Laidiens: 17.03.2017., Nr. 57
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/57.AKK1
Konkurences padome izsludina konkursu uz Izpildinstitūcijas eksperta/-es
amatu
Latvijas Konkurences padome ir atzīta par vienu no vadošajām konkurences
iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un organizācijas efektivitātes dēļ. No
130 pasaules konkurences iestādēm Global Competition Review reitingā
tiek iekļautas vien 36 labākās, tai skaitā arī Latvijas Konkurences padome.
Mūsu mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas sabiedrības
- patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu pamatvērtības - taisnīgums,
profesionalitāte un neatkarība.
Mēs lepojamies ar to, ka katrs Konkurences padomes darbības finansēšanai
atvēlētais viens euro no valsts budžeta rada
sabiedrības ieguvumu aptuveni 52 euro apmērā
un vairāk nekā 90% gadījumu nacionālās tiesas ir atzinušas Konkurences padomes
lēmumus par tiesiskiem un pamatotiem.
Ja vēlies pievienoties mūsu komandai - piesakies eksperta/-es amatam
Pienākumi:
- piedalīties konkurences tiesību pārkāpumu lietu izmeklēšanā un pierādījumu
iegūšanā
- veikt tirgus uzraudzības un piedalīties izmeklēšanas darbībās
- izskatīt sūdzības un iesniegumus
- pārstāvēt Konkurences padomes intereses darba grupās Latvijā un ārvalstīs
Mūsu prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā juridiskā vai ekonomiskā
izglītība
- profesionālā pieredze valsts pārvaldē vai privātajā sektorā ne mazāka kā
viens gads
- vēlama pieredze pētījumu un tirgus analīzes veikšanā, izpratne par
konkurences tiesībām
- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 1. pakāpi (B1)
- analītiskās spējas, argumentēšanas un liela apjoma informācijas
strukturēšanas prasmes
- spēja veidot gramatiski, stilistiski un juridiski pareizu tekstu latviešu
valodā
Mēs piedāvājam:
- aizraujošu darbu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas un labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu 750-1000 EUR pirms nodokļu nomaksas
CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt līdz 2017. gada
3. aprīlim Konkurences padomē Brīvības ielā 55, Rīgā, vai sūtīt uz
e-pastu: konkurence@kp.gov.lv. Tālr. uzziņām
67282865.
OP 2017/57.AKK2
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Zinātnes attīstības un
pētniecības projektu nodaļas PROJEKTA VADĪTĀJUS/-AS (ierēdņa amati uz noteiktu
laiku uz 5 gadiem)
Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas
Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto pētniecības projektu
īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. līgumu slēgšanas, līgumu
grozījumu un maksājuma pieprasījumu izskaitīšanas nodrošināšanu, atbilstoši
Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz
1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā,
t. sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projekta grozījumu un citu
projekta dokumentu izskaitīšanā (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu
ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to
pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to pielietot
projekta ietvars veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem un spēja to
pielietot projekta ietvaros veikto izdevumu attiecināšanā
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļa
projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/57.AKK3
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras
attīstības projektu nodaļa PROJEKTA VADĪTĀJUS/-AS (ierēdņa amati uz noteiktu
laiku uz 5 gadiem)
Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas
Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības
infrastruktūras projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. līgumu
slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma pieprasījumu izskaitīšanas
nodrošināšanu, atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz
1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā,
t. sk. avansa un maksājuma pieprasījumu, projekta grozījumu un citu
projekta dokumentu izskaitīšanā (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu
ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un prasme to
pielietot projektu dokumentācijas izskatīšanā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to
pielietot projekta ietvars veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem un spēja to
pielietot projekta ietvaros veikto izdevumu attiecināšanā
- izpratne par būvniecības normatīviem un to pielietojumu projektu
uzraudzībā
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva, elastīga domāšana un labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu
nodaļa projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/57.AKK4
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Klientu apkalpošanas un pakalpojumu attīstības departamenta Klientu
apkalpošanas daļas vecākais/-ā eksperts/-e (vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu un Valsts kases pakalpojumu
sniegšanu
- konsultēt klientus par Valsts kases sniegtajiem pakalpojumiem
- izvērtēt un apstrādāt klientu iesniegtos dokumentus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas,
finanšu, banku darbības vai grāmatvedības studiju programmā) vai vadības
studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadībzinātnes studiju programmā)
- darba pieredze grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas jomā ilgāka par vienu
