Laidiens: 05.06.2018., Nr. 109

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/109.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Mūsu vērtības ir atbildība, sadarbība, profesionalitāte un atbalsts.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Izglītības, zinātnes, kultūras un sporta finansēšanas nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, kā arī nodrošina ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu uzdevumu veikšanu

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs

- pieredze valsts pārvaldes institūcijās (ilgāka par 3 gadiem pēdējo 5 gadu laikā)

- pieredze finanšu, ekonomikas jomā (ilgāka par 1 gadu)

- spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma dažāda veida un jomu informāciju

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu valodas zināšanas

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- teicamas MS Office programmas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja vēlies uzņemties, būt atbildīgs un veikt:

- Izglītības un zinātnes ministrijas pamatfunkciju bloka finansēšanas pārraudzību, piedaloties gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu izstrādāšanā

- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Ja vēlies pieteikties konkursā, tev 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv šādi dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, kā arī tajā apliecinot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- dokumenta kopija par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs

- citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kas raksturo atbilstību amata konkursam izvirzītajām prasībām

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67083908.

Informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.

Personas datu pārzinis: Latvijas Republikas Finanšu ministrija, reģ. Nr. 90000014724, Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919, tālr. +371-67095405, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.


OP 2018/109.AKK2

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Stratēģiskās analīzes un politikas plānošanas nodaļas galvenā speciālista (politikas plānošanas un tiesību aktu izstrādes jautājumos) amata vietu uz nenoteiktu laiku (1 amata vieta) un noteiktu laiku (1 amata vieta)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5. panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta otrā daļa)

- praktiskā darba pieredze tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un analīzē ne mazāka par diviem gadiem

- izpratne par korupcijas novēršanas un apkarošanas jomu

- prasme praktiski izmantot teorētiskās zināšanas un vēlme tās nepārtraukti papildināt, kā arī prasme apkopot un analizēt informāciju

- teicama rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties

- vēlamas divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena - angļu valoda (B2 līmenis)

- labas datorprasmes (Word, Excel, Power Point un citas specializētas programmas)

Amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus un attīstības plānošanas dokumentu projektus, kā arī organizēt to virzību, tajā skaitā nodrošinot apspriešanu ar iesaistītajām publiskas personas institūcijām un nozares sociālajiem partneriem

- sagatavot atzinumus par citu publiskas personas institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem Biroja kompetencē esošajos jautājumos

- veikt publiskas personas institūciju darbības un tiesiskā regulējuma analīzi, vērtējot korupcijas riskus

- savas kompetences ietvaros pārstāvēt Biroju starpinstitūciju sanāksmēs un darba grupās

- izstrādāt pārskatus, rekomendācijas, metodikas un vadlīnijas

- u. c.

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 12. mēnešalgu grupai (36. saime III līmenis) un sociālās garantijas

Pretendentiem jāiesniedz:

- motivācijas vēstule

- CV ar pašreizējā vai iepriekšējā darba vietā veicamo pienākumu īsu aprakstu

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija

Minētos dokumentus aicinām nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Citadeles ielā 1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@knab.gov.lv (ar norādi "SAPPN amatu konkursam") līdz 2018. gada 15. jūnijam. Tālrunis uzziņām 67797248.

Par atlases rezultātiem informēsim tikai uz otro kārtu izvirzītos kandidātus.

Birojs informē, ka iesniegtajos dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi un personas atbilstības amatam pārbaudi atbilstoši normatīvo aktu prasībām. Iesniedzot pieteikumu, persona apzinās un piekrīt, ka tiks apstrādāti tās personas dati iepriekš norādītajiem mērķiem. Birojs atgādina, ka pieteikumā nav jānorāda īpašas kategorijas personas dati (informācija par ģimenes stāvokli, reliģisko vai politisko pārliecību u. tml.) vai cita informācija, kas neattiecas uz vakanto amatu un atlases konkursa norisi. Pieteikumā lūdzam norādīt, vai piekrītat pieteikumā norādīto personas datu uzglabāšanai Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā, lai tie tiktu izmantoti citos Biroja personāla atlases konkursos. Iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs, kontaktinformācija: Citadeles iela 1, Rīga, LV-1010, tālr. 67356161, 67356140, fakss 67331150, e-pasta adrese: knab@knab.gov.lv.


OP 2018/109.AKK3

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt valsts kompensācijas pieprasījumus, sagatavot administratīvo aktu projektus

- veikt paziņojumu par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības sniegšanu kriminālprocesā atbilstības pārbaudi

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus, veikt to iepriekšējo papildpārbaudi

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts un pašvaldību iestādēs, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās institūcijās

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā

- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz klientu, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, ētiskums

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda), zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums pēc pārbaudes laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram no 840 EUR līdz 1060 EUR

- darbavieta Rīgas centrā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi vakance "Juriskonsulta/-es amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka pieteikumu dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Juridiskās palīdzības administrācija, adrese: Pils laukums 4, Rīga, LV-1050, kontakttālrunis 67515290.


