Laidiens: 24.03.2017., Nr. 62
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/62.AKK1
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija - Finanšu ministrijas
pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde -, kura īsteno valsts pārvaldes
funkciju izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas
uzraudzībā, lai nodrošinātu minēto jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi, IZSLUDINA KONKURSU UZ VAKANTO IERĒDŅA/-ES AMATU -
KONTROLES DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā INSPEKTORS/-E
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt azartspēļu organizēšanas vietas un to norisi visā Latvijas
Republikas teritorijā un internetā
- kontrolēt izložu, preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas norisi
- veikt azartspēļu automātu un iekārtu tehniskās pārbaudes
- piedalīties kazino inkasācijas procesos
- veikt plašsaziņas līdzekļu un interneta resursu monitoringu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- izpratne un zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvo procesu
regulējošiem normatīviem aktiem
- izpratne un zināšanas par informācijas tehnoloģiju jomu, norēķinu veikšanu
un funkcionalitāti internetā vai pieredze kontroles un uzraudzības jomā, tiks
uzskatīta par priekšrocību
- spēja uztvert un veikt matemātiskas darbības
- angļu valodas zināšanas
- autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atbilstoši piešķirtajai
kategorijai
- labus darba apstākļus Rīgas centrā
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pasta adresi pasts@iaui.gov.lv vai iesniegt personīgi Izložu un
azartspēļu uzraudzības inspekcijā Brīvības ielā 33 (4 stāvs), Rīgā, LV-1050,
fakss 67504966, papildu informācija: tālr. 67504952, http://www.iaui.gov.lv.
OP 2017/62.AKK2
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas
ielā 5, Rīgā, LV-1050, reģ. Nr. 90000049834), aicina pieteikties
pretendentus uz Informācijas sistēmas drošības pārvaldnieka/-es amatu (amata kods 2529 07) Rīgā, Maskavas ielā 3
Obligātās prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vai akadēmiskā izglītība
informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā, vai augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- vismaz 2 gadu darba pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā
vai vismaz 1 gadu pieredze informācijas sistēmu drošības jomā
- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C1) atbilstoša valsts valodas prasme
Amata pienākumi:
- izstrādāt un uzturēt ar informācijas sistēmu (IS) drošību saistītos
dokumentus
- izstrādāt un ieviest iestādē ar IS drošību saistītās procedūras
- organizēt un vadīt IS drošības pasākumu īstenošanu
- pārraudzīt ar informācijas sistēmu drošību saistīto ārējo un iekšējo
normatīvo aktu ieviešanu un ievērošanu
- piedalīties IS risku pārvaldības plāna un IS darbības atjaunošanas un
nepārtrauktības plāna izstrādē
- regulāri veikt darbinieku apmācību informācijas drošības jomā
- kontrolēt IS drošības politikas izpildi un nodrošināt kontroles rezultātu
izmantošanu IS drošības uzlabošanā
Zināšanas un prasmes:
- teicamas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes
- informācijas sistēmu drošību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- sertifikāts informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldības jomā (piemēram,
CISM, CISSP, CISA u. tml.) tiks uzskatīts par priekšrocību
- vēlamas svešvalodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- atalgojumu (870,00-1100,00 EUR) un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendenta CV un pieteikuma vēstuli (ja iespējams pievienot rekomendāciju
no iepriekšējā darba devēja un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas),
norādot amatu, uz kuru vēlaties kandidēt, līdz 2017. gada 3. aprīlim
nosūtīt VUGD Personāla pārvaldei uz e-pastu: cv@vugd.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67075883.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules
izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā.
OP 2017/62.AKK3
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (Maskavas
ielā 5, Rīgā, LV-1050, reģ. Nr. 90000049834) aicina pieteikties
pretendentus uz Iepirkumu un nodrošinājuma pārvaldes Iepirkumu nodaļas
juriskonsulta/-es amatu (amata kods 2619 01) Rīgā,
Maskavas ielā 3
Obligātās prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā divi
gadi
- augstākā līmeņa 1. pakāpei (C1) atbilstoša valsts valodas prasme
Amata pienākumi:
- sagatavot ar iepirkumu procedūru norisi saistošo iepirkumu dokumentāciju
saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu
- sagatavot līgumus saskaņā ar iepirkumu dokumentāciju
- piedalīties iepirkumu komisiju darbā
- protokolēt iepirkumu komisijas sanāksmes
- vērtēt iepirkumu piedāvājumus, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus
Zināšanas un prasmes:
- angļu un krievu valodas zināšanas
- zināšanas normatīvo aktu izstrādē
- prasme strādāt ar biroja programmatūru (Microsoft Office)
- teicamas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu (no 785,00 līdz 915,00 EUR) un sociālās garantijas
Pretendentu CV un motivācijas vēstuli, norādot amatu, uz kuru vēlaties
kandidēt, līdz 2017. gada 6. aprīlim nosūtīt VUGD Personāla pārvaldei
uz e-pastu: cv@vugd.gov.lv.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikuma vēstules
izvērtēšanas būs iekļuvuši 2. kārtā.
