Laidiens: 24.03.2017., Nr. 62

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/62.AKK1

Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija - Finanšu ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde -, kura īsteno valsts pārvaldes funkciju izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas uzraudzībā, lai nodrošinātu minēto jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi, IZSLUDINA KONKURSU UZ VAKANTO IERĒDŅA/-ES AMATU - KONTROLES DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā INSPEKTORS/-E

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt azartspēļu organizēšanas vietas un to norisi visā Latvijas Republikas teritorijā un internetā

- kontrolēt izložu, preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas norisi

- veikt azartspēļu automātu un iekārtu tehniskās pārbaudes

- piedalīties kazino inkasācijas procesos

- veikt plašsaziņas līdzekļu un interneta resursu monitoringu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- izpratne un zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošiem normatīviem aktiem

- izpratne un zināšanas par informācijas tehnoloģiju jomu, norēķinu veikšanu un funkcionalitāti internetā vai pieredze kontroles un uzraudzības jomā, tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja uztvert un veikt matemātiskas darbības

- angļu valodas zināšanas

- autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atbilstoši piešķirtajai kategorijai

- labus darba apstākļus Rīgas centrā

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi pasts@iaui.gov.lv vai iesniegt personīgi Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijā Brīvības ielā 33 (4 stāvs), Rīgā, LV-1050, fakss 67504966, papildu informācija: tālr. 67504952, http://www.iaui.gov.lv.


OP 2017/62.AKK2

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas ielā 5, Rīgā, LV-1050, reģ. Nr. 90000049834), aicina pieteikties pretendentus uz Informācijas sistēmas drošības pārvaldnieka/-es amatu (amata kods 2529 07) Rīgā, Maskavas ielā 3

Obligātās prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vai akadēmiskā izglītība informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā, vai augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 2 gadu darba pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā vai vismaz 1 gadu pieredze informācijas sistēmu drošības jomā

- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C1) atbilstoša valsts valodas prasme

Amata pienākumi:

- izstrādāt un uzturēt ar informācijas sistēmu (IS) drošību saistītos dokumentus

- izstrādāt un ieviest iestādē ar IS drošību saistītās procedūras

- organizēt un vadīt IS drošības pasākumu īstenošanu

- pārraudzīt ar informācijas sistēmu drošību saistīto ārējo un iekšējo normatīvo aktu ieviešanu un ievērošanu

- piedalīties IS risku pārvaldības plāna un IS darbības atjaunošanas un nepārtrauktības plāna izstrādē

- regulāri veikt darbinieku apmācību informācijas drošības jomā

- kontrolēt IS drošības politikas izpildi un nodrošināt kontroles rezultātu izmantošanu IS drošības uzlabošanā

Zināšanas un prasmes:

- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- informācijas sistēmu drošību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- sertifikāts informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldības jomā (piemēram, CISM, CISSP, CISA u. tml.) tiks uzskatīts par priekšrocību

- vēlamas svešvalodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- atalgojumu (870,00-1100,00 EUR) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendenta CV un pieteikuma vēstuli (ja iespējams pievienot rekomendāciju no iepriekšējā darba devēja un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas), norādot amatu, uz kuru vēlaties kandidēt, līdz 2017. gada 3. aprīlim nosūtīt VUGD Personāla pārvaldei uz e-pastu: cv@vugd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67075883.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā.


OP 2017/62.AKK3

Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas ielā 5, Rīgā, LV-1050, reģ. Nr. 90000049834) aicina pieteikties pretendentus uz Iepirkumu un nodrošinājuma pārvaldes Iepirkumu nodaļas juriskonsulta/-es amatu (amata kods 2619 01) Rīgā, Maskavas ielā 3

Obligātās prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā divi gadi

- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C1) atbilstoša valsts valodas prasme

Amata pienākumi:

- sagatavot ar iepirkumu procedūru norisi saistošo iepirkumu dokumentāciju saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu

- sagatavot līgumus saskaņā ar iepirkumu dokumentāciju

- piedalīties iepirkumu komisiju darbā

- protokolēt iepirkumu komisijas sanāksmes

- vērtēt iepirkumu piedāvājumus, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus

Zināšanas un prasmes:

- angļu un krievu valodas zināšanas

- zināšanas normatīvo aktu izstrādē

- prasme strādāt ar biroja programmatūru (Microsoft Office)

- teicamas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu (no 785,00 līdz 915,00 EUR) un sociālās garantijas

Pretendentu CV un motivācijas vēstuli, norādot amatu, uz kuru vēlaties kandidēt, līdz 2017. gada 6. aprīlim nosūtīt VUGD Personāla pārvaldei uz e-pastu: cv@vugd.gov.lv.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā.


OP 2017/62.AKK4

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Kultūras, izglītības, zinātnes un veselības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- veikt Oficiālās statistikas programmas izpildi izglītības, kultūras, zinātnes un veselības statistikas jomā

- piedalīties administratīvo datu kvalitātes izvērtēšanā, uzturēšanā un datu analīzē, izmantojot gan tiešsaistes datu pārraides režīmā iegūto informāciju no atbilstošo nozaru ministrijām, gan informāciju no citiem administratīvo datu avotiem

- piedalīties personu/mājsaimniecību apsekojumu ieviešanā (metodoloģijas izstrādāšana, priekšlikumu sagatavošana apsekojuma metožu pilnveidošanai, lauka darbu analīze, apsekojuma rezultātu analīze utt.)

- apkopot datus, tos analizēt, izdarīt aprēķinus, gatavot kopsavilkuma statistiskās tabulas saskaņā ar Oficiālās statistikas programmu un atbilstoši datu lietotāju pieprasījumiem

- veikt datubāzu un sagatavoto kopsavilkuma datu loģisko un matemātisko kontroli

- vadīt/līdzdarboties starptautisko organizāciju (Eiropas Savienības Statistikas biroja, OECD, UNESCO, ANO institūciju) projektos statistiskās informācijas iegūšanā, kvalitātes uzlabošanā un informācijas aktualizēšanā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai socioloģijā

- ne mazāk kā gada pieredze statistikas darbā

- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Word, Access, Powerpoint)

- prasmes darbā ar statistisko aprēķinu programmu IBM SPSS Statistics vai līdzīgu

- pieredze darbā ar datubāzēm

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/62.AKK5

Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "RISEBA University", vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietu:

uz PROFESORA amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:

- Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta

- Pedagoģija, Psiholoģiskā pedagoģija - 1 vieta

uz VADOŠĀ PĒTNIEKA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

- Vēsture, Vispārējā vēsture - 1 vieta

uz DOCENTA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:

- Politika, Salīdzinošā politika - 1 vieta

Prasības kandidātiem:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u. c.)

- prasme darboties e-studiju interneta vidē

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme izmantot tās studiju un metodiskajā darbā

Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA → Vakances).

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam

- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai nosūtīt pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA" Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam"). Kontakttālrunis 67807959.


OP 2017/62.AKK6

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām:

Profesors - Ekonomikas nozarē, Grāmatvedības un uzskaites teorijas apakšnozarē (7.6.) - 1 amata vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova ielā 1/5, 113. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2017/62.AKK7

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta direktora vietnieks/-e (uz noteiktu laiku)

Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, izstrādā valsts politiku sabiedriskā labuma jomā un nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas veidošanu un pārraudzību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības vai tiesību zinātnēs

- vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā

- vismaz 3 gadu pieredze tiesību aktu izstrādāšanā un darbā valsts pārvaldē

- pieredze nodokļu administrēšanas procesa pilnveidošanas jautājumos

- padziļinātās zināšanas nodokļu administrēšanas un nodokļu nomaksas kontroles procesa jautājumos

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, spēja tās izmantot normatīvo aktu lasīšanā un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar Eiropas Komisiju un citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- spēja analizēt liela apjoma informāciju īsos termiņos paaugstināta stresa apstākļos

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- amata pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

