Laidiens: 20.04.2017., Nr. 79
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/79.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem - vecākais
eksperts/-e (3 vakances uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas
departamenta Cilvēkresursu un publisko investīciju plānošanas nodaļā
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu
plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu
finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas
pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem
kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas
formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa
politikām, kas saistītas ar kohēzijas politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3
gadi
- pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā
- analītiskās spējas
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu
pieņemšanas procesu
- datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam
un mēs Tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:
1.vakancei -
nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" ieguldījumu prioritāšu "Darba ņēmēju,
uzņēmumu un uzņēmēju pielāgošanās pārmaiņām", "Formālas,
neformālas un ikdienējas mācīšanās pieejamības
uzlabošana visām vecuma grupām, darbaspēka zināšanu, prasmju un kompetenču
uzlabošana un elastīgu mācību iespēju veicināšana, tostarp ar profesionālo
orientāciju un iegūto kompetenču apstiprināšanu" un "Darba
tirgus nozīmes palielināšana izglītības un apmācības sistēmās, pārejas
veicināšana no izglītības uz nodarbinātību un profesionālās izglītības un
apmācības sistēmu un to kvalitātes uzlabošana, tostarp ar vajadzīgo prasmju
prognozēšanas mehānismiem, studiju programmu pielāgošanu un uz darbu balstītu
mācību programmu, tostarp duālu mācību programmu un māceklības shēmu,
izstrādi" specifisko atbalsta mērķu stratēģisko vadību.
2.vakancei -
nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" ieguldījumu prioritāšu "Nodarbinātības
pieejamības nodrošināšana darba meklētājiem un neaktīvām personām, tostarp
ilgstošiem bezdarbniekiem un no darba tirgus attālinātām personām, kā arī
izmantojot vietējās nodarbinātības iniciatīvas un atbalstu darbaspēka
mobilitātei" specifisko atbalsta mērķu un specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt
diskriminācijas riskiem pakļauto iedzīvotāju integrāciju sabiedrībā un darba
tirgū" stratēģisko vadību.
3.vakancei -
nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" tematiskā mērķa "Veicināt ilgtspējīgu
transportu un novērst trūkumus galvenajās tīkla infrastruktūrās " specifisko
atbalsta mērķu stratēģisko vadību.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē,
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2017/79.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Jaunuzņēmumu atbalsta
nodaļas vecākā/-s eksperta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, tiesībās,
uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)
- ļoti labas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs
ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)
- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un darba koordinēšanas,
komunikācijas prasmes un sadarbības iemaņas
- zināšanas finanšu jomā tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts pārvaldes institūcijā (tiesību aktu projektu,
politikas plānošanas dokumentu, ziņojumu projektu izstrādē, normatīvo aktu
piemērošanā) un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem tiks
uzskatīta par priekšrocību
Amata pienākumi:
- darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu 2014.-2020.gada plānošanas
perioda finanšu instrumentu ieviešanu un uzraudzību, kas nozīmē - veikt aktuālo
finanšu tirgus situācijas izvērtējamu, izstrādāt priekšlikumus tirgus nepilnību
mazināšanā, tai skaitā, izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, kā arī
nodrošināt finanšu instrumentu īstenošanas uzraudzību, bet pats galvenais -
Ekonomikas ministrijai nepieciešamas Tavas idejas veiksmīgu jaunu un esošu
finanšu instrumentu ieviešanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi finanšu tirgus jomā, tai skaitā sadarbībā ar akciju
sabiedrību "Attīstības finanšu institūcija Altum",
sociālajiem partneriem un citiem finanšu tirgus spēlētājiem
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.
OP 2017/79.AKK3
Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, aicina
atsaukties pretendentus uz Iekšējās drošības biroja Operatīvi tehniskā
nodrošinājuma nodaļas vecākā/-s inspektora/-es (amatpersonas ar speciālo
dienesta pakāpi) amatu uz nenoteiktu laiku
Ikdienas amata pienākumu izpildē ietilpst operatīvi tehniskā aprīkojuma
uzstādīšana un procesa plānošana, aprīkojuma pielāgošana, remonts un
modernizācija.
Obligātās prasības kandidātiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātņu
un tehnoloģiju vai datorikas izglītības tematiskajā jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpes apjomā
-angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī
- atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu
pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4.
un 7. pantā noteiktajām obligātajām prasībām (prasība, ka dienestā var pieņemt
personu vecumā līdz 40 gadiem neattiecas uz personām, kurām
ir vismaz divu gadu stāžs amatā, kura pienākumos ietilpst operatīvās
darbības pasākumu veikšana, noziedzīgu nodarījumu izmeklēšana vai šo darbību
vadība un uzraudzība)
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un
trešajā daļā noteiktajām obligātajām prasībām
No kandidātiem/-ēm sagaidām:
- pieredzi tehnikas remontā, bojājumu diagnosticēšanā un novēršanā
- vēlamas zināšanas vai pieredze datortīklu, datorsistēmu administrēšanā
- vēlmi mācīties un pastāvīgi papildināt savas zināšanas
- labu fizisko sagatavotību
- nevainojamu reputāciju
Piedāvājam:
- amata pienākumu izpildes specifikai un zināšanām atbilstošu,
konkurētspējīgu atalgojumu (sākot no 860 euro pēc nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- iespēju apmeklēt sporta nodarbības
- normālo dienesta pienākumu izpildes laiku (40 stundas nedēļā)
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Iekšējās drošības birojam
Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pastu: marika.nemme@idb.gov.lv ar norādi "Tehniķis".