OP 2017/62.AKK4
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Kultūras,
izglītības, zinātnes un veselības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- veikt Oficiālās statistikas programmas izpildi izglītības, kultūras,
zinātnes un veselības statistikas jomā
- piedalīties administratīvo datu kvalitātes izvērtēšanā, uzturēšanā un datu
analīzē, izmantojot gan tiešsaistes datu pārraides režīmā iegūto informāciju no
atbilstošo nozaru ministrijām, gan informāciju no citiem administratīvo datu
avotiem
- piedalīties personu/mājsaimniecību apsekojumu ieviešanā (metodoloģijas
izstrādāšana, priekšlikumu sagatavošana apsekojuma metožu pilnveidošanai, lauka
darbu analīze, apsekojuma rezultātu analīze utt.)
- apkopot datus, tos analizēt, izdarīt aprēķinus, gatavot kopsavilkuma
statistiskās tabulas saskaņā ar Oficiālās statistikas programmu un atbilstoši
datu lietotāju pieprasījumiem
- veikt datubāzu un sagatavoto kopsavilkuma datu loģisko un matemātisko
kontroli
- vadīt/līdzdarboties starptautisko organizāciju (Eiropas Savienības
Statistikas biroja, OECD, UNESCO, ANO institūciju) projektos
statistiskās informācijas iegūšanā, kvalitātes uzlabošanā un informācijas
aktualizēšanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
socioloģijā
- ne mazāk kā gada pieredze statistikas darbā
- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel,
Word, Access, Powerpoint)
- prasmes darbā ar statistisko aprēķinu programmu IBM SPSS Statistics
vai līdzīgu
- pieredze darbā ar datubāzēm
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B līmenī (10. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/62.AKK5
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "RISEBA University",
vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla
vietu:
uz PROFESORA amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
- Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
- Pedagoģija, Psiholoģiskā pedagoģija - 1 vieta
uz VADOŠĀ PĒTNIEKA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
- Vēsture, Vispārējā vēsture - 1 vieta
uz DOCENTA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
- Politika, Salīdzinošā politika - 1 vieta
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word,
Excel, Power Point u. c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme izmantot tās
studiju un metodiskajā darbā
Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA →
Vakances).
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam
- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai nosūtīt
pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA" Meža
ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam").
Kontakttālrunis 67807959.
OP 2017/62.AKK6
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986,
izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām:
Profesors - Ekonomikas nozarē, Grāmatvedības un uzskaites teorijas
apakšnozarē (7.6.) - 1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus
(ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu
oriģināli), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova
ielā 1/5, 113. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2017/62.AKK7
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina
konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - nodokļu administrēšanas
un grāmatvedības politikas departamenta direktora vietnieks/-e (uz noteiktu
laiku)
Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departaments ir
struktūrvienība, kas izstrādā un koordinē valsts politikas grāmatvedības un tās
pārskatu jomā, valsts nodevu jomā un valsts proves jomā, izstrādā un īsteno
valsts politiku komercsabiedrību revīzijas jomā, izstrādā valsts politiku
sabiedriskā labuma jomā un nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas
veidošanu un pārraudzību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
finansēs, vadības vai tiesību zinātnēs
- vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā
- vismaz 3 gadu pieredze tiesību aktu izstrādāšanā un darbā valsts pārvaldē
- pieredze nodokļu administrēšanas procesa pilnveidošanas jautājumos
- padziļinātās zināšanas nodokļu administrēšanas un nodokļu nomaksas
kontroles procesa jautājumos
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, spēja tās izmantot normatīvo aktu
lasīšanā un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar Eiropas Komisiju un citu
valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski
- spēja analizēt liela apjoma informāciju īsos termiņos paaugstināta stresa
apstākļos
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- amata pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta
kolektīvam un mēs tev uzticēsim:
