Laidiens: 12.06.2018., Nr. 116
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/116.AKK1
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija (turpmāk -
komisija) izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām - vecākais
ārsts eksperts Rīgas apvienotajā nodaļā (2 amata vietas uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta diploms)
- ārsta praktiskā darba pieredze
- vēlama pieredze medicīniskajā ekspertīzē
- derīgs sertifikāts kādā no ārsta specialitātēm, vēlams eksperta sertifikāts
- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus
- pārzināt ar invaliditātes ekspertīzi saistītos normatīvos aktos
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt klientu iesniegumus un organizēt medicīniskās ekspertīzes
veikšanu
- pamatojoties uz personas funkcionēšanas ierobežojuma izvērtējumu,
izdot administratīvos aktus
- atbilstoši kompetencei konsultēt klientus un ārstus invaliditātes ekspertīzes
jautājumos
- piedalīties sarežģītu ekspertīžu darbā
- piedalīties iestādes normatīvo aktu, metožu un metodiku izstrādē
- pārstāvēt komisiju tiesvedības procesos
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi
- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē
- komunikācijas iespējas ar dažādu paaudžu cilvēkiem
- mēnešalgu no 1065 līdz 1400 EUR (atbilstoši
12. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās kategorijas);
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
gaidām pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā Labklājības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā
28, LV-1331, e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67021645.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu
pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese:
Skolas iela 28, Rīga.
OP 2018/116.AKK2
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu
amatu - inspektors (uz noteiktu laiku, trim gadiem, ar perspektīvu noslēgt
darba līgumu uz nenoteiktu laiku, darbavieta Valmierā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- profesionālā pieredze mehanizācijā (priekšroka lauksaimniecības
mehanizācijā)
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra informē, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa personāla atlases norisi,
2) iepriekš minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts tehniskās
uzraudzības aģentūra, kontaktinformācija: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010.
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba
vietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2018/116.AKK3
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadošā
eksperta amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2019. gada
31. decembrim)
LIAA savā komandā aicina radošu kolēģi, kurš nodrošinās starptautiskā
INTERREG projekta vadību un īstenošanu
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt projekta vadību un īstenošanu kopumā atbilstoši projektā
paredzētajām aktivitātēm, laika grafikam, finansēšanas plānam un
sasniedzamajiem rezultātiem
- piedalīties pieredzes apmaiņas pasākumos pie projekta ārvalstu partneriem
- organizēt projekta īstenošanas darba grupas un projektā iesaistīto pušu
darba grupas sanāksmes un citus pasākumus
- nodrošināt projekta informācijas un publicitātes pasākumus, t. sk. publicitāti
medijos
- nodrošināt ikdienas komunikāciju ar vietējiem un ārvalstu projekta
partneriem un projekta īstenošanas darba grupu locekļiem
- apkopot informāciju par projekta ieviešanas gaitu un sagatavot regulāros
un vienreizējos pārskatus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai
inženierzinātnēs)
- vēlama pieredze starptautiska projekta vadībā
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- izpratne par inovāciju attīstīšanu Latvijā
- zināšanas un prasmes pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos
aktus
- vēlamas labas zināšanas par ES fondiem
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- analītiskā domāšana, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- augsta atbildība un prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija:
1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto); sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam
pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā) iesniedzot vai nosūtot
pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā
2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv,
ar norādi "TeD IUAN vadošais eksperts".
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši
"Personas datu apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūras amatu pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā
http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances, turpmāk - Datu apstrādes principi
atlasei). Iesniedzot pieteikumu, pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar
Datu apstrādes principiem atlasei.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/116.AKK4
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadošā
eksperta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku - līdz 2019. gada 31. decembrim)
LIAA savā komandā aicina radošu cilvēku, kuru interesē iespēja strādāt ar
Latvijas uzņēmumu labākajām inovācijām!
