Laidiens: 12.06.2018., Nr. 116

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/116.AKK1

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija (turpmāk - komisija) izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām - vecākais ārsts eksperts Rīgas apvienotajā nodaļā (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta diploms)

- ārsta praktiskā darba pieredze

- vēlama pieredze medicīniskajā ekspertīzē

- derīgs sertifikāts kādā no ārsta specialitātēm, vēlams eksperta sertifikāts

- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus

- pārzināt ar invaliditātes ekspertīzi saistītos normatīvos aktos

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt klientu iesniegumus un organizēt medicīniskās ekspertīzes veikšanu

- pamatojoties uz personas funkcionēšanas ierobežojuma izvērtējumu, izdot administratīvos aktus

- atbilstoši kompetencei konsultēt klientus un ārstus invaliditātes ekspertīzes jautājumos

- piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā

- piedalīties iestādes normatīvo aktu, metožu un metodiku izstrādē

- pārstāvēt komisiju tiesvedības procesos

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi

- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē

- komunikācijas iespējas ar dažādu paaudžu cilvēkiem

- mēnešalgu no 1065 līdz 1400 EUR (atbilstoši 12. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas);

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas gaidām pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021645.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.


OP 2018/116.AKK2

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors (uz noteiktu laiku, trim gadiem, ar perspektīvu noslēgt darba līgumu uz nenoteiktu laiku, darbavieta Valmierā)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības mehanizācijā)

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi,

2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2018/116.AKK3

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadošā eksperta amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2019. gada 31. decembrim)

LIAA savā komandā aicina radošu kolēģi, kurš nodrošinās starptautiskā INTERREG projekta vadību un īstenošanu

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt projekta vadību un īstenošanu kopumā atbilstoši projektā paredzētajām aktivitātēm, laika grafikam, finansēšanas plānam un sasniedzamajiem rezultātiem

- piedalīties pieredzes apmaiņas pasākumos pie projekta ārvalstu partneriem

- organizēt projekta īstenošanas darba grupas un projektā iesaistīto pušu darba grupas sanāksmes un citus pasākumus

- nodrošināt projekta informācijas un publicitātes pasākumus, t. sk. publicitāti medijos

- nodrošināt ikdienas komunikāciju ar vietējiem un ārvalstu projekta partneriem un projekta īstenošanas darba grupu locekļiem

- apkopot informāciju par projekta ieviešanas gaitu un sagatavot regulāros un vienreizējos pārskatus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai inženierzinātnēs)

- vēlama pieredze starptautiska projekta vadībā

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- izpratne par inovāciju attīstīšanu Latvijā

- zināšanas un prasmes pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- vēlamas labas zināšanas par ES fondiem

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- analītiskā domāšana, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- augsta atbildība un prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā) iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv, ar norādi "TeD IUAN vadošais eksperts".

Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši "Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2018/116.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadošā eksperta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku - līdz 2019. gada 31. decembrim)

LIAA savā komandā aicina radošu cilvēku, kuru interesē iespēja strādāt ar Latvijas uzņēmumu labākajām inovācijām!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzību apzināšanā

- piedalīties atbalsta instrumentu komersantiem (tai skaitā start-up uzņēmumos) ieviešanā

- piedalīties projektu vērtēšanā, lēmumu pieņemšanā par atbalsta finansējuma piešķiršanu un projektu īstenošanas uzraudzībā

- piedalīties projekta ietvaros iesniegto atbalsta saņēmēju maksājumu pieprasījumu izskatīšanā un maksājumu veikšanā

- piedalīties ārpakalpojumu veikšanā un iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā, lai nodrošinātu tehnoloģiju pārneses pakalpojumus un pasākumus

- piedalīties iekšējo normatīvo aktu (iekšējo kārtību u.c. dokumentu) izstrādē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai inženierzinātnēs)

- darba pieredze Tehnoloģiju departamenta kompetences jomās

- darba pieredze biznesa vai pētniecisko projektu analizēšanā un īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas par uzņēmējdarbības vidi Latvijā un uzņēmumu attīstības cikliem

- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem.

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentēšanas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto); sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā) iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv, ar norādi "TeD IUAN vadošais eksperts".

