Laidiens: 22.05.2017., Nr. 99
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/99.AKK1
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu
daļas probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli
un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai
skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- sagatavot atbildes uz informācijas pieprasījumiem par probācijas klientiem
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Izvērtēšanas
ziņojumu un izlīgumu daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/99.AKK2
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles
probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas
iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar
norādi "Rīgas TSV Vidzemes priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un
augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu
ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/99.AKK3
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles probācijas
speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar
norādi "Olaines filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela
91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības
Olaines filiālē, Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālruni 67021178 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.
OP 2017/99.AKK4
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas
speciālists/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku, no kurām viena izsludināta
atkārtoti)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/99.AKK5
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles probācijas
speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Centra rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/99.AKK6
Valsts asinsdonoru centrs (reģ. Nr. 90000013926)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Laboratoriju departamenta
direktors/-e
Prasības pretendentiem:
- maģistra grāds, kas papildināts ar izglītību kvalitātes vadības jautājumos
- vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā
- zināšanas par Eiropas Parlamenta un Padomes direktīvām, kas reglamentē
Asins dienesta laboratoriju darbību
- laboratoriskās izmeklēšanas medicīnisko tehnoloģiju pārzināšana
- valsts valodas prasme C1 līmenī
- krievu un angļu valodas zināšanas B2 līmenī
- datorprasmes (MS Word, Excel,
PowerPoint un interneta pārlūkprogrammas) pieredzējuša lietotāja līmenī
- precizitāte, rūpība un augsta atbildības izjūta
Galvenie pienākumi:
- noteikt laboratorisko izmeklējumu stratēģiju Asins dienestā un koordinēt
centralizētu donoru asins paraugu izmeklēšanu
- koordinēt, plānot un kontrolēt departamenta struktūrvienību darba,
funkciju un uzdevumu izpildi, izvērtēt darba efektivitāti un darbības
rezultātus
- piedalīties Centra rīcības plāna izstrādē un īstenošanā
- organizēt, koordinēt un nodrošināt departamenta dokumentācijas izstrādi un
apriti
- sniegt konsultācijas Latvijas ārstniecības personām savas kompetences
robežās un pārstāvēt Centru pilnvaroto institūciju pārbaudēs
- nodrošināt konsultatīvo imūnhematoloģisko
izmeklēšanu
Piedāvājam:
- amats klasificēts 35. saimes V līmenī (13. mēnešalgu
grupā)
- sociālās garantijas
- iespēju apmeklēt starptautiskus seminārus un konferences
- apmācību iespējas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV),
redzējumu par Valsts asinsdonoru centra Laboratoriju departamenta darbības
prioritātēm un attīstības vīziju, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Valsts asinsdonoru
centra Administratīvajam departamentam Sēlpils ielā 9, Rīgā, LV-1007, e-pasta
adrese: personals@vadc.gov.lv. Sīkāku informāciju
varat saņemt zvanot pa tālruni 67471475 vai 28669355.
OP 2017/99.AKK7
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Finanšu un plānošanas nodaļas vadītāja vietnieks/-e (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnē
- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze galvenā grāmatveža amatā budžeta iestādē
- Latvijas Republikas grāmatvedību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- izpratne par finanšu analīzi un plānošanu budžeta iestādē
- pieredze vismaz divu gada pārskatu sagatavošanā
- pieredze mēneša, ceturkšņa finanšu pārskatu sagatavošanā un iesniegšanā
informācijas sistēmā
- pieredze iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā
- labas iemaņas darbā ar datoru, pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (vēlams ar HORIZON)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlama pieredze darbā ar ES un citu valstu finansētiem projektiem
Darba pienākumi:
- veikt Valsts probācijas dienesta galvenā grāmatveža funkcijas
- aizvietot nodaļas vadītāju viņa prombūtnes laikā
