Laidiens: 20.03.2017., Nr. 58
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/58.AKK1
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Direktora
biroja projektu koordinators/-e uz noteiktu laiku līdz 2022. gada
31. decembrim (uz Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme
un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo
īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem"
9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību
profilakses pasākumi" projektā "Kompleksi veselības vecināšanas un
slimību profilakses pasākumi" (identifikācijas
Nr. 9.2.4.1/16/I/001)" īstenošanas laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot ar projekta finansējumu saistīto informāciju
- plānot, uzraudzīt un koordinēt projekta finanšu plūsmu
- sagatavot projekta progresa pārskatus
- gatavot nepieciešamo dokumentāciju projekta finansējuma saņēmējam -
projekta progresa pārskatus, maksājuma pieprasījumus, vienošanās grozījumus,
maksājumu prognozes, horizontālās prioritātes pārskatus un citus nepieciešamos
dokumentus
- veikt projekta aktivitāšu izpildes stāvokļa uzskaiti darba progresa un
laika griezumos
- nodrošināt nepieciešamo saraksti ar projekta īstenošanā iesaistītajām
institūcijām
- uzturēt projekta dokumentāciju atbilstoši lietu nomenklatūrai un normatīvo
aktu prasībām, kā arī ESF prasībām
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- praktiska darba pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā,
administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē
- praktiska darba pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie
akti, rīkojumi u. c.) izstrādē
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- praktiska darba pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem,
t. sk. pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem
- spēja izstrādāt stratēģijas dokumentus
- prasme plānot, organizēt un vadīt visus projekta posmus
- prasme veikt projekta strukturizēšanu un pārraudzīt projekta resursus
- prasme veikt projekta riska analīzi
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer
u. c.);
- augstākā līmeņa 1. pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis
- labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atbilstoši piešķirtai
kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amata konkursa kandidātiem līdz 2017. gada 31. martam jānosūta uz
e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "projekta koordinatora
amata vakance" šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un
pieteikuma vēstule
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2017/58.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā referents/-e
(uz noteiktu laiku) Budžeta departamenta Labklājības sfēras finansēšanas nodaļā
Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts
budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma
grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta
likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu
risināšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu nozarē
- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā (tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem
jautājumiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Budžeta departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt šādus galvenos uzdevumus:
- izskatīt un sagatavot Labklājības ministrijas pamatbudžeta projektus
iekļaušanai gadskārtējā valsts budžeta likumprojektā
- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē
esošajiem jautājumiem
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts
budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi
Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2017/58.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Daugavpils reģionālās nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Skolas ielā 7, Krāslavā; 1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Ģimnāzijas ielā 10, Daugavpilī)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Daugavpils reģionālajai
nodaļai Ģimnāzijas ielā 10, Daugavpilī, LV-5401 (ar norādi "Konkursam uz
Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: Zanete.Melkova@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 65476025.
OP 2017/58.AKK4
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas
departamenta Izdevniecības daļas sistēmu analītiķis/-e
Pamatpienākumi: analizēt statistikas lietotāju vajadzības, identificējot
nepieciešamās izmaiņas, optimizēt un automatizēt statistikas izplatīšanas
sistēmas.
