Laidiens: 11.06.2018., Nr. 114

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/114.AKK1

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas inspektors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- piedalīties un sniegt atbalstu būvinspektoram ēku ekspluatācijas drošuma pārbaudēs, sazinoties ar ēku īpašniekiem, organizējot apsekošanu un sagatavojot atzinumu projektus

- sniegt atbalstu būvinspektoram būvdarbu valsts kontrolē un Biroja kompetencē esošu inženierbūvju/ēku pieņemšanā ekspluatācijā, piedaloties attiecīgo dokumentu pārbaudē un objekta apsekošanā t. sk. veicot instrumentālus mērījumus. Sagatavot atzinumu projektus

- līdzdarboties iesniegumu, paskaidrojumu un tehniskās apsekošanas (izpētes) atzinumu izskatīšanā un lēmumu sagatavošanā

- nodrošināt kontroles un uzraudzības lietu dokumentācijas kārtošanu un uzglabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- piedalīties iesniegumu un sūdzību izskatīšanā attiecībā uz Biroja kompetencē esošajām būvēm

Ja tev ir:

- augstākā izglītība būvniecībā (arhitektūra, būvniecība, inženierkomunikācijas u. c.)

- pieredze būvniecības jomā

- orientēties Biroja un būvniecības nozari regulējošos normatīvos aktos un pārzināt būvniecības standartus

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu valodas un krievu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas).

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas inspektora/-es amata konkursam" līdz 2018. gada 20. jūnijam.

Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 26. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/114.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas pakalpojumu vadītājs/-a (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi pakalpojumu administrēšanā, uzturēšanā, pilnveidošanā un attīstībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- sniegt Būvniecības informācijas sistēmas (turpmāk - BIS) lietotājiem nepieciešamo atbalstu, apzināt un apkopot BIS lietotāju vajadzības

- sagatavot BIS pilnveidošanas un uzturēšanas darbu plānu, regulāri to aktualizēt un kontrolēt to izpildi

- izstrādāt apmācības plānu, organizēt BIS lietotāju apmācības un veikt to informēšanu par aktualitātēm

- koordinēt Biroja kompetencē esošo pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas, pilnveides un attīstības procesus, nodrošinot to atbilstību saistošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī identificēt un paredzēt riskus, kuri varētu rasties pakalpojumu īstenošanas gaitā

- koordinēt pakalpojumu īstenošanā iesaistīto personu un institūciju savstarpējo sadarbību un saskaņotu rīcību

Ja tev ir:

- otrā līmeņa augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās, vadībzinībās vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze projektu vai pakalpojumu vadībā, kas saistīti ar informācijas sistēmu izstrādes un ieviešanas procesu

- labas zināšanas par IT infrastruktūras uzturēšanu un informācijas sistēmu administrēšanu, konceptuālās un analītiskās spējas dažādu ar informācijas tehnoloģiju procesiem saistītu jautājumu risināšanā

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistītos normatīvo aktu un standartu, kā arī profesionālās terminoloģijas pārzināšana svešvalodās

- speciālās programmatūras pārzināšana, kas nepieciešama pienākumu izpildes procesā

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- prasme organizēt un vadīt sanāksmes

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas pakalpojumu vadītāja/-as amata konkursam" līdz 2018. gada 20. jūnijam.

Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 26. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/114.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķis (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- administrēt Būvniecības informācijas sistēmu (turpmāk - BIS), tās lietotāju kontus un tiesību apjomu. Nodrošināt pirmā līmeņa lietotāju atbalstu. Sniegt tehnisko un informatīvo atbalstu BIS lietotājiem, t.sk. veikt BIS lietotāju apmācības un informatīvo materiālu izstrādi. Uzturēt BIS lietotāju piekļuves tiesību reģistru

- sistematizēt informāciju par Biroja pārziņā esošo informācijas sistēmas funkcionālo un tehnisko darbību. Apkopot informāciju par BIS lietotāju pieteiktajām problēmām. Identificēt kļūdas vai nepilnības. Sagatavot atskaites par pieteiktajām un identificētajām problēmām. Sniegt priekšlikumus identificēto problēmu novēršanai un Biroja IS un BIS pilnveidei. Līdzdarboties izmaiņu pieprasījumu un jaunas programmatūras tehniskās specifikācijas izstrādē. Veikt izmaiņu pieprasījumu un funkcionalitātes testēšanu

