Laidiens: 21.04.2017., Nr. 80

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/80.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Sabiedrības attīstības projektu nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Tavi darba uzdevumi būs nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros veikto iepirkumu pirmspārbaudes un iepirkumu pārbaudes, nodrošināt iepirkumu plānu izskatīšanu un atzinumu sniegšanu par tiem, veikt nodaļas darbinieku izskatīto iepirkumu dokumentu virsuzraudzību, nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, izskatot finansējuma saņēmēju iesniegtos maksājuma pieprasījumus un veicot pārbaudes projektu īstenošanas vietās.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz 1287 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli

- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas un procesa izvērtēšanā

- zināšanas publisko iepirkumu jautājumos

- pamatzināšanas grāmatvedības jautājumos

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sabiedrības attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/80.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Elektronisko lietu arhīva nodaļas galvenā/-ās arhīvista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus

- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām saistošajos normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- sadarboties ar VID struktūrvienībām, veikt dokumentu pārvaldībā pabeigto pastāvīgi un ilgstoši glabājamo elektronisko dokumentu pieņemšanu iestādes arhīvā

- veikt elektronisko dokumentu metadatu pārbaudes, konstatējot nepilnības veikt to pildināšanu, izveidi vai kļūdu labošanu

- sagatavot informāciju atzinumu sniegšanai par informācijas saglabāšanas apstākļiem

- izstrādāt un sniegt priekšlikumus metodiskiem materiāliem, kā arī sniegt konsultācijas par elektronisko dokumentu saglabāšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā un elektronisko dokumentu arhivēšanas procesu

- pieredze darbā ar dažāda veida informācijas sistēmām

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 18.1. apakšsaime "Arhīva pakalpojumi", IIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 EUR līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_APD_ELAN_GA_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/80.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Elektronisko lietu arhīva nodaļas galvenā/-ās speciālists/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus

- zināšanas IT, dokumentu un arhīva pārvaldību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- izpratne par IT pielietošanu arhīva pārvaldībā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- uzturēt programmatūras izstrādes prasības, lietotāja funkcionalitātes pilnveidošanai Dokumentu vadības sistēmā, sniedzot priekšlikumus

- veikt programmatūras izmaiņu testēšanu, neatbilstību identificēšanu un problēmziņojumu reģistrēšanu

- izstrādāt un sniegt priekšlikumus metodiskiem materiāliem, kā arī sniegt konsultācijas par elektronisko dokumentu saglabāšanu

- veikt elektronisko dokumentu metadatu pārbaudes, konstatējot nepilnības veikt to papildināšanu, izveidi vai kļūdu labošanu

- veikt datu validācijas pārbaudi pieņemtajiem dokumentiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās;

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā vai informācijas tehnoloģiju jomā (ne mazāk kā viens gads)

- pieredze darbā ar dažāda veida informācijas sistēmu ieviešanu un uzturēšanu

Darbinieka vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 19.3. apakšsaime "IT un IS vadība", I līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 EUR līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_APD_ELAN_GS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/80.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Papīra lietu arhīva nodaļas vecākā/-ās lietveža/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izstrādāt un sniegt priekšlikumus par iekšējiem normatīvajiem aktiem un metodiskajiem materiāliem, aktualizēt tos

- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās divu līmeņu plauktos (kāpt augstumā (virs 1,5 m), pārvietot kravas (ar platformas ratiņiem un palešu ratiņiem līdz 130-150 m) un celt smagumus (vīriešiem - vairāk par 10 kg ar abām rokām vai 5 kg ar vienu roku, sievietēm - vairāk par 7 kg ar abām rokām vai 3 kg ar vienu roku))

