Laidiens: 19.04.2017., Nr. 78
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/78.AKK1
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Vides un energoefektivitātes
departamenta Vides infrastruktūras projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa
amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)
Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda
Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto vides nozares
projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. līgumu un to grozījumu
gatavošanu, maksājuma pieprasījumu izskatīšanu un pārbaužu veikšanu projektu
īstenošanas vietās atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro
līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu,
darbavietu Rīgas centrā.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā,
t. sk. līgumu un to grozījumu gatavošanā, maksājuma pieprasījumu
izskatīšanā, iepirkumu un citu projekta dokumentu izskatīšanā un pārbaužu
veikšanā projektu īstenošanas vietās (pieredze vides vai infrastruktūras
projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze grāmatvedības jomā un spēja to pielietot projekta ietvaros veikto
izdevumu attiecināmības dokumentu pārbaudīšanā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to
pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to lietot
projekta ietvaros veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Vides infrastruktūras projektu nodaļas projekta
vadītājs".
OP 2017/78.AKK2
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921) izsludina konkursu uz divām ierēdņa amata vietām - Resursu vadības
departamenta Projektu vadības nodaļas tālākizglītības eksperts/-e (uz noteiktu
laiku)*
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
veselības aprūpē, sabiedrības veselībā vai augstākā pedagoģiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē
- vēlama pieredze veselības aprūpes vai sociālās aprūpes jomas
tālākizglītības procesa plānošanā, koordinācijā un kvalitātes nodrošināšanā
- izpratne par veselības aprūpes politiku
- izpratne par veselības aprūpes vai sociālās aprūpes jomas profesionālās
pilnveides un tālākizglītības procesu normatīvo regulējumu
- angļu valodas zināšanas, vēlamas arī citas Eiropas Savienības valstu
valodas zināšanas
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai (dokumentu vadības sistēma,
tekstapstrāde, prezentāciju gatavošana, izklājlapas, elektroniskais pasts,
interneta pārlūkprogrammas)
Galvenie pienākumi:
- sniegt informatīvo, konsultatīvo un metodisko atbalstu ārstniecības
personu un ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu
sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās
pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanas jautājumos projekta
ietvaros
- koordinēt projekta ietvaros organizēto pasākumu saturisko norisi
- izstrādāt un aktualizēt speciālistu profesionālās pilnveides un
tālākizglītības apmācību plānu atbilstoši projektā plānotajam un normatīvajos
aktos noteiktajam
- sagatavot projekta ietvaros veicamo publisko iepirkumu tehniskās
specifikācijas speciālistu apmācību saturam un norisei
- izstrādāt un aktualizēt speciālistu apmācību kvalitātes novērtēšanas,
apmeklējuma uzskaites un eksaminācijas kārtību atbilstoši projektā plānotajam un atbilstoši normatīvajos akots noteiktajam
regulējumam
- organizēt un piedalīties projekta ietvaros organizēto speciālistu apmācību
kvalitātes pārbaudēs apmācību īstenošanas vietās
- kompetences ietvaros piedalīties ar projektu ieviešanu saistīto dokumentu
sagatavošanā un aktualizēšanā
- piedalīties ārpakalpojumu līgumu izpildes uzraudzībā atbilstoši
kompetencei
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
* Amats izveidots uz Darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta
laiku.
OP 2017/78.AKK3
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas
ielā 5, Rīgā, LV-1050, reģ. Nr. 90000049834) aicina pieteikties
pretendentus uz Iepirkumu un nodrošinājuma pārvaldes Iepirkumu nodaļas
juriskonsulta amatu (amata kods 2619 01) Maskavas ielā
3, Rīgā
Obligātās prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē (ne mazāk kā divi
gadi)
- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C1) atbilstoša valsts valodas prasme
Amata pienākumi:
- sagatavot ar iepirkumu procedūru norisi saistošo iepirkumu dokumentāciju
saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu
- publicēt iepirkuma dokumentus tīmekļa vietnēs saskaņā ar publisko
iepirkumu likumu
- sagatavot līgumus saskaņā ar iepirkumu dokumentāciju
- piedalīties iepirkumu komisiju darbā
- protokolēt iepirkumu komisijas sanāksmes
- vērtēt iepirkumu piedāvājumus, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus
Zināšanas un prasmes:
- vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas
- zināšanas normatīvo aktu izstrādē
- prasme strādāt ar biroja programmatūru (Microsoft Office)
- teicamas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu (no 785,00 EUR līdz 915,00 EUR) un sociālās
garantijas
Pretendentu CV un motivācijas vēstuli, norādot amatu, uz kuru vēlaties
kandidēt, līdz 2017. gada 14. maijam, nosūtīt VUGD Personāla
pārvaldei uz e-pasta adresi cv@vugd.gov.lv.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules
izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā.