- uzstādīt un uzturēt informācijas tehnoloģijas, tai skaitā, sniegt tehnisko atbalstu Biroja nodarbinātajiem. Testēt programmas, veidot programmu tehniskās specifikācijas, līdzdarboties programmas problēmu diagnosticēšanā un risināšanā

- līdzdarboties informācijas sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un attīstības projektu īstenošanā. Veikt jaunizstrādātas programmatūras darbības testēšanu, pārbaudīt, vai jaunā funkcionalitāte ir realizēta atbilstoši tehniskajai specifikācijai

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai cita otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar papildizglītību informācijas tehnoloģiju jomā

- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- labas zināšanas par IT infrastruktūras uzturēšanu un informācijas sistēmu administrēšanu, konceptuālās un analītiskās spējas dažādu ar informācijas tehnoloģiju procesiem saistītu jautājumu risināšanā

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistītos normatīvo aktu un standartu, kā arī profesionālās terminoloģijas pārzināšana svešvalodās

- speciālās programmatūras pārzināšana, kas nepieciešama pienākumu izpildes procesā

- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi organizēt un veikt darbu, analizēt problēmas, prognozēt un iniciēt alternatīvos risinājumus

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķa amata konkursam" līdz 2018. gada 20. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 26. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/114.AKK4

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

DIENVIDLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES VALSTS ATBALSTA UN LEADER PASĀKUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņu amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalgu no 814 līdz 1053 EUR un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Preiļos

Pienākumi:

- veikt Leader pasākuma projektu un valsts atbalsta iesniegumu vērtēšanu un, ņemot vērā iespējamos riskus, pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu vai noraidīšanu

- izzināt un izprast klientu vajadzības un piemeklēt atbilstošākos risinājumus

- analizēt sarežģītu un lielu datu apjoma informāciju un veikt precīzu dokumentu apstrādi

- darboties ar IT sistēmām un datubāzes programmām

- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes uz vietas saimniecībās

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikas vai lauksaimniecības jomā

- vēlama 2 gadu profesionālā pieredze, kas iegūta pēdējo 5 gadu laikā atbilstoši darbības jomai, t. sk. projektu vērtēšanā un izpratne par Kopējās lauksaimniecības politikas un Eiropas Savienības lauku attīstības politikas pamatprincipiem un mehānismiem

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- B kategorijas autovadītāja apliecība un labas auto vadīšanas iemaņas

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/Darba piedāvājumi" atrodamo pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, vai Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a, LV-5301. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/114.AKK5

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

DIENVIDLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalgu no 814 EUR līdz 1053 EUR un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Preiļos

Pienākumi:

- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektu vērtēšanu un ņemot vērā iespējamos riskus, pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu vai noraidīšanu

- izzināt un izprast klientu vajadzības un piemeklēt atbilstošākos risinājumus

- analizēt sarežģītu un lielu datu apjoma informāciju un veikt precīzu dokumentu apstrādi

- darboties ar IT sistēmām un datubāzēm

- pēc nepieciešamības doties darba braucienos, lai veiktu pārbaudes uz vietas saimniecībās

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikas vai lauksaimniecības jomā

- vēlama 2 gadu profesionālā pieredze, kas iegūta pēdējo 5 gadu laikā atbilstoši darbības jomai, t. sk. zināšanas par procesiem lauksaimniecībā, būvniecībā un grāmatvedībā un izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- B kategorijas autovadītāja apliecība un labas auto vadīšanas iemaņas

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo Pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, vai Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a, LV-5301. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās Pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/114.AKK6

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

DIENVIDLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, vienlaicīgi iepazīstot Latvijas dabu

- bruto mēnešalgu no 814 EUR līdz 1053 EUR un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Preiļos

Pienākumi:

- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu fiziskās pārbaudes uz vietas saimniecībās un darboties ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem

- regulāri doties darba braucienos un veikt apsekojumus pļavās, mežos u. c.