- izstrādāt aktus par dokumentu atlasi iznīcināšanai

- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai institūcijas arhīvā

- izstrādāt vairāklīmeņu arhīviskos aprakstus

- sagatavot pastāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam arhīvam saglabāšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 18.3. apakšsaime "Dokumentu pārvaldība", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 EUR līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_APD_PLAN_VL_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/80.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Papīra lietu arhīva nodaļas galvenā/-ās arhīvista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās divu līmeņu plauktos (kāpt augstumā (virs 1,5 m), pārvietot kravas (ar platformas ratiņiem un palešu ratiņiem līdz 130-150 m) un celt smagumus (vīriešiem - vairāk par 10 kg ar abām rokām vai 5 kg ar vienu roku, sievietēm - vairāk par 7 kg ar abām rokām vai 3 kg ar vienu roku))

- sagatavot dokumentus tālākai glabāšanai institūcijas arhīvā

- veikt lietu iešūšanu un izvietošanu plauktos noteiktā secībā

- sagatavot pastāvīgi glabājamos dokumentus nodošanai Latvijas Nacionālajam arhīvam saglabāšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 18.1. apakšsaime "Arhīva pakalpojumi", I līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 EUR līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_APD_PLAN_GA_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/80.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Akcīzes preču aprites daļas Nodrošinājumu kontroles nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Akcīzes preču aprites daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana akcīzes preču aprites jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās vai tiesībās

- zināšanas nodokļu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt akcīzes nodokļa nodrošinājuma pietiekamības kontroli

- veikt pievienotās vērtības nodokļa nodrošinājuma un apliecinājumu atbilstības kontroli

- konsultēt nodokļu maksātājus atbilstoši kompetencei

- izstrādāt un aktualizēt informatīvos materiālus atbilstoši kompetencei

- sagatavot dokumentus (t. sk. lēmumu projektus un vēstules) saistībā ar vispārējā un vienreizējā akcīzes nodokļa, kā arī pievienotās vērtības nodokļa nodrošinājuma apliecību izsniegšanu, grozījumu izdarīšanu, apturēšanu un anulēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonas kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Mēnešalga bruto no 626 EUR līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz APAD_NKN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/80.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Otrās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk kā viens gads)

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasmes vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt procesuālo darbību veikšanu nodokļu maksātāju maksātnespējas procesos

- veikt procesuālu darbību veikšanu nodokļu maksātāju tiesiskās aizsardzības procesos un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesos

- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu, pārsūdzēt tiesas nolēmumus un pārstāvēt VID intereses tiesā

- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

- kontrolēt nodokļu nomaksas termiņu ievērošanu un veikt darbu ar nodokļu maksātājiem par labprātīgu parādu samaksu līdz bezstrīda piedziņas uzsākšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Mātera ielā 57, Jelgavā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP_MPD_2N_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/80.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas vecākā/-ās iepirkuma speciālista/-es darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos

- darba pieredze publisko iepirkumu jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām personām

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000 EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 14 000 EUR

- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos publiskajos informācijas avotos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_ID_VIS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/80.AKK9

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Vispārējās uzraudzības daļas inspektors/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (lauksaimniecībā, bioloģijā, ekonomikā, vides vai tiesību zinātnēs)

- pieredze amatā valsts pārvaldē un profesionālās prasmes nozarē atbilstošā jomā

- pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- prasme strādāt ar informācijas datubāzēm un Excel

- autovadītāja apliecība

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Kā prioritāte vēlamas:

- zināšanas par augu karantīnas, augu aizsardzības, sēklu kontroles un mēslošanas līdzekļu jomu regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā

Galvenie darba uzdevumi:

- nodrošināt dienesta reģionālo nodaļu plānu un pārskatu apkopošanu

- kārtot un aktualizēt reģistrus informācijas sistēmās

- piedalīties dienesta reģionālajās nodaļās izdoto dokumentu pārbaudēs

- nodrošināt informācijas apriti par ierosinātajām administratīvo pārkāpumu lietām

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2017/80.AKK10

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz 2 (diviem) vakantajiem Valsts amatpersonu darbības kontroles nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es amatiem

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā vai finansēs

- vismaz divu gadu pieredze normatīvo aktu piemērošanā, administratīvo aktu sagatavošanā un uzraudzības un kontroles funkcijas veikšanā

- zināšanas par administratīvo tiesību un valsts pārvaldes iekārtu regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- pieredze liela apjoma informācijas apstrādē un analīzē

- vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, internets)

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5. panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta otrā daļa)

Amata pienākumi:

- kontrolēt likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildi, kā arī citos normatīvajos aktos valsts amatpersonām noteikto papildu ierobežojumu ievērošanu atbilstoši KNAB noteiktajai kompetencei

- likumā "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" noteiktajā apjomā pārbaudīt valsts amatpersonu (noteiktajos gadījumos - arī bijušo valsts amatpersonu) deklarācijās norādīto informāciju, lai konstatētu, vai valsts amatpersonas deklarācijā norādītā informācija nesatur ziņas par noteikto ierobežojumu un aizliegumu neievērošanu

- normatīvajos aktos noteiktās kompetences ietvaros sastādīt administratīvos protokolus par atklātajiem pārkāpumiem, vest lietvedību administratīvo pārkāpumu lietas, sagatavot lēmumu projektus administratīvo pārkāpumu lietās un administratīvajās lietās

- kompetences ietvaros izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus (sūdzības), veikt resoriskās pārbaudes un sagatavot atbilžu projektus

- sagatavot skaidrojumus par likuma normu piemērošanu un piedalīties sabiedrības izglītošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- sociālās garantijas

- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 26.3. amata saimei, IV līmenim (11. mēnešalgu grupa) un atbilstoši piešķirtajai kategorijai

Sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Motivācijas vēstuli, CV ar šobrīd veicamo amata pienākumu aprakstu un izglītības dokumentu kopijas līdz 2017. gada 19. maijam iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1001, vai nosūtīt uz e-pastu: knab@knab.gov.lv (ar norādi "Konkursam"). Tālr. uzziņām 67797216 - 245.


OP 2017/80.AKK11

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Politikas plānošanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es (politikas plānošanas un tiesību aktu izstrādes jautājumos) amatu

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- labas zināšanas tiesību aktu projektu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un analīzē

- izpratne par korupcijas novēršanas un apkarošanas jomu

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli

- teicama rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties

- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir angļu valoda

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5. panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta otrā daļa)

Amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus un attīstības plānošanas dokumentu projektus, kā arī organizēt to virzību, tajā skaitā nodrošinot apspriešanu ar nozarē iesaistītajām personām un to izveidotajām biedrībām par Biroja kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem tiesību aktu projektiem un attīstības plānošanas dokumentiem Biroja kompetencē esošajos jautājumos

- veikt publisku personu darbības un tiesiskā regulējuma analīzi, vērtējot korupcijas riskus

- savas kompetences ietvaros pārstāvēt Biroju starpinstitūciju sanāksmēs un darba grupās

- izstrādāt pārskatus, rekomendācijas, metodikas un vadlīnijas

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- sociālās garantijas

- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 21. amata saimei IV līmenim (11. mēnešalgu grupa) un atbilstoši piešķirtajai kategorijai

Motivācijas vēstuli, CV ar šobrīd veicamo amata pienākumu aprakstu un izglītības dokumentu kopijas līdz 2017. gada 19. maijam nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1001, vai nosūtīt uz e-pastu: knab@knab.gov.lv (ar norādi "Konkursam"). Tālr. uzziņām 67797216 - 245.


OP 2017/80.AKK12

Rīgas brīvostas pārvalde (reģ. Nr. 90000512408) izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - Rīgas brīvostas pārvaldnieks

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadībzinātnē, finansēs, ekonomikā, tiesībzinātnē vai inženierzinātnē. Augstākā izglītība, kas saistīta ar transporta nozari (piem., ostu pārvaldībā, transportā un loģistikā) vai jūrniecības nozari (piem., navigācijā, kuģu vadībā), tiks uzskatīta par priekšrocību

