Laidiens: 13.06.2018., Nr. 117
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/117.AKK1
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sakaru departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents uz
noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība Eiropas
studijās, tiesību zinātnē, ekonomikā vai vadības zinātnē, vai darbības sfērai
atbilstoša augstākā tehniskā izglītība
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze starptautiskās sadarbības jautājumos vai elektronisko
sakaru un/vai pasta nozarē
- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
izstrādē
- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu pārzināšana
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem (ES institūcijas, dokumentu
izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- krievu valodas zināšanas
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos
uzdevumus
- labas komunikācijas prasmes
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu
un politikas plānošanas dokumentu projektus
- izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem tiesību aktos,
lai nodrošinātu elektronisko sakaru un pasta nozari reglamentējošo tiesību aktu
atbilstību Eiropas Savienības un starptautiskajiem tiesību aktiem
- izstrādāt priekšlikumu instrukciju projektiem uz Patstāvīgo pārstāvju
komitejā (COREPER) izskatāmiem jautājumiem un Eiropas Savienības Padomes darba
grupu sēdēm
Amats klasificēts 36. saimes II līmenī ( mēnešalga no 835 līdz
1080 EUR).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu
vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta
Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta
adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv, adrese:
Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes
ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.
OP 2018/117.AKK2
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
sistēmanalītiķis (uz nenoteiktu laiku, darbavieta
Rīgā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu
analīzes veikšanā
- vēlamas zināšanas un prasmes darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem, tai
skaitā datu, objektu un procesu modelēšanā
- analītiska domāšana
- labas latviešu valodas zināšanas
- labas komunikācijas spējas, spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un
noteikt prioritātes
Galvenie pienākumi:
- piedalīties IKT infrastruktūras, valsts informācijas sistēmas, atbalsta
informācijas sistēmu un to koplietošanas komponenšu izveidošanas, attīstības un
uzturēšanas procesu koordinācijā, nodrošināšanā, plānošanā un uzturēšanā
- plānot, koordinēt un dokumentēt IS izstrādes un izmaiņu ieviešanas
procesus, to rezultātus, t. sk. koordinēt programmatūras izmaiņu
procesu
- piedalīties izmaiņu un sistēmu ieviešanā, nodrošinot darbu pieņemšanu un
nodevumu akcepttestēšanu
- nodrošināt lietotāju prasību apzināšanu, izvērtēšanu un sistematizēšanu
- veikt dokumentācijas sagatavošanu, tostarp prasību specifikācijas izstrādi
Piedāvājam:
- dinamisku un aizraujošu darba vidi
- bruto mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1287 euro
(10. mēnešalgu grupa, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- sociālās garantijas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās
uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darbavietu. Tālr. uzziņām 67027486. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2018/117.AKK3
Finanšu ministrija (reģ.
Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Netiešo nodokļu
departamenta Pievienotās vērtības nodokļa nodaļas vecākais referents
Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts
nodokļu politikas izstrādi muitas jomā, pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes
nodokļa, vieglo automobiļu un motociklu nodokļa, uzņēmumu vieglo
transportlīdzekļu nodokļa un elektroenerģijas nodokļa jomā.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē, ekonomikā, finansēs vai muitas un nodokļu jomā
- profesionālās zināšanas pievienotās vērtības nodokļa jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu pēdējo 5 gadu laikā
- iepriekšēja darba pieredze tiesību aktu izstrādē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildības sajūta, patstāvība un precizitāte
- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt šādus pamatpienākumus:
- izvērtēt un sniegt atzinumus par citu valsts institūciju izstrādātajiem
dokumentu projektiem un priekšlikumiem, kas skar pievienotās vērtības nodokļa
jomas jautājumus
- izvērtēt citu valsts pārvaldes institūciju, nevalstisko organizāciju,
fizisko un juridisko personu un citu personu priekšlikumus pievienotās vērtības
nodokļa sistēmas pilnveidošanai un nepieciešamības gadījumā sagatavot
atbilstošus normatīvo aktu projektus, politikas plānošanas dokumentu projektus
vai citus dokumentus
- izvērtēt un sniegt atzinumus par Eiropas Savienības Tiesas uzsāktajām un
izskatītajām lietām pievienotās vērtības nodokļa jomā, kā arī sniegt argumentus
par nepieciešamību iesaistīties Eiropas Savienības Tiesas uzsāktajās lietās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi
atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā
apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
- Curriculum Vitae
(CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs
- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo
atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095610.
Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919,
tālr. +371 67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
OP 2018/117.AKK4
Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina
konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amatu:
Latvijas Kultūras akadēmija / Kultūras teorijas un vēstures
katedra / nozare - Mākslas zinātnes / apakšnozare -
Kultūras teorija / darbības joma - Kultūras semiotika
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku, 0,5 amata slodzes
Amata vieta: docents
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti
katru akadēmisko gadu.
Prasības pretendentam/-ei:
- mākslas zinātņu doktora grāds
- pieredze augstskolas pedagoģiskajā un zinātniski pētnieciskajā darbā (ne
mazāk kā pieci gadi)
- darbības jomai atbilstošas zinātniskas publikācijas
- dalība starptautiskās konferencēs ar darbības jomai atbilstošiem
referātiem
- par priekšrocību tiks uzskatīta izpratne par Latvijas Kultūras akadēmijas
darbības prioritātēm
- valsts valodas zināšanas (C1)
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā
jānorāda amats, uz kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa
par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs
iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)
- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA
Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.
Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.
OP 2018/117.AKK5
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) aicina pieteikties darbam lietvedības
sekretāru (uz noteiktu laiku)
Meklējam kolēģi, kuram tiks uzticēta:
- dokumentu izskatīšana un apstrāde lietvedības sistēmā, rezolūciju projektu
sagatavošana
- biroja tehniskā nodrošinājuma un lietvedības organizēšana
- dažādas informācijas meklēšana, apkopošana un sagatavošana pēc
pieprasījuma, sanāksmju protokolēšana
- apmeklētāju pieņemšanas laiku organizēšana, darba laika kalendāra
plānošana
- atbildēšana uz telefona zvaniem, apmeklētāju uzņemšana
- darbinieku konsultēšana lietvedības jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- darba pieredze ar liela dokumentu apjoma aprites koordināciju
- papildu vidējai izglītībai lietveža, sekretāra vai cita ar dokumentu pārvaldības
jomu saistīta izglītība
- zināšanas un izpratne par dokumentu apriti, lietvedību, arhivēšanu
- prasme laipni konsultēt kolēģus, apmeklētājus, iedzīvotājus
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku, tai skaitā dokumentu
vadības sistēmām
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- interese par veselības nozares jautājumiem
Piedāvājam:
- dinamisku un aizraujošu darbu vadošajā valsts pārvaldes iestādē veselības
nozarē
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanu
- atalgojumu no 675 līdz 996 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Ja šis piedāvājums ir uzrunājis, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli līdz
š. g. 2. jūlijam uz e-pasta adresi personals@vm.gov.lv
ar norādi "Pieteikums lietvedības sekretāra amatam" (dokumentus var
iesniegt arī klātienē Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības
ielā 72, Rīgā).
Papildu informācijai: tālr. 67876018, Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments.
Informējam, ka sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro
kārtu.
OP 2018/117.AKK6
Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281)
izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasi
darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā
atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko
personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases
kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta 2018. gada 9. janvāra
noteikumu Nr. 25 prasībām.
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var
iepazīties mājaslapā publicētajos sludinājumos: https://
http://www.latja.lv/darba-piedavajumi/.
Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formā)
sūtīt uz e-pasta adresi info@latja.lv vai pa pastu,
adrese: Flotes iela 12, k-1, Rīga, ar norādi "Atklātai doktorantu un
zinātniskā grāda pretendentu atlasei ". Konkursa termiņš - līdz
2021. gada 1. septembrim.
