Laidiens: 13.04.2017., Nr. 76
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/76.AKK1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Juridiskā departamenta Juridiskā nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes
juriskonsulta/-es divām amata vietām (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku -
viena līdz 2018. gada 31. decembrim un viena līdz 2022. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbiniekus, kuru galvenais uzdevums būs sniegt juridisko
atbalstu administratīvo darbību nodrošināšanai Tehnoloģiju departamenta
īstenotā Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta "Tehnoloģiju
pārneses programma" (turpmāk - Projekts) ietvaros, tai skaitā veikt
Projekta saimnieciskā rakstura līgumu izstrādi, organizēt un vadīt Projektam
nepieciešamos iepirkumus.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- amata pienākumu izpildei atbilstoša profesionālā pieredze administratīvu
aktu, līgumu u. c. juridisku dokumentu sagatavošanā (vismaz divi gadi)
- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvo procesu un publiskos
iepirkumus regulējošajiem normatīvajiem aktiem
- izpratne par ES tiesību sistēmu un komercdarbības valsts atbalsta tiesisko
regulējumu
- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un risināt problēmsituācijas
- prasme izvērtēt prioritātes, plānot un organizēt darbu izpildi noteiktā
termiņā
- komunikabilitāte, precizitāte, augsta atbildības izjūta un spēja strādāt
komandā
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija:
1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa
pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"JD JNN valsts pārvaldes juriskonsults".
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.
OP 2017/76.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz
amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Finanšu tirgus politikas
departamenta Starptautiskā finanšu tirgus politikas nodaļas vadītāja
vietnieks/-e (uz noteiktu laiku)
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
finansēs vai tiesību zinātnēs
- zināšanas un pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem
- zināšanas un pieredze sadarbībā ar Eiropas Savienības institūcijām,
starptautiskajām finanšu institūcijām, un/vai starptautiskajām organizācijām
valsts pārvaldes jomā
- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem nacionālā un
pārnacionālā līmenī, t.sk. par Eiropas un starptautisko organizāciju un institūciju
mandātu un darbības principiem, kā arī par nacionālo un Eiropas Savienības
likumdošanas procesu
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 1 gads
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot dokumentu un
tiesību aktu analīzē un izstrādē, dalībā sanāksmēs un sarunu vešanā
- labas datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta kolektīvam un mēs
tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- nodrošināt politikas veidošanu un Latvijas interešu pārstāvību Pasaules
Bankas grupā, Starptautiskajā Valūtas fondā, Eiropas Rekonstrukcijas un
attīstības bankā
- koordinēt Latvijas kā starptautisko finanšu institūciju kapitāla daļu
turētājas pienākumu un saistību izpildi un izstrādāt nepieciešamo normatīvo
aktu projektus saistībā ar Latvijas dalību starptautiskajās finanšu
organizācijās
- veidot Latvijas pozīciju par Eiropas Savienības politiskajām iniciatīvām
un tiesību aktu priekšlikumiem finanšu tirgus politikas jomā un nodrošināt
Latvijas interešu pārstāvību Eiropas Savienības institūcijās un Eiropas
Savienības tiesību aktu projektu izstrādes procesā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2017/76.AKK3
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - Otrā uzraudzības departamenta JURISKONSULTS/-E
(uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana un Maksātnespējas administrācijas
pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu, sākot no 835 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19,
Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2017/76.AKK4
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Pirmajā
uzraudzības departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana u. c.
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu, sākot no 835 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19,
Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2017/76.AKK5
Nacionālo bruņoto spēku Mācību vadības pavēlniecība izsludina atklātu
konkursu uz vakanto Mācību vadības pavēlniecības štāba Finanšu daļas Finanšu
struktūrvienības vadītāja/-as amatu
Amata mērķis: plānot NBS Mācību vadības pavēlniecības budžetu un veikt tā izlietojuma
kontroli.
Amata kods: 1211 16.
