Laidiens: 13.04.2017., Nr. 76

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/76.AKK1

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Juridiskā nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes juriskonsulta/-es divām amata vietām (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku - viena līdz 2018. gada 31. decembrim un viena līdz 2022. gada 31. decembrim)

LIAA meklē darbiniekus, kuru galvenais uzdevums būs sniegt juridisko atbalstu administratīvo darbību nodrošināšanai Tehnoloģiju departamenta īstenotā Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta "Tehnoloģiju pārneses programma" (turpmāk - Projekts) ietvaros, tai skaitā veikt Projekta saimnieciskā rakstura līgumu izstrādi, organizēt un vadīt Projektam nepieciešamos iepirkumus.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- amata pienākumu izpildei atbilstoša profesionālā pieredze administratīvu aktu, līgumu u. c. juridisku dokumentu sagatavošanā (vismaz divi gadi)

- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvo procesu un publiskos iepirkumus regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par ES tiesību sistēmu un komercdarbības valsts atbalsta tiesisko regulējumu

- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un risināt problēmsituācijas

- prasme izvērtēt prioritātes, plānot un organizēt darbu izpildi noteiktā termiņā

- komunikabilitāte, precizitāte, augsta atbildības izjūta un spēja strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "JD JNN valsts pārvaldes juriskonsults".

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/76.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautiskā finanšu tirgus politikas nodaļas vadītāja vietnieks/-e (uz noteiktu laiku)

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs vai tiesību zinātnēs

- zināšanas un pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem

- zināšanas un pieredze sadarbībā ar Eiropas Savienības institūcijām, starptautiskajām finanšu institūcijām, un/vai starptautiskajām organizācijām valsts pārvaldes jomā

- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem nacionālā un pārnacionālā līmenī, t.sk. par Eiropas un starptautisko organizāciju un institūciju mandātu un darbības principiem, kā arī par nacionālo un Eiropas Savienības likumdošanas procesu

- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā 1 gads

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot dokumentu un tiesību aktu analīzē un izstrādē, dalībā sanāksmēs un sarunu vešanā

- labas datora lietotāja līmeņa prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- nodrošināt politikas veidošanu un Latvijas interešu pārstāvību Pasaules Bankas grupā, Starptautiskajā Valūtas fondā, Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības bankā

- koordinēt Latvijas kā starptautisko finanšu institūciju kapitāla daļu turētājas pienākumu un saistību izpildi un izstrādāt nepieciešamo normatīvo aktu projektus saistībā ar Latvijas dalību starptautiskajās finanšu organizācijās

- veidot Latvijas pozīciju par Eiropas Savienības politiskajām iniciatīvām un tiesību aktu priekšlikumiem finanšu tirgus politikas jomā un nodrošināt Latvijas interešu pārstāvību Eiropas Savienības institūcijās un Eiropas Savienības tiesību aktu projektu izstrādes procesā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2017/76.AKK3

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Otrā uzraudzības departamenta JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu sagatavošana un Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu, sākot no 835 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2017/76.AKK4

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Pirmajā uzraudzības departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista specialitātē un valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu sagatavošana u. c.

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu, sākot no 835 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2017/76.AKK5

Nacionālo bruņoto spēku Mācību vadības pavēlniecība izsludina atklātu konkursu uz vakanto Mācību vadības pavēlniecības štāba Finanšu daļas Finanšu struktūrvienības vadītāja/-as amatu

Amata mērķis: plānot NBS Mācību vadības pavēlniecības budžetu un veikt tā izlietojuma kontroli.

Amata kods: 1211 16.

Galvenie amata pienākumi:

- pārraudzīt un vadīt finanšu plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesus

- kontrolēt budžeta izpildi - finanšu līdzekļu sadali un izlietojumu -, izstrādāt un ieviest finanšu kontroles metodes

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība biznesa vadības, ekonomikas vai finanšu jomā, maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību

- darba pieredze organizācijas finanšu struktūrvienības vadītāja amatā ne mazāk kā 5 gadi

- darba pieredze finanšu plānošanas un vadības jomā ne mazāk kā 5 gadi

- labas zināšanas finanšu plānošanā, analīzē, budžeta izstrādē, grāmatvedībā, un citās jomās, kas attiecas uz uzņēmumu finansēm

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar MS Excel (vēlama pieredze darbā ar Horizon sistēmu)

- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti, izpratne par privātas akciju sabiedrības finanšu jautājumu organizāciju tiks uzskatīta par priekšrocību

- labi pārzina darba izpildei nepieciešamos normatīvos aktus

- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 977 euro līdz 1382 euro atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti - motivēta pieteikuma vēstule, īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV), izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus), valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams), vēlamas rekomendācijas vai ieteikuma vēstules (saistītas ar finanšu speciālista darbu) - iesniedzami NBS Mācību vadības pavēlniecības štāba Personāla un administrēšanas daļā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Ezermalas ielā 8, LV-1014, e-pasta adrese: maris.aperans@mil.lv vai margarita.sosnareva@mil.lv, tālr. 67076804.