Pamatojoties uz ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas nosacījumiem un
Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas
Jūras akadēmija informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš
minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras akadēmija,
kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, tālr. 67161129.
OP 2018/117.AKK7
Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281) izsludina atklātu ārvalstu
akadēmiskā personāla atlasi darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt
augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās
specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un
atbilstoši Ministru kabineta 2018. gada 9. janvāra noteikumu
Nr. 25 prasībām:
- studiju virzienā "Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika,
siltumtehnika un mašīnzinības" - 4 vietas (nepilna slodze)
- studiju virzienā "Transporta pakalpojumi" - 4 vietas
(nepilna slodze)
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var
iepazīties mājaslapā publicētajos sludinājumos: https://
http://www.latja.lv/darba-piedavajumi/.
Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi info@latja.lv
vai pa pastu, adrese: Flotes iela 12, k-1, Rīga, ar norādi "Atklātai
ārvalstu akadēmiskā personāla atlasei". Konkursa termiņš - desmit
dienas no paziņojuma publicēšanas.
Pamatojoties uz ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas nosacījumiem un
Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas
Jūras akadēmija informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš
minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras akadēmija,
kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, tālr. 67161129.
OP 2018/117.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu
(uz noteiktu laiku)
Amata mērķis:
- Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības nodrošināšana
2014.-2020. gada plānošanas periodā Izglītības un zinātnes ministrijas
atbildībā esošajās jomā
Galvenie amata pienākumi:
- atbilstoši Struktūrfondu departamenta kompetencei izstrādāt tiesību aktu
projektus, politikas plānošanas dokumentus vai piedalīties to izstrādē, kā arī
sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem un plānošanas dokumentiem, lai
nodrošinātu struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu
- nodrošināt specifiskā atbalsta mērķa rezultātu sasniegšanas uzraudzību,
tai skaitā iznākuma un rezultāta rādītāju sasniegšanu, analizēt specifisko
atbalsta mērķu ieviešanas progresu, sniegt priekšlikumus izpildes uzlabošanai,
kā arī piedalīties ikgadējo Eiropas Savienības fondu investīciju finanšu un
sasniedzamo rezultātu plānu izstrādē
- sagatavot analītisku un apkopojošu informāciju par struktūrfondu
specifisko atbalsta mērķu ieviešanas progresu
- nodrošināt struktūrfondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda pēc
uzraudzību Izglītības un zinātnes ministrijas atbildībā esošajās aktivitātēs
- koordinēt datu uzkrāšanu un apkopošanu, t. sk. datu ievadi un
datu kvalitātes pārbaudi struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas
sistēmā, ministrijas projektu vadības informācijas sistēmā un Kohēzijas
politikas fondu vadības informācijas sistēmā 2014.-2020. gadam
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par 1 gadu)
- pieredze darbā ar struktūrfondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta instrumentu
plānošanu, vadību vai uzraudzību (ilgāka par 1 gadu)
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un/vai analītisku pārskatu
izstrādē
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- zināšanas par struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu īstenošanas
uzraudzību
- zināšanas par izglītības un zinātnes sektoru, tā vajadzībām
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, informācijas apkopošanas un
analizēšanas prasmes
- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts
pārvaldē
- mēnešalgu līdz 1647 euro (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 44. amata saimes III B līmenī,
12. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus Rīgā, Smilšu ielā 7
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā valsts
pārvaldē, pieredzi darbā ar struktūrfondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta
instrumentu plānošanu, vadību vai uzraudzību, kā arī pieredzi politikas
plānošanas dokumentu un/vai analītisku pārskatu izstrādē, norādot periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta norādītā pieredze,
konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets,
Rīga, LV-1050)
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Struktūrfondu departamenta vecākais eksperts"
Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās šādi:
- pirmajā kārtā notiks amata pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un
pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana
- otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju,
kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
amata pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi,
- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija
Tālr. uzziņām 67047832.
OP 2018/117.AKK9
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ.
