Laidiens: 19.04.2017., Nr. 78

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/78.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Vides un energoefektivitātes departamenta Vides infrastruktūras projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto vides nozares projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. līgumu un to grozījumu gatavošanu, maksājuma pieprasījumu izskatīšanu un pārbaužu veikšanu projektu īstenošanas vietās atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t. sk. līgumu un to grozījumu gatavošanā, maksājuma pieprasījumu izskatīšanā, iepirkumu un citu projekta dokumentu izskatīšanā un pārbaužu veikšanā projektu īstenošanas vietās (pieredze vides vai infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze grāmatvedības jomā un spēja to pielietot projekta ietvaros veikto izdevumu attiecināmības dokumentu pārbaudīšanā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to lietot projekta ietvaros veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vides infrastruktūras projektu nodaļas projekta vadītājs".


OP 2017/78.AKK2

VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr. 90001474921) izsludina konkursu uz divām ierēdņa amata vietām - Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļas tālākizglītības eksperts/-e (uz noteiktu laiku)*

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības aprūpē, sabiedrības veselībā vai augstākā pedagoģiskā izglītība

- praktiskā darba pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē

- vēlama pieredze veselības aprūpes vai sociālās aprūpes jomas tālākizglītības procesa plānošanā, koordinācijā un kvalitātes nodrošināšanā

- izpratne par veselības aprūpes politiku

- izpratne par veselības aprūpes vai sociālās aprūpes jomas profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesu normatīvo regulējumu

- angļu valodas zināšanas, vēlamas arī citas Eiropas Savienības valstu valodas zināšanas

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai (dokumentu vadības sistēma, tekstapstrāde, prezentāciju gatavošana, izklājlapas, elektroniskais pasts, interneta pārlūkprogrammas)

Galvenie pienākumi:

- sniegt informatīvo, konsultatīvo un metodisko atbalstu ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta personu, farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniedzēju un sociālā jomā strādājošo speciālistu apmācību profesionālās pilnveides un tālākizglītības procesa nodrošināšanas jautājumos projekta ietvaros

- koordinēt projekta ietvaros organizēto pasākumu saturisko norisi

- izstrādāt un aktualizēt speciālistu profesionālās pilnveides un tālākizglītības apmācību plānu atbilstoši projektā plānotajam un normatīvajos aktos noteiktajam

- sagatavot projekta ietvaros veicamo publisko iepirkumu tehniskās specifikācijas speciālistu apmācību saturam un norisei

- izstrādāt un aktualizēt speciālistu apmācību kvalitātes novērtēšanas, apmeklējuma uzskaites un eksaminācijas kārtību atbilstoši projektā plānotajam un atbilstoši normatīvajos akots noteiktajam regulējumam

- organizēt un piedalīties projekta ietvaros organizēto speciālistu apmācību kvalitātes pārbaudēs apmācību īstenošanas vietās

- kompetences ietvaros piedalīties ar projektu ieviešanu saistīto dokumentu sagatavošanā un aktualizēšanā

- piedalīties ārpakalpojumu līgumu izpildes uzraudzībā atbilstoši kompetencei

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.

* Amats izveidots uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku.


OP 2017/78.AKK3

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas ielā 5, Rīgā, LV-1050, reģ. Nr. 90000049834) aicina pieteikties pretendentus uz Iepirkumu un nodrošinājuma pārvaldes Iepirkumu nodaļas juriskonsulta amatu (amata kods 2619 01) Maskavas ielā 3, Rīgā

Obligātās prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- praktiskā darba pieredze jurisprudencē (ne mazāk kā divi gadi)

- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C1) atbilstoša valsts valodas prasme

Amata pienākumi:

- sagatavot ar iepirkumu procedūru norisi saistošo iepirkumu dokumentāciju saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu

- publicēt iepirkuma dokumentus tīmekļa vietnēs saskaņā ar publisko iepirkumu likumu

- sagatavot līgumus saskaņā ar iepirkumu dokumentāciju

- piedalīties iepirkumu komisiju darbā

- protokolēt iepirkumu komisijas sanāksmes

- vērtēt iepirkumu piedāvājumus, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus

Zināšanas un prasmes:

- vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas

- zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- prasme strādāt ar biroja programmatūru (Microsoft Office)

- teicamas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu (no 785,00 EUR līdz 915,00 EUR) un sociālās garantijas

Pretendentu CV un motivācijas vēstuli, norādot amatu, uz kuru vēlaties kandidēt, līdz 2017. gada 14. maijam, nosūtīt VUGD Personāla pārvaldei uz e-pasta adresi cv@vugd.gov.lv.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā.


