Laidiens: 25.05.2018., Nr. 102

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/102.AKK1

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Eiropas Reģionālā attīstības projekta "Fizisko personu datu pakalpojumu modernizācija" sistēmanalītiķa informācijas sistēmu testētāja (Eiropas Savienības fonda projektā) amatu (uz noteiktu laiku no 2018. gada jūnija līdz 2021. gada 7. martam (33 mēneši))

Ja tev ir:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība

- zināšanas datubāzu uzbūves un datu apstrādes principos

- izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģijām (IKT)

- labas MS Office lietošanas prasmes

- labas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas (vismaz B1 līmenī)

- 1 gadu pieredze darbā ar IKT (var būt ar pārtraukumiem)

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un

- apzināt un analizēt IKT risinājumu funkcionālās un nefunkcionālās prasības

- sagatavot darba uzdevumus IKT risinājumu kontekstā

- analizēt un izvērtēt IKT risinājumu izstrādes piedāvājumus

- sadarboties ar informācijas sistēmu lietotājiem un izstrādātājiem par sistēmas darbības procesiem

- testēt izstrādātos IKT risinājumus un sagatavot kļūdu pieteikumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu no 1253 EUR līdz 1647 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- interesantus izstrādes uzdevumus, darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un atsaucīgu kolektīvu

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darba laiks no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)

Priekšrocības pretendentiem ar:

- prasmi lasīt un saprast programmatūras izejas kodu

- pieredzi programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē

- zināšanām ORACLE datubāzu vadības sistēmā

- zināšanām PHP un *.NET programmu valodās

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule (kurā jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām prasībām)

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;

- iesniedzot personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums projekta sistēmanalītiķa amatam".

Uzziņas pa tālr. 67219273.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026.


OP 2018/102.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz nodaļas vadītāja amatu Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļā

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1429 euro līdz 1880 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- struktūrvienības un cilvēkresursu vadība

- ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomas projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorikā (datorzinātnē, informācijas tehnoloģijā, programminženierijā, informācijas sistēmās, datoru inženierijā vai citās apakšjomās)

- pieredze vadītāja amatā vismaz 2 gadi

- pieredze un zināšanas ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- prasme plānot un nodrošināt struktūrvienības darbu plānoto mērķu un rezultātu sasniegšanai

- efektīva komunikācijas prasme

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļas vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2018/102.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un nodrošināt Būvspeciālistu sertificēšanas procesu, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, tajā skaitā: nodrošināt nodaļas uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi un nodaļas metodisko vadību, izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas nodaļā, sniegt priekšlikumus par normatīvo aktu projektiem un piedalīties to izstrādē nodaļas kompetences ietvaros

- nodrošināt būvspeciālistu kompetences novērtēšanu, organizējot eksaminācijas komisiju un komplekso ekspertīžu darbu, tai skaitā, nodrošināt būvprakses sertifikācijas procesa datu kvalitātes kontroli un vadību, un nepieciešamo datu iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā

- nodrošināt sertifikācijas procesa pilnveidošanu

- nodrošināt sertificēto būvspeciālistu būvekspertīzes specialitātē patstāvīgās prakses uzraudzību

- nodrošināt konsultāciju un metodiskā atbalsta sniegšanu Biroja darbiniekiem, pašvaldību būvvaldēm, juridiskām un fiziskām personām savas kompetences jomā

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi, vai cita otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām

- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītajā jomā, vismaz viena gada pieredze vadošā amatā

- nozares terminoloģijas, ar nozari saistītos normatīvo aktu un standartu, kā arī normatīvo aktu un standartu, kas saistīti ar atbilstības novērtēšanu un personu sertifikāciju pārzināšana

- normatīvajiem aktiem un standartiem atbilstošas pārvaldības sistēmas izstrādes un uzturēšanas metožu pārzināšana

- pieredze risku un cēloņu analīzes metodes pārzināšanā un pielietošanā

- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu darbu

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas vadītāja amata konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/102.AKK4

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas būvprakses sertifikācijas speciālists (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un piedalīties patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanā būvspeciālistiem būvekspertīzes specialitātē, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- piedalīties patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanā būvspeciālistiem būvekspertīzes specialitātē

- organizēt būvspeciālistu kompetences novērtēšanu, organizējot eksaminācijas komisiju un komplekso ekspertīžu darbu, tai skaitā, nodrošināt būvprakses sertifikācijas procesa datu kvalitātes kontroli un vadību, un nepieciešamo datu iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā

- līdzdarboties sertifikācijas procesa pilnveidošanā

- uzraudzīt būvspeciālistu pastāvīgās prakses būvekspertīzes specialitātē

- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu Biroja darbiniekiem, pašvaldību būvvaldēm, juridiskām un fiziskām personām savas kompetences jomā

- nodrošināt nodaļas dokumentu noformēšanu, kārtošanu un uzglabāšanu atbilstoši lietu nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- normatīvajiem aktiem un standartiem atbilstošas pārvaldības sistēmas izstrādes un uzturēšanas metodes pārzināšana

- pieredze risku un cēloņu analīzes metodes pārzināšanā un lietošanā

- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus

- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu darbu

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvspeciālistu sertificēšanas nodaļas būvprakses sertifikācijas speciālista amata konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/102.AKK5

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Inženiertehniskās nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tava inženiertehniskā pieredze būvju ekspluatācijas uzraudzības un būvdarbu kontroles ietvaros palīdzēs radīt modernu un efektīvu būvniecības valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, tajā skaitā: nodrošināt nodaļas uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi un nodaļas metodisko vadību, izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas nodaļā, sniegt priekšlikumus par normatīvo aktu projektiem un piedalīties to izstrādē nodaļas kompetences ietvaros

- nodrošināt inženiertehnisko atbalstu būvdarbu kontroles un būvju ekspluatācijas uzraudzības ietvaros, tai skaitā veikt būvkonstrukciju nestspējas aprēķinus

- nodrošināt būvvaldes funkcijas izpildi, tajā skaitā, veicot iesniegtās būvniecības ieceres dokumentācijas izvērtēšanu no inženiertehniskā viedokļa, nodrošinot iesniegtās būvniecības ieceres dokumentācijas izskatīšanu no arhitektoniskā aspekta

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu izstrādē, nodrošināt departamenta tiesību un interešu pārstāvēšanu valsts un pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām savas kompetences jautājumos, kā arī veikt citus pienākumus pēc vadības norādījumiem

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē

- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā, divu gadu praktiskā pieredze būvkonstrukciju nestspējas aprēķinos un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā

- labas zināšanas par būvniecības nozares normatīvajiem aktiem, standartiem un būvniecības procesu

- prasme vadīt kolektīvu, koordinēt tā darbu atbildīgu uzdevumu risināšanā

- prasme analizēt problēmas, prognozēt un iniciēt alternatīvos risinājumus

- teicamas valsts valodas, labas angļu un krievu valodas zināšanas

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- atbilstība prasībām darbam ar valsts noslēpuma izmantošanu vai tā aizsardzību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1458 EUR līdz 1917 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta Inženiertehniskās nodaļas vadītāja amata konkursam" līdz 2018. gada 14. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 22. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/102.AKK6

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Juridiskās nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi vadītājs ar pieredzi iestādes tiesiskuma nodrošināšanā un esi gatavs veicināt vienveidīgu normatīvo aktu izpratni un piemērošanu iestādē, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas nodaļā

- izstrādāt juridisko jautājumu risināšanas un tiesvedības stratēģiju un procedūras

- nodrošināt apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšanu un lēmumprojektu sagatavošanu, kā arī Biroja izdoto administratīvo aktu piespiedu izpildes procesu

- nodrošināt Biroja dokumentu juridiskās priekšpārbaudes un pēcpārbaudes veikšanu, tajā skaitā sniegt juridisko atbalstu pārvaldības principu nodrošināšanai Birojā

- nodrošināt tiesvedības procesu uzraudzību un ar tiem saistīto dokumentu sagatavošanu, kā arī Biroja interešu pārstāvību

- nodrošināt līgumu un to grozījumu sagatavošanu

- veikt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu juridisko analīzi būvniecības jomā

- pārstāvēt iestādes intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās

- sniegt priekšlikumus normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē, sagatavot atzinumus par izstrādāto normatīvo aktu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem, kā arī piedalīties normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādes darba grupās un starpinstitūciju sanāksmēs

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītajā jomā, vēlama pieredze būvniecības nozarē, un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā

- prasme vadīt kolektīvu, koordinēt tā darbu atbildīgu uzdevumu risināšanā

- labas zināšanas par Latvijas valsts un pašvaldību institucionālo sistēmu, kā arī administratīvo procesu iestādē un tiesā

