Laidiens: 12.04.2017., Nr. 75
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/75.AKK1
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats: Sociālās statistikas departamenta Darba samaksas
statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- veikt darbaspēka izmaksu un to komponenšu rādītāju apkopošanu, kvalitātes
kontroli, aprēķinus un analīzi saskaņā ar noteikto metodoloģiju
- veikt darbaspēka izmaksu un to komponenšu rādītāju izplatīšanu
- konsultēt datu lietotājus par savā kompetencē esošajiem rādītājiem
- sagatavot Darbaspēka izmaksu apsekojuma par 2016. gadu datubāzi
nosūtīšanai Eurostat
- sagatavot Darbaspēka izmaksu apsekojuma par 2016. gadu kvalitātes
ziņojumu
- veikt citus darbus Oficiālās statistikas programmas izpildei darba samaksa
statistikas jomā
- piedalīties starptautisko projektu izstrādē un vadīšanā daļas kompetencē
esošo uzdevumu ietvaros
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
statistikā
- vēlama pieredze statistiskās informācijas apkopošanā, apstrādē un analīzē
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Access,
Excel)
Mēs piedāvājam:
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī
(9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/75.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz
amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem Eiropas Savienības fondu
uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļā:
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, nodrošina
ES fondu līdzekļu finanšu investīciju mērķu un prognožu izpildes, kā arī
fizisko uzraudzības rādītāju izpildes uzraudzību, kā arī veic citus ar ES fondu
uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzību saistītus pienākumus.
1) Vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku Eiropas Savienības fondu
uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļā
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu,
finanšu vai ekonomikas jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā trīs gadi
pēdējo 5 gadu laikā
- vēlama pieredze darbā ar ES fondiem saistītā jomā
- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot normatīvo aktu
lasīšanā, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar citu valstu
pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski
- labas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- zināšanas par ES fondiem un to darbības specifiku
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim:
1) uzraudzīt un izvērtēt Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto specifisko
atbalsta mērķu atbilstību normatīvajiem aktiem un Eiropas Komisijas
izstrādātajām vadlīnijām;
2) veikt Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto pasākumu, specifisko
atbalsta mērķu uzņēmējdarbības un inovāciju jomā īstenošanas uzraudzību;
3) strādāt ar liela apjoma datu failiem, veikt kvalitatīvu informācijas
analīzi.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi
Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.
Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
2) Vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku Eiropas Savienības fondu
uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļā
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu,
finanšu vai ekonomikas jomā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu pēdējo 5 gadu laikā,
izpratne par tās darbības principiem
- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās lietot normatīvo aktu lasīšanā,
spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar citu valstu pārstāvjiem
gan mutiski, gan rakstiski
- labas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- zināšanas par ES fondiem un to darbības specifiku
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim:
1) uzraudzīt un izvērtēt Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto
specifisko atbalsta mērķu atbilstību normatīvajiem aktiem un Eiropas Komisijas
izstrādātajām vadlīnijām;
2) veikt Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansēto pasākumu, specifisko
atbalsta mērķu uzņēmējdarbības un inovāciju jomā īstenošanas uzraudzību;
3) gatavot prezentācijas un informācijas pārskatus.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" II C līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi
Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2017/75.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Olaines
Mehānikas un tehnoloģijas koledžas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds (vēlams maģistra grāds dabaszinātnēs, inženierzinātnēs vai vadībzinātnē),
doktora grāds amatam atbilstošās jomās tiks uzskatīts par priekšrocību
- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi), priekšrocība pieredzei nozarē
- pieredze pedagoģiskā darbā (vismaz pieci gadi)
- pieredze personāla vadīšanā
- pieredze sadarbībā ar sociālajiem partneriem un nozares darba devējiem
- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai
skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā
- izpratne par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties sarunvalodā, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- vēlamas otras svešvalodas zināšanas (vācu, krievu valoda), kas ļautu
izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- vadības prasmes
- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus
- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva
- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
nosūtot pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), savu stratēģisko redzējumu par Olaines
Mehānikas un tehnoloģijas koledžas un nozares attīstību (teksta apjoms līdz 4
lapām), augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas pa pastu vai iesniedzot Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļā (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050), vai
nosūtot uz e-pastu: konkursi@izm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67047892.
OP 2017/75.AKK4
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātē:
- uz vienu lektora amata vietu - ekonomika, ekonometrija
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - vadībzinātne, sabiedrības vadība
- uz vienu pētnieka amata vietu - ekonomika, grāmatvedības un uzskaites
teorija
- uz vienu pētnieka amata vietu - ekonomika, Latvijas tautsaimniecība
- uz vienu pētnieka amata vietām - ekonomika, finanses un kredīts
- uz vienu pētnieka amata vietu - vadībzinātne, uzņēmējdarbības vadība
- uz divām zinātniskā asistenta amata vietām - vadībzinātne, sabiedrības
vadība
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - ekonomika, reģionālā
ekonomika
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā - http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 12. maijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2017/75.AKK5
AS "Attīstības finanšu institūcija Altum" (ALTUM),
reģistrācijas Nr. 50103744891, ir valsts dibināta akciju sabiedrība, kas
piedāvā visaptverošu finanšu instrumentu klāstu dažādām vajadzībām visās
uzņēmuma attīstības stadijās. ALTUM sniedz finanšu risinājumus biznesa
uzsākšanai un esošā biznesa attīstīšanai, garantijas jaunu eksporta tirgu
apguvei, riska kapitāla ieguldījumus, kā arī piedāvā valsts atbalsta finanšu
instrumentus lauksaimniekiem.
