Laidiens: 11.04.2017., Nr. 74

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/74.AKK1

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - vecākais/-ā grāmatvedis/-e Finanšu nodaļā (vakance uz noteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- veikt kreditoru uzskaiti, avansa norēķinu, krājumu un nekustamā īpašuma nodokļa uzskaiti

- sagatavot Centrālās statistikas pārvaldes atskaites

- piedalīties gada pārskata sagatavošanā un budžeta plānošanā

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība ekonomikā vai vadības zinībās

- labas teorētiskās un praktiskās grāmatvedības zināšanas

- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, analītiska domāšana, labas komunikācijas prasmes

- pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldes iestādē vai pašvaldībā, pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "RVS Horizon" tiks uzskatītas par priekšrocību

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 835 EUR līdz 1190 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - līdz 2017. gada 24. aprīlim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/74.AKK2

Amata konkursa atsaukums

Studiju un zinātnes administrācija atceļ oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017.gada 17.martā izsludināto konkursu uz Juridiskās daļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku).


OP 2017/74.AKK3

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta datortīkla administratora/-es amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.6. saimē, II līmenī, 8. mēnešalgu grupā

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- nodrošināt Iepirkumu uzraudzības biroja datortehnikas, informācijas sistēmu un datortīkla resursu lietošanu, kā arī atbalstīt to lietotājus

- administrēt Publikāciju vadības sistēmas lietotājus - apstiprināt, bloķēt, dzēst saskaņā ar pasūtītāju iesniegtajiem iesniegumiem

- izstrādāt, pilnveidot un ieviest dažādas Iepirkumu uzraudzības biroja instrukcijas, standarta veidlapas un metodiskos materiālus

Prasības pretendentiem:

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā

- spēja uzstādīt un konfigurēt MS Windows 7/8.1/10, MS Office 2010/2013/2016

- vēlamas labas prasmes strādāt ar datoru Linux vidē

- zināšanas par datortīkla uzbūves principiem, to drošību

- zināšanas par datubāzēm un WEB tehnoloģijām

- teicama latviešu valodas prasme

- vēlamas angļu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim

- orientācija uz klientu, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti

- darba pieredze saistībā ar datortīkla izveidi, tā darbības un drošības uzturēšanu, lietotāju atbalstu tiks uzskatīta par priekšrocību

- MikroTik Certified Network Associate sertifikāts tiks uzskatīts par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 700 līdz 900 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērotās kategorijas)

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 21. aprīlim, adrese: Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702.


OP 2017/74.AKK4

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Infekcijas slimību riska analīzes un profilakses departamenta Infekcijas slimību uzraudzības un imunizācijas nodaļas epidemiologs/-e uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt informācijas apriti par vakcīnu un šļirču piegādi vakcinācijas iestādēm Slimību profilakses un kontroles centra deleģējuma ietvaros

- sagatavot kopējo vakcīnu pasūtījumu zāļu lieltirgotavām

- izmantot praksē vakcīnu pasūtījuma un imunizācijas datu uzskaites sistēmu

- piedalīties imunizācijas datu analīzē, imunizācijas mērķu īstenošanas pārraudzībā

- plānot kopējo nepieciešamo vakcīnu daudzumu vakcinācijas kalendāra izpildei, ņemot vērā demogrāfiskos datus un vakcīnu patēriņu

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības jomā ne mazāk kā divi gadi

- darba pieredze epidemioloģiskās uzraudzības vai vakcinācijas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju, sagatavot to ziņojuma, prezentācijas veidā

- labas komunikācijas prasmes, spēja publiski uzstāties un sniegt prezentācijas

- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- prasme efektīvi lietot jaunākās darba organizācijas formas un informācijas tehnoloģijas

- augstākā līmeņa 1. pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis

- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem

- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no 756,00 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amata konkursa kandidātiem līdz 2017. gada 24. aprīlim jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Epidemiologa amata vakance" šādi dokumenti:

- profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

Uzziņas pa tālruni 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.


