Laidiens: 24.04.2017., Nr. 81
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/81.AKK1
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējās
tirdzniecības metodoloģijas, analīzes un izplatīšanas daļas vecākais/-ā
referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- pārzināt Latvijā piemēroto ārējās tirdzniecības statistikas metodiku, kā
arī ANO un Eiropas Savienības statistikas biroja
izstrādātās ārējās tirdzniecības statistikas sastādīšanas metodes
- veikt ārējās tirdzniecības statistikas datu kvalitātes analīzi,
nepieciešamos aprēķinus, sagatavot datu apkopojumus un slēdzienus
- sagatavot nepieciešamo informāciju par ārējo tirdzniecību dažādiem
statistikas izdevumiem (preses izlaidumiem, publikācijām), ieskaitot datu
izplatīšanu caur CSP publiskajām datu bāzēm
- sagatavot informāciju par ārējo tirdzniecību datu lietotājiem
(starptautiskajām organizācijām, Latvijas valsts pārvaldes iestādēm,
komersantiem, citām CSP struktūrvienībām)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, statistikā vai matemātikā
- pieredze attiecīgā profesijā vai specialitātē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, MS Access)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes saimes III A līmenī
(9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās
zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā
www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt
pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/81.AKK2
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Neformālās
izglītības departamenta Valsts valodas prasmes pārbaudes nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (darbinieka - datubāzes administratora)
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- vidējā izglītība vai 1. līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze datorizētu informācijas sistēmu administrēšanā un
uzturēšanā
- pieredze elektronisko datu apstrādē (prasme strādāt ar datorprogrammu Microsoft Access)
- sadarbības un efektīvas komunikācijas prasmes; prasme strādāt intensīvos
darba apstākļos
Veicamie amata pienākumi:
- administrēt valsts informācijas sistēmu (valodas prasmes apliecību datu
uzskaites sistēmu) un valsts valodas prasmes pārbaudījumu datubāzi (noformēt
valsts valodas prasmes pārbaudes dokumentāciju)
- nodrošināt juridisko personu iesniegumu par valsts valodas prasmes
pārbaudi pieņemšanu, pārbaudi un uzskaiti
- nodrošināt valsts valodas prasmes pārbaudes rezultātu apkopošanu pēc
juridisku personu pieprasījuma
- nodrošināt valsts valodas prasmes pārbaudes apliecību uzskaites sistēmas
regulāru atjaunošanu
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 19.2. saimes I līmenī, mēnešalga pirms nodokļu
nomaksas 740,00 EUR.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā
nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt
personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies
tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/81.AKK3
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Neformālās
izglītības departamenta Valsts valodas prasmes pārbaudes nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība baltu filoloģijā vai latviešu valodā un literatūrā
- vismaz gada pieredze latviešu valodas kā svešvalodas pārbaudes materiālu
veidošanā vai teorētiskas un praktiskas zināšanas par svešvalodu pārbaudījumu
veidošanas pamatprincipiem
- pieredze valodas prasmes pārbaudījumu vērtēšanā
- zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas saistīti ar amata pienākumiem un
prasme šos normatīvos aktus piemērot
- sadarbības un efektīvas komunikācijas prasmes
Veicamie amata pienākumi:
- izstrādāt latviešu valodas kā svešvalodas pārbaudes materiālus
(klausīšanās prasmes uzdevumus) un veikt klausīšanās daļas rezultātu regulāru
analīzi
- nodrošināt valsts valodas prasmes pārbaudes metodikas regulāru pilnveidi
- izstrādāt diagnosticējošos pārbaudījumus valodas prasmes līmeņa
noteikšanai
- savas kompetences ietvaros sniegt interesentiem konsultācijas par valsts
valodas prasmes pārbaudes procesu un saturu
- regulāri piedalīties valsts valodas prasmes pārbaudēs Rīgā (brīvdienās) un
izbraukumos ārpus Rīgas reģiona
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī, mēnešalga pirms nodokļu
nomaksas 740,00 EUR.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (pieejams Valsts izglītības satura centra mājaslapā www.visc.gov.lv sadaļā "Vakances").
Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā
nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt
personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies
tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/81.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
(1 amata vieta uz noteiktu laiku) - Resursu vadības departamenta Personāla
vadības daļas PERSONĀLA ATTĪSTĪBAS SPECIĀLISTS/-E (darbavieta
Rīgā, Peldu ielā 30)
Amats klasificēts 30. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā.
