Laidiens: 04.06.2018., Nr. 108
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/108.AKK1
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta
ierēdņa amatu - Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta PERSONĀLA
SPECIĀLISTS (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- pieredzi personāla vadībā un personāla lietvedībā valsts iestādē
- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi
- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē
- komunikācijas iespējas ar dažādu paaudžu cilvēkiem
- mēnešalgu no 796 līdz 1034 EUR
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
Būtiskākie amata pienākumi:
- personāla vadības procesu organizēšana un nodrošināšana ministrijā
(atlase, novērtēšana, motivēšana, iekšējā komunikācija, personāla attīstība u. c.)
- dažādu personāla lietvedības dokumentu sagatavošana
- personāla attīstības jautājumu risināšanas, mācību vajadzību noteikšanas
nodrošināšana un organizēšana
- jaunā darbinieka ievadīšanas darbā organizēšana
- datu ievadīšana un aktualizēšana resursu vadības sistēmas Horizon personāla modulī, Horizon
HoP pašapkalpošanās modulī, novērtēšanas sistēmā
NEVIS
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (t. sk. otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs (vēlama cilvēkresursu vadībā vai juridiskā izglītība)
- pieredze personāla vadības jomā (vismaz 1 gads)
- pieredze personāla dokumentu sagatavošanā un noformēšanā, statistikas par
personālu apkopošanā un sagatavošanā (vismaz 1 gads)
- vēlama pieredze darbā ar personāla attīstības un mācību plānošanu
- praktiskā darba pieredze personāla sistēmu lietošanā - resursu vadības
sistēmas Horizon personāla modulis, Horizon HoP pašapkalpošanās
modulis, NEVIS tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes, pielāgošanās spēja
- labas datorprasmes (Word, Excel,
Internet, PowerPoint) un labas iemaņas darbā ar biroja tehniku
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331,
e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv, tālr. uzziņām
67021628.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese:
Skolas iela 28, Rīga.
OP 2018/108.AKK2
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Personālvadības un juridiskās
nodaļas jurists
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam
profesionālās izglītības līmenim
- valsts pārvaldi, valsts civildienestu u.c. reglamentējošo normatīvu aktu
pārzināšana un prasme pielietot praksē
- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē ne mazāk kā 3 gadi, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā
- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem
- pieredze normatīvo aktu un līgumu projektu izstrādē
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- lietvedības zināšanas
- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodu
zināšanas (angļu, krievu)
- teicamas komunikācijas prasmes un organizācijas prasmes, precizitāte un
atbildīgums
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt iestādes darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo
normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām
normatīvajos aktos
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas ierēdņiem un darbiniekiem par
iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot atbildes uz privātpersonu iesniegumiem, kā arī sniegt
privātpersonām konsultācijas par iestādes kompetencē esošiem jautājumiem
- patstāvīgi sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus
un citus juridiska rakstura dokumentus
- izstrādāt priekšlikumus par tiesību sistēmas pilnveidošanu iestādes
kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt atzinumus par citu iestāžu
izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem
- sekot līdzi izmaiņām ārējos normatīvajos aktos un nosūtīt informāciju par
tām struktūrvienību vadītājiem
- pārstāvēt iestādes intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes
iestādēs un citās institūcijās
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- mēnešalgu saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013.noteikumiem Nr. 66
"Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku
darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" atbilstoši 9. mēnešalgu
grupai no 835 līdz 1190 euro pirms nodokļu
nomaksas, atbilstoši profesionālai pieredzei un kategorijai, veselības
apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes termiņa beigām, un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt uz e-pasta adresi vtmec@vtmec.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas. Informācija pa tālr. 67536130.