- izstrādāt un aktualizēt grāmatvedības organizēšanu regulējošos iekšējos
normatīvos aktus
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- dinamisku darbu un ērtu darbavietu
- darbu saliedētā un profesionālā komandā
Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Personālvadības nodaļā ar norādi
"Finanšu un plānošanas nodaļa - KONKURSS" 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv. Adrese: Dzirnavu
iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
OP 2017/99.AKK8
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta
Lauksaimniecības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- veikt starptautiskajai metodoloģijai atbilstošas lauksaimniecības
statistiskās informācijas sistēmas izveidi un uzturēšanu
- veikt starptautiskajai metodoloģijai atbilstošas lauksaimniecības
statistiskās informācijas sistēmas izveidi un uzturēšanu
- nodrošināt savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par piena
pārstrādi, zvērkopību un inkubāciju apkopošanu, analīzi un izplatīšanu
- pilnveidot statistikas datu ieguves un aprēķinu metodoloģiju
- sagatavot lauksaimniecības statistisko informāciju Pārvaldes publikācijām
un datubāzei, pilnveidot tabulu maketus
- nodrošināt statistikas datu pieprasījumu izpildi savas kompetences
ietvaros
- sniegt konsultācijas respondentiem un datu lietotājiem lauksaimniecības
statistikas jautājumos
- organizēt sadarbību ar citām vietējām institūcijām lauksaimniecības
statistikas jomā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
ar lauksaimniecību saistītā jomā
- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības pamatnostādnēm, Eiropas
Savienības jautājumiem statistikas jomā
- pieredze statistiskās informācijas apstrādē un analīzē, un darbā ar liela
apjoma datubāzēm
- precizitāte
- prasmes darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: MS Excel, MS
Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/99.AKK9
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Ventspils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e (1
vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes
darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Ventspils TSV -
KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai
arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Ventspils
teritoriālajā struktūrvienībā Atpūtas ielā 16, Ventspilī.
OP 2017/99.AKK10
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Mājokļu politikas
departamenta vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā)
- darba pieredze finanšu analītiķa amatā
- vēlamas zināšanas par investīciju projektu izstrādi
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme izprast aktuālās ekonomikas un finanšu attīstības likumsakarības un
principus
- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas MS Office
programmatūras (MS Word, MS Excel, MS
PowerPoint) lietošanas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties ar mājokļu politiku saistītu politikas plānošanas dokumentu un
informatīvo ziņojumu izstrādē
- veikt sagatavoto politikas ietekmes un tiesību aktu projektu finanšu
analīzi
- sagatavot priekšlikumus jaunajām politikas iniciatīvām
- piedalīties informācijas sagatavošanā, lai veicinātu finanšu resursu
piesaistīšanu mājokļu atbalsta instrumentiem
- sniegt priekšlikumus par atbilstošāko finanšu resursu piesaisti
- pilnveidot esošās un izstrādāt jaunas mājokļu atbalsta programmas finanšu
instrumentu un grantu veidā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas nosūtīt
elektroniski uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss
67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2017/99.AKK11
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā
departamenta Tiesību aktu nodaļas juriskonsulta/-es amatu (uz noteiktu (ierēdņa
prombūtnes) laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas administratīvā procesa normu piemērošanā
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- vēlama pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē
- vēlama pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanā
tiesā
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos
uzdevumus
- labas datorprogrammu lietotājprasmes
Galvenie pienākumi:
- pārstāvēt Aizsardzības ministriju tiesas sēdēs
- sagatavot atbilžu projektus uz Aizsardzības ministrijai adresētajiem citu
iestāžu, amatpersonu un iedzīvotāju iesniegumiem un sūdzībām
- izstrādāt tiesību aktu projektus un piedalīties to virzīšanā pieņemšanai
- veikt saņemto tiesību aktu projektu juridisko izvērtējumu
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
894 EUR līdz 1223 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās
pieredzes un veselības apdrošināšanu.
