Laidiens: 28.05.2018., Nr. 103
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/103.AKK1
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Stratēģijas un metodoloģijas
departamenta Personāla daļas vecākais referents
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstoša augstākā izglītība, vēlama personāla vadības jomā
- darba pieredze personāla jomā (vismaz divi gadi)
- darba pieredze darbā ar personāla informācijas sistēmu "Horizon"
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- spēja analītiski domāt, piemērot darba tiesību normas
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- personāla lietvedības kārtošana atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- dokumentu reģistrēšana personāla informācijas sistēmā Horizon
- ierēdņu un darbinieku novērtēšanas sistēmas Nevis
koordinēšana
- līdzdalība dienesta iekšējo pasākumu organizēšanā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2018/103.AKK2
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto
amatu - PROJEKTA KOORDINATORS/-E Resursu vadības departamenta Projektu
vadības nodaļā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Amata mērķis:
- plānot, uzraudzīt un koordinēt darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta
"Ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikācijas
uzlabošana" (turpmāk - Projekts) darbības un finanšu plūsmu
Galvenie pienākumi:
- sagatavot un aktualizēt Projekta darbību ieviešanas, iepirkumu,
finansēšanas plānus, Projekta progresa pārskatus
- plānot, uzraudzīt un koordinēt Projekta darbību un finanšu plūsmu
- uzturēt Projekta dokumentāciju atbilstoši normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
ekonomikā vai vadības zinātnēs
- darba pieredze ar finanšu plānošanu un finansējuma izlietojuma kontroli,
vēlams darbā ar investīciju finanšu instrumentu administrēšanu vai uzraudzību
- zināšanas un izpratne par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un
uzraudzības pamatprincipiem
- izpratne par grāmatvedības un lietvedības kārtošanas pamatprincipiem
- vēlama Eiropas Savienības fondu plānošanas un regulējošo dokumentu
pārzināšana
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai
- precizitāte, prasme plānot un organizēt darbu
- spēja strādāt individuāli un komandā
- iniciatīva un ētiskums amata pienākumu izpildē
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 32. saimes
II C līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 678760133, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums projekta
koordinatora amatam.
OP 2018/103.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz projekta
vadītāja amatu Uzņēmējdarbības un inovācijas departamentā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu vienā no šādām departamenta nodaļām: Inovāciju nodaļā vai
Uzņēmējdarbības nodaļā
- ierēdņa amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz
1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu
izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu
dokumentācijas izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai
kontrolē
- vēlamas zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Centrālā finanšu un līgumu
aģentūra, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.