Laidiens: 17.01.2018., Nr. 12

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/12.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles, analīzes un metodikas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai nodokļu administrēšanā

- pieredze nodokļu jomā ne mazāk kā 2 gadi

- zināšanas VID un nodokļu (transfertcenas) reglamentējošos normatīvajos aktos

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, kā arī prasme to analizēt

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- labas angļu valodas zināšanas

- pamatprasmes MS Outlook, Word, PowerPoint, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- līdzdarboties transfertcenu risku analīzes jomā gan Latvijā, gan starptautiskajā līmenī

- nodot iegūto un apkopoto informāciju atbildīgajām VID struktūrvienībām kontroles pasākumu veikšanai

- plānot un uzraudzīt nodokļu kontroles darba procesu

- ieguldīt sevi inovatīvu ideju izstrādē un ieviešanā Latvijā un starptautiskā līmenī

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- specializētu izglītību nodokļu administrēšanas jomā un finanšu pārskatu administrēšanas jomā

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_SDKAMD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/12.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas atļauju kontroles daļas Otrās atļauju uzraudzības nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt muitas iestāžu izsniegto atļauju nosacījumu izpildes kontroli un lēmumu sagatavošanu

- izskatīt iesniegumus un sniegt atbildes uz tiem

- nodrošināt nodokļu maksātāju konsultēšanu normatīvo aktu piemērošanas jautājumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocība pretendentiem ar pieredzi muitas jomā.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdnim noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_MAKD_2AUN_VME_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/12.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze uzskaites vai nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos

- izpratne par informācijas sistēmu prasību analīzi un testēšanu

- labas angļu valodas zināšanas

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt informācijas apmaiņu tiešo un netiešo nodokļu jomā ar ārvalstu nodokļu administrācijām

- veikt VID un Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu pilnveidošanu, uzturēšanu un jaunu Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu ieviešanu

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, kā arī sniegt priekšlikumus par tiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- vācu, franču vai krievu valodas zināšanām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_CIAD_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/12.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas Risku vadības nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas (turpmāk - daļa) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu ieņēmumu analīzes, nodokļu administrēšanas procesu analīzes jomās un nodokļu jomas taktiskā līmeņa risku vadībā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- zināšanas nodokļu normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu saistību izpildes risku analīzi

- novērtēt veikto pasākumu funkcionālo efektivitāti

- uzturēt risku pārvaldības sistēmu nodokļu iekasēšanas jomā

- sagatavot atzinumus un sniegt priekšlikumus par citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- iespēju apgūt ārvalstu nodokļu administrāciju pieredzi risku vadības jomā

- iespēju apgūt lielu datu masīvu apstrādes un analīzes metodes

- iespēju radoši strādāt, risinot nestandarta problēmas

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Priekšrocības pretendentiem ar:

- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās, dabaszinātnēs vai informācijas tehnoloģijās

- labām datorprasmēm un iemaņām strādāt ar liela apjoma informāciju

- labām angļu valodas zināšanām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NARVD_RVN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2018/12.AKK5

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 10. janvārī (OP 2018/7.AKK26) publicēto paziņojumu par Finanšu pārvaldes grāmatvedības eksperta/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).

Pareizi lasīt šādi:

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- nodrošināt Resursu vadības sistēmas "Horizon" uzraudzību un izmantošanas koordinēšanu

- nodrošināt nepieciešamo izmaiņu ieviešanu Resursu vadības sistēmas "Horizon" klasifikatoros atbilstoši normatīvo aktu un iestādes finanšu un vadības grāmatvedības uzskaites prasībām

- konsultēt VID ierēdņus un darbiniekus par Resursu vadības sistēmas "Horizon" izmantošanu

- veikt informācijas sistēmu, tajā skaitā Resursu vadības sistēmas "Horizon", prasību definēšanu, izmaiņu testēšanu un līdzdalību to ieviešanā.


OP 2018/12.AKK6

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2018. gada 10. janvārī (OP 2018/7.AKK24) publicēto paziņojumu par Muitas pārvaldes Kurzemes muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles punktu vecākā/-ās muitas eksperts/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).

Pareizi lasīt šādi: "VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Kurzemes muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles punktu vecākā/-ās muitas uzrauga/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).