- piedalīties nodokļu administrēšanas politikas stratēģisko mērķu
noteikšanā, grāmatvedības un tās pārskatu politikas, komercsabiedrību revīzijas
politikas, kā arī sabiedriskā labuma politikas veidošanas procesā, pilnveidojot
nodokļu administrēšanas, grāmatvedības, komercdarbību revīzijas sistēmu valstī,
ņemot vērā citu valstu pieredzi un izvērtējot ekspertu ieteikumus
- koordinēt priekšlikumu izstrādi un ieviešanu ēnu ekonomikas ierobežošanai
(nodokļu krāpšanas, izvairīšanās no nodokļu nomaksas un nodokļu apiešanas
ierobežošanai) nodokļu administrēšanas politikas jomā, grāmatvedības un tās
pārskatu jomā, valsts politikā komercsabiedrību revīzijas jomā, valsts politikā
valsts proves jomā, valsts politikā sabiedriskā labuma jomā
- vadīt un koordinēt stratēģiski nozīmīgus sadarbības projektus Ekonomiskās
sadarbības un attīstības organizācijas izstrādātā informācijas apmaiņas
standarta ieviešanai
- līdzdarboties stratēģisko attīstības virzienu noteikšanā departamenta
kompetences jomās, sekmēt efektīvu sadarbību ar nodokļu administrācijām un
sadarbības partneriem
- nodrošināt Latvijas Republikas pārstāvību Eiropas Komisijas, Eiropas
Savienības Padomes, Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas un citu
starptautisko organizāciju darba grupās departamenta kompetences jautājumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IV līmenis un 13. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2017/62.AKK8
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu -
Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamenta Iepirkumu
plānošanas, metodoloģijas un atbalsta nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu (ierēdņa prombūtnes) laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlama
juridiskajā jomā
- iepriekšēja pieredze dokumentu, tostarp normatīvo aktu projektu
sagatavošanā
- zināšanas par aizsardzības nozares mērķiem, uzdevumiem un struktūru
- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus
- vēlama pieredze iepirkumu plānošanas vai realizācijas jomā
- iepriekšējā pieredze sanāksmju organizēšanā, dokumentu sagatavošanā un
protokolēšanā
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- augsta atbildības izjūta, labas analītiskās prasmes, iniciatīva, spēja
strādāt komandā
- ļoti labas iemaņas darbā ar standarta biroja programmatūru (MS Word,
Excel, Power Point)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt normatīvo aktu projektus, metodoloģiju, rekomendācijas un
ieteikumus nodrošinājuma politikas plānošanas, ieviešanas un pārraudzības jomā
- nodrošināt Aizsardzības ministrijas (AM) Licencēšanas un sertifikācijas
komisijas darbu, koordinējot un kontrolējot šīs komisijas lēmumu izpildi,
sagatavot sertifikātus speciālistiem un licences komersantiem, atbilstoši spēkā
esošajiem normatīvajiem aktiem
- koordinēt AM sniegtos publiskos pakalpojumus vienotajā valsts un
pašvaldību pakalpojumu portālā www.latvija.lv
- izvērtēt un saskaņot AM un tās padotībā esošo iestāžu, tai skaitā NBS,
izstrādātās tehniskās specifikācijas publiskajiem iepirkumiem, kā arī veikt
iesniegto dokumentu pārbaudi tehnisko specifikāciju ievietošanai un to
izņemšanai no materiāli tehnisko līdzekļu tehnisko specifikāciju elektroniskā
kataloga
- veikt tirgus izpētes rezultātu, veikto iepirkumu un plānoto finanšu resursu
atbilstības analīzi
- nodrošināt sadarbību, kā arī saistīto dokumentu izstrādi iepirkumu
pārraudzības plānošanas jautājumos ar citām valstīm un starptautiskajām
institūcijām, tai skaitā NATO
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai
K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas
mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/62.AKR1
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās
statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākās referentes ierēdnes
amatā 20.03.2017. iecelta KARLĪNA KĀRKLIŅA.
OP 2017/62.AKR2
Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa kārtībā Eiropas
Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības
nodaļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada
20.marta iecelta AINA GREIŠKĀNE.
OP 2017/62.AKR3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz
ierēdnes prombūtnes laiku no 2017. gada 20. marta iecelta TATJANA
LUCĒVIČA.
OP 2017/62.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz
noteiktu laiku no 2017.gada 20.marta iecelta IRINA LAUVA.
OP 2017/62.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta
Energoefektivitātes projektu nodaļas vecākā eksperta amatā uz nenoteiktu laiku
no 2017.gada 22.marta iecelts VALTERS ŠTEINBERGS.
OP 2017/62.AKR6
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes
inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada
20.marta iecelta MONTA ĀBELĪTE.