OP 2017/78.AKK4
Rakstniecības un mūzikas muzejs aicina pilna laika darbā uz noteiktu
laiku biroja vadītāju (profesijas kods 334108)
Galvenie darba uzdevumi:
- vadīt muzeja biroja darbu, nodrošināt informatīvu un organizatorisku saikni
- administrācija - darbinieks - administrācija
- nodrošināt saņemto/nosūtāmo, kā arī iekšējo dokumentu apriti muzejā,
ievērojot dokumentu sagatavošanas termiņus un likumu "Dokumentu
izstrādāšanas un noformēšanas kārtība", t. sk. elektronisko dokumentu
aprites kārtību
- nodrošināt informācijas apmaiņas plūsmu un iekšējo komunikāciju muzejā
atbilstoši iestādes iekšējai struktūrai un darba organizācijai
- uzturēt muzeja administratīvo atbilstoši apstiprinātajai lietu
nomenklatūrai; pārzināt personāla lietvedību; veidot muzeja lietu
nomenklatūras, gatavot dokumentus atbilstoši to glabāšanas termiņiem nodošanai
muzeja arhīvā
- organizēt sanāksmes un citus muzeja vadības iniciētus pasākumus
- sadarboties ar personāla un arhīva pārzini un aizvietot darbinieku tā
prombūtnes laikā
Prasības pretendentiem:
- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība
- zināšanas/pieredze lietvedības darba organizēšanā
- izcilas valsts valodas zināšanas, spēja kvalitatīvi sagatavot un rediģēt
lietišķus tekstus
- teicamas iemaņas biroja tehnikas lietošanā
- divu svešvalodu zināšanas amata kompetencēm atbilstošā līmenī
- pieredze personāla vadībā un personāla lietvedībā, arhīva pārvaldībā un
darbā ar resursu vadības programmu Horizon, kā arī
spēja aizvietots attiecīgo darbinieku prombūtnes laikā tiks uzskatīta par
priekšrocību
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
- pēc muzeja vēsturiskās ēkās rekonstrukcijas pabeigšanas darbavietu
rekonstruētā kultūras pieminekļa ēkā pilsētas centrā
- interesantu darba vidi un atsaucīgus, radošus kolēģus
Mēnešalga, sākot no 700,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas).
Sagaidāmais darba tiesisko attiecību sākums - šā gada 1. jūnijs.
Līdz 2017. gada 2. maijam (ieskaitot) gaidīsim jūsu pieteikuma
anketu ar norādi "Pieteikums konkursam uz vakanto Rakstniecības un mūzikas
muzeja amatu biroja vadītājs" (Konkursa nolikuma 1.pielikums), parakstītu
dzīves gājuma aprakstu (Curriculum Vitae), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citus dokumentus, kurus uzskatāt
par nepieciešamu pievienot (elektroniski sūtot uz e-pasta adresi muzejs@rmm.lv vai pa pastu uz Rakstniecības un mūzikas
muzeja adresi Tērbatas ielā 75, Rīgā, LV-1001, vai iesniedzot klātienē muzeja
sekretariātā).
Sazināsimies ar amata pretendentiem, kurus aicināsim uz interviju.
Konkursa Nolikums pieejams muzeja mājaslapā http://rmm.lv/about/vakances/.
OP 2017/78.AKK5
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amata vietām
Mikrobioloģijas un biotehnoloģijas institūtā:
- uz četrām vadošā pētnieka amata vietām - bioloģija, biotehnoloģija
- uz sešām pētnieka amata vietām - bioloģija, mikrobioloģija
Klīniskās un profilaktiskās medicīnas institūtā:
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - medicīna, internā medicīna
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 19. maijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu
informācija pa tālr. 67033990.
OP 2017/78.AKK6
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Botāniskajā dārzā/Rododendru selekcijas un izmēģinājumu audzētavā "Babīte":
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - bioloģija, augu fizioloģija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 19. maijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2017/78.AKK7
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz Muzeju un
resursu vadības departamenta Latvijas Lauksaimniecības muzeja nodaļas metāla
izstrādājumu restauratora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības amata pretendentiem:
- vēlama augstākā izglītība
- profesionālā pieredze lauksaimniecības tehnikas remonta un restaurācijas
darbu veikšanā
- pieredze saimniecisko un apgādes jautājumu risināšanā un veikšanā
- prasme strādāt ar datoru (Word,
Excel u. c.)
- obligātas autovadītāja (B) un traktora vadītāja tiesības, vēlamas
autovadītāja (BE) kategorijas tiesības
Galvenie pienākumi:
- lauksaimniecības tehnikas remonta un restaurācijas darbu plānošana un
realizācija
- muzeju priekšmetu restaurācijas gaitas dokumentēšana atbilstoši normatīvajos
aktos noteiktajām prasībām un kārtībai
- muzeja priekšmetu pārvietošanas nodrošināšana dalībai pasākumos, izstādēs
Piedāvājam:
- mēnešalga no 525 līdz 600 euro
(atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- aizraujošu pilna laika darbu
- iespēju strādāt radoši un ar iniciatīvu
- sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.