Laidiens: 17.03.2017., Nr. 57

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/57.AKK1

Konkurences padome izsludina konkursu uz Izpildinstitūcijas eksperta/-es amatu

Latvijas Konkurences padome ir atzīta par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un organizācijas efektivitātes dēļ. No 130 pasaules konkurences iestādēm Global Competition Review reitingā tiek iekļautas vien 36 labākās, tai skaitā arī Latvijas Konkurences padome. Mūsu mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu pamatvērtības - taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.

Mēs lepojamies ar to, ka katrs Konkurences padomes darbības finansēšanai atvēlētais viens euro no valsts budžeta rada sabiedrības ieguvumu aptuveni 52 euro apmērā un vairāk nekā 90% gadījumu nacionālās tiesas ir atzinušas Konkurences padomes lēmumus par tiesiskiem un pamatotiem.

Ja vēlies pievienoties mūsu komandai - piesakies eksperta/-es amatam

Pienākumi:

- piedalīties konkurences tiesību pārkāpumu lietu izmeklēšanā un pierādījumu iegūšanā

- veikt tirgus uzraudzības un piedalīties izmeklēšanas darbībās

- izskatīt sūdzības un iesniegumus

- pārstāvēt Konkurences padomes intereses darba grupās Latvijā un ārvalstīs

Mūsu prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā juridiskā vai ekonomiskā izglītība

- profesionālā pieredze valsts pārvaldē vai privātajā sektorā ne mazāka kā viens gads

- vēlama pieredze pētījumu un tirgus analīzes veikšanā, izpratne par konkurences tiesībām

- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 1. pakāpi (B1)

- analītiskās spējas, argumentēšanas un liela apjoma informācijas strukturēšanas prasmes

- spēja veidot gramatiski, stilistiski un juridiski pareizu tekstu latviešu valodā

Mēs piedāvājam:

- aizraujošu darbu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas un labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu 750-1000 EUR pirms nodokļu nomaksas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 3. aprīlim Konkurences padomē Brīvības ielā 55, Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu: konkurence@kp.gov.lv. Tālr. uzziņām 67282865.


OP 2017/57.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas PROJEKTA VADĪTĀJUS/-AS (ierēdņa amati uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto pētniecības projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma pieprasījumu izskaitīšanas nodrošināšanu, atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t. sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projekta grozījumu un citu projekta dokumentu izskaitīšanā (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to pielietot projekta ietvars veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem un spēja to pielietot projekta ietvaros veikto izdevumu attiecināšanā

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļa projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/57.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļa PROJEKTA VADĪTĀJUS/-AS (ierēdņa amati uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības infrastruktūras projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma pieprasījumu izskaitīšanas nodrošināšanu, atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t. sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projekta grozījumu un citu projekta dokumentu izskaitīšanā (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to pielietot projekta ietvars veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem un spēja to pielietot projekta ietvaros veikto izdevumu attiecināšanā

- izpratne par būvniecības normatīviem un to pielietojumu projektu uzraudzībā

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva, elastīga domāšana un labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļa projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/57.AKK4

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klientu apkalpošanas un pakalpojumu attīstības departamenta Klientu apkalpošanas daļas vecākais/-ā eksperts/-e (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu un Valsts kases pakalpojumu sniegšanu

- konsultēt klientus par Valsts kases sniegtajiem pakalpojumiem

- izvērtēt un apstrādāt klientu iesniegtos dokumentus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu, banku darbības vai grāmatvedības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadībzinātnes studiju programmā)

- darba pieredze grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas jomā ilgāka par vienu gadu

- zināšanas par budžeta izpildi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un budžeta grāmatvedības principu pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze klientu apkalpošanas jomā (pieredze klientu apkalpošanā finanšu pakalpojumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, vēlamas angļu un krievu valodu zināšanas sarunvalodas līmenī

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- labas komunikācijas prasmes un klientorientēta pieeja darbam

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- analītiska domāšana

- labas koncentrēšanās spējas un precizitāte

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "KAPAD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2017/57.AKK5