- vismaz 5 gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā tādas kapitālsabiedrības, organizācijas vai iestādes stratēģiskajā un/vai operatīvajā vadībā, kas atbilst vismaz diviem tālāk minētiem kritērijiem: (i) pārskata gada bilances kopsumma ne mazāka par 4 000 000 EUR; (ii) pārskata gada neto apgrozījums ne mazāks par 8 000 000 EUR; (iii) pārskata gada vidējais darbinieku skaits vismaz 100. Par vadošu amatu šī konkursa izpratnē tiek uzskatīts kapitālsabiedrības valdes locekļa amats, organizācijas vai iestādes vadītāja, vadītāja vietnieka amats, ministrijas valsts sekretāra vai valsts sekretāra vietnieka amats. Pretendenta darba pieredze jūrniecības vai transporta jomā, kā arī starptautiskā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē (C2 līmenis), kā arī angļu un krievu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs), zināšanu līmeni nosakot atbilstoši "Eiropas kopīgās pamatnostādnes valodas apguvei - Pašnovērtējuma tabula", pieejama: http://www.europass.lv/valodu-pase

- nevainojama reputācija un atbilstība šādām prasībām:

- pretendents nav sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu;

- pretendentam, pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību;

- pretendentu tiesa nav atzinusi par maksātnespējīgu parādnieku;

- pretendents nav atzīts par rīcībnespējīgu likumā noteiktajā kārtībā.

- izpratne par ostu darbību un reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem.

- kompetence un pieredze stratēģiskās attīstības vadības, finanšu un plānošanas jautājumos; spēja noteikt mērķus, plānot darbības, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

- spēja veidot pozitīvas attiecības un labas komunikācijas prasmes, spēja sadarboties, piedāvāt risinājumus un rast kompromisus.

- starptautiskas sadarbības pieredze

Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 22. maijam plkst. 10.00 iesniegt pieteikumu un tam pievienotos dokumentus Rīgas brīvostas pārvaldes sekretariātā Kalpaka bulvārī 12, Rīgā, LV-1010, aizlīmētā aploksnē ar norādi "Pieteikums konkursam uz Rīgas brīvostas pārvaldnieka amatu". Pieteikums, kas saņemts pēc norādītā termiņa, netiks izskatīts.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- pretendenta parakstīts pieteikums, kurā apliecināta atbilstība konkursa prasībām, norādīta motivācija (ne vairāk kā 2000 zīmes) un izvērsts redzējums par Rīgas brīvostas darbību un attīstības perspektīvām (ne vairāk kā 4000 zīmes)

- pretendenta Curriculum Vitae atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv, tajā papildus norādot ziņas par vadītā kolektīva darbinieku skaitu, finanšu apgrozījumu un bilances kopsummu

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un svešvalodu prasmes apliecinošu dokumentu kopijas (ja ir pretendenta rīcībā)

- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (iesniedz pretendenti, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda)

- vismaz viena atsauksme no konkursa kritērijiem atbilstošas organizācijas, iestādes vai kapitālsabiedrības, kurā pretendents ir strādājis

- Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Informācijas centra izziņa par pretendenta (ne)sodāmību (izsniegta ne agrāk kā 30 dienas pirms pretendenta pieteikuma iesniegšanas)

- citi dokumenti, kurus pretendents var iesniegt, lai apliecinātu savu atbilstību konkursa prasībām (piemēram, atsauksme no nozares nevalstiskā sektora organizācijas par pretendenta darbību šīs nozares organizācijā, iestādē vai kapitālsabiedrībā; starptautiskas sadarbības pieredzi apliecinošas ziņas u. tml.)

Pretendenta pieteikuma paraugs, detalizēta informācija par pretendentiem izvirzītajām prasībām, iesniedzamajiem dokumentiem un to noformēšanas kārtību ir pieejama tīmekļvietnē www.rop.lv. Iesniegtie pieteikumi un tiem pievienotie dokumenti paliek Rīgas brīvostas pārvaldes rīcībā un netiek atdoti pretendentiem.

Tālrunis uzziņām 67030833.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/80.AKR1

Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkurss uz Mājokļu politikas departamenta vecākā referenta amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/80.AKR2

Ārlietu ministrija paziņo, ka Ārlietu ministrijas Komunikācijas grupā vecākās referentes (ierēdnes) amatā konkursa kārtībā 2017. gada 18. aprīlī iecelta LAURA CELMIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)