Laidiens: 20.04.2017., Nr. 79

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/79.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem - vecākais eksperts/-e (3 vakances uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Cilvēkresursu un publisko investīciju plānošanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar kohēzijas politiku.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā

- analītiskās spējas

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- datora lietotāja līmeņa prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:

1.vakancei -

nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" ieguldījumu prioritāšu "Darba ņēmēju, uzņēmumu un uzņēmēju pielāgošanās pārmaiņām", "Formālas, neformālas un ikdienējas mācīšanās pieejamības uzlabošana visām vecuma grupām, darbaspēka zināšanu, prasmju un kompetenču uzlabošana un elastīgu mācību iespēju veicināšana, tostarp ar profesionālo orientāciju un iegūto kompetenču apstiprināšanu" un "Darba tirgus nozīmes palielināšana izglītības un apmācības sistēmās, pārejas veicināšana no izglītības uz nodarbinātību un profesionālās izglītības un apmācības sistēmu un to kvalitātes uzlabošana, tostarp ar vajadzīgo prasmju prognozēšanas mehānismiem, studiju programmu pielāgošanu un uz darbu balstītu mācību programmu, tostarp duālu mācību programmu un māceklības shēmu, izstrādi" specifisko atbalsta mērķu stratēģisko vadību.

2.vakancei -

nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" ieguldījumu prioritāšu "Nodarbinātības pieejamības nodrošināšana darba meklētājiem un neaktīvām personām, tostarp ilgstošiem bezdarbniekiem un no darba tirgus attālinātām personām, kā arī izmantojot vietējās nodarbinātības iniciatīvas un atbalstu darbaspēka mobilitātei" specifisko atbalsta mērķu un specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt diskriminācijas riskiem pakļauto iedzīvotāju integrāciju sabiedrībā un darba tirgū" stratēģisko vadību.

3.vakancei -

nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" tematiskā mērķa "Veicināt ilgtspējīgu transportu un novērst trūkumus galvenajās tīkla infrastruktūrās " specifisko atbalsta mērķu stratēģisko vadību.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē,

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2017/79.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Jaunuzņēmumu atbalsta nodaļas vecākā/-s eksperta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, tiesībās, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)

- ļoti labas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)

- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un darba koordinēšanas, komunikācijas prasmes un sadarbības iemaņas

- zināšanas finanšu jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts pārvaldes institūcijā (tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, ziņojumu projektu izstrādē, normatīvo aktu piemērošanā) un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda finanšu instrumentu ieviešanu un uzraudzību, kas nozīmē - veikt aktuālo finanšu tirgus situācijas izvērtējamu, izstrādāt priekšlikumus tirgus nepilnību mazināšanā, tai skaitā, izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, kā arī nodrošināt finanšu instrumentu īstenošanas uzraudzību, bet pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešamas Tavas idejas veiksmīgu jaunu un esošu finanšu instrumentu ieviešanā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi finanšu tirgus jomā, tai skaitā sadarbībā ar akciju sabiedrību "Attīstības finanšu institūcija Altum", sociālajiem partneriem un citiem finanšu tirgus spēlētājiem

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2017/79.AKK3

Iekšējās drošības birojs, reģistrācijas numurs 90010643967, aicina atsaukties pretendentus uz Iekšējās drošības biroja Operatīvi tehniskā nodrošinājuma nodaļas vecākā/-s inspektora/-es (amatpersonas ar speciālo dienesta pakāpi) amatu uz nenoteiktu laiku

Ikdienas amata pienākumu izpildē ietilpst operatīvi tehniskā aprīkojuma uzstādīšana un procesa plānošana, aprīkojuma pielāgošana, remonts un modernizācija.

Obligātās prasības kandidātiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātņu un tehnoloģiju vai datorikas izglītības tematiskajā jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 2. pakāpes apjomā

-angļu valodas zināšanas vismaz A2 līmenī

- atbilstība Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4. un 7. pantā noteiktajām obligātajām prasībām (prasība, ka dienestā var pieņemt personu vecumā līdz 40 gadiem neattiecas uz personām, kurām ir vismaz divu gadu stāžs amatā, kura pienākumos ietilpst operatīvās darbības pasākumu veikšana, noziedzīgu nodarījumu izmeklēšana vai šo darbību vadība un uzraudzība)

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām obligātajām prasībām

No kandidātiem/-ēm sagaidām:

- pieredzi tehnikas remontā, bojājumu diagnosticēšanā un novēršanā

- vēlamas zināšanas vai pieredze datortīklu, datorsistēmu administrēšanā

- vēlmi mācīties un pastāvīgi papildināt savas zināšanas

- labu fizisko sagatavotību

- nevainojamu reputāciju

Piedāvājam:

- amata pienākumu izpildes specifikai un zināšanām atbilstošu, konkurētspējīgu atalgojumu (sākot no 860 euro pēc nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

- iespēju apmeklēt sporta nodarbības

- normālo dienesta pienākumu izpildes laiku (40 stundas nedēļā)

Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Iekšējās drošības birojam Krišjāņa Valdemāra ielā 1A, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pastu: marika.nemme@idb.gov.lv ar norādi "Tehniķis". Tālr. informācijai 67209017.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām.


