Laidiens: 22.05.2017., Nr. 99

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/99.AKK1

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļas probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- sagatavot atbildes uz informācijas pieprasījumiem par probācijas klientiem

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/99.AKK2

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Vidzemes priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/99.AKK3

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- vēlamas krievu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Olaines filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē, Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.


OP 2017/99.AKK4

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas speciālists/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku, no kurām viena izsludināta atkārtoti)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/99.AKK5

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Centra rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/99.AKK6

Valsts asinsdonoru centrs (reģ. Nr. 90000013926) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Laboratoriju departamenta direktors/-e

Prasības pretendentiem:

- maģistra grāds, kas papildināts ar izglītību kvalitātes vadības jautājumos

- vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā

- zināšanas par Eiropas Parlamenta un Padomes direktīvām, kas reglamentē Asins dienesta laboratoriju darbību

- laboratoriskās izmeklēšanas medicīnisko tehnoloģiju pārzināšana

- valsts valodas prasme C1 līmenī

- krievu un angļu valodas zināšanas B2 līmenī

- datorprasmes (MS Word, Excel, PowerPoint un interneta pārlūkprogrammas) pieredzējuša lietotāja līmenī

- precizitāte, rūpība un augsta atbildības izjūta

Galvenie pienākumi:

- noteikt laboratorisko izmeklējumu stratēģiju Asins dienestā un koordinēt centralizētu donoru asins paraugu izmeklēšanu

- koordinēt, plānot un kontrolēt departamenta struktūrvienību darba, funkciju un uzdevumu izpildi, izvērtēt darba efektivitāti un darbības rezultātus

- piedalīties Centra rīcības plāna izstrādē un īstenošanā

- organizēt, koordinēt un nodrošināt departamenta dokumentācijas izstrādi un apriti

- sniegt konsultācijas Latvijas ārstniecības personām savas kompetences robežās un pārstāvēt Centru pilnvaroto institūciju pārbaudēs

- nodrošināt konsultatīvo imūnhematoloģisko izmeklēšanu

Piedāvājam:

- amats klasificēts 35. saimes V līmenī (13. mēnešalgu grupā)

- sociālās garantijas

- iespēju apmeklēt starptautiskus seminārus un konferences

- apmācību iespējas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), redzējumu par Valsts asinsdonoru centra Laboratoriju departamenta darbības prioritātēm un attīstības vīziju, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Valsts asinsdonoru centra Administratīvajam departamentam Sēlpils ielā 9, Rīgā, LV-1007, e-pasta adrese: personals@vadc.gov.lv. Sīkāku informāciju varat saņemt zvanot pa tālruni 67471475 vai 28669355.


OP 2017/99.AKK7

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Finanšu un plānošanas nodaļas vadītāja vietnieks/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē

- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze galvenā grāmatveža amatā budžeta iestādē

- Latvijas Republikas grāmatvedību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- izpratne par finanšu analīzi un plānošanu budžeta iestādē

- pieredze vismaz divu gada pārskatu sagatavošanā

- pieredze mēneša, ceturkšņa finanšu pārskatu sagatavošanā un iesniegšanā informācijas sistēmā

- pieredze iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā

- labas iemaņas darbā ar datoru, pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (vēlams ar HORIZON)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā ar ES un citu valstu finansētiem projektiem

Darba pienākumi:

- veikt Valsts probācijas dienesta galvenā grāmatveža funkcijas

- aizvietot nodaļas vadītāju viņa prombūtnes laikā

- izstrādāt un aktualizēt grāmatvedības organizēšanu regulējošos iekšējos normatīvos aktus

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- dinamisku darbu un ērtu darbavietu

- darbu saliedētā un profesionālā komandā

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Personālvadības nodaļā ar norādi "Finanšu un plānošanas nodaļa - KONKURSS" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv. Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.


OP 2017/99.AKK8

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta Lauksaimniecības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- veikt starptautiskajai metodoloģijai atbilstošas lauksaimniecības statistiskās informācijas sistēmas izveidi un uzturēšanu

- veikt starptautiskajai metodoloģijai atbilstošas lauksaimniecības statistiskās informācijas sistēmas izveidi un uzturēšanu

- nodrošināt savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par piena pārstrādi, zvērkopību un inkubāciju apkopošanu, analīzi un izplatīšanu

- pilnveidot statistikas datu ieguves un aprēķinu metodoloģiju

- sagatavot lauksaimniecības statistisko informāciju Pārvaldes publikācijām un datubāzei, pilnveidot tabulu maketus

- nodrošināt statistikas datu pieprasījumu izpildi savas kompetences ietvaros

- sniegt konsultācijas respondentiem un datu lietotājiem lauksaimniecības statistikas jautājumos

- organizēt sadarbību ar citām vietējām institūcijām lauksaimniecības statistikas jomā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai ar lauksaimniecību saistītā jomā

- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības pamatnostādnēm, Eiropas Savienības jautājumiem statistikas jomā

- pieredze statistiskās informācijas apstrādē un analīzē, un darbā ar liela apjoma datubāzēm

- precizitāte

- prasmes darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: MS Excel, MS Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/99.AKK9

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Ventspils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Ventspils TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Ventspils teritoriālajā struktūrvienībā Atpūtas ielā 16, Ventspilī.