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība personālvadībā vai augstākā izglītība (bakalaura vai
maģistra grāds), kas papildināta ar speciālām mācībām personāla vadības un/vai
personāla attīstības jomā
- pieredze personāla atlasē, novērtēšanā, personāla lietvedībā
- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darbību
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar RVS Horizon
un NEVIS
- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu
prasmes)
- labas datorlietotāja prasmes (MS
Office)
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, strādāt saspringtās
situācijās
- teicamas komunikācijas prasmes un sadarbības spējas, prasme noteikt
prioritātes, patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- piedalīties personāla darba izpildes novērtēšanā un administrēt
novērtēšanas sistēmu NEVIS
- organizēt personāla atlases procesus
- sagatavot rīkojumu projektus personāla jautājumos savas kompetences
ietvaros
- apkopot ar personāla jautājumiem saistītus pārskatus
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta
adresi zanda.kaprane@pvd.gov.lv ar norādi "Personāla
attīstības speciālists". Tālr. uzziņām 67095243.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/81.AKK5
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz piecām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es
amata vietām (amata saime 21, līmenis III A)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantām Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietām.
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u.c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR,
3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi
vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr.
67830626.
OP 2017/81.AKK6
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:
1) Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas
departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas
vadītājs/-a
Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas
departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas
grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā,
izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina
Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās
iestādes funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un
nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā ekonomikas,
vadības zinātņu vai finanšu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3 gadi
- vismaz 3 gadu pieredze ar komercsabiedrību revīzijas jomu saistītā vadošā
amatā, vēlama pieredze šīs jomas politikas izstrādē un īstenošanā
- zināšanas par Eiropas Savienības un Latvijas tiesisko regulējamu
komercsabiedrību revīzijas jomā un Latvijā atzītajiem starptautiskajiem
revīzijas standartiem
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- labas angļu valodas zināšanas, spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā
un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar Eiropas Komisiju un citu valstu
pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski, kā arī līdzdarboties sanāksmēs, kas
notiek angļu valodā
- prasme uzstāties, prezentēt, pārliecināt un argumentēt, spēja patstāvīgi
pieņemt lēmumus
- datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtajā daļā
noteiktajām obligātajām prasībām
pievienojies Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas
departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vadību
- komercsabiedrību revīzijas politikas izstrādi un īstenošanu, tajā skaitā
šīs politikas plānošanu, priekšlikumu izstrādi un ieviešanu, kā arī esošā regulējuma
pilnveidošanu
- Latvijas Republikas pārstāvību Eiropas Savienības un starptautisko
organizāciju darba grupās un/vai komitejās komercsabiedrību revīzijas
jautājumos
- valstiskās uzraudzības pār Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas
darbības atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma prasībām funkciju kvalitatīvu
izpildes nodrošināšanu
- kompetentās iestādes saskaņā ar Revīzijas pakalpojumu likumu uzraudzības
funkciju kvalitatīvu izpildes nodrošināšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" IV līmenis un 13. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma
formu par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37. panta ceturtās daļas
prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
2) Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas
departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas
vadītāja vietnieks/-e -inspektors/-e
Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas
departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas
grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā,
izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, nodrošina
Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās
iestādes funkciju izpildi, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un
nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augtākā izglītība ekonomikas,
vadības zinātņu vai finanšu jomā