OP 2018/12.AKK7

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Budžeta un finanšu nodaļas vadītāja/-as ierēdņa vietu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība grāmatvedībā un/vai ekonomikā, finansēs

- vismaz 2 gadu darba pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā līdzīgā amatā

- teicamas zināšanas finanšu vadības un plānošanas jomā, finanšu uzskaites un aprites procesu, kā arī procedūru izstrādē un vadīšanā valsts pārvaldē

- zināšanas un pieredze par valsts vai pašvaldību budžeta pārskatu informācijas sistēmām

- zināšanas projektu vadībā un finanšu plānošanā

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt komandā

- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju

- augsta atbildības izjūta, spēja operatīvi darboties paaugstināta stresa situācijā, spēja efektīvi risināt problēmas

- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru, ļoti labas prasmes MS Excel

- zināšanas un pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "Horizon"

- vēlamas zināšanas Horizon BI (Microstrategy) sistēmā

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie darba pienākumi:

- iestādes budžeta plānošana, pārskatīšana, izpildes kontrole, priekšlikumu sagatavošana

- finanšu vadības un kontroles sistēmas pārraudzīšana, tās optimizēšana

- iestādes finansēšanas plānu, tāmju un citu ar finanšu informāciju saistītu atskaišu sagatavošana

- naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības dokumentu pārraudzība

- iestādes finanšu stratēģijas izstrāde, ieviešana, uzturēšana

- iekšējās kontroles sistēmas izstrāde, ieviešana, pārraudzība nodaļas kompetences ietvaros

Piedāvājam:

- veselības apdrošināšanas polisi

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši amata pienākumu izpildes rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī

Mēnešalga: līdz 1200 euro (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai

Amats klasificēts 12.1. amatu apakšsaimē, IV B līmenī, 12. mēnešalgu grupā.

Pārbaudes laiks: 4 mēneši.

Darbavieta: Sigulda.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 26.01.2018.) Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 26.01.2018. Papildu informācija: tālr. 67509760.


OP 2018/12.AKK8

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Personāla nodaļa Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā veic atbalsta funkcijas īstenošanu personāla vadības jomā.

Aicinām pievienoties jaunu kolēģi Personāla nodaļas personāla speciālista/-es ierēdņa amatā. Mēs sagaidām, ka darbs ar cilvēkiem tev sniedz gandarījumu un prieku.

Galvenie pienākumi:

- sagatavot personāla lietvedības dokumentus un nodrošināt to apriti

- organizēt personāla atlases procesu un piedalīties konkursu komisijās

- veikt personāla informācijas apstrādi datu sistēmās (VISMA Horizon - personāla uzskaites modulis, VISMA HOP - pieteikumu sistēma, NEVIS - darba izpildes novērtēšanas sistēma, DocLogic - lietvedības dokumentu uzskaites sistēma)

- piedalīties citos personāla vadības procesos

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā izglītība (vēlama personāla vadības jomā)

- zināšanas personāla vadībā un lietvedībā

- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- ļoti labas komunikācijas spējas, atsaucība, iniciatīva, augsta atbildības izjūta, precizitāte

- labas datorprasmes (MS Office programmas), vēlamas iemaņas darbā ar VISMA Horizon Personāla uzskaites moduli

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- bruto atalgojumu, sākot no 723,00 EUR (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstule) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, vai nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2018/12.AKK9

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties kolēģi, kuram ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas speciālista/-es amatā uz noteiktu laiku

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu virzību tām struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana, un sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem

- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

-labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/12.AKK10

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Austrumvidzemes pārvaldes inspektors veterinārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku un viena amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020. gada 31. decembrim) (darbavieta Lauku ielā 5, Gulbenē)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi "Austrumvidzemes pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/12.AKK11

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Pāternieki" inspektors fitosanitārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz noteiktu laiku līdz 2020. gada 31. decembrim) (darbavieta: KP "Pāternieki", Piedrujas pagasts, Krāslavas novads)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) agronomijā, lauksaimniecībā, mežzinātnē, vides zinātnē vai bioloģijā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

- iespēja veikt pienākumus pieredzes apmaiņā citos kontroles punktos Latgales reģionā

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi "RD KP "Pāternieki" inspektors". Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2018/12.AKK12

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem komercprakses, reklāmas un elektroniskās komercijas jomā - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Lai pilnveidotu un uzlabotu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību komercprakses, reklāmas un elektroniskās komercijas jomā, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas vecākā eksperta amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā ekonomiskā vai juridiskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- praktiskā darba pieredze kādā no patērētājiem paredzēto preču un pakalpojumu tirgus jomām, ne mazāka par diviem gadiem