OP 2017/99.AKK10

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Mājokļu politikas departamenta vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā)

- darba pieredze finanšu analītiķa amatā

- vēlamas zināšanas par investīciju projektu izstrādi

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme izprast aktuālās ekonomikas un finanšu attīstības likumsakarības un principus

- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties ar mājokļu politiku saistītu politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu izstrādē

- veikt sagatavoto politikas ietekmes un tiesību aktu projektu finanšu analīzi

- sagatavot priekšlikumus jaunajām politikas iniciatīvām

- piedalīties informācijas sagatavošanā, lai veicinātu finanšu resursu piesaistīšanu mājokļu atbalsta instrumentiem

- sniegt priekšlikumus par atbilstošāko finanšu resursu piesaisti

- pilnveidot esošās un izstrādāt jaunas mājokļu atbalsta programmas finanšu instrumentu un grantu veidā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2017/99.AKK11

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas juriskonsulta/-es amatu (uz noteiktu (ierēdņa prombūtnes) laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas administratīvā procesa normu piemērošanā

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- vēlama pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē

- vēlama pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanā tiesā

- atbildības izjūta un precizitāte

- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

- labas datorprogrammu lietotājprasmes

Galvenie pienākumi:

- pārstāvēt Aizsardzības ministriju tiesas sēdēs

- sagatavot atbilžu projektus uz Aizsardzības ministrijai adresētajiem citu iestāžu, amatpersonu un iedzīvotāju iesniegumiem un sūdzībām

- izstrādāt tiesību aktu projektus un piedalīties to virzīšanā pieņemšanai

- veikt saņemto tiesību aktu projektu juridisko izvērtējumu

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 894 EUR līdz 1223 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes un veselības apdrošināšanu.

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/99.AKK12

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz noteiktu (ierēdņa prombūtnes) laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- vēlama pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē

- vēlama pieredze starptautisko publisko tiesību jomas līgumu izstrādē

- atbildības izjūta un precizitāte

- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

- labas datorprogrammu lietotāj prasmes

Galvenie pienākumi:

- izskatīt un analizēt citu ministriju (institūciju) sagatavotos tiesību aktu projektus un dokumentus starptautisko tiesību jomā un sagatavot atzinumus par tiem

- nodrošināt tiesisko bāzi Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto spēku daudzpusējai sadarbībai aizsardzības jomā

- nodrošināt tiesisko bāzi Nacionālo bruņoto spēku vienību līdzdalībai starptautiskajās operācijās

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/99.AKK13

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Privāto tiesību nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama jurista darba pieredze privāto tiesību jomā

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- atbildības izjūta un precizitāte

- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

- labas datorprogrammu lietotājprasmes (MS Office programmas)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt un izvērtēt līgumus privāto tiesību jomā

- izstrādāt un izvērtēt publisko iepirkumu līgumus

- izstrādāt dokumentu projektus un sniegt atzinumus, kas saistīti ar privāto tiesību jautājumiem

- izstrādāt un izvērtēt vienošanās dokumentus valsts pārvaldes jomā

- piedalīties iepirkumu komisijās un darba grupās, kas saistītas ar privāto tiesību jautājumiem

- konsultēt juridiskajos jautājumos nodaļas kompetences ietvaros

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu jurista darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/99.AKK14

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz septiņām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām (amata saime 21, līmenis III A)

Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantajām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām.

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju

- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR, 3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2017/99.AKK15

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Investīciju programmu vadības sistēmas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e - vadības un kontroles sistēmas speciālists/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē vai ekonomikā

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu instrumentu projektiem vai programmām

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās ne mazāka kā 2 gadi

- juridiskā darba pieredze ne mazāka kā 2 gadi

- zināšanas un pieredze attīstības plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē

- zināšana par Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanu, vadību un uzraudzību

- angļu valodas zināšanas pienākumu veikšanai nepieciešamā apjomā

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- analītiskas domāšanas prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Būtiskākie amata pienākumi:

- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas uzturēšanu un aktualizāciju

- izstrādāt iekšējos un ārējos normatīvos aktus Eiropas Savienības fondu aktivitāšu, projektu un specifisko atbalsta mērķu un Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta līdzfinansēto projektu un programmu ieviešanai, uzraudzībai un rezultātu sasniegšanai

Amats klasificēts 44. saimes III B līmenī (12. mēnešalgu grupa; bruto mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga atkarībā no kategorijas 1200-1400 EUR. Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67028218.


