Laidiens: 25.05.2018., Nr. 102
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2018/102.AKK1
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Eiropas Reģionālā attīstības projekta
"Fizisko personu datu pakalpojumu modernizācija" sistēmanalītiķa
informācijas sistēmu testētāja (Eiropas Savienības fonda projektā) amatu (uz
noteiktu laiku no 2018. gada jūnija līdz 2021. gada 7. martam (33 mēneši))
Ja tev ir:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
- zināšanas datubāzu uzbūves un datu apstrādes principos
- izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģijām (IKT)
- labas MS Office
lietošanas prasmes
- labas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas (vismaz B1
līmenī)
- 1 gadu pieredze darbā ar IKT (var būt ar pārtraukumiem)
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un
- apzināt un analizēt IKT risinājumu funkcionālās un nefunkcionālās prasības
- sagatavot darba uzdevumus IKT risinājumu kontekstā
- analizēt un izvērtēt IKT risinājumu izstrādes piedāvājumus
- sadarboties ar informācijas sistēmu lietotājiem un izstrādātājiem par
sistēmas darbības procesiem
- testēt izstrādātos IKT risinājumus un sagatavot kļūdu pieteikumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu no 1253 EUR līdz 1647 EUR (atalgojums
atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- interesantus izstrādes uzdevumus, darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un
atsaucīgu kolektīvu
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darba laiks
no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)
Priekšrocības pretendentiem ar:
- prasmi lasīt un saprast programmatūras izejas kodu
- pieredzi programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē
- zināšanām ORACLE datubāzu vadības sistēmā
- zināšanām PHP un *.NET programmu valodās
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule (kurā jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā
minētajām prasībām)
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026;
- iesniedzot personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentā
Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums projekta sistēmanalītiķa
amatam".
Uzziņas pa tālr. 67219273.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pilsonības un
migrācijas lietu pārvalde, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1. līnija 1,
k-3, Rīga, LV-1026.
OP 2018/102.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz nodaļas
vadītāja amatu Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1429 euro līdz
1880 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- struktūrvienības un cilvēkresursu vadība
- ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju jomas projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles
nodrošināšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorikā
(datorzinātnē, informācijas tehnoloģijā, programminženierijā, informācijas
sistēmās, datoru inženierijā vai citās apakšjomās)
- pieredze vadītāja amatā vismaz 2 gadi
- pieredze un zināšanas ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai
kontrolē
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- prasme plānot un nodrošināt struktūrvienības darbu plānoto mērķu un
rezultātu sasniegšanai
- efektīva komunikācijas prasme
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu nodaļas vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2018/102.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Būvspeciālistu
sertificēšanas nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un nodrošināt Būvspeciālistu sertificēšanas procesu, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, tajā skaitā:
nodrošināt nodaļas uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi un nodaļas metodisko
vadību, izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles
sistēmas nodaļā, sniegt priekšlikumus par normatīvo aktu projektiem un
piedalīties to izstrādē nodaļas kompetences ietvaros
- nodrošināt būvspeciālistu kompetences novērtēšanu,
organizējot eksaminācijas komisiju un komplekso ekspertīžu darbu, tai skaitā,
nodrošināt būvprakses sertifikācijas procesa datu kvalitātes kontroli un
vadību, un nepieciešamo datu iekļaušanu būvniecības informācijas sistēmā
- nodrošināt sertifikācijas procesa pilnveidošanu
- nodrošināt sertificēto būvspeciālistu
būvekspertīzes specialitātē patstāvīgās prakses uzraudzību
- nodrošināt konsultāciju un metodiskā atbalsta sniegšanu Biroja
darbiniekiem, pašvaldību būvvaldēm, juridiskām un fiziskām personām savas
kompetences jomā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi, vai cita otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar nozarei
atbilstošām studijām
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītajā jomā,
vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- nozares terminoloģijas, ar nozari saistītos normatīvo aktu un standartu,
kā arī normatīvo aktu un standartu, kas saistīti ar
atbilstības novērtēšanu un personu sertifikāciju pārzināšana