gadu
- zināšanas par budžeta izpildi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un
budžeta grāmatvedības principu pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze klientu apkalpošanas jomā (pieredze klientu apkalpošanā
finanšu pakalpojumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, vēlamas angļu un krievu valodu
zināšanas sarunvalodas līmenī
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas komunikācijas prasmes un klientorientēta
pieeja darbam
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- analītiska domāšana
- labas koncentrēšanās spējas un precizitāte
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "KAPAD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv, vai
Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2017/57.AKK5
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Norēķinu departamenta Uzskaites un kontroles daļas vadītājs/-a
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt daļas darbu, lai nodrošinātu noteikto funkciju
un uzdevumu izpildi
- organizēt valsts budžeta ieņēmumu uzskaiti un sadali
- organizēt valsts budžeta izpildes uzskaiti
- pārraudzīt valsts budžeta norēķinu veikšanu un finanšu uzskaiti
- nodrošināt finanšu pārskatu un to skaidrojumu sagatavošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas,
finanšu, banku darbības vai grāmatvedības studiju programmā) vai vadības
studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadības zinātnes studiju
programmā)
- darba pieredze finanšu, grāmatvedības vai norēķinu jomā ilgāka par diviem
gadiem, t. sk. vadošā amatā ilgāka par gadu
- padziļinātas zināšanas valsts budžeta grāmatvedībā un starptautiskajos grāmatvedības
standartos
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (vēlamas zināšanas SAP)
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, prasme plānot un organizēt darbu
- prasme vadīt komandu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "ND_UKD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2017/57.AKK6
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Ziemeļaustrumu virsmežniecības vecākā/-ās
inspektora/-es (juridiskajos jautājumos) ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku,
darbavieta Gulbenē)
Prasības pretendentiem:
- augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- juridiskā darba pieredze ne mazāka par 1 gadu (vēlams valsts pārvaldes
iestādē)
- vēlama pieredze administratīvo tiesību jomā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt tiesisku un pamatotu administratīvo aktu sagatavošanu
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvajiem aktiem un to
piemērošanas jautājumiem meža nozarē
- sagatavot dokumentus (pierādījumus, pieteikumus, pieprasījumus) par
konstatētajiem pārkāpumiem iesniegšanai tiesību aizsardzības iestādēs
- sagatavot un iesniegt tiesā prasības pieteikumus, kā arī paskaidrojumus un
pārsūdzības krimināllietās, civillietās, administratīvo pārkāpumu un
administratīvajās lietās
- pārstāvēt VMD tiesās
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 940,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).
OP 2017/57.AKK7
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Veselības
veicināšanas departamenta Slimību profilakses nodaļas veselības veicināšanas
koordinētājs/-a uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- plānot veselības veicināšanas pasākumus, programmas un to metodisko vadību
un attīstību ilgākam laika periodam
- sagatavot dažādus informatīvos materiālus, priekšlikumus vai informāciju par
aktuāliem slimību profilakses un veselības veicināšanas jautājumiem
- sagatavot realizējamo veselības veicināšanas pasākumu projektus un
aktivitātes, izstrādājot realizējamo pasākumu detalizētus aprakstus
- atbilstoši pilnvarojumam pārstāvēt Slimību profilakses un kontroles centra
intereses valsts un pašvaldību institūcijās, nevalstiskajās organizācijās, kā
arī attiecībās ar juridiskajām personām vai ārvalstu institūciju pārstāvjiem
savas profesionālās kompetences ietvaros
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā
- praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā ne mazāk
kā divi gadi
- izpratne par sabiedrības veselības organizatoriskiem jautājumiem
- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju
- Latvijas Republikas un starptautisko sabiedrības veselības politikas
plānošanas dokumentu pārzināšana
- vēlama pieredze veselību veicinošu pasākumu koordinēšanā/īstenošanā
- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta
pārlūkprogrammās
- augstākā līmeņa 1. pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis
- labas angļu valodas zināšanas
- krievu valodas zināšanas
- labas saskarsmes prasmes, spēja publiski uzstāties un sniegt prezentācijas
- prasme efektīvi pielietot jaunākās darba organizācijas formas un
informācijas tehnoloģijas
- radoša pieeja darbam
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu komandā
- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no 756,00 EUR (bruto)
atbilstoši piešķirtajai kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amata konkursa kandidātiem līdz 2017. gada 31. martam jānosūta uz
e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi
"Veselības veicināšanas koordinētāja amata vakance" šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un
pieteikuma vēstule;
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.
