administrēšanas jomā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_SDKAMD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/12.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Muitas atļauju kontroles daļas Otrās atļauju uzraudzības nodaļas
vecākā/-ās muitas eksperta/-es (vakance uz noteiktu
laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts
pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt muitas iestāžu izsniegto atļauju nosacījumu izpildes kontroli un
lēmumu sagatavošanu
- izskatīt iesniegumus un sniegt atbildes uz tiem
- nodrošināt nodokļu maksātāju konsultēšanu normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocība pretendentiem ar pieredzi muitas jomā.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdnim noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP_MAKD_2AUN_VME_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/12.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās
zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze uzskaites vai nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads
- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos
- izpratne par informācijas sistēmu prasību analīzi un testēšanu
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt informācijas apmaiņu tiešo un netiešo nodokļu jomā ar ārvalstu
nodokļu administrācijām
- veikt VID un Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu
pilnveidošanu, uzturēšanu un jaunu Eiropas Savienības nodokļu informācijas
sistēmu ieviešanu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, kā arī sniegt priekšlikumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vācu, franču vai krievu valodas zināšanām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_CIAD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/12.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
administrēšanas risku vadības daļas Risku vadības nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas (turpmāk - daļa) kompetencē ir
Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana nodokļu ieņēmumu analīzes, nodokļu administrēšanas procesu
analīzes jomās un nodokļu jomas taktiskā līmeņa risku vadībā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama
sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, dabaszinātnēs, matemātikā vai
informācijas tehnoloģijās
- zināšanas nodokļu normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu saistību izpildes risku analīzi
- novērtēt veikto pasākumu funkcionālo efektivitāti
- uzturēt risku pārvaldības sistēmu nodokļu iekasēšanas jomā
- sagatavot atzinumus un sniegt priekšlikumus par citu institūciju
izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo
normatīvo aktu projektiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- iespēju apgūt ārvalstu nodokļu administrāciju pieredzi risku vadības jomā
- iespēju apgūt lielu datu masīvu apstrādes un analīzes metodes
- iespēju radoši strādāt, risinot nestandarta problēmas
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Priekšrocības pretendentiem ar:
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās, dabaszinātnēs vai informācijas
tehnoloģijās
- labām datorprasmēm un iemaņām strādāt ar liela apjoma informāciju
- labām angļu valodas zināšanām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NARVD_RVN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2018/12.AKK5
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2018. gada 10. janvārī (OP 2018/7.AKK26) publicēto paziņojumu
par Finanšu pārvaldes grāmatvedības
eksperta/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).
Pareizi lasīt šādi:
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- nodrošināt Resursu vadības sistēmas "Horizon"
uzraudzību un izmantošanas koordinēšanu
- nodrošināt nepieciešamo izmaiņu ieviešanu Resursu vadības sistēmas
"Horizon" klasifikatoros atbilstoši
normatīvo aktu un iestādes finanšu un vadības grāmatvedības uzskaites prasībām
- konsultēt VID ierēdņus un darbiniekus par Resursu vadības sistēmas
"Horizon" izmantošanu
- veikt informācijas sistēmu, tajā skaitā Resursu vadības sistēmas
"Horizon", prasību definēšanu, izmaiņu
testēšanu un līdzdalību to ieviešanā.
OP 2018/12.AKK6
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2018. gada 10. janvārī (OP 2018/7.AKK24) publicēto paziņojumu
par Muitas pārvaldes Kurzemes muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles
punktu vecākā/-ās muitas eksperts/-es amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku).
Pareizi lasīt šādi: "VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Muitas pārvaldes Kurzemes muitas kontroles punktu daļas Muitas
kontroles punktu vecākā/-ās muitas uzrauga/-es amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku).
