Laidiens: 16.01.2018., Nr. 11
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/11.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta
Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- zināšanas administratīvajā procesā iestādē, vēlamas zināšanas Eiropas
Savienības normatīvo aktu piemērošanā un normatīvo aktu izstrādē
- vēlama vismaz 2 gadu atbilstoša profesionālā darba pieredze (pieredze
darbā valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- analītiskās spējas, neatlaidība un labas komunikācijas prasmes
- prasme strādāt komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie amata pienākumi:
- juridiskā atbalsta nodrošināšana Ekonomikas ministrijas struktūrvienībām
- normatīvo aktu projektu izskatīšana un saskaņošana, atzinumu sniegšana par
citu iestāžu sagatavotajiem normatīvajiem aktiem
- ar tiesvedībām saistītu dokumentu sagatavošana un iestādes pārstāvēšana
tiesā
Piedāvājam:
- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm, vērtīgu pieredzi un
profesionālās izaugsmes iespējas
- zināšanu pilnveides iespējas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) jāiesniedz 20 dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
OP 2018/11.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta
Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas jurista/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrās
daļas prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- zināšanas Eiropas Savienības normatīvo aktu piemērošanā un normatīvo aktu
izstrādē
- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze normatīvo aktu sagatavošanā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- analītiskās spējas, neatlaidība un labas komunikācijas prasmes
- prasme efektīvi plānot un organizēt darbu gan patstāvīgi, gan komandā
Galvenie amata pienākumi:
- tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrāde saistībā
ar nacionālajai drošībai nozīmīgām komercsabiedrībām
- ar tiesvedībām saistītu dokumentu sagatavošana un iestādes pārstāvēšana
tiesā
- apkopot un analizēt saņemto informāciju no nacionālajai drošībai nozīmīgām
komercsabiedrībām
Piedāvājam:
- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm, vērtīgu pieredzi un
profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu līdz 1900 euro bruto
- profesionālās apmācības un izglītošanās iespējas Latvijā un ārvalstīs
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) jāiesniedz 20 dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
OP 2018/11.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības un ārējo
ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā, tiesību zinātnē)
- teicamas angļu valodas zināšanas (franču valodas zināšanas tiks uzskatītas
par priekšrocību)
- vēlamas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības institūcijām un
lēmumu pieņemšanas procesiem Eiropas Savienībā
- prasme analizēt informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par
ministrijas kompetencē esošiem jautājumiem
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS
Office)
- augsta atbildības izjūta, komunikācijas spējas, precizitāte un
analītiskums
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt Latvijas Republikas interešu pārstāvību Eiropas Savienības
institūcijās Ekonomikas ministrijas kompetencē esošajos jautājumos
- koordinēt Ekonomikas ministrijas pārstāvju darbu Eiropas Savienības
institūcijās
- apkopot un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajām
nacionālajām pozīcijām, instrukcijām un citu dokumentu projektiem
Piedāvājam:
- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm
- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi, draudzīgu un atsaucīgu
kolektīvu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, fakss
67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2018/11.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, tiesībās,
uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)
- ļoti labas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs
ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)
- darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās (tiesību aktu projektu,
politikas plānošanas dokumentu, ziņojumu projektu izstrādē, normatīvo aktu
piemērošanā) un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem tiks
uzskatīta par priekšrocību
- analītiskās spējas, darba koordinēšanas un komunikācijas prasmes, augsta
atbildības izjūta
- labas sadarbības iemaņas
Amata pienākumi:
- darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada
plānošanas perioda uzņēmēju atbalstam paredzēto programmu uzraudzību, kā arī
eksporta tirgus analīzi. Veicot darba pienākumus, nepieciešams izstrādāt
politikas plānošanas dokumentus, kā arī nodrošināt programmu īstenošanas
