Laidiens: 10.04.2017., Nr. 73

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/73.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:

Juriskonsults/-e Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Darbības nodrošinājuma nodaļā

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī nodrošinot ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un attīstību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- darba pieredze publiskā iepirkuma organizēšanas jomā

- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu un lietot teorētiskās zināšanas praksē

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- prasme uzstāties un izteikt viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi un tiesību aktu projektu izvērtēšanu iepirkumu jomā

- piedalīties iepirkuma komisijas darbā par preču piegādi un pakalpojumu saņemšanu ministrijas nodrošināšanai saskaņā ar ministrijas vadības rīkojumiem vai pārstāvēt ministriju centralizētajos iepirkumos par preču un saimniecisko pakalpojumu saņemšanu ministrijas resora ietvaros

- analizēt ar ministrijas valsts iepirkumiem saistīto dokumentāciju

- nodrošināt noslēgto līgumu izpildes kontroli atbilstoši noslēgto līgumu nosacījumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2017/73.AKK2

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (uz ierēdņa prombūtnes laiku) - Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļā vecākā/-ās referenta/-es amata vieta (darba pienākumi saistīti ar instrukciju un nacionālās pozīcijas sagatavošanas koordinēšanu Latvijas pārstāvjiem dalībai Eiropas Savienības institūciju sanāksmēs Zemkopības ministrijas kompetences jomās)

Prasības pretendentam:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība

- labas angļu valodas zināšanas rakstveidā un mutvārdos

- zināšanas par lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienības institūcijās

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē (vēlams starptautiskajās attiecībās vai Eiropas Savienības lietu koordinācijas jautājumos)

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer)

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu, sākot no 835 euro (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv vai pa pastu.

Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālr. uzziņām 67027513.

Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2017/73.AKK3

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Informācijas tehnoloģijas institūts, Modelēšanas un imitācijas katedra

Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozare

- zinātniskais asistents (2 vietas)

Prasības:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģijas nozarē

- zināšanas par sistēmu analīzi, modelēšanu un projektēšanu; papildu zināšanas par loģistikas informācijas tehnoloģijām un IT pārvaldību vai par diskrētu notikumu sistēmu modelēšanu, kā arī par loģistikas informācijas tehnoloģijām un lietišķajām spēlēm

Galvenais amata pienākums: asistēt vadošajiem pētniekiem un mācībspēkiem atbilstošajā pētniecības nozarē.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts (vēlams - publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu) pēdējo 6 gadu laikā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs)

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapā sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.


OP 2017/73.AKK4

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta galvenais/-ā inspektors/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- vēlamas angļu valodas un nepieciešamas labas krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Darba pienākumi:

- sagatavot atbildes uz saņemtajiem iesniegumiem par bāriņtiesu darbu

- analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu

- apkopot bāriņtiesu ikgadējos statistikas pārskatus par darbu un veikt statistikas apkopojuma analīzi

- sagatavot metodiskos ieteikumus un informatīvā satura vēstules bāriņtiesām un citām institūcijām

- sniegt konsultatīvo palīdzību bāriņtiesām aizbildnības, aizgādnības, aizgādības, bērnu un personu ar ierobežotu rīcībspēju tiesību un interešu aizsardzības jautājumos

- veikt nepieciešamos sagatavošanās darbus, lai sekmīgi noritētu pārbaudes bāriņtiesās (savlaicīga rīkojuma sagatavošana, transporta izbraukšanas laika saskaņošana, attiecīgās pašvaldības un bāriņtiesas informēšana par pārbaudi)

- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai

- piedalīties semināru bāriņtiesu priekšsēdētājiem organizēšanā

- piedalīties sēdēs, sapulcēs, darba grupās u. c., kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

- atbilstoši kompetencei veikt vienreizējus inspekcijas priekšnieka vai departamenta direktora norādījumus

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime, II līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 750 līdz 900 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021645.


OP 2017/73.AKK5

Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļa nodrošina personas datu apstrādes reģistrāciju, personas datu aizsardzības speciālistu kvalifikācijas piešķiršanu un reģistrāciju, kredītinformācijas biroju licencēšanu, izvērtē ekspertu, kuri veic kredītinformācijas biroju auditus, atbilstību kredītinformācijas biroju reglamentējošiem tiesību aktiem, kā arī plāno, organizē un veic pirmsreģistrācijas pārbaudes.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- vēlama juridiskā darba pieredze

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.

