Laidiens: 11.06.2018., Nr. 114
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/114.AKK1
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas
inspektors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs
jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram ēku ekspluatācijas drošuma
pārbaudēs, sazinoties ar ēku īpašniekiem, organizējot apsekošanu un sagatavojot
atzinumu projektus
- sniegt atbalstu būvinspektoram būvdarbu valsts kontrolē un Biroja
kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā ekspluatācijā, piedaloties
attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā t. sk. veicot
instrumentālus mērījumus. Sagatavot atzinumu projektus
- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes)
atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā
- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un
uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai
- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja
kompetencē esošajām būvēm
Ja tev ir:
- augstākā izglītība būvniecībā (arhitektūra, būvniecība, inženierkomunikācijas
u. c.)
- pieredze būvniecības jomā
- orientēties Biroja un būvniecības nozari regulējošos normatīvos aktos un
pārzināt būvniecības standartus
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu valodas un krievu valodas
prasmes
- teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 940 EUR līdz 1287 EUR
pirms nodokļu nomaksas).
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta
Inspekcijas nodaļas inspektora/-es amata konkursam" līdz 2018. gada
20. jūnijam.
Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz
pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 26. jūnijam. Uzziņas pa tālr.
67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/114.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Būvniecības informācijas sistēmas
departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas pakalpojumu
vadītājs/-a (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu administrēšanā, uzturēšanā,
pilnveidošanā un attīstībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- sniegt Būvniecības informācijas sistēmas (turpmāk - BIS) lietotājiem
nepieciešamo atbalstu, apzināt un apkopot BIS lietotāju vajadzības
- sagatavot BIS pilnveidošanas un uzturēšanas darbu plānu, regulāri to
aktualizēt un kontrolēt to izpildi
- izstrādāt apmācības plānu, organizēt BIS lietotāju apmācības un veikt to
informēšanu par aktualitātēm
- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas,
pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem
normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu
rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā
- koordinēt pakalpojumu īstenošanā iesaistīto personu un institūciju
savstarpējo sadarbību un saskaņotu rīcību
Ja tev ir:
- otrā līmeņa augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās,
vadībzinībās vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze projektu vai pakalpojumu vadībā,
kas saistīti ar informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas procesu
- labas zināšanas par IT infrastruktūras uzturēšanu un informācijas sistēmu
administrēšanu, konceptuālās un analītiskās spējas dažādu ar informācijas
tehnoloģiju procesiem saistītu jautājumu risināšanā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistītos normatīvo
aktu un standartu, kā arī profesionālās terminoloģijas pārzināšana svešvalodās
- speciālās programmatūras pārzināšana, kas nepieciešama pienākumu izpildes
procesā
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot
uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- prasme organizēt un vadīt sanāksmes
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 1052 EUR līdz
1382 EUR pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvniecības informācijas
sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas
pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam" līdz 2018. gada 20. jūnijam.
Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz
pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 26. jūnijam. Uzziņas pa tālr.
67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/114.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Būvniecības informācijas sistēmas
departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu
analītiķis (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- administrēt Būvniecības informācijas sistēmu (turpmāk - BIS), tās
lietotāju kontus un tiesību apjomu. Nodrošināt pirmā līmeņa lietotāju atbalstu.
Sniegt tehnisko un informatīvo atbalstu BIS lietotājiem, t.sk. veikt BIS
lietotāju apmācības un informatīvo materiālu izstrādi. Uzturēt BIS lietotāju
piekļuves tiesību reģistru
- sistematizēt informāciju par Biroja pārziņā esošo informācijas sistēmas
funkcionālo un tehnisko darbību. Apkopot informāciju par BIS lietotāju
pieteiktajām problēmām. Identificēt kļūdas vai nepilnības. Sagatavot atskaites
par pieteiktajām un identificētajām problēmām. Sniegt priekšlikumus
identificēto problēmu novēršanai un Biroja IS un BIS pilnveidei. Līdzdarboties
izmaiņu pieprasījumu un jaunas programmatūras tehniskās specifikācijas
izstrādē. Veikt izmaiņu pieprasījumu un funkcionalitātes testēšanu
- uzstādīt un uzturēt informācijas tehnoloģijas, tai skaitā, sniegt tehnisko
atbalstu Biroja nodarbinātajiem. Testēt programmas, veidot programmu tehniskās
specifikācijas, līdzdarboties programmas problēmu diagnosticēšanā un risināšanā
- līdzdarboties informācijas sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un attīstības
projektu īstenošanā. Veikt jaunizstrādātas programmatūras darbības testēšanu,
pārbaudīt, vai jaunā funkcionalitāte ir realizēta atbilstoši tehniskajai
specifikācijai
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju
tehnoloģijās vai cita otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar papildizglītību informācijas tehnoloģiju jomā
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- labas zināšanas par IT infrastruktūras uzturēšanu un informācijas sistēmu
administrēšanu, konceptuālās un analītiskās spējas dažādu ar informācijas
tehnoloģiju procesiem saistītu jautājumu risināšanā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistītos normatīvo
aktu un standartu, kā arī profesionālās terminoloģijas pārzināšana svešvalodās
- speciālās programmatūras pārzināšana, kas nepieciešama pienākumu izpildes
procesā
- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi
organizēt un veikt darbu, analizēt problēmas, prognozēt un iniciēt alternatīvos
risinājumus
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR
pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvniecības informācijas
sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas
sistēmu analītiķa amata konkursam" līdz 2018. gada 20. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
26. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/114.AKK4
Lauku atbalsta
dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus,
būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei,
objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu
nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām
atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -
DIENVIDLATGALES
REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES VALSTS ATBALSTA UN LEADER PASĀKUMU DAĻAS
VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņu amats uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalgu no 814 līdz 1053 EUR un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Preiļos
Pienākumi:
- veikt Leader pasākuma projektu un valsts atbalsta iesniegumu
vērtēšanu un, ņemot vērā iespējamos riskus, pieņemt lēmumus par atbalsta
pasākumu finansējuma piešķiršanu vai noraidīšanu
- izzināt un izprast klientu vajadzības un piemeklēt atbilstošākos
risinājumus
- analizēt sarežģītu un lielu datu apjoma informāciju un veikt precīzu
dokumentu apstrādi
- darboties ar IT sistēmām un datubāzes programmām
- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes uz
vietas saimniecībās
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikas vai lauksaimniecības jomā
- vēlama 2 gadu profesionālā pieredze, kas iegūta pēdējo 5 gadu laikā
atbilstoši darbības jomai, t. sk. projektu vērtēšanā un izpratne par
Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības lauku attīstības
politikas pamatprincipiem un mehānismiem
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- B kategorijas autovadītāja apliecība un labas auto vadīšanas iemaņas
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/Darba piedāvājumi" atrodamo pieteikuma
anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā
2, LV-1981, vai Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a, LV-5301. Tālr. uzziņām 67027697,
27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās
beigu termiņa.