Uzziņas pa tālruni 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2017/57.AKK8
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Veselības
veicināšanas departamenta Psihiskās veselības veicināšanas nodaļas sabiedrības
veselības analītiķis/-e uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- veikt psihiskās veselības jomas datu un informācijas apkopošanu un analīzi
- piedalīties psihiskās veselības veicināšanas politikas īstenošanā, nodrošinot
psihiskās veselības veicināšanas pasākumu un programmu izpildi
- izglītot sabiedrības grupas jautājumos par veselības veicināšanu, slimību
profilaksi un psihiskās veselības veicināšanu, piedalīties informatīvi
izglītojošu pasākumu organizēšanā dažādām mērķauditorijām
- sniegt priekšlikumus publiskajiem iepirkumiem veselības veicināšanas jomā
- sagatavot informatīvos materiālus, priekšlikumus vai informāciju Slimību
profilakses un kontroles centra vietnēm un sociālo tīklu kontiem par aktuāliem
psihiskās veselības veicināšanas jautājumiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība medicīnas, sabiedrības veselības vai psiholoģijas jomā
- praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā ne mazāk
kā divi gadi
- izpratne par sabiedrības veselības organizatoriskiem jautājumiem
- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju, sagatavot to ziņojuma
veidā
- Latvijas Republikas un starptautisko sabiedrības veselības politikas
plānošanas dokumentu pārzināšana
- vēlama pieredze veselību veicinošu pasākumu organizēšanā
- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta
pārlūkprogrammās
- augstākā līmeņa 1. pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis
- labas angļu valodas zināšanas
- krievu valodas zināšanas
- labas saskarsmes prasmes, spēja publiski uzstāties un sniegt prezentācijas
- prasme efektīvi pielietot jaunākās darba organizācijas formas un
informācijas tehnoloģijas
- radoša pieeja darbam
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu komandā
- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai no 756,00 EUR (bruto)
atbilstoši piešķirtai kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amata konkursa kandidātiem līdz 2017. gada 31. martam jānosūta uz
e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi
"Sabiedrības veselības analītiķa amata vakance" šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un
pieteikuma vēstule;
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.
Uzziņas pa tālruni 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2017/57.AKK9
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa
inkubatoru departamenta direktora vietnieka/-es ierēdņa amatu (uz noteiktu
laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)
Meklējam darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem, 15 LIAA
biznesa inkubatoru veiksmīgas darbības nodrošināšanai!
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt kvalitatīvu, savlaicīgu un atbilstošu ārpakalpojumu sniegšanu
LIAA biznesa inkubatoru klientiem
- izstrādāt un ieviest pakalpojumu savlaicīgas nodrošināšanas un kvalitātes
kontroles mehānismu projekta veiksmīgas īstenošanas nodrošināšanai
- veicināt projektā noteikto mērķu sasniegšanu
- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp biznesa inkubatoru
klientiem un ārpakalpojumu sniedzējiem
- gatavot informāciju projektā iesaistītajām organizācijām
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)
- pieredze darbā biznesa inkubatorā 2.3.2.1. aktivitātē "Biznesa
inkubatori" vai citā biznesa inkubatorā, koprades
telpā, uzņēmumā, organizācijā vai valsts iestādē darbā ar uzņēmējdarbības
uzsācējiem (vismaz divi gadi)
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, biznesa inkubāciju, zināšanu
pārnesi un investīciju piesaisti
- izpratne par iepirkumu veikšanas procedūru
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- labas krievu valodas zināšanas
- teicamas vadības, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija:
1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši
ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā) un
redzējumu par biznesa inkubatoru klientiem nepieciešamo ārpakalpojumu
savlaicīgas nodrošināšanas (ievērojot Publisko iepirkumu likumu) un iepirkto
ārpakalpojumu kvalitātes kontroles mehānismu (teksta apjoms līdz 1 A4 lapai)
iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2,
Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv,
ar norādi "BID direktora vietnieks".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2017/57.AKK10
Sabiedrības integrācijas fonda (reģ.
