Laidiens: 29.03.2017., Nr. 65

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/65.AKK1

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība veselības aprūpē - ārsta grāds

- praktiskā darba pieredze specialitātē (vismaz 3 gadi)

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem

- vadības (t. sk. darba plānošana, organizācija un kontrole) prasmes, kā arī vēlamas prasmes projektu vadīšanā

- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim

- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles sabiedrības veselības objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu un sastādīt kontroles aktus

- izteikt rakstveida brīdinājumus, ierosināt objektu darbības apturēšanu un sagatavot attiecīgus lēmumu projektus

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošajiem objektiem

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības

- koordinēt un pārraudzīt inspektoru darbu, kā arī veikt to apmācību un konsultēšanu

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais inspektors Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2017/65.AKK2

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.

SEKTORA VADĪTĀJS/-A

Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Piektais revīzijas departaments, Pirmais sektors

Darbavieta: Rīgā, Skanstes ielā 50

Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz Piektā revīzijas departamenta Pirmā sektora vadītāja/-as amatu, nosakot šādas prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā, tiesību zinātnēs, vadību zinību jomā

- profesionālā kvalifikācija un pēdējo 5 gadu darba pieredze saistīta ar revīzijām, ekonomiku, grāmatvedību, jurisprudenci

- pieredze apjomīgu analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli

- pieredze darbinieku vadīšanā

- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes

Par priekšrocību uzskatīsim:

- maģistra grādu atbilstošā jomā

- darba pieredzi valsts pārvaldē ne mazāku kā 2 gadi pēdējo 5 gadu periodā

- zināšanas par starptautiskajiem revīzijas standartiem un publiskā sektora grāmatvedības standartiem

- pieredzi tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- zināšanas par stratēģisko plānošanu un risku vadību

- angļu valodas zināšanas

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt revīzijas sektora darbu, lai nodrošināt revīziju veikšanu atbilstoši Valsts kontroles likumam, starptautiskajiem revīzijas standartiem, publiskā sektora grāmatvedības standartiem un Valsts kontroles darba plānam

- nodrošināt revīziju plānošanas, pierādījumu gūšanas un noslēguma pārraudzību atbilstoši Valsts kontrolē izstrādātajiem un apstiprinātajiem darba procesu par revīziju veikšanu aprakstiem, metodoloģijai, prasībām revīziju kvalitātes kontrolē, starptautiskajiem revīziju standartiem un publiskā sektora grāmatvedības standartiem

- sagatavot revīzijas atzinumu un lēmumu projektus

- sagatavot un izskatīt ziņojumu projektus Saeimai, Ministru kabinetam un pašvaldībām

- vienoties ar revidējamo vienību par ieteikumu ieviešanas grafiku, organizēt un kontrolēt revīziju ieteikumu ieviešanas uzraudzību

- veiktās revīzijas ietvaros pārstāvēt Valsts kontroli un nodrošināt komunikāciju ar revidējamās vienības augstākā līmeņa atbildīgajām personām, informēt par izvēlēto revīzijas pieeju, par revīzijā konstatētajiem trūkumiem, to novēršanu, būtiskiem revīzijas konstatējumiem un ieteikumiem

- sadarboties ar Valsts kontroles struktūrvienību vadītājiem un darbiniekiem, ar revidējamajām vienībām, ar institūcijām, kas saistītas ar revidējamo vienību, ar citu valsts un pašvaldību institūciju darbiniekiem, ar citu valstu augstākajām kontrolējošām institūcijām un starptautiskām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām

Saviem darbiniekiem piedāvājam:

- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņu starp revidentu grupām uz rezultātu orientētā institūcijā

- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem

- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt ieteikumus nozares darbības uzlabošanai

- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām

- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz Valsts kontroles sektora vadītāja amatu" līdz 2017. gada 18. aprīlim ieskaitot, lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv, tālr. informācijai, tai skaitā informācija par konkursa norisi 67017674 vai 67017528.


OP 2017/65.AKK3

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Enerģētikas institūts

- Elektroapgādes katedra, Enerģētikas nozare, elektroapgādes apakšnozare

- vadošais pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem: doktora grāds elektrozinātnē, publikācijas enerģētikas virzienā.

- Enerģētikas nozare, enerģētikas ekonomikas apakšnozare

- pētnieks - 1 vieta

Prasības pretendentiem: (vēlams inženierzinātņu) maģistra grāds elektrozinātnē, publikācijas enerģētikas virzienā.

Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts

Vides zinātnes nozare, vides zinātnes apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Prasības pretendentiem: bakalaura grāds.

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

Telekomunikāciju institūts

- zinātniskais asistents - 2 vietas

Prasības pretendentiem: bakalaura grāds elektrozinātnē.