OP 2017/74.AKK5

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Izglītības infrastruktūras projektu departamenta Projektu vadības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (darbinieka) amatu (uz noteiktu laiku līdz projektu īstenošanas termiņa beigām, t. i., līdz 2019. gada 31. jūlijam)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt ar Eiropas Savienības fondu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.1.3. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt modernizēto profesionālās izglītības iestāžu skaitu" saistīto projektu (turpmāk - projekti) iepirkumu dokumentāciju un veikt iepirkumu procedūras atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sastādīt projektu iepirkumu plānus

- kontrolēt projektu ietvaros noslēgto iepirkuma līgumu paredzēto saistību izpildi

- sniegt atbalstu izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudē

- nodrošināt iepirkumu līgumu grozījumu izskatīšanu

- nepieciešamības gadījumā pārstāvēt projektu Finansējuma saņēmējus Iepirkumu uzraudzības biroja iesniegumu izskatīšanas komisijās un citās iestādēs

- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu vadībā un uzraudzībā iesaistīto iestāžu organizētajās pārbaudēs projektu īstenošanas vietās

- sniegt juridisku atbalstu departamenta ierēdņiem un darbiniekiem, kā arī Finansējuma saņēmējiem projektu īstenošanas jautājumos

- piedalīties tikšanās ar projektos iesaistītajām pusēm

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz trīs gadu darba pieredze publisko iepirkumu jomā (iepirkumu dokumentācijas izstrādē, iepirkumu veikšanā vai to dokumentācijas izvērtēšanā)

- pieredze darbā valsts pārvaldē attiecīgajā jomā

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- vēlama darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērošanu

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- pārzināt un prast lietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- teicama komunikācijas prasme

- teicama prasme sniegt prezentācijas

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 32. saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2017/74.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Klientu apkalpošanas centra komandai KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU/-I

Tavi darba pienākumi būs profesionāla un operatīva klientu informēšana un konsultēšana par Eiropas Savienības fondu finansējuma atbalsta pieejamību un saņemšanas iespējām, kā arī dalība informatīvo kampaņu par aģentūras pakalpojumiem un sabiedrības informētību organizēšanā.

Tev būs nepieciešama spēja orientēties Eiropas Savienības fondu vadības sistēmā, pozitīva attieksme pret klientiem un spēja izprast klientu vajadzības, teicamas komunikācijas, sadarbības un publiskas uzstāšanās prasmes, nosvērtība, precizitāte, augsta atbildības izjūta, spēja, vēlme mācīties un spēja apstrādāt lielu informācijas apjomu.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1142 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze klientu apkalpošanā (pieredze klientu apkalpošanā līdzīgā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā un projektu vadības ciklu

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes (MS Office, internets), pieredze darbā ar informācijas sistēmām un biroja tehniku

- labas prezentācijas prasmes plašai auditorijai

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Klientu apkalpošanas speciālists".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/74.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Vides un energoefektivitātes departamenta DIREKTORU/-I (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu vadību, departamenta kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda finansēto energoefektivitātes un vides nozares projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1844 euro līdz 2105 euro), sociālo nodrošinājumu.

MĒS SAGAIDĀM, KA JUMS IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra grāds (vadības, ekonomikas vai sociālajās zinātnēs)

- pieredze vadošā amatā (ilgāka par četriem gadiem)

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu vadībā vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā un kontrolē

- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par energoefektivitātes jomu un vides nozari

- izpratne par būvniecības jautājumiem

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- zināšanas finanšu vadības un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas par projektu vadību un projektu vadības ciklu

- zināšanas par publisko pārvaldi

- zināšanas par cilvēkresursu vadību un lēmumu pieņemšanas procesu

- labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem

- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja uzņemties atbildību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība

Ja jūs ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vides un energoefektivitātes departamenta direktors".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/74.AKK8

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka amatu - Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas INFORMĀCIJAS VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- profesionālā vidējā izglītība (pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas MS Windows un Linux serveru pārvaldībā (praktiska pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas MS Windows serveru un Active Directory administrēšanā

- zināšanas un prasmes darbā ar datubāzēm (MySQL, MS SQL) un to uzturēšanu

- zināšanas un prasmes kādā no programmēšanas valodām (PHP, HTML, C/C++ JAVASCRIPT WEB)

- prasmes definēt informācijas sistēmu izmaiņu prasības

- izpratne par informācijas sistēmu testēšanu

- labas sadarbības prasmes

- spēja plānot un organizēt darbu, strādāt komandā

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- vēlama vismaz divu gadu profesionālā pieredze informācijas sistēmu administrēšanā, programmēšanā, mājas lapu uzturēšanā

- angļu valodas zināšanas (darbam ar tehnisko dokumentāciju)

Darba pienākumi:

- nodrošināt dienesta informācijas sistēmu administrēšanu

- organizēt aktīvās direktorijas direktoriju servisu uzturēšanu

- veikt dienesta informācijas sistēmu testēšanu, pamatojoties uz izstrādātāju iesniegtajiem nodevumiem

- uzturēt un administrēt dienesta iekštīkla un publisko mājaslapu

- koordinēt dienesta informācijas sistēmu serveru resursu uzturēšanu un rezerves kopēšanas pasākumus

- izstrādāt tehniskās specifikācijas informācijas tehnoloģiju iepirkumiem

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1030 EUR (1. kategorija), 1185 EUR (2. kategorija), 1355 EUR (3. kategorija) (amatam noteikta 19.4. saime "Programmatūras attīstība", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Informācijas vadības speciālists - KONKURSS" un izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.