Tālr. informācijai 67209017.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.
OP 2017/79.AKK4
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Juridiskā departamenta
Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas nodaļas
juriskonsults/-e
Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu
pārvaldīšanas politikas nodaļa nodrošina politikas izstrādi un koordināciju
valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un
publisko iepirkumu jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze publiskajā vai privātajā sektorā ar publisko iepirkumu vai publiskās
un privātās partnerības, vai valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jautājumiem
ne mazāka kā 1 gads (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes struktūru un darbību
- izpratne par publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, valsts
nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas jautājumiem
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas un citas publiskās
informācijas sistēmas
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam un
mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, valsts
nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomas saistīto tiesību aktu, informatīvo
ziņojumu, plānošanas dokumentu izstrādē, kā arī nodrošināt to īstenošanas
izpildi
- nodaļas kompetences ietvaros veikt ministrijā iesniegtās informācijas
analīzi, izvērtēt un sagatavot ministrijas viedokli, sniegt atzinumus par
ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu
un tiesību aktu projektiem publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības,
kā arī valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā
- patstāvīgi, un, darbojoties dažādu darba grupu sastāvā, izstrādāt
politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas
kompetences jautājumos, kas skar jautājumus publisko iepirkumu, publiskās un
privātās partnerības, kā arī valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21.saimes "Juridiskā
analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11.mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālr. 67095611.
OP 2017/79.AKK5
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus galvenā/-s jurista/-es amatam uz noteiktu laiku,
darbavieta: Rīga, Laktas iela 8
Galvenie uzdevumi:
- sniegt iestādes vadībai un darbiniekiem konsultācijas iepirkumu jomā,
piedalīties iepirkumu komisijās, organizēt iepirkumu procedūras, veikt
piedāvājumu juridisko izvērtēšanu, izstrādāt līgumu projektus un vadīt līgumu
slēgšanas procesu
- konsultēt un risināt specifiskus darba un darba aizsardzības jautājumus
- izstrādāt vai sniegt atzinumus par iestādes struktūrvienību sagatavotajiem
iekšējiem un ārējiem normatīvajiem aktiem
- sagatavot tiesvedības dokumentu (prasības pieteikumu, paskaidrojumu,
apelācijas un kasācijas sūdzību u.c. procesuālo dokumentu) projektus
- kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt iestādes intereses
Iepirkumu uzraudzības birojā, attiecībās ar apdrošinātājiem, tiesā
(civillietās, administratīvajās lietās) visās tiesu instancēs
Prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- praktiska darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā divi gadi
- juridiskās terminoloģijas un tās lietojuma pārzināšana valsts valodā
- prasme noformēt lietišķās sarakstes dokumentāciju
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- informācijas izklāsta prasme un argumentācijas spējas
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldi
- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
Pretendenta pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju sūtīt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam līdz 2017.gada 3.maijam pa e-pastu: personals@nmpd.gov.lv
ar norādi: galvenā jurista amatam. Tālr. uzziņām 67337011.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.
OP 2017/79.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona
filiāles probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas
iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība -
īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai
novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa
dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 703 līdz € 770 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/79.AKK7
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales
priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas
iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība -
īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai
novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa
dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 703 līdz € 770 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā
91, Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/79.AKK8
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles
probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 703 līdz € 770 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Olaines filiāle -
KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga,
LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines
filiālē - Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts
probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.
OP 2017/79.AKK9
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā
darba daļas probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba
vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 693 līdz € 760 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un
sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālr. 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/79.AKK10
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU
DEPARTAMENTA KOMERCTIESĪBU NODAĻAS JURISTA/-ES ierēdņa/-nes amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students/-e)
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā
- zināšanas komerctiesībās un Eiropas Savienības tiesību jomā
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli
- analītiskās spējas un iniciatīva
- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes uzbūves un darbības pamatprincipiem
Veicamie pienākumi:
- tiesību politikas veidošana komerctiesību jomā
- tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo
ziņojumu projektu izstrāde un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un
Saeimā
- atzinumu sniegšana par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu
projektiem, attīstības plānošanas dokumentiem un informatīvo ziņojumu
projektiem
- nacionālo pozīciju un instrukciju izstrāde un Latvijas pozīcijas
pārstāvēšana Eiropas Savienības institūcijās
- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu
iesniegumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036731.