- normatīvajiem aktiem un standartiem atbilstošas pārvaldības sistēmas
izstrādes un uzturēšanas metožu pārzināšana
- pieredze risku un cēloņu analīzes metodes pārzināšanā un pielietošanā
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas prasmes
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
spējas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1052 EUR līdz
1382 EUR pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvspeciālistu
sertificēšanas nodaļas vadītāja amata konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/102.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Būvspeciālistu
sertificēšanas nodaļas būvprakses sertifikācijas speciālists (1 amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un piedalīties patstāvīgās prakses
tiesību piešķiršanā būvspeciālistiem būvekspertīzes
specialitātē, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- piedalīties patstāvīgās prakses tiesību piešķiršanā būvspeciālistiem
būvekspertīzes specialitātē
- organizēt būvspeciālistu kompetences
novērtēšanu, organizējot eksaminācijas komisiju un komplekso ekspertīžu darbu,
tai skaitā, nodrošināt būvprakses sertifikācijas procesa datu kvalitātes
kontroli un vadību, un nepieciešamo datu iekļaušanu būvniecības informācijas
sistēmā
- līdzdarboties sertifikācijas procesa pilnveidošanā
- uzraudzīt būvspeciālistu pastāvīgās prakses
būvekspertīzes specialitātē
- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu Biroja darbiniekiem, pašvaldību
būvvaldēm, juridiskām un fiziskām personām savas kompetences jomā
- nodrošināt nodaļas dokumentu noformēšanu, kārtošanu un uzglabāšanu
atbilstoši lietu nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- normatīvajiem aktiem un standartiem atbilstošas pārvaldības sistēmas
izstrādes un uzturēšanas metodes pārzināšana
- pieredze risku un cēloņu analīzes metodes pārzināšanā un lietošanā
- spēja analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos
rezultātus
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
spējas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 940 EUR līdz 1287 EUR
pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvspeciālistu
sertificēšanas nodaļas būvprakses sertifikācijas speciālista amata
konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/102.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Inženiertehniskās
nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tava inženiertehniskā pieredze būvju ekspluatācijas uzraudzības un
būvdarbu kontroles ietvaros palīdzēs radīt modernu un efektīvu būvniecības
valsts kontroli, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, tajā skaitā:
nodrošināt nodaļas uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi un nodaļas
metodisko vadību, izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās
kontroles sistēmas nodaļā, sniegt priekšlikumus par normatīvo aktu projektiem
un piedalīties to izstrādē nodaļas kompetences ietvaros
- nodrošināt inženiertehnisko atbalstu būvdarbu kontroles un būvju
ekspluatācijas uzraudzības ietvaros, tai skaitā veikt būvkonstrukciju
nestspējas aprēķinus
- nodrošināt būvvaldes funkcijas izpildi, tajā skaitā, veicot iesniegtās
būvniecības ieceres dokumentācijas izvērtēšanu no inženiertehniskā viedokļa,
nodrošinot iesniegtās būvniecības ieceres dokumentācijas izskatīšanu no
arhitektoniskā aspekta
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas, līdzdarboties normatīvo aktu
izstrādē, nodrošināt departamenta tiesību un interešu pārstāvēšanu valsts un
pašvaldību institūcijās un attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām savas
kompetences jautājumos, kā arī veikt citus pienākumus pēc vadības norādījumiem
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā, divu
gadu praktiskā pieredze būvkonstrukciju nestspējas aprēķinos un vismaz viena
gada pieredze vadošā amatā
- labas zināšanas par būvniecības nozares normatīvajiem aktiem, standartiem
un būvniecības procesu
- prasme vadīt kolektīvu, koordinēt tā darbu atbildīgu uzdevumu risināšanā
- prasme analizēt problēmas, prognozēt un iniciēt alternatīvos risinājumus
- teicamas valsts valodas, labas angļu un krievu valodas zināšanas
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
spējas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- atbilstība prasībām darbam ar valsts noslēpuma izmantošanu vai tā
aizsardzību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1458 EUR līdz 1917 EUR
mēnesī pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta
Inženiertehniskās nodaļas vadītāja amata konkursam" līdz 2018. gada
14. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
22. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/102.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Juridiskās nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Ja esi vadītājs ar pieredzi iestādes tiesiskuma nodrošināšanā un esi gatavs veicināt
vienveidīgu normatīvo aktu izpratni un piemērošanu iestādē, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās kontroles