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši "Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Tālrunis uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2018/116.AKK5

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrības integrācijas departamenta Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- sagatavot tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un citu dokumentu projektus sabiedrības integrācijas politikas jomā

- uzturēt pastāvīgu saikni ar integrācijas politikā definētajām mērķa grupām un tās pārstāvošām nevalstiskajām organizācijām, kā arī vākt, klasificēt un apkopot informāciju par tām

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs, komisijās, padomēs, darba grupās un pasākumos, kā arī nepieciešamības gadījumā nodrošināt to organizēšanu

- sadarbībā ar citām valsts un pašvaldību institūcijām vākt, apkopot, analizēt un izvērtēt informāciju un sagatavot ziņojumus, informāciju publicēšanai ministrijas "mājaslapā", kā arī citus informatīvos materiālus par sabiedrības integrācijas jautājumiem

- atbilstoši nodaļas kompetencei nodrošināt projektu īstenošanu un finanšu izlietojuma uzraudzību

- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sagatavot atbildes uz tiem nodaļas kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai humanitārajās zinātnēs

- vismaz 6 (sešu) mēnešu darba pieredze sadarbībā ar valsts un/vai pašvaldību institūcijām un nevalstiskām organizācijām pilsoniskās sabiedrības attīstības un/vai sabiedrības integrācijas jautājumos

- labas zināšanas par sabiedrības integrācijas jautājumiem nacionālā un starptautiskā līmenī

- izpratne par sabiedrības daudzveidības izpausmēm un kultūras dažādību jautājumiem

- labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas dokumentu projektu izstrādē

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 20. jūnijam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir līdz 2018.gada 20.jūnijam), vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku":

- motivēta pieteikuma vēstule;

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);

- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv);

- kā arī citi dokumenti, kurus pretendenti uzskata par nepieciešamu pievienot.

Tālr. uzziņām 67330207.


OP 2018/116.AKK6

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto Sociālās iekļaušanas politikas departamenta projekta "Iekļaujoša darba tirgus un nabadzības risku pētījumi un monitorings" vecākā eksperta (valsts civildienesta ierēdņa) (uz noteiktu laiku, plānots līdz 2019. gada 31. decembrim) amata vietu uz pusslodzi ar šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (maģistra grāds vai doktora grāds)

- darba pieredze sociālās politikas (it īpaši sociālās iekļaušanas politikas jeb nabadzības un sociālās atstumtības mazināšanas politikas) veidošanas un īstenošanas aspektu pētniecībā un/vai tās izstrādē, pārraudzībā un novērtēšanā valsts pārvaldē vai nevalstisko organizāciju sektorā vismaz 1 gadu

- pieredze analītisku ziņojumu un pārskatu, izvērtējumu sagatavošanā un analīzē

- izpratne par nabadzības un sociālās atstumtības jomu un tās reglamentējošiem normatīvajiem aktiem, kā arī zināšanas par attīstības plānošanas dokumentiem

- vēlama pieredze iepirkumu tehnisko specifikāciju sagatavošanā (definēt prasības un aprakstīt nepieciešamo pakalpojumu, formulēt kvalifikācijas prasības piesaistāmajiem ekspertiem) un saņemto piedāvājumu vērtēšanā vai tehnisko piedāvājumu sagatavošanā iepirkumos par pētniecības pakalpojumu sniegšanu sociālās politikas (it īpaši sociālās iekļaušanas politikas jeb nabadzības un sociālās atstumtības mazināšanas politikas) jomā

- zināšanas par kvalitatīvajām un kvantitatīvajām pētniecībā pielietotajām metodēm

- spēja veikt apjomīgas informācijas apstrādi, rezultātu analīzi un formulēt secinājumus

- prasme formulēt savu viedokli mutiski un rakstveidā

- prasme veikt statistikas datu analīzi

- prasme analizēt, redzēt attīstības perspektīvas

- gatavība rīkoties saskaņā ar tiesiskuma un ētikas standartiem

- precizitāte, prasme plānot un organizēt savu darba laiku amata pienākumu izpildei

- labas angļu valodas zināšanas - spēt lasīt un saprast literatūras avotus angļu valodā (B2 līmenis)

