Laidiens: 15.03.2017., Nr. 55

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/55.AKK1

Valsts administrācijas skola (reģ. Nr. 90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Projektu daļas vadītājs/-a (1 vakance) uz darbinieka prombūtnes laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, kas papildināta ar mācību kursiem projektu vadības un komunikācijas jomā

- vēlama pieredze valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi) un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem un valsts politiku valsts pārvaldē nodarbināto mācību jomā

- pieredze sarežģītu, nestandarta projektu vadībā ar ieviešanas termiņu vismaz divi gadi

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā

- pieredze starptautiskos projektos, komunikācijā ar ārvalstu partneriem

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā (ES) spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana struktūrfondu projektu īstenošanas jomā; publiskā iepirkuma jomas normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama pieredze pieaugušo izglītības kursu organizēšanā un izpratne par mazo un vidējo komersantu jomu

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas (B2 līmenis) zināšanas un prezentācijas prasmes

- teicamas personāla vadības prasmes

- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- orientācija uz attīstību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un darba organizēšanas prasmes

- prasmes darbam komandā

- ētiskums

Amata mērķis:

nodrošināt VAS struktūrvienības - Projektu daļas - vadību un pārraudzību, nodrošināt Eiropas Savienības fondu projekta "Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" (Projekts) sekmīgu īstenošanu ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2. "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka tiesiskā regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta, korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomās" ietvaros

Amata pienākumi:

- vadīt un koordinēt ES fondu mācību struktūrvienības darbu, noteikt uzdevumus saskaņā ar organizācijas darba plānu un stratēģiju un kontrolēt to izpildi

- vadīt un koordinēt Projekta mācību nodrošināšanā iesaistītā personāla darbu, noteikt uzdevumus saskaņā ar VAS darba plānu un stratēģiju un kontrolēt to izpildi

- organizēt Projekta īstenošanai nepieciešamo VAS iekšējo normatīvo aktu (kārtības, rīkojumi) un informācijas sagatavošanu

- sagatavot un uzturēt detalizētu Projekta īstenošanas plānu, organizēt Projekta īstenošanu atbilstoši plānā noteiktajiem termiņiem, plānot un organizēt uzdevumus, ikdienas operatīvos darbus, uzraudzīt to izpildi

- organizēt sadarbību ar sadarbības partneriem un citām Projektā iesaistītajām institūcijām - ministrijām, padotības iestādēm, plānojot un vadot darba grupu, konsultatīvo grupu darbu, kā arī organizējot individuālas tikšanās ar projektā iesaistītajām pusēm. Dibināt un uzturēt regulārus kontaktus ar citām valsts un pašvaldību institūcijām, Latvijas un starptautiskām organizācijām, uzņēmumiem, konsultēt ar Projekta īstenošanu saistītos jautājumos

- sniegt informāciju par Projekta progresu, rezultātiem, īstenošanā konstatētajām problēmām un to risinājumiem uzraudzības padomes sēdēs

- vadīt Projekta mācību dalībnieku mācību vajadzību apzināšanu un izvērtēšanu, profesionālo kompetenču attīstības programmu izveidi

- vadīt Projekta īstenošanai nepieciešamos iepirkumus, vadīt Projektā iesaistīto pakalpojumu sniedzēju un pasniedzēju darbu, lai sasniegtu Projekta mērķus

- plānot un organizēt Projekta ietvaros nepieciešamo starptautisko sadarbību, piedalīties semināros un tikšanās, sniegt informāciju par Latvijas biznesa vidi, pārstāvēt organizācijas intereses savas kompetences ietvaros

- pastāvīgi izvērtēt progresu Projekta īstenošanā, nodrošināt risku vadību, plānot un kontrolēt budžeta izpildi (rezultatīvo rādītāju izpilde, finansējuma apguve), organizējot pasākumus Projekta īstenošanas uzlabošanai, problēmsituāciju gadījumā konsultējot un piedāvājot risinājuma variantus un sniedzot priekšlikumus VAS direktoram. Sagatavot pārskatus un atbildēt par Projekta izpildes gaitu un rezultātiem

- gatavot un iesniegt organizācijas vadībai priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām politikas plānošanas dokumentos

- vadīt Projektu komunikāciju

- koordinēt Projektu ar kopējo VAS mācību sistēmu

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa pastu Valsts administrācijas skolai, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2017. gada 28. martam.