uzraudzību, bet pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešamas tavas
idejas veiksmīgai programmu ieviešanai un Latvijas uzņēmumu eksporta
veicināšanai
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi Eiropas Savienības fondu programmu ieviešanas un eksporta
tirgu jomā, tai skaitā sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības
aģentūru, Eiropas Savienības fondu programmu ieviešanā iesaistītajām
institūcijām, sociālajiem partneriem un uzņēmējiem
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai no 1006-1500 euro (bruto)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
OP 2018/11.AKK5
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - vadītājs/-a Materiāltehnisko līdzekļu
departamenta Centralizēto noliktavu nodaļā
Vispārējie darba pienākumi:
- izstrādāt Centralizēto noliktavu krājumu vadības stratēģiju, tai skaitā
īstenot plūsmu optimizāciju, un to aktualizēt
- izstrādāt Centralizēto noliktavu priekšlikumus attīstībai
- plānot un pārraudzīt efektīvu resursu izmantošanu
- analizēt situāciju Nodaļas darbības jomā, identificēt jautājumus, kuriem
nepieciešams pievērst papildu uzmanību normatīvo aktu ieviešanas procesā
- pārzināt noliktavās esošo materiālo vērtību nomenklatūru, to
komplektēšanu, faktisko daudzumu un stāvokli
- nodrošināt un kontrolēt materiālo vērtību uzskaiti resursu vadības sistēmā
"Horizon"
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība loģistikas vai uzņēmējdarbības vadības jomā
- praktiska divu gadu darba pieredze noliktavas darba organizācijā un vadībā
- divu gadu pieredze vadošā amatā
- labas profesionālās zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar
materiālo vērtību uzskaites un inventarizācijas jomu
- prast lietot praktiskajā darbā reglamentējošos normatīvos aktus, kas
saistīti ar uzskaiti un grāmatvedību
- komandas vadības prasmes
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- konceptuāla un analītiska domāšana
- labas zināšanas un prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- MS Office
lietojumprogrammu un tīmekļa pārlūkprogrammu pārzināšana lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbavietu Vagonu ielā 38, Rīgā
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 1052 EUR līdz 1382 EUR
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2018. gada 21. janvārim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības
militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz
e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu
laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2018/11.AKK6
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta
(ierēdņa) amatu Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas
departamenta Nodrošinājuma stratēģijas nodaļā, piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts
aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības
apdrošināšanu un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu
nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt NBS bruņojuma un munīcijas ilgtermiņa un vidēja termiņa
nodrošinājuma plānu izstrādi un pārraudzīt to ieviešanu
- nodrošināt amata kompetencē esošu jautājumu risināšanu ar NATO un ES
institūcijām, kā arī regulāri analizēt, sniegt priekšlikumus par AM un NBS
iespējām piedalīties NATO un ES institūciju iniciatīvās, kas saistītas ar
ieročiem un munīciju
- nodrošināt divpusējo sadarbību bruņojuma munīcijas jomās atbilstoši AM
noteiktajām sadarbības vadlīnijām
- nodrošināt tēžu un informācijas sagatavošanu par kompetencē esošajiem
jautājumiem divpusējās sadarbības, Eiropas Aizsardzības aģentūras un NATO, kā
arī citos daudzpusējos sadarbības formātos
- veikt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādi bruņojuma un
munīcijas nodrošinājuma jomās
Pretendentam/-ei nepieciešamās prasmes:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
politikas vai tiesību zinātnēs
- labas iemaņas dokumentu, tostarp normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- labas zināšanas un izpratne par valsts aizsardzības jomu un NBS
uzdevumiem, kā arī zināšanas par militāriem ieročiem un munīciju
- vēlama pieredze starpinstitucionālā sadarbībā nacionālā vai starptautiskā
līmenī
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu
valodas tests), vēlamas krievu, vācu vai franču valodas zināšanas
- ļoti labas iemaņas darbā ar standarta biroja programmatūru
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja sadarboties, skaidri un
argumentēti paust savu viedokli
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas
ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67335106.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/11.AKK7
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta
(ierēdņa) amatu Resursu plānošanas departamentā Budžeta un investīciju