OP 2017/76.AKK6

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas vadītājs/-a (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams vadības jomā)

- darba pieredze nodarbinātības jomā ne mazāk kā 2 gadi

- darba pieredze valsts pārvaldē, pašvaldību institūcijās, Eiropas Savienības projektu vadībā ne mazāk kā divi gadi

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par valsts un ES politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- prasme prezentēt Nodarbinātības valsts aģentūras mērķus un darbību

- lietišķās etiķetes un komunikācijas prasmes

- mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- komandas vadības prasmes

- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un vēlams krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

Amata mērķis: nodrošināt efektīvu nodaļas darba organizāciju, vadību un pārraudzību atbilstoši nodaļas reglamentā noteiktajai kompetencei, t.sk. nodrošināt nodaļas kompetencē esošo Kvalitātes vadības sistēmas procesu pārvaldību, aktīvo nodarbinātības pasākumu un preventīvo bezdarba samazināšanas pasākumu un pakalpojumu attīstību.

Galvenie amata pienākumi:

plānot, nodrošināt un uzraudzīt nodaļas darbību pasākumu un pakalpojumu nodrošināšanā, kā arī pakalpojumu efektivitātes un kvalitātes uzlabošanai, metodiskās bāzes pilnveidošanai; definēt nodaļas darbības mērķus, noteikt darbinieku pienākumu sadali, tiesības un atbildību, kā arī nodrošināt nodaļas kvalitatīvu iekšējās vadības un kontroles sistēmas darbību; piedalīties atbilstoši nodaļas kompetencei finanšu plūsmas plānošanā un īstenošanā, saskaņā ar ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem; plānot, organizēt un piedalīties pasākumu un pakalpojumu pasākumu īstenotāju izvēles procesā, kā arī iepirkumu organizēšanā; iepazīt un analizēt ES valstu un citu valstu nodarbinātības dienesta pakalpojumus, izmantot informāciju Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu attīstībā un pilnveidē, nodaļas kompetences ietvaros pārstāvēt Nodarbinātības valsts aģentūru komunikācijā ar valsts, pašvaldību iestādēm, privātiem uzņēmumiem, nevalstiskām organizācijām, sabiedrību un medijiem atbilstoši amata kompetencē esošajiem jautājumiem

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1000,00 EUR, 2. kategorija: 1149,00 EUR, 3. kategorija: 1313,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_nodaļas_vadītājs". Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/76.AKK7

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Personāla departamenta Personāla uzskaites nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- izpratne par diplomātisko un konsulāro dienestu

- pieredze darbā ar datubāzēm

- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- gatavot rīkojumus par atvaļinājumu piešķiršanu ministrijas centrālā aparāta un diplomātisko pārstāvniecību darbiniekiem

- gatavot rīkojuma projektus par piemaksām, dodoties atvaļinājumos ministrijas centrālā aparāta un diplomātisko pārstāvniecību darbiniekiem

- veikt Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras informēšanu par diplomātu laulātajiem to pensijas apdrošināšanas veikšanai

- koordinēt diplomātisko pārstāvniecību darbinieku garantētās veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanu Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomiskās zonas dalībvalstīs un Šveicē

- regulāri aktualizēt un uzturēt Ārlietu ministrijas personāla uzskaites datubāzi

- sagatavot atzinumu projektus par savā kompetencē esošajiem jautājumiem

Darbinieka amatam noteikta: 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.


OP 2017/76.AKK8

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)

- pieredze juridisku jautājumu risināšanā

- vēlama pieredze iepirkumu jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā

- sadarbības, kontroles un komunikācijas prasmes

- izpratne par finanšu plānošanu

- vēlamas svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru (lietotāja līmenī), darbam nepieciešamo tehnisko līdzekļu darbības principu un to lietošanas pārzināšana

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt procesa "Nodarbināto personu reģionālās mobilitātes veicināšana" un "Atbalsts reģionālajai mobilitātei aktīvo nodarbinātības pasākumu ietvaros" īstenošanas izpildi. Organizēt pasākumu īstenošanu, atbilstoši noteiktajiem rezultatīvajiem rādītājiem un plānotajam finansējumam. Nodrošināt pasākumu attīstību un pilnveidi. Nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras filiāļu metodisko vadību pasākumu īstenošanā. Izvērtēt pasākumu īstenošanas rezultātus. Organizēt un koordinēt pasākumu īstenošanai nepieciešamos iepirkumus, piedalīties iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts". Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/76.AKK9

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam'' vecākā/-ās eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto profesionālo kvalifikācijas pakāpi)

- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz viens gads

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- spēja strādāt pastāvīgi, identificēt problēmas, novērtēt riskus, piedāvāt risinājumus

- datorprasmes (MS Office lietotāja līmenī), prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam" īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem.

Galvenie amata pienākumi: sagatavot amata kompetences ietvaros projekta īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos jautājumos. Nodrošināt projekta un tā aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu organizēšanu, t. sk. izstrādāt iepirkuma dokumentāciju.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIDM_vecākais_eksperts". Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/76.AKR1

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku 2017.gada 11.aprīlī ir iecelta ANNA ŅEHOROŠKOVA.


OP 2017/76.AKR2

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017. gada 17. februārī Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 37 (5864), izsludinātais konkurss uz filiāles vadītāja vietnieka (ierēdņa) amatu Rīgas reģionālajā filiālē ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/76.AKR3

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 3.aprīlī Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas ekspertes amatā ir iecelta EVITA BRŪNA.


OP 2017/76.AKR4

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 3.aprīlī Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperta amatā ir iecelts ALDIS POMMERS.


OP 2017/76.AKR5

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 3.aprīlī Nodarbinātības valsts aģentūras Daugavpils filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta JŪLIJA KLEMENTJEVA.


OP 2017/76.AKR6

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 3.aprīlī Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra nodarbinātības aģenta amatā ir iecelts ANDRIS SENKANS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)