Nr. 90001237779) sekretariāts izsludina konkursu uz vakanto amatu -
iepirkumu speciālists/-e (0,3 slodze - summētais darba laiks, uz noteiktu laiku
- 3 gadi, projekts "Dažādības veicināšana",
Nr. 9.1.4.4./16/I/001)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- normatīvo aktu pārzināšana publisko iepirkumu jomā
- vismaz 3 gadu praktiskā pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem un
publisko iepirkumu procedūru dokumentācijas sagatavošanā
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- spēja apstrādāt un analizēt liela apjoma informāciju
- teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā, iniciatīva
Galvenie pienākumi:
- plānot un organizēt publisko iepirkumu procedūras
- izstrādāt publisko iepirkumu procedūru dokumentus
- vadīt publisko iepirkumu komisijas darbu un veikt publisko iepirkumu
procedūru rezultātā saņemto piedāvājumu izvērtēšanu
- izstrādāt iepirkumu līgumu projektus, nodrošināt līgumu slēgšanu,
piedalīties līgumslēgšanas sarunās
- uzturēt ar publiskajiem iepirkumiem saistītos reģistrus, veikt iepirkuma
līgumu uzraudzību un kontroli
- sagatavot nepieciešamos pārskatus un atskaites
- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus publisko iepirkumu jomā
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu draudzīgā kolektīvā
- labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu
Amats klasificēts 2. saimes IV līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Pieteikumus par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības dokumentu kopijas
vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 28. martam:
- atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda
biroju Aspazijas bulvārī 24 (3. stāvā), Rīgā, LV-1050,
- nosūtot uz e-pasta adresi vakance@sif.gov.lv ar
norādi "Konkursam uz vakanto iepirkumu speciālista amata vietu".
Tālrunis informācijai 67078212.
OP 2017/57.AKK11
APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC)
izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem - vadošais/-ā pētnieks/-e (2 amata
vietas) un zinātniskais asistents/-e (10 amata vietas)
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami
Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067, 205. kabinetā,
viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr. uzziņām 67808200,
e-pasta adrese: anda.baumane@biomed.lu.lv.
Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv
sadaļā "Vakances".
OP 2017/57.AKK12
Rail Baltica projekta īstenotājs Latvijā SIA
"Eiropas dzelzceļa līnijas" izsludina konkursu uz projektu
koordinatora/-es amatu
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras
dibināšanas mērķis ir Rail Baltica publiskās lietošanas dzelzceļa
infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā. SIA "Eiropas
dzelzceļa līnijas" projekta realizēšanai izsludina konkursu uz projektu
koordinatora/-es amatu būvprojekta "Rail Baltica Centrālās daļas, posmā no Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas
līdz Starptautiskai lidostai "Rīga", dzelzceļa līnija un saistītā
infrastruktūra" izstrādei un ar to saistīto pakalpojumu (projektēšanas
uzraudzība, paziņoto institūciju (būvprojektu verificēšanas) piesaiste,
būvprojektu ekspertīze) nodrošināšanai.
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt atbalstu projekta realizācijā, informācijas apstrādē, ikdienas
darba koordinēšanā un uzraudzībā
- dokumentu izstrāde atbilstoši aktivitāšu laika grafikiem, t. sk.
sarakstes dokumentu sagatavošana tehnisko un īpašo noteikumu, būvatļauju
saņemšanai, sēžu protokolu sagatavošana u. tml.)