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/99.AKK12
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā
departamenta Starptautisko tiesību nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu (uz noteiktu (ierēdņa prombūtnes) laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu
valodas tests)
- vēlama pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē
- vēlama pieredze starptautisko publisko tiesību jomas līgumu izstrādē
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt
uzticētos uzdevumus
- labas datorprogrammu lietotāj prasmes
Galvenie pienākumi:
- izskatīt un analizēt citu ministriju (institūciju) sagatavotos tiesību
aktu projektus un dokumentus starptautisko tiesību jomā un sagatavot atzinumus
par tiem
- nodrošināt tiesisko bāzi Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto
spēku daudzpusējai sadarbībai aizsardzības jomā
- nodrošināt tiesisko bāzi Nacionālo bruņoto spēku vienību līdzdalībai
starptautiskajās operācijās
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793
EUR līdz 1131 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās
pieredzes un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/99.AKK13
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Juridiskā departamenta Privāto tiesību nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vēlama jurista darba pieredze privāto tiesību jomā
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt
uzticētos uzdevumus
- labas datorprogrammu lietotājprasmes (MS Office programmas)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt un izvērtēt līgumus privāto tiesību jomā
- izstrādāt un izvērtēt publisko iepirkumu līgumus
- izstrādāt dokumentu projektus un sniegt atzinumus, kas saistīti ar privāto
tiesību jautājumiem
- izstrādāt un izvērtēt vienošanās dokumentus valsts pārvaldes jomā
- piedalīties iepirkumu komisijās un darba grupās, kas saistītas ar privāto
tiesību jautājumiem
- konsultēt juridiskajos jautājumos nodaļas kompetences ietvaros
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu jurista darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu
nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/99.AKK14
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz septiņām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata
vietām (amata saime 21, līmenis III A)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantajām Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietām.
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR,
3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi
vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr.
67830626.
OP 2017/99.AKK15
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Investīciju programmu vadības
sistēmas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e - vadības un kontroles sistēmas
speciālists/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē vai ekonomikā
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu projektiem vai programmām
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās ne mazāka kā 2 gadi
- juridiskā darba pieredze ne mazāka kā 2 gadi
- zināšanas un pieredze attīstības plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo
normatīvo aktu projektu izstrādē
- zināšana par Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu plānošanu, vadību un uzraudzību
- angļu valodas zināšanas pienākumu veikšanai nepieciešamā apjomā
- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī
- analītiskas domāšanas prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Būtiskākie amata pienākumi:
- nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas uzturēšanu un aktualizāciju
- izstrādāt iekšējos un ārējos normatīvos aktus Eiropas Savienības fondu
aktivitāšu, projektu un specifisko atbalsta mērķu un Eiropas infrastruktūras
savienošanas instrumenta līdzfinansēto projektu un programmu ieviešanai,
uzraudzībai un rezultātu sasniegšanai
Amats klasificēts 44. saimes III B līmenī (12. mēnešalgu grupa; bruto
mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga atkarībā no kategorijas 1200-1400 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta
adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67028218.
OP 2017/99.AKK16
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras
attīstības projektu nodaļas vecākai/-ā eksperts/-e - projektu koordinators (uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, tiesību, sociālajās vai inženiertehniskajās zinātnēs
- pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
ieviešanā, vadībā vai uzraudzībā ne mazāka kā 3 gadi
- vēlama pieredze ostu, lidostu vai satiksmes infrastruktūras projektu
ieviešanā, vadībā vai uzraudzībā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas un izpratne par ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
administrēšanas nosacījumiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu tiesisko regulējumu un to piemērošanu
- vēlamas zināšanas par komercdarbības atbalsta nosacījumiem un to
piemērošanu
- angļu valodas zināšanas pienākumu veikšanai nepieciešamā apjomā
- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī
- analītiskas domāšanas prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Būtiskākie amata pienākumi:
- nodrošināt plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādi un dalību
projektu iesniegumu atlasē
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas
perioda specifisko atbalstu mērķu ieviešanas uzraudzību
Amats klasificēts 44. saimes III B līmenī (12. mēnešalgu grupa; bruto
mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga atkarībā no kategorijas 1100-1400 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67028218.
OP 2017/99.AKK17
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras
attīstības projektu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e - projektu
koordinators/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai vadības, administrēšanas, vai tiesību zinātnē
- pieredze darbā ar starptautisko investīciju projektu un programmu
ieviešanu, vadību vai uzraudzību ne mazāka kā 2 gadi
- vēlama pieredze koordinācijas darbā ar Eiropas institūcijām
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas un izpratne par ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
tiesisko regulējumu un administrēšanas nosacījumiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu tiesisko regulējumu un to piemērošanu
- vēlamas zināšanas par komercdarbības atbalsta nosacījumiem un to
piemērošanu
- angļu valodas zināšanas pienākumu veikšanai nepieciešamā apjomā
- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī
- analītiskas domāšanas prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Būtiskākie amata pienākumi:
- nodrošināt Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta transporta
nozares projektu, kā arī projektu platjoslas tīklu jomā telekomunikāciju nozarē
uzraudzības iestādes funkcijas
Amats klasificēts 44. saimes III B līmenī (12. mēnešalgu grupa; bruto
mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem). Mēnešalga atkarībā no kategorijas 1100-1200 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67028218.
