Laidiens: 13.06.2018., Nr. 117

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/117.AKK1

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība Eiropas studijās, tiesību zinātnē, ekonomikā vai vadības zinātnē, vai darbības sfērai atbilstoša augstākā tehniskā izglītība

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze starptautiskās sadarbības jautājumos vai elektronisko sakaru un/vai pasta nozarē

- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem (ES institūcijas, dokumentu izstrādes un lēmumu pieņemšanas kārtība)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- krievu valodas zināšanas

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

- spēja patstāvīgi organizēt ikdienas darbu un patstāvīgi risināt saņemtos uzdevumus

- labas komunikācijas prasmes

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus

- izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem tiesību aktos, lai nodrošinātu elektronisko sakaru un pasta nozari reglamentējošo tiesību aktu atbilstību Eiropas Savienības un starptautiskajiem tiesību aktiem

- izstrādāt priekšlikumu instrukciju projektiem uz Patstāvīgo pārstāvju komitejā (COREPER) izskatāmiem jautājumiem un Eiropas Savienības Padomes darba grupu sēdēm

Amats klasificēts 36. saimes II līmenī ( mēnešalga no 835 līdz 1080 EUR).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv, adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Satiksmes ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Satiksmes ministrija, kontaktinformācija: Gogoļa iela 3, Rīga, LV-1743.


OP 2018/117.AKK2

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - sistēmanalītiķis (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu analīzes veikšanā

- vēlamas zināšanas un prasmes darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem, tai skaitā datu, objektu un procesu modelēšanā

- analītiska domāšana

- labas latviešu valodas zināšanas

- labas komunikācijas spējas, spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un noteikt prioritātes

Galvenie pienākumi:

- piedalīties IKT infrastruktūras, valsts informācijas sistēmas, atbalsta informācijas sistēmu un to koplietošanas komponenšu izveidošanas, attīstības un uzturēšanas procesu koordinācijā, nodrošināšanā, plānošanā un uzturēšanā

- plānot, koordinēt un dokumentēt IS izstrādes un izmaiņu ieviešanas procesus, to rezultātus, t. sk. koordinēt programmatūras izmaiņu procesu

- piedalīties izmaiņu un sistēmu ieviešanā, nodrošinot darbu pieņemšanu un nodevumu akcepttestēšanu

- nodrošināt lietotāju prasību apzināšanu, izvērtēšanu un sistematizēšanu

- veikt dokumentācijas sagatavošanu, tostarp prasību specifikācijas izstrādi

Piedāvājam:

- dinamisku un aizraujošu darba vidi

- bruto mēnešalgu, sākot no 940 līdz 1287 euro (10. mēnešalgu grupa, atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- sociālās garantijas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi;

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. Tālr. uzziņām 67027486. www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2018/117.AKK3

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Netiešo nodokļu departamenta Pievienotās vērtības nodokļa nodaļas vecākais referents

Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu politikas izstrādi muitas jomā, pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes nodokļa, vieglo automobiļu un motociklu nodokļa, uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa un elektroenerģijas nodokļa jomā.

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, ekonomikā, finansēs vai muitas un nodokļu jomā

- profesionālās zināšanas pievienotās vērtības nodokļa jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu pēdējo 5 gadu laikā

- iepriekšēja darba pieredze tiesību aktu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildības sajūta, patstāvība un precizitāte

- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt šādus pamatpienākumus:

- izvērtēt un sniegt atzinumus par citu valsts institūciju izstrādātajiem dokumentu projektiem un priekšlikumiem, kas skar pievienotās vērtības nodokļa jomas jautājumus

- izvērtēt citu valsts pārvaldes institūciju, nevalstisko organizāciju, fizisko un juridisko personu un citu personu priekšlikumus pievienotās vērtības nodokļa sistēmas pilnveidošanai un nepieciešamības gadījumā sagatavot atbilstošus normatīvo aktu projektus, politikas plānošanas dokumentu projektus vai citus dokumentus

- izvērtēt un sniegt atzinumus par Eiropas Savienības Tiesas uzsāktajām un izskatītajām lietām pievienotās vērtības nodokļa jomā, kā arī sniegt argumentus par nepieciešamību iesaistīties Eiropas Savienības Tiesas uzsāktajās lietās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu

- un - galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095610.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālr. +371 67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.