Tiek izsludināts konkurss uz akciju sabiedrības "Attīstības finanšu
institūcija Altum" valdes locekļa/-es amatu
Lai pretendētu uz šo amatu, jums nepieciešamas šādas profesionālās zināšanas
un prasmes:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, tiesību zinātnēs, finanšu vai biznesa vadībā
- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze vidējas, lielas vai īpaši lielas
komercsabiedrības, organizācijas vai iestādes vadošā amatā; pieredze
kredītiestādes vai finanšu institūcijas vadībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un pieredze finanšu resursu pārvaldīšanā un administrēšanā
- zināšanas un pieredze par valsts atbalsta programmu finanšu instrumentu
izstrādi un ieviešanu, risku vadību, risku analīzi un risku izvērtēšanu,
organizācijas saimnieciskās darbības jautājumiem
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un valsts deleģēto
uzdevumu īstenošanu
- valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē
- labas svešvalodu zināšanas (angļu un, vēlams, krievu
valoda)
- stratēģiska domāšana
- vadības prasmes, prasme plānot un organizēt kapitālsabiedrības darbu,
vadīt un motivēt darbiniekus, koordinējot kolektīva darbu svarīgu un atbildīgu
uzdevumu risināšanā un piemērojot savā darbā racionālas darba organizācijas
principus
- labas saskarsmes un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī
labas prezentēšanas spējas
- nevainojama reputācija
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
- atbilstība Attīstības finanšu institūcijas likuma 7. panta prasībām
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt akciju sabiedrībai
"Attīstības finanšu institūcijas Altum" (Doma laukums 4, Rīga,
LV-1050, e-pasta adrese: personals@altum.lv) ar norādi "Valdes locekļa
amata konkursam" šādus dokumentus līdz 2017. gada 28. aprīlim
(reģistrēts Altum):
- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju par pieredzi kolektīva vadīšanā
un atbilstību valdes locekļa amatam)
- Curriculum Vitae (CV)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas
- apliecinājumu saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas un
Attīstības finanšu institūcijas likuma 7. panta prasībām
Kandidātu atbilstību akciju sabiedrības "Attīstības finanšu institūcija
Altum" valdes locekļa amatam vērtēs Nominācijas komiteja saskaņā ar
kandidāta atbilstības kritērijiem.
Papildu informācija: e-pasta adrese: personals@altum.lv; tālr. 67774021.
OP 2017/75.AKK6
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Projektu
nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes juriskonsulta/-es amatu uz noteiktu
laiku (līdz 2022. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs sniegt juridisko atbalstu
Tehnoloģiju departamenta īstenotā Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta
"Tehnoloģiju pārneses programma" (turpmāk - Projekts) īstenošanai.
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot līgumu un vienošanās par atbalsta piešķiršanu un Projekta
ietvaros nepieciešamo lēmumu standartformas
- veikt Projekta ietvaros sagatavoto lēmumu un citu dokumentu tiesiskuma
papildpārbaudi (to atbilstību normatīvajiem aktiem)
- konsultēt LIAA Tehnoloģiju departamenta darbiniekus ar Projekta īstenošanu
saistītajos juridiskajos jautājumos
- izvērtēt LIAA Tehnoloģiju departamenta darbinieku Projekta īstenošanai
sagatavoto iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību ārējiem un iekšējiem
normatīvajiem aktiem
- izvērtēt un sniegt atzinumus par atbalsta saņēmēju veikto iepirkumu
atbilstību publiskos iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasībām
- sagatavot nepieciešamos dokumentus tiesvedību procesos, tai skaitā
prasības pieteikumus, paskaidrojumus, apelācijas un kasācijas sūdzības, izpildu
dokumentus u. c. dokumentus Projekta ietvaros
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- amata pienākumu izpildei atbilstoša profesionālā pieredze (ilgāka par
diviem gadiem)
- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvo procesu
- izpratne par ES tiesību sistēmu
- zināšanas par publisko iepirkumu regulējošajiem normatīvajiem aktiem
- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem
- izpratne par ES struktūrfondu administrēšanas sistēmu un procesu
- zināšanas par intelektuālā īpašuma aizsardzību regulējošajiem
normatīvajiem aktiem
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)
- prasme izvērtēt prioritātes, plānot un organizēt darbu izpildi noteiktā
termiņā
- komunikabilitāte, precizitāte, augsta atbildības izjūta un spēja strādāt
komandā
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija:
1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto) un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa
pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtīt
uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"JD PNN valsts pārvaldes juriskonsults".
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/75.AKR1
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkurss uz Sabiedrisko
attiecību daļas sabiedrisko attiecību speciālista (darbinieka) amatu ir
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/75.AKR2
Datu valsts inspekcija paziņo, ka konkurss uz Juridiskās
nodaļas vakanto jurista amatu noslēgts bez rezultāta.
OP 2017/75.AKR3
Datu valsts inspekcija paziņo, ka Datu valsts inspekcijas
Juridiskās nodaļas juristes amatā uz nenoteiktu laiku 2017.gada 11.aprīlī
konkursa kārtībā iecelta ILONA TUKMANE-OSIPOVA.
OP 2017/75.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Programmu vadības un uzraudzības
departamenta Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākā referenta amatu uz
noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.