Laidiens: 02.05.2017., Nr. 86
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/86.AKK1
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijas Valmieras sektorā - 1
inspektora/-es amata vieta uz noteiktu laiku (darbavieta Valmierā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba tiesību un darba aizsardzības jomā
(vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)
- darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību reglamentējošo nacionālo,
Eiropas Savienības un starptautisko normatīvo aktu pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme vadīt automašīnu ar
mehānisko vadīšanas sistēmu - OBLIGĀTA
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo
pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības
normatīvo aktu neievērošanu un pieņemt lēmumus par administratīvā soda
uzlikšanu, kā arī kontrolēt administratīvā soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt iesniegumus un sniegt
atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un
priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesiskās attiecības un
darba aizsardzību normatīvo aktu prasībām
Konkurss norisinās 3 kārtās: pirmā - pretendentu iesūtīto dokumentu
pārbaude; otrā - tests, kurā ietverti darba tiesību un darba aizsardzības
jautājumi, kā arī uzdevumi loģiskās domāšanas, cēloņsakarību izpratnes un
rakstītprasmes pārbaudei; trešā - intervija. Katrā kārtā piedalās pretendenti,
kuri izpildījuši konkursa iepriekšējai kārtai noteiktos kritērijus.
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 2. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija)
mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta
darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā
kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālr. uzziņām
67021621, e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2017/86.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās
muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā
un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- vismaz divu gadu pieredze izmeklēšanā
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta
otrā daļa)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt procesuālās un izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas
un liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos
likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus
nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko
attiecību noregulējumu
- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas
procesā
- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt
kriminālprocesu
- veikt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru un
citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- B kategorijas vadītāja apliecību
- pamatzināšanām krievu valodā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB līmenis
un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 līdz 1270 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MPP_ID_VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/86.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Muitas datu uzskaites daļas vadītāja/-as
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai dabaszinātnēs, matemātikā, vai
informācijas tehnoloģijās
- pieredze darbā ar datubāzēm datu apstrādes jomā ne (mazāk
kā trīs gadi)
- pieredze strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt darba un attīstības plānošanu, novērtēt un analizēt darba
rezultātus, veicināt darbinieku attīstību, nodrošināt datu atbilstību normatīvajiem
aktiem par muitas deklarāciju aizpildīšanu ekspertīžu veikšanu
- nodrošināt Centrālās muitas informācijas sistēmas (CMIS) un Datu
noliktavas sistēmas (DNS) muitas bloka pilnveidošanu un uzturēšanu
- nodrošināt statistikas datu sagatavošanu, nodrošināt analītisko pārskatu
sagatavošanu par muitas deklarācijās aprēķinātiem maksājumiem, preču importu un
eksportu, skaidras naudas deklarācijām
- nodrošināt pārziņā esošo VID informācijas sistēmu resursu pārvaldību
atbilstoši VID informācijas sistēmu drošības noteikumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi darbā ar muitas informācijas datu bāzēm
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", V līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 973
līdz 1474 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MP_MDUD_V_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/86.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā/-ās personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu administrēšanā
- darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft
Outlook, Word, Excel)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību nodibināšanu,
pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību izbeigšanu
- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību
- veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu reorganizācijas vai nodarbināto
atjaunošanas gadījumā
- veikt personāla kategoriju noteikšanu
- veikt dienesta pakāpju piešķiršanas, pazemināšanas un atņemšanas procesa
administrēšanu
- veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon"
(turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus, sagatavot juridiski
pamatotas atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz PP_PAdmD_GPS_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruņa 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/86.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā vismaz 2 gadi
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas
- izstrādāt normatīvos aktus
- sagatavot paskaidrojumus Finanšu ministrijai un tiesai par
VID ierēdņu un darbinieku apstrīdēšanas iesniegumiem par VID
pieņemtajiem administratīvajiem aktiem personāla jomā
- pārstāvēt VID intereses tiesā personāla jautājumos (lietās par piemērotā
disciplinārsoda pārsūdzību, darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām, VID
segtās mācību maksas un kvalifikācijas celšanas izdevumu piedziņu)
- sagatavot pieteikumus par zaudējumu piedziņu jautājumos, kas izriet no
darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 838 EUR līdz 1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz PP_JD_GJ_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Uz amatu var pretendēt tikai tie VID nodarbinātie, kuri šobrīd pilda ierēdņa
amata pienākumus.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/86.AKK6
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Uz lektora amatu:
- ekonomikā (mikroekonomikā) - 1 vieta
- vadības zinātnē (uzņēmējdarbības vadībā) - 1 vieta
Uz docenta amatu:
- valodniecībā (baltu valodniecībā) - 1 vieta
- informācijas tehnoloģijas zinātnē (sistēmu analīzes, modelēšanas un
projektēšanas apakšnozarē) - 1 vieta
- fizikā (cietvielu fizikā) - 1 vieta
Uz vadošā pētnieka amatu:
- RTA Inženieru fakultātes Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
pētnieciskajā centrā Informācijas tehnoloģijas nozarē (Sistēmu analīzes,
modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē) - 1 vieta
- RTA Inženieru fakultātes Ģeotehnoloģiju un ekoindustrijas
pētnieciskajā centrā Vides zinātnes nozarē (Vides inženierzinātnes apakšnozarē)
- 1 vieta
- RTA Izglītības, valodu un dizaina fakultātes Reģionālistikas
zinātniskajā institūtā Pedagoģijas zinātnes nozarē (Skolas pedagoģijas
apakšnozarē) - 1 vieta (specifiskās prasības: pieredze pārrobežu projektu
administrēšanā, vēlams sociālās rehabilitācijas jomā)
Uz pētnieka amatu:
- RTA Izglītības, valodu un dizaina fakultātes Reģionālistikas
zinātniskajā institūtā Pedagoģijas zinātnes nozarē (Nozaru (militārās)
pedagoģijas apakšnozarē) - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.rta.lv sadaļā "Vakances".