- vismaz 3 gadu pieredze finanšu pārskatu sagatavošanā un šo pārskatu
revīzijas veikšanā
- vismaz 1 gada pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas par Latvijas tiesisko regulējamu komercsabiedrību revīzijas jomā
- zināšanas par Latvijā atzītajiem starptautiskajiem revīzijas standartiem
un starptautiskajiem finanšu pārskatu standartiem
- labas angļu valodas zināšanas, spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā
un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar citu valstu pārstāvjiem gan mutiski,
gan rakstiski, kā arī līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Ministru kabineta 2017. gada 7. marta noteikumu
Nr. 136 "Noteikumi par revīzijas pakalpojumu kvalitātes kontroles
prasību ievērošanas pārbaudi un pilnvaroto pārstāvju kvalifikācijas
prasībām" 23.1.-23.5. apakšpunkta prasībām un šādiem papildu
nosacījumiem amata specifikai, tas ir, pēdējo trīs gadu laikā:
1) tu neesi sniedzis/-usi revīzijas pakalpojumu
sabiedriskas nozīmes struktūrai;
2) tev nav bijušas balsstiesības zvērinātu revidentu komercsabiedrībā vai
zvērinātu revidentu praksē, kas sniedz revīzijas pakalpojumu sabiedriskas
nozīmes struktūrai;
3) tu neesi bijis/-usi zvērinātu revidentu
komercsabiedrības, kas sniedz revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes
struktūrai, valdes, padomes loceklis/-e, prokūrists/-e, šīs komercsabiedrības
darbinieks/-ce vai kā citādi saistīts/-a ar šo
komercsabiedrību;
pievienojies Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas
departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- nodrošināt komercsabiedrību revīzijas politikas veidošanu
komercsabiedrības revīzijas jomā, kā arī iekšējo procedūru un metodiku izstrādi
komercsabiedrību revīzijas uzraudzības jomā
- nodrošināt zvērinātu revidentu un zvērinātu revidentu komercsabiedrību
sniegto revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrām kvalitātes
kontroles prasību ievērošanas kārtējā gada un ārkārtas pārbaudes (inspekcijas),
sagatavot ar pārbaudes norisi un tās rezultātiem nepieciešamo
dokumentāciju un kontroles ziņojumus
- nodrošināt dalību Eiropas Savienības un starptautisko organizāciju darba
grupās un/vai komitejās komercsabiedrību revīzijas jautājumos, kā arī sagatavot
Latvijas pozīciju par Eiropas Savienības politiskajām iniciatīvām un tiesību
aktu priekšlikumiem komercsabiedrību revīzijas jomā
- pārbaudīt Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas kārtējā gadā veikto
kvalitātes kontroles pārbaužu procesa norises atbilstību Revīzijas pakalpojumu
likuma prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 26.3
saimes "Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole" IV līmenis un
11. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un apliecinājuma
formu par atbilstību Ministru kabineta 2017. gada 7. marta noteikumu
Nr. 136 "Noteikumi par revīzijas pakalpojumu kvalitātes kontroles
prasību ievērošanas pārbaudi un pilnvaroto pārstāvju kvalifikācijas
prasībām" 23.1.-23.5. apakšpunkta prasībām, un papildu nosacījumiem
amata specifikai tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2017/81.AKK7
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto STARPTAUTISKĀS
SADARBĪBAS DEPARTAMENTA JURISTA/-ES ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- zināšanas Starptautiskajās Publiskajās un Privātajās tiesībās
- zināšanas Eiropas Savienības tiesībās
- zināšanas starptautiskās tiesiskās sadarbības civiltiesību,
krimināltiesību un administratīvo tiesību jomā
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli
- analītiskās spējas un iniciatīva
Veicamie pienākumi:
- izvērtēt Latvijas Republikas un ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus un
nodrošināt to virzību
- sagatavot vēstuļu un atbildes personu iesniegumiem projektus par
departamenta kompetencē esošajiem jautājumiem
- piedalīties darba grupās par normatīvo aktu izstrādi, kas saistīti ar
tiesisko sadarbību
- piedalīties nacionāla un starptautiska līmeņa darba grupās un sanāksmēs
par starptautiskās tiesiskās sadarbības jautājumiem
- koordinēt, izvērtēt un pieņemt lēmumus par pieprasījumu virzību, kas
iesniegti ministrijā saskaņā ar Hāgas 1980. gada 25. oktobra
konvenciju par starptautiskās bērnu nolaupīšanas civiltiesiskajiem aspektiem,
Hāgas 1996. gada 19. oktobra konvenciju par jurisdikciju,
piemērojamiem tiesību aktiem, atzīšanu, izpildi un sadarbību attiecībā uz
vecāku atbildību un bērnu aizsardzības pasākumiem, kā arī Padomes
2003. gada 27. novembra Regulu (EK) Nr. 2201/2003 par
jurisdikciju un spriedumu atzīšanu un izpildi laulības lietās un lietās par
vecāku atbildību un par Regulas (EK) Nr. 1347/2000 atcelšanu piemērošanu
un īstenošanu
- organizēt starptautisko sadarbību bērnu pārrobežu tiesību aizsardzības
jomā
- piedalīties un īstenot nepieciešamos pasākumus Eiropas tiesiskās
sadarbības sistēmās, Eiropas Savienības institūcijās un citās starptautiskajās
organizācijās starptautiskās sadarbības bērnu pārrobežu tiesību aizsardzības
jomā atbilstoši ministrijas kompetencei
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036822, 67036731.