E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE

Lietišķās valodniecības institūts

Valodniecības nozare

- pētnieks - 1 vieta

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Dizaina tehnoloģiju institūts

Materiālzinātnes nozare, Apģērbu un tekstila tehnoloģiju apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Lietišķās ķīmijas institūts

Ķīmijas nozare, Fizikālās ķīmijas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 5 vietas

Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Neorganiskās ķīmijas institūts

Ķīmijas nozare, Neorganiskās ķīmijas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts (par obligāti iekļaujamo periodu var pārliecināties mājaslapā pievienotajos CV paraugos), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs)

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapā sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.


OP 2017/65.AKK4

Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "RISEBA University", vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietu:

uz DOCENTA amata vietām šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

Valodniecība, Ģermāņu valodniecība - 2 vietas

Prasības kandidātiem:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u. c.)

- prasme darboties e-studiju interneta vidē

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme izmantot tās studiju un metodiskajā darbā

Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA → Vakances).

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam

- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai nosūtīt pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža iela 3, Rīga, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam"). Kontakttālrunis 67807959.


OP 2017/65.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļai FINANŠU SPECIĀLISTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēju sagatavoto prognožu apkopošanu un analīzi, valsts budžeta līdzekļu plānošanu Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu īstenošanai un uzraudzību.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro), sociālo nodrošinājumu.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)

- pieredze darbā valsts pārvaldē, kas saistīta ar budžeta izstrādi, plānošanu, analīzi un izpildes kontroli

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un paaugstinātas intensitātes apstākļos

- precizitāte, iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- labas datorlietotāja prasmes (MS Excel, MS Word)

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu speciālists".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/65.AKK6

Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku) Nodokļu analīzes departamenta Ieņēmumu analīzes un prognozēšanas nodaļā

Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu politikas attīstības stratēģijas izstrādi, kā arī veic nodokļu politikas ietekmes izvērtēšanu uz uzņēmumiem un mājsaimniecībām.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai biznesa vadības nozarē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- darba pieredze nodokļu jomā (pieredze datu analīzes un ietekmes izvērtējuma jomā tiks uzskatītas par priekšrocību)

- darba pieredze valsts pārvaldē (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme izmantot darba racionālas organizācijas principus

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Office, īpaši MS Excel)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Nodokļu analīzes departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- sagatavot valsts pamatbudžeta nenodokļu ieņēmumu īstermiņa un vidēja termiņa prognozes, analizēt to izpildi

- analizēt un padziļināti pētīt nodokļu un nodevu likumdošanas izmaiņu ietekmi uz budžetu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2017/65.AKK7

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Finanšu un attīstības departamenta Finanšu vadības nodaļas vecākā/-ās ekonomista/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām), vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā

- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vai ekonomikas, vai grāmatvedības jomā ne mazāka par 1 gadu

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē

- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas, paredzēt un novērtēt riskus

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- analītiķa prasmes

- prasme darbā ar MS Word, MS Excel un dažādām ar finanšu plānošanu un uzraudzību saistītām datubāzēm

Amata mērķis: piedalīties valsts speciālā budžeta finansēto aktīvo nodarbinātības pasākumu valsts budžeta finanšu aprēķinu sagatavošanā un līdzekļu administrēšanā, kā arī piedalīties aktīvo nodarbinātības un preventīvo bezdarba samazināšanas pasākumu rezultatīvo rādītāju un finanšu līdzekļu sadales komisijas materiālu sagatavošanā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "FVN_vecākais_ekonomists". Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/65.AKK8

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Dobeles filiālē - nodarbinātības aģents/-e (1 amata vieta, 0,5 slodze uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Amata mērķis: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 285,00 EUR, 2. kategorija: 317,50 EUR, 3. kategorija: 350,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, Dobeles filiāle, vai jāiesniedz personīgi, adrese: Zaļā iela 27, Dobele, LV-3701, vai jānosūta uz e-pasta adresi dobele@nva.gov.lv ar norādi "Nodarbinātības agents". Informācija pa tālruni 63721565 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Dobeles filiālē.


OP 2017/65.AKK9

Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz zinātniskā asistenta amata vietu - Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biotehnoloģiju departamentā, 1 vieta

- bakalaura grāds ķīmijas nozarē

- studijas maģistrantūrā ķīmijas jomā

- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā organiskās ķīmijas jomā

- dalība vismaz 1 starptautiskā zinātniskā konferencē

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, internets)

- vismaz vienas svešvalodas prasme

Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz DU Administratīvajā daļā Vienības ielā 13-227, Daugavpilī, LV-5401, iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar "Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU" http://du.lv/lv/par_mums/svarigakie_dokumenti.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/65.AKR1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta direktora valsts civildienesta ierēdņa amatā no 2017.gada 27.marta iecelts IMANTS KLĀVS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)