- prasme darbam ar datoru (Office programmatūras vidē) un citu biroja tehniku, interneta resursiem amata pienākumu izpildei

Amata pienākumi:

- koordinēt projekta darbību atbilstību projekta nosacījumiem, apstiprinātajām aktivitātēm, laika grafikam un projekta vadītāja noteiktajiem uzdevumiem un to izpildes termiņiem

- nodrošināt projekta aktivitāšu saturisko jautājumu pārzināšanu sociālās iekļaušanas politikas kontekstā

- pēc nepieciešamības veikt padziļinātu situācijas analīzi par sociālās atstumtības tendencēm, cēloņsakarībām, citu nozaru politiku un iniciatīvu ietekmi uz sociālo iekļaušanu Projekta aktivitāšu pilnveidei

- savlaicīgi un kvalitatīvi izstrādāt iepirkumu tehniskās specifikācijas un piesaistāmo ekspertu kvalifikācijas prasību aprakstus

- veikt iepirkumu rezultātā saņemto piedāvājumu saturisko vērtēšanu

- veikt iepirkumu rezultātā piesaistīto pakalpojumu sniedzēju starpnodevumu un nodevumu izvērtēšanu (sagatavojot vērtējumu par pētījumu kvalitāti, identificējot tajā veiksmīgi realizēto, kā arī pilnveidojamās lietas) un saskaņošanu

- piedalīties iepirkumu rezultātā piesaistīto pakalpojumu sniedzēju sanāksmēs, diskusijās un atgriezeniskās saites pasākumos par Projekta ietvaros izstrādājamo materiālu saturu un tā pilnveides iespējām

- konsultēt Projekta vadības personālu, kā arī valsts un pašvaldību institūcijas, nevalstiskās organizācijas, kā arī fiziskas, juridiskas personas un šādu personu apvienības ar Projektu un tā saturu saistītajos jautājumos

- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo jautājumu risināšanai

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām ar projektu saistīto jautājumu risināšanā

Darbinieka īpašības:

- spēja lietas realizēt

- uz sadarbību vērsta rīcība un uzticēšanās gaisotnes veidošana komandas iekšienē

- spēja kritiski analizēt pētniecības/izvērtējuma materiālu un identificēt tajā veiksmīgi realizēto, kā arī pilnveidojamās lietas

- atbildības uzņemšanās par paveicamo darbu

- spēja strādāt gan individuāli, gan komandā

- vēlme apgūt ko jaunu, augt un pilnveidoties

- lojalitāte komandas iekšējām vērtībām un izvirzītajiem mērķiem

Mēs piedāvājam:

- radošu un dinamisku darbu atbalstošā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu (līdz 1382 EUR pilnā slodzē, pusslodzē no 526 EUR līdz 691 EUR) un sociālās garantijas

- iespēju mācīties un paplašināt redzesloku

- iespēju realizēt sevi profesionāli nabadzības un sociālās atstumtības jomās eksperta līmenī

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas gaidām pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021558, 67021645.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.


OP 2018/116.AKK7

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Pašvaldību departamenta Pašvaldību pārraudzības nodaļas jurista valsts civildienesta ierēdņa amatu

Amata mērķis un galvenie pienākumi: nodrošināt pašvaldības darbības tiesiskuma uzraudzību, tai skaitā izvērtēt pašvaldību pieņemtos saistošos noteikumus, sagatavot tiesību aktu projektus, priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos pašvaldību pārraudzības jomā un citu dokumentu projektus atbilstoši amata aprakstā noteiktajam.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- pieredze jurista profesijā ilgāka par trīs gadiem

- izpratne par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- zināšanas un vēlama pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un informatīvo ziņojumu izstrādē un virzībā

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa; mēnešalga sākot no 1000 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Pašvaldību departaments" vai pa pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka jūsu:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.

Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.