- praktiskā pieredze normatīvo aktu un dokumentu projektu izstrādē

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos tiesiskos un faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme iegūt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1253 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Juridiskās nodaļas vadītāja konkursam" līdz 2018. gada 14. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 22. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/102.AKK7

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Juridiskās nodaļas vecākais juriskonsults (4 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja labi pārzini administratīvo procesu un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību lēmumu un Biroja faktiskās rīcības apstrīdēšanu un sagatavot lēmumu projektus, kā arī veikt darbības Biroja administratīvo aktu piespiedu izpildes nodrošināšanai

- sagatavot tiesvedības dokumentus, tajā skaitā sagatavot paskaidrojumu projektus, apelācijas un kasācijas sūdzību projektus administratīvajās lietās, sagatavot prasības un pretprasības projektus, apelācijas, kasācijas un blakus sūdzību projektus civillietās

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā lēmumprojektus

- izvērtēt un sagatavot Biroja interesēs noslēdzamo līgumu un līgumu grozījumu projektus

- izvērtēt Biroja struktūrvienību sagatavoto dokumentu un normatīvo aktu projektu atbilstību normatīvo aktu prasībām, kā arī sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektu projektiem

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos dokumentus

- veikt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu juridisko analīzi būvniecības jomā

- pārstāvēt iestādes intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās

- sniegt metodisko atbalstu pašvaldību būvvaldēm un klientiem Biroja kompetences jomā

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gadu pieredze jurista amatā, vēlama pieredze būvniecības nozarē

- profesionālās zināšanas un prasmes administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā

- prasme sagatavot normatīvo aktu projektus

- spēja un prasme veikt pārstāvību tiesā un valsts pārvaldes iestādēs u. c.

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme vākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme izmantot normatīvos aktus

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1052 līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Juridiskās nodaļas vecākā juriskonsulta konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/102.AKK8

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķis (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- administrēt Būvniecības informācijas sistēmu (turpmāk - BIS), tās lietotāju kontus un tiesību apjomu. Nodrošināt pirmā līmeņa lietotāju atbalstu. Sniegt tehnisko un informatīvo atbalstu BIS lietotājiem, t. sk. veikt BIS lietotāju apmācības un informatīvo materiālu izstrādi. Uzturēt BIS lietotāju piekļuves tiesību reģistru

- sistematizēt informāciju par Biroja pārziņā esošo informācijas sistēmas funkcionālo un tehnisko darbību. Apkopot informāciju par BIS lietotāju pieteiktajām problēmām. Identificēt kļūdas vai nepilnības. Sagatavot atskaites par pieteiktajām un identificētajām problēmām. Sniegt priekšlikumus identificēto problēmu novēršanai un Biroja IS un BIS pilnveidei. Līdzdarboties izmaiņu pieprasījumu un jaunas programmatūras tehniskās specifikācijas izstrādē. Veikt izmaiņu pieprasījumu un funkcionalitātes testēšanu

- uzstādīt un uzturēt informācijas tehnoloģijas, tai skaitā, sniegt tehnisko atbalstu Biroja nodarbinātajiem. Testēt programmas, veidot programmu tehniskās specifikācijas, līdzdarboties programmas problēmu diagnosticēšanā un risināšanā

- līdzdarboties informācijas sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un attīstības projektu īstenošanā. Veikt jaunizstrādātas programmatūras darbības testēšanu, pārbaudīt, vai jaunā funkcionalitāte ir realizēta atbilstoši tehniskajai specifikācijai

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģijās vai cita otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar papildizglītību informācijas tehnoloģiju jomā

- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- labas zināšanas par IT infrastruktūras uzturēšanu un informācijas sistēmu administrēšanu, konceptuālās un analītiskās spējas dažādu ar informācijas tehnoloģiju procesiem saistītu jautājumu risināšanā

- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistītos normatīvo aktu un standartu, kā arī profesionālās terminoloģijas pārzināšana svešvalodās

- speciālās programmatūras pārzināšana, kas nepieciešama pienākumu izpildes procesā

- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi organizēt un veikt darbu, analizēt problēmas, prognozēt un iniciēt alternatīvos risinājumus

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu analītiķa amata konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/102.AKK9