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta Uzskaites un kontroles daļas vadītājs/-a

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt daļas darbu, lai nodrošinātu noteikto funkciju un uzdevumu izpildi

- organizēt valsts budžeta ieņēmumu uzskaiti un sadali

- organizēt valsts budžeta izpildes uzskaiti

- pārraudzīt valsts budžeta norēķinu veikšanu un finanšu uzskaiti

- nodrošināt finanšu pārskatu un to skaidrojumu sagatavošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu, banku darbības vai grāmatvedības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadības zinātnes studiju programmā)

- darba pieredze finanšu, grāmatvedības vai norēķinu jomā ilgāka par diviem gadiem, t. sk. vadošā amatā ilgāka par gadu

- padziļinātas zināšanas valsts budžeta grāmatvedībā un starptautiskajos grāmatvedības standartos

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (vēlamas zināšanas SAP)

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, prasme plānot un organizēt darbu

- prasme vadīt komandu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "ND_UKD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2017/57.AKK6

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļaustrumu virsmežniecības vecākā/-ās inspektora/-es (juridiskajos jautājumos) ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku, darbavieta Gulbenē)

Prasības pretendentiem:

- augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- juridiskā darba pieredze ne mazāka par 1 gadu (vēlams valsts pārvaldes iestādē)

- vēlama pieredze administratīvo tiesību jomā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt tiesisku un pamatotu administratīvo aktu sagatavošanu

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvajiem aktiem un to piemērošanas jautājumiem meža nozarē

- sagatavot dokumentus (pierādījumus, pieteikumus, pieprasījumus) par konstatētajiem pārkāpumiem iesniegšanai tiesību aizsardzības iestādēs

- sagatavot un iesniegt tiesā prasības pieteikumus, kā arī paskaidrojumus un pārsūdzības krimināllietās, civillietās, administratīvo pārkāpumu un administratīvajās lietās

- pārstāvēt VMD tiesās

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 940,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).


OP 2017/57.AKK7

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Veselības veicināšanas departamenta Slimību profilakses nodaļas veselības veicināšanas koordinētājs/-a uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- plānot veselības veicināšanas pasākumus, programmas un to metodisko vadību un attīstību ilgākam laika periodam

- sagatavot dažādus informatīvos materiālus, priekšlikumus vai informāciju par aktuāliem slimību profilakses un veselības veicināšanas jautājumiem

- sagatavot realizējamo veselības veicināšanas pasākumu projektus un aktivitātes, izstrādājot realizējamo pasākumu detalizētus aprakstus

- atbilstoši pilnvarojumam pārstāvēt Slimību profilakses un kontroles centra intereses valsts un pašvaldību institūcijās, nevalstiskajās organizācijās, kā arī attiecībās ar juridiskajām personām vai ārvalstu institūciju pārstāvjiem savas profesionālās kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā ne mazāk kā divi gadi

- izpratne par sabiedrības veselības organizatoriskiem jautājumiem

- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju

- Latvijas Republikas un starptautisko sabiedrības veselības politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- vēlama pieredze veselību veicinošu pasākumu koordinēšanā/īstenošanā

- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās

- augstākā līmeņa 1. pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis

- labas angļu valodas zināšanas

- krievu valodas zināšanas

- labas saskarsmes prasmes, spēja publiski uzstāties un sniegt prezentācijas

- prasme efektīvi pielietot jaunākās darba organizācijas formas un informācijas tehnoloģijas

- radoša pieeja darbam

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no 756,00 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amata konkursa kandidātiem līdz 2017. gada 31. martam jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Veselības veicināšanas koordinētāja amata vakance" šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule;

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.