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzību apzināšanā
- piedalīties atbalsta instrumentu komersantiem (tai skaitā start-up
uzņēmumos) ieviešanā
- piedalīties projektu vērtēšanā, lēmumu pieņemšanā par atbalsta finansējuma
piešķiršanu un projektu īstenošanas uzraudzībā
- piedalīties projekta ietvaros iesniegto atbalsta saņēmēju maksājumu
pieprasījumu izskatīšanā un maksājumu veikšanā
- piedalīties ārpakalpojumu veikšanā un iepirkumu dokumentācijas
sagatavošanā, lai nodrošinātu tehnoloģiju pārneses pakalpojumus un pasākumus
- piedalīties iekšējo normatīvo aktu (iekšējo kārtību u.c. dokumentu)
izstrādē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai
inženierzinātnēs)
- darba pieredze Tehnoloģiju departamenta kompetences jomās
- darba pieredze biznesa vai pētniecisko projektu analizēšanā un īstenošanā
tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas par uzņēmējdarbības vidi Latvijā un uzņēmumu attīstības cikliem
- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem.
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentēšanas prasmes
- spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija:
1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto); sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši
ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā)
iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi
personals@liaa.gov.lv, ar norādi "TeD IUAN vadošais eksperts".
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pretendentu iesniegtajos pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti,
lai nodrošinātu pretendentu atlases norisi, atbilstoši "Personas datu
apstrādes principi Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras amatu
pretendentu atlasei" (publicēti LIAA mājaslapā http://www.liaa.gov.lv/lv/par-liaa/vakances,
turpmāk - Datu apstrādes principi atlasei). Iesniedzot pieteikumu,
pretendents apliecina, ka ir iepazinies ar Datu apstrādes principiem atlasei.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Tālrunis uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2018/116.AKK5
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Sabiedrības integrācijas departamenta Sabiedrības integrācijas un
pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz
noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- sagatavot tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un citu dokumentu
projektus sabiedrības integrācijas politikas jomā
- uzturēt pastāvīgu saikni ar integrācijas politikā definētajām mērķa grupām
un tās pārstāvošām nevalstiskajām organizācijām, kā arī vākt, klasificēt un
apkopot informāciju par tām
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs, komisijās, padomēs, darba grupās
un pasākumos, kā arī nepieciešamības gadījumā nodrošināt to organizēšanu
- sadarbībā ar citām valsts un pašvaldību institūcijām vākt, apkopot,
analizēt un izvērtēt informāciju un sagatavot ziņojumus, informāciju
publicēšanai ministrijas "mājaslapā", kā arī citus
informatīvos materiālus par sabiedrības integrācijas jautājumiem
- atbilstoši nodaļas kompetencei nodrošināt projektu īstenošanu un finanšu
izlietojuma uzraudzību
- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sagatavot atbildes uz
tiem nodaļas kompetences ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs vai humanitārajās zinātnēs
- vismaz 6 (sešu) mēnešu darba pieredze sadarbībā ar valsts un/vai
pašvaldību institūcijām un nevalstiskām organizācijām pilsoniskās sabiedrības
attīstības un/vai sabiedrības integrācijas jautājumos
- labas zināšanas par sabiedrības integrācijas jautājumiem nacionālā un
starptautiskā līmenī
- izpratne par sabiedrības daudzveidības izpausmēm un kultūras dažādību
jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai
http://www.europass.lv/valodu-pase)
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas dokumentu projektu izstrādē
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", II līmenis,
9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1121 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 20. jūnijam jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa
Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti
pa pastu, pasta zīmogs ir līdz 2018.gada 20.jūnijam),
vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv
šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Sabiedrības integrācijas
un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz
noteiktu laiku":
- motivēta pieteikuma vēstule;
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot
atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds);
- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes
apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko
izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv);
- kā arī citi dokumenti, kurus pretendenti uzskata par nepieciešamu
pievienot.
Tālr. uzziņām 67330207.