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs,
matemātikā vai statistikā
- labas zināšanas programmēšanā (SQL, R, tīmekļa tehnoloģijas)
- angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- stratēģiska un analītiska domāšana
- vēlama pieredze darbā ar datu apstrādi un analīzi
Mēs piedāvājam:
- interesantu un radošu darbu
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- profesionālo izaugsmi
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
Atalgojums: 900-1382 euro (bruto) atbilstoši profesionālajai
pieredzei. Amats ir klasificēts 19.3. apakšsaimes IIA līmenī
(11. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi
personals@csb.gov.lv. Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Pieteikšanās termiņš: 2017. gada 5. aprīlis.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/58.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas
strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo 3 gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai
akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā divus gadus
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā, tiesību aktu izstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izskatīt apstrīdēšanas iesniegumus par izdoto administratīvo aktu par
atteikumu sniegt informāciju vai izpildīt informācijas pieprasījumu, kā arī
faktisko rīcību, kas izpaudusies kā informācijas nesniegšana vai nepienācīga
sniegšana; vai citu veiktu faktisko rīcību
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un
ārējos normatīvos aktus un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas
kompetencei
- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā
esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām atbilstoši
Daļas kompetencei
- sagatavot uzziņas un piedalīties uzziņu sagatavošanas līdzizpildē
- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par izmaiņām tiesību aktos
- sniegt juridiskas konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos,
juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID
struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai
- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju un
darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās par Daļas
kompetencē esošiem jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta
adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP TAD
GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/58.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Otrās
reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (3vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu
dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs,
tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar
normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo 3 gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrēšanu, saimnieciskās
darbības veicēju reģistrāciju un izslēgšanu no reģistra
- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus, sagatavot lēmumprojektus par
mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju reģistrāciju un patentmaksas veicēju
reģistrāciju
- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus Elektroniskās deklarēšanas sistēmas
izmantošanai un veikt to apstrādi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696
līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP RKARD 2RN GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/58.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-as
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo 3 gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās vai administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana,
grāmatvedība un nodokļi) vai tiesību zinātnē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā
- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai
novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu
valsts ieņēmumu jomā
- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes
uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", I
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 895 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP PID I_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/58.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās reģistrācijas
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo 3 gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms
nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā
kārtībā
- pieņemt un reģistrēt datubāzē ar PVN apliekamo personu reģistrā
aizpildītos nodokļu maksājumu iesniegumus, izvērtēt riskus, veikt amatpersonu
intervijas atbilstoši Pārvaldes direktora apstiprinātajai kārtībai un sagatavot
pozitīvu vai atteikuma lēmumu projektus
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- pēc saņemtajiem pieprasījumiem reģistrēt Nodokļu informācijas sistēmas
(NIS) datubāzē un ģenerēt nerezidentiem kodus
- izvērtēt nodokļu maksātāju iesniegumus par rezidences statusa maiņu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696
līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP RKARD 1RN GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/58.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Lēmumu un
judikatūras analīzes daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa amats (vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo 3 gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā
pieņemtos VID ģenerāldirektora lēmumus
- identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā
- analizēt tiesu nolēmumus par pārsūdzētajiem VID lēmumiem
- analizēt Eiropas Savienības Tiesas nolēmumus nodokļu normatīvo aktu
piemērošanas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- ne mazāk kā divu gadu juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz JPSIP LJAD GJ_Vards_Uzvards".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/58.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Vidzemes otrās
apkalpošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo 3 gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- konsultēt nodokļu maksātājus klātienē, elektroniski, rakstiski, pa tālruni
par nodokļu normatīvo aktu piemērošanu
- veikt nodokļu maksātāju reģistrēšanu (saimnieciskai darbībai, pievienotās
vērtības nodokļa maksātāju reģistrā, veikt izmaiņas reģistrācijas datos u. c.
veidu reģistrācijai)
- pieņemt papīra veidā deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus
dokumentus, izvērtēt to atbilstību noteiktajām prasībām
- apkalpot elektroniskās deklarēšanās sistēmas (EDS) lietotājus, sniegt
atbalstu darbā ar EDS
- sagatavot un izsniegt izziņas un apliecinājumus nodokļu maksātājiem
normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Dārza ielā 3, Smiltenē.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634
līdz 734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP PVND V2AN GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/58.AKK11
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē 2017. gada 13. martā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" publicēto paziņojumu (OP 2017/53.AKK2) par
Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo vērtību uzskaites nodaļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance
uz noteiktu laiku).
Pareizi lasīt:
1) Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo
vērtību uzskaites nodaļas materiālu uzskaites grāmatveža/-es darbinieka amats
(vakance uz nenoteiktu laiku);
2) "Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime
"Grāmatvedība", II līmenis un 8. mēnešalgu grupa.".