sistēmas nodaļā
- izstrādāt juridisko jautājumu risināšanas un tiesvedības stratēģiju un
procedūras
- nodrošināt apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšanu un lēmumprojektu
sagatavošanu, kā arī Biroja izdoto administratīvo aktu piespiedu izpildes
procesu
- nodrošināt Biroja dokumentu juridiskās priekšpārbaudes un pēcpārbaudes
veikšanu, tajā skaitā sniegt juridisko atbalstu pārvaldības principu
nodrošināšanai Birojā
- nodrošināt tiesvedības procesu uzraudzību un ar tiem saistīto dokumentu
sagatavošanu, kā arī Biroja interešu pārstāvību
- nodrošināt līgumu un to grozījumu sagatavošanu
- veikt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu juridisko analīzi
būvniecības jomā
- pārstāvēt iestādes intereses juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes
iestādes un citās institūcijās
- sniegt priekšlikumus normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādē, sagatavot atzinumus par izstrādāto normatīvo aktu, attīstības
plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem, kā arī piedalīties
normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādes darba
grupās un starpinstitūciju sanāksmēs
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītajā jomā,
vēlama pieredze būvniecības nozarē, un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- prasme vadīt kolektīvu, koordinēt tā darbu atbildīgu uzdevumu risināšanā
- labas zināšanas par Latvijas valsts un pašvaldību institucionālo sistēmu,
kā arī administratīvo procesu iestādē un tiesā
- praktiskā pieredze normatīvo aktu un dokumentu projektu izstrādē
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos tiesiskos un faktiskos
apstākļus (tai skaitā prasme iegūt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju
un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
spējas un prezentācijas prasmes
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1253 EUR līdz
1647 EUR pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Juridiskās nodaļas
vadītāja konkursam" līdz 2018. gada 14. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
22. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
pretendentu atlasi
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/102.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Juridiskās nodaļas vecākais juriskonsults (4
amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja labi pārzini administratīvo procesu un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- izskatīt lietas par Biroja struktūrvienību lēmumu un Biroja faktiskās
rīcības apstrīdēšanu un sagatavot lēmumu projektus, kā arī veikt darbības
Biroja administratīvo aktu piespiedu izpildes nodrošināšanai
- sagatavot tiesvedības dokumentus, tajā skaitā sagatavot paskaidrojumu
projektus, apelācijas un kasācijas sūdzību projektus administratīvajās lietās,
sagatavot prasības un pretprasības projektus, apelācijas, kasācijas un blakus
sūdzību projektus civillietās
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus, tajā skaitā
lēmumprojektus
- izvērtēt un sagatavot Biroja interesēs noslēdzamo līgumu un līgumu
grozījumu projektus
- izvērtēt Biroja struktūrvienību sagatavoto dokumentu un normatīvo aktu
projektu atbilstību normatīvo aktu prasībām, kā arī sagatavot atzinumu
projektus par citu institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektu
projektiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus, vadlīnijas un citus
metodiskos dokumentus
- veikt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu juridisko analīzi
būvniecības jomā
- pārstāvēt iestādes intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos
jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās
- sniegt metodisko atbalstu pašvaldību būvvaldēm un klientiem Biroja
kompetences jomā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu pieredze jurista amatā, vēlama pieredze būvniecības
nozarē
- profesionālās zināšanas un prasmes administratīvo lietu izskatīšanā un
administratīvo aktu sagatavošanā
- prasme sagatavot normatīvo aktu projektus
- spēja un prasme veikt pārstāvību tiesā un valsts pārvaldes iestādēs u. c.
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme
vākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski
argumentēt izdarītos secinājumus
- prasme izmantot normatīvos aktus
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1052 līdz 1382 EUR
pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Juridiskās nodaļas
vecākā juriskonsulta konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/102.AKK8
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Būvniecības informācijas sistēmas
departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas sistēmu
analītiķis (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi informācijas sistēmu administrēšanā, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- administrēt Būvniecības informācijas sistēmu (turpmāk - BIS), tās
lietotāju kontus un tiesību apjomu. Nodrošināt pirmā līmeņa lietotāju atbalstu.