Uzziņas pa tālruni 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2017/57.AKK8

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Veselības veicināšanas departamenta Psihiskās veselības veicināšanas nodaļas sabiedrības veselības analītiķis/-e uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- veikt psihiskās veselības jomas datu un informācijas apkopošanu un analīzi

- piedalīties psihiskās veselības veicināšanas politikas īstenošanā, nodrošinot psihiskās veselības veicināšanas pasākumu un programmu izpildi

- izglītot sabiedrības grupas jautājumos par veselības veicināšanu, slimību profilaksi un psihiskās veselības veicināšanu, piedalīties informatīvi izglītojošu pasākumu organizēšanā dažādām mērķauditorijām

- sniegt priekšlikumus publiskajiem iepirkumiem veselības veicināšanas jomā

- sagatavot informatīvos materiālus, priekšlikumus vai informāciju Slimību profilakses un kontroles centra vietnēm un sociālo tīklu kontiem par aktuāliem psihiskās veselības veicināšanas jautājumiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība medicīnas, sabiedrības veselības vai psiholoģijas jomā

- praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā ne mazāk kā divi gadi

- izpratne par sabiedrības veselības organizatoriskiem jautājumiem

- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju, sagatavot to ziņojuma veidā

- Latvijas Republikas un starptautisko sabiedrības veselības politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- vēlama pieredze veselību veicinošu pasākumu organizēšanā

- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās

- augstākā līmeņa 1. pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis

- labas angļu valodas zināšanas

- krievu valodas zināšanas

- labas saskarsmes prasmes, spēja publiski uzstāties un sniegt prezentācijas

- prasme efektīvi pielietot jaunākās darba organizācijas formas un informācijas tehnoloģijas

- radoša pieeja darbam

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai no 756,00 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amata konkursa kandidātiem līdz 2017. gada 31. martam jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Sabiedrības veselības analītiķa amata vakance" šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule;

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.

Uzziņas pa tālruni 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2017/57.AKK9

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta direktora vietnieka/-es ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

Meklējam darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem, 15 LIAA biznesa inkubatoru veiksmīgas darbības nodrošināšanai!

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt kvalitatīvu, savlaicīgu un atbilstošu ārpakalpojumu sniegšanu LIAA biznesa inkubatoru klientiem

- izstrādāt un ieviest pakalpojumu savlaicīgas nodrošināšanas un kvalitātes kontroles mehānismu projekta veiksmīgas īstenošanas nodrošināšanai

- veicināt projektā noteikto mērķu sasniegšanu

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp biznesa inkubatoru klientiem un ārpakalpojumu sniedzējiem

- gatavot informāciju projektā iesaistītajām organizācijām

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)

- pieredze darbā biznesa inkubatorā 2.3.2.1. aktivitātē "Biznesa inkubatori" vai citā biznesa inkubatorā, koprades telpā, uzņēmumā, organizācijā vai valsts iestādē darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem (vismaz divi gadi)

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, biznesa inkubāciju, zināšanu pārnesi un investīciju piesaisti

- izpratne par iepirkumu veikšanas procedūru

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- labas krievu valodas zināšanas

- teicamas vadības, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā) un redzējumu par biznesa inkubatoru klientiem nepieciešamo ārpakalpojumu savlaicīgas nodrošināšanas (ievērojot Publisko iepirkumu likumu) un iepirkto ārpakalpojumu kvalitātes kontroles mehānismu (teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv, ar norādi "BID direktora vietnieks".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2017/57.AKK10

Sabiedrības integrācijas fonda (reģ. Nr. 90001237779) sekretariāts izsludina konkursu uz vakanto amatu - iepirkumu speciālists/-e (0,3 slodze - summētais darba laiks, uz noteiktu laiku - 3 gadi, projekts "Dažādības veicināšana", Nr. 9.1.4.4./16/I/001)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- normatīvo aktu pārzināšana publisko iepirkumu jomā

- vismaz 3 gadu praktiskā pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem un publisko iepirkumu procedūru dokumentācijas sagatavošanā

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- spēja apstrādāt un analizēt liela apjoma informāciju

- teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā, iniciatīva

Galvenie pienākumi:

- plānot un organizēt publisko iepirkumu procedūras

- izstrādāt publisko iepirkumu procedūru dokumentus

- vadīt publisko iepirkumu komisijas darbu un veikt publisko iepirkumu procedūru rezultātā saņemto piedāvājumu izvērtēšanu

- izstrādāt iepirkumu līgumu projektus, nodrošināt līgumu slēgšanu, piedalīties līgumslēgšanas sarunās