plānošanas nodaļā, piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības
apdrošināšanu un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu
nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes
Galvenie amata pienākumi būs:
- nodrošināt nozares pamatbudžeta plānošanu un analīzi sadarbībā ar
ministrijas padotības iestādēm un saskaņā ar valsts budžeta ieņēmumu un
izdevumu struktūru
- veikt nozares budžetu izdevumu klasifikāciju atbilstoši ekonomiskajām
kategorijām un pārbaudīt aprēķinu pareizību
- sagatavot atskaites starptautiskajām organizācijām atbilstoši plānotajam
un piešķirtajam finansējumam
- piedalīties iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē finanšu jomā
- gatavot informatīvos materiālus ministrijas vadībai par aizsardzības
finanšu plānošanu
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai
ekonomikas jomā
- pieredze praktiski lietot/piemērot budžeta izdevumu klasifikāciju
atbilstoši ekonomiskajām kategorijām
- spēkā esošo valsts budžeta plānošanas, analīzes jomā reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana
- labas iemaņas dokumentu, tostarp normatīvo aktu projektu, sagatavošanā
- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze finanšu vadības, tostarp plānošanā,
jomā valsts pārvaldē
- prasme apkopot, sistematizēt un analizēt liela apjoma informāciju
- vēlama profesionālā pieredze ekonomikā un finanšu jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas prasmes darbā ar Microsoft Excel
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, analītiskas spējas, spēja strādāt
dinamiskā vidē
- iniciatīva un labas komunikācijas spējas
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla
attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā,
LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama mājaslapā
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67335106. Uzziņas pa
tālr. 67335268, 67335200.
OP 2018/11.AKK8
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietu
Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultātē
- vadošais pētnieks, vides zinātne, dabas aizsardzība - 1 vieta
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā
sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2018. gada 16. februārim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2018/11.AKK9
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina konkursu uz
ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības
nodaļas vecākais referents atkarību profilakses jautājumos
Amata mērķis ir koordinēt vienotas valsts politikas izstrādi un īstenošanu
atkarību profilakses jautājumos.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.p anta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, bioloģijā, ķīmijā, veselības zinātnēs, vides zinātnēs vai
sociālās zinātnēs
- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā, valsts
pārvaldes vai pašvaldību institūcijās saistībā ar normatīvo aktu izstrādāšanu
- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības politiku, atkarību
profilakses politiku un to reglamentējošiem tiesību aktiem
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību aktiem atkarību profilakses jomā un to realizācijas
mehānismiem
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte darba pienākumu izpildē, spēja strādāt individuāli un grupā,
plānošanas un organizēšanas prasmes, ētiskums
- labas datorprasmes darba pienākumu veikšanai
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
atkarību profilakses jomā
- sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātiem tiesību
aktiem atkarību profilakses jautājumos
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
- izvērtēt un sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības un citu institūciju
tiesību aktu projektu vai pozīciju un instrukciju projektiem atkarību
profilakses jomā
Mēs piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- veselības apdrošināšanas polisi
- iespēju veikt unikālu, interesantu un atbildīgu darbu, piedaloties
veselības politikas plānošanā un ieviešanā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15 kalendāro
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā,
Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta
amatam atkarību profilakses jomā".
OP 2018/11.AKK10
Daugavpils Universitātes aģentūra "Latvijas Hidroekoloģijas institūts"
izsludina konkursu uz
- 5 vadošā pētnieka amata vietām
- 3 pētnieka amata vietām
- 4 zinātniskā asistenta amata vietām
Pieteikšanas termiņš - 30 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas.
Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem (diplomu un
sertifikātu kopijas, publikāciju kopijas) lūdzu sūtīt uz e-pasta adresi arija.jansone@lhei.lv vai pa pastu Latvijas Hidroekoloģijas
institūtam, adrese: Voleru iela 4, Rīga, LV-1007.