OP 2018/116.AKK6
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto Sociālās iekļaušanas
politikas departamenta projekta "Iekļaujoša darba tirgus un nabadzības
risku pētījumi un monitorings" vecākā eksperta (valsts civildienesta
ierēdņa) (uz noteiktu laiku, plānots līdz 2019. gada 31. decembrim) amata vietu
uz pusslodzi ar šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs (maģistra grāds vai doktora grāds)
- darba pieredze sociālās politikas (it īpaši sociālās iekļaušanas politikas
jeb nabadzības un sociālās atstumtības mazināšanas politikas) veidošanas un
īstenošanas aspektu pētniecībā un/vai tās izstrādē, pārraudzībā un novērtēšanā
valsts pārvaldē vai nevalstisko organizāciju sektorā vismaz 1 gadu
- pieredze analītisku ziņojumu un pārskatu, izvērtējumu sagatavošanā un
analīzē
- izpratne par nabadzības un sociālās atstumtības jomu un tās
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem, kā arī zināšanas par attīstības plānošanas
dokumentiem
- vēlama pieredze iepirkumu tehnisko specifikāciju sagatavošanā (definēt prasības un aprakstīt nepieciešamo pakalpojumu,
formulēt kvalifikācijas prasības piesaistāmajiem ekspertiem) un saņemto
piedāvājumu vērtēšanā vai tehnisko piedāvājumu sagatavošanā iepirkumos par
pētniecības pakalpojumu sniegšanu sociālās politikas (it īpaši sociālās
iekļaušanas politikas jeb nabadzības un sociālās atstumtības mazināšanas
politikas) jomā
- zināšanas par kvalitatīvajām un kvantitatīvajām pētniecībā pielietotajām
metodēm
- spēja veikt apjomīgas informācijas apstrādi, rezultātu analīzi un formulēt
secinājumus
- prasme formulēt savu viedokli mutiski un rakstveidā
- prasme veikt statistikas datu analīzi
- prasme analizēt, redzēt attīstības perspektīvas
- gatavība rīkoties saskaņā ar tiesiskuma un ētikas standartiem
- precizitāte, prasme plānot un organizēt savu darba laiku amata pienākumu
izpildei
- labas angļu valodas zināšanas - spēt lasīt un saprast literatūras avotus
angļu valodā (B2 līmenis)
- prasme darbam ar datoru (Office programmatūras vidē) un citu biroja tehniku,
interneta resursiem amata pienākumu izpildei
Amata pienākumi:
- koordinēt projekta darbību atbilstību projekta nosacījumiem,
apstiprinātajām aktivitātēm, laika grafikam un projekta vadītāja noteiktajiem
uzdevumiem un to izpildes termiņiem
- nodrošināt projekta aktivitāšu saturisko jautājumu pārzināšanu sociālās
iekļaušanas politikas kontekstā
- pēc nepieciešamības veikt padziļinātu situācijas analīzi par sociālās
atstumtības tendencēm, cēloņsakarībām, citu nozaru politiku un iniciatīvu
ietekmi uz sociālo iekļaušanu Projekta aktivitāšu pilnveidei
- savlaicīgi un kvalitatīvi izstrādāt iepirkumu tehniskās specifikācijas un
piesaistāmo ekspertu kvalifikācijas prasību aprakstus
- veikt iepirkumu rezultātā saņemto piedāvājumu saturisko vērtēšanu
- veikt iepirkumu rezultātā piesaistīto pakalpojumu sniedzēju starpnodevumu un nodevumu izvērtēšanu (sagatavojot
vērtējumu par pētījumu kvalitāti, identificējot tajā veiksmīgi realizēto, kā
arī pilnveidojamās lietas) un saskaņošanu
- piedalīties iepirkumu rezultātā piesaistīto pakalpojumu sniedzēju
sanāksmēs, diskusijās un atgriezeniskās saites pasākumos par Projekta ietvaros
izstrādājamo materiālu saturu un tā pilnveides iespējām
- konsultēt Projekta vadības personālu, kā arī valsts un pašvaldību
institūcijas, nevalstiskās organizācijas, kā arī fiziskas, juridiskas personas
un šādu personu apvienības ar Projektu un tā saturu saistītajos jautājumos
- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo
jautājumu risināšanai
- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām
organizācijām, juridiskām un fiziskām personām ar projektu saistīto jautājumu
risināšanā
Darbinieka īpašības:
- spēja lietas realizēt
- uz sadarbību vērsta rīcība un uzticēšanās gaisotnes veidošana komandas
iekšienē
- spēja kritiski analizēt pētniecības/izvērtējuma materiālu un identificēt
tajā veiksmīgi realizēto, kā arī pilnveidojamās lietas
- atbildības uzņemšanās par paveicamo darbu
- spēja strādāt gan individuāli, gan komandā
- vēlme apgūt ko jaunu, augt un pilnveidoties
- lojalitāte komandas iekšējām vērtībām un izvirzītajiem mērķiem
Mēs piedāvājam:
- radošu un dinamisku darbu atbalstošā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu (līdz 1382 EUR pilnā slodzē, pusslodzē no
526 EUR līdz 691 EUR) un sociālās garantijas
- iespēju mācīties un paplašināt redzesloku
- iespēju realizēt sevi profesionāli nabadzības un sociālās atstumtības
jomās eksperta līmenī
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
gaidām pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā Labklājības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā
28, LV-1331, e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67021558, 67021645.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu
pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese:
Skolas iela 28, Rīga.
