Laidiens: 12.04.2017., Nr. 75

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/75.AKK1

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats: Sociālās statistikas departamenta Darba samaksas statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- veikt darbaspēka izmaksu un to komponenšu rādītāju apkopošanu, kvalitātes kontroli, aprēķinus un analīzi saskaņā ar noteikto metodoloģiju

- veikt darbaspēka izmaksu un to komponenšu rādītāju izplatīšanu

- konsultēt datu lietotājus par savā kompetencē esošajiem rādītājiem

- sagatavot Darbaspēka izmaksu apsekojuma par 2016. gadu datubāzi nosūtīšanai Eurostat

- sagatavot Darbaspēka izmaksu apsekojuma par 2016. gadu kvalitātes ziņojumu

- veikt citus darbus Oficiālās statistikas programmas izpildei darba samaksa statistikas jomā

- piedalīties starptautisko projektu izstrādē un vadīšanā daļas kompetencē esošo uzdevumu ietvaros

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai statistikā

- vēlama pieredze statistiskās informācijas apkopošanā, apstrādē un analīzē

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Access, Excel)

Mēs piedāvājam:

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/75.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļā:

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, nodrošina ES fondu līdzekļu finanšu investīciju mērķu un prognožu izpildes, kā arī fizisko uzraudzības rādītāju izpildes uzraudzību, kā arī veic citus ar ES fondu uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzību saistītus pienākumus.

1) Vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļā

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu, finanšu vai ekonomikas jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu laikā

- vēlama pieredze darbā ar ES fondiem saistītā jomā

- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot normatīvo aktu lasīšanā, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- labas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- zināšanas par ES fondiem un to darbības specifiku

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

1) uzraudzīt un izvērtēt Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto specifisko atbalsta mērķu atbilstību normatīvajiem aktiem un Eiropas Komisijas izstrādātajām vadlīnijām;

2) veikt Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto pasākumu, specifisko atbalsta mērķu uzņēmējdarbības un inovāciju jomā īstenošanas uzraudzību;

3) strādāt ar liela apjoma datu failiem, veikt kvalitatīvu informācijas analīzi.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

2) Vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļā

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu, finanšu vai ekonomikas jomā

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās darbības principiem

- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās lietot normatīvo aktu lasīšanā, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- labas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- zināšanas par ES fondiem un to darbības specifiku

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

1) uzraudzīt un izvērtēt Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto specifisko atbalsta mērķu atbilstību normatīvajiem aktiem un Eiropas Komisijas izstrādātajām vadlīnijām;

2) veikt Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto pasākumu, specifisko atbalsta mērķu uzņēmējdarbības un inovāciju jomā īstenošanas uzraudzību;

3) gatavot prezentācijas un informācijas pārskatus.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" II C līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2017/75.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Olaines Mehānikas un tehnoloģijas koledžas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds (vēlams maģistra grāds dabaszinātnēs, inženierzinātnēs vai vadībzinātnē), doktora grāds amatam atbilstošās jomās tiks uzskatīts par priekšrocību

- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi), priekšrocība pieredzei nozarē

- pieredze pedagoģiskā darbā (vismaz pieci gadi)

- pieredze personāla vadīšanā

- pieredze sadarbībā ar sociālajiem partneriem un nozares darba devējiem

- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā

- izpratne par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties sarunvalodā, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei

- vēlamas otras svešvalodas zināšanas (vācu, krievu valoda), kas ļautu izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei

- vadības prasmes

- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus

- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva

- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), savu stratēģisko redzējumu par Olaines Mehānikas un tehnoloģijas koledžas un nozares attīstību (teksta apjoms līdz 4 lapām), augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas pa pastu vai iesniedzot Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050), vai nosūtot uz e-pastu: konkursi@izm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67047892.


OP 2017/75.AKK4

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātē:

- uz vienu lektora amata vietu - ekonomika, ekonometrija

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - vadībzinātne, sabiedrības vadība

- uz vienu pētnieka amata vietu - ekonomika, grāmatvedības un uzskaites teorija

- uz vienu pētnieka amata vietu - ekonomika, Latvijas tautsaimniecība

- uz vienu pētnieka amata vietām - ekonomika, finanses un kredīts

- uz vienu pētnieka amata vietu - vadībzinātne, uzņēmējdarbības vadība

- uz divām zinātniskā asistenta amata vietām - vadībzinātne, sabiedrības vadība

- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - ekonomika, reģionālā ekonomika

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā - http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 12. maijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2017/75.AKK5

AS "Attīstības finanšu institūcija Altum" (ALTUM), reģistrācijas Nr. 50103744891, ir valsts dibināta akciju sabiedrība, kas piedāvā visaptverošu finanšu instrumentu klāstu dažādām vajadzībām visās uzņēmuma attīstības stadijās. ALTUM sniedz finanšu risinājumus biznesa uzsākšanai un esošā biznesa attīstīšanai, garantijas jaunu eksporta tirgu apguvei, riska kapitāla ieguldījumus, kā arī piedāvā valsts atbalsta finanšu instrumentus lauksaimniekiem.