Prasības vadošā pētnieka amata kandidātiem:
- doktora grāds bioloģijā, ģeogrāfijā vai vides zinātnē
- pieredze zinātniskās grupas vai struktūrvienības vadīšanā, nosakot grupas
darba virzienus
- pieredze mācību darbā (lekcijas vai studentu darbu vadīšana)
- vismaz 4 SCOPUS datubāzē pieejamas publikācijas par zinātnisko pētījumu
rezultātiem 2012.-2017. gadā
- pieredze vismaz 2 zinātnisko projektu vadīšanā 2012.-2017. gadā
- vismaz 10 gadu zinātniskā darba stāžs jūras vides pētījumos
Prasības pētnieka amata kandidātiem:
- doktora vai maģistra grāds bioloģijā vai ķīmijā
- pieredze mācību darbā (lekcijas vai studentu darbu vadīšana)
- vismaz 2 SCOPUS datubāzē pieejamas publikācijas par zinātnisko pētījumu
rezultātiem 2012.-2017. gadā
- darbība vismaz 3 zinātniskajos projektos 2012.-2017. gadā
- vismaz 5 gadu zinātniskā darba stāžs jūras vides pētījumos, pretendentiem
ar maģistra grādu - vismaz 15 gadu zinātniskā darba stāžs
Prasības zinātniskā asistenta amata kandidātiem:
- maģistra grāds bioloģijā vai ķīmijā
- vismaz 3 gadu zinātniskā darba stāžs jūras vides pētījumos
- pieredze mērījumu kvalitātes nodrošināšanas pasākumos un to dokumentēšanā
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Latvijas
Hidroekoloģijas institūta lietvedībā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati
netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2018/11.AKK11
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un esi gatavs izaicinājumiem, ja vēlies
izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies
Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu
kolēģi!
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Finanšu tirgus
politikas departamenta Starptautisko finanšu institūciju nodaļas vecākais/-ā
eksperts/-e (uz noteiktu laiku)
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas,
finanšu vai tiesību zinātņu jomās
- pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem
- pamatzināšanas par Pasaules Bankas, Starptautiskā Valūtas fonda un Eiropas
Rekonstrukcijas un attīstības bankas darbības principiem un interese strādāt ar
starptautisko finanšu institūciju institucionālajiem jautājumiem un projektiem
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts
pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta kolektīvam un mēs
tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- veidot Latvijas pozīciju par starptautisko finanšu institūciju iniciatīvām
- koordinēt darbu starptautiskajās finanšu institūcijās ar Ziemeļu un
Baltijas valstu grupu
- nodrošināt Latvijas kā starptautisko finanšu institūciju kapitāla daļu
turētājas pienākumu un saistību izpildi un izstrādāt nepieciešamo normatīvo
aktu projektus saistībā ar Latvijas dalību starptautiskajās finanšu
organizācijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- starptautisku pieredzi un zināšanu loka paplašināšanu, sadarbojoties ar ES
institūcijām, starptautiskām organizācijām un nacionālajiem sadarbības
partneriem
- interesantu, dinamisku un uz profesionālu attīstību vērstu darbu
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2018/11.AKK12
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un esi gatavs izaicinājumiem, ja vēlies
izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad
pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd
meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - referents/-e
Fiskālās politikas departamentā
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas veido un vada
politikas ietvaru, nodrošina fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā
līmenī un saistīto interešu aizstāvību Eiropas Savienības līmenī un citos
starptautiskos formātos.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par Eiropas Savienības un citām starptautiskajām institūcijām un
to darbības pamatprincipiem
- izpratne par valsts pārvaldes procesiem vai darba pieredze valsts pārvaldē
tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- zināšanas par lietišķo etiķeti un protokolu
- labas iemaņas darbā ar datoru
Pievienojies Fiskālās politikas departamentam kolektīvam un mēs tev
uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- nodrošināt administratīvo atbalstu valsts sekretāra vietniekam finanšu
politikas jautājumos un Fiskālās politikas departamenta direktoram
- kārtot lietvedību un organizēt saimniecisko un administratīvo jautājumu
kārtošanu valsts sekretāra vietnieka finanšu politikas jautājumos un Fiskālās
politikas departamenta darbības nodrošināšanai
- piedalīties valsts fiskālās politikas stratēģisko dokumentu sagatavošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 12.1. saimes
"Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās" II A
līmenis un 9. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.