- atbalsts iepirkuma procedūru norisē (dalība iepirkuma dokumentācijas
izstrādē, atbalsts iepirkuma komisiju darbā, t. sk. saņemto piedāvājumu
vērtēšana protokolēšana, komunikācija ar pretendentiem)
- savlaicīgas informācijas apmaiņas nodrošināšana un komunikācija uzņēmumā,
sadarbībā ar projektu vadītājiem
- aktivitāšu plāna, laika grafika sagatavošana un darbu izpildes pārraudzība
saskaņā ar izpildītājiem noslēgto līgumu ietvaros
- asistēšana projekta publicitātes pasākumu organizēšanā un īstenošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā vai nepabeigtā augstākā izglītība vadības zinībās vai
inženierzinātnēs (vēlams transportbūvju jomā)
- pieredze darbā ar ES līdzfinansētu projektu īstenošanu
- pieredze un zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības un citiem
starptautiskiem būvniecības nozares normatīvajiem aktiem un no tiem izrietošo
tehnisko normu piemērošanu praksē
- zināšanas par projektu vadības principiem un rīkiem
- labas organizatora iemaņas, kā arī komunikācijas un prezentēšanas prasmes
- zināšanas un precizitāte finanšu aprēķinos, atskaitēs un ikdienas darbā
- teicamas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 2017. gada
29. martam nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi edzl@edzl.lv
vai nosūtīt pa pastu SIA Eiropas dzelzceļa līnijas (Gogoļa ielā 3, Rīgā,
LV-1743), vai iesniegt personīgi Maskavas ielā 12, Rīgā, iepriekš sazinoties pa
tālruni 66954242.
Papildu informācija par projektu: Rail Baltica ir
dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas
dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis -
Poliju, Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu,
vairāk nekā 700 km garu Eiropas sliežu platuma (1435 mm) dzelzceļa līniju ar
maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un kravu
pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī tautsaimniecības ilgtspējīgu un
diversificētu attīstību un konkurētspēju.
OP 2017/57.AKK13
Valsts izglītības satura centrs aicina darbā sabiedrisko attiecību
speciālistu/-i (darbinieka amats) uz noteiktu laiku
Valsts izglītības satura centrs (VISC) ir izglītības un zinātnes ministra pakļautībā
esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura funkcijās ietilpst vispārējās,
profesionālās un speciālās izglītības satura izstrāde un dažādu pārbaudes darbu
organizēšana, audzināšanas darba un interešu izglītības aktivitāšu
organizēšana, darbs ar talantīgajiem skolēniem, mācību literatūras
apstiprināšana un daudzveidīgu projektu īstenošana.
Pienākumi:
- nodrošināt efektīvu iekšējās un ārējās komunikācijas aktivitāšu īstenošanu
VISC
- veidot un uzturēt pozitīvu VISC publisko tēlu
- nodrošināt sadarbību ar masu medijiem, sagatavojot informāciju par VISC
kompetencē esošajiem jautājumiem un sniedzot intervijas
- sagatavot informāciju un saturiski uzturēt VISC mājaslapu, veikt
komunikāciju sociālajos tīklos
- iesaistīties dažādu sadarbības projektu īstenošanā
Prasības:
- profesionālā pieredze sabiedrisko attiecību jomā ne mazāk kā divus gadus,
t. sk. pieredze darbā ar sociālajiem tīkliem
- augstākā izglītība, vēlama komunikācijas zinātnē
- teicamas valsts valodas zināšanas (gramatika, stilistika), ļoti labas angļu
valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas
- labas prezentācijas un rakstveida komunikācijas prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, Internet)
- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta
situācijās
- spēja patstāvīgi plānot darbu un strādāt paaugstinātas spriedzes apstākļos
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 24. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Motivētu pieteikuma vēstuli un dzīves un iepriekšējās darba pieredzes
aprakstu (CV) sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa,
Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam - sabiedrisko attiecību
speciālists", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Iesniedzamajos dokumentos lūdzu
norādīt atbilstību katrai no paziņojumā minētajām prasībām. Sazināsimies tikai
ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/57.AKK14
Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Juridiskās daļas
vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām,
akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšroka tiks
dota pretendentiem ar izglītību personālvadības jomā), valsts valodas prasme
augstākajā līmenī, pieredze personālvadības jomā, vēlama pieredze darbā valsts
pārvaldē, profesionālas iemaņas darbā ar datoru, zināšanas finanšu un kredītu
jautājumos, ar amata pienākumu pildīšanu saistīto normatīvo aktu pārzināšana,
pieredze darbā ar klientiem, analītiskā domāšana, precizitāte un spēja
patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, komunikabilitāte.
