Laidiens: 28.05.2018., Nr. 103

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/103.AKK1

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļas vecākais referents

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstoša augstākā izglītība, vēlama personāla vadības jomā

- darba pieredze personāla jomā (vismaz divi gadi)

- darba pieredze darbā ar personāla informācijas sistēmu "Horizon"

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- spēja analītiski domāt, piemērot darba tiesību normas

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- personāla lietvedības kārtošana atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- dokumentu reģistrēšana personāla informācijas sistēmā Horizon

- ierēdņu un darbinieku novērtēšanas sistēmas Nevis koordinēšana

- līdzdalība dienesta iekšējo pasākumu organizēšanā

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2018/103.AKK2

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - PROJEKTA KOORDINATORS/-E Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis:

- plānot, uzraudzīt un koordinēt darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta "Ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikācijas uzlabošana" (turpmāk - Projekts) darbības un finanšu plūsmu

Galvenie pienākumi:

- sagatavot un aktualizēt Projekta darbību ieviešanas, iepirkumu, finansēšanas plānus, Projekta progresa pārskatus

- plānot, uzraudzīt un koordinēt Projekta darbību un finanšu plūsmu

- uzturēt Projekta dokumentāciju atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams ekonomikā vai vadības zinātnēs

- darba pieredze ar finanšu plānošanu un finansējuma izlietojuma kontroli, vēlams darbā ar investīciju finanšu instrumentu administrēšanu vai uzraudzību

- zināšanas un izpratne par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem

- izpratne par grāmatvedības un lietvedības kārtošanas pamatprincipiem

- vēlama Eiropas Savienības fondu plānošanas un regulējošo dokumentu pārzināšana

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai

- precizitāte, prasme plānot un organizēt darbu

- spēja strādāt individuāli un komandā

- iniciatīva un ētiskums amata pienākumu izpildē

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 32. saimes II C līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 678760133, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums projekta koordinatora amatam.


OP 2018/103.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta vadītāja amatu Uzņēmējdarbības un inovācijas departamentā

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Inovāciju nodaļā vai Uzņēmējdarbības nodaļā

- ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- vēlamas zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)