Laidiens: 03.04.2017., Nr. 68
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/68.AKK1
Ieslodzījuma vietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto darbinieka
amatu - Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 9.1.3.0/16/I/001
"Resocializācijas sistēmas efektivitātes paaugstināšana" un Nr. 9.1.2.0/16/I/001
"Bijušo ieslodzīto integrācija sabiedrībā un darba tirgū" jurists/-e
(1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība juridiskajās
zinātnēs
- pieredze darbā ar ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu
līdzfinansētajiem projektiem
- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS
Office, Outlook, Internet Explorer)
- labas komunikāciju prasmes
- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un darba organizēšanas prasmes
- ētiskums
Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 9.1.3.0/16/I/001
"Resocializācijas sistēmas efektivitātes paaugstināšana" un Nr. 9.1.2.0/16/I/001
"Bijušo ieslodzīto integrācija sabiedrībā un darba tirgū" vadības
funkcijas, nodrošinot projekta tiesisku īstenošanu.
Amata pienākumi:
- nodrošināt juridiskās konsultācijas, juridisko dokumentu sagatavošanu un
kontroli
- sagatavot publiskā iepirkuma procedūru norisei nepieciešamos dokumentus un
noslēgto līgumu izpildes kontroli, nepieciešamības gadījumā piedalīties
publisko iepirkumu komisijās
- sagatavot līgumu projektus
- identificēt un vadīt ar projekta īstenošanu saistītos juridiskos riskus
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu profesionālā komandā
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk.
veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa
pastu Ieslodzījuma vietu pārvaldei, adrese: Stabu iela 89, Rīga, LV-1009, vai
sūtīt uz e-pasta adresi ievp@ievp.gov.lv līdz 2017. gada
13. aprīlim.
OP 2017/68.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas
un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu
ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu
kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu:
Finanšu tirgus politikas departamenta direktora vietnieks/-e -
Finanšu sektora pārvaldības nodaļas vadītājs/-a
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
finansēs, vadības vai tiesību zinātnēs
- vismaz 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē
- vismaz 1 gada pieredze vadošā amatā ekonomikas/finanšu jomā
- pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem
- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot dokumentu un
tiesību aktu analīzē un izstrādē, dalībā sanāksmēs un sarunu vešanā
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- amata pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta kolektīvam un mēs
tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar:
- finanšu tirgus politikas izstrādi valsts finanšu stabilitātes un
ekonomikas attīstības veicināšanai, t. sk. politikas finanšu tirgus
politikas plānošanu un finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanu
- Finanšu sektora pārvaldības nodaļas vadību, kā arī savlaicīgu un
kvalitatīvu departamenta uzdevumu izpildes nodrošināšanu, nepieciešamības
gadījumā aizvietojot departamenta direktoru viņa prombūtnes laikā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IV līmenis un 13. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā,
ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu
ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2017/68.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Zemgales pirmās apkalpošanas
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu
dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs,
tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar
normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos
(klātienē, elektroniski, pa tālruni)
- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrāciju, VID reģistrēto
nodokļu maksātāju izslēgšanu no reģistra
- pieņemt papīra veidā iesniegtās nodokļu maksātāju deklarācijas, pārskatus,
iesniegumus
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus nodokļu maksātājiem,
iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma
- sagatavot informāciju apmaiņai ar ārvalstu nodokļu administrācijām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Draudzības aleja 2, Jēkabpils, LV-5201.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz
734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP FPND Z1AN GNI J(2)_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/68.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Zemgales pirmās apkalpošanas
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu
dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs,
tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar
normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos
(klātienē, elektroniski, pa tālruni)
- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrāciju, VID reģistrēto
nodokļu maksātāju izslēgšanu no reģistra
- pieņemt papīra veidā iesniegtās nodokļu maksātāju deklarācijas, pārskatus,
iesniegumus
- izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus nodokļu maksātājiem, iestādēm
un organizācijām pēc pieprasījuma
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Draudzības aleja 2, Jēkabpils, LV-5201.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz
708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP FPND Z1AN GNI J Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/68.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Piedziņas procesa vadības un atbalsta daļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un
tiesas nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem
- pārstāvēt VID intereses tiesā
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un
organizācijām pēc pieprasījuma
- sniegt juridisku atbalstu un līdzdarboties juridisku jautājumu risināšanā
VID uzdevumu izpildes un VID darbības nodrošināšanai
- koordinēt vienotas administratīvās prakses piemērošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu piedziņas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem
saistīto normatīvo aktu piemērošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga līdz 936 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP PPVAD GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/68.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Pirmās nodaļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt procesuālo darbību veikšanu nodokļu maksātāju maksātnespējas
procesos
- veikt procesuālu darbību veikšanu nodokļu maksātāju tiesiskās aizsardzības
procesos un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesos
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu, pārsūdzēt
tiesas nolēmumus un pārstāvēt VID intereses tiesā
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un
organizācijām pēc pieprasījuma
- kontrolēt nodokļu nomaksas termiņu ievērošanu un veikt darbu ar nodokļu
maksātājiem par labprātīgu parādu samaksu līdz bezstrīda piedziņas uzsākšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa paziņojuma, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP MPD 1N GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/68.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības,
kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās
- pieredze dokumentu pārvaldības jomā ne mazāk kā trīs
gadi
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- zināšanas dokumentu noformēšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un
daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt un pieņemt lēmumus
- teicamas zināšanas latviešu valodā
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt pakļautībā esošo darbinieku novērtēšanu un noteikt attīstības
vajadzības
- organizēt saņemtās un nosūtāmās korespondences apstrādi
- organizēt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādi
- organizēt struktūrvienības finansējuma plāna izvērtēšanu
- organizēt informācijas sagatavošanu publisko iepirkumu veikšanas
nepieciešamībai
- organizēt pārziņā esošas informācijas sistēmas prasību definēšanu un
līdzdalību izmaiņu ieviešanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi darbā ar dokumentu vadības sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana",
IV A līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1141 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NdrP DPD V _Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/68.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Uzturēšanas un attīstības budžeta
administrēšanas nodaļas finanšu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko
līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to
noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā
un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos,
kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā,
finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā, vai
liela apjoma informācijas apstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- plānot struktūrvienības finansējumu, koordinēt plāna izmaiņas un kontrolēt
izlietojumu
- veikt materiālo resursu (mobilo tālruņu) iegādes un saimniecisko
pakalpojumu nodrošināšanu, materiālo vērtību glabāšanu, uzskaiti un izsniegšanu
- kontrolēt VID kopējā budžeta izlietojumu un veikt ekonomisko analīzi
- administrēt un koordinēt VID maksas pakalpojumus
- sagatavot informāciju publisko iepirkumu veikšanas nepieciešamībai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un
vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
"Konkurss uz FP BAD UABAN FS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/68.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Uzturēšanas un attīstības budžeta
administrēšanas nodaļas finanšu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko
līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to
noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā
un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos,
kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (bakalaura grāds)
izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā,
finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā, vai
liela apjoma informācijas apstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- plānot struktūrvienības finansējumu, koordinēt plāna izmaiņas un kontrolēt
izlietojumu
- plānot un administrēt VID kopējo budžetu un uzturēt vadības grāmatvedības
uzskaites klasifikāciju
- kontrolēt VID kopējā budžeta izlietojumu un veikt ekonomisko analīzi
- līdzdarboties projektu īstenošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un
vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga līdz 839 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
"Konkurss uz FP BAD UABAN NOT FS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/68.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Atlīdzības budžeta administrēšanas
nodaļas finanšu speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (bakalaurs) izglītība
ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)
- praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā,
finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā, vai
liela apjoma informācijas apstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt VID kopējā budžeta plānošanas un plāna izmaiņu nodrošināšanu
- veikt struktūrvienības finansējuma plānošanu un izlietojuma kontroli
- veikt VID maksas pakalpojumu administrēšanu un koordinēšanu atbilstoši
kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un
vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga līdz 964 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
"Konkurss uz FP BAD ABAN FS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/68.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Trešās nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (3
vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par
nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz
813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par
atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv
sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" →
"Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā
konkursa paziņojuma, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP 1PD 3N GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/68.AKK12
SABIEDRISKO PAKALPOJUMU REGULĒŠANAS KOMISIJA
AICINA DARBĀ IZPILDDIREKTORU/-I
OP 2017/68.AKK13
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu
departamenta Latvijas-Krievijas programmas nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, vadībzinībās, uzņēmējdarbības
vadībā, Eiropas studijās vai tiesību zinātnē, vai cita amatam atbilstoša izglītība,
kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vismaz divu gadu pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu
ārvalstu atbalsta programmu vai projektu vadībā vai uzraudzībā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības transnacionālo vai pārrobežu
sadarbības programmu/projektu vadību vai uzraudzību tiks uzskatīta par
priekšrocību
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu vai Eiropas Savienības transnacionālo vai pārrobežu sadarbības
programmu finanšu plānošanā un pārvaldīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze politikas plānošanas dokumentu, citu stratēģisko dokumentu,
procedūru vai procesu aprakstu izstrādē
- labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās
normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību, kā arī
zināšanas par Eiropas Kaimiņattiecību un partnerības instrumentu/Eiropas
Kaimiņattiecību instrumentu
- labas zināšanas par Latvijas un Krievijas pierobežu reģionu attīstības
virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, uzņēmējdarbība,
nodarbinātība, transports, publiskā pārvalde) projektu īstenošanas kontekstā,
kas atbilst Latvijas - Krievijas programmas atbalsta prioritātēm
- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- spēja strādāt multikulturālā vidē
- programmas/projektu vadības prasmes
- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas
koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem
- ļoti labas angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas - mutvārdos un
rakstos
- labas datora lietošanas prasmes (MS
Office standartprogrammas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes III C
līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
veicot Latvijas - Krievijas programmas vadošās iestādes pienākumus
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālr. uzziņām 67026902.