OP 2017/86.AKK7
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Nodokļu administrēšanas
un grāmatvedības politikas departamenta Nodokļu administrēšanas politikas
nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas
veidošanu un pārraudzību, izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības
un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un
īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, izstrādā valsts
politiku sabiedriskā labuma jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
finansēs, vadības vai tiesību zinātnēs
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldes institūcijās (ne mazāk
kā 1 gads)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē, kā arī zināšanas par starptautisko
informācijas apmaiņu nodokļu jomā (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- zināšanas nodokļu administrēšanas un nodokļu nomaksas kontroles procesa
jautājumos
- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās lietot normatīvo aktu lasīšanā un
paust savu viedokli komunikācijā ar citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan
rakstiski
- spēja analizēt liela apjoma informāciju īsos termiņos
- labas datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta
kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- pilnveidot valsts nodokļu administrēšanu regulējošos normatīvos aktus
atbilstoši Eiropas Savienības normatīvajos aktos un Ekonomiskās sadarbības un
attīstības organizācijas standartos iekļautajām prasībām
- piedalīties valsts nodokļu administrēšanas procesu regulējošu politikas
dokumentu projektu, likumprojektu un citu tiesību aktu projektu izstrādāšanā
- pārstāvēt Latvijas Republiku Eiropas Savienības Padomes, Eiropas
Komisijas, Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas un citu
starptautisko organizāciju darba grupās automātiskās informācijas apmaiņas
jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Nodokļu analīzes
departamenta Nodokļu politikas stratēģijas nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts
nodokļu politikas attīstības stratēģijas izstrādi, kā arī veic nodokļu
politikas ietekmes izvērtēšanu uz uzņēmumiem un mājsaimniecībām.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas,
finanšu vai biznesa vadības nozarē
- labas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jautājumos
- darba pieredze valsts pārvaldē nodokļu un datu analīzes jomā (tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- prasme lietot darba racionālas organizācijas principus
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- prasme darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Nodokļu analīzes departamenta kolektīvam, un mēs tev
uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- piedalīties ar nodokļu politikas jautājumiem saistītu stratēģisko
dokumentu (tai skaitā ziņojumu) izstrādē un politikas veidošanā
- analizēt un padziļināti pētīt tiešo nodokļu likumdošanas izmaiņu ietekmi
uz uzņēmējdarbību un mājsaimniecībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un 10.
mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
OP 2017/86.AKK8
Valsts probācijas dienests pagarina
pretendentu pieteikšanās termiņu par 10 dienām (līdz 2017. gada 11. maijam)
2017. gada 20. aprīlī oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Nr. 79 (5906), izsludinātajam konkursam uz Valsts
probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles
probācijas speciālista amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku).
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti
izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās
struktūrvienības Olaines filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar
norādi "Olaines filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.
OP 2017/86.AKK9
Atbilstoši 2017. gada 26. aprīļa JVLMA Senāta sēdē (protokols Nr. 4)
apstiprinātajam Jāzepa Vītola Latvijas
Mūzikas akadēmijas Nolikumam par kārtību, kādā tiek organizētas rektora
vēlēšanas, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (turpmāk - JVLMA)
izsludina kandidātu pieteikšanos vēlēšanām uz REKTORA/-ES amatu
Galvenie rektora pienākumi ir: atbildība par JVLMA darbības atbilstību
Augstskolu likumam, citiem normatīvajiem aktiem, kā arī JVLMA Satversmei un JVLMA
attīstības stratēģijai, atbildība par JVLMA iegūstamās izglītības, veikto
zinātnisko pētījumu un īstenotās mākslinieciskās jaunrades kvalitāti un JVLMA
piešķirto valsts budžeta līdzekļu un mantas likumīgu, ekonomisku un mērķtiecīgu
izlietojumu.
Rektora amatam atbilstošos pamatuzdevumus un kvalifikācijas pamatprasības
nosaka normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā apstiprinātais profesijas
standarts.
