Laidiens: 02.05.2017., Nr. 86

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/86.AKK1

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijas Valmieras sektorā - 1 inspektora/-es amata vieta uz noteiktu laiku (darbavieta Valmierā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba tiesību un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību reglamentējošo nacionālo, Eiropas Savienības un starptautisko normatīvo aktu pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu - OBLIGĀTA

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo

pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu neievērošanu un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt administratīvā soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt iesniegumus un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību normatīvo aktu prasībām

Konkurss norisinās 3 kārtās: pirmā - pretendentu iesūtīto dokumentu pārbaude; otrā - tests, kurā ietverti darba tiesību un darba aizsardzības jautājumi, kā arī uzdevumi loģiskās domāšanas, cēloņsakarību izpratnes un rakstītprasmes pārbaudei; trešā - intervija. Katrā kārtā piedalās pretendenti, kuri izpildījuši konkursa iepriekšējai kārtai noteiktos kritērijus.

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālr. uzziņām 67021621, e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2017/86.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- vismaz divu gadu pieredze izmeklēšanā

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta otrā daļa)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt procesuālās un izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas un liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību noregulējumu

- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas procesā

- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt kriminālprocesu

- veikt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- B kategorijas vadītāja apliecību

- pamatzināšanām krievu valodā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 līdz 1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/86.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas datu uzskaites daļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai dabaszinātnēs, matemātikā, vai informācijas tehnoloģijās

- pieredze darbā ar datubāzēm datu apstrādes jomā ne (mazāk kā trīs gadi)

- pieredze strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt darba un attīstības plānošanu, novērtēt un analizēt darba rezultātus, veicināt darbinieku attīstību, nodrošināt datu atbilstību normatīvajiem aktiem par muitas deklarāciju aizpildīšanu ekspertīžu veikšanu

- nodrošināt Centrālās muitas informācijas sistēmas (CMIS) un Datu noliktavas sistēmas (DNS) muitas bloka pilnveidošanu un uzturēšanu

- nodrošināt statistikas datu sagatavošanu, nodrošināt analītisko pārskatu sagatavošanu par muitas deklarācijās aprēķinātiem maksājumiem, preču importu un eksportu, skaidras naudas deklarācijām

- nodrošināt pārziņā esošo VID informācijas sistēmu resursu pārvaldību atbilstoši VID informācijas sistēmu drošības noteikumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi darbā ar muitas informācijas datu bāzēm

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", V līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 973 līdz 1474 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_MDUD_V_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/86.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā/-ās personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu administrēšanā

- darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību izbeigšanu

- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību

- veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu reorganizācijas vai nodarbināto atjaunošanas gadījumā

- veikt personāla kategoriju noteikšanu

- veikt dienesta pakāpju piešķiršanas, pazemināšanas un atņemšanas procesa administrēšanu

- veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon" (turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus, sagatavot juridiski pamatotas atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi ar HORIZON

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP_PAdmD_GPS_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruņa 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/86.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā vismaz 2 gadi

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas

- izstrādāt normatīvos aktus

- sagatavot paskaidrojumus Finanšu ministrijai un tiesai par VID ierēdņu un darbinieku apstrīdēšanas iesniegumiem par VID pieņemtajiem administratīvajiem aktiem personāla jomā

- pārstāvēt VID intereses tiesā personāla jautājumos (lietās par piemērotā disciplinārsoda pārsūdzību, darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām, VID segtās mācību maksas un kvalifikācijas celšanas izdevumu piedziņu)

- sagatavot pieteikumus par zaudējumu piedziņu jautājumos, kas izriet no darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 EUR līdz 1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP_JD_GJ_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Uz amatu var pretendēt tikai tie VID nodarbinātie, kuri šobrīd pilda ierēdņa amata pienākumus.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/86.AKK6

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Uz lektora amatu:

- ekonomikā (mikroekonomikā) - 1 vieta

- vadības zinātnē (uzņēmējdarbības vadībā) - 1 vieta

Uz docenta amatu:

- valodniecībā (baltu valodniecībā) - 1 vieta

- informācijas tehnoloģijas zinātnē (sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē) - 1 vieta

- fizikā (cietvielu fizikā) - 1 vieta

Uz vadošā pētnieka amatu:

- RTA Inženieru fakultātes Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju pētnieciskajā centrā Informācijas tehnoloģijas nozarē (Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē) - 1 vieta

