Laidiens: 29.03.2017., Nr. 65
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/65.AKK1
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Ārstniecības iestāžu
kontroles nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība veselības aprūpē - ārsta grāds
- praktiskā darba pieredze specialitātē (vismaz 3 gadi)
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un
pielietošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem
- vadības (t. sk. darba plānošana, organizācija un kontrole) prasmes,
kā arī vēlamas prasmes projektu vadīšanā
- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim
- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Office) un lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles sabiedrības veselības objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu un sastādīt kontroles aktus
- izteikt rakstveida brīdinājumus, ierosināt objektu darbības apturēšanu un
sagatavot attiecīgus lēmumu projektus
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošajiem objektiem
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības
- koordinēt un pārraudzīt inspektoru darbu, kā arī veikt to apmācību un
konsultēšanu
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais inspektors
Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības
nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2017/65.AKK2
Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts
institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un
ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties
valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru
darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē
sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.
SEKTORA VADĪTĀJS/-A
Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Piektais revīzijas
departaments, Pirmais sektors
Darbavieta: Rīgā, Skanstes ielā 50
Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz Piektā
revīzijas departamenta Pirmā sektora vadītāja/-as amatu, nosakot šādas prasības
pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā, tiesību
zinātnēs, vadību zinību jomā
- profesionālā kvalifikācija un pēdējo 5 gadu darba pieredze saistīta ar
revīzijām, ekonomiku, grāmatvedību, jurisprudenci
- pieredze apjomīgu analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot
savu viedokli
- pieredze darbinieku vadīšanā
- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes
Par priekšrocību uzskatīsim:
- maģistra grādu atbilstošā jomā
- darba pieredzi valsts pārvaldē ne mazāku kā 2 gadi pēdējo 5 gadu periodā
- zināšanas par starptautiskajiem revīzijas standartiem un publiskā sektora
grāmatvedības standartiem
- pieredzi tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- zināšanas par stratēģisko plānošanu un risku vadību
- angļu valodas zināšanas
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt revīzijas sektora darbu, lai
nodrošināt revīziju veikšanu atbilstoši Valsts kontroles likumam,
starptautiskajiem revīzijas standartiem, publiskā sektora grāmatvedības
standartiem un Valsts kontroles darba plānam
- nodrošināt revīziju plānošanas, pierādījumu gūšanas un noslēguma
pārraudzību atbilstoši Valsts kontrolē izstrādātajiem un apstiprinātajiem darba
procesu par revīziju veikšanu aprakstiem, metodoloģijai, prasībām revīziju
kvalitātes kontrolē, starptautiskajiem revīziju standartiem un publiskā sektora
grāmatvedības standartiem
- sagatavot revīzijas atzinumu un lēmumu projektus
- sagatavot un izskatīt ziņojumu projektus Saeimai, Ministru kabinetam un
pašvaldībām
- vienoties ar revidējamo vienību par ieteikumu ieviešanas grafiku,
organizēt un kontrolēt revīziju ieteikumu ieviešanas uzraudzību
- veiktās revīzijas ietvaros pārstāvēt Valsts kontroli un nodrošināt
komunikāciju ar revidējamās vienības augstākā līmeņa atbildīgajām personām,
informēt par izvēlēto revīzijas pieeju, par revīzijā konstatētajiem trūkumiem,
to novēršanu, būtiskiem revīzijas konstatējumiem un ieteikumiem
- sadarboties ar Valsts kontroles struktūrvienību vadītājiem un
darbiniekiem, ar revidējamajām vienībām, ar institūcijām, kas saistītas ar
revidējamo vienību, ar citu valsts un pašvaldību institūciju darbiniekiem, ar
citu valstu augstākajām kontrolējošām institūcijām un starptautiskām
organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām
Saviem darbiniekiem piedāvājam:
- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņu starp revidentu grupām uz
rezultātu orientētā institūcijā
- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem
- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt
ieteikumus nozares darbības uzlabošanai
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta prasmes
ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām
- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz Valsts kontroles
sektora vadītāja amatu" līdz 2017. gada 18. aprīlim ieskaitot,
lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv,
tālr. informācijai, tai skaitā informācija par konkursa norisi 67017674 vai
67017528.
OP 2017/65.AKK3
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE
Enerģētikas institūts
- Elektroapgādes katedra, Enerģētikas nozare, elektroapgādes apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Prasības pretendentiem: doktora grāds elektrozinātnē,
publikācijas enerģētikas virzienā.
- Enerģētikas nozare, enerģētikas ekonomikas apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
Prasības pretendentiem: (vēlams inženierzinātņu) maģistra grāds elektrozinātnē, publikācijas enerģētikas virzienā.
Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts
Vides zinātnes nozare, vides zinātnes apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Prasības pretendentiem: bakalaura grāds.
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
Telekomunikāciju institūts
- zinātniskais asistents - 2 vietas
Prasības pretendentiem: bakalaura grāds elektrozinātnē.