Prasības amata kandidātiem: par pretendentu var būt persona, kas ir
profesors, vai persona, kurai ir doktora zinātniskais grāds.
Ne vēlāk kā līdz 2017. gada 23. maijam personai, kura vēlas
pieteikties rektora amatam, jāiesniedz JVLMA Personāldaļā (Rīgā, K. Barona
ielā 1, 111. telpā) darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00, līdzi
ņemot personu apliecinošu dokumentu:
- JVLMA Satversmes sapulcei adresēts pieteikums rektora vēlēšanām. Uz
pieteikuma jābūt norādītam kandidāta vārdam, uzvārdam, kontakttālrunim,
deklarētajai dzīvesvietas adresei un elektroniskā pasta adresei. Pieteikumam ir
jābūt parakstītam un tajā jāuzskaita visi kandidāta pieteikumam pievienotie
dokumenti
- JVLMA attīstības programmu piecu gadu laika periodam no 2017./2018. akadēmiskā
gada sākuma
- CV, kurā ir ziņas par kandidāta profesionālo un akadēmisko karjeru, darba
pieredzi mūzikas nozarē un vadības darbā, valsts valodas zināšanām (rektora
amata kandidātam jābūt valsts valodas zināšanām vismaz augstākā līmeņa 1. pakāpē
(C1)), svešvalodu pārvaldīšanu un citām prasmēm, kas kandidāta ieskatā var būt
noderīgas augstskolas rektora darbā
- dokumentu, kas apliecina rektora amata kandidāta ievēlēšanu profesora
akadēmiskajā amatā un/vai doktora zinātnisko grādu apliecinoša dokumenta
kopiju. Dokumentu kopijas salīdzinot ar kandidāta uzrādītajiem dokumentu
oriģināliem, apstiprina JVLMA Personāldaļa
- ja zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, jāiesniedz arī izziņa par to,
kādam Latvijā piešķirtam grādam vai diplomam ārvalstīs iegūtais grāds vai
diploms atbilst
- citi dokumenti pēc kandidāta ieskata. Rektora vēlēšanu rīcības komisija
var lūgt kandidātam iesniegt papildu informāciju par CV norādītajām ziņām
Iepriekš uzskaitītie dokumenti iesniedzami latviešu valodā. Ja kāds
dokuments ir svešvalodā, tam jāpievieno tulkojums latviešu valodā. Bet, ja ir
iesniegts svešvalodā dokuments, kas apliecina rektora amata kandidāta ievēlēšanu
profesora akadēmiskajā amatā un/vai doktora zinātnisko grādu, tam ir
pievienojams notariāli apstiprināts tulkojums latviešu valodā.
Līdz ar pieteikuma iesniegšanu, kandidāts:
- piekrīt, ka tā dokumentus izskatīs Rektora vēlēšanu rīcības komisija un
Satversmes sapulces locekļi
- piekrīt, ka tā CV un attīstības programma tiks publicēta JVLMA mājaslapā
(nodrošinot ierobežotu pieejamību tikai JVLMA darbiniekiem un studējošajiem)
- pauž gatavību publiski uzstāties JVLMA Satversmes sapulces sēdē, ziņojot
par savu CV un iesniegto JVLMA attīstības programmu
- ir informēts, ka neierašanās uz vēlēšanām (JVLMA 2017. gada 21. jūnijā
plkst. 14.10) gadījumā tiks izslēgts no rektora amata kandidātu saraksta
- ir informēts, ka 2017. gada 15. jūnijā plkst. 12.00 JVLMA
Lielajā zālē tiks organizēta rektora amata kandidātu publiskā diskusija, kurā
ir tiesīgs piedalīties ikviens interesents. Publiskajā diskusijā ir tiesības
piedalīties visiem uzaicinātajiem rektora amata kandidātiem, kuri rektora
vēlēšanu rīcības komisijas organizētajā kārtībā varēs publiski paust redzējumu
par JVLMA attīstības virzieniem un rīcības plānu, kā arī atbildēt uz uzdotajiem
jautājumiem
Sīkāka informācija atrodama 2017. gada 26. aprīļa JVLMA Senāta
sēdē (protokols Nr. 4) apstiprinātajā Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas
akadēmijas Nolikumā par kārtību, kādā tiek organizētas rektora vēlēšanas, ar
kuru var iepazīties JVLMA Bibliotēkā, JVLMA Personāldaļā, kā arī JVLMA
mājaslapā (sadaļā: /vakances/ http://www.jvlma.lv/latvian/page/1320.html).
Vēlēšanas notiks 2017. gada 21. jūnijā plkst. 14.10 Jāzepa Vītola
Latvijas Mūzikas akadēmijā K. Barona ielā 1, Rīgā, Ērģeļu zālē.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/86.AKR1
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka
konkursa kārtībā Piesārņojuma kontroles daļas vecākās inspektores ierēdnes
amatā 2017.gada 25.aprīlī iecelta IEVA EIHENBERGA.