OP 2018/12.AKK7
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Budžeta un finanšu
nodaļas vadītāja/-as ierēdņa vietu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība grāmatvedībā un/vai ekonomikā, finansēs
- vismaz 2 gadu darba pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā līdzīgā
amatā
- teicamas zināšanas finanšu vadības un plānošanas jomā, finanšu uzskaites
un aprites procesu, kā arī procedūru izstrādē un vadīšanā valsts pārvaldē
- zināšanas un pieredze par valsts vai pašvaldību budžeta pārskatu
informācijas sistēmām
- zināšanas projektu vadībā un finanšu plānošanā
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt komandā
- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju
- augsta atbildības izjūta, spēja operatīvi darboties paaugstināta stresa
situācijā, spēja efektīvi risināt problēmas
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru, ļoti labas
prasmes MS Excel
- zināšanas un pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "Horizon"
- vēlamas zināšanas Horizon BI (Microstrategy)
sistēmā
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- iestādes budžeta plānošana, pārskatīšana, izpildes kontrole, priekšlikumu
sagatavošana
- finanšu vadības un kontroles sistēmas pārraudzīšana, tās optimizēšana
- iestādes finansēšanas plānu, tāmju un citu ar finanšu informāciju saistītu
atskaišu sagatavošana
- naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības dokumentu pārraudzība
- iestādes finanšu stratēģijas izstrāde, ieviešana, uzturēšana
- iekšējās kontroles sistēmas izstrāde, ieviešana, pārraudzība nodaļas
kompetences ietvaros
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši
amata pienākumu izpildes rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: līdz 1200 euro (bruto)
atbilstoši piešķirtajai kategorijai
Amats klasificēts 12.1. amatu apakšsaimē, IV B līmenī, 12. mēnešalgu
grupā.
Pārbaudes laiks: 4 mēneši.
Darbavieta: Sigulda.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 26.01.2018.) Dabas aizsardzības pārvaldei
Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 26.01.2018. Papildu informācija:
tālr. 67509760.
OP 2018/12.AKK8
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Personāla nodaļa Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā veic atbalsta
funkcijas īstenošanu personāla vadības jomā.
Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Personāla nodaļas
personāla speciālista/-es ierēdņa amatā. Mēs sagaidām, ka darbs ar
cilvēkiem tev sniedz gandarījumu un prieku.
Galvenie pienākumi:
- sagatavot personāla lietvedības dokumentus un nodrošināt to apriti
- organizēt personāla atlases procesu un piedalīties konkursu komisijās
- veikt personāla informācijas apstrādi datu sistēmās (VISMA Horizon -
personāla uzskaites modulis, VISMA HOP - pieteikumu sistēma, NEVIS -
darba izpildes novērtēšanas sistēma, DocLogic - lietvedības dokumentu uzskaites
sistēma)
- piedalīties citos personāla vadības procesos
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība (vēlama personāla vadības jomā)
- zināšanas personāla vadībā un lietvedībā
- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- ļoti labas komunikācijas spējas, atsaucība, iniciatīva, augsta atbildības
izjūta, precizitāte
- labas datorprasmes (MS Office programmas), vēlamas iemaņas darbā ar
VISMA Horizon Personāla uzskaites moduli
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
- bruto atalgojumu, sākot no 723,00 EUR (9. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.
OP 2018/12.AKK9
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas
uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu
darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties
kolēģi, kuram ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas
speciālista/-es amatā uz noteiktu laiku
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina
iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu virzību tām
struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana, un
sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus,
veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos atbilstoši
samaksātajai valsts nodevai
- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem
- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem
pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
-labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba
pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/12.AKK10
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Austrumvidzemes pārvaldes inspektors veterinārās uzraudzības jomā
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku un viena amata vieta uz noteiktu laiku
līdz 2020. gada 31. decembrim) (darbavieta Lauku ielā 5, Gulbenē)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba
pienākumu veikšanai
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt
Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30,
Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi "Austrumvidzemes pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā".
Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/12.AKK11
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta
"Pāternieki" inspektors fitosanitārās uzraudzības jomā (divas amata
vietas uz noteiktu laiku līdz 2020. gada 31. decembrim) (darbavieta:
KP "Pāternieki", Piedrujas pagasts, Krāslavas novads)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds)
agronomijā, lauksaimniecībā, mežzinātnē, vides zinātnē vai bioloģijā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba
pienākumu veikšanai
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
- iespēja veikt pienākumus pieredzes apmaiņā citos kontroles punktos
Latgales reģionā
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt
Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30,
Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi "RD KP "Pāternieki" inspektors". Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2018/12.AKK12
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību jautājumiem komercprakses, reklāmas un elektroniskās komercijas
jomā - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Lai pilnveidotu un uzlabotu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo
aktu uzraudzību komercprakses, reklāmas un elektroniskās komercijas jomā,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854)
izsludina konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas vecākā
eksperta amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā ekonomiskā vai juridiskā
izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- praktiskā darba pieredze kādā no patērētājiem paredzēto preču un
pakalpojumu tirgus jomām, ne mazāka par diviem gadiem
- administratīvā procesa, administratīvo pārkāpumu procesa un civilprocesa
pārzināšana, kā arī zināšanas par patērētāju tiesību un reklāmas apriti reglamentējošajiem
normatīvajiem aktiem
- laba angļu un krievu valodas prasme
- priekšrocība - prasmes un zināšanas tirgus un finanšu pētījumu un to
pārskatu noformēšanas jomā
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- izredzes paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
- mēnešalgu no 1050,00 EUR 11. algu grupai noteiktajās robežās un
valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu spētu:
- sniegt atzinumus un vērtējumu jautājumos, kas skar finanšu datu analīzi un
patērētāju tirgus vidi
- veikt patērētājiem paredzēto preču un pakalpojumu tirgus pētījumus
- piedalīties patērētāju tiesību reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzības
pasākumos
- konsultēt patērētājus un uzņēmējus par normatīvo aktu prasībām un to
piemērošanu
- veikt administratīvo lietu izskatīšanu un administratīvo aktu sagatavošanu
par patērētāju tiesību pārkāpumiem komercprakses, reklāmas un elektroniskās
komercijas jomās
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi.