- administratīvā procesa, administratīvo pārkāpumu procesa un civilprocesa pārzināšana, kā arī zināšanas par patērētāju tiesību un reklāmas apriti reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- laba angļu un krievu valodas prasme

- priekšrocība - prasmes un zināšanas tirgus un finanšu pētījumu un to pārskatu noformēšanas jomā

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- izredzes paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

- mēnešalgu no 1050,00 EUR 11. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu spētu:

- sniegt atzinumus un vērtējumu jautājumos, kas skar finanšu datu analīzi un patērētāju tirgus vidi

- veikt patērētājiem paredzēto preču un pakalpojumu tirgus pētījumus

- piedalīties patērētāju tiesību reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzības pasākumos

- konsultēt patērētājus un uzņēmējus par normatīvo aktu prasībām un to piemērošanu

- veikt administratīvo lietu izskatīšanu un administratīvo aktu sagatavošanu par patērētāju tiesību pārkāpumiem komercprakses, reklāmas un elektroniskās komercijas jomās

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.


OP 2018/12.AKK13

Valsts meža dienests izsludina konkursu uz vakanto Valsts meža dienesta Kontroles un uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (darbavieta 13. janvāra ielā 15, Rīgā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā mežsaimnieciskā izglītība

- vēlama darba pieredze uzraudzības vai kontroles funkciju veikšanā

- teicamas komunikācijas prasmes, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, kā arī GPS uztvērēja praktiska pielietošana

- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- datu apstrādes un informācijas atlases prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt Valsts meža dienesta informācijas datubāzes, veikt šo datu analīzi

- sniegt atbalstu un piedalīties Valsts meža dienesta iekšējās kontroles pasākumu īstenošanā, t. sk. pārbaudēs struktūrvienībās un administrācijā

- sagatavot ziņojumu projektus, uzraudzīt konstatēto neatbilstību novēršanas un ieteikumu ieviešana norisi u. c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 1052,00 līdz 1340,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā (tālr. uzziņām 67220027).


OP 2018/12.AKK14

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz 4. novada nodaļas (Jelgavas novadā) saimniecības pārziņa/darba aizsardzības speciālista amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- veikt materiāli tehnisko līdzekļu uzskaiti (izmantojot resursu vadības sistēmu HORIZON), uzglabāšanu un izsniegšanu atbilstoši reglamentējošajiem dokumentiem

- kontrolēt saimniecisko līgumu izpildi

- veikt tirgus izpētes un sagatavot tāmes

- piedalīties tehnisko specifikāciju un iepirkumu dokumentācijas izstrādē

- veikt darba aizsardzības sistēmas organizēšanu un darba vides uzraudzības pasākumus

- organizēt novada nodaļas darbinieku apmācības darba aizsardzības jomās

- organizēt personāla un materiāli tehnisko līdzekļu pārvadāšanu, koordinēt autotransporta izmantošanu novada nodaļas ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nozarei atbilstoša vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām mācībām - darba aizsardzība un drošība, ugunsdrošība

- atbilstoša profesionālā pieredze vismaz viens gads

- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu HORIZON

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- izpratne par valsts pārvaldi, aizsardzības nozari un Jaunsardzes un informācijas centra vietu tajā

- spēja strādāt gan individuāli, gan komandā

- prasme strādāt ar MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība, vēlama C kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība

Amats ir klasificēts 3. saimes II B līmenī (8. mēnešalgu grupa). Bruto mēnešalga no 689 līdz 984 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2018. gada 28. janvārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt Jaunsardzes un informācijas centram pa pastu (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV 1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tālr. uzziņām 67335370, 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus.


OP 2018/12.AKK15

"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz koledžas direktora amatu

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 1. februārim.

Prasības kandidātiem:

- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tūrisma un viesmīlības uzņēmumu vadībā un B programma pedagoģijā vismaz 72 stundu apjomā

- darba pieredze vadošā amatā

- pedagoģiskā pieredze

- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm

- latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī

- vadības prasmes

- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus

- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva

- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Uzņēmums piedāvā:

- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā

- darba līgumu uz 5 gadiem

- atalgojumu un sociālās garantijas (atbilstoši MK noteikumiem)

- iespēju ceļot ārpus Latvijas (piedaloties starptautiskās sadarbības projektos, izglītības izstādēs ārpus Latvijas utt.)

Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžai vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv šādi dokumenti: valdei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un direktora amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)