OP 2017/58.AKK12
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz juriskonsulta/-es valsts civildienesta ierēdņa
amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt konsultācijas Izglītības kvalitātes valsts dienesta personālam un
klientiem Uzraudzības departamenta (turpmāk - UD) kompetences jautājumos
- sagatavot tiesību aktu (rīkojumu, lēmumu u. tml.) un sarakstes
dokumentu projektus
- izskatīt apstrīdētos administratīvos aktus, apstrīdētās procesuālās
darbības vai faktiskās rīcības īstenošanu, kā arī citus ar indivīda tiesībām
saistītus lēmumus, veikt gala lēmumu projektu sagatavošanu
- sagatavot uzziņas UD kompetences jautājumos
- izstrādāt un izskatīt izvērtēšanai iesniegto normatīvo aktu un normatīvo
aktu grozījumu projektus, sagatavot tos tālākai virzībai
- analizēt normatīvo aktu piemērošanas praksi, sniegt priekšlikumus
uzlabojumiem
- nodrošināt administratīvo sodu reģistrācijai un izpildei nepieciešamo
darbību izpildi
- veikt pieņemto lēmumu pēcpārbaudi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē un juriskonsulta vai jurista
kvalifikācija
- darba pieredze juridisko dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)
- darba pieredze izglītības nozarē (vismaz 1 gads) un/vai ar izglītību
regulējošo tiesību un normatīvo aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 1 gads)
- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot juridiskos dokumentus (pieteikumus, administratīvos
aktus, lēmumus u.tml.)
- prasme patstāvīgi vadīt savu darbu paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē
- pieredze konfliktu risināšanā un pārmaiņu vadībā
- prasme vērtēt savu profesionālo darbību un tās rezultātu
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli -
motivāciju, CV, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba
pieredzi apliecinošus dokumentus iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes
valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.
OP 2017/58.AKK13
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228,
www.lad.gov.lv) aicina darbā VIDUSLATVIJAS
REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz nenoteiktu
laiku)
Viduslatvijas reģionālās lauksaimniecības pārvalde (turpmāk - Pārvalde),
kuras galvenie uzdevumi ir nodrošināt vienotas valsts atbalsta un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu noteiktā teritorijā, meklē
iedvesmojošu, drosmīgu un kompetentu vadītāju!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
vadīt komandu atbilstoši stratēģiskajiem virzieniem un motivēt to kopējo
mērķu sasniegšanai, radīt un piedāvāt konceptuāli jaunus un noderīgus
risinājumus, veidot vidi, kura veicina un iedrošina uz pārmaiņām, pieņemt
lēmumus, arī nestandarta situācijās un uzņemties atbildību par tiem, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) Pārvaldes darbu, tās funkciju un
uzdevumu izpildi
- nodrošināt Dienesta stratēģijas realizāciju un Kopējās lauksaimniecības
politikas administrēšanas pasākumu ieviešanu Pārvaldes teritorijā
- nodrošināt Dienestam piešķirtās akreditācijas kritēriju un prasību pilnīgu
ievērošanu attiecībā uz Eiropas Savienības atbalsta administrēšanu
- nodrošināt lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienības un valsts atbalsta
piešķiršanai saskaņā ar Eiropas Kopienas likumdošanas un Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem
- nodrošināt Pārvaldes iekšējo normatīvo aktu izstrādi un aktualizēšanu
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
- augstāko akadēmisko vai otrā līmeņa augstāko profesionālo izglītību
- ne mazāk kā trīs gadu pieredzi vadošā amatā ar vismaz 30 padotajiem
darbiniekiem, kas gūta pēdējo piecu gadu laikā
- pieredzi pārmaiņu procesu plānošanā un ieviešanā
- spēju uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās
jomās
- izpratni par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, un
administratīvo procesu
- zināšanas par Eiropas Savienības institucionālās un tiesību sistēmas
uzbūvi, īpaši Kopējās lauksaimniecības politikas pamatprincipiem un mehānismiem
- labas valsts valodas un vēlamas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 13. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Jēkabpilī
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv ar
norādi "Pārvaldes vadītājs" vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, vai Jēkabpilī, Tvaika ielā 2, LV-5201,
tālr. uzziņām 67027697, 27877187.