OP 2018/116.AKK7
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Pašvaldību departamenta
Pašvaldību pārraudzības nodaļas jurista valsts civildienesta ierēdņa amatu
Amata mērķis un galvenie pienākumi: nodrošināt pašvaldības darbības
tiesiskuma uzraudzību, tai skaitā izvērtēt pašvaldību pieņemtos saistošos
noteikumus, sagatavot tiesību aktu projektus, priekšlikumus grozījumiem
normatīvajos aktos pašvaldību pārraudzības jomā un citu dokumentu projektus
atbilstoši amata aprakstā noteiktajam.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā
izglītība
- pieredze jurista profesijā ilgāka par trīs gadiem
- izpratne par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un darba
pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- zināšanas un vēlama pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas
dokumentu projektu un informatīvo ziņojumu izstrādē un virzībā
- labas angļu valodas zināšanas
- kompetences: darbs komandā, komunikācija, konceptuāla domāšana,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā
analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu
grupa; mēnešalga sākot no 1000 euro pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūti uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Pašvaldību departaments" vai pa pastu Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494.
Tālr. uzziņām 67026902.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam,
ka jūsu:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
2) personas datu apstrādes pārzinis ir Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrija, kontaktinformācija: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494.
Papildu Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantā minēto informāciju
jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz adresi personals@varam.gov.lv.
OP 2018/116.AKK8
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - SABIEDRISKO ATTIECĪBU VADĪTĀJS/-A
Administratīvajā departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība
- vēlama vismaz viena gada praktiskā darba pieredze attiecīgajā jomā (vēlams
valsts pārvaldē)
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa, prasme praksē izmantot
teorētiskās zināšanas
- zināšanas sabiedrisko attiecību un komunikācijas nodrošināšanā
- iniciatīva, komunikācija, ētiskums, rūpes par kārtību, precizitāti un
kvalitāti
- divu svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas, ļoti laba prasme
lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
Amata pienākumi:
- Maksātnespējas administrācijas komunikācijas un sabiedrisko attiecību
politikas izstrāde un īstenošana
- sabiedrības informēšanu par maksātnespējas jomu gan plašsaziņas līdzekļos,
gan sociālajos medijos
- aptauju un pētījumu par maksātnespējas jomu veikšana
- informācijas par maksātnespējas jomu monitorings un analīze
- iekšējās komunikācijas nodrošināšana
- skaidrojumu un viedokļu par maksātnespējas jomu sagatavošana.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu, sākot no 1050 līdz 1380 euro
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei);
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050,
tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
Atbilstoši spēkā esošās Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa
regulas Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas
datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK
(Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. panta 1. daļas
c) punktam informējam, ka jūsu iesniegtā pieteikuma un tā pielikumos
ietvertie personas dati tiks apstrādāti tikai ar mērķi, lai nodrošinātu atbilstošākā
kandidāta atlasi konkrētajai vakancei.
OP 2018/116.AKK9
Rīgas Stradiņa universitāte izsludina
ārvalstu akadēmiskā personāla amata konkursu darbības programmas
"Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.2. specifiskā atbalsta mērķa
"Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko personālu
stratēģiskās specializācijas jomās" projektam "Rīgas Stradiņa
universitātes akadēmiskā personāla kapacitātes stiprināšana".
Projekta īstenošanas periods:
2019. gada 1. janvāris - 2022. gada 31. decembris.