OP 2018/108.AKK3
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes
Teritorijas plānošanas sektora būvinženiera amatu (2 vakances uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie pienākumi:
- sagatavot tehniskās specifikācijas būvprojekta izstrādes, būvniecības
darbu, būvuzraudzības un citiem ar projektēšanu un būvniecību saistītu
pakalpojumu iepirkumiem
- izskatīt un izvērtēt būvprojektu inženierrisinājumu
sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem un normatīvo aktu prasībām
- konsultēt projektēšanas un būvniecības jautājumos t.sk. piedalīties
pašvaldības administrācijas īstenošanā esošo investīciju projektu būvdarbu
sanāksmēs, nodrošinot pašvaldības interešu pārstāvniecību
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība būvniecības jomā, var būt arī pēdējā kursa students
būvniecības jomā (priekšroka pretendentiem ar būvinženiera kvalifikāciju)
- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze attiecīgā jomā
- precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja strādāt patstāvīgi
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, AutoCad, Microstation)
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas vienā eksemplārā
iesniedzami Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā
Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi
"Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas Attīstības un
pilsētplānošanas pārvaldes Teritorijas plānošanas sektora būvinženiera amata
konkursam" līdz 2018. gada 15. jūnijam (ieskaitot). Tālr.
uzziņām 29196462, e-pasta adrese: gunita.osite@dome.jelgava.lv.
Amats klasificēts 20. amata saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).
OP 2018/108.AKK4
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - ekspluatācijas inženieris/-e uz nenoteiktu
laiku
Vispārējie darba pienākumi:
- veikt energosistēmu un tīklu ekspluatācijas un remontu metodisko vadīšanu
- noteikt riskus un izstrādāt energosistēmu un tīklu apsaimniekošanas plānus
- sagatavot darba uzdevumus energosistēmu un tīklu apkopei un remontam
- piedalīties būvprojektu izvērtēšanā
- sniegt atbalstu reģionālo pārvalžu vadītājiem energosistēmu un tīklu
apsaimniekošanā
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība, priekšroka inženierzinātnēs
- profesionālā pieredze būvniecības un/vai īpašumu apsaimniekošanas jomā
vairāk par gadu pēdējo piecu gadu laikā, priekšroka pretendentiem, kuriem ir
pieredze darbā ar energosistēmām un tīkliem
- spēja izprast būvprojekta dokumentāciju un lasīt izpilddokumentāciju
- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar MS Office
lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba
pieredzes (sākot no EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) mēnesī un
sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2018. gada 10. jūnijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34,
Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu
laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/108.AKK5
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - ekspluatācijas inženieris/-e uz nenoteiktu
laiku
Vispārējie darba pienākumi:
- veikt ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu ekspluatācijas un remontu
metodisko vadīšanu
- noteikt riskus un izstrādāt ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu
apsaimniekošanas plānus
- sagatavot darba uzdevumus ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu apkopei un
remontam
- piedalīties būvprojektu izvērtēšanā
- sniegt atbalstu reģionālo pārvalžu vadītājiem ūdensapgādes un
kanalizācijas sistēmu apsaimniekošanā
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība, priekšroka inženierzinātnēs
- profesionālā pieredze būvniecības un/vai īpašumu apsaimniekošanas jomā
vairāk par gadu pēdējo piecu gadu laikā, priekšrocības pretendentiem, kuriem ir
pieredze darbā ar ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmām
- spēja izprast būvprojekta dokumentāciju un lasīt izpilddokumentāciju
- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar MS Office
lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba
pieredzes (sākot no EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) mēnesī un
sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšanu
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2018. gada 10. jūnijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34,
Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu
laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/108.AKK6
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - ekspluatācijas inženieris/-e uz nenoteiktu
laiku
Vispārējie darba pienākumi:
- veikt ventilācijas un kondicionēšanas sistēmu ekspluatācijas un remontu
metodisko vadīšanu
- noteikt riskus un izstrādāt ventilācijas un kondicionēšanas sistēmu
apsaimniekošanas plānus
- sagatavot darba uzdevumus ventilācijas un kondicionēšanas sistēmu apkopei