OP 2018/116.AKK8

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - SABIEDRISKO ATTIECĪBU VADĪTĀJS/-A Administratīvajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā izglītība

- vēlama vismaz viena gada praktiskā darba pieredze attiecīgajā jomā (vēlams valsts pārvaldē)

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- zināšanas sabiedrisko attiecību un komunikācijas nodrošināšanā

- iniciatīva, komunikācija, ētiskums, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti

- divu svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas, ļoti laba prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

Amata pienākumi:

- Maksātnespējas administrācijas komunikācijas un sabiedrisko attiecību politikas izstrāde un īstenošana

- sabiedrības informēšanu par maksātnespējas jomu gan plašsaziņas līdzekļos, gan sociālajos medijos

- aptauju un pētījumu par maksātnespējas jomu veikšana

- informācijas par maksātnespējas jomu monitorings un analīze

- iekšējās komunikācijas nodrošināšana

- skaidrojumu un viedokļu par maksātnespējas jomu sagatavošana.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu, sākot no 1050 līdz 1380 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei);

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.

Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa regulas Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. panta 1. daļas c) punktam informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.


OP 2018/116.AKK9

Rīgas Stradiņa universitāte izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla amata konkursu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektam "Rīgas Stradiņa universitātes akadēmiskā personāla kapacitātes stiprināšana".

Projekta īstenošanas periods: 2019. gada 1. janvāris - 2022. gada 31. decembris.

Amata konkursa nosacījumi:

https://www.rsu.lv/aktualitates/rsu-izsludina-arvalstu-akademiska-personala-amata-konkursu


OP 2018/116.AKK10

Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz šādu amata vietu:

- vadošā pētnieka amats

Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Tehnoloģiju departamentā, 1 vieta

- doktora grāds fizikas nozarē

- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā jomā, kas saistīta ar nanostruktūru sintēzi, to īpašību izpēti, nanostruktūru un bioloģisko objektu mijiedarbības izpēti

- zinātniskā vai akadēmiskā darba stāžs nav mazāks par 5 gadiem

- pieredze zinātnisko publikāciju sagatavošanā

- vismaz 3 publikācijas cietvielu fizikas un/vai nanotehnoloģiju jomā, kas publicētas Scopus vai Web of Science datubāzēs iekļautos zinātniskajos žurnālos.

Amata pretendentiem viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz DU Administratīvajā daļā Vienības ielā 13-226, Daugavpilī, LV-5401, iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar "Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU".

https://du.lv/par-mums/par-mums/svarigakie-dokumenti/


OP 2018/116.AKK11

Zemkopības ministrija (reģistrācijas Nr.90000064161) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku - Meža departamenta Zemes pārvaldības un meliorācijas nodaļas vecākais referents

Amata pienākumos ietilpst lauksaimniecības zemes tirgus tiesiskā regulējuma pilnveidošana, ar valsts meža zemes pārvaldību saistītu tiesību aktu projektu un dokumentācijas sagatavošana, kā arī iestādes interešu pārstāvēšana šajos jautājumos.

Prasības pretendentam/-ei:

- jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs, mežsaimniecībā vai vides zinātnē)

- vismaz viena gada darba pieredze ar tiesību zinātnēm, mežsaimniecību, ekonomiku vai vides jomu saistītā amatā

- zināšanas tiesību aktu un plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu izstrādē

- zināšanas par meža nozari un zemes pārvaldību

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- prasme strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, PowerPoint

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- mācību iespējas profesionālai pilnveidei

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

- darbavietu Rīgas centrā

- bruto atalgojumu, sākot no 835 euro (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pieteikuma dokumentus - pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) - lūdzam sūtīt pa pastu Zemkopības ministrijai, adrese: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1981, vai uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027513, 67027319.

Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Zemkopības ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Zemkopības ministrija.


OP 2018/116.AKK12

Vidzemes Augstskola, reģistrācijas Nr. 90001342592, 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī) izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasi studiju virzienos:

- Viesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija (2 vietas; darbības jomas: Pētniecība saistīta ar tūrisma ilgtspēju, inovācijām un tehnoloģijām)

- Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība (2 vietas; darbības jomas: Vadībzinātne, sabiedrības vadība)

- Informācijas un komunikācijas zinātnes (1 vieta; darbības joma: Komunikācijas zinātne, komunikācijas teorija)

- Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātnē (3 vietas; darbības joma: Informācijas tehnoloģija, Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana)

Plašāka informācija par sludinājumu Vidzemes Augstskolas mājaslapā: http://va.lv/en/node/1300; http://va.lv/en/node/1299; http://va.lv/en/node/1298; http://va.lv/en/node/1297

Pieteikšanās termiņš: 2020. gada 31. augusts

Pieteikuma vēstuli (brīvā formā), CV (Europass formā, ietverot zinātniskā darba pieredzi un publikāciju sarakstu) un angļu valodas zināšanu līmeni apliecinošu dokumentu sūtīt uz e-pasta adresi vakances@va.lv vai pa pastu Vidzemes Augstskolai, Cēsu iela 4, Valmiera, Latvija, LV-4201, ar norādi "Atklātai doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasei".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Vidzemes Augstskolas informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Vidzemes Augstskola.