OP 2017/79.AKK11
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Zinātnes attīstības un
pētniecības projektu nodaļas PROJEKTA VADĪTĀJUS/-AS (ierēdņa amati uz noteiktu
laiku uz 5 gadiem)
Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības
struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto pētniecības projektu īstenošanas
uzraudzību un kontroli, t.sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma
pieprasījumu izskaitīšanas nodrošināšanu, atbilstoši Eiropas Savienības un
Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz
1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darba
vietu Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā,
t.sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projekta grozījumu un citu projekta
dokumentu izskaitīšanā (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu
ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to
pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to
pielietot projekta ietvars veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem un spēja to
pielietot projekta ietvaros veikto izdevumu attiecināšanā
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļa projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/79.AKK12
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras
attīstības projektu nodaļa PROJEKTA VADĪTĀJUS/-AS (ierēdņa amati uz noteiktu
laiku uz 5 gadiem)
Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības
struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības infrastruktūras projektu
īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un
maksājuma pieprasījumu izskaitīšanas nodrošināšanu, atbilstoši Eiropas
Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz
1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darba
vietu Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā,
t.sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projekta grozījumu un citu projekta
dokumentu izskaitīšanā (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu
ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to
pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to pielietot
projekta ietvars veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem un spēja to
pielietot projekta ietvaros veikto izdevumu attiecināšanā
- izpratne par būvniecības normatīviem un to pielietojumu projektu
uzraudzībā
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva, elastīga domāšana un labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļa projekta
vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/79.AKK13
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot
valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas
zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam,
aicinām pieteikties konkursā uz Juridiskā
departamenta vecākā/-s referenta/-es - jurista/-es amata vietu (ierēdņa amata
vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9.
mēnešalgu grupā
Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem
apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma procedūrām, organizē iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju
lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības
procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmumu pieņemšanā
- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros
- sagatavot paskaidrojumus tiesai
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- analītiska domāšana, patstāvība un spēja strādāt komandā
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas
atbilstoši B1 līmenim
- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko
regulējumu
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- darba pieredze saistībā ar lēmumu, atzinumu sagatavošanu tiks uzskatīta
par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada
9. maijam uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām
67326702.
OP 2017/79.AKK14
Latvijas Kultūras akadēmijam, reģ.Nr.90000039164,
izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:
Latvijas Kultūras akadēmija/ Teātra un audiovizuālās mākslas katedra/
nozare Mākslas / apakšnozare Teātra un kino vēsture un teorija / darbības joma
Skatuves kustība
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta: docents
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti
katru akadēmisko gadu.
Prasības pretendentam:
- maģistra grāds mākslās
- pieredze akadēmiskajā darbā ne mazāk kā piecus gadus
- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē
Iesniedzamie dokumenti:
- rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, norādot amatu, uz
kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)
- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas LKA
Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr. 67114805.
Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.
OP 2017/79.AKK15
Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz
vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:
Latvijas Kultūras akadēmija/ Teātra un audiovizuālās mākslas katedra/
nozare Mākslas / apakšnozare Teātra un kino vēsture un teorija / darbības joma
Laikmetīgā deja un skatuves kustība
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta: docents
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti
katru akadēmisko gadu.
Prasības pretendentam:
- maģistra grāds mākslās
- pieredze akadēmiskajā darbā ne mazāk kā piecus gadus
- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē
Iesniedzamie dokumenti:
- rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, norādot amatu, uz
kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)
- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas LKA
Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr. 67114805.
Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.
OP 2017/79.AKK16
Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz
vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:
Latvijas Kultūras akadēmija/ Zinātniski pētnieciskais centrs/ nozare
Mākslas / apakšnozare Kultūras teorija/ darbības joma Kultūras radošās
industrijas
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta: zinātniskais asistents
Prasības pretendentam:
- maģistra vai doktora grāds mākslas zinātnēs vai citā humanitāro zinātņu nozarē,
vai sociālajās zinātnēs
- darbības jomai atbilstošas zinātniskās publikācijās anonīmi recenzētos
izdevumos
- dalība vietēja mēroga un starptautiskās konferencēs ar darbības jomai
atbilstošiem referātiem;
- pieredze empīrisku pētījumu veikšanā radošo industriju, kultūras
industriju, radošās uzņēmējdarbības u.tml. jomā
Priekšrocība:
- izpratne par Latvijas Kultūras akadēmijas zinātniskās darbības prioritātēm
Iesniedzamie dokumenti:
- rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, norādot amatu, uz
kuru pretendē
- akadēmisko vai zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (Europass) un zinātnisko
publikāciju saraksts pēdējo 6 gadu laikā
- motivācijas vēstule
- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Dokumenti
jāiesniedz LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr. 67114805.