Laidiens: 23.05.2018., Nr. 100

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2018/100.AKK1

Konkurences padome aicina darbā JURIDISKĀ DEPARTAMENTA DIREKTORU/-I

Saskaņā ar Global Competition Review vērtējumu Latvijas Konkurences padome ir atzīta par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un organizācijas efektivitātes dēļ. Konkurences padomē strādā dažādu jomu eksperti, kuri ikdienā izvērtē konkurences jautājumus, kā arī piedalās valsts politikas veidošanā. Starptautiskā vide mūsu darbiniekiem sniedz iespēju nepārtraukti attīstīties un darbā izmantot citu valstu pieredzi un jaunas metodes. Mūsu mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu pamatvērtības - tiesiskums, profesionalitāte un neatkarība.

Ja vēlies pievienoties mūsu komandai - piesakies!

Būtiskākie pienākumi:

- nodrošināt Konkurences padomes lēmumu un faktiskās rīcības tiesiskumu

- nodrošināt kvalitatīvu juridisko atbalstu izpildinstitūcijas struktūrvienībām konkurences tiesību piemērošanā un procesuālo darbību īstenošanā

- nodrošināt Konkurences padomes pārstāvību tiesā

- organizēt Konkurences padomes lēmumu izpildi

- organizēt izlīgumu un administratīvo līgumu slēgšanas procesu

- nodrošināt konkurences tiesību piemērošanas prakses apkopošanu, izstrādāt jaunus konceptus un sniegt konsultācijas savas kompetences jomā

- nodrošināt normatīvo aktu projektu konkurences tiesību jomā izstrādi

- pārstāvēt iestādi dažādās organizācijās Latvijā un ārvalstīs

Mūsu prasības:

- profesionālā pieredze tiesvedībās un konkurences tiesību piemērošanā

- augstākā izglītība tiesību zinātnē (maģistra grāds)

- zināšanas par administratīvo procesu, valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību

- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 2. pakāpi (B2)

- veiksmīga darba pieredze vadošā amatā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- attīstīta konceptuālā domāšana, argumentēšanas un prezentēšanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- daudzveidīgu un aizraujošu darbu profesionāļu komandā

- iespēju iegūt jaunas zināšanas un pieredzi, strādājot pasaulē atzītā organizācijā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- amatalgu no 2300 EUR pirms nodokļu nomaksas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi konkurence@kp.gov.lv līdz 2018. gada 10. jūnijam. Tālr. uzziņām 67282865.


OP 2018/100.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Pakalpojumu departamenta Darba meklēšanas atbalsta nodaļā - eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālo zinātņu jomā)

- darba pieredze nodarbinātības vai personāla atlases jomā

- pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā

- pieredze darbā ar datu analīzi sociālo zinātņu jomā un pārskatu sagatavošanā

- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt aktīvā nodarbinātības pasākuma "Darba meklēšanas atbalsts" organizēšanu, metodisko vadību un pārraudzību Aģentūras filiālēs

- izstrādāt un pilnveidot iekšējo normatīvo aktu un Kvalitātes vadības sistēmas procesu

- organizēt darbinieku apmācības, izstrādāt metodiskos materiālus, nodrošinot vienotu izpratni par darba meklēšanas metožu piemērošanu mērķgrupām

- piedalīties e-pakalpojumu ieviešanas, uzturēšanas un attīstības procesu izstrādē

- prezentēt Aģentūras mērķus un pakalpojumus amata kompetences ietvaros

- nodrošināt pārskatu, ziņojumu, atskaišu, atzinumu un citu dokumentu sagatavošanu amata kompetences ietvaros

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_DMAN_eksperts". Informācija pa tālr. 67021841 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/100.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Pakalpojumu departamenta Darba meklēšanas atbalsta nodaļā - vecākais eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams tiesību jomā)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās

- darba pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā (ne mazāk kā 2 gadi) un/vai pieredze nodarbinātības jomā (ne mazāk kā 2 gadi)

- pieredze normatīvo aktu izstrādē, darbā ar datu analīzi un pārskatu sagatavošanu

- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt un metodiski vadīt Nodarbinātības valsts aģentūras bezdarbnieku un darba meklētāju reģistrāciju un uzskaites procesa vadību

- nodrošināt Kvalitātes vadības sistēmas procesa "Bezdarbnieku un darba meklētāju reģistrācija un uzskaite" pārraudzību un pilnveidi

- prezentēt Nodarbinātības valsts aģentūras mērķus un pakalpojumus amata kompetences ietvaros

- sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem

- aizvietot Darba meklēšanas atbalsta nodaļas vadītāju tā prombūtnes laikā

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_DMAN_vecākais_eksperts". Informācija pa tālr. 67021841 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/100.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrisko attiecību nodaļas vecākā referenta darbinieka amatu

Galvenie pienākumi:

- koordinēt ministrijas viedokļa sagatavošanu, sniegšanu un skaidrošanu plašsaziņas līdzekļiem

- sagatavot rakstiskus tekstus komunikācijas vajadzībām, piemēram, preses relīzes, faktu apkopojumus u. c. rakstiskās komunikācijas materiālus