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un nodrošināt būvniecības informācijas sistēmas reģistru pārvaldības procesu, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, tajā skaitā: nodrošināt nodaļas uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi un nodaļas metodisko vadību, izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas nodaļā, sniegt priekšlikumus par normatīvo aktu projektiem un piedalīties to izstrādē nodaļas kompetences ietvaros

- nodrošināt būvniecības informācijas sistēmas reģistru pārvaldību

- nodrošināt ārējos normatīvajos aktos būvuzņēmumu klasifikācijas iestādei noteiktos pienākumus un nodrošināt klasifikācijas procesa uzturēšanu un pilnveidošanu

- nodrošināt saņemto iesniegumu un sūdzību izskatīšanas procesa norisi un atbilžu projektu sagatavošanu

- uzraudzīt kompetences pārbaudes iestāžu būvspeciālistu un neatkarīgu ekspertu reģistrā veiktās darbības un organizēt sistēmās reģistrēto ēku energodokumentu pārbaudes

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā

- dokumentu pārvaldības sistēmu, informācijas datubāzes, nozares terminoloģijas un ar darba pienākumiem saistīto normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem

- prasme vadīt kolektīvu, koordinēt tā darbu atbildīgu uzdevumu risināšanā, orientēties Latvijas valsts un pašvaldību institucionālajā sistēmā

- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1052 līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvniecības informācijas sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas vadītāja amata konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/102.AKK10

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķis (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi finanšu līdzekļu plānošanā un izlietojuma uzraudzībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- sagatavot un iesniegt Ekonomikas ministrijai ikgadējo budžeta pieprasījumu, sagatavot un regulāri aktualizēt finansēšanas plānus un tāmes, gatavot pārskatus par rezultatīvo rādītāju izpildi, tai skaitā Biroja īstenoto projektu ietvaros

- nodrošināt finanšu plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesus, pēc nepieciešamības piedalīties iepirkumu organizēšanā un darbā ar preču un pakalpojumu piegādātājiem Biroja funkciju nodrošināšanai

- apkopot un sniegt operatīvo informāciju par finanšu līdzekļu izlietojumu iestādes vadībai

- veikt Biroja finanšu līdzekļu un īstenoto projektu līdzekļu uzskaiti

- veikt finanšu attaisnojuma dokumentu pārbaudi

- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu Biroja nodarbinātajiem finanšu plānošanas un izlietojuma jautājumos

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vadībā vai ekonomikā, komerczinībās vai līdzvērtīgi

- trīs gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- zināšanas un prasmes budžeta plānošanā un finanšu vadībā

- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmu "Horizon"

- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi organizēt un vadīt darbu

- prasme pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību un izrādīt iniciatīvu, analizēt problēmas, prognozēt un iniciēt alternatīvos risinājumus

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte

- teicamas valsts valodas zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķa amata konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi,

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/102.AKK11

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālists (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi kvalitātes vadības un iekšējās kontroles sistēmas ieviešanā un uzturēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- veikt Biroja iekšējās kontroles un kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanu, tajā skaitā ieteikumu, neatbilstību un novērojumu izpildes kontroli un uzraudzību

- identificēt riskus, veikt to analīzi un sniegt priekšlikumus to novēršanai

- analizēt Biroja darbības rezultatīvos rādītājus, novērtēt darbības efektivitāti, sagatavot pārskatus un ziņojumus, kā arī sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem pilnveidojumiem

- veikt iekšējās pārbaudes, tajā skaitā nodrošināt ieteikumu un/vai neatbilstību izpildes kontroli un uzraudzību

- organizēt un piedalīties dienesta un disciplinārlietas izmeklēšanā, piedalīties komisijās un darba grupās, kā arī veikt citas procesuālas darbības, tajā skaitā izskatīt sūdzības par Biroja darbinieku rīcību

- sagatavot Biroja stratēģiju, darba plānu, publisko pārskatu, pretkorupcijas plānu, nodrošināt to uzraudzību, analīzi un izpildes kontroli, kā arī sagatavot nepieciešamos ziņojumus un atskaites

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi

- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā, vēlama pieredze iestādē vai uzņēmumā ar audita vai stratēģiskās vadības un/vai kvalitātes vadības procesiem

- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši normatīvo aktu un standartu prasībām

- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem

- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tos pienākumu veikšanā, izstrādāt iekšējos normatīvo aktu un dokumentu projektus, noformēt dokumentus atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām

- pārzināt administratīvo procesu iestādē

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 940 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālista amata konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/102.AKK12

Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas datu analītiķis (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja esi speciālists ar pieredzi datu uzskaites un analīzes jautājumos, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- apkopot datus, veikt to analīzi plašākā tautsaimniecības kontekstā, veikt iegūto rezultātu novērtēšanu un izvirzīt prioritātes kontroles/uzraudzības jomā

- pārraudzīt iegūto datu kvalitāti

- veikt datu atlasi kontroles funkciju īstenošanai

- sagatavot publiskos pārskatus un statistiskās publikācijas

- izstrādāt pētījumu un datu analīzes metodoloģiju, sagatavot prezentācijas savas kompetences jomā, kā arī veikt citus analītiskus uzdevumus Biroja funkciju izpildes nodrošināšanai

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- viena gada pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā

- spēja apstrādāt liela apjoma informāciju, analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus

- prasme analizēt, sistematizēt un integrēt iegūto informāciju

- datu analīzes metožu un paņēmienu, nozares terminoloģijas un ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu pārzināšana

- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu darbu

- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus;

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas)

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas datu analītiķa amata konkursam" līdz 2018. ada 5. jūnijam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada 15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu atlasi;

- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga, LV-1013.


OP 2018/102.AKK13

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā referenta datu aizsardzības speciālista (ierēdņa) amatu Iekšējā auditā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk - Regula) 37. panta 5. punktā minētajiem kritērijiem

- pieredze un zināšanas datu aizsardzības jomā

- pieredze iekšējā audita darbā

- vēlama datu aizsardzības speciālista kvalifikācija

- analītiska domāšana, spēja pastāvīgi plānot un organizēt savu darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- izpratne par informācijas tehnoloģiju vadības jomas jautājumiem

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, koordinēt un organizēt ministrijas kā pārziņa personas datu aizsardzības drošības pasākumus noteiktajās atbildības jomās (piemēram, piedalīties personas datu drošības stratēģijas izstrādē un īstenošanā, sniegt atbalstu pārziņa drošības risku identificēšanā, analīzē un pasākumu ieviešanā risku mazināšanai un novēršanai, organizēt un pārraudzīt iestādes darbu personas datu aizsardzības jomā, izstrādāt priekšlikumus iestādes drošības pasākumu pilnveidošanai, sniegt atbalstu iekšējo normatīvo aktu un citu iekšēju dokumentu projektu izstrādē)

- informēt un konsultēt pārzini, apstrādātāju un/vai darbiniekus, kuri veic personas datu apstrādi, par viņu pienākumiem saskaņā ar Regulu un citiem Eiropas Savienības vai dalībvalstu normatīvajiem aktiem par datu aizsardzību

- uzraudzīt, vai tiek ievērota Regula, un citi Eiropas Savienības vai dalībvalstu noteikumi par datu aizsardzību un/vai pārziņa un/vai apstrādātāja politika saistībā ar personas datu aizsardzību, tostarp pienākumu sadali, apstrādes darbībās iesaistīto darbinieku informēšanu un apmācību

- sadarboties ar uzraudzības iestādi un būt par kontaktpersonu jautājumos, kas saistīti ar personas datu apstrādi

- konsultēt iestādes darbiniekus jautājumos, kas saistīti ar personas datu aizsardzības drošības pasākumiem

- informēt ministriju par ietekmes novērtējuma izstrādes nepieciešamību, sniedzot metodisku un konsultatīvu atbalstu

- veikt ietekmes novērtējuma pēcpārbaudi un tā atbilstību Regulas un citiem Eiropas Savienības vai dalībvalstu noteikumiem par datu aizsardzību

- veikt ministrijas, Latvijas Republikas diplomātiskās un konsulārās pārstāvniecības ārvalstīs un padotības iestāžu pamatdarbības, vadības un atbalsta sistēmu auditus saskaņā ar valsts sekretāra apstiprināto iekšējā audita gada plānu

- palīdzēt ieviest sistemātisku, disciplinētu pieeju, lai novērtētu un uzlabotu riska vadības, kontroles un pārvaldības procesu efektivitāti

- novērtēt, vai informācijas tehnoloģiju pārvaldība ministrijā veicina ministrijas stratēģiju izpildi un mērķu sasniegšanu

Darbinieka amatam noteikta 16. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 940 līdz 1160 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2018/102.AKR1

Datu valsts inspekcija paziņo, ka Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas juriskonsulta amata konkurss noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)