Tiek izsludināts konkurss uz akciju sabiedrības "Attīstības finanšu institūcija Altum" valdes locekļa/-es amatu

Lai pretendētu uz šo amatu, jums nepieciešamas šādas profesionālās zināšanas un prasmes:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs, finanšu vai biznesa vadībā

- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze vidējas, lielas vai īpaši lielas komercsabiedrības, organizācijas vai iestādes vadošā amatā; pieredze kredītiestādes vai finanšu institūcijas vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un pieredze finanšu resursu pārvaldīšanā un administrēšanā

- zināšanas un pieredze par valsts atbalsta programmu finanšu instrumentu izstrādi un ieviešanu, risku vadību, risku analīzi un risku izvērtēšanu, organizācijas saimnieciskās darbības jautājumiem

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un valsts deleģēto uzdevumu īstenošanu

- valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē

- labas svešvalodu zināšanas (angļu un, vēlams, krievu valoda)

- stratēģiska domāšana

- vadības prasmes, prasme plānot un organizēt kapitālsabiedrības darbu, vadīt un motivēt darbiniekus, koordinējot kolektīva darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā un piemērojot savā darbā racionālas darba organizācijas principus

- labas saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī labas prezentēšanas spējas

- nevainojama reputācija

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- atbilstība Attīstības finanšu institūcijas likuma 7. panta prasībām

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt akciju sabiedrībai "Attīstības finanšu institūcijas Altum" (Doma laukums 4, Rīga, LV-1050, e-pasta adrese: personals@altum.lv) ar norādi "Valdes locekļa amata konkursam" šādus dokumentus līdz 2017. gada 28. aprīlim (reģistrēts Altum):

- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju par pieredzi kolektīva vadīšanā un atbilstību valdes locekļa amatam)

- Curriculum Vitae (CV)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas

- apliecinājumu saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas un Attīstības finanšu institūcijas likuma 7. panta prasībām

Kandidātu atbilstību akciju sabiedrības "Attīstības finanšu institūcija Altum" valdes locekļa amatam vērtēs Nominācijas komiteja saskaņā ar kandidāta atbilstības kritērijiem.

Papildu informācija: e-pasta adrese: personals@altum.lv; tālr. 67774021.


OP 2017/75.AKK6

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Projektu nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes juriskonsulta/-es amatu uz noteiktu laiku (līdz 2022. gada 31. decembrim)

LIAA meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs sniegt juridisko atbalstu Tehnoloģiju departamenta īstenotā Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta "Tehnoloģiju pārneses programma" (turpmāk - Projekts) īstenošanai.

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot līgumu un vienošanās par atbalsta piešķiršanu un Projekta ietvaros nepieciešamo lēmumu standartformas

- veikt Projekta ietvaros sagatavoto lēmumu un citu dokumentu tiesiskuma papildpārbaudi (to atbilstību normatīvajiem aktiem)

- konsultēt LIAA Tehnoloģiju departamenta darbiniekus ar Projekta īstenošanu saistītajos juridiskajos jautājumos

- izvērtēt LIAA Tehnoloģiju departamenta darbinieku Projekta īstenošanai sagatavoto iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem

- izvērtēt un sniegt atzinumus par atbalsta saņēmēju veikto iepirkumu atbilstību publiskos iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasībām

- sagatavot nepieciešamos dokumentus tiesvedību procesos, tai skaitā prasības pieteikumus, paskaidrojumus, apelācijas un kasācijas sūdzības, izpildu dokumentus u. c. dokumentus Projekta ietvaros

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- amata pienākumu izpildei atbilstoša profesionālā pieredze (ilgāka par diviem gadiem)

- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvo procesu

- izpratne par ES tiesību sistēmu

- zināšanas par publisko iepirkumu regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem

- izpratne par ES struktūrfondu administrēšanas sistēmu un procesu

- zināšanas par intelektuālā īpašuma aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

- prasme izvērtēt prioritātes, plānot un organizēt darbu izpildi noteiktā termiņā

- komunikabilitāte, precizitāte, augsta atbildības izjūta un spēja strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "JD PNN valsts pārvaldes juriskonsults".

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/75.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkurss uz Sabiedrisko attiecību daļas sabiedrisko attiecību speciālista (darbinieka) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/75.AKR2

Datu valsts inspekcija paziņo, ka konkurss uz Juridiskās nodaļas vakanto jurista amatu noslēgts bez rezultāta.


OP 2017/75.AKR3

Datu valsts inspekcija paziņo, ka Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas juristes amatā uz nenoteiktu laiku 2017.gada 11.aprīlī konkursa kārtībā iecelta ILONA TUKMANE-OSIPOVA.


OP 2017/75.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Programmu vadības un uzraudzības departamenta Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākā referenta amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)