- uzturēt regulāru kontaktu ar žurnālistiem un redaktoriem, kas ziņo par ministrijas pārraudzības nozarēm - dabas un vides aizsardzību, pašvaldību uzraudzību, reģionālo attīstību, informācijas un komunikācijas tehnoloģijām un publiskajiem valsts un pašvaldību digitālajiem pakalpojumiem

- rīkot klātienes mediju pasākumus, piemēram, preses konferences, individuālas intervijas ar ministrijas pārstāvjiem, skaidrojošas diskusijas redaktoriem un žurnālistiem

- sadarbībā ar kolēģiem plānot un īstenot integrētas sabiedrības informēšanas kampaņas, ievērojot Iepirkuma likuma nosacījumus

- piedalīties ministrijas iekšējās komunikācijas organizēšanā

- nodrošināt citas sabiedrisko attiecību un komunikācijas funkcijas ministrijā pēc nepieciešamības

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība komunikācijas zinātnē, mediju studijās vai citā sociālo vai humanitāro zinātņu specialitātē

- vēlama vismaz divu gadu darba pieredze žurnālistikas, komunikācijas, mārketinga vai sabiedrisko attiecību jomā

- zināšanas par sabiedrisko attiecību, komunikācijas stratēģijas un taktikas izstrādi

- prasme patstāvīgi gatavot preses apskatus, preses relīzes un citus rakstiskus materiālus

- zināšanas un interese par Latvijas mediju vidi

- izpratne par interaktīvo un sociālo mediju darbības principiem

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, kā arī labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: komunikācija, orientācija uz klientu, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 24. saimes "Komunikācija un sabiedriskās attiecības" III līmenis un 11. mēnešalgu grupa, mēnešalga no 1000 euro pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- profesionālās pilnveides iespējas, piedaloties dažādās mācību programmās

- iespēju pārstāvēt ministriju nozaru komunikācijas pasākumos ārzemēs

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sabiedrisko attiecību nodaļa" vai pa pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, visa jūsu iesniegtā informācija (t. sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.


OP 2018/100.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Amata mērķis - sekmēt meteoroloģijas, tai skaitā klimatoloģijas, jomas attīstību Latvijā, nodrošināt klimata aspektu integrēšanu hidroloģijas jomā, kā arī veicināt pētījumu īstenošanu Latvijā klimata pārmaiņu jomā.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu vai ģeogrāfijas specialitātē, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- zināšanas par Latvijā spēkā esošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un hierarhiju

- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām

- zināšanas un izpratne par meteoroloģiju, satelītdatu izmantošanas iespējām

- zināšanas un izpratne par klimata pārmaiņu procesiem Latvijā un pasaulē, tai skaitā cēloņiem un sekām, pielāgošanos klimata pārmaiņām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, tai skaitā nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa, mēnešalga no 1050 euro pirms nodokļu nomaksas)

- darbu valsts iestādē ar iespēju būt par daļu no komandas, kas strādā pie viena no mūsdienu lielākajiem globālajiem izaicinājumiem - klimata pārmaiņām

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Klimata pārmaiņu departaments" vai pa pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, visa jūsu iesniegtā informācija (t. sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.


OP 2018/100.AKK6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Amata mērķis - nodrošināt klimata politikas mērķu (tai skaitā siltumnīcefekta gāzu (SEG) emisiju ierobežošana un oglekļa dioksīda piesaiste, pielāgošanās klimata pārmaiņām) un nosacījumu attīstīšanu un integrēšanu reģionālajā attīstībā un pašvaldību darbā, kā arī nozaru politikās, sevišķi, transporta jomā.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu, ekonomikas vai reģionālās attīstības specialitātē, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- zināšanas par Latvijā spēkā esošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un hierarhiju

- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku dažādu tautsaimniecības nozaru kontekstā, tai skaitā nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem, pasākumiem, tehnoloģijām transporta jomā

- zināšanas par pašvaldību lomu klimata politikas mērķu sasniegšanai, to rīcībā esošo instrumentu izmantošanas iespējām un Latvijas pašvaldību situāciju

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa, mēnešalga no 1050 euro pirms nodokļu nomaksas)

- darbu valsts iestādē ar iespēju būt par daļu no komandas, kas strādā pie viena no mūsdienu lielākajiem globālajiem izaicinājumiem - klimata pārmaiņām

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" nosūtīt uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Klimata pārmaiņu departaments" vai pa pastu Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai Peldu ielā 25, Rīgā, LV-1494. Tālr. uzziņām 67026902.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, visa jūsu iesniegtā informācija (t. sk. personas dati) tiks izmantota tikai jūsu kandidatūras izvērtēšanai norādītajam amatam.

Personas datu pārzinis: Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, adrese: Peldu iela 25, Rīga.