OP 2017/99.AKK16

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākai/-ā eksperts/-e - projektu koordinators (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, tiesību, sociālajās vai inženiertehniskajās zinātnēs

- pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu ieviešanā, vadībā vai uzraudzībā ne mazāka kā 3 gadi

- vēlama pieredze ostu, lidostu vai satiksmes infrastruktūras projektu ieviešanā, vadībā vai uzraudzībā

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas un izpratne par ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanas nosacījumiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu tiesisko regulējumu un to piemērošanu

- vēlamas zināšanas par komercdarbības atbalsta nosacījumiem un to piemērošanu

- angļu valodas zināšanas pienākumu veikšanai nepieciešamā apjomā

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- analītiskas domāšanas prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Būtiskākie amata pienākumi:

- nodrošināt plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādi un dalību projektu iesniegumu atlasē

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalstu mērķu ieviešanas uzraudzību

Amats klasificēts 44. saimes III B līmenī (12. mēnešalgu grupa; bruto mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga atkarībā no kategorijas 1100-1400 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67028218.


OP 2017/99.AKK17

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e - projektu koordinators/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadības, administrēšanas, vai tiesību zinātnē

- pieredze darbā ar starptautisko investīciju projektu un programmu ieviešanu, vadību vai uzraudzību ne mazāka kā 2 gadi

- vēlama pieredze koordinācijas darbā ar Eiropas institūcijām

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas un izpratne par ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu tiesisko regulējumu un administrēšanas nosacījumiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu tiesisko regulējumu un to piemērošanu

- vēlamas zināšanas par komercdarbības atbalsta nosacījumiem un to piemērošanu

- angļu valodas zināšanas pienākumu veikšanai nepieciešamā apjomā

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- analītiskas domāšanas prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Būtiskākie amata pienākumi:

- nodrošināt Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta transporta nozares projektu, kā arī projektu platjoslas tīklu jomā telekomunikāciju nozarē uzraudzības iestādes funkcijas

Amats klasificēts 44. saimes III B līmenī (12. mēnešalgu grupa; bruto mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga atkarībā no kategorijas 1100-1200 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67028218.


OP 2017/99.AKK18

Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina konkursu uz Izņemto lietu, piedziņas un materiālās apgādes departamenta Izņemto lietu nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma valsts aģentūras Izņemto lietu, piedziņas un materiālās apgādes departamenta Izņemto lietu nodaļas uzdevums ir organizēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas un dokumentu, ar krimināllietām saistīto lietisko pierādījumu un arestētās mantas pieņemšanu glabāšanā, glabāšanu, nodošanu un iznīcināšanu.

Amata pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt struktūrvienības darbu izņemtās mantas, dokumentu, lietisko pierādījumu un arestētās mantas pārņemšanai, nodošanai glabāšanā vai realizācijai, iznīcināšanai vai atgriešanai

- kontrolēt noslēgto līgumu nosacījumu izpildi un finanšu līdzekļu izlietojumu

- izstrādāt normatīvo aktu, plānošanas dokumentu projektus, nodrošināt statistikas pārskatu sagatavošanu un piedalīties iepirkumu komisijās

Prasības kandidātiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pēdējo piecu gadu laikā vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē, par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze tiesībaizsardzības, tiesu varas vai Iekšlietu ministrijas padotības iestādēs

- vēlama pieredze vadošā amatā

- pārzināt administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas, krimināllietās izņemto lietisko pierādījumu un arestētās mantas darbību reglamentējošos normatīvos aktus

- spēja vadīt komandu un organizēt vairākus procesus vienlaicīgi

- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās un prasme izteikt un argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- piemīt augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un analītiskā domāšana

- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2. pakāpe); labas datora lietošanas prasmes (MS Office)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrās un trešās daļas prasībām

Amata pildīšanai būs jāsaņem otrās kategorijas pielaide valsts noslēpuma objektiem.

Piedāvājam:

- mēnešalgu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai (pārbaudes laikā no 1209,00 euro) un sociālās garantijas

- darbavietu Piedrujas ielā 5, Rīgā

- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada

- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros

Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pasta adresi Ingrida.Orlova@agentura.iem.gov.lv, tālrunis uzziņām 67829697, darbdienās no pulksten 8.00 līdz 16.30.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)