un remontam
- piedalīties būvprojektu izvērtēšanā
- sniegt atbalstu reģionālo pārvalžu vadītājiem ventilācijas un
kondicionēšanas sistēmu apsaimniekošanā
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība, priekšroka inženierzinātnēs
- profesionālā pieredze būvniecības un/vai īpašumu apsaimniekošanas jomā
vairāk par gadu pēdējo piecu gadu laikā, priekšroka pretendentiem, kuriem ir
pieredze darbā ar ventilāciju un kondicionēšanas sistēmām
- spēja izprast būvprojekta dokumentāciju un lasīt izpilddokumentāciju
- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar MS Office
lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba
pieredzes (sākot no EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) mēnesī un
sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2018. gada 10. jūnijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34,
Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu
laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/108.AKK7
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - ekspluatācijas inženieris/-e uz
nenoteiktu laiku
Vispārējie darba pienākumi:
- nodrošināt iestādes apsaimniekojamo ēku vispārēju un ārkārtas apsekošanu,
tehniskā stāvokļa novērtēšanu
- koordinēt vizuālās apsekošanas aktu sagatavošanu
- nodrošināt nepieciešamo remontdarbu plānošanu
- veidot vidējā un ilgtermiņa būvdarbu realizācijas plānu, nosakot
prioritātes
- nodrošināt plānoto remontdarbu datu bāzes uzturēšanu
- tehnisko darba uzdevumu sastādīšana (tehniskās specifikācijas)
- sniegt atbalstu reģionālo pārvalžu vadītājiem būvniecības jautājumos
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība, priekšroka inženierzinātnēs
- profesionālā pieredze būvniecības un/vai īpašumu apsaimniekošanas jomā
vairāk par gadu pēdējo piecu gadu laikā
- spēja izprast būvprojekta dokumentāciju un lasīt izpilddokumentāciju
- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar MS Office
lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba
pieredzes (sākot ar EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) mēnesī un
sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz
2018. gada 10. jūnijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt -
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34,
Rīgā, LV 1046 vai pa e-pastu: sarmite freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro
objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.
OP 2018/108.AKK8
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Pirmstiesas strīdu izskatīšanas
un juridiskā atbalsta nodaļas vadītājs (uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi
- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē
- komunikācijas iespējas ar dažādu paaudžu cilvēkiem
- mēnešalgu no 1200 līdz 1647 EUR (atbilstoši
12. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās
kategorijas)
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
Būtiskākie amata pienākumi:
- nodrošināt pirmstiesas strīdu izskatīšanu iestādē
- organizēt iestādes interešu pārstāvību tiesā, tiesas nolēmumu
pārsūdzēšanu, kā arī nodrošināt tiesā iesniedzamo
paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu atbilstoši tiesas nolēmumos
noteiktajiem uzdevumiem
- nodrošināt juridiskā atbalsta sniegšanu un pārvaldes lēmumu tiesiskuma
iepriekšējo papildpārbaudi iestādē, izstrādāt un izvērtēt ārējo un iekšējo
normatīvo aktu projektus
- organizēt iepirkumu procedūras iestādes vajadzībām
- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz citu iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem nodaļas kompetences ietvaros
- izskatīt sūdzības par iestādes ierēdņu un darbinieku rīcības likumību
- organizēt iestādes darba plānu, stratēģijas un statistiskās informācijas
sagatavošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā juridiskā izglītība (maģistra grāds tiesību zinātnēs)
- pieredze valsts juridisko jautājumu risināšanā vismaz 5 gadi
- vadošā amatā vismaz viens gads
- darba pieredze juridiskos jautājumos, īpaši iekšējo normatīvo aktu,
administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos izstrādē un juridiskajā
izvērtēšanā; pieredze valsts pārvaldes iestādes pārstāvēšanai tiesā
- spēja uzņemties iniciatīvu, rīkoties un pieņemt lēmumus, negaidot
norādījumus, tai skaitā nestandarta situācijās un stresa apstākļos
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas datorprasmes (Word, Excel,
Internet, PowerPoint) un labas iemaņas darbā ar biroja tehniku
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, e-pasta
adrese: atlase@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021645.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu
pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem
pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka
pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese:
Skolas iela 28, Rīga.