Laidiens: 10.04.2017., Nr. 73
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/73.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:
Juriskonsults/-e Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Darbības
nodrošinājuma nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un
īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu
risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču
iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī
nodrošinot ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un
attīstību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- darba pieredze publiskā iepirkuma organizēšanas jomā
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas sistēmu un lietot teorētiskās
zināšanas praksē
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- prasme uzstāties un izteikt viedokli
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta
kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi un tiesību aktu projektu
izvērtēšanu iepirkumu jomā
- piedalīties iepirkuma komisijas darbā par preču piegādi un pakalpojumu
saņemšanu ministrijas nodrošināšanai saskaņā ar ministrijas vadības rīkojumiem
vai pārstāvēt ministriju centralizētajos iepirkumos par preču un saimniecisko
pakalpojumu saņemšanu ministrijas resora ietvaros
- analizēt ar ministrijas valsts iepirkumiem saistīto dokumentāciju
- nodrošināt noslēgto līgumu izpildes kontroli atbilstoši noslēgto līgumu
nosacījumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IIIB līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2017/73.AKK2
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz noteiktu laiku (uz ierēdņa prombūtnes laiku) - Starptautisko lietu un
stratēģijas analīzes departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļā vecākā/-ās referenta/-es amata vieta (darba pienākumi saistīti ar
instrukciju un nacionālās pozīcijas sagatavošanas koordinēšanu Latvijas
pārstāvjiem dalībai Eiropas Savienības institūciju sanāksmēs Zemkopības
ministrijas kompetences jomās)
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība
- labas angļu valodas zināšanas rakstveidā un mutvārdos
- zināšanas par lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienības institūcijās
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē (vēlams starptautiskajās
attiecībās vai Eiropas Savienības lietu koordinācijas jautājumos)
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām (MS
Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer)
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- bruto atalgojumu, sākot no 835 euro
(9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv
vai pa pastu.
Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālr.
uzziņām 67027513.
Konkursa termiņš - 10 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2017/73.AKK3
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Informācijas tehnoloģijas institūts, Modelēšanas un imitācijas katedra
Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīzes, modelēšanas un
projektēšanas apakšnozare
- zinātniskais asistents (2 vietas)
Prasības:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģijas nozarē
- zināšanas par sistēmu analīzi, modelēšanu un projektēšanu; papildu
zināšanas par loģistikas informācijas tehnoloģijām un IT pārvaldību vai par
diskrētu notikumu sistēmu modelēšanu, kā arī par loģistikas informācijas
tehnoloģijām un lietišķajām spēlēm
Galvenais amata pienākums: asistēt vadošajiem pētniekiem un mācībspēkiem
atbilstošajā pētniecības nozarē.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta
elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu
elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts (vēlams - publicēto
darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu) pēdējo 6 gadu laikā, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas
- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs)
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapā sadaļā "Darbs
RTU" vai pa tālruni 67089304.
OP 2017/73.AKK4
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta galvenais/-ā
inspektors/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs
- vēlamas angļu valodas un nepieciešamas labas krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Darba pienākumi:
- sagatavot atbildes uz saņemtajiem iesniegumiem par bāriņtiesu darbu
- analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu
- apkopot bāriņtiesu ikgadējos statistikas pārskatus par darbu un veikt
statistikas apkopojuma analīzi
- sagatavot metodiskos ieteikumus un informatīvā satura vēstules bāriņtiesām
un citām institūcijām
- sniegt konsultatīvo palīdzību bāriņtiesām aizbildnības, aizgādnības, aizgādības,
bērnu un personu ar ierobežotu rīcībspēju tiesību un interešu aizsardzības
jautājumos
- veikt nepieciešamos sagatavošanās darbus, lai sekmīgi noritētu pārbaudes
bāriņtiesās (savlaicīga rīkojuma sagatavošana, transporta izbraukšanas laika
saskaņošana, attiecīgās pašvaldības un bāriņtiesas informēšana par pārbaudi)
- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai
- piedalīties semināru bāriņtiesu priekšsēdētājiem organizēšanā
- piedalīties sēdēs, sapulcēs, darba grupās u. c., kā arī pārstāvēt
departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
- atbilstoši kompetencei veikt vienreizējus inspekcijas priekšnieka vai
departamenta direktora norādījumus
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime, II līmenis, 10. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 750 līdz 900 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67021645.
OP 2017/73.AKK5
Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264)
izsludina konkursu uz vakanto Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļa nodrošina
personas datu apstrādes reģistrāciju, personas datu aizsardzības speciālistu
kvalifikācijas piešķiršanu un reģistrāciju, kredītinformācijas biroju
licencēšanu, izvērtē ekspertu, kuri veic kredītinformācijas biroju auditus,
atbilstību kredītinformācijas biroju reglamentējošiem tiesību aktiem, kā arī
plāno, organizē un veic pirmsreģistrācijas pārbaudes.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad
aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu
aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- vēlama juridiskā darba pieredze
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes
uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.