- RTA Inženieru fakultātes Ģeotehnoloģiju un ekoindustrijas pētnieciskajā centrā Vides zinātnes nozarē (Vides inženierzinātnes apakšnozarē) - 1 vieta

- RTA Izglītības, valodu un dizaina fakultātes Reģionālistikas zinātniskajā institūtā Pedagoģijas zinātnes nozarē (Skolas pedagoģijas apakšnozarē) - 1 vieta (specifiskās prasības: pieredze pārrobežu projektu administrēšanā, vēlams sociālās rehabilitācijas jomā)

Uz pētnieka amatu:

- RTA Izglītības, valodu un dizaina fakultātes Reģionālistikas zinātniskajā institūtā Pedagoģijas zinātnes nozarē (Nozaru (militārās) pedagoģijas apakšnozarē) - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".


OP 2017/86.AKK7

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta Nodokļu administrēšanas politikas nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību, izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības vai tiesību zinātnēs

- pieredze nodokļu administrēšanas jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldes institūcijās (ne mazāk kā 1 gads)

- pieredze normatīvo aktu izstrādē, kā arī zināšanas par starptautisko informācijas apmaiņu nodokļu jomā (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- zināšanas nodokļu administrēšanas un nodokļu nomaksas kontroles procesa jautājumos

- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās lietot normatīvo aktu lasīšanā un paust savu viedokli komunikācijā ar citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- spēja analizēt liela apjoma informāciju īsos termiņos

- labas datora lietotāja līmeņa prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- pilnveidot valsts nodokļu administrēšanu regulējošos normatīvos aktus atbilstoši Eiropas Savienības normatīvajos aktos un Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas standartos iekļautajām prasībām

- piedalīties valsts nodokļu administrēšanas procesu regulējošu politikas dokumentu projektu, likumprojektu un citu tiesību aktu projektu izstrādāšanā

- pārstāvēt Latvijas Republiku Eiropas Savienības Padomes, Eiropas Komisijas, Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas un citu starptautisko organizāciju darba grupās automātiskās informācijas apmaiņas jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

 

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Nodokļu analīzes departamenta Nodokļu politikas stratēģijas nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu politikas attīstības stratēģijas izstrādi, kā arī veic nodokļu politikas ietekmes izvērtēšanu uz uzņēmumiem un mājsaimniecībām.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai biznesa vadības nozarē

- labas angļu valodas zināšanas

- darba pieredze nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jautājumos

- darba pieredze valsts pārvaldē nodokļu un datu analīzes jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme lietot darba racionālas organizācijas principus

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- prasme darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Nodokļu analīzes departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- piedalīties ar nodokļu politikas jautājumiem saistītu stratēģisko dokumentu (tai skaitā ziņojumu) izstrādē un politikas veidošanā

- analizēt un padziļināti pētīt tiešo nodokļu likumdošanas izmaiņu ietekmi uz uzņēmējdarbību un mājsaimniecībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.


OP 2017/86.AKK8

Valsts probācijas dienests pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu par 10 dienām (līdz 2017. gada 11. maijam) 2017. gada 20. aprīlī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 79 (5906), izsludinātajam konkursam uz Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles probācijas speciālista amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku).

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- vēlamas krievu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Olaines filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.


OP 2017/86.AKK9

Atbilstoši 2017. gada 26. aprīļa JVLMA Senāta sēdē (protokols Nr. 4) apstiprinātajam Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Nolikumam par kārtību, kādā tiek organizētas rektora vēlēšanas, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (turpmāk - JVLMA) izsludina kandidātu pieteikšanos vēlēšanām uz REKTORA/-ES amatu

Galvenie rektora pienākumi ir: atbildība par JVLMA darbības atbilstību Augstskolu likumam, citiem normatīvajiem aktiem, kā arī JVLMA Satversmei un JVLMA attīstības stratēģijai, atbildība par JVLMA iegūstamās izglītības, veikto zinātnisko pētījumu un īstenotās mākslinieciskās jaunrades kvalitāti un JVLMA piešķirto valsts budžeta līdzekļu un mantas likumīgu, ekonomisku un mērķtiecīgu izlietojumu.

Rektora amatam atbilstošos pamatuzdevumus un kvalifikācijas pamatprasības nosaka normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā apstiprinātais profesijas standarts.

Prasības amata kandidātiem: par pretendentu var būt persona, kas ir profesors, vai persona, kurai ir doktora zinātniskais grāds.