OP 2018/117.AKK4

Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amatu:

Latvijas Kultūras akadēmija / Kultūras teorijas un vēstures katedra / nozare - Mākslas zinātnes / apakšnozare - Kultūras teorija / darbības joma - Kultūras semiotika

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku, 0,5 amata slodzes

Amata vieta: docents

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Prasības pretendentam/-ei:

- mākslas zinātņu doktora grāds

- pieredze augstskolas pedagoģiskajā un zinātniski pētnieciskajā darbā (ne mazāk kā pieci gadi)

- darbības jomai atbilstošas zinātniskas publikācijas

- dalība starptautiskās konferencēs ar darbības jomai atbilstošiem referātiem

- par priekšrocību tiks uzskatīta izpratne par Latvijas Kultūras akadēmijas darbības prioritātēm

- valsts valodas zināšanas (C1)

Iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā jānorāda amats, uz kuru pretendē

- motivācijas vēstule

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)

- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805. Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.


OP 2018/117.AKK5

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) aicina pieteikties darbam lietvedības sekretāru (uz noteiktu laiku)

Meklējam kolēģi, kuram tiks uzticēta:

- dokumentu izskatīšana un apstrāde lietvedības sistēmā, rezolūciju projektu sagatavošana

- biroja tehniskā nodrošinājuma un lietvedības organizēšana

- dažādas informācijas meklēšana, apkopošana un sagatavošana pēc pieprasījuma, sanāksmju protokolēšana

- apmeklētāju pieņemšanas laiku organizēšana, darba laika kalendāra plānošana

- atbildēšana uz telefona zvaniem, apmeklētāju uzņemšana

- darbinieku konsultēšana lietvedības jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- darba pieredze ar liela dokumentu apjoma aprites koordināciju

- papildu vidējai izglītībai lietveža, sekretāra vai cita ar dokumentu pārvaldības jomu saistīta izglītība

- zināšanas un izpratne par dokumentu apriti, lietvedību, arhivēšanu

- prasme laipni konsultēt kolēģus, apmeklētājus, iedzīvotājus

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku, tai skaitā dokumentu vadības sistēmām

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- interese par veselības nozares jautājumiem

Piedāvājam:

- dinamisku un aizraujošu darbu vadošajā valsts pārvaldes iestādē veselības nozarē

- darbavietu Rīgas centrā

- veselības apdrošināšanu

- atalgojumu no 675 līdz 996 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Ja šis piedāvājums ir uzrunājis, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli līdz š. g. 2. jūlijam uz e-pasta adresi personals@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums lietvedības sekretāra amatam" (dokumentus var iesniegt arī klātienē Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā).

Papildu informācijai: tālr. 67876018, Personāla un dokumentu pārvaldības departaments.

Informējam, ka sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.


OP 2018/117.AKK6

Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281) izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasi darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta 2018. gada 9. janvāra noteikumu Nr. 25 prasībām.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var iepazīties mājaslapā publicētajos sludinājumos: https:// http://www.latja.lv/darba-piedavajumi/.

Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi info@latja.lv vai pa pastu, adrese: Flotes iela 12, k-1, Rīga, ar norādi "Atklātai doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasei ". Konkursa termiņš - līdz 2021. gada 1. septembrim.

Pamatojoties uz ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas nosacījumiem un Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Jūras akadēmija informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras akadēmija, kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, tālr. 67161129.


OP 2018/117.AKK7

Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281) izsludina atklātu ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta 2018. gada 9. janvāra noteikumu Nr. 25 prasībām:

- studiju virzienā "Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības" - 4 vietas (nepilna slodze)

- studiju virzienā "Transporta pakalpojumi" - 4 vietas (nepilna slodze)

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var iepazīties mājaslapā publicētajos sludinājumos: https:// http://www.latja.lv/darba-piedavajumi/.

Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi info@latja.lv vai pa pastu, adrese: Flotes iela 12, k-1, Rīga, ar norādi "Atklātai ārvalstu akadēmiskā personāla atlasei". Konkursa termiņš - desmit dienas no paziņojuma publicēšanas.

Pamatojoties uz ES Vispārīgās datu aizsardzības regulas nosacījumiem un Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Jūras akadēmija informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras akadēmija, kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, tālr. 67161129.


OP 2018/117.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis:

- Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības nodrošināšana 2014.-2020. gada plānošanas periodā Izglītības un zinātnes ministrijas atbildībā esošajās jomā

Galvenie amata pienākumi:

- atbilstoši Struktūrfondu departamenta kompetencei izstrādāt tiesību aktu projektus, politikas plānošanas dokumentus vai piedalīties to izstrādē, kā arī sniegt atzinumus par tiesību aktu projektiem un plānošanas dokumentiem, lai nodrošinātu struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu

- nodrošināt specifiskā atbalsta mērķa rezultātu sasniegšanas uzraudzību, tai skaitā iznākuma un rezultāta rādītāju sasniegšanu, analizēt specifisko atbalsta mērķu ieviešanas progresu, sniegt priekšlikumus izpildes uzlabošanai, kā arī piedalīties ikgadējo Eiropas Savienības fondu investīciju finanšu un sasniedzamo rezultātu plānu izstrādē