Datu valsts inspekcijas Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas vecākā
eksperta amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
III B līmenis (10. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 752 EUR līdz 1287
EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15,
Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Pieteikums konkursam uz Reģistrācijas lietu izskatīšanas
nodaļas vecākā eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2017/73.AKK6
Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU
LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015-2020), izsludina konkursu uz akadēmisko
amatu vietām:
- pētnieka vieta humanitārajās zinātnēs, mūzikas un mākslas apakšnozarē, ar
specializāciju kultūras socioloģijā un sabiedrības līdzdalības praksēs kultūras
un mākslas jomā
- zinātniskā asistenta vieta literatūrzinātnē, literatūras vēstures
apakšnozarē, ar specializāciju padomju, diasporas un mūsdienu literatūras
izpētē
LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus skatīt LU LFMI mājaslapā (www.lulfmi.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem
jāiesniedz iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta
kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2012-2017) un perspektīvais
pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti
iesniedzami līdz š. g. 10. maijam LU LFMI sekretariātā Rīgā, Mūkusalas
ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv).
Tālr. uzziņām 67229017.
OP 2017/73.AKK7
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
uz akadēmiskā personāla amata vietām
Filozofijas un socioloģijas institūtā:
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - socioloģija, lietišķā
socioloģija
- uz vienu vadošā pētnieka amata vietu - filozofija, filozofijas vēsture
Latvijas vēstures institūtā:
- uz vienu pētnieka amata vietu - vēsture, arheoloģija
Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē:
- uz divām docenta amata vietām - vadībzinātne, izglītības vadība
- uz vienu docenta amata vietu - pedagoģija, vispārīgā pedagoģija
- uz vienu lektora amata vietu - pedagoģija, nozaru pedagoģija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 10. maijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu
informācija pa tālruni 67033990.
OP 2017/73.AKK8
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
- uz vadošā pētnieka amatu Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas Inženieru
fakultātes Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pētnieciskajā centrā vadošā
pētnieka amatā "Informācijas tehnoloģijas" (apakšnozare - Sistēmu
analīzes modelēšana un projektēšana) - 1 vieta
- uz vadošā pētnieka amatu Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas Inženieru
fakultātes Ģeotehnoloģiju un ekoindustrijas pētnieciskajā centrā vadošā
pētnieka amatā zinātnes nozare "Vides zinātne" (apakšnozare - Vides
inženierzinātne) - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā
www.ru.lv sadaļā "Vakances".
OP 2017/73.AKK9
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības
departamenta Arhīva daļas arhīvista/-es (darbinieka
amata vieta uz nenoteiktu laiku) amatu
Galvenie amata pienākumi: nodrošināt daļā esošo dokumentu saglabāšanu,
pieejamību un izmantošanu.
Pretendentam izvirzītās prasības:
- augstākā izglītība humanitārās vai sociālās zinātnēs
- ne mazāk kā viena gada praktiskā darba pieredze arhīvu pārvaldības jomā
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- vēlama svešvalodas prasme sapratnes (lasīšana, klausīšanās) līmenī
- dokumentu un arhīva pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme pielietot tos praksē
- labas prasmes darbā ar MS Office
programmām
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un lietot praksē
teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 7. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67038614.
OP 2017/73.AKK10
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu
projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001
koordinatora /-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises
laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (vēlama pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnēs)
- vēlama darba pieredze līdzvērtīgā amatā vismaz viens gads (vēlams valsts
pārvaldē)
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- prasmes racionāli organizēt darbu
- prasmes uzturēt informācijas resursus
- datorprasmes (MS Word, Excel) un
prasme strādāt ar biroja tehniku (lietotāja līmenī)
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta
"Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001 personāla iekšējo
komunikāciju un dokumentu apriti, organizēt projekta personālam nepieciešamo
resursu nodrošinājuma pieprasījuma sagatavošanu un saņemšanas pārraudzību.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_koordinators". Informācija pa tālruni 67021794 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie
pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/73.AKR1
Datu valsts inspekcija paziņo, ka konkurss uz Datu valsts
inspekcijas Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vakanto
vecākā eksperta ierēdņa amatu un Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas
vakanto vecākā eksperta ierēdņa amatu noslēgts bez rezultāta.
OP 2017/73.AKR2
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde
informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 6.
martā izsludinātais konkurss uz vakanto Resursu kontroles daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu (divas amata
vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/73.AKR3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada
3.aprīļa iecelta INGA PĀŽE.
OP 2017/73.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes vadītājas
amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 6.aprīļa iecelta GUNITA SAKSE.
OP 2017/73.AKR5
Veselības inspekcija informē, ka 2017.gada 10.martā
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Zemgales kontroles
nodaļas inspektora veselības aprūpes jomā valsts civildienesta ierēdņa amatu
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku ar darba vietu Jelgavā) noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2017/73.AKR6
Valsts darba inspekcija paziņo, ka konkurss uz Juridiskās
nodaļas vadošā juriskonsulta amatu noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/73.AKR7
Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Metodiskās vadības un
kontroles departamenta projekta "Profesionāla sociālā darba attīstība
pašvaldībās" vecākās ekspertes (uz noteiktu laiku) amatā no 2017. gada
27. marta ir iecelta LĪVA VĪKSNE.
OP 2017/73.AKR8
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldes departaments
paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Centra sektora inspektores
valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā
iecelta MADARA KĀRKLIŅA.
OP 2017/73.AKR9
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldes departaments
paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Pārdaugavas sektora
inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa
kārtībā iecelta ANTRA ROZE.