OP 2017/78.AKK4

Rakstniecības un mūzikas muzejs aicina pilna laika darbā uz noteiktu laiku biroja vadītāju (profesijas kods 334108)

Galvenie darba uzdevumi:

- vadīt muzeja biroja darbu, nodrošināt informatīvu un organizatorisku saikni - administrācija - darbinieks - administrācija

- nodrošināt saņemto/nosūtāmo, kā arī iekšējo dokumentu apriti muzejā, ievērojot dokumentu sagatavošanas termiņus un likumu "Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtība", t. sk. elektronisko dokumentu aprites kārtību

- nodrošināt informācijas apmaiņas plūsmu un iekšējo komunikāciju muzejā atbilstoši iestādes iekšējai struktūrai un darba organizācijai

- uzturēt muzeja administratīvo atbilstoši apstiprinātajai lietu nomenklatūrai; pārzināt personāla lietvedību; veidot muzeja lietu nomenklatūras, gatavot dokumentus atbilstoši to glabāšanas termiņiem nodošanai muzeja arhīvā

- organizēt sanāksmes un citus muzeja vadības iniciētus pasākumus

- sadarboties ar personāla un arhīva pārzini un aizvietot darbinieku tā prombūtnes laikā

Prasības pretendentiem:

- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība

- zināšanas/pieredze lietvedības darba organizēšanā

- izcilas valsts valodas zināšanas, spēja kvalitatīvi sagatavot un rediģēt lietišķus tekstus

- teicamas iemaņas biroja tehnikas lietošanā

- divu svešvalodu zināšanas amata kompetencēm atbilstošā līmenī

- pieredze personāla vadībā un personāla lietvedībā, arhīva pārvaldībā un darbā ar resursu vadības programmu Horizon, kā arī spēja aizvietots attiecīgo darbinieku prombūtnes laikā tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

- pēc muzeja vēsturiskās ēkās rekonstrukcijas pabeigšanas darbavietu rekonstruētā kultūras pieminekļa ēkā pilsētas centrā

- interesantu darba vidi un atsaucīgus, radošus kolēģus

Mēnešalga, sākot no 700,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Sagaidāmais darba tiesisko attiecību sākums - šā gada 1. jūnijs.

Līdz 2017. gada 2. maijam (ieskaitot) gaidīsim jūsu pieteikuma anketu ar norādi "Pieteikums konkursam uz vakanto Rakstniecības un mūzikas muzeja amatu biroja vadītājs" (Konkursa nolikuma 1.pielikums), parakstītu dzīves gājuma aprakstu (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citus dokumentus, kurus uzskatāt par nepieciešamu pievienot (elektroniski sūtot uz e-pasta adresi muzejs@rmm.lv vai pa pastu uz Rakstniecības un mūzikas muzeja adresi Tērbatas ielā 75, Rīgā, LV-1001, vai iesniedzot klātienē muzeja sekretariātā).

Sazināsimies ar amata pretendentiem, kurus aicināsim uz interviju.

Konkursa Nolikums pieejams muzeja mājaslapā http://rmm.lv/about/vakances/.


OP 2017/78.AKK5

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām

Mikrobioloģijas un biotehnoloģijas institūtā:

- uz četrām vadošā pētnieka amata vietām - bioloģija, biotehnoloģija

- uz sešām pētnieka amata vietām - bioloģija, mikrobioloģija

Klīniskās un profilaktiskās medicīnas institūtā:

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - medicīna, internā medicīna

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 19. maijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2017/78.AKK6

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Botāniskajā dārzā/Rododendru selekcijas un izmēģinājumu audzētavā "Babīte":

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - bioloģija, augu fizioloģija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 19. maijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2017/78.AKK7

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz Muzeju un resursu vadības departamenta Latvijas Lauksaimniecības muzeja nodaļas metāla izstrādājumu restauratora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības amata pretendentiem:

- vēlama augstākā izglītība

- profesionālā pieredze lauksaimniecības tehnikas remonta un restaurācijas darbu veikšanā

- pieredze saimniecisko un apgādes jautājumu risināšanā un veikšanā

- prasme strādāt ar datoru (Word, Excel u. c.)

- obligātas autovadītāja (B) un traktora vadītāja tiesības, vēlamas autovadītāja (BE) kategorijas tiesības

Galvenie pienākumi:

- lauksaimniecības tehnikas remonta un restaurācijas darbu plānošana un realizācija

- muzeju priekšmetu restaurācijas gaitas dokumentēšana atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un kārtībai

- muzeja priekšmetu pārvietošanas nodrošināšana dalībai pasākumos, izstādēs

Piedāvājam:

- mēnešalga no 525 līdz 600 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- aizraujošu pilna laika darbu

- iespēju strādāt radoši un ar iniciatīvu

- sociālās garantijas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)