Nr. 900009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Personāla vadības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu
laiku)
Darbavieta: Šķūņu iela 11/Bezdelīgu iela 1A, Rīga
Personāla vadības nodaļa plāno personāla politikas izstrādi, nodrošina
personālvadības procesu attīstību un savstarpējo integrāciju arhīvu nozarē,
nodrošina darba izpildes vadību, piedalās darba samaksas pilnveidošanas
procesā, izstrādā iekšējo normatīvo aktu projektus.
Ja jums ir spēja pastāvīgi plānot un organizēt savu darbu, veidot
komunikāciju un saliedētu komandas darbu, kā arī esat atsaucīgs, un spējāt
nodrošināt kārtību, precizitāti un kvalitāti.
Pievienojies mūsu profesionālai komandai, jo mēs piedāvājam:
- daudzpusīgu darbu personāla vadībā valsts iestādē
- stabilu atalgojumu un specializētas mācību programmas
- mēnešalgu pārbaudes laikā 835 euro
(970 euro atbilstoši profesionālajai
pieredzei 3.kategorijai) pirms nodokļu nomaksas
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība personāla vadībā, kas papildināta ar zināšanām
cilvēkresursu vadībā
- profesionālā pieredze valsts pārvaldē personāla nodaļā (vairāk par 3
gadiem)
- izpratne par darbu valsts pārvaldē un tās darbības principiem pēdējo 5
gadu laikā
- praktiskā darbā pieredze ar personāla uzskaites sistēmu Horizon, NEVIS
- ļoti labas zināšanas par valsts civildienesta un darba tiesisko
attiecību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem, terminoloģiju pārzināšanu un
personāla lietvedību
- prast noformēt pārvaldes dokumentu atbilstoši normatīvajos aktos
noteiktajām prasībām
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru un MS Office
pieredzējuša lietotāja līmenī
Galvenie pienākumi:
- piedalīties personāla politikas izstrādē un personāla plānošanā
- sagatavot rīkojumu projektus personāla jautājumos, atvaļinājumiem,
komandējumiem, vienošanos par grozījumiem u.c. dažāda veida līdzīga rakstura
rīkojumus
- piedalīties amata aprakstu izstrādē, personāla atlases un darba izpildes
novērtēšanas procesā, kā arī sniegt konsultācijas personāla jautājumos
atbilstoši amata kompetencei
- veikt datu uzskaiti un aktualizāciju personāla uzskaites sistēmā "Horizon"
- veikt dokumentu reģistrēšanu un apriti iekšējā elektroniskajā sistēmā
Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
jāiesniedz vai jānosūta pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa, CV,
motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumentu kopija uz
e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv vai Latvijas
Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050.
Uzziņas pa tālr. 26437636. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa
pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā
"Aktualitātes" → "Vakances".
OP 2018/117.AKK10
APP "Dārzkopības institūts", reģistrācijas Nr. 90002127692,
izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem:
1 (viena) pilnas slodzes asistenta vieta Augu pataloģijas un
entomoloģijas nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
asistents/-e augu patoloģijā - maģistra zinātņu grāds bioloģijā vai
lauksaimniecībā, darba pieredze pētnieciskajā darbā augu patoloģijā, t. sk. darbā
ar augiem patogēnajām sēnēm un baktērijām un to ierosinātām slimībām; ir
prasmes un pieredze augu patogēnu raksturošanā, biotestu ierīkošanā un slimību
norises raksturošanā, ir pieredze darbā ar augļaugu stādmateriāla
atveseļošanu un atveseļoto kolekciju uzturēšanu; ir pieredze pētniecības
projektu realizācijā un zinātnisko publikāciju sagatavošanā
1 (viena) pilnas slodzes asistenta vieta Augu molekulārajā bioloģijā
Prasības pretendentiem/ēm:
asistents/-e augu molekulārajā bioloģijā - maģistra grāds bioloģijā ar
specializāciju molekulārajā bioloģijā, pieredze pētnieciskajā darbā augu
molekulārajā bioloģijā; vēlama pieredze dārzaugu genotipēšanā, ģenētiskās daudzveidības izvērtēšanā,
izmantojot molekulāros marķierus; dārzaugu
saimnieciski nozīmīgu pazīmju ģenētikas izpētē un molekulāro marķieru
pielietošanā selekcijā.