OP 2017/74.AKK9

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē vai vadībzinātnē)

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas zināšanas (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)

- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, kā arī darba koordinēšanas, komunikācijas un sadarbības prasmes

- vēlamas zināšanas par uzņēmumu darbības un konkurētspējas noteicošajiem faktoriem un administratīvā sloga mazināšanas jautājumiem

- zināšanas finanšu un nodokļu politikas jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās (tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, ziņojumu projektu izstrādē, normatīvo aktu piemērošanā) un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- darbs saistīts ar lielo investīciju projektu vērtēšanu, tai skaitā, sekretariāta funkciju nodrošināšanu, kā arī politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi projektu vērtēšanas un uzņēmējdarbības vides uzlabošanas jomā, mazinot administratīvos šķēršļus un izprotot uzņēmēju vajadzības, bet pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešami tavi priekšlikumi un idejas uzņēmējdarbības sekmēšanai

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi uzņēmējdarbības konkurētspējas politikas veidošanā un lielo investīciju projektu vērtēšanā, kā ari pieredzi sadarbojoties ar sociālajiem partneriem

- atalgojums atbilstoši 12. mēnešalgu grupai

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2017/74.AKK10

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: jaunatnes politikas jautājumu koordinācijas ministrijā nodrošināšana un piedalīšanās to īstenošanā.

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt jaunatnes politikas plānošanas dokumentu projektus, kā arī koordinēt to izpildi, nodrošinot rezultātu analīzi un izvērtējumu

- koordinēt jaunatnes politikas jautājumu apriti ministrijā:

1) izstrādāt ministrijas iekšējo tiesību aktu projektus jaunatnes politikas jomā

2) sniegt atbalstu Latvijas Republikas nacionālo pozīciju un instrukciju projektu izstrādē par Eiropas Savienības institūciju darba kārtībā esošajiem jautājumiem jaunatnes politikas nozarē un atbilstoši kompetencei sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem Latvijas Republikas nacionālo pozīciju un instrukciju projektiem

3) koordinēt ikgadējās Jaunatnes politikas valsts programmas pasākumu īstenošanu

4) nodrošināt informācijas sagatavošanu ministrijas mājas lapai par aktuālajiem jaunatnes politikas jautājumiem

5) sniegt atbalstu citiem ministrijas nozares departamentiem un padotības iestādēm ar jaunatnes politikas jautājumu apriti saistītos jautājumos

- organizēt biedrību, kas ierakstāmas jaunatnes organizāciju sarakstā, iesniegumu vērtēšanas komisijas darbību, tai skaitā jaunatnes organizāciju saraksta uzturēšanu un tajā iekļaujamo ziņu publicēšanu ministrijas tīmekļa vietnē

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši savai kompetencei

- piedalīties un nodrošināt atbalstu informācijas un publicitātes pasākumu īstenošanā jaunatnes politikas nozarē

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz viens gads)

- pieredze jaunatnes jomā (vismaz viens gads)

- zināšanas un izpratne par attīstības plānošanas dokumentu analīzi un izstrādi

- izpratne par jaunatnes politikas jomu un tās prioritātēm

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski

- angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē

- teicamas sadarbības prasmes

- spēja strādāt vienlaicīgi ar vairākiem liela apjoma informācijas avotiem un spēja noteikt uzdoto darbu prioritātes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu 870-950 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī)

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta pieredze jaunatnes jomā, norādot darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050)

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "PIAD vecākais referents/jaunatne"

Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:

1) kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana

2) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67047892.


OP 2017/74.AKK11

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta jurists/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē un piešķirta profesionālā kvalifikācija - jurists

- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē 2 gadi

- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu, Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas

- labas lietvedības zināšanas

- vēlamas 2 svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt Inspekcijas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu. Sagatavot Inspekcijas administratīvo aktu projektus par Inspekcijas izdotajiem administratīvajiem aktiem, veikto faktisko rīcību, kā arī procesuālo lēmumu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami Inspekcijas darbības nodrošināšanai

- pārbaudīt Inspekcijas ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus

- inspekcijas vadītāja uzdevumā pārstāvēt Inspekcijas intereses tiesās, valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Inspekcijas darbiniekiem par Inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Jurists Juridiskajā departamentā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.