OP 2017/79.AKK4

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas nodaļas juriskonsults/-e

Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas nodaļa nodrošina politikas izstrādi un koordināciju valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un publisko iepirkumu jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze publiskajā vai privātajā sektorā ar publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības, vai valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jautājumiem ne mazāka kā 1 gads (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes struktūru un darbību

- izpratne par publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas jautājumiem

- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas un citas publiskās informācijas sistēmas

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- piedalīties publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomas saistīto tiesību aktu, informatīvo ziņojumu, plānošanas dokumentu izstrādē, kā arī nodrošināt to īstenošanas izpildi

- nodaļas kompetences ietvaros veikt ministrijā iesniegtās informācijas analīzi, izvērtēt un sagatavot ministrijas viedokli, sniegt atzinumus par ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, kā arī valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā

- patstāvīgi, un, darbojoties dažādu darba grupu sastāvā, izstrādāt politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos, kas skar jautājumus publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, kā arī valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21.saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611.


OP 2017/79.AKK5

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus galvenā/-s jurista/-es amatam uz noteiktu laiku, darbavieta: Rīga, Laktas iela 8

Galvenie uzdevumi:

- sniegt iestādes vadībai un darbiniekiem konsultācijas iepirkumu jomā, piedalīties iepirkumu komisijās, organizēt iepirkumu procedūras, veikt piedāvājumu juridisko izvērtēšanu, izstrādāt līgumu projektus un vadīt līgumu slēgšanas procesu

- konsultēt un risināt specifiskus darba un darba aizsardzības jautājumus

- izstrādāt vai sniegt atzinumus par iestādes struktūrvienību sagatavotajiem iekšējiem un ārējiem normatīvajiem aktiem

- sagatavot tiesvedības dokumentu (prasības pieteikumu, paskaidrojumu, apelācijas un kasācijas sūdzību u.c. procesuālo dokumentu) projektus

- kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt iestādes intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, attiecībās ar apdrošinātājiem, tiesā (civillietās, administratīvajās lietās) visās tiesu instancēs

Prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiska darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā divi gadi

- juridiskās terminoloģijas un tās lietojuma pārzināšana valsts valodā

- prasme noformēt lietišķās sarakstes dokumentāciju

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- informācijas izklāsta prasme un argumentācijas spējas

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldi

- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Pretendenta pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam līdz 2017.gada 3.maijam pa e-pastu: personals@nmpd.gov.lv ar norādi: galvenā jurista amatam. Tālr. uzziņām 67337011.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.


OP 2017/79.AKK6

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 703 līdz € 770 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/79.AKK7

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 703 līdz € 770 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/79.AKK8

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

- vēlamas krievu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 703 līdz € 770 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Olaines filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē - Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.


OP 2017/79.AKK9

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darba vietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 693 līdz € 760 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/79.AKK10

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto CIVILTIESĪBU DEPARTAMENTA KOMERCTIESĪBU NODAĻAS JURISTA/-ES ierēdņa/-nes amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var pieteikties arī maģistra programmas students/-e)

- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā

- zināšanas komerctiesībās un Eiropas Savienības tiesību jomā

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli

- analītiskās spējas un iniciatīva

- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes uzbūves un darbības pamatprincipiem

Veicamie pienākumi:

- tiesību politikas veidošana komerctiesību jomā

- tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- atzinumu sniegšana par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, attīstības plānošanas dokumentiem un informatīvo ziņojumu projektiem

- nacionālo pozīciju un instrukciju izstrāde un Latvijas pozīcijas pārstāvēšana Eiropas Savienības institūcijās

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036731.


OP 2017/79.AKK11

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas PROJEKTA VADĪTĀJUS/-AS (ierēdņa amati uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto pētniecības projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma pieprasījumu izskaitīšanas nodrošināšanu, atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darba vietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t.sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projekta grozījumu un citu projekta dokumentu izskaitīšanā (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to pielietot projekta ietvars veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem un spēja to pielietot projekta ietvaros veikto izdevumu attiecināšanā

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļa projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/79.AKK12

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļa PROJEKTA VADĪTĀJUS/-AS (ierēdņa amati uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības infrastruktūras projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma pieprasījumu izskaitīšanas nodrošināšanu, atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darba vietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t.sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projekta grozījumu un citu projekta dokumentu izskaitīšanā (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to pielietot projekta ietvars veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem un spēja to pielietot projekta ietvaros veikto izdevumu attiecināšanā