Galvenie amata pienākumi:
- pārraudzīt un vadīt finanšu plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesus
- kontrolēt budžeta izpildi - finanšu līdzekļu sadali un izlietojumu -,
izstrādāt un ieviest finanšu kontroles metodes
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība biznesa vadības, ekonomikas vai finanšu jomā, maģistra
grāds tiks uzskatīts par priekšrocību
- darba pieredze organizācijas finanšu struktūrvienības vadītāja amatā ne mazāk kā 5 gadi
- darba pieredze finanšu plānošanas un vadības jomā ne mazāk
kā 5 gadi
- labas zināšanas finanšu plānošanā, analīzē, budžeta izstrādē,
grāmatvedībā, un citās jomās, kas attiecas uz uzņēmumu finansēm
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes darbā ar MS Excel (vēlama
pieredze darbā ar Horizon sistēmu)
- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti,
izpratne par privātas akciju sabiedrības finanšu jautājumu organizāciju tiks
uzskatīta par priekšrocību
- labi pārzina darba izpildei nepieciešamos normatīvos aktus
- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
977 euro līdz 1382 euro
atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības
apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti - motivēta pieteikuma vēstule, īss dzīves un darba
gaitu pārstāsts (CV), izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
(uzrādot oriģinālus), valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams),
vēlamas rekomendācijas vai ieteikuma vēstules (saistītas ar finanšu speciālista
darbu) - iesniedzami NBS Mācību vadības pavēlniecības štāba Personāla un
administrēšanas daļā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Ezermalas ielā 8, LV-1014, e-pasta adrese: maris.aperans@mil.lv vai margarita.sosnareva@mil.lv,
tālr. 67076804.
OP 2017/76.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas vadītājs/-a (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams vadības
jomā)
- darba pieredze nodarbinātības jomā ne mazāk kā 2 gadi
- darba pieredze valsts pārvaldē, pašvaldību institūcijās, Eiropas
Savienības projektu vadībā ne mazāk kā divi gadi
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas par valsts un ES politiku nodarbinātības jomā
- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem,
mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā
- prasme prezentēt Nodarbinātības valsts aģentūras mērķus un darbību
- lietišķās etiķetes un komunikācijas prasmes
- mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- komandas vadības prasmes
- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un vēlams krievu
valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā
Amata mērķis: nodrošināt efektīvu nodaļas darba organizāciju, vadību un pārraudzību
atbilstoši nodaļas reglamentā noteiktajai kompetencei, t.sk. nodrošināt nodaļas
kompetencē esošo Kvalitātes vadības sistēmas procesu pārvaldību, aktīvo
nodarbinātības pasākumu un preventīvo bezdarba samazināšanas pasākumu un
pakalpojumu attīstību.
Galvenie amata pienākumi:
plānot, nodrošināt un uzraudzīt nodaļas darbību pasākumu un pakalpojumu
nodrošināšanā, kā arī pakalpojumu efektivitātes un kvalitātes uzlabošanai, metodiskās
bāzes pilnveidošanai; definēt nodaļas darbības mērķus, noteikt darbinieku
pienākumu sadali, tiesības un atbildību, kā arī nodrošināt nodaļas kvalitatīvu
iekšējās vadības un kontroles sistēmas darbību; piedalīties atbilstoši nodaļas
kompetencei finanšu plūsmas plānošanā un īstenošanā, saskaņā ar ārējiem un
iekšējiem normatīvajiem aktiem; plānot, organizēt un piedalīties pasākumu un
pakalpojumu pasākumu īstenotāju izvēles procesā, kā arī iepirkumu organizēšanā;
iepazīt un analizēt ES valstu un citu valstu nodarbinātības dienesta
pakalpojumus, izmantot informāciju Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu
attīstībā un pilnveidē, nodaļas kompetences ietvaros pārstāvēt Nodarbinātības
valsts aģentūru komunikācijā ar valsts, pašvaldību iestādēm, privātiem
uzņēmumiem, nevalstiskām organizācijām, sabiedrību un medijiem atbilstoši amata
kompetencē esošajiem jautājumiem
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1000,00 EUR, 2. kategorija:
1149,00 EUR, 3. kategorija: 1313,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_nodaļas_vadītājs".
Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/76.AKK7
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Personāla
departamenta Personāla uzskaites nodaļā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas
prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- izpratne par diplomātisko un konsulāro dienestu
- pieredze darbā ar datubāzēm
- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- gatavot rīkojumus par atvaļinājumu piešķiršanu ministrijas centrālā
aparāta un diplomātisko pārstāvniecību darbiniekiem
- gatavot rīkojuma projektus par piemaksām, dodoties atvaļinājumos ministrijas
centrālā aparāta un diplomātisko pārstāvniecību darbiniekiem
- veikt Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras informēšanu par diplomātu
laulātajiem to pensijas apdrošināšanas veikšanai
- koordinēt diplomātisko pārstāvniecību darbinieku garantētās veselības
aprūpes pakalpojumu saņemšanu Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomiskās zonas
dalībvalstīs un Šveicē
- regulāri aktualizēt un uzturēt Ārlietu ministrijas personāla uzskaites
datubāzi
- sagatavot atzinumu projektus par savā kompetencē esošajiem jautājumiem
Darbinieka amatam noteikta: 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas
kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2017/76.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama tiesību
zinātnē, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)
- pieredze juridisku jautājumu risināšanā
- vēlama pieredze iepirkumu jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā
- sadarbības, kontroles un komunikācijas prasmes
- izpratne par finanšu plānošanu
- vēlamas svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas
labi rakstos un sarunvalodā
- pieredze darbā ar datoru (lietotāja līmenī), darbam nepieciešamo tehnisko
līdzekļu darbības principu un to lietošanas pārzināšana
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt procesa
"Nodarbināto personu reģionālās mobilitātes veicināšana" un
"Atbalsts reģionālajai mobilitātei aktīvo nodarbinātības pasākumu
ietvaros" īstenošanas izpildi. Organizēt pasākumu īstenošanu, atbilstoši
noteiktajiem rezultatīvajiem rādītājiem un plānotajam finansējumam. Nodrošināt
pasākumu attīstību un pilnveidi. Nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras
filiāļu metodisko vadību pasākumu īstenošanā. Izvērtēt pasākumu īstenošanas
rezultātus. Organizēt un koordinēt pasākumu īstenošanai nepieciešamos
iepirkumus, piedalīties iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR,
2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts". Informācija pa tālruni 67021794 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/76.AKK9
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz ES fondu projektu
departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam'' vecākā/-ās eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, uz
projekta īstenošanas laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto
profesionālo kvalifikācijas pakāpi)
- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz viens gads
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- spēja strādāt pastāvīgi, identificēt problēmas, novērtēt riskus, piedāvāt
risinājumus
- datorprasmes (MS Office lietotāja
līmenī), prasme strādāt ar biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba
mūžam" īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši ārējiem un
iekšējiem normatīvajiem aktiem.
Galvenie amata pienākumi: sagatavot amata kompetences ietvaros projekta
īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt
juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt
metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos
jautājumos. Nodrošināt projekta un tā aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo
iepirkumu organizēšanu, t. sk. izstrādāt iepirkuma dokumentāciju.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija:
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIDM_vecākais_eksperts".
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas
un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks
uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/76.AKR1
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā
departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku 2017.gada 11.aprīlī ir
iecelta ANNA ŅEHOROŠKOVA.
OP 2017/76.AKR2
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017. gada 17. februārī
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 37
(5864), izsludinātais konkurss uz filiāles vadītāja vietnieka (ierēdņa) amatu
Rīgas reģionālajā filiālē ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/76.AKR3
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 3.aprīlī Nodarbinātības
valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas
ekspertes amatā ir iecelta EVITA BRŪNA.
OP 2017/76.AKR4
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada
3.aprīlī Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta
Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperta amatā ir iecelts ALDIS POMMERS.
OP 2017/76.AKR5
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 3.aprīlī Nodarbinātības
valsts aģentūras Daugavpils filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta
JŪLIJA KLEMENTJEVA.
OP 2017/76.AKR6
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada
3.aprīlī Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles Klientu
apkalpošanas centra nodarbinātības aģenta amatā ir iecelts ANDRIS SENKANS.