Laidiens: 04.06.2018., Nr. 108

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/108.AKK1

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta PERSONĀLA SPECIĀLISTS (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- pieredzi personāla vadībā un personāla lietvedībā valsts iestādē

- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi

- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē

- komunikācijas iespējas ar dažādu paaudžu cilvēkiem

- mēnešalgu no 796 līdz 1034 EUR

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

Būtiskākie amata pienākumi:

- personāla vadības procesu organizēšana un nodrošināšana ministrijā (atlase, novērtēšana, motivēšana, iekšējā komunikācija, personāla attīstība u. c.)

- dažādu personāla lietvedības dokumentu sagatavošana

- personāla attīstības jautājumu risināšanas, mācību vajadzību noteikšanas nodrošināšana un organizēšana

- jaunā darbinieka ievadīšanas darbā organizēšana

- datu ievadīšana un aktualizēšana resursu vadības sistēmas Horizon personāla modulī, Horizon HoP pašapkalpošanās modulī, novērtēšanas sistēmā NEVIS

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (t. sk. otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlama cilvēkresursu vadībā vai juridiskā izglītība)

- pieredze personāla vadības jomā (vismaz 1 gads)

- pieredze personāla dokumentu sagatavošanā un noformēšanā, statistikas par personālu apkopošanā un sagatavošanā (vismaz 1 gads)

- vēlama pieredze darbā ar personāla attīstības un mācību plānošanu

- praktiskā darba pieredze personāla sistēmu lietošanā - resursu vadības sistēmas Horizon personāla modulis, Horizon HoP pašapkalpošanās modulis, NEVIS tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes, pielāgošanās spēja

- labas datorprasmes (Word, Excel, Internet, PowerPoint) un labas iemaņas darbā ar biroja tehniku

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021628.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.


OP 2018/108.AKK2

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Personālvadības un juridiskās nodaļas jurists

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās izglītības līmenim

- valsts pārvaldi, valsts civildienestu u.c. reglamentējošo normatīvu aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē

- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē ne mazāk kā 3 gadi, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem

- pieredze normatīvo aktu un līgumu projektu izstrādē

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- lietvedības zināšanas

- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu, krievu)

- teicamas komunikācijas prasmes un organizācijas prasmes, precizitāte un atbildīgums

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt iestādes darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām normatīvajos aktos

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas ierēdņiem un darbiniekiem par iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot atbildes uz privātpersonu iesniegumiem, kā arī sniegt privātpersonām konsultācijas par iestādes kompetencē esošiem jautājumiem

- patstāvīgi sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus

- izstrādāt priekšlikumus par tiesību sistēmas pilnveidošanu iestādes kompetencē esošajiem jautājumiem un sniegt atzinumus par citu iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem

- sekot līdzi izmaiņām ārējos normatīvajos aktos un nosūtīt informāciju par tām struktūrvienību vadītājiem

- pārstāvēt iestādes intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- mēnešalgu saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013.noteikumiem Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no 835 līdz 1190 euro pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši profesionālai pieredzei un kategorijai, veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes termiņa beigām, un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt uz e-pasta adresi vtmec@vtmec.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Informācija pa tālr. 67536130.


OP 2018/108.AKK3

Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Teritorijas plānošanas sektora būvinženiera amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- sagatavot tehniskās specifikācijas būvprojekta izstrādes, būvniecības darbu, būvuzraudzības un citiem ar projektēšanu un būvniecību saistītu pakalpojumu iepirkumiem

- izskatīt un izvērtēt būvprojektu inženierrisinājumu sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem un normatīvo aktu prasībām

- konsultēt projektēšanas un būvniecības jautājumos t.sk. piedalīties pašvaldības administrācijas īstenošanā esošo investīciju projektu būvdarbu sanāksmēs, nodrošinot pašvaldības interešu pārstāvniecību

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā izglītība būvniecības jomā, var būt arī pēdējā kursa students būvniecības jomā (priekšroka pretendentiem ar būvinženiera kvalifikāciju)

- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze attiecīgā jomā

- precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja strādāt patstāvīgi

- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, AutoCad, Microstation)

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu

- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas vienā eksemplārā

iesniedzami Jelgavas pilsētas pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas pilsētas pašvaldības administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Teritorijas plānošanas sektora būvinženiera amata konkursam" līdz 2018. gada 15. jūnijam (ieskaitot). Tālr. uzziņām 29196462, e-pasta adrese: gunita.osite@dome.jelgava.lv.

Amats klasificēts 20. amata saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).


OP 2018/108.AKK4

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - ekspluatācijas inženieris/-e uz nenoteiktu laiku

Vispārējie darba pienākumi:

- veikt energosistēmu un tīklu ekspluatācijas un remontu metodisko vadīšanu

- noteikt riskus un izstrādāt energosistēmu un tīklu apsaimniekošanas plānus

- sagatavot darba uzdevumus energosistēmu un tīklu apkopei un remontam

- piedalīties būvprojektu izvērtēšanā

- sniegt atbalstu reģionālo pārvalžu vadītājiem energosistēmu un tīklu apsaimniekošanā

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšroka inženierzinātnēs

- profesionālā pieredze būvniecības un/vai īpašumu apsaimniekošanas jomā vairāk par gadu pēdējo piecu gadu laikā, priekšroka pretendentiem, kuriem ir pieredze darbā ar energosistēmām un tīkliem