Sniegt tehnisko un informatīvo atbalstu BIS lietotājiem, t. sk. veikt
BIS lietotāju apmācības un informatīvo materiālu izstrādi. Uzturēt BIS
lietotāju piekļuves tiesību reģistru
- sistematizēt informāciju par Biroja pārziņā esošo informācijas sistēmas
funkcionālo un tehnisko darbību. Apkopot informāciju par BIS lietotāju
pieteiktajām problēmām. Identificēt kļūdas vai nepilnības. Sagatavot atskaites
par pieteiktajām un identificētajām problēmām. Sniegt priekšlikumus
identificēto problēmu novēršanai un Biroja IS un BIS pilnveidei. Līdzdarboties
izmaiņu pieprasījumu un jaunas programmatūras tehniskās specifikācijas
izstrādē. Veikt izmaiņu pieprasījumu un funkcionalitātes testēšanu
- uzstādīt un uzturēt informācijas tehnoloģijas, tai skaitā, sniegt tehnisko
atbalstu Biroja nodarbinātajiem. Testēt programmas, veidot programmu tehniskās
specifikācijas, līdzdarboties programmas problēmu diagnosticēšanā un risināšanā
- līdzdarboties informācijas sistēmu/tehnoloģiju izstrādes un attīstības
projektu īstenošanā. Veikt jaunizstrādātas programmatūras darbības testēšanu,
pārbaudīt, vai jaunā funkcionalitāte ir realizēta atbilstoši tehniskajai
specifikācijai
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju
tehnoloģijās vai cita otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar papildizglītību informācijas tehnoloģiju jomā
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- labas zināšanas par IT infrastruktūras uzturēšanu un informācijas sistēmu
administrēšanu, konceptuālās un analītiskās spējas dažādu ar informācijas
tehnoloģiju procesiem saistītu jautājumu risināšanā
- informācijas tehnoloģijas terminoloģijas, ar nozari saistītos normatīvo
aktu un standartu, kā arī profesionālās terminoloģijas pārzināšana svešvalodās
- speciālās programmatūras pārzināšana, kas nepieciešama pienākumu izpildes
procesā
- prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi
organizēt un veikt darbu, analizēt problēmas, prognozēt un iniciēt alternatīvos
risinājumus
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz
1190 EUR pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvniecības informācijas
sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas attīstības nodaļas
sistēmu analītiķa amata konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/102.AKK9
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Būvniecības informācijas sistēmas
departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas vadītājs
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un nodrošināt
būvniecības informācijas sistēmas reģistru pārvaldības procesu, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, tajā skaitā:
nodrošināt nodaļas uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi un nodaļas
metodisko vadību, izstrādāt, ieviest un uzturēt kvalitātes vadības un iekšējās
kontroles sistēmas nodaļā, sniegt priekšlikumus par normatīvo aktu projektiem
un piedalīties to izstrādē nodaļas kompetences ietvaros
- nodrošināt būvniecības informācijas sistēmas reģistru pārvaldību
- nodrošināt ārējos normatīvajos aktos būvuzņēmumu klasifikācijas iestādei
noteiktos pienākumus un nodrošināt klasifikācijas procesa uzturēšanu un
pilnveidošanu
- nodrošināt saņemto iesniegumu un sūdzību izskatīšanas procesa norisi un
atbilžu projektu sagatavošanu
- uzraudzīt kompetences pārbaudes iestāžu būvspeciālistu
un neatkarīgu ekspertu reģistrā veiktās darbības un organizēt sistēmās reģistrēto
ēku energodokumentu pārbaudes
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnē, ekonomikas
zinātnē, vadības zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- divu gadu profesionālā pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā un
vismaz viena gada pieredze vadošā amatā
- dokumentu pārvaldības sistēmu, informācijas datubāzes, nozares
terminoloģijas un ar darba pienākumiem saistīto normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem
- prasme vadīt kolektīvu, koordinēt tā darbu atbildīgu uzdevumu risināšanā,
orientēties Latvijas valsts un pašvaldību institucionālajā sistēmā
- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
spējas un prezentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 1052 līdz 1382 EUR
pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Būvniecības informācijas
sistēmas departamenta Būvniecības informācijas sistēmas reģistru nodaļas
vadītāja amata konkursam" līdz 2018. gada 5. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/102.AKK10
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles nodaļas
finanšu analītiķis (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi finanšu līdzekļu plānošanā un izlietojuma
uzraudzībā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības
valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- sagatavot un iesniegt Ekonomikas ministrijai ikgadējo budžeta
pieprasījumu, sagatavot un regulāri aktualizēt finansēšanas plānus un tāmes,
gatavot pārskatus par rezultatīvo rādītāju izpildi, tai skaitā Biroja īstenoto
projektu ietvaros
- nodrošināt finanšu plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesus, pēc
nepieciešamības piedalīties iepirkumu organizēšanā un darbā ar preču un
pakalpojumu piegādātājiem Biroja funkciju nodrošināšanai
- apkopot un sniegt operatīvo informāciju par finanšu līdzekļu izlietojumu
iestādes vadībai
- veikt Biroja finanšu līdzekļu un īstenoto projektu līdzekļu uzskaiti
- veikt finanšu attaisnojuma dokumentu pārbaudi
- sniegt konsultācijas un metodisko atbalstu Biroja nodarbinātajiem finanšu
plānošanas un izlietojuma jautājumos
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vadībā vai ekonomikā,
komerczinībās vai līdzvērtīgi