OP 2017/99.AKK18
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina konkursu uz Izņemto lietu,
piedziņas un materiālās apgādes departamenta Izņemto lietu nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma valsts aģentūras Izņemto lietu, piedziņas un materiālās
apgādes departamenta Izņemto lietu nodaļas uzdevums ir organizēt un nodrošināt
administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas un dokumentu, ar krimināllietām
saistīto lietisko pierādījumu un arestētās mantas pieņemšanu glabāšanā,
glabāšanu, nodošanu un iznīcināšanu.
Amata pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt struktūrvienības darbu izņemtās mantas,
dokumentu, lietisko pierādījumu un arestētās mantas pārņemšanai, nodošanai
glabāšanā vai realizācijai, iznīcināšanai vai atgriešanai
- kontrolēt noslēgto līgumu nosacījumu izpildi un finanšu līdzekļu
izlietojumu
- izstrādāt normatīvo aktu, plānošanas dokumentu projektus, nodrošināt
statistikas pārskatu sagatavošanu un piedalīties iepirkumu komisijās
Prasības kandidātiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pēdējo piecu gadu laikā vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē,
par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze tiesībaizsardzības, tiesu varas vai
Iekšlietu ministrijas padotības iestādēs
- vēlama pieredze vadošā amatā
- pārzināt administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas, krimināllietās
izņemto lietisko pierādījumu un arestētās mantas darbību reglamentējošos
normatīvos aktus
- spēja vadīt komandu un organizēt vairākus procesus vienlaicīgi
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās un prasme izteikt
un argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- piemīt augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un analītiskā
domāšana
- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2. pakāpe); labas datora
lietošanas prasmes (MS Office)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrās un
trešās daļas prasībām
Amata pildīšanai būs jāsaņem otrās kategorijas pielaide valsts noslēpuma
objektiem.
Piedāvājam:
- mēnešalgu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai
(pārbaudes laikā no 1209,00 euro) un sociālās
garantijas
- darbavietu Piedrujas ielā 5, Rīgā
- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada
- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros
Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas - 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" ar norādi uz vakanto
amatu sūtīt Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-2, Rīgā,
LV-1026, vai sūtīt uz e-pasta adresi Ingrida.Orlova@agentura.iem.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67829697, darbdienās no pulksten 8.00 līdz 16.30.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/99.AKR1
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas rajona teritoriālās
struktūrvienības Olaines filiāles probācijas speciālista amata konkurss
(izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada
20. aprīlī, Nr. 79 (5906)) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/99.AKR2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2017. gada 24. aprīlī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu (trīs vakantajām
amata vietām) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/99.AKR3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākā eksperta amatā uz
noteiktu laiku no 2017.gada 8.maija iecelts EDMUNDS ŠIRSONS.
OP 2017/99.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākā eksperta amatā uz
noteiktu laiku no 2017.gada 15.maija iecelts MIKUS SPALVIŅŠ.
OP 2017/99.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Finanšu vadības un grāmatvedības departamenta
Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu
speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 16.maija iecelta TATJANA
KRONBERGA.
OP 2017/99.AKR6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Veselības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu
laiku no 2017.gada 18.maija iecelta ZANE ERTA.
OP 2017/99.AKR7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz
noteiktu laiku no 2017.gada 18.maija iecelta ANITA ALKSNE.
OP 2017/99.AKR8
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz
noteiktu laiku no 2017.gada 18.maija iecelta VINETA VIŠKERE.
OP 2017/99.AKR9
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2017. gada 5. aprīlī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektora veterinārās uzraudzības jomā amatu
(1 amata vieta uz noteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/99.AKR10
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2017. gada 5. aprīlī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektora veterinārās uzraudzības jomā amatu
(1 amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2017. gada 31. decembrim)
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/99.AKR11
Veselības inspekcija informē, ka 2017.gada 11.aprīlī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Juridiskā departamenta jurista valsts civildienesta ierēdņa amatu (divas amata
vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.