- sagatavot analītisku un apkopojošu informāciju par struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas progresu

- nodrošināt struktūrfondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda pēc uzraudzību Izglītības un zinātnes ministrijas atbildībā esošajās aktivitātēs

- koordinēt datu uzkrāšanu un apkopošanu, t. sk. datu ievadi un datu kvalitātes pārbaudi struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadības informācijas sistēmā, ministrijas projektu vadības informācijas sistēmā un Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmā 2014.-2020. gadam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par 1 gadu)

- pieredze darbā ar struktūrfondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta instrumentu plānošanu, vadību vai uzraudzību (ilgāka par 1 gadu)

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un/vai analītisku pārskatu izstrādē

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- zināšanas par struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu īstenošanas uzraudzību

- zināšanas par izglītības un zinātnes sektoru, tā vajadzībām

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, informācijas apkopošanas un analizēšanas prasmes

- prezentācijas, sadarbības un komunikācijas prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu līdz 1647 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 44. amata saimes III B līmenī, 12. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus Rīgā, Smilšu ielā 7

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt pieredzi darbā valsts pārvaldē, pieredzi darbā ar struktūrfondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta instrumentu plānošanu, vadību vai uzraudzību, kā arī pieredzi politikas plānošanas dokumentu un/vai analītisku pārskatu izstrādē, norādot periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta norādītā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050)

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Struktūrfondu departamenta vecākais eksperts"

Informējam, ka amata konkurss noritēs divās kārtās šādi:

- pirmajā kārtā notiks amata pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana

- otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, amata pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi,

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija

Tālr. uzziņām 67047832.


OP 2018/117.AKK9

Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 900009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla vadības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku)

Darbavieta: Šķūņu iela 11/Bezdelīgu iela 1A, Rīga

Personāla vadības nodaļa plāno personāla politikas izstrādi, nodrošina personālvadības procesu attīstību un savstarpējo integrāciju arhīvu nozarē, nodrošina darba izpildes vadību, piedalās darba samaksas pilnveidošanas procesā, izstrādā iekšējo normatīvo aktu projektus.

Ja jums ir spēja pastāvīgi plānot un organizēt savu darbu, veidot komunikāciju un saliedētu komandas darbu, kā arī esat atsaucīgs, un spējāt nodrošināt kārtību, precizitāti un kvalitāti.

Pievienojies mūsu profesionālai komandai, jo mēs piedāvājam:

- daudzpusīgu darbu personāla vadībā valsts iestādē

- stabilu atalgojumu un specializētas mācību programmas

- mēnešalgu pārbaudes laikā 835 euro (970 euro atbilstoši profesionālajai pieredzei 3.kategorijai) pirms nodokļu nomaksas

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība personāla vadībā, kas papildināta ar zināšanām cilvēkresursu vadībā

- profesionālā pieredze valsts pārvaldē personāla nodaļā (vairāk par 3 gadiem)

- izpratne par darbu valsts pārvaldē un tās darbības principiem pēdējo 5 gadu laikā

- praktiskā darbā pieredze ar personāla uzskaites sistēmu Horizon, NEVIS

- ļoti labas zināšanas par valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem, terminoloģiju pārzināšanu un personāla lietvedību

- prast noformēt pārvaldes dokumentu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru un MS Office pieredzējuša lietotāja līmenī

Galvenie pienākumi:

- piedalīties personāla politikas izstrādē un personāla plānošanā

- sagatavot rīkojumu projektus personāla jautājumos, atvaļinājumiem, komandējumiem, vienošanos par grozījumiem u.c. dažāda veida līdzīga rakstura rīkojumus

- piedalīties amata aprakstu izstrādē, personāla atlases un darba izpildes novērtēšanas procesā, kā arī sniegt konsultācijas personāla jautājumos atbilstoši amata kompetencei

- veikt datu uzskaiti un aktualizāciju personāla uzskaites sistēmā "Horizon"

- veikt dokumentu reģistrēšanu un apriti iekšējā elektroniskajā sistēmā

Konkursa pretendentiem 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas jāiesniedz vai jānosūta pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumentu kopija uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv vai Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050. Uzziņas pa tālr. 26437636. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances".