Galvenie amata pienākumi: nodrošināt iestādes personāla lietvedību, sniegt
konsultācijas par kredīta no valsts budžeta līdzekļiem atmaksas un dzēšanas
kārtību, sagatavot informāciju bankām un kredīta ņēmējiem par studiju kredīta
saistību izpildes gaitu un citus dokumentus, pieņemt apmeklētājus, reģistrēt
korespondenci.
Mēs piedāvājam: interesantu un atbildīgu darbu, mēneša amatalgu 750,00 EUR
apmērā (bruto).
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Studiju un zinātnes administrācijai Zigfrīda Annas
Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050. Tālr. informācijai 67702490.
OP 2017/57.AKK15
Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Juridiskās daļas
vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, valsts valodas prasme
augstākajā līmenī, vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, vēlama pieredze
tiesvedības procesos (t. sk. interešu pārstāvība tiesās), vēlama pieredze
parādu piedziņas lietās, civilprocesu un administratīvo procesu regulējošo
normatīvo aktu pārzināšana, profesionālas iemaņas darbā ar datoru, pieredze
darbā ar klientiem un citām valsts institūcijām, analītiskā domāšana,
precizitāte un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, teicamas
sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes.
Galvenie amata pienākumi: sagatavot tiesām pieteikumus par kredītam
pielīdzinātās stipendijas zinātniskā grāda ieguvei un studiju kredīta piedziņu,
pārstāvēt iestādes intereses tiesās, pārzināt un kontrolēt lietu virzību līdz
pilnīgai tiesas nolēmumu izpildei, sagatavot prasījumus pret parādniekiem
iesniegšanai maksātnespējas procesa administratoriem.
Mēs piedāvājam: interesantu un atbildīgu darbu, mēneša amatalgu 800,00 EUR
apmērā (bruto).
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Studiju un zinātnes administrācijai Zigfrīda Annas
Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050. Tālr. informācijai 67702490.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/57.AKR1
Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursu rezultātā Juridiskā
departamenta juriskonsulšu valsts civildienesta ierēdņu amatos ir ieceltas
EGIJA GITENDORFA (2017. gada 13. martā), VITA REITERE
(2017. gada 27. martā) un LIENE TETERE (2017. gada
3. aprīlī).
OP 2017/57.AKR2
Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursa rezultātā
Izpildinstitūcijas Analītiskā departamenta ekspertes valsts civildienesta
ierēdnes amatā tiks iecelta IĻANA TAIVĀNE (2017. gada 10. aprīlī).
OP 2017/57.AKR3
Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkurss Juridiskā
departamenta vecākā juriskonsulta amatam ir noslēgts bez rezultāta.
OP 2017/57.AKR4
Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkurss Analītiskā
departamenta eksperta tirdzniecības jomā amatam ir noslēgts bez rezultāta.
OP 2017/57.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Veselības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu
laiku no 2017.gada 13.marta iecelta KATE JĒKABSONE.
OP 2017/57.AKR6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Infrastruktūras attīstības departamenta Vidzemes
reģiona nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada
13.marta iecelta LĪGA RODE.
OP 2017/57.AKR7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja amatā
uz noteiktu laiku no 2017.gada 15.marta iecelts SERGEJS EIZĀNS.
OP 2017/57.AKR8
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu
atlases departamenta Juridiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta amatu uz
nenoteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/57.AKR9
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zemgales virsmežniecības
inženiera (vides aizsardzības jautājumos) amatā no 2017. gada 6. marta
(uz noteiktu laiku) iecelts JĀNIS FREIMANIS.
OP 2017/57.AKR10
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļvidzemes
virsmežniecības Mazsalacas nodaļas mežziņa amatā no 2017. gada 16. marta
iecelts HARIJS KRUŠKA.
OP 2017/57.AKR11
Ekonomikas ministrija paziņo, ka Iekšējā tirgus departamenta
Konkurences, tirdzniecības un patērētāju tiesību nodaļas vecākā referenta amatā
no 2017.gada 13.marta uz nenoteiktu laiku iecelts ARNIS LATIŠENKO.
OP 2017/57.AKR12
Ekonomikas ministrija paziņo, ka Stratēģiskās un finanšu
vadības departamenta Finanšu plānošanas un stratēģijas nodaļas vadītājas
vietnieces amatā no 2017.gada 14.marta uz nenoteiktu laiku iecelta DANUTE
JASJKO.