- sagatavot darba dokumentāciju

- apstrādāt sarežģītu un lielu datu apjoma informāciju

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus, izvērtējot iespējamos riskus

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikas, mērniecības, dabas zinātņu vai lauksaimniecības jomā

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, kas iegūta vēlams pēdējo 5 gadu laikā, t. sk. zināšanas par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)

- pieredze darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem

- B kategorijas autovadītāja apliecība un labas auto vadīšanas iemaņas

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, vai Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a, LV-5301. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums, pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.


OP 2018/114.AKK7

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv)

Lauku atbalsta dienests ir atbildīgs par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā. Veicot ikdienas uzdevumus, būtiska loma tiek piešķirta vērtībām - attīstībai, kompetencei, objektivitātei un klientu orientētai pieejai. Profesionālās darbības standartu nodrošināšanai un inovatīvu risinājumu īstenošanai savā komandā aicinām atbildīgu, precīzu un atsaucīgu kolēģi -

INFORMĀCIJAS DEPARTAMENTA KLIENTU APKALPOŠANAS DAĻAS KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU/-I (divi darbinieka amati uz noteiktu laiku)

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- bruto mēnešalgu no 756 EUR līdz 1150 EUR un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- atsaucīgu, draudzīgu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgā

Pienākumi:

- informēt un konsultēt klientus par Dienesta kompetencē esošiem atbalsta saņemšanas nosacījumiem, izmantojot dažādus komunikāciju kanālus (klātienē, telefoniski, pa e-pastu, u.c.)

- izprast klientu vajadzības, rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus nestandarta situācijās

- veikt klientu reģistrāciju Eiropas Savienības un valsts atbalsta saņemšanai

- pieņemt un reģistrēt klientu iesniegtos dokumentus un projektu iesniegumus datubāzē

- veidot pozitīvu komunikāciju ar klientiem un kolēģiem

- darbu veikt precīzi un kvalitatīvi, ievērojot ētikas normas un standartus

Prasības:

- augstākā izglītība komunikāciju, sociālās vai humanitārās zinātnēs (vari būt pēdējo kursu students)

- vēlama profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai, kas iegūta pēdējo 3 gadu laikā

- zināšanas par klientu pieņemšanas un apkalpošanas organizāciju, lietišķo saskarsmi un prezentācijas veidošanas un pasniegšanas principiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- vēlama pieredze darbā ar datubāzes programmām

Ja vēlies pieteikties šim atlases konkursam, lūdzu aizpildi Lauku atbalsta dienesta mājaslapā sadaļā "Par mums/darba piedāvājumi" atrodamo pieteikuma anketu un nosūti to uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai sūti pa pastu/iesniedz personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.

Informējam - jūsu pieteikumā norādītie personas dati tiks apstrādāti šī konkursa norisei (datu pārzinis - Lauku atbalsta dienests).

Lai nodrošinātu fizisko personu datu aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasības, lūgums pieteikuma dokumentus sagatavot pēc Lauku atbalsta dienesta mājaslapā pieejamās pieteikuma anketas. Savukārt tajos gadījumos, ja atlases konkursam tiks iesūtīti prasībām neatbilstoši pieteikuma dokumenti, tie tiks neatgriezeniski dzēsti.

Ar visiem pretendentiem sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/114.AKR1

Kultūras ministrija paziņo, ka Sabiedrības integrācijas departamenta Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatā (divas amata vietas) uz noteiktu laiku ir iecelti: ILONA TEPLOUHOVA, sākot no 2018.gada 4.jūnija, un DĀVIDS ZALĀNS, sākot no 2018.gada 25.jūnija.


OP 2018/114.AKR2

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Daugavpils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālistes amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 28.maija iecelta SANITA SUVEIZDA.


OP 2018/114.AKR3

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Daugavpils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 29.maija iecelta INTA ŠARŠŪNE.


OP 2018/114.AKR4

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Jelgavas teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 29.maija iecelta LAURA LĀCE.


OP 2018/114.AKR5

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Jelgavas teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2018.gada 1.jūnija iecelta SINTIJA CIŠA.


OP 2018/114.AKR6

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālistes amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 4.jūnija iecelta KRISTĪNE RUŽA.


OP 2018/114.AKR7

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Krāslavas teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālista amatā uz noteiktu laiku no 2018.gada 7.jūnija iecelts IVARS ANDŽĀNS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)