Amata konkursa nosacījumi:
https://www.rsu.lv/aktualitates/rsu-izsludina-arvalstu-akademiska-personala-amata-konkursu
OP 2018/116.AKK10
Daugavpils Universitātē tiek
izsludināts konkurss uz šādu amata vietu:
- vadošā pētnieka amats
Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju
institūta Tehnoloģiju departamentā, 1 vieta
- doktora grāds fizikas nozarē
- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā jomā, kas saistīta ar
nanostruktūru sintēzi, to īpašību izpēti, nanostruktūru un bioloģisko objektu
mijiedarbības izpēti
- zinātniskā vai akadēmiskā darba stāžs nav mazāks par 5 gadiem
- pieredze zinātnisko publikāciju sagatavošanā
- vismaz 3 publikācijas cietvielu fizikas un/vai nanotehnoloģiju jomā, kas publicētas Scopus
vai Web of Science datubāzēs iekļautos zinātniskajos žurnālos.
Amata pretendentiem viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz DU Administratīvajā daļā Vienības ielā 13-226, Daugavpilī, LV-5401,
iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā
ar "Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU".
https://du.lv/par-mums/par-mums/svarigakie-dokumenti/
OP 2018/116.AKK11
Zemkopības ministrija (reģistrācijas Nr.90000064161) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku - Meža departamenta
Zemes pārvaldības un meliorācijas nodaļas vecākais referents
Amata pienākumos ietilpst lauksaimniecības zemes tirgus tiesiskā regulējuma
pilnveidošana, ar valsts meža zemes pārvaldību saistītu tiesību aktu projektu
un dokumentācijas sagatavošana, kā arī iestādes interešu pārstāvēšana šajos
jautājumos.
Prasības pretendentam/-ei:
- jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
(vēlams tiesību zinātnēs, mežsaimniecībā vai vides zinātnē)
- vismaz viena gada darba pieredze ar tiesību zinātnēm, mežsaimniecību,
ekonomiku vai vides jomu saistītā amatā
- zināšanas tiesību aktu un plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu
izstrādē
- zināšanas par meža nozari un zemes pārvaldību
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- prasme strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, PowerPoint
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- mācību iespējas profesionālai pilnveidei
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
- darbavietu Rīgas centrā
- bruto atalgojumu, sākot no 835 euro
(9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam.
Pieteikuma dokumentus - pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības
aprakstu (CV) - lūdzam sūtīt pa pastu Zemkopības ministrijai, adrese:
Republikas laukums 2, Rīga, LV-1981, vai uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67027513, 67027319.
Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Zemkopības ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Zemkopības ministrija.
OP 2018/116.AKK12
Vidzemes Augstskola, reģistrācijas Nr. 90001342592, 8.2.2. specifiskā
atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko
personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases
kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.25 (Rīgā
2018. gada 9. janvārī) izsludina atklātu doktorantu un zinātniskā
grāda pretendentu atlasi studiju virzienos:
- Viesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija (2
vietas; darbības jomas: Pētniecība saistīta ar tūrisma ilgtspēju, inovācijām un
tehnoloģijām)
- Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība (2 vietas;
darbības jomas: Vadībzinātne, sabiedrības vadība)
- Informācijas un komunikācijas zinātnes (1 vieta; darbības joma:
Komunikācijas zinātne, komunikācijas teorija)
- Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas,
datorvadība un datorzinātnē (3 vietas; darbības joma: Informācijas
tehnoloģija, Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana)
Plašāka informācija par sludinājumu Vidzemes Augstskolas mājaslapā:
http://va.lv/en/node/1300; http://va.lv/en/node/1299; http://va.lv/en/node/1298; http://va.lv/en/node/1297
Pieteikšanās termiņš: 2020. gada 31. augusts
Pieteikuma vēstuli (brīvā formā), CV (Europass formā, ietverot
zinātniskā darba pieredzi un publikāciju sarakstu) un angļu valodas zināšanu
līmeni apliecinošu dokumentu sūtīt uz e-pasta adresi vakances@va.lv vai pa
pastu Vidzemes Augstskolai, Cēsu iela 4, Valmiera, Latvija, LV-4201, ar norādi
"Atklātai doktorantu un zinātniskā grāda pretendentu atlasei".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Vidzemes Augstskolas informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un
iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Vidzemes Augstskola.