- trīs gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- zināšanas un prasmes budžeta plānošanā un finanšu vadībā
- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmu "Horizon"
- prasme izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes un atbilstoši plānot, efektīvi
organizēt un vadīt darbu
- prasme pieņemt lēmumus, uzņemties atbildību un izrādīt iniciatīvu,
analizēt problēmas, prognozēt un iniciēt alternatīvos risinājumus
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte
- teicamas valsts valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 940 EUR līdz 1287 EUR
pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo Tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Plānošanas, analīzes un
iekšējās kontroles nodaļas finanšu analītiķa amata konkursam" līdz 2018. gada
5. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi,
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K. Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/102.AKK11
Būvniecības valsts kontroles birojs
(turpmāk - Birojs) izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas,
analīzes un iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālists (2 amata
vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi kvalitātes vadības un iekšējās kontroles
sistēmas ieviešanā un uzturēšanā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- veikt Biroja iekšējās kontroles un kvalitātes vadības sistēmas uzturēšanu,
tajā skaitā ieteikumu, neatbilstību un novērojumu izpildes kontroli un
uzraudzību
- identificēt riskus, veikt to analīzi un sniegt priekšlikumus to novēršanai
- analizēt Biroja darbības rezultatīvos rādītājus, novērtēt darbības
efektivitāti, sagatavot pārskatus un ziņojumus, kā arī sniegt priekšlikumus par
nepieciešamajiem pilnveidojumiem
- veikt iekšējās pārbaudes, tajā skaitā nodrošināt ieteikumu un/vai
neatbilstību izpildes kontroli un uzraudzību
- organizēt un piedalīties dienesta un disciplinārlietas izmeklēšanā,
piedalīties komisijās un darba grupās, kā arī veikt citas procesuālas darbības,
tajā skaitā izskatīt sūdzības par Biroja darbinieku rīcību
- sagatavot Biroja stratēģiju, darba plānu, publisko pārskatu,
pretkorupcijas plānu, nodrošināt to uzraudzību, analīzi un izpildes kontroli,
kā arī sagatavot nepieciešamos ziņojumus un atskaites
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kvalitātes vadībā, vadības
zinībās, tiesību zinātnē vai līdzvērtīgi
- vismaz divu gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā, vēlama
pieredze iestādē vai uzņēmumā ar audita vai stratēģiskās vadības un/vai
kvalitātes vadības procesiem
- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmu izstrādi un uzturēšanu atbilstoši
normatīvo aktu un standartu prasībām
- zināšanas par procesu vadības pamatprincipiem
- prasme izmantot tiesību avotus un piemērot tos pienākumu veikšanā,
izstrādāt iekšējos normatīvo aktu un dokumentu projektus, noformēt dokumentus
atbilstoši juridiskās tehnikas prasībām
- pārzināt administratīvo procesu iestādē
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
- augsta atbildības un tiesiskuma apziņa, precizitāte, labas komunikācijas
spējas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 940 EUR līdz 1287 EUR
pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Plānošanas, analīzes un
iekšējās kontroles nodaļas iekšējās kontroles speciālista amata konkursam"
līdz 2018. gada 5. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/102.AKK12
Būvniecības valsts kontroles birojs (turpmāk - Birojs) izsludina
pieteikšanos uz šādu amatu - Plānošanas, analīzes un iekšējās kontroles
nodaļas datu analītiķis (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja esi speciālists ar pieredzi datu uzskaites un analīzes jautājumos, kā arī
esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles
birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- apkopot datus, veikt to analīzi plašākā tautsaimniecības kontekstā, veikt
iegūto rezultātu novērtēšanu un izvirzīt prioritātes kontroles/uzraudzības jomā
- pārraudzīt iegūto datu kvalitāti
- veikt datu atlasi kontroles funkciju īstenošanai
- sagatavot publiskos pārskatus un statistiskās publikācijas
- izstrādāt pētījumu un datu analīzes metodoloģiju, sagatavot prezentācijas
savas kompetences jomā, kā arī veikt citus analītiskus uzdevumus Biroja
funkciju izpildes nodrošināšanai
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- viena gada pieredze ar amata pienākumiem saistītā jomā
- spēja apstrādāt liela apjoma informāciju, analizēt un apkopot informāciju,
loģiski izklāstīt iegūtos rezultātus
- prasme analizēt, sistematizēt un integrēt iegūto informāciju
- datu analīzes metožu un paņēmienu, nozares terminoloģijas un ar nozari
saistīto normatīvo aktu un standartu pārzināšana
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- teicamas valsts valodas zināšanas, angļu un krievu valodas prasmes
sarunvalodas līmenī
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus;
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (no 835 EUR līdz 1190 EUR
pirms nodokļu nomaksas)
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Plānošanas, analīzes un
iekšējās kontroles nodaļas datu analītiķa amata konkursam" līdz 2018. ada
5. jūnijam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2018. gada
15. jūnijam. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Būvniecības valsts kontroles birojs informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu pretendentu atlasi;
- iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Būvniecības
valsts kontroles birojs, kontaktinformācija: K.Valdemāra iela 157, Rīga,
LV-1013.