- uzturēt ar publiskajiem iepirkumiem saistītos reģistrus, veikt iepirkuma līgumu uzraudzību un kontroli

- sagatavot nepieciešamos pārskatus un atskaites

- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus publisko iepirkumu jomā

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu draudzīgā kolektīvā

- labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu

Amats klasificēts 2. saimes IV līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Pieteikumus par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības dokumentu kopijas vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 28. martam:

- atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda biroju Aspazijas bulvārī 24 (3. stāvā), Rīgā, LV-1050,

- nosūtot uz e-pasta adresi vakance@sif.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto iepirkumu speciālista amata vietu".

Tālrunis informācijai 67078212.


OP 2017/57.AKK11

APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem - vadošais/-ā pētnieks/-e (2 amata vietas) un zinātniskais asistents/-e (10 amata vietas)

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067, 205. kabinetā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr. uzziņām 67808200, e-pasta adrese: anda.baumane@biomed.lu.lv.

Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv sadaļā "Vakances".


OP 2017/57.AKK12

Rail Baltica projekta īstenotājs Latvijā SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" izsludina konkursu uz projektu koordinatora/-es amatu

SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras dibināšanas mērķis ir Rail Baltica publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā. SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" projekta realizēšanai izsludina konkursu uz projektu koordinatora/-es amatu būvprojekta "Rail Baltica Centrālās daļas, posmā no Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas līdz Starptautiskai lidostai "Rīga", dzelzceļa līnija un saistītā infrastruktūra" izstrādei un ar to saistīto pakalpojumu (projektēšanas uzraudzība, paziņoto institūciju (būvprojektu verificēšanas) piesaiste, būvprojektu ekspertīze) nodrošināšanai.

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt atbalstu projekta realizācijā, informācijas apstrādē, ikdienas darba koordinēšanā un uzraudzībā

- dokumentu izstrāde atbilstoši aktivitāšu laika grafikiem, t. sk. sarakstes dokumentu sagatavošana tehnisko un īpašo noteikumu, būvatļauju saņemšanai, sēžu protokolu sagatavošana u. tml.)

- atbalsts iepirkuma procedūru norisē (dalība iepirkuma dokumentācijas izstrādē, atbalsts iepirkuma komisiju darbā, t. sk. saņemto piedāvājumu vērtēšana protokolēšana, komunikācija ar pretendentiem)

- savlaicīgas informācijas apmaiņas nodrošināšana un komunikācija uzņēmumā, sadarbībā ar projektu vadītājiem

- aktivitāšu plāna, laika grafika sagatavošana un darbu izpildes pārraudzība saskaņā ar izpildītājiem noslēgto līgumu ietvaros

- asistēšana projekta publicitātes pasākumu organizēšanā un īstenošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā vai nepabeigtā augstākā izglītība vadības zinībās vai inženierzinātnēs (vēlams transportbūvju jomā)

- pieredze darbā ar ES līdzfinansētu projektu īstenošanu

- pieredze un zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības un citiem starptautiskiem būvniecības nozares normatīvajiem aktiem un no tiem izrietošo tehnisko normu piemērošanu praksē

- zināšanas par projektu vadības principiem un rīkiem

- labas organizatora iemaņas, kā arī komunikācijas un prezentēšanas prasmes

- zināšanas un precizitāte finanšu aprēķinos, atskaitēs un ikdienas darbā

- teicamas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 2017. gada 29. martam nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi edzl@edzl.lv vai nosūtīt pa pastu SIA Eiropas dzelzceļa līnijas (Gogoļa ielā 3, Rīgā, LV-1743), vai iesniegt personīgi Maskavas ielā 12, Rīgā, iepriekš sazinoties pa tālruni 66954242.

Papildu informācija par projektu: Rail Baltica ir dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis - Poliju, Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, vairāk nekā 700 km garu Eiropas sliežu platuma (1435 mm) dzelzceļa līniju ar maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un kravu pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī tautsaimniecības ilgtspējīgu un diversificētu attīstību un konkurētspēju.