- piedalīties nodokļu administrēšanas politikas stratēģisko mērķu noteikšanā, grāmatvedības un tās pārskatu politikas, komercsabiedrību revīzijas politikas, kā arī sabiedriskā labuma politikas veidošanas procesā, pilnveidojot nodokļu administrēšanas, grāmatvedības, komercdarbību revīzijas sistēmu valstī, ņemot vērā citu valstu pieredzi un izvērtējot ekspertu ieteikumus

- koordinēt priekšlikumu izstrādi un ieviešanu ēnu ekonomikas ierobežošanai (nodokļu krāpšanas, izvairīšanās no nodokļu nomaksas un nodokļu apiešanas ierobežošanai) nodokļu administrēšanas politikas jomā, grāmatvedības un tās pārskatu jomā, valsts politikā komercsabiedrību revīzijas jomā, valsts politikā valsts proves jomā, valsts politikā sabiedriskā labuma jomā

- vadīt un koordinēt stratēģiski nozīmīgus sadarbības projektus Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas izstrādātā informācijas apmaiņas standarta ieviešanai

- līdzdarboties stratēģisko attīstības virzienu noteikšanā departamenta kompetences jomās, sekmēt efektīvu sadarbību ar nodokļu administrācijām un sadarbības partneriem

- nodrošināt Latvijas Republikas pārstāvību Eiropas Komisijas, Eiropas Savienības Padomes, Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas un citu starptautisko organizāciju darba grupās departamenta kompetences jautājumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IV līmenis un 13. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2017/62.AKK8

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamenta Iepirkumu plānošanas, metodoloģijas un atbalsta nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu (ierēdņa prombūtnes) laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlama juridiskajā jomā

- iepriekšēja pieredze dokumentu, tostarp normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- zināšanas par aizsardzības nozares mērķiem, uzdevumiem un struktūru

- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus

- vēlama pieredze iepirkumu plānošanas vai realizācijas jomā

- iepriekšējā pieredze sanāksmju organizēšanā, dokumentu sagatavošanā un protokolēšanā

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- augsta atbildības izjūta, labas analītiskās prasmes, iniciatīva, spēja strādāt komandā

- ļoti labas iemaņas darbā ar standarta biroja programmatūru (MS Word, Excel, Power Point)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt normatīvo aktu projektus, metodoloģiju, rekomendācijas un ieteikumus nodrošinājuma politikas plānošanas, ieviešanas un pārraudzības jomā

- nodrošināt Aizsardzības ministrijas (AM) Licencēšanas un sertifikācijas komisijas darbu, koordinējot un kontrolējot šīs komisijas lēmumu izpildi, sagatavot sertifikātus speciālistiem un licences komersantiem, atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- koordinēt AM sniegtos publiskos pakalpojumus vienotajā valsts un pašvaldību pakalpojumu portālā www.latvija.lv

- izvērtēt un saskaņot AM un tās padotībā esošo iestāžu, tai skaitā NBS, izstrādātās tehniskās specifikācijas publiskajiem iepirkumiem, kā arī veikt iesniegto dokumentu pārbaudi tehnisko specifikāciju ievietošanai un to izņemšanai no materiāli tehnisko līdzekļu tehnisko specifikāciju elektroniskā kataloga

- veikt tirgus izpētes rezultātu, veikto iepirkumu un plānoto finanšu resursu atbilstības analīzi

- nodrošināt sadarbību, kā arī saistīto dokumentu izstrādi iepirkumu pārraudzības plānošanas jautājumos ar citām valstīm un starptautiskajām institūcijām, tai skaitā NATO

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/62.AKR1

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 20.03.2017. iecelta KARLĪNA KĀRKLIŅA.


OP 2017/62.AKR2

Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 20.marta iecelta AINA GREIŠKĀNE.


OP 2017/62.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz ierēdnes prombūtnes laiku no 2017. gada 20. marta iecelta TATJANA LUCĒVIČA.


OP 2017/62.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 20.marta iecelta IRINA LAUVA.


OP 2017/62.AKR5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes projektu nodaļas vecākā eksperta amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 22.marta iecelts VALTERS ŠTEINBERGS.


OP 2017/62.AKR6

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 20.marta iecelta MONTA ĀBELĪTE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)