OP 2018/102.AKK13
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā referenta datu aizsardzības speciālista (ierēdņa) amatu Iekšējā auditā
uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679
(2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz
personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu
95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (turpmāk - Regula)
37. panta 5. punktā minētajiem kritērijiem
- pieredze un zināšanas datu aizsardzības jomā
- pieredze iekšējā audita darbā
- vēlama datu aizsardzības speciālista kvalifikācija
- analītiska domāšana, spēja pastāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- izpratne par informācijas tehnoloģiju vadības jomas jautājumiem
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar
liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, koordinēt un organizēt ministrijas kā pārziņa personas datu
aizsardzības drošības pasākumus noteiktajās atbildības jomās (piemēram,
piedalīties personas datu drošības stratēģijas izstrādē un īstenošanā, sniegt
atbalstu pārziņa drošības risku identificēšanā, analīzē un pasākumu ieviešanā
risku mazināšanai un novēršanai, organizēt un pārraudzīt iestādes darbu
personas datu aizsardzības jomā, izstrādāt priekšlikumus iestādes drošības
pasākumu pilnveidošanai, sniegt atbalstu iekšējo normatīvo aktu un citu iekšēju
dokumentu projektu izstrādē)
- informēt un konsultēt pārzini, apstrādātāju un/vai darbiniekus, kuri veic
personas datu apstrādi, par viņu pienākumiem saskaņā ar Regulu un citiem
Eiropas Savienības vai dalībvalstu normatīvajiem aktiem par datu aizsardzību
- uzraudzīt, vai tiek ievērota Regula, un citi Eiropas Savienības vai
dalībvalstu noteikumi par datu aizsardzību un/vai pārziņa un/vai apstrādātāja
politika saistībā ar personas datu aizsardzību, tostarp pienākumu sadali,
apstrādes darbībās iesaistīto darbinieku informēšanu un apmācību
- sadarboties ar uzraudzības iestādi un būt par kontaktpersonu jautājumos,
kas saistīti ar personas datu apstrādi
- konsultēt iestādes darbiniekus jautājumos, kas saistīti ar personas datu
aizsardzības drošības pasākumiem
- informēt ministriju par ietekmes novērtējuma izstrādes nepieciešamību,
sniedzot metodisku un konsultatīvu atbalstu
- veikt ietekmes novērtējuma pēcpārbaudi un tā atbilstību Regulas un citiem
Eiropas Savienības vai dalībvalstu noteikumiem par datu aizsardzību
- veikt ministrijas, Latvijas Republikas diplomātiskās un konsulārās
pārstāvniecības ārvalstīs un padotības iestāžu pamatdarbības, vadības un
atbalsta sistēmu auditus saskaņā ar valsts sekretāra apstiprināto iekšējā
audita gada plānu
- palīdzēt ieviest sistemātisku, disciplinētu pieeju, lai novērtētu un
uzlabotu riska vadības, kontroles un pārvaldības procesu efektivitāti
- novērtēt, vai informācijas tehnoloģiju pārvaldība ministrijā veicina
ministrijas stratēģiju izpildi un mērķu sasniegšanu
Darbinieka amatam noteikta 16. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 940 līdz 1160 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas
kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2018/102.AKR1
Datu valsts inspekcija paziņo, ka Personas datu apstrādes uzraudzības
nodaļas juriskonsulta amata konkurss noslēdzies bez rezultāta.