Ne vēlāk kā līdz 2017. gada 23. maijam personai, kura vēlas pieteikties rektora amatam, jāiesniedz JVLMA Personāldaļā (Rīgā, K. Barona ielā 1, 111. telpā) darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu:

- JVLMA Satversmes sapulcei adresēts pieteikums rektora vēlēšanām. Uz pieteikuma jābūt norādītam kandidāta vārdam, uzvārdam, kontakttālrunim, deklarētajai dzīvesvietas adresei un elektroniskā pasta adresei. Pieteikumam ir jābūt parakstītam un tajā jāuzskaita visi kandidāta pieteikumam pievienotie dokumenti

- JVLMA attīstības programmu piecu gadu laika periodam no 2017./2018. akadēmiskā gada sākuma

- CV, kurā ir ziņas par kandidāta profesionālo un akadēmisko karjeru, darba pieredzi mūzikas nozarē un vadības darbā, valsts valodas zināšanām (rektora amata kandidātam jābūt valsts valodas zināšanām vismaz augstākā līmeņa 1. pakāpē (C1)), svešvalodu pārvaldīšanu un citām prasmēm, kas kandidāta ieskatā var būt noderīgas augstskolas rektora darbā

- dokumentu, kas apliecina rektora amata kandidāta ievēlēšanu profesora akadēmiskajā amatā un/vai doktora zinātnisko grādu apliecinoša dokumenta kopiju. Dokumentu kopijas salīdzinot ar kandidāta uzrādītajiem dokumentu oriģināliem, apstiprina JVLMA Personāldaļa

- ja zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, jāiesniedz arī izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam grādam vai diplomam ārvalstīs iegūtais grāds vai diploms atbilst

- citi dokumenti pēc kandidāta ieskata. Rektora vēlēšanu rīcības komisija var lūgt kandidātam iesniegt papildu informāciju par CV norādītajām ziņām

Iepriekš uzskaitītie dokumenti iesniedzami latviešu valodā. Ja kāds dokuments ir svešvalodā, tam jāpievieno tulkojums latviešu valodā. Bet, ja ir iesniegts svešvalodā dokuments, kas apliecina rektora amata kandidāta ievēlēšanu profesora akadēmiskajā amatā un/vai doktora zinātnisko grādu, tam ir pievienojams notariāli apstiprināts tulkojums latviešu valodā.

Līdz ar pieteikuma iesniegšanu, kandidāts:

- piekrīt, ka tā dokumentus izskatīs Rektora vēlēšanu rīcības komisija un Satversmes sapulces locekļi

- piekrīt, ka tā CV un attīstības programma tiks publicēta JVLMA mājaslapā (nodrošinot ierobežotu pieejamību tikai JVLMA darbiniekiem un studējošajiem)

- pauž gatavību publiski uzstāties JVLMA Satversmes sapulces sēdē, ziņojot par savu CV un iesniegto JVLMA attīstības programmu

- ir informēts, ka neierašanās uz vēlēšanām (JVLMA 2017. gada 21. jūnijā plkst. 14.10) gadījumā tiks izslēgts no rektora amata kandidātu saraksta

- ir informēts, ka 2017. gada 15. jūnijā plkst. 12.00 JVLMA Lielajā zālē tiks organizēta rektora amata kandidātu publiskā diskusija, kurā ir tiesīgs piedalīties ikviens interesents. Publiskajā diskusijā ir tiesības piedalīties visiem uzaicinātajiem rektora amata kandidātiem, kuri rektora vēlēšanu rīcības komisijas organizētajā kārtībā varēs publiski paust redzējumu par JVLMA attīstības virzieniem un rīcības plānu, kā arī atbildēt uz uzdotajiem jautājumiem

Sīkāka informācija atrodama 2017. gada 26. aprīļa JVLMA Senāta sēdē (protokols Nr. 4) apstiprinātajā Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Nolikumā par kārtību, kādā tiek organizētas rektora vēlēšanas, ar kuru var iepazīties JVLMA Bibliotēkā, JVLMA Personāldaļā, kā arī JVLMA mājaslapā (sadaļā: /vakances/ http://www.jvlma.lv/latvian/page/1320.html).

Vēlēšanas notiks 2017. gada 21. jūnijā plkst. 14.10 Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijā K. Barona ielā 1, Rīgā, Ērģeļu zālē.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/86.AKR1

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka konkursa kārtībā Piesārņojuma kontroles daļas vecākās inspektores ierēdnes amatā 2017.gada 25.aprīlī iecelta IEVA EIHENBERGA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)