OP 2017/55.AKK2

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Vispārējās uzraudzības daļas inspektors/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā, bioloģijā, vides zinībās vai tiesību zinātnēs

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā

- pieredze iekšējās kontroles sistēmas ieviešanā un uzturēšanā

- zināšanas par augu karantīnas, augu aizsardzības, sēklu kontroles un mēslošanas līdzekļu jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- nodrošināt dienesta reģionālo nodaļu darba koordināciju

- piedalīties administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā un nodrošināt informācijas apriti par ierosinātajām administratīvo pārkāpumu lietām

- veikt dienesta reģionālo nodaļu darba pārbaudes

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2017/55.AKK3

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla un procesu vadības departamenta Vadības sistēmu nodaļas vadītājs/-a

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu

- nodrošināt ar SPKC darbību saistīto risku identifikācijas, uzraudzības un vadības mehānisma iestrādi visos notiekošajos procesos, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos, kas nodrošinātu efektīvāku risku vadību

- nodrošināt darba aizsardzības sistēmas īstenošanu un uzraudzību

- organizēt, ieviest, uzturēt un pilnveidot SPKC procesu/kvalitātes vadības sistēmas darbību

- sniegt vadībai pārskatus par procesu/kvalitātes vadības sistēmas īstenošanas efektivitāti

- konsultēt un sniegt metodisko atbalstu SPKC struktūrvienībām par riska vadību, procesu izstrādes gaitā, darba aizsardzības jautājumos

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams vadības zinātnēs, kvalitātes vadībā vai ekonomikā)

- vēlama apmācība darba aizsardzībā

- profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- darba pieredze vadīšanā

- praktiska darba pieredze risku, procesu vadības, vēlama pieredze darba aizsardzības jomā

- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi u. c.) izstrādē, risku, kvalitātes, darba aizsardzības vadības jomā

- zināšanas risku vadības, kvalitātes un procesu vadības un darba aizsardzības jomās

- ļoti labas MS Office lietotāja prasmes

- vēlama pieredze darbā ar elektronisko dokumentu aprites sistēmu

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- prasme analizēt un praksē izmantot pastāvošo likumdošanas un normatīvo aktu prasības

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam ir noteikta 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1052 līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas, redzējumu par Vadības sistēmu nodaļas darbības prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lapām) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Vadības sistēmu nodaļas vadītāja amata vakance".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2017/55.AKK4

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus Operatīvo sakaru tehnoloģiju atbalsta speciālista/-es amatam

Darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8.

Amata galvenie pienākumi:

- telefonijas sakaru nodrošināšana - IP telefonija un sakaru tehnoloģiju pārvaldība

- operatīvajam darbam nepieciešamo iekārtu un sistēmu sagatavošana lietošanai, konsultāciju sniegšana darbiniekiem par operatīvo iekārtu un sistēmu lietošanu savas kompetences ietvaros

- sakaru jomas NMP dienesta operatīvo sistēmu administrēšana

- operatīvajā darbā izmantojamo datu un sakaru pārraides iekārtu pārvaldība

- normatīvo aktu sagatavošana savas kompetences jomā

- sakaru jomas attīstības plānošana un līdzdalība NMP dienesta operatīvā vadības centra IS attīstībā

- dalība NMP dienesta operatīvā vadības centra IS infrastruktūras attīstības projektos

Prasības kandidātiem:

- vēlama augstākā izglītība IT jomā

- iepriekšēja pieredze IT speciālista, administratora vai līdzīgā amatā

- labas komunikācijas prasmes

- prasmes patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

- labas latviešu, krievu un angļu valodu zināšanas

- pieredze ar CISCO IP telefonijas administrēšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

Vakantajam amatam noteikta 19.3. amata saime I līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 31. martam jānosūta elektroniski uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67337011.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.


OP 2017/55.AKK5

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista specialitātē

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas, kā arī pastāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas

- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un novatorisms

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus maksātnespējas jomā

- atbilžu projektu sagatavošana uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem par maksātnespējas procesa jautājumiem

- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām valsts iestādēm

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no 835 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2017/55.AKK6

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Lietišķo datorsistēmu institūts

Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozare

- pētnieks - 2 vietas

- zinātniskais asistents - 3 vietas

Prasības pretendentiem uz pētnieka amatu:

- maģistra grāds datorsistēmu vai informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze zinātnisko pētījumu veikšanā un zinātnisko projektu īstenošanā

Prasības pretendentiem uz zinātniskā asistenta amatu:

- bakalaura grāds datorsistēmu vai informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze zinātnisko pētījumu veikšanā un zinātnisko projektu īstenošanā

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Tehniskās fizikas institūts

Fizikas nozare, Materiālu fizikas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 2 vietas

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski ar drošu elektronisko parakstu parakstīti dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts (par obligāti iekļaujamo periodu var pārliecināties mājas lapā pievienotajos CV paraugos), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinoši dokumentu u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs)

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapā sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.


OP 2017/55.AKK7

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija izsludina konkursu uz vakantajiem profesoru, asociēto profesoru, docentu un lektoru akadēmiskajiem amatiem (kopā 27 vakances) no 2017. gada 1. septembra uz 6 gadiem.

Sīkāka informācija pieejama JVLMA mājaslapā www.jvlma.lv sadaļā "Vakances".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)