OP 2018/116.AKK13
Vidzemes Augstskola, reģistrācijas Nr. 90001342592, 8.2.2. specifiskā
atbalsta mērķa "Stiprināt augstākās izglītības institūciju akadēmisko
personālu stratēģiskās specializācijas jomās" projektu iesniegumu atlases
kārtas ietvaros un atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr. 25 (Rīgā
2018. gada 9. janvārī) izsludina ārvalstu akadēmiskā personāla
atlasi studiju virzienos:
- Viesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija (1
vieta; atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma -
tūrisms, inovācijas un tehnoloģijas)
- Viesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija (1
vieta; atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma -
patērētāju uzvedība, digitālais mārketings)
- Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība (1 vieta;
atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - organizāciju
pārvaldība)
- Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība (1 vieta;
atbilstošām zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - integrētās
informācijas tehnoloģijas, inženierekonomika un bizness)
- Informācijas un komunikācijas zinātnes (1 vieta; atbilstošām
zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - komunikācijas teorija,
specifiski digitālie mediji, auditoriju analīze, digitālais aktīvisms,
medijpratība)
- Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas,
datorvadība un datorzinātnē (1 vieta; atbilstošām zinātņu nozarēm un
apakšnozarēm, darbības joma - Informācijas drošības risku pārvaldība;
lietu internets; kibernoziegumu izmeklēšana, ielaušanās testēšana un
aizsardzība; lietišķā kriptogrāfija)
- Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika,
telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātnē (1 vieta; atbilstošām
zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - virtuālā realitāte un 3D
modelēšana)
- Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika,
telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātnē (1 vieta; atbilstošām
zinātņu nozarēm un apakšnozarēm, darbības joma - attēlu apstrāde, objektu
atpazīšana, grupēšanas algoritmi)
Plašāka informācija par sludinājumu Vidzemes Augstskolas mājaslapā: http://va.lv/en/node/1296; http://va.lv/en/node/1295; http://va.lv/en/node/1294; http://va.lv/en/node/1293
Pieteikšanās termiņš: 2020. gada 31. augusts
Pieteikuma vēstuli (brīvā formā), CV (Europass formā, ietverot
zinātniskā darba pieredzi un publikāciju sarakstu) un angļu valodas zināšanu
līmeni apliecinošu dokumentu sūtīt uz e-pasta adresi vakances@va.lv vai pa
pastu Vidzemes Augstskolai, Cēsu iela 4, Valmiera, Latvija, LV-4201, ar norādi
"Atklātai ārvalstu akadēmiskā personāla atlasei".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Vidzemes Augstskolas informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi un
iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Vidzemes Augstskola.
OP 2018/116.AKK14
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Neformālās
izglītības departamenta Valsts valodas prasmes pārbaudes nodaļas vecākā
referenta (datubāzes administratora) (darbinieka) amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas tehnoloģijās
- valsts valodas prasme - latviešu valoda (dzimtā valoda) vai C1 līmenis
- pārvaldīt divas svešvalodas saziņas līmenī, no kurām viena ir Eiropas
Savienības dalībvalsts valsts valoda
- teorētiskās un praktiskās zināšanas par dažādu datorprogrammu izmantošanu,
īpaši Microsoft Access
- zināšanas un prasmes datubāzu konfigurēšanā un elektronisko datu apstrādē
- darba pieredze datorizētu informācijas sistēmu resursu administrēšanā un
uzturēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
Veicamie amata pienākumi:
- administrēt valsts informācijas sistēmu (valodas prasmes apliecību datu
uzskaites sistēmu) un valsts valodas prasmes pārbaudījumu datubāzi
- veidot dažāda veida statistiskos pārskatus par valsts valodas prasmes
pārbaužu rezultātiem
- nodrošināt valsts valodas prasmes pārbaudes apliecību uzskaites sistēmas
regulāru atjaunošanu
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu mēnesī 840 EUR bruto
- darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- darbavietu Rīgā, Vaļņu ielā 2
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes un izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju - sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura
centam, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi
"Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tiks izskatīti tikai tie pieteikumi,
kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai
konkursa kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/116.AKR1
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 4. jūnijā
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenās juristes amatā ir iecelta
INGA PĒTERSONE.
OP 2018/116.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2018. gada 6. jūnijā
Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu kontroles, analīzes un
metodikas daļas galvenā inspektora amatā ir iecelts VJAČESLAVS DAINEKO.