E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE
Lietišķās valodniecības institūts
Valodniecības nozare
- pētnieks - 1 vieta
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Dizaina tehnoloģiju institūts
Materiālzinātnes nozare, Apģērbu un tekstila tehnoloģiju apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Lietišķās ķīmijas institūts
Ķīmijas nozare, Fizikālās ķīmijas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 5 vietas
Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Neorganiskās ķīmijas institūts
Ķīmijas nozare, Neorganiskās ķīmijas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta
elektroniski (ar ieskanētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu
elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts (par obligāti
iekļaujamo periodu var pārliecināties mājaslapā pievienotajos CV paraugos), kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas
- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs)
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapā sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
OP 2017/65.AKK4
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "RISEBA University",
vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla
vietu:
uz DOCENTA amata vietām šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
Valodniecība, Ģermāņu valodniecība - 2 vietas
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u. c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme izmantot tās
studiju un metodiskajā darbā
Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA →
Vakances).
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam
- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai nosūtīt
pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža
iela 3, Rīga, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam").
Kontakttālrunis 67807959.
OP 2017/65.AKK5
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Sertificēšanas, finanšu
administrēšanas un plānošanas nodaļai FINANŠU SPECIĀLISTU/-I (ierēdņa amats uz
nenoteiktu laiku)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu finansējuma
saņēmēju sagatavoto prognožu apkopošanu un analīzi, valsts budžeta līdzekļu
plānošanu Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu īstenošanai un
uzraudzību.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz
1190 euro), sociālo nodrošinājumu.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)
- pieredze darbā valsts pārvaldē, kas saistīta ar budžeta izstrādi,
plānošanu, analīzi un izpildes kontroli
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu,
administrēšanu, uzraudzību vai kontroli
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu un paaugstinātas intensitātes
apstākļos
- precizitāte, iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas
spējas
- labas datorlietotāja prasmes (MS Excel, MS Word)
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un
plānošanas nodaļas finanšu speciālists".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/65.AKK6
Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu
amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā referents/-e
(uz noteiktu laiku) Nodokļu analīzes departamenta Ieņēmumu analīzes un
prognozēšanas nodaļā
Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts
nodokļu politikas attīstības stratēģijas izstrādi, kā arī veic nodokļu
politikas ietekmes izvērtēšanu uz uzņēmumiem un mājsaimniecībām.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas,
finanšu vai biznesa vadības nozarē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze nodokļu jomā (pieredze datu analīzes un ietekmes
izvērtējuma jomā tiks uzskatītas par priekšrocību)
- darba pieredze valsts pārvaldē (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- prasme izmantot darba racionālas organizācijas principus
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Office, īpaši MS Excel)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Nodokļu analīzes departamenta kolektīvam un mēs tev
uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- sagatavot valsts pamatbudžeta nenodokļu ieņēmumu īstermiņa un vidēja
termiņa prognozes, analizēt to izpildi
- analizēt un padziļināti pētīt nodokļu un nodevu likumdošanas izmaiņu
ietekmi uz budžetu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2017/65.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Finanšu un
attīstības departamenta Finanšu vadības nodaļas vecākā/-ās
ekonomista/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām), vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā
- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vai ekonomikas, vai grāmatvedības
jomā ne mazāka par 1 gadu
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē
- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas, paredzēt un novērtēt
riskus
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- analītiķa prasmes
- prasme darbā ar MS Word, MS Excel un dažādām ar finanšu plānošanu un
uzraudzību saistītām datubāzēm
Amata mērķis: piedalīties valsts speciālā budžeta finansēto aktīvo
nodarbinātības pasākumu valsts budžeta finanšu aprēķinu sagatavošanā un
līdzekļu administrēšanā, kā arī piedalīties aktīvo nodarbinātības un preventīvo
bezdarba samazināšanas pasākumu rezultatīvo rādītāju un finanšu līdzekļu
sadales komisijas materiālu sagatavošanā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "FVN_vecākais_ekonomists". Informācija pa tālruni 67021794
un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/65.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu Dobeles filiālē - nodarbinātības aģents/-e (1 amata vieta, 0,5 slodze uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja
līmenī)
Amata mērķis: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un
bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos. Izdot
administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba
riskam pakļautām personām tiesības saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras
pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 285,00 EUR, 2. kategorija:
317,50 EUR, 3. kategorija: 350,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, Dobeles filiāle, vai jāiesniedz personīgi, adrese: Zaļā iela 27,
Dobele, LV-3701, vai jānosūta uz e-pasta adresi dobele@nva.gov.lv
ar norādi "Nodarbinātības agents".
Informācija pa tālruni 63721565 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Dobeles filiālē.
OP 2017/65.AKK9
Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz zinātniskā asistenta
amata vietu - Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biotehnoloģiju
departamentā, 1 vieta
- bakalaura grāds ķīmijas nozarē
- studijas maģistrantūrā ķīmijas jomā
- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā organiskās ķīmijas jomā
- dalība vismaz 1 starptautiskā zinātniskā konferencē
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, internets)
- vismaz vienas svešvalodas prasme
Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz DU Administratīvajā daļā Vienības ielā 13-227, Daugavpilī, LV-5401,
iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā
ar "Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU"
http://du.lv/lv/par_mums/svarigakie_dokumenti.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/65.AKR1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta direktora valsts civildienesta
ierēdņa amatā no 2017.gada 27.marta iecelts IMANTS KLĀVS.