OP 2018/100.AKK7

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinībās)

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- sadarbība, komunikācijas, kontroles prasmes un iniciatīva

- vēlamas svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru (lietotāja līmenī), darbam nepieciešamo tehnisko līdzekļu darbības principu un to lietošanas pārzināšana

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu īstenošanai nepieciešamo Kvalitātes vadības sistēmas procesu pārvaldību

- nodrošināt KVS procesu savstarpējo koordinēšanu un īstenošanas rezultātu atbilstību procesa kvalitātes raksturotājiem

- piedalīties pārvaldībā esošo KVS procesu pasākumu īstenotāju izvēles procedūrās, nodrošinot prasību vienveidīgu definēšanu

- veikt informācijas apkopošanu, sistematizēšanu, atskaišu, pārskatu par pārvaldībā esošiem KVS procesiem, t.sk. pēc to slēgšanas, un ar tiem saistītās informācijas un datu sagatavošanu

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts_KVS". Informācija pa tālr. 67021841 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/100.AKK8

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinībās)

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai Eiropas savienības fondu projektu īstenošanas jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā

- sadarbības un kontroles prasmes

- izpratne par finanšu plānošanu

- vēlamas svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru (lietotāja līmenī), darbam nepieciešamo tehnisko līdzekļu darbības principu un to lietošanas pārzināšana

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu īstenošanas izpildi un procesu vadīšanu

- organizēt pasākumu īstenošanu, atbilstoši noteiktajiem rezultatīvajiem rādītājiem un plānotajam finansējumam

- piedalīties pasākumu rezultatīvo rādītāju noteikšanā Aģentūras filiālēm

- nodrošināt pasākuma rezultatīvā rādītāja un finansējuma apguves uzraudzību

- nodrošināt pasākumu attīstību un pilnveidi

- nodrošināt Aģentūras filiāļu metodisko vadību pasākumu īstenošanā

- izvērtēt pasākumu īstenošanas rezultātus

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts". Informācija pa tālr. 67021841 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2018/100.AKK9

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties kolēģus, kuriem ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas speciālista/-es amatā uz noteiktu laiku

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu virzību tām struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana un sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem

- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam/-ei:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā (Pērse ielā 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs informē, ka, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi, tiks apstrādāti jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati. Pieteikuma dokumentos norādīto personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs. Kontaktinformācija: Pērses iela 2, Rīga.


OP 2018/100.AKK10

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Vadības un ārējās sadarbības departamenta Informācijas tehnoloģiju nodaļas vecākā speciālista amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- veikt jaunu darba staciju instalāciju, konfigurēšana un uzstādīšanu saslēdzot to ar biroja tehnikas iekārtām

- uzraudzīt un nodrošināt VIAA datortehnikas un citas biroja tehnikas darbību

- savas kompetences ietvaros konsultēt un sniegt praktisku palīdzību ierēdņiem un darbiniekiem (turpmāk abi kopā - darbinieki) informācijas tehnoloģiju jautājumos

- veikt serveru, datortīkla, datortīkla iekārtu un datu drošības iekārtu uzstādīšanu, apkalpošanu un administrēšanu

- veidot jaunu telefonu numuru saslēgumu, kā arī aparātu nomaiņu, piesaistot darbinieka telefona numuru

- nodrošināt darbinieku piekļuves tiesību ievērošanu VIAA komunikāciju tīklā atbilstoši iekšējai datu drošības politikai

- nodrošināt elektroniskā pasta un Interneta informācijas servisu funkcionalitāti

- nodrošināt aparatūras rezerves daļu un izejmateriālu sagādi un veikt to uzskaiti, izsniegšanu

- nodrošināt datortīkla un tā iekārtu apkalpošanu un administrēšanu

- nodrošināt programmatūras uzstādīšanu, konfigurēšanu un apkalpošanu uz datortīkla iekārtām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- vēlama augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze attiecīgajā jomā (vismaz 1 gads)

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām, datubāzēm

- pieredze IT sistēmu, datortīklu un telekomunikāciju tīklu apkalpošanā un administrēšanā

- pieredze korporatīvu ugunsmūru administrēšanā

- pieredze Microsoft Active Directory administrēšanā

- vēlama pieredze serveru virtualizācijas risinājumu apkalpošanā un administrēšanā (VmWare, Netapp)

- vēlama pieredze e-pasta servera MS Exchange un Antispam risinājumu apkalpošanā un administrēšanā

- zināšanas un prasmes lietotājprogrammu (aktuālo versiju) - Microsoft Office Word/Excel/Outlook/PowerPoint/Project/Visio, Tildes Birojs u. c. - lietošanā

- zināšanas par Microsoft Windows un Linux operētājsistēmu administrēšanu

- zināšanas informācijas sistēmu dzīves ciklu norisēs, datu drošībā

- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības sajūta

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, efektīvi plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 19.6. saimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") līdz 2018. gada 31. maijam ieskaitot vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude (tests). Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Savienības un Latvijas Republikas fizisko personu datu aizsardzību normatīvajos aktos noteikto, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2018/100.AKK11

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- vēlamas krievu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 810 € līdz 887 € pirms nodokļu nomaksas, sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu no pirmās darba dienas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- iespēju piemērot elastīgu darba laiku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē, sniedzot savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā

Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Salaspils filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt personīgi Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiālē Rīgas ielā 30A, Salaspilī. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts probācijas dienests informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)