- spēja izprast būvprojekta dokumentāciju un lasīt izpilddokumentāciju

- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes (sākot no EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) mēnesī un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 10. jūnijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/108.AKK5

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - ekspluatācijas inženieris/-e uz nenoteiktu laiku

Vispārējie darba pienākumi:

- veikt ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu ekspluatācijas un remontu metodisko vadīšanu

- noteikt riskus un izstrādāt ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu apsaimniekošanas plānus

- sagatavot darba uzdevumus ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu apkopei un remontam

- piedalīties būvprojektu izvērtēšanā

- sniegt atbalstu reģionālo pārvalžu vadītājiem ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu apsaimniekošanā

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšroka inženierzinātnēs

- profesionālā pieredze būvniecības un/vai īpašumu apsaimniekošanas jomā vairāk par gadu pēdējo piecu gadu laikā, priekšrocības pretendentiem, kuriem ir pieredze darbā ar ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmām

- spēja izprast būvprojekta dokumentāciju un lasīt izpilddokumentāciju

- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes (sākot no EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) mēnesī un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšanu

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 10. jūnijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/108.AKK6

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - ekspluatācijas inženieris/-e uz nenoteiktu laiku

Vispārējie darba pienākumi:

- veikt ventilācijas un kondicionēšanas sistēmu ekspluatācijas un remontu metodisko vadīšanu

- noteikt riskus un izstrādāt ventilācijas un kondicionēšanas sistēmu apsaimniekošanas plānus

- sagatavot darba uzdevumus ventilācijas un kondicionēšanas sistēmu apkopei un remontam

- piedalīties būvprojektu izvērtēšanā

- sniegt atbalstu reģionālo pārvalžu vadītājiem ventilācijas un kondicionēšanas sistēmu apsaimniekošanā

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšroka inženierzinātnēs

- profesionālā pieredze būvniecības un/vai īpašumu apsaimniekošanas jomā vairāk par gadu pēdējo piecu gadu laikā, priekšroka pretendentiem, kuriem ir pieredze darbā ar ventilāciju un kondicionēšanas sistēmām

- spēja izprast būvprojekta dokumentāciju un lasīt izpilddokumentāciju

- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes (sākot no EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) mēnesī un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 10. jūnijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/108.AKK7

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - ekspluatācijas inženieris/-e uz nenoteiktu laiku

Vispārējie darba pienākumi:

- nodrošināt iestādes apsaimniekojamo ēku vispārēju un ārkārtas apsekošanu, tehniskā stāvokļa novērtēšanu

- koordinēt vizuālās apsekošanas aktu sagatavošanu

- nodrošināt nepieciešamo remontdarbu plānošanu

- veidot vidējā un ilgtermiņa būvdarbu realizācijas plānu, nosakot prioritātes

- nodrošināt plānoto remontdarbu datu bāzes uzturēšanu

- tehnisko darba uzdevumu sastādīšana (tehniskās specifikācijas)

- sniegt atbalstu reģionālo pārvalžu vadītājiem būvniecības jautājumos

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšroka inženierzinātnēs

- profesionālā pieredze būvniecības un/vai īpašumu apsaimniekošanas jomā vairāk par gadu pēdējo piecu gadu laikā

- spēja izprast būvprojekta dokumentāciju un lasīt izpilddokumentāciju

- darbs komandā, patstāvība, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar MS Office lietojumprogrammām un tīmekļa pārlūkprogrammām lietotāja līmenī

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes (sākot ar EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) mēnesī un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 10. jūnijam (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046 vai pa e-pastu: sarmite freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīga.


OP 2018/108.AKK8

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Pirmstiesas strīdu izskatīšanas un juridiskā atbalsta nodaļas vadītājs (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi

- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē

- komunikācijas iespējas ar dažādu paaudžu cilvēkiem

- mēnešalgu no 1200 līdz 1647 EUR (atbilstoši 12. mēnešalgu grupai atkarībā no piešķirtās

kategorijas)

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

Būtiskākie amata pienākumi:

- nodrošināt pirmstiesas strīdu izskatīšanu iestādē

- organizēt iestādes interešu pārstāvību tiesā, tiesas nolēmumu pārsūdzēšanu, kā arī nodrošināt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu atbilstoši tiesas nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem

- nodrošināt juridiskā atbalsta sniegšanu un pārvaldes lēmumu tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi iestādē, izstrādāt un izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus

- organizēt iepirkumu procedūras iestādes vajadzībām

- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz citu iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem nodaļas kompetences ietvaros

- izskatīt sūdzības par iestādes ierēdņu un darbinieku rīcības likumību

- organizēt iestādes darba plānu, stratēģijas un statistiskās informācijas sagatavošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība (maģistra grāds tiesību zinātnēs)

- pieredze valsts juridisko jautājumu risināšanā vismaz 5 gadi

- vadošā amatā vismaz viens gads

- darba pieredze juridiskos jautājumos, īpaši iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos izstrādē un juridiskajā izvērtēšanā; pieredze valsts pārvaldes iestādes pārstāvēšanai tiesā

- spēja uzņemties iniciatīvu, rīkoties un pieņemt lēmumus, negaidot norādījumus, tai skaitā nestandarta situācijās un stresa apstākļos

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas datorprasmes (Word, Excel, Internet, PowerPoint) un labas iemaņas darbā ar biroja tehniku

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021645.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi, datu pārzinis ir Labklājības ministrija, adrese: Skolas iela 28, Rīga.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)