OP 2018/116.AKK13

Vidzemes Augstskola, reģistrācijas Nr. 90001342592, 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā 2018. gada 9. janvārī) izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla atlasi studiju virzienos:

- Viesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija (1 vieta; atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - tūrisms, inovācijas un tehnoloģijas)

- Viesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija (1 vieta; atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - patērētāju uzvedība, digitālais mārketings)

- Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība (1 vieta; atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - organizāciju pārvaldība)

- Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība (1 vieta; atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - integrētās informācijas tehnoloģijas, inženierekonomika un bizness)

- Informācijas un komunikācijas zinātnes (1 vieta; atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - komunikācijas teorija, specifiski digitālie mediji, auditoriju analīze, digitālais aktīvisms, medijpratība)

- Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātnē (1 vieta; atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - Informācijas drošības risku pārvaldība; lietu internets; kibernoziegumu izmeklēšana, ielaušanās testēšana un aizsardzība; lietišķā kriptogrāfija)

- Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātnē (1 vieta; atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - virtuālā realitāte un 3D modelēšana)

- Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātnē (1 vieta; atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - attēlu apstrāde, objektu atpazīšana, grupēšanas algoritmi)

Plašāka informācija par sludinājumu Vidzemes Augstskolas mājaslapā: http://va.lv/en/node/1296; http://va.lv/en/node/1295; http://va.lv/en/node/1294; http://va.lv/en/node/1293

Pieteikšanās termiņš: 2020. gada 31. augusts

Pieteikuma vēstuli (brīvā formā), CV (Europass formā, ietverot zinātniskā darba pieredzi un publikāciju sarakstu) un angļu valodas zināšanu līmeni apliecinošu dokumentu sūtīt uz e-pasta adresi vakances@va.lv vai pa pastu Vidzemes Augstskolai, Cēsu iela 4, Valmiera, Latvija, LV-4201, ar norādi "Atklātai ārvalstu akadēmiskā personāla atlasei".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Vidzemes Augstskolas informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Vidzemes Augstskola.


OP 2018/116.AKK14

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Neformālās izglītības departamenta Valsts valodas prasmes pārbaudes nodaļas vecākā referenta (datubāzes administratora) (darbinieka) amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģijās

- valsts valodas prasme - latviešu valoda (dzimtā valoda) vai C1 līmenis

- pārvaldīt divas svešvalodas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalsts valsts valoda

- teorētiskās un praktiskās zināšanas par dažādu datorprogrammu izmantošanu, īpaši Microsoft Access

- zināšanas un prasmes datubāzu konfigurēšanā un elektronisko datu apstrādē

- darba pieredze datorizētu informācijas sistēmu resursu administrēšanā un uzturēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Veicamie amata pienākumi:

- administrēt valsts informācijas sistēmu (valodas prasmes apliecību datu uzskaites sistēmu) un valsts valodas prasmes pārbaudījumu datubāzi

- veidot dažāda veida statistiskos pārskatus par valsts valodas prasmes pārbaužu rezultātiem

- nodrošināt valsts valodas prasmes pārbaudes apliecību uzskaites sistēmas regulāru atjaunošanu

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu mēnesī 840 EUR bruto

- darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- darbavietu Rīgā, Vaļņu ielā 2

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centam, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tiks izskatīti tikai tie pieteikumi, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/116.AKR1

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 4. jūnijā Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenās juristes amatā ir iecelta INGA PĒTERSONE.


OP 2018/116.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 6. jūnijā Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles, analīzes un metodikas daļas galvenā inspektora amatā ir iecelts VJAČESLAVS DAINEKO.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)