OP 2018/109.AKK4

Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm:

- piecām zinātniskā asistenta vietām (pilna slodze) meža selekcijas, ģenētikas un kokaugu adaptācijas virzienā, vienu zinātniskā asistenta vietu (pilna slodze) meža tehnoloģiju virzienā, vienu zinātniskā asistenta vietu (pilna slodze) meža atjaunošanas un ieaudzēšanas virzienā, vienu zinātniskā asistenta vietu (pilna slodze) mežkopības un meža resursu virzienā, divām zinātniskā asistenta vietām (nepilna slodze) meža selekcijas, ģenētikas un kokaugu adaptācijas virzienā, divām zinātniskā asistenta vietām (nepilna slodze) meža fitopatoloģijas virzienā, trīs zinātniskā asistenta vietām (nepilna slodze) mežkopības un meža resursu virzienā

Minimālās kvalifikācijas prasības: zinātniskajam asistentam (pilna slodze) - habilitētā doktora, doktora vai maģistra grāds mežzinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze darbā zinātniskajā institūcijā; zinātniskajam asistentam (nepilna slodze) - habilitētā doktora, doktora vai maģistra grāds vai augstākā izglītība, iepriekšēja pieredze darbā zinātniskajā institūcijā.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi);

- dzīves gājuma apraksts (CV);

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.

Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217. istabā (ar norādi "Akadēmisko amatu konkursam").


OP 2018/109.AKK5

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Budžeta nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- piedalīties budžeta pieprasījumu, finansēšanas plānu projektu un ieņēmumu un izdevumu tāmju sagatavošanā budžeta programmā "Kultūras mantojums"

- piedalīties budžeta pieprasījumu, finansēšanas plānu projektu un ieņēmumu un izdevumu tāmju sagatavošanā mērķdotācijai pašvaldību tautas mākslas kolektīvu vadītāju darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām 62. resora programmā "Mērķdotācijas pašvaldību tautas mākslas kolektīvu vadītāju darba samaksai un valsts sociālās apdrošināšanas obligātām iemaksām"

- sekot līdzi programmas "Kultūras mantojums" finansēto iestāžu amatu sarakstos iekļauto darbinieku atalgojuma apmēram saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- Ministru kabineta un Finanšu ministrijas noteiktajos termiņos sagatavot budžeta projektus un grozījumus par atbildīgajām budžeta programmām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs

- vismaz viena gada darba pieredze finanšu plānošanā valsts pārvaldē

- labas zināšanas un izpratne par valsts budžeta plānošanas jautājumiem

- labas zināšanas par kultūras nozari Latvijā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to

- prasme strādāt ar MS Excel

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIB līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1181,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2018. gada 19. jūnijam jānosūta pa pastu vai jāiesniedz personīgi Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs - ne vēlāk kā līdz 2018. gada 19. jūnijam), vai elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Budžeta nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), vēlams sagatavot, atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu (diplomu) kopijas, ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas tīmekļa vietnē http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html)

- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.

Tālr. uzziņām 67330207.


OP 2018/109.AKK6

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona lietvedības nodaļas komandai pievienoties kolēģus, kuriem ir saistošs darbs ar lietvedību, lietvedības sekretāra amatā (uz nenoteiktu laiku)

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona lietvedības nodaļa nodrošina saņemto dokumentu virzību tām iestādes struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana, kā arī struktūrvienību sagatavoto dokumentu nosūtīšanu adresātiem.

Galvenie pienākumi:

- saņemt, šķirot un sagatavot nosūtīšanai korespondenci

- reģistrēt saņemtos un nosūtāmos dokumentus, izdarīt atzīmes par to virzību

- sagatavot ierakstītās korespondences sarakstus

- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai, sagatavot tos nodošanai glabāšanā arhīvā

- sniegt konsultācijas iestādes nodarbinātajiem par lietvedības jautājumiem

Prasības pretendentam/-ei:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- vēlama darba pieredze lietvedībā

- zināšanas lietvedībā un komerctiesībās

- labas komunikācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 526,00 EUR (7. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā (Pērse ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2018/109.AKK7

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Vides resursu pārvaldības departamenta Atkritumu pārvaldības daļas vecākais inspektors uz nenoteiktu laiku (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi valsts pārvaldē un atkritumu apsaimniekošanas jomā, profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

- atalgojumu no 650 līdz 850 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu, t.sk. veikt atkritumu apsaimniekošanas sistēmu un atkritumu plūsmas kontroli valsts mērogā

- veikt atkritumu pārrobežu pārvadājumu plūsmas kontroli

- izskatīt iesniegumus un sagatavot lēmumus par atbrīvojuma no dabas resursu nodokļa samaksas piešķiršanu

- izvērtēt atkritumu apsaimniekošanas sistēmu iesniegtos pārskatus un sagatavot atzinumus par sistēmu darbību

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība dabas zinātnēs

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, valsts pārvaldē, darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- prasme un vēlēšanās strādāt individuāli un komandā

- labas komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības izjūta un labas plānošanas spējas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Atkritumu pārvaldības daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.

Tālr. uzziņām 67084203, 67084205.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/109.AKR1

Juridiskās palīdzības administrācija informē, ka 2018. gada 10. maijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 91 (6177), izsludinātais konkurss uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatu beidzies bez rezultāta.


OP 2018/109.AKR2

Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2018.gada 1.jūnijā Vides resursu pārvaldības departamenta Zemes dzīļu pārvaldības daļas vecākās ekspertes amatā iecelta ANNA ANDREJEVA.


OP 2018/109.AKR3

Vides pārraudzības valsts birojs informē, ka atklāta konkursa kārtībā no 2018. gada 1. jūnija Ietekmes uz vidi novērtējumu daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku ir iecelta INGA PAKERE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)