OP 2017/74.AKK12

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zvejas kontroles departamenta Iekšējo ūdeņu kontroles daļas vecākais/-ā inspektors/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē vai dabas zinātnēs

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē vai vides aizsardzības jomā. Profesionālā pieredze vides aizsardzības jomā tiek uzskatīts par priekšrocību

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- laba fiziskā sagatavotība

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

Galvenie darba pienākumi:

- veikt uzraudzības kontroles zivju resursu aizsardzības jomā

- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā

- kontrolēt Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību ievērošanu zivju resursu aizsardzības jomā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu 570,00 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, ar norādi "Amata konkursam - Iekšējo ūdeņu kontroles daļas vecākais inspektors" vai iesniegt personīgi Valsts vides dienesta Lietvedības daļā (1. stāvā), vai sūtīt skenētā veidā uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālr. 67084203, fakss 67807932.


OP 2017/74.AKK13

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākais/-ā inspektors/-e (divas amata vietas - viena uz nenoteiktu laiku, otra - uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība fizikā, ķīmijā, bioloģijā vai citās eksakto zinātņu jomās, medicīnas fizikā, medicīnā

- pieredze darbā ar jonizējošo starojumu, apgūti kursi radiācijas fizikā, radiācijas ķīmijā, radiobioloģijā vai medicīnas fizikā vai iegūta pēcdiploma apmācība radiācijas drošībā, kā arī atbilstošā pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru

- izpratne par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu procesu, kā arī dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības radiācijas drošības un kodoldrošības normatīvajiem aktiem tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt inspekcijas pārbaudes vietās, kur notiek darbības ar jonizējošā starojuma avotiem Latvijas teritorijā

- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus par pārbaudes rezultātiem

- piedalīties valsts teritorijā vai uz valsts robežas atklāta nezināma jonizējošā starojuma avota identifikācijā (veicot mērījumus), izbraucot uz notikuma vietu

Piedāvājam:

- atalgojumu no 554 līdz 750 euro pirms nodokļu nomaksas

- veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un profesionālo izaugsmi, lai varētu pārstāvēt Latviju starptautiskās darba sanāksmēs

- iespēju papildināt ar radiācijas drošību saistītas zināšanas un prasmes Latvijā vai ārvalstīs rīkotos kursos

- iespēju piedalīties ar radiācijas drošību saistītos projektos

- darbu komandā kopā ar profesionāliem un atsaucīgiem darba kolēģiem

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - RDC vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203.


OP 2017/74.AKK14

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākais/-ā inspektors/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem

- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli

- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm Latvijas jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās

- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas Komisijai un Eiropas Zvejas kontroles aģentūrai iestādes kompetencē esošajos jautājumos

- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā vai vides zinātnēs

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme). Amata pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs u. c.

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze jūrniecībā, vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel)

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- labas komunikācijas spējas

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 570 euro pirms nodokļu nomaksas

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203, 67807936.


OP 2017/74.AKK15

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001 eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama izglītība jurista vai ekonomista, vai sociāla pedagoga profesijā)

- vismaz 2 gadu darba pieredze nodarbinātības veicināšanas jomā vai darba pieredze projektā

- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu

- organizatora spējas, iniciatīva, komunikācijas prasmes

- pieredze darbā ar (lietotāja līmenī) un biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001 aktivitāšu īstenošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, apstiprinātajiem rādītājiem un noteiktajiem rezultātiem.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_eksperts". Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/74.AKK16

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" (Nr. 9.1.1.2/15/I/001) juriskonsulta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz viena gada darba pieredze jurista amatā (vēlams līdzvērtīgā amatā valsts pārvaldē)

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- spēja strādāt patstāvīgi, identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus, novērtēt riskus, piedāvāt risinājumus

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientācija uz darba pozitīvu rezultātu

- datorprasmes MS Office lietotāja līmenī un prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" (Nr. 9.1.1.2/15/I/001) īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem. Sagatavot amata kompetences ietvaros projekta īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos jautājumos. Piedalīties projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu organizēšanā, t. sk. gatavot iepirkumu tehniskās specifikācijas u. c. informāciju amata kompetences ietvaros.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_juriskonsults". Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)