OP 2018/114.AKK5
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska
loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un
klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un
inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un
atsaucīgu kolēģi -
DIENVIDLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN
LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalgu no 814 EUR līdz 1053 EUR un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Preiļos
Pienākumi:
- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektu vērtēšanu
un ņemot vērā iespējamos riskus, pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu
finansējuma piešķiršanu vai noraidīšanu
- izzināt un izprast klientu vajadzības un piemeklēt atbilstošākos
risinājumus
- analizēt sarežģītu un lielu datu apjoma informāciju un veikt precīzu
dokumentu apstrādi
- darboties ar IT sistēmām un datubāzēm
- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes uz
vietas saimniecībās
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikas vai lauksaimniecības jomā
- vēlama 2 gadu profesionālā pieredze, kas iegūta pēdējo 5 gadu laikā
atbilstoši darbības jomai, t. sk. zināšanas par procesiem lauksaimniecībā,
būvniecībā un grāmatvedībā un izpratni par Eiropas Savienības atbalsta
administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- B kategorijas autovadītāja apliecība un labas auto vadīšanas iemaņas
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo
Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, vai Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a,
LV-5301. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī
konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās
beigu termiņa.
OP 2018/114.AKK6
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska
loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un
klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un
inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un
atsaucīgu kolēģi -
DIENVIDLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN
UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, vienlaicīgi iepazīstot Latvijas dabu
- bruto mēnešalgu no 814 EUR līdz 1053 EUR un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Preiļos
Pienākumi:
- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu fiziskās pārbaudes uz
vietas saimniecībās un darboties ar globālās pozicionēšanas sistēmas
uztvērējiem
- regulāri doties darba braucienos un veikt apsekojumus pļavās, mežos u. c.
- sagatavot darba dokumentāciju
- apstrādāt sarežģītu un lielu datu apjoma informāciju
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikas, mērniecības, dabas zinātņu vai
lauksaimniecības jomā
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, kas iegūta vēlams pēdējo
5 gadu laikā, t. sk. zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta
administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)
- pieredze darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem
- B kategorijas autovadītāja apliecība un labas auto vadīšanas iemaņas
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo
pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, vai Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a,
LV-5301. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa
norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās
beigu termiņa.
OP 2018/114.AKK7
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)
Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska
loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un
klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un
inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un
atsaucīgu kolēģi -
INFORMĀCIJAS DEPARTAMENTA KLIENTU APKALPOŠANAS DAĻAS KLIENTU APKALPOŠANAS
SPECIĀLISTU/-I (divi darbinieka amati uz noteiktu laiku)
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- bruto mēnešalgu no 756 EUR līdz 1150 EUR un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgā
Pienākumi:
- informēt un konsultēt klientus par Dienesta kompetencē esošiem atbalsta
saņemšanas nosacījumiem, izmantojot dažādus komunikāciju kanālus (klātienē,
telefoniski, pa e-pastu, u.c.)
- izprast klientu vajadzības, rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus
lēmumus nestandarta situācijās
- veikt klientu reģistrāciju Eiropas Savienības un valsts atbalsta saņemšanai
- pieņemt un reģistrēt klientu iesniegtos dokumentus un projektu iesniegumus
datubāzē
- veidot pozitīvu komunikāciju ar klientiem un kolēģiem
- darbu veikt precīzi un kvalitatīvi, ievērojot ētikas normas un standartus
Prasības:
- augstākā izglītība komunikāciju, sociālās vai humanitārās zinātnēs (vari
būt pēdējo kursu students)
- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, kas iegūta pēdējo
3 gadu laikā
- zināšanas par klientu pieņemšanas un apkalpošanas organizāciju, lietišķo
saskarsmi un prezentācijas veidošanas un pasniegšanas principiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- vēlama pieredze darbā ar datubāzes programmām
Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta
dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo
pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa
norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).
Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu
prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta
mājaslapā pieejamās pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases
konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks
neatgriezeniski dzēsti.
Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās
beigu termiņa.