Laidiens: 03.04.2017., Nr. 68

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/68.AKK1

Ieslodzījuma vietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 9.1.3.0/16/I/001 "Resocializācijas sistēmas efektivitātes paaugstināšana" un Nr. 9.1.2.0/16/I/001 "Bijušo ieslodzīto integrācija sabiedrībā un darba tirgū" jurists/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība juridiskajās zinātnēs

- pieredze darbā ar ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu līdzfinansētajiem projektiem

- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook, Internet Explorer)

- labas komunikāciju prasmes

- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un darba organizēšanas prasmes

- ētiskums

Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 9.1.3.0/16/I/001 "Resocializācijas sistēmas efektivitātes paaugstināšana" un Nr. 9.1.2.0/16/I/001 "Bijušo ieslodzīto integrācija sabiedrībā un darba tirgū" vadības funkcijas, nodrošinot projekta tiesisku īstenošanu.

Amata pienākumi:

- nodrošināt juridiskās konsultācijas, juridisko dokumentu sagatavošanu un kontroli

- sagatavot publiskā iepirkuma procedūru norisei nepieciešamos dokumentus un noslēgto līgumu izpildes kontroli, nepieciešamības gadījumā piedalīties publisko iepirkumu komisijās

- sagatavot līgumu projektus

- identificēt un vadīt ar projekta īstenošanu saistītos juridiskos riskus

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu profesionālā komandā

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa pastu Ieslodzījuma vietu pārvaldei, adrese: Stabu iela 89, Rīga, LV-1009, vai sūtīt uz e-pasta adresi ievp@ievp.gov.lv līdz 2017. gada 13. aprīlim.


OP 2017/68.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:

Finanšu tirgus politikas departamenta direktora vietnieks/-e - Finanšu sektora pārvaldības nodaļas vadītājs/-a

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības vai tiesību zinātnēs

- vismaz 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē

- vismaz 1 gada pieredze vadošā amatā ekonomikas/finanšu jomā

- pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot dokumentu un tiesību aktu analīzē un izstrādē, dalībā sanāksmēs un sarunu vešanā

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- amata pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar:

- finanšu tirgus politikas izstrādi valsts finanšu stabilitātes un ekonomikas attīstības veicināšanai, t. sk. politikas finanšu tirgus politikas plānošanu un finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanu

- Finanšu sektora pārvaldības nodaļas vadību, kā arī savlaicīgu un kvalitatīvu departamenta uzdevumu izpildes nodrošināšanu, nepieciešamības gadījumā aizvietojot departamenta direktoru viņa prombūtnes laikā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IV līmenis un 13. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2017/68.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Zemgales pirmās apkalpošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos (klātienē, elektroniski, pa tālruni)

- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrāciju, VID reģistrēto nodokļu maksātāju izslēgšanu no reģistra

- pieņemt papīra veidā iesniegtās nodokļu maksātāju deklarācijas, pārskatus, iesniegumus

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

- sagatavot informāciju apmaiņai ar ārvalstu nodokļu administrācijām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

Ierēdņa dienesta vieta: Draudzības aleja 2, Jēkabpils, LV-5201.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP FPND Z1AN GNI J(2)_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/68.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Zemgales pirmās apkalpošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos (klātienē, elektroniski, pa tālruni)

- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrāciju, VID reģistrēto nodokļu maksātāju izslēgšanu no reģistra

- pieņemt papīra veidā iesniegtās nodokļu maksātāju deklarācijas, pārskatus, iesniegumus

- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

Ierēdņa dienesta vieta: Draudzības aleja 2, Jēkabpils, LV-5201.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP FPND Z1AN GNI J Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/68.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Piedziņas procesa vadības un atbalsta daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un tiesas nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem

- pārstāvēt VID intereses tiesā

- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

- sniegt juridisku atbalstu un līdzdarboties juridisku jautājumu risināšanā VID uzdevumu izpildes un VID darbības nodrošināšanai

- koordinēt vienotas administratīvās prakses piemērošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu piedziņas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 936 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP PPVAD GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/68.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt procesuālo darbību veikšanu nodokļu maksātāju maksātnespējas procesos

- veikt procesuālu darbību veikšanu nodokļu maksātāju tiesiskās aizsardzības procesos un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesos

- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu, pārsūdzēt tiesas nolēmumus un pārstāvēt VID intereses tiesā

- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

- kontrolēt nodokļu nomaksas termiņu ievērošanu un veikt darbu ar nodokļu maksātājiem par labprātīgu parādu samaksu līdz bezstrīda piedziņas uzsākšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa paziņojuma, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP MPD 1N GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/68.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze dokumentu pārvaldības jomā ne mazāk kā trīs gadi

- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- zināšanas dokumentu noformēšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt un pieņemt lēmumus

- teicamas zināšanas latviešu valodā

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt pakļautībā esošo darbinieku novērtēšanu un noteikt attīstības vajadzības

- organizēt saņemtās un nosūtāmās korespondences apstrādi

- organizēt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādi

- organizēt struktūrvienības finansējuma plāna izvērtēšanu

- organizēt informācijas sagatavošanu publisko iepirkumu veikšanas nepieciešamībai

- organizēt pārziņā esošas informācijas sistēmas prasību definēšanu un līdzdalību izmaiņu ieviešanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi darbā ar dokumentu vadības sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", IV A līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1141 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD V _Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/68.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Uzturēšanas un attīstības budžeta administrēšanas nodaļas finanšu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā, vai liela apjoma informācijas apstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- plānot struktūrvienības finansējumu, koordinēt plāna izmaiņas un kontrolēt izlietojumu

- veikt materiālo resursu (mobilo tālruņu) iegādes un saimniecisko pakalpojumu nodrošināšanu, materiālo vērtību glabāšanu, uzskaiti un izsniegšanu

- kontrolēt VID kopējā budžeta izlietojumu un veikt ekonomisko analīzi

- administrēt un koordinēt VID maksas pakalpojumus

- sagatavot informāciju publisko iepirkumu veikšanas nepieciešamībai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar "Konkurss uz FP BAD UABAN FS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/68.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Uzturēšanas un attīstības budžeta administrēšanas nodaļas finanšu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (bakalaura grāds) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā, vai liela apjoma informācijas apstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- plānot struktūrvienības finansējumu, koordinēt plāna izmaiņas un kontrolēt izlietojumu

- plānot un administrēt VID kopējo budžetu un uzturēt vadības grāmatvedības uzskaites klasifikāciju

- kontrolēt VID kopējā budžeta izlietojumu un veikt ekonomisko analīzi

- līdzdarboties projektu īstenošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 839 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar "Konkurss uz FP BAD UABAN NOT FS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/68.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Atlīdzības budžeta administrēšanas nodaļas finanšu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (bakalaurs) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā, vai liela apjoma informācijas apstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt VID kopējā budžeta plānošanas un plāna izmaiņu nodrošināšanu

- veikt struktūrvienības finansējuma plānošanu un izlietojuma kontroli

- veikt VID maksas pakalpojumu administrēšanu un koordinēšanu atbilstoši kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 964 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar "Konkurss uz FP BAD ABAN FS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/68.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Trešās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (3 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD 3N GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/68.AKK12

SABIEDRISKO PAKALPOJUMU REGULĒŠANAS KOMISIJA AICINA DARBĀ IZPILDDIREKTORU/-I


OP 2017/68.AKK13

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Latvijas-Krievijas programmas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, vadībzinībās, uzņēmējdarbības vadībā, Eiropas studijās vai tiesību zinātnē, vai cita amatam atbilstoša izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- vismaz divu gadu pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu atbalsta programmu vai projektu vadībā vai uzraudzībā

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības transnacionālo vai pārrobežu sadarbības programmu/projektu vadību vai uzraudzību tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu vai Eiropas Savienības transnacionālo vai pārrobežu sadarbības programmu finanšu plānošanā un pārvaldīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze politikas plānošanas dokumentu, citu stratēģisko dokumentu, procedūru vai procesu aprakstu izstrādē

- labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību, kā arī zināšanas par Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instrumentu/Eiropas Kaimiņattiecību instrumentu

- labas zināšanas par Latvijas un Krievijas pierobežu reģionu attīstības virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, uzņēmējdarbība, nodarbinātība, transports, publiskā pārvalde) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas - Krievijas programmas atbalsta prioritātēm

- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- spēja strādāt multikulturālā vidē

- programmas/projektu vadības prasmes

- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem

- ļoti labas angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi veicot Latvijas - Krievijas programmas vadošās iestādes pienākumus

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)