OP 2017/57.AKK13

Valsts izglītības satura centrs aicina darbā sabiedrisko attiecību speciālistu/-i (darbinieka amats) uz noteiktu laiku

Valsts izglītības satura centrs (VISC) ir izglītības un zinātnes ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura funkcijās ietilpst vispārējās, profesionālās un speciālās izglītības satura izstrāde un dažādu pārbaudes darbu organizēšana, audzināšanas darba un interešu izglītības aktivitāšu organizēšana, darbs ar talantīgajiem skolēniem, mācību literatūras apstiprināšana un daudzveidīgu projektu īstenošana.

Pienākumi:

- nodrošināt efektīvu iekšējās un ārējās komunikācijas aktivitāšu īstenošanu VISC

- veidot un uzturēt pozitīvu VISC publisko tēlu

- nodrošināt sadarbību ar masu medijiem, sagatavojot informāciju par VISC kompetencē esošajiem jautājumiem un sniedzot intervijas

- sagatavot informāciju un saturiski uzturēt VISC mājaslapu, veikt komunikāciju sociālajos tīklos

- iesaistīties dažādu sadarbības projektu īstenošanā

Prasības:

- profesionālā pieredze sabiedrisko attiecību jomā ne mazāk kā divus gadus, t. sk. pieredze darbā ar sociālajiem tīkliem

- augstākā izglītība, vēlama komunikācijas zinātnē

- teicamas valsts valodas zināšanas (gramatika, stilistika), ļoti labas angļu valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas

- labas prezentācijas un rakstveida komunikācijas prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, Internet)

- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās

- spēja patstāvīgi plānot darbu un strādāt paaugstinātas spriedzes apstākļos

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 24. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Motivētu pieteikuma vēstuli un dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam - sabiedrisko attiecību speciālists", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Iesniedzamajos dokumentos lūdzu norādīt atbilstību katrai no paziņojumā minētajām prasībām. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2017/57.AKK14

Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Juridiskās daļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšroka tiks dota pretendentiem ar izglītību personālvadības jomā), valsts valodas prasme augstākajā līmenī, pieredze personālvadības jomā, vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, profesionālas iemaņas darbā ar datoru, zināšanas finanšu un kredītu jautājumos, ar amata pienākumu pildīšanu saistīto normatīvo aktu pārzināšana, pieredze darbā ar klientiem, analītiskā domāšana, precizitāte un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, komunikabilitāte.

Galvenie amata pienākumi: nodrošināt iestādes personāla lietvedību, sniegt konsultācijas par kredīta no valsts budžeta līdzekļiem atmaksas un dzēšanas kārtību, sagatavot informāciju bankām un kredīta ņēmējiem par studiju kredīta saistību izpildes gaitu un citus dokumentus, pieņemt apmeklētājus, reģistrēt korespondenci.

Mēs piedāvājam: interesantu un atbildīgu darbu, mēneša amatalgu 750,00 EUR apmērā (bruto).

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Studiju un zinātnes administrācijai Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050. Tālr. informācijai 67702490.


OP 2017/57.AKK15

Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Juridiskās daļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, vēlama pieredze tiesvedības procesos (t. sk. interešu pārstāvība tiesās), vēlama pieredze parādu piedziņas lietās, civilprocesu un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, profesionālas iemaņas darbā ar datoru, pieredze darbā ar klientiem un citām valsts institūcijām, analītiskā domāšana, precizitāte un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes.

Galvenie amata pienākumi: sagatavot tiesām pieteikumus par kredītam pielīdzinātās stipendijas zinātniskā grāda ieguvei un studiju kredīta piedziņu, pārstāvēt iestādes intereses tiesās, pārzināt un kontrolēt lietu virzību līdz pilnīgai tiesas nolēmumu izpildei, sagatavot prasījumus pret parādniekiem iesniegšanai maksātnespējas procesa administratoriem.

Mēs piedāvājam: interesantu un atbildīgu darbu, mēneša amatalgu 800,00 EUR apmērā (bruto).

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Studiju un zinātnes administrācijai Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050. Tālr. informācijai 67702490.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)