Papildu prasības:
- pēdējo 3 gadu laikā pretendents ir piedalījies vismaz 1 zinātniskā
(nacionālā vai starptautiskā) projektā
Darbavieta Dobelē.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par dalību konkursā
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti iesniedzami līdz 10.07.2018. personīgi Dārzkopības institūtā vai
nosūtāmi pa pastu, adrese: APP "Dārzkopības institūts", Graudu iela
1, Ceriņi, Krimūnu pagasts, Dobeles novads, LV-3701, pa e-pastu: darzkopibas.instituts@llu.lv.
OP 2018/117.AKK11
Latvijas Mākslas akadēmija izsludina akadēmiskā personāla -
doktoranta - vakanci un akadēmiskā personāla - pasniedzējs
mākslā - vakanci
Latvijas Mākslas akadēmija, reģistrācijas Nr. 90000029965, izstrādājot un īstenojot
8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa projektu "Stiprināt augstākās
izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās
Latvijas Mākslas akadēmijā" atklātā projektu atlases kārtas ietvaros un
atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada
9. janvārī), izsludina atklātu akadēmiskā personāla - doktoranta un
ārvalstu pasniedzēja mākslā - atlasi.
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var
iepazīties mājaslapā publicētajos sludinājumos: http://www.lma.lv/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 21. jūnijam.
Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi mara.adina@lma.lv
vai pa pastu, adrese: O. Kalpaka bulvāris 13, Rīga, ar norādi
"Atklātai doktorantu un ārvalstu akadēmiskā personāla atlasei".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Latvijas Mākslas akadēmija informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Mākslas akadēmija.
OP 2018/117.AKK12
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu Bioloģijas institūtā:
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - bioloģija
- uz sešām pētnieka amata vietām - bioloģija
- uz četrām zinātniskā asistenta amata vietām - bioloģija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos
norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa
norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas
Universitāte.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/117.AKK13
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma departamenta
Personāla nodaļas personāla speciālista valsts civildienesta ierēdņa amatu
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt ministrijas struktūrvienību vadītājiem stratēģiskā personāla
vadības partnera uzdevumus, personāla plānošanas un atlases jomā, darba un
valsts civildienesta tiesību jomā, darba izpildes novērtēšanas un darbinieku
attīstības jautājumos
- nodrošināt personāla lietvedības procesu Latvijas vides aizsardzības fonda
administrācijā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību vai sociālajās zinātnēs, tai skaitā
profesionālā augstākā izglītība personālvadības specialitātē
- pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē ilgāka par diviem gadiem
- pieredze personāla vadības jomā ilgāka par diviem gadiem
- pieredze personāla atlasē un attīstības plānošanā
- zināšanas un pieredze personāla dokumentu sagatavošanā
- zināšanas un pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon" Personāla vadības moduli
- valsts iestādēs nodarbināto darba tiesisko un valsts civildienesta
attiecību normatīvo aktu pārzināšana
- angļu valodas zināšanas
- kompetences: orientācija uz klientu, komunikācija, rūpes par kārtību,
precizitāti un kvalitāti, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (līdz 1080 euro pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Personāla speciālists" vai pa pastu, adrese:
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā,
LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā → Aktualitātes → Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu,
informējam, ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju
jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.
OP 2018/117.AKK14
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti
normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un
dabas resursu izmantošanas jomā.
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku,
darbavieta Rīgā)
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 750 līdz 1000 euro
pirms nodokļu nomaksas
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Galvenie amata pienākumi:
- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību
- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu
- sniegt atbalstu ģenerāldirektoram darba organizēšanā
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides
aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts
vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar
norādi "Vakancei - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts"),
iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi
vvd@vvd.gov.lv.
Kontaktinformācija: tālr. uzziņām 67084203, 67084209.