- izpratne par būvniecības normatīviem un to pielietojumu projektu uzraudzībā

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva, elastīga domāšana un labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļa projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/79.AKK13

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Juridiskā departamenta vecākā/-s referenta/-es - jurista/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma procedūrām, organizē iesniegumu izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmumu pieņemšanā

- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros

- sagatavot paskaidrojumus tiesai

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- analītiska domāšana, patstāvība un spēja strādāt komandā

- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim

- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko regulējumu

- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- darba pieredze saistībā ar lēmumu, atzinumu sagatavošanu tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas)

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 9. maijam uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/79.AKK14

Latvijas Kultūras akadēmijam, reģ.Nr.90000039164, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:

Latvijas Kultūras akadēmija/ Teātra un audiovizuālās mākslas katedra/ nozare Mākslas / apakšnozare Teātra un kino vēsture un teorija / darbības joma Skatuves kustība

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata vieta: docents

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Prasības pretendentam:

- maģistra grāds mākslās

- pieredze akadēmiskajā darbā ne mazāk kā piecus gadus

- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē

Iesniedzamie dokumenti:

- rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, norādot amatu, uz kuru pretendē

- motivācijas vēstule

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)

- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr. 67114805. Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.


OP 2017/79.AKK15

Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:

Latvijas Kultūras akadēmija/ Teātra un audiovizuālās mākslas katedra/ nozare Mākslas / apakšnozare Teātra un kino vēsture un teorija / darbības joma Laikmetīgā deja un skatuves kustība

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata vieta: docents

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Prasības pretendentam:

- maģistra grāds mākslās

- pieredze akadēmiskajā darbā ne mazāk kā piecus gadus

- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē

Iesniedzamie dokumenti:

- rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, norādot amatu, uz kuru pretendē

- motivācijas vēstule

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)

- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr. 67114805. Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.


OP 2017/79.AKK16

Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:

Latvijas Kultūras akadēmija/ Zinātniski pētnieciskais centrs/ nozare Mākslas / apakšnozare Kultūras teorija/ darbības joma Kultūras radošās industrijas

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata vieta: zinātniskais asistents

Prasības pretendentam:

- maģistra vai doktora grāds mākslas zinātnēs vai citā humanitāro zinātņu nozarē, vai sociālajās zinātnēs

- darbības jomai atbilstošas zinātniskās publikācijās anonīmi recenzētos izdevumos

- dalība vietēja mēroga un starptautiskās konferencēs ar darbības jomai atbilstošiem referātiem;

- pieredze empīrisku pētījumu veikšanā radošo industriju, kultūras industriju, radošās uzņēmējdarbības u.tml. jomā

Priekšrocība:

- izpratne par Latvijas Kultūras akadēmijas zinātniskās darbības prioritātēm

Iesniedzamie dokumenti:

- rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, norādot amatu, uz kuru pretendē

- akadēmisko vai zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (Europass) un zinātnisko publikāciju saraksts pēdējo 6 gadu laikā

- motivācijas vēstule

- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Dokumenti jāiesniedz LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr. 67114805.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/79.AKR1

Veselības inspekcija informē, ka Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja vietnieces - galvenās grāmatvedes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2017.gada 19.aprīlī konkursa kārtībā iecelta DAIGA LAPIŅA.


OP 2017/79.AKR2

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldes departaments paziņo, ka Kurzemes reģionālās valsts darba inspekcijas Saldus biroja inspektores - valsts civildienesta ierēdnes - amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta ZITA MAVRIKOVA.


OP 2017/79.AKR3

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 10.aprīļa iecelta EVELĪNA ŠUTRENKOVA-LIBBO.


OP 2017/79.AKR4

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 11.aprīļa iecelts ROBERTS MEDNIS.


OP 2017/79.AKR5

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālista amata (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017.gada 7.martā Nr.49 (5876)) konkurss noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/79.AKR6

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles probācijas speciālista amata (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017.gada 16.martā Nr.56 (5883)) konkurss noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/79.AKR7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Veselības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 18.aprīļa iecelta SANDRA ŠAPALE-MAMOŠINA.


OP 2017/79.AKR8

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkurss uz Vispārējās uzraudzības daļas inspektora vakanci ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/79.AKR9

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 6. martā izsludinātais konkurss uz vakanto Atļauju daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/79.AKR10

Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2017.gada 18.aprīlī Izglītības infrastruktūras projektu departamenta Projektu īstenošanas nodaļas projektu vadītāja (ierēdņa) amatā uz noteiktu laiku iecelts VIESTURS ĢĒĢERIS.


OP 2017/79.AKR11

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2017. gada 14. martā izsludinātais konkurss uz Juridiskā departamenta vecākā referenta - jurista ierēdņa amata vietu noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)