Laidiens: 11.05.2017., Nr. 91

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/91.AKK1

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto ES izglītības projektu vadītāja/-s amatu (uz nenoteiktu laiku)

Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris personības izaugsmei.

Galvenie darba pienākumi ir vadīt ES projektus izglītības, apmācības un pieredzes apmaiņas jomā (t.sk. Erasmus + mobilitātes un citus projektus).

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz divu gadu pieredze darbā ar ES projektiem pēdējo piecu gadu laikā

- vēlama darba pieredze administratīvo aktu projektu izstrādē

- vēlama pieredze projektu finanšu vadībā/plānošanā

- zināšanas un izpratne par ES un "Erasmus+" projektiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook Express)

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Banku augstskolai Rīgā, K.Valdemāra ielā 161, LV-1013, vai elektroniski uz e-pasta adresi iveta.pujate@ba.lv.


OP 2017/91.AKK2

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka(-ces) amatu - Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas INFORMĀCIJAS VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- profesionālā vidējā izglītība (pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas MS Windows un Linux serveru pārvaldībā (praktiska pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas MS Windows serveru un Active Directory administrēšanā

- zināšanas un prasmes darbā ar datu bāzēm (MySQL, MS SQL) un to uzturēšanu

- zināšanas un prasmes kādā no programmēšanas valodām (PHP, HTML, C/C++ JAVASCRIPT WEB)

- prasmes definēt informācijas sistēmu izmaiņu prasības

- izpratne par informācijas sistēmu testēšanu

- labas sadarbības prasmes

- spēja plānot un organizēt darbu, strādāt komandā

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- vēlama vismaz divu gadu profesionālā pieredze informācijas sistēmu administrēšanā, programmēšanā, mājas lapu uzturēšanā

- angļu valodas zināšanas (darbam ar tehnisko dokumentāciju)

Darba pienākumi:

- nodrošināt dienesta informācijas sistēmu administrēšanu

- organizēt aktīvās direktorijas direktoriju servisu uzturēšanu

- veikt dienesta informācijas sistēmu testēšanu, pamatojoties uz izstrādātāju iesniegtajiem nodevumiem

- uzturēt un administrēt dienesta iekštīkla un publisko mājas lapu

- koordinēt dienesta informācijas sistēmu serveru resursu uzturēšanu un rezerves kopēšanas pasākumus

- izstrādāt tehniskās specifikācijas informācijas tehnoloģiju iepirkumiem

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1030 EUR (1.kategorija), 1185 EUR (2. kategorija), 1355 EUR (3.kategorija), amatam noteikta 19.4 saime "Programmatūras attīstība", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Informācijas vadības speciālists - KONKURSS" un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.


OP 2017/91.AKK3

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē 2017.gada 2.maija izdevuma "Latvijas Vēstnesis" laidienā Nr.2017/86.AKK2 publicēto paziņojumu par Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļās vecākā/-s muita eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).

Svītrot vārdus: "atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)".


OP 2017/91.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā/-s referents/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai politikas zinātnē

- zināšanas un pieredze reģionālās ekonomikas plānošanas vai īstenošanas jomā valsts pārvaldē, pašvaldībā vai privātajā sektorā

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības reģionālās politikas jautājumiem, uzņēmējdarbības veicināšanu un administratīvā sloga mazināšanu

- vēlamas zināšanas un pieredze attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes "Politikas plānošana" II līmenis un 9.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- dinamiskus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli, kurā ietverts apraksts par līdz šim veiktajām aktivitātēm un zināšanām reģionālās ekonomikas un reģionālās politikas jomā, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasts: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2017/91.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Jelgavas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Jelgavā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu, valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 607,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu/testu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt: VSAA Jelgavas reģionālā nodaļa, Pasta iela 43, Jelgava, LV-3001 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai uz e-pastu: jelgava@vsaa.lv. Tālr. izziņām 63022568.


OP 2017/91.AKK6

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz vienu darbinieka(-ces) amatu - finansists/-e Finanšu nodaļā

Vispārējie darba pienākumi:

- sagatavot valsts budžeta līdzekļu pieprasījumus

- veikt budžeta plānošanu, t.sk. piedalīties nekustamo īpašumu apsaimniekošanas izdevumu plānošanā

- kontrolēt budžeta izpildi un nodrošināt finanšu līdzekļu pietiekamību

- piedalīties valsts pamatbudžeta resursu un izdevumu tāmju un finansēšanas plānu sagatavošanā

- kontrolēt finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību finansēšanas plāniem un tāmēm

- pārbaudīt būvniecības iepirkumu tāmju aritmētisko pareizību

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās vai citā ar finansēm saistītā jomā

- MS Exel programmatūras zināšanas ļoti labā līmenī un pārējo MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes

- vēlama pieredze valsts vai pašvaldības budžeta finanšu uzskaitē vai plānošanā, resursu vadība sistēmā Horizon

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 835 līdz EUR 1190 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017.gada 28.maijam (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/91.AKR1

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Pirmā uzraudzības departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku 2017.gada 9.maijā ir iecelta ANDŽELIKA PĀVILA.


OP 2017/91.AKR2

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2017.gada 28.aprīlī Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju pārneses nodaļas vadošās ekspertes amatā uz noteiktu laiku iecelta ANDA PAEGLE.


OP 2017/91.AKR3

Kultūras ministrijas Kultūrpolitikas departamenta Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelta SABĪNE BRANTA, sākot no 2017.gada 8.maija.


OP 2017/91.AKR4

Kultūras ministrija paziņo, ka Latvijas Neredzīgo bibliotēkas direktores amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelta ANDRA JĀKOBSONE, sākot no 2017.gada 8.maija.


OP 2017/91.AKR5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Daugavpils reģionālās nodaļas Pabalstu daļas inspektores - valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2017.gada 8.maijā iecelta NATAĻJA BLUMBERGA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)