Datu valsts inspekcijas Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas vecākā eksperta amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III B līmenis (10. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 752 EUR līdz 1287 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas vecākā eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2017/73.AKK6

Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vietām:

- pētnieka vieta humanitārajās zinātnēs, mūzikas un mākslas apakšnozarē, ar specializāciju kultūras socioloģijā un sabiedrības līdzdalības praksēs kultūras un mākslas jomā

- zinātniskā asistenta vieta literatūrzinātnē, literatūras vēstures apakšnozarē, ar specializāciju padomju, diasporas un mūsdienu literatūras izpētē

LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus skatīt LU LFMI mājaslapā (www.lulfmi.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem jāiesniedz iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2012-2017) un perspektīvais pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti iesniedzami līdz š. g. 10. maijam LU LFMI sekretariātā Rīgā, Mūkusalas ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv). Tālr. uzziņām 67229017.


OP 2017/73.AKK7

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām

Filozofijas un socioloģijas institūtā:

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - socioloģija, lietišķā socioloģija

- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - filozofija, filozofijas vēsture

Latvijas vēstures institūtā:

- uz vienu pētnieka amata vietu - vēsture, arheoloģija

Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē:

- uz divām docenta amata vietām - vadībzinātne, izglītības vadība

- uz vienu docenta amata vietu - pedagoģija, vispārīgā pedagoģija

- uz vienu lektora amata vietu - pedagoģija, nozaru pedagoģija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 10. maijam.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālruni 67033990.


OP 2017/73.AKK8

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

- uz vadošā pētnieka amatu Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas Inženieru fakultātes Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pētnieciskajā centrā vadošā pētnieka amatā "Informācijas tehnoloģijas" (apakšnozare - Sistēmu analīzes modelēšana un projektēšana) - 1 vieta

- uz vadošā pētnieka amatu Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas Inženieru fakultātes Ģeotehnoloģiju un ekoindustrijas pētnieciskajā centrā vadošā pētnieka amatā zinātnes nozare "Vides zinātne" (apakšnozare - Vides inženierzinātne) - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.ru.lv sadaļā "Vakances".


OP 2017/73.AKK9

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības departamenta Arhīva daļas arhīvista/-es (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu

Galvenie amata pienākumi: nodrošināt daļā esošo dokumentu saglabāšanu, pieejamību un izmantošanu.

Pretendentam izvirzītās prasības:

- augstākā izglītība humanitārās vai sociālās zinātnēs

- ne mazāk kā viena gada praktiskā darba pieredze arhīvu pārvaldības jomā

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- vēlama svešvalodas prasme sapratnes (lasīšana, klausīšanās) līmenī

- dokumentu un arhīva pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot tos praksē

- labas prasmes darbā ar MS Office programmām

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un lietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 7. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67038614.


OP 2017/73.AKK10

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001 koordinatora /-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (vēlama pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnēs)

- vēlama darba pieredze līdzvērtīgā amatā vismaz viens gads (vēlams valsts pārvaldē)

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- prasmes racionāli organizēt darbu

- prasmes uzturēt informācijas resursus

- datorprasmes (MS Word, Excel) un prasme strādāt ar biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001 personāla iekšējo komunikāciju un dokumentu apriti, organizēt projekta personālam nepieciešamo resursu nodrošinājuma pieprasījuma sagatavošanu un saņemšanas pārraudzību.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_koordinators". Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/73.AKR1

Datu valsts inspekcija paziņo, ka konkurss uz Datu valsts inspekcijas Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vakanto vecākā eksperta ierēdņa amatu un Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas vakanto vecākā eksperta ierēdņa amatu noslēgts bez rezultāta.


OP 2017/73.AKR2

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 6. martā izsludinātais konkurss uz vakanto Resursu kontroles daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/73.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 3.aprīļa iecelta INGA PĀŽE.


OP 2017/73.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 6.aprīļa iecelta GUNITA SAKSE.


OP 2017/73.AKR5

Veselības inspekcija informē, ka 2017.gada 10.martā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Zemgales kontroles nodaļas inspektora veselības aprūpes jomā valsts civildienesta ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku ar darba vietu Jelgavā) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/73.AKR6

Valsts darba inspekcija paziņo, ka konkurss uz Juridiskās nodaļas vadošā juriskonsulta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/73.AKR7

Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Metodiskās vadības un kontroles departamenta projekta "Profesionāla sociālā darba attīstība pašvaldībās" vecākās ekspertes (uz noteiktu laiku) amatā no 2017. gada 27. marta ir iecelta LĪVA VĪKSNE.


OP 2017/73.AKR8

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldes departaments paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Centra sektora inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta MADARA KĀRKLIŅA.


OP 2017/73.AKR9

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldes departaments paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Pārdaugavas sektora inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta ANTRA ROZE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)