OP 2018/12.AKK13
Valsts meža dienests izsludina konkursu uz vakanto Valsts meža dienesta
Kontroles un uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es
ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (darbavieta 13. janvāra ielā 15, Rīgā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā mežsaimnieciskā izglītība
- vēlama darba pieredze uzraudzības vai kontroles funkciju veikšanā
- teicamas komunikācijas prasmes, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā
arī sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, kā arī GPS uztvērēja
praktiska pielietošana
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- datu apstrādes un informācijas atlases prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt Valsts meža dienesta informācijas datubāzes, veikt šo datu
analīzi
- sniegt atbalstu un piedalīties Valsts meža dienesta iekšējās kontroles
pasākumu īstenošanā, t. sk. pārbaudēs struktūrvienībās un administrācijā
- sagatavot ziņojumu projektus, uzraudzīt konstatēto neatbilstību novēršanas
un ieteikumu ieviešana norisi u. c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 1052,00 līdz 1340,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15,
3. stāvā, 301. kabinetā (tālr. uzziņām
67220027).
OP 2018/12.AKK14
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz 4. novada
nodaļas (Jelgavas novadā) saimniecības pārziņa/darba aizsardzības speciālista
amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- veikt materiāli tehnisko līdzekļu uzskaiti (izmantojot resursu vadības
sistēmu HORIZON), uzglabāšanu un izsniegšanu atbilstoši reglamentējošajiem
dokumentiem
- kontrolēt saimniecisko līgumu izpildi
- veikt tirgus izpētes un sagatavot tāmes
- piedalīties tehnisko specifikāciju un iepirkumu dokumentācijas izstrādē
- veikt darba aizsardzības sistēmas organizēšanu un darba vides uzraudzības
pasākumus
- organizēt novada nodaļas darbinieku apmācības darba aizsardzības jomās
- organizēt personāla un materiāli tehnisko līdzekļu pārvadāšanu, koordinēt
autotransporta izmantošanu novada nodaļas ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar
atbilstošām mācībām - darba aizsardzība un drošība, ugunsdrošība
- atbilstoša profesionālā pieredze vismaz viens gads
- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu HORIZON
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un
informācijas centra vietu tajā
- spēja strādāt gan individuāli, gan komandā
- prasme strādāt ar MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu
izpildei nepieciešamā līmenī
- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība, vēlama C kategorijas
transportlīdzekļu vadītāja apliecība
Amats ir klasificēts 3. saimes II B līmenī (8. mēnešalgu grupa). Bruto
mēnešalga no 689 līdz 984 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada
28. janvārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt Jaunsardzes un
informācijas centram pa pastu (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV 1473) vai uz
e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem,
kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās
akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tālr. uzziņām 67335370, 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir
iesnieguši visus norādītos dokumentus.
OP 2018/12.AKK15
"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz
koledžas direktora amatu
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018.
gada 1. februārim.
Prasības kandidātiem:
- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā, vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība tūrisma un viesmīlības uzņēmumu vadībā un B programma
pedagoģijā vismaz 72 stundu apjomā
- darba pieredze vadošā amatā
- pedagoģiskā pieredze
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī
- vadības prasmes
- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus
- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva
- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā
projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Uzņēmums piedāvā:
- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā
- darba līgumu uz 5 gadiem
- atalgojumu un sociālās garantijas (atbilstoši MK noteikumiem)
- iespēju ceļot ārpus Latvijas (piedaloties starptautiskās sadarbības
projektos, izglītības izstādēs ārpus Latvijas utt.)
Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžai
vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv
šādi dokumenti: valdei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz
izsludināto vakanci un direktora amata pretendenta dzīves un darba gājuma
apraksts (Curriculum Vitae).