OP 2017/81.AKK8
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu
departamenta vecākā/-ās referenta/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātņu, juridiskajā, vadības vai ekonomikas specialitātē, vai akadēmiskā vai
otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
atbilstošām speciālām studijām
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar lietvedības kārtošanu
- zināšanas par Latvijā spēkā esošo tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu veidiem un hierarhiju
- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu,
Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vēlamas klimata politikas terminu
zināšanas)
- ļoti labas organizatora prasmes
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu
- teicamas biroja programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2017/81.AKK9
Valsts vides dienesta (reģ. Nr. 90000017078)
Jelgavas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Atļauju daļas vecākais/-ā eksperts/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku,
darbavieta Jelgavā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātnē, bioloģijā, ķīmijā, fizikā vai inženierzinātnē
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas un prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvos aktus vides aizsardzībā
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- labas angļu valodas prasmes, jo sagatavojot administratīvos aktus,
nepieciešams strādāt ar ES direktīvām un ES regulām
- labas prasmes un zināšanas par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikāciju spējas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences ietvaros
- analītiska domāšana
- spēja plānot un organizēt darbu
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus A, B un C kategorijas
piesārņojošo darbību veikšanai
- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas, atkritumu apsaimniekošanas
atļaujas, dabas resursu lietošanas atļaujas, siltumnīcefekta gāzu emisijas
atļaujas
- veikt ietekmes uz vidi sākotnējo izvērtējumu, sagatavot tehniskos
noteikumus, nosakot vides aizsardzības prasības paredzētajai darbībai
- sagatavot un sniegt citus izvērtējumus, atzinumus, saskaņojumus, izziņas
vides aizsardzības jomā atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sniegt konsultācijas vides aizsardzības jomā atbilstoši kompetencei
Piedāvājam:
- atalgojumu no 564 euro mēnesī pirms
nodokļu nomaksas
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi
"Konkursam" iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas:
- personīgi Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē Kazarmes ielā 17a, Jelgavā;
- sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv;
- sūtīt pa pastu Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajai vides pārvaldei
(Kazarmes ielā 17a, Jelgavā, LV-3007).
Kontaktinformācija: tālr. 63023228, fakss 63080666, e-pasta adrese: jelgava@jelgava.vvd.gov.lv.
OP 2017/81.AKK10
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Sēlijas virsmežniecības inženiera/-es vides aizsardzības jautājumos ierēdņa
amatu (uz noteiktu laiku; darbavieta Jēkabpilī, Mežrūpnieku ielā 2a)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība mežsaimniecības, bioloģijas vai vides zinību jomā, ar
specializāciju dabas aizsardzībā
- pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē tiks
uzskatīta par priekšrocību
- teicamas komunikācijas prasmes (t. sk. tekstu sagatavošanas prasmes)
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- prasme strādāt ar MS Office
standartprogrammām, GPS uztvērēju, izmantot biroja tehniku un elektroniskos
sakaru līdzekļus
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- uzraudzīt virsmežniecības teritorijā vides aizsardzību, dabas resursu
apsaimniekošanu un izmantošanu regulējošo normatīvo aktu ievērošanu
- nodrošināt aizsargājamo teritoriju reģistrāciju un uzturēšanu Meža valsts
reģistrā
- izvērtēt dažādu saimniecisko pasākumu ietekmi uz meža vides stāvokli
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 835,00 līdz 1100,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3.
stāvā, 301. kabinetā (tālr. uzziņām 67220027).
OP 2017/81.AKK11
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
centrālās administrācijas Meža un vides aizsardzības daļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu uz nepilnu darba laiku, t. i.,
20 h nedēļā, darbavieta Rīgā, 13. janvāra ielā 15
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība mežsaimniecības vai
bioloģijas jomā, ar specializāciju entomoloģijā vai fitopatoloģijā
- pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē tiks
uzskatīta par priekšrocību
- prasme patstāvīgi organizēt savu darbu
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office
standartprogrammām, GPS uztvērēju, izmantot biroja tehniku un elektroniskos
sakaru līdzekļus
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt un koordinēt meža aizsardzības prasību ievērošanu
- organizēt meža veselības stāvokļa uzraudzību
- izstrādāt metodiskos norādījumus par meža aizsardzības jautājumiem
- organizēt seminārus un apmācības par meža aizsardzības jautājumiem
- veikt kontroli par izsniegtajiem sanitārajiem atzinumiem
- darbs ar Valsts meža dienesta informācijas sistēmu (Meža valsts reģistru)
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 417,50 līdz 595,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3.
stāvā, 301. kabinetā (tālr. uzziņām 67220027).