OP 2018/117.AKK10

APP "Dārzkopības institūts", reģistrācijas Nr. 90002127692, izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem:

1 (viena) pilnas slodzes asistenta vieta Augu pataloģijas un entomoloģijas nodaļā

Prasības pretendentiem/-ēm:

asistents/-e augu patoloģijā - maģistra zinātņu grāds bioloģijā vai lauksaimniecībā, darba pieredze pētnieciskajā darbā augu patoloģijā, t. sk. darbā ar augiem patogēnajām sēnēm un baktērijām un to ierosinātām slimībām; ir prasmes un pieredze augu patogēnu raksturošanā, biotestu ierīkošanā un slimību norises raksturošanā, ir pieredze darbā ar augļaugu stādmateriāla atveseļošanu un atveseļoto kolekciju uzturēšanu; ir pieredze pētniecības projektu realizācijā un zinātnisko publikāciju sagatavošanā

1 (viena) pilnas slodzes asistenta vieta Augu molekulārajā bioloģijā

Prasības pretendentiem/ēm:

asistents/-e augu molekulārajā bioloģijā - maģistra grāds bioloģijā ar specializāciju molekulārajā bioloģijā, pieredze pētnieciskajā darbā augu molekulārajā bioloģijā; vēlama pieredze dārzaugu genotipēšanā, ģenētiskās daudzveidības izvērtēšanā, izmantojot molekulāros marķierus; dārzaugu saimnieciski nozīmīgu pazīmju ģenētikas izpētē un molekulāro marķieru pielietošanā selekcijā.

Papildu prasības:

- pēdējo 3 gadu laikā pretendents ir piedalījies vismaz 1 zinātniskā (nacionālā vai starptautiskā) projektā

Darbavieta Dobelē.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par dalību konkursā

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti iesniedzami līdz 10.07.2018. personīgi Dārzkopības institūtā vai nosūtāmi pa pastu, adrese: APP "Dārzkopības institūts", Graudu iela 1, Ceriņi, Krimūnu pagasts, Dobeles novads, LV-3701, pa e-pastu: darzkopibas.instituts@llu.lv.


OP 2018/117.AKK11

Latvijas Mākslas akadēmija izsludina akadēmiskā personāla - doktoranta - vakanci un akadēmiskā personāla - pasniedzējs mākslā - vakanci

Latvijas Mākslas akadēmija, reģistrācijas Nr. 90000029965, izstrādājot un īstenojot 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa projektu "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās Latvijas Mākslas akadēmijā" atklātā projektu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī), izsludina atklātu akadēmiskā personāla - doktoranta un ārvalstu pasniedzēja mākslā - atlasi.

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un atlases pieteikumu noformēšanu var iepazīties mājaslapā publicētajos sludinājumos: http://www.lma.lv/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 21. jūnijam.

Pieteikuma vēstuli un CV (Europass formā) sūtīt uz e-pasta adresi mara.adina@lma.lv vai pa pastu, adrese: O. Kalpaka bulvāris 13, Rīga, ar norādi "Atklātai doktorantu un ārvalstu akadēmiskā personāla atlasei".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Mākslas akadēmija informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Mākslas akadēmija.


OP 2018/117.AKK12

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Bioloģijas institūtā:

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - bioloģija

- uz sešām pētnieka amata vietām - bioloģija

- uz četrām zinātniskā asistenta amata vietām - bioloģija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Universitāte informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Universitāte.

Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2018/117.AKK13

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma departamenta Personāla nodaļas personāla speciālista valsts civildienesta ierēdņa amatu

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt ministrijas struktūrvienību vadītājiem stratēģiskā personāla vadības partnera uzdevumus, personāla plānošanas un atlases jomā, darba un valsts civildienesta tiesību jomā, darba izpildes novērtēšanas un darbinieku attīstības jautājumos

- nodrošināt personāla lietvedības procesu Latvijas vides aizsardzības fonda administrācijā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību vai sociālajās zinātnēs, tai skaitā profesionālā augstākā izglītība personālvadības specialitātē

- pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē ilgāka par diviem gadiem

- pieredze personāla vadības jomā ilgāka par diviem gadiem

- pieredze personāla atlasē un attīstības plānošanā

- zināšanas un pieredze personāla dokumentu sagatavošanā

- zināšanas un pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon" Personāla vadības moduli

- valsts iestādēs nodarbināto darba tiesisko un valsts civildienesta attiecību normatīvo aktu pārzināšana

- angļu valodas zināšanas

- kompetences: orientācija uz klientu, komunikācija, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (līdz 1080 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Personāla speciālists" vai pa pastu, adrese: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā → Aktualitātes → Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/117.AKK14

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā.

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 750 līdz 1000 euro pirms nodokļu nomaksas

- profesionālus un atsaucīgus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību

- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu

- sniegt atbalstu ģenerāldirektoram darba organizēšanā

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā priekšrocība

- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme efektīvi organizēt savu darbu

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Vakancei - